Športni SOS
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.3 od 17 glasov Ocenite to novico!
Mikaela Shiffrin in Tina Maze
Mikaela Shiffrin in Tina Maze sta avtorici dveh izjemno dominantnih sezon svetovnega pokala. Foto: EPA
VIDEO
Shiffrinova v finalu post...
VIDEO
Zaključek slaloma v Flachauu

Dodaj v

Mikaela - Tina: Američanka ima 192 točk prednosti

496. del rubrike Športni SOS
10. januar 2018 ob 10:40
Ljubljana - MMC RTV SLO

Mikaela Shiffrin je do polovice sezone svetovnega pokala v alpskem smučanju že zbrala deset zmag, tako so vse glasnejša ugibanja, ali lahko podre rekord Tine Maze.

Slovenka je pred petimi zimami spisala eno najbolj neverjetnih zgodb, saj je v svetovnem pokalu osvojila kar 24 stopničk in rekordnih 2.414 točk. Na portalu Športni SOS tokrat preverjamo njun skupni zbir točk po vsaki tekmi svetovnega pokala. Še vedno ste vabljeni k pošiljanju vprašanj.

Vprašanja o športu, športni zgodovini in statistiki lahko pošljete po elektronski pošti ali Twitterju.


1.083. Očitno je letošnji svetovni pokal pri ženskah že odločen. Vprašanje se ponuja samo: koliko točk je v isti fazi sezone osvojila Tina Maze? Lahko Mikaela Shiffrin podre njen rekord?

Aljoša K.

Mikaela Shiffrin je na prvih 19 tekmah osvojila 1.381 točk, Tina Maze je v rekordni sezoni 2012/2013 v istem razponu imela 1.189 točk, kar pomeni, da je Američanka trenutno v prednosti 192 točk. Podrobnosti so v spodnjem grafu.

V letošnji sezoni je predvidenih kar 39 tekem (trenutno smo torej skoraj na polovici sezone svetovnega pokala), seveda pa je precej dejavnikov, ki lahko vplivajo na končni izplen točk Shiffrinove:

- število tekem
Tina Maze je nastopila na 35 tekmah; letos so predvidene štiri tekme več.

- pomen hitrih disciplin
Slovenska šampionka je blestela (in zmagovala) v praktično vseh disciplinah. Shiffrinova je bila vedno precej boljša v tehničnih disciplinah, a je letos že presenetila v hitrih disciplinah. V Lake Louisu je tako na treh tekmah osvojila kar 205 točk, na preostalih treh v hitrih disciplinah pa le 11 (izpustila je oba superveleslaloma v Val d'Iseru). Trenutno je težko ugibati, kako dobra bo na drugih prizoriščih, a poudariti je treba, da je bila do zdaj le manj kot tretjina tekem v hitrih disciplinah (6 od 19). Kako resne so njene možnosti zrušiti rekord 2.414 točk, bo jasno v prihodnjih 11 dneh, ko bo na sporedu kar pet zaporednih tekem v hitrih disciplinah (trije smuki, dva superveleslaloma).

- olimpijske igre
Vrhunec sezone so olimpijske igre, ki imajo pri Američanih največji pomen in vrednost. V prvih 35 dneh letošnjega leta bo v svetovnem pokalu na sporedu kar 17 tekem, lahko se zgodi, da bo Shiffrinova ravno zaradi pomena iger v Pjongčangu kakšno tekmo tudi izpustila. Veliki kristalni globus si je namreč že skoraj zagotovila.

- nepričakovani dejavniki
Seveda ne gre pozabiti tudi na nepričakovane dejavnike, kot so odpovedi tekem, poškodbe, padec forme ...

Kakor koli obrnemo, Mikaela Shiffrin piše eno najbolj dominantnih sezon v zgodovini svetovnega pokala, saj je do polovice sezone zbrala že deset zmag, rekord v eni sezoni pa je 14 (Vreni Schneider).

Slavko Jerič
Prijavi napako
Komentarji
drop dead
# 10.01.2018 ob 11:08
Bolj kot rekord Mazejeve mene skrbi, da bo letošnji sledilo 7-8 podobnih sezon, glede na njeno starost in dosedanjo tendenco uspehov.
Voly
# 10.01.2018 ob 11:22
Američanka je nastopila le na 17 tekmah, torej je njen povpreček na tekmo prav "grozljivih" 81,23 točke. Take dominance na ženskih tekmah v zgodovini še ni bilo!
Soni
# 10.01.2018 ob 11:25
upo
Ne bo držalo, ravno Američani so prav mahnjeni na razno športno statistiko in razne rekorde, ki si jih vedno znova izmišljujejo. Tudi številke ostanejo za vse večne čase, tako da, močno si mimo "brcnil"!
Remix
# 10.01.2018 ob 12:26
imeli smo srečo, da smo lahko gledali in navijali za tako dominantno slovensko smučarko kot je bila tina maze. sedaj je to šifrinova, za razliko od tega, da ni naša. čisto vseeno je, ali bo podrla rekord mazejeve ali ne. kakor je reku massi, če bo podrla rekord, lahko le čestitamo saj si je to zaslužila. če se to ne bo zgodilo letos, se bo pa lahko naslednje leto, ali pa čez 5 let, ko bo šifrinova 27-28, toliko kot je bila mazejeva v rekordni sezoni, če seveda ne bo poškodb. tudi mene skrbi, da bomo sedaj 10 let gledali kako šifrinova prevladuje v smučanju.
313
# 10.01.2018 ob 13:12
@ Nha Trang
Ja tudi Tina je imela srečo, da v njeni rekordni sezoni ni bilo velike konkurence. Vonn-ova je bila poškodovana, Feniger-jeva je šele prihajala, Riesch-ova je zaključila kariero, Shiffrin-ove še ni bilo.

@jnovak69

Je pa tudi res, da so se v tisti sezoni ko je mazejeva rasturala, poškodovale že na začetku sezone vse njene konkurentke ( Vonova, Shildova,...)


Vonova se je poškodovala 5. februarja 2013, 11 tekem pred koncem sezone (2 sta nato odpadli, bilo jih je torej še 9), ko je že krepko zaostajala za Tino.

Anna Fenninger je bila skupno na 3. mestu, 2. v veleslalomu, 3. v Super G-ju.

Maria Höfl-Riesch je bila skupno na 2. mestu, 3. v smuku, nikakor pa ne v pokoju.

Shiffrinova sicer lahko na koncu res zbere več točk, ampak konkurenco pa ima dejansko bistveno slabšo od Tinine.
Voly
# 10.01.2018 ob 11:15
No angel
Ja itak,da lahko,če pa je letos toliko več tekem kot v Tininih časih

Schiffrinova je že izpustila dve tekmi in še dve tudi bo v naslednjih tednih, tako, da bo smučala na točno 35 tekmah, kot je Tina v rekordni sezoni.
SpicyWeiner
# 10.01.2018 ob 11:23
Sej je dobra, vendar sem prepričan, da če bi bilaiAnna Feninger(al karkoli se že sedaj piše) in Lindsey Vonn zdravi, ter v formi, se o Šifrinovi nebi niti 50% toliko pisalo, kot se sedaj. Je v dobri formi, vendar ima pa tudi srečo kar se tiče konkurence, ki je dobesedno na bolniški.
313
# 10.01.2018 ob 14:21
Stvari stojijo nekako takole:

Od tehničnih disciplin je na sporedu še 11 tekem in sicer:
3 x slalom
4 x veleslalom
1 x paralelna tekma
3 x kombinacija (2 + 1 prestavljena)

Od hitrih disciplin naj Shiffrinova ne bi zanesljivo natopila v Bad Kleinkirchheimu (2 tekmi) in v Garmisch-Partenkirchnu (2 tekmi). Z ostale tekme hitrih disciplin se ne ve, a če bo nastopila v Cortini (2 tekmi) in v Areju (2 tekmi), bo torej do konca sezone nastopila na 4-ih tekmah hitrih disciplin .

Torej:

Če Shiffrinova zmaga na vseh tekmah tehničnih disciplin, kar glede na trenutno formo ni nemogoče, bo že to dovolj, saj bo na koncu osvojila 2.481 točk. V bistvu ima 66 točk »fore«, kar pomeni, da je lahko na treh tekmah druga, ali na eni druga in na eni tretja, ali na eni sedma, itd.

Skratka, ni ji treba vsega zmagat.

Če pa se ji kaj »zalomi«, ima na razpolago (domnevo) še 4 tekme hitrih disciplin, kjer lahko skupno doseže vsaj 120 dodatnih točk (30 točk na tekmo).

Ergo: Tinin rekord je torej zelo zelo resno ogrožen.

Se pa seveda pripreti še marsikaj, recimo odpoved katere izmed tekem, kakšen odstop (spomnimo se Tininega Maribora v zadnji sezoni, ki jo je stal globusa, do takrat je bila »trdno v sedlu«), poškodba (ji ne želim in ne bi bilo fer, a lahko se zgodi), padec v formi (manj verjetno, a sezona je dolga, lahko se začne kazat utrujenost, pa še olimpijske so tu, rezultat na olimpijskih – tako dober kot slab - pa lahko tudi vpliva na nadaljnje rezultate v svetovnem pokalu).

A če bi moral z da ali ne odgovoriti na vprašanje: Ali bo Mihaela Shiffrin v letošnji sezoni presegla 2.414 točk Tine Maze, bi v tem trenutku odgovoril z DA.
Svit-1
# 10.01.2018 ob 12:33
A niso rekordi zato, da se jih podira?
lfcfan
# 10.01.2018 ob 11:22
Ne, Tina ima 1036 točk prednosti.
zapravico
# 10.01.2018 ob 11:03
Ampak Schifrinova ne bo nikoli prva dama kot je naša Melanija
dadinho10
# 10.01.2018 ob 18:38
ne vem sicer zakaj je v olimpijski sezoni toliko tekem, ampak ok...
po eni strani racunamo ali ji bo uspelo ali ne, koliko bo osvojila, koliko ne itd...
bomo videli na koncu sezone ali ji je uspelo ter ne...ce ji, zasluzeno, ce ji ne, pa tudi prav....sama bo vedela, ki so ji rezerve....
ampak bodimo malo posteni......ne glede na to kako dalec segajo nasa custva do tine....mikela ima 22 let, ze veliki globus, drugi je na poti....po stevilu zmag je ze pred tino---
pocakajmo se te oi pa bo verjetno tudi po medaljah pred njo.....pac je boljsa......tako je...ni tako vsestranska.....??? zakaj pa bi morala biti? ce so ji tehnicne (podobno kot hirscherju) dovolj, kdo smo mi da zanicujemo njene rezultate.....nasa vse stranska tina je uspela osvojiti en (!), samo en, bi lahko rekli, veliki globus.....konkurenca? kaj te vem, tudi tina ni imela takrat dominantne vonnove, ampak cigava je to krivda....prevec iscemo neke dejavnike da povzdignemo nase in spustimo tuje sportnike....
ce bi marcel hirser bil stajerc, a mihaela sifrin gorenjka, ne bi imeli cisto nic proti, ker bi vozila samo tehnicne discipline......ampak vzemite cas in poglejte rezultate v teh dveh disciplinah in poglejte konstanto enega marcela in te mikele.......
jakosol
# 10.01.2018 ob 14:46
Še en zanimiv podatek. Tina v rekordni sezoni ni nikoli zmagala na dveh ali več zaporednih tekmah, Shiffrinova pa ima trenutno serijo 5 zaporednih zmag (8 na zadnjih 9 tekmah) na tekmah, kjer je nastopila.
Coli
# 10.01.2018 ob 13:36
Raje se ukvarjajmo z odgovornostjo kleptokratskih funkcionarjev na SZ za katastrofalno rezultatsko stanje naših smučarjev. Več kot očitno je, da če ni smučarja z zasebno ekipo, potem ni medalj. Zveza je zgolj leglo parazitov, ki služi samo še za mastno okoriščanje žepov v pisarnah. Kar jim je (npr.) Ilka prinesla lani so že zapili in požrli, sama pa je ostala (iz dogovorjene kvote) brez vsega! Svinjarija!
jakosol
# 10.01.2018 ob 12:11
@Nha Trang
Ja tudi Tina je imela srečo, da v njeni rekordni sezoni ni bilo velike konkurence. Vonn-ova je bila poškodovana, Feniger-jeva je šele prihajala, Riesch-ova je zaključila kariero, Shiffrin-ove še ni bilo.
Ne bo čisto držalo. Riescheva je zaključila šele 2014. Shiffrinova je pa že v tisti sezoni pobrala MKG v slalomu, ko je na zadnji tekmi prehitela Tino.
Bolj velja, da Shiffrinova letos nima dostojne konkurence. V slalomu ni Zuzulove, le Vlhova je bila na začetku konkurenčna. V vsl ji je trenutno blizu le Worley. V hitrih disciplinah ni Ilke, Veith, Vonn in Gut po poškodbah še niso na nivoju, Goggia, Rebensburg in Weirather nihajo.
TyTo
# 10.01.2018 ob 12:02
SpicyWeiner***

To kar sedaj ti trdiš, so točno isto trdili pred leti za Tino Maze ko je ona dominirala, medtem ko so ostale najboljše bile na bolniški! Seveda to ni izgovor za dominantno sezono!
vamis
# 10.01.2018 ob 17:48
Rekordi so zato, da se podirajo.
Bivši uporabnik
# 10.01.2018 ob 15:34
Shiffrinova lahko torej izboljša znamko 2414.

Če nič drugega, Shiffrinova zagotovo ne bo prekosila edinstvenega dosežka Tine, ki je na finalu v Lenzerheideju imela možnost zmagati v vseh 6 razpoložljivih razvrstitvah (!):
- SL (Tina je pred finalno tekmo vodila v boju za MKG za 7 točk; na finalni tekmi je bila Tina 3.; Shiffrinova je zmagala in na koncu osvojila MKG s prednostjo 33 točk, Tina je bila 2. v razvrstitvi)
- VSL (Tina je dobila MKG)
- Super-G (Tina je dobila MKG)
- smuk (pred finalno tekmo je zaostajala le 1 točko za Vonnovo; ker Vonnove zaradi poškodbe ni bilo, bi Tini zadoščalo 15. mesto; smuk je bil zaradi megle odpovedan; MKG je tako osvojila Vonnova za 1 točko; Tina je bila 2. v razvrstitvi)
- kombinacija (Tina bi dobila MKG, a ga v tej disciplini to leto niso podeljevali)
- skupni seštevek (Tina je dobila VKG)
Voly
# 10.01.2018 ob 13:23
tedi77
Mikaela ne bo šla na rekord, vendar bo ta prišel sam od sebe! Preprosto je v tehničnih disciplinah tako dominantna, zraven pa še brez odstopa, da bo v hitrih disciplinah potrbovala le kakšnih 200 točk, pa bo dovolj. To pa bo v recimo sedmih tekmah (od devetih, ki so v hitrih disciplinah še na sporedu) zlahka dosegla, torej potrbuje v povprečju le osmo mesto (7x32 točk je 224 točk).
In tebi se zdi Tinino povprečje nekaj več kot 60 točk na tekmo preveč za Mikaelo, kaj boš pa potem dejal na podatek, da je Mikaela letos v 17 tekmah (na dveh ni nastopila) na povprečju 81,23 točk na tekmo!?
Sam bi si želel, da bi Tinin rekord ostal, kajti sem prepričan, da Mikaela ne bo nikoli več imela tako slabe konkurence, kot jo ima letos in posledično ji bo ta rekord v prihodnje veliko težje doseči, kot letos.
Nha Trang
# 10.01.2018 ob 11:48
Ja tudi Tina je imela srečo, da v njeni rekordni sezoni ni bilo velike konkurence. Vonn-ova je bila poškodovana, Feniger-jeva je šele prihajala, Riesch-ova je zaključila kariero, Shiffrin-ove še ni bilo.

Dejansko v sezonah ko je več smučarjev konkurenčnih en sam ne more nabrati toliko točk.
drop dead
# 10.01.2018 ob 11:36
Do konca sezone bo spustila samo še ta vikend in pa Garmisch pred OI, ker bodo tehnične discipline za ženske na sporedu pred hitrimi v Pjongčangu. Seveda če gre verjeti spletni strani njenih fanov.
BlackHole
# 10.01.2018 ob 14:07
Ali je toliko dobra ali so druge toliko slabe.

Tudi, če so druge slabe, boljših ni, kar pomeni, da je dobra.
veza
# 10.01.2018 ob 14:04
Ali je toliko dobra ali so druge toliko slabe.
joy
# 10.01.2018 ob 12:11
Kok so mediji obremenjeni s tem rekordom. Ne bo padel, to je jasno. Bi pa, če bi Shiffrinova to zares želela.
schawlly
# 10.01.2018 ob 11:44
Mikaela bo zasigurno presegla Tininih 2414! Samo, je treba tudi tu omenit, da sta Lindsey in Ilka poškodovani, in bi Mikaela v hitrih disciplinah dobila bistveno manj točk! Sicer pa, vsaka ji čast Shiffrinovi. Kar dela ona, to je noro. Verjetno bo že pri 25 letih dosegla 100 zmago v svetovnem pokalu!
Strokovnjak
# 10.01.2018 ob 22:55
dadinho10

# 10.01.2018 ob 18:38
ne vem sicer zakaj je v olimpijski sezoni toliko tekem, ampak ok...
po eni strani racunamo ali ji bo uspelo ali ne, koliko bo osvojila, koliko ne itd...
bomo videli na koncu sezone ali ji je uspelo ter ne...ce ji, zasluzeno, ce ji ne, pa tudi prav....sama bo vedela, ki so ji rezerve....
ampak bodimo malo posteni......ne glede na to kako dalec segajo nasa custva do tine....mikela ima 22 let, ze veliki globus, drugi je na poti....po stevilu zmag je ze pred tino---
pocakajmo se te oi pa bo verjetno tudi po medaljah pred njo.


Točno to - Mikaela je že sedaj krepko pred njo, če ne bo nevemkakšne poškodbe pa sploh ne bo primerjave - naša je imela eno dobro sezono in še par dobrih tekmovanj, Američanki pa se obeta desetletje dominacije!
Voly
# 10.01.2018 ob 14:53
el kondor prevc
Res je, 13 od 17 je bilo tehničnih disciplin, povpreček pa vendarle je kakršen je in če bo v naslednjih 10 njenih disciplinah zbrala 812 točk, kot je njen povpreček, je to že 2193 točk, torej potem rabi le še 222 točk.
Torej, rekord bo težko porušila le, če ne bo nastopala vsaj na štirih tekmah v hitrih disciplinah. Potem ji ostane še 5 "hitrih" tekem, na katerih bi morala osvajati povprečno peto mesto, kar bi pa verjetno res bilo težko (čeprav pri njej nikoli ne veš).Tu so še OI in mogoče bo po igrah malo padla v formi, kar bi bilo res razumljivo, saj bo skupno že zdavnaj zmagovalka in motivacija enkrat vendarle mora pasti.
Ja, rekord bo padel, če bo punca to hotela, drugače pa ne.
BlackHole
# 10.01.2018 ob 13:49
v slalomu in veleslamo bo obdržala visoka mesta, v smuku in superg pa ne bo tako visoko, od 6. do 15. mesta napovedujem povprečno. Tako da bo tesno do konca.
Kris
# 10.01.2018 ob 12:44
Zanimivo bi bilo tudi videti povprečno število osvojenih točk na nastop (tekem ki se jih tekmovalec dejansko udeleži). Tako pri Tini v zmagoviti sezoni, kot pri npr. Hermannu Maierju v njegovi rekordni sezoni ali komu drugemu z visokim procentom.

Tinin sezonski rekord (2013) je povprečno 69 točk na tekmo, nastopila je na vseh. Hermann Maier je dosegel povprečje 50 točk na tekmo (2000), vštevši slalome, na katerih ni nastopil. Rekord povprečja na samo udeleženih tekmah pa ima Marcel Hirscher, 77 točk na tekmo (2013).
tedi77
# 10.01.2018 ob 12:34
Z dvema besedama - ne more. Preprosto, sama je napovedala, da si bo po tekmi v Flachavu vzela čas za počitek in trening. Poleg tega bo na smukih in superG-jih težko prihajala med 5, kaj šele na stopničke. To ni več začetek sezone v ZDA. Tina je v povprečju dosegala nekaj čez 60 točk. To je vsako tekma najmanj tretja. Nemogoče. Mikaela je super, ampak dvomim, da bo sploh poskušala it na ta rekord.
Bivši uporabnik
# 10.01.2018 ob 12:20
@upo; 10.01.2018 ob 11:21
Rekord o številu točk v eni sezoni ne zanima nikogar razen ...
Edini pomembni rekordi so število globusov, zmag, itd,


Ne morem se povsem strinjati. Če govorimo o tistih, ki smučanje spremljajo (za hec jim recimo "Winterji") in ne o kakšnih Brazilcih ali Kitajcih, kajpak.

Seveda so globusi in zmage prva prioriteta, a denimo ob omembi Hermanna Maierja večina Winterjev pozna njegov rekord v številu točk, manj pa, koliko VKGjev in MKGjev je osvojil. Lahko narediš anketo:
1. Koliko točk je H. Maier osvojil v svoji rekordni sezoni?
2. Koliko VKG in MKG je osvojil?

Torej; verjamem, da je med Winterji v tujini tudi Tinin mejnik dobro poznan.
Voly
# 10.01.2018 ob 11:13
Schiffrinova bo rekord od Tine na žalost z lahkoto presegla, če bo le hotela. Njena superiornost v tehničnih disciplinah je pač tako velika, da bo do konca v hitrih disciplinah potrebovala le okoli 200 točk, kar ji ne bo noben problem, kljub težjim smukom in SG od tistih v Lake Louisu!
Skupaj potrebuje namreč samo še 1034 točk v naslednjih 20 tekmah., to pa je le malenkost več, kot 50 na tekmo, kar bo dosegla tudi, če kak hitri vikend izpusti.
Pa še nekaj, na kak padec njene forme ni za računati, kajti do sedaj je bila še vsako leto v najboljši formi februarja, ko je kakšno veliko tekmovanje.
kaka8
# 10.01.2018 ob 10:50
Zanimivo bi bilo tudi videti povprečno število osvojenih točk na nastop (tekem ki se jih tekomvalec dejansko udeleži). Tako pri Tini v zmagoviti sezoni, kot pri npr. Hermannu Maierju v njegovi rekordni sezoni ali komu drugemu z visokim procentom. In kje pri vsem tem stoji Schiffrinova? lp
el kondor prevc
# 10.01.2018 ob 14:33
3 x kombinacija (2 + 1 prestavljena)

Od hitrih disciplin naj Shiffrinova ne bi zanesljivo natopila v Bad Kleinkirchheimu (2 tekmi) in v Garmisch-Partenkirchnu (2 tekmi).


Bolje zanjo da ne nastopi. Da se ne polomi pred OI. Tudi v Crans Montani nima kaj iskat.

Kombinaciji sta na sporedu samo 2 (Lenzerheide in Crans Montana)
Voly
# 10.01.2018 ob 13:26
313
Bi se kar strinjal s tabo, da je imela Tina večjo konkurenco, kot jo ima letos Mikaela, vendar se to hitro pozabi, številke pa ostanejo!
raknac navi
# 10.01.2018 ob 13:14
Kaka
Vsi podatje imas v clanku. Samo zdelis.
Radoveden
# 10.01.2018 ob 13:10
Kako resne so njene možnosti zrušiti rekord 2.414 točk, bo jasno v prihodnjih 11 dneh, ko bo na sporedu kar pet zaporednih tekem v hitrih disciplinah (trije smuki, dva superveleslaloma).
kaka8
# 10.01.2018 ob 12:00
Ta vikend Mikaele v Bad Kleinkircheimu ne bo.
Bivši uporabnik
# 10.01.2018 ob 11:18
Do konca sezone je še (pod predpostavko, da bo pri vsaki posamični disciplini osvajala točke v enakem tempu kot do sedaj):
- 3× SL ... ×97 točk = 291 (komentar: novih 300 točk se zdi zanesljivih, a dva slaloma sta po OI; bomo videli, kako bo takrat)
- 4× VSL ... ×77 točk = 308 (komentar: 300 točk od 400 točk se zdijo realen izplen)
- 4× SG ... ×14 točk = 56 (komentar: SG je letos njena najslabša disciplina in tudi sicer le še v tej disciplin nima zmage; če se ji bo šlo za rekord, jih bo vozila več, a vprašanje, kako bo to vplivalo na ostale discipline)
- 5× smuk ×80 točk = 400 (komentar: močno dvomim v tole; sicer bomo še čez 3 dni, v soboto videli njeno formo v smuku)
- 2× Komb ×80 točk = 160 (komentar: letos še ni bila izpeljana nobena; glede na dosedanjo formo v slalomu in smuku ji vsaj 160 točk iz 2 kombinacij ne bi smelo uiti)
skupaj še 1.287 točk

Ob sedanjih 1.381 točkah je to po tej linearlni metodi skupaj 2.668 točk ob koncu sezone.

Tinin rekord izgleda močno ogrožen, a kot je pisal Slavko, je še kaj nekaj faktorjev, ki lahko spremenijo trenuten trend. Znatno več bo jasnega že po:
- smuku v soboto in
- SG v nedeljo,
saj hitrih disciplin nismo videli že od SGja v Val d'Iseru, na katerem Shiffrinova sploh ni nastopila.
Bivši uporabnik
# 27.01.2018 ob 14:48
A je možno dobiti vpogled v nek interaktivni graf, kjer bi sproti po vsaki tekmi videli, kakšno je stanje?
cartekmedo
# 10.01.2018 ob 15:19
Menim,da ameriška Micka ne bo to sezono presegla Tinin rekord. Na žalost bomo vi neamerofili jo morali še gledatveč ali manj 10 let.

Jaz komaj čakam ,da se naslednjo sezono vrne Ilka in pokaže Micki hudiča!
mend055
# 10.01.2018 ob 14:20
Nekdo pravi: Bolj kot rekord Mazejeve mene skrbi, da bo letošnji sledilo 7-8 podobnih sezon, glede na njeno starost in dosedanjo tendenco uspehov.

Mi pa: Ahhh, kaj bi vas skrbela ta stvar. To je samo zabava, igra za nas gledalce. Prave stvari so v pravem življenju. Pa naj ima ta mladenka še 9 sezon če je navdušena za zmage.
Mi gledalci v digitalnem svetu smo le ''kanon futer'' za TV postaje, ki usmerjajo svojo politiko vsebin glede na gledanost. To izmeriti v DIGITALNEM SVETU pa ni težko.
mend055
# 10.01.2018 ob 14:18
No, bomo Shiffrinovi od skupnega števila osvojenih točk odšteli tiste za 4 tekme. Navijači Tine bi rekli, da tiste z zmagami, tisti nevtralni navijači pa bi se zavzeli za neko povprečje...
rdeca caplja
# 10.01.2018 ob 13:48
Odlična smučarka je Mikaela. Če je ne bodo nikoli ujeli na dopingu samo kapo dol. Če je astmatik pa ne vem.
sinbad
# 10.01.2018 ob 13:21
Shifrinova ne bo osvojila več kot 2395 točk. pika.
Strokovnjak
# 10.01.2018 ob 12:25
Največ ljudi pozna njegovih 54 zmag, glede njegovega rekorda je pa ta bil res simboličen saj je ravno v sezoni 2000 dosegel točno 2000 točk, prejšnjega ne pozna nihče, pa tudi njegov je šel do par let nazaj že kar v pozabo, dokler se ga ni spet omenilo, ko je Lindsey zmanjkalo 20 točk in seveda potem v 12/13, ampak bistveno bolj pri nas kot drugje.
peglezn
# 10.01.2018 ob 12:23
Kaj bi šele bilo, če bi jo Massi v roke vzel?
psemek
# 03.02.2018 ob 12:02
Po 31 tekmi jutri (Mikaele ni v Garmischu) bo stanje 2074 proti 1513. Tina v veliki prednosti!
cartekmedo
# 11.01.2018 ob 00:01
Menim,da ameriška Micka ne bo to sezono presegla Tinin rekord. Na žalost bomo mi neamerofili jo morali še gledatveč ali manj 10 let.

Jaz komaj čakam ,da se naslednjo sezono vrne Ilka in pokaže Micki hudiča!
cartekmedo
# 10.01.2018 ob 15:17
Menim,da M
Izbor