Zimski športi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,6 od 33 glasov Ocenite to novico!
Dolžina hriba v Vikersundu je 225 metrov, 10 več kot v Planici. Foto: vikersund.no
Letalnico so v enem letu povsem prenovili. Foto: vikersund.no
Robi Kranjec
Robi Karnjec je slovenski rekorder z 229 metri. Foto: EPA

Dodaj v

Bo konec tedna presežen planiški rekord?

Razvoj svetovnega rekorda v poletih
9. februar 2011 ob 12:20
Vikersund - MMC RTV SLO/STA

Po 44 letih se lahko Vikersund na Norveškem znova znajde na vrhu seznama rekordno dolgih poletov, na katerem že več kot 20 let kraljuje Planica.

Prenovljena letalnica 80 kilometrov severno od Osla je namreč uradno postala največja na svetu, saj ima K-točko pri 195 metrih; deset metrov dlje kot Planica. Svetovni rekord, ki ga je leta 2005 v dolini pod Poncami dosegel Norvežan Björn Einar Romören z 239 metri, je lahko presežen že v petek, ko bodo v Vikersundu poskusni poleti in kvalifikacije pred tekmama v soboto (16.00) in nedeljo (13.45). Obe tekmi si boste lahko v živo ogledali tudi na MMC-ju.

Premik višinske razlike s 130 na 135 metrov
Na stari letalnici v Vikersundu sta najdlje poletela Avstrijec Roland Müller (leta 2004) in Finec Harri Olli (2009), ki sta pristala pri 219 metrih. Marca 2010 so Norvežani začeli prenavljati letalnico po načrtih Slovencev Sebastjana in Janeza Goriška. Da je prenova potekala skladno s pravili Mednarodne smučarske zveze, so si Norvežani pomagali tudi z Avstrijci, ki prav tako načrtujejo popolno prenovo letalnice na Kulmu. Na kongresu Fisa 2010 so z združenimi močmi maksimalno dovoljeno višinsko razliko med vzletiščem in doskočiščem s 130 premaknili na 135 metrov.

Na čelu slovenske ekipe "leteči" Kranjec
Prejšnji teden je letalnica dobila uporabno dovoljenje, norveški skakalci pa so jo že preizkusili. Z napravo je zadovoljen tudi direktor svetovnega pokala v smučarskih skokih Walter Hofer: "Letalnica je res izjemna, obenem pa omogoča varne polete, kar je ta čas najpomembneje."

Slovenske barve bodo konec tedna v Vikersundu zastopali Robert Kranjec, Jernej Damjan, Jurij Tepeš in Tomaž Naglič.

Razvoj svetovnega rekorda v smučarskih skokih/poletih:
31,1 Mikkjel Hemmestveit (Nor) 1891, Red Wing
...
87,5 Robert Lymbyrne (Kan) 1932, Revelstoke
92,0 Birger Ruud (Nor) 1934, Planica
93,0 Reidar Andersen (Nor) 1935, Planica
95,0 Stanislav Marusarz (Pol) 1935, Planica
93,0 Reidar Andersen (Nor) 1935, Planica
93,0 Reidar Andersen (Nor) 1935, Planica
99,5 Fritz Kainersdörfer (Švi) 1935, Ponte di Legno
101,5 Sepp Bradl (Avt) 1936, Planica
107,0 Sepp Bradl (Avt) 1938, Planica
108,0 Rudi Gehring (Nem) 1941, Planica
111,0 Hans Lahr (Nem) 1941, Planica
112,0 Paul Kraus (Nem) 1941, Planica
118,0 Rudi Gehring (Nem) 1941, Planica
120,0 Fritz Tschannen (Švi) 1948, Planica
124,0 Willi Gantschnigg (Avt) 1950, Oberstdorf
127,0 Sepp Weiler (Nem) 1950, Oberstdorf
135,0 Dan Netzell (Šve) 1950, Oberstdorf
139,0 Tauno Luiro (Fin) 1951, Oberstdorf
141,0 Jože Šlibar (Jug) 1961, Oberstdorf
141,0 Peter Lesser (Nem) 1962, Kulm
141,0 Kjell Sjöberg (Šve) 1964, Oberstdorf
142,0 Dalibor Moteljek (Češ) 1964, Oberstdorf
144,0 Nilo Zandanell (Ita) 1964, Oberstdorf
145,0 Peter Lessel (Nem) 1965, Kulm
146,0 Björn Wirkola (Nor) 1966, Vikersund
147,0 Lars Grini (Nor) 1967, Oberstdorf
148,0 Kjell Sjöberg (Šve) 1967, Oberstdorf
150,0 Lars Grini (Nor) 1967, Oberstdorf
154,0 Reinhold Bachler (Avt) 1967, Vikersund
156,0 Björn Wirkola (Nor) 1969, Planica
156,0 Jiri Raška (ČSFR) 1969, Planica
160,0 Björn Wirkola (Nor) 1969, Planica
164,0 Jiri Raška (ČSFR) 1969, Planica
165,0 Manfred Wolf (Nem) 1969, Planica
169,0 Heinz Wosipiwo (Nem) 1973, Oberstdorf
169,0 Walter Steiner (Švi) 1974, Planica
173,0 Geir Uwe Berg (Nor) 1976, Oberstdorf
174,0 Toni Innauer (Avt) 1976, Oberstdorf
174,0 Falko Weisspflog (Nem) 1976, Oberstdorf
176,0 Toni Innauer (Avt) 1976, Oberstdorf
176,0 Klaus Ostwald (Nem) 1979, Planica
176,0 Armin Kogler (Avt) 1980, Harrachov
180,0 Armin Kogler (Avt) 1981, Oberstdorf
181,0 Pavel Ploc (ČSFR) 1983, Harrachov
182,0 Matti Nykänen (Fin) 1984, Oberstdorf
185,0 Matti Nykänen (Fin) 1984, Oberstdorf
186,0 Mike Holland (ZDA) 1985, Planica
187,0 Matti Nykänen (Fin) 1985, Planica
191,0 Matti Nykänen (Fin) 1985, Planica
191,0 Andreas Felder (Avt) 1986, Kulm
194,0 Pjotr Fijas (Pol) 1987, Planica
196,0 Martin Höllwarth (Avt) 1994, Planica
203,0 Toni Nieminen (Fin) 1994, Planica
209,0 Espen Bredesen (Nor) 1994, Planica
210,0 Espen Bredesen (Nor) 1997, Planica
212,0 Lasse Ottesen (Nor) 1997, Planica
214,5 Martin Schmitt (Nem) 1999, Planica
219,5 Tommy Ingebrigtsen (Nor) 1999, Planica
224,5 Thomas Hörl (Avt) 2000, Planica
225,0 Andreas Goldberger (Avt) 2000, Planica
225,0 Adam Malysz (Pol) 2003, Planica
227,5 Matti Hautamäki (Fin) 2003, Planica
228,5 Matti Hautamäki (Fin) 2003, Planica
231,0 Matti Hautamäki (Fin) 2003, Planica
231,0 Tommy Ingebrigtsen (Nor) 2005, Planica
234,5 Björn Einar Romören (Nor) 2005, Planica
235,5 Matti Hautamäki (Fin) 2005, Planica
239,0 Björn Einar Romören (Nor) 2005, Planica

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
jure_bure
# 11.02.2011 ob 18:28
koch 241,5
jure_bure
# 11.02.2011 ob 17:39
evensen 243 m
gogl
# 11.02.2011 ob 13:42
gogl
# 11.02.2011 ob 13:41
Zame je rekorder Ahonen pa čeprav je padu ....takrat se je zgodil da planica ni zdržala njega :-) ,takrat ko je poletu proti dnu bi šel lahko dosti preko 240m.

ESSIEN
# 11.02.2011 ob 09:27
ESSIEN
# 11.02.2011 ob 09:21
Danes bo dosežen nov svetovni rekord, to sem začutil že zjutraj:)

Avtor pa kdo drug kot leteči kranjčan RRRRRRRRobert KRRRRRanjec...hec hec, beljačan Martin Koch:)...al pa šnicl...al pa amman...al pa happonen...al pa..jakobsen...morgenštern...še kak kandidat?
abvgd
# 10.02.2011 ob 19:41
Žal, sportomanokin, pravila so pravila... se pa strinjam, da je butasto pravilo...
sportomanokin
# 10.02.2011 ob 18:14
joj to da ni priznan mi je taka glupost. kaj pa če bi postavil svetovni rekord. pa bojo rekli da ga ni bilo.
ESSIEN
# 10.02.2011 ob 16:55
220,5 m

rekord naprave, ki pa ne bo priznan, ker to ni uradni trening.
abvgd
# 10.02.2011 ob 15:56
Live Video drugega preizkusa
http://www.ustream.tv/channel/mathiasjo#
utm_campaigne=synclickback&source=ht
tp://www.vikersund.no/default.asp?side=l
ive&medium=4023799
KmečkaPamet
# 10.02.2011 ob 14:31
Dobr da sm ga sam najdu..če prav tole men prevaja,naj bi bil ob 16 trening in če sm razumu, prenos ne bo zamegljen :((

Upam da bo deloval :)

http://www.vikersund.no/default.asp?side
=live
KmečkaPamet
# 10.02.2011 ob 14:04
A ma kdo mogoče link za spremljanje treninga v živo?

thnx
urk3
# 09.02.2011 ob 20:30
Tudi če bo presežen,bo po zgodovini sodeč 300 metrov padlo v PLANICI
janbac
# 09.02.2011 ob 18:59
žirija ne pusti*
janbac
# 09.02.2011 ob 18:58
Če režija neposti v Planici rekorda, ga tudi tukaj ne bo! Če pa je le rekord pa naj ga doseže Kranjec!
asmas
# 09.02.2011 ob 18:37
po eni strani bi bil pa vesel če bi planiški rekord padel
potem bi se morda naši odgovorni zganilii in letalnico posodobili
kakor mi je znano je v planici še veliko rezerve
torej naj tekmovalnost deluje tudi med organizatorji
abvgd
# 09.02.2011 ob 18:04
miha, če si s tem mislil name, pol si zgrešil odgovor.... spraševal sem, zakaj sem dobil minus, ko pa sem napisal stanje na letalnici :))))))) in ne zakaj so zvišali zaletišče :)
*Miha*
# 09.02.2011 ob 17:25
Razlogov je lahko več zakaj so to storili:

1.Slab veter
2.Slabša kvaliteta samih skakalcev
3. Najverjetneje pa,da žirija dobi oceno s katerega naleta naj sploh spusti skakalce.

Nekateri pa se že nehajte obremenjevat, da so ot storili,da bi padel rekord,od teh fantov ki so danes kakali sigurno ni bilo moč pričakovati rekorda.Koncu koncev pa je skakalnica ustvarjena tako,da bi padel rekord.Tako da nevem zakaj ne bi smeli tega naredit,če so storili vse da naredijo skakalnico za rekord.
abvgd
# 09.02.2011 ob 17:06
hehe, saj se ne obremenjujem, samo zanima me vzrok :)))
vombat98
# 09.02.2011 ob 16:59
jutri pa so ob 16 trening skoki
sportomanokin
# 09.02.2011 ob 16:52
219m
vombat98
# 09.02.2011 ob 16:50
heh, pa kaj se toliko obremenjujete s temi - in +, jaz to sploh ne pogledam., a ve kdo koliko je najdaljši polet danes?
abvgd
# 09.02.2011 ob 16:31
a se lahko oglasi tisti, ki mi je dal -, ko sem napisal, da je na letalnici brezvetrje in da so dvignili zaletišče iz 10. na 12. mesto? Rad bi namreč vedel, zakaj, če pa sem samo povzel dogajanje v tretji seriji testnih skokov?
sportomanokin
# 09.02.2011 ob 16:26
bo presežen, z lahkoto, ker ma skakalnica od 240m naprej še veliko fora. razen v primeru da bo žirija bremzala ali pa bo močan veter in bo prireditev odpovedana
sambora
# 09.02.2011 ob 16:26
TO je najdaljši skok v zgodovini ... in bi bil še daljši ... kar se ne bi dobr končal.
Mogoče bi blo dobr pri vsej tej vročici z rekordom vseen mislit tut na tekmovalce?

http://www.youtube.com/watch?v=RAWPXnFMk
9M&feature=related

drgč pa res veličasten skok. škoda za padec.
aklej
# 09.02.2011 ob 16:22
NE BO PRESEŽEN!
Gepard007
# 09.02.2011 ob 16:11
Ah kaj bomo pa še mi gor po hribu pribili par plank in povečali letalnico na 300m pa naj se Norvežani slikajo :) Hriba je še dosti :)
MIRNČAN
# 09.02.2011 ob 15:50
Dragi moji Slovenci. Varnejše letalnice od planiške ni. Preprosto zato ker je naravna in letijo le mal nad tlemi. In skočit čez 240 ni kr tako v izzi. Rabiš hitrost rabiš termiko. Lahko je govort sam realnost je pa druga. Upam da za kontrolorja postavijo Jelkota da mal bremza tko kt je norvežan na planici.
dbench
# 09.02.2011 ob 15:44
Pravzaprav je za Planico trenutno najbolj važno, da se konča projekt izdelave nordijskega centra. Večanje letalnice in podiranje rekorda je vsaj za moje pojme sekundarnega pomena.
Pa3cija
# 09.02.2011 ob 15:36
Rekorda ne bo, ker tam veter pač ne piha za polete ki bi bili kaj dosti daljši kot v Planici.
V Planici je res idealen veter zato močno dvomim da jim bo uspelo, mogoče bo kdo res imel izjemne razmere in bi se dalo, vendar bo res TEŽKO!
Upam in mislm da rekord ostaja v Planici!
g33ky_fr34k
# 09.02.2011 ob 15:20
Iz kranjske skakalnice sem prišo, kjer sem gledo trening naših skakalcev... Dobre daljave so dosegali... predvsem kranjec, prevc in damjan so dobro skakali dans!
študent88
# 09.02.2011 ob 14:36
http://www.youtube.com/watch?v=N4n3z7QmM
NU&feature=related

Poglejte si ta posnetek. Bogi Vinko to ga je moralo botet
Voly
# 09.02.2011 ob 14:30
Če bo le vreme primerno(veter),bo v Vikersundu sigurno padel rekord,ker so se tako odločili na mednarodni smučarski zvezi,sicer ne bi dovolili premik višinske razlike s 130 na 135 metrov,kar Planici NISO dovolili,torej HOČEJO ODVZETI PLANICI REKORD,kar pa ni nujno slabo,saj bodo lahko tudi v Planici povečali višinsko razliko in zaradi izredne planiške termike bomo kmalu dobili rekord nazaj!
Posledica-v naslednjih letih bomo gledali še daljše polete!
sosed_lastnik
# 09.02.2011 ob 14:25
Želim da nam vzamejo rekord,potem se bodo tudi naši zganili in izboljšali Planico,do takrat bomo pa stagnirali,kot vsa ta leta.Ob tem da se nam je ena še podrla,žalostno.
Pa kaj vam je???
Sploh kdo prebere članek?
Pravila so po ene 15 letih spremenili šele pred kratkim. To je h-skakalnice in v-tekmovalcev. V vikersi+undu pa so z deli začeli še pred tem.
Vse ostale letalnice so narejene še po pravilih ki so veljale še lasnko leto - kdo bi si mislil, ane? In kljub temu da so bila pravila povsod za vse ista, je Planica suvereno držala rekord ves ta čas! Kar pomeni, da so naredili max. iz letalnice po takratnih pravilih.

Jo bomo že popravili, nič bat. Večji problem je podrta Bloudkova in vsa okolica velikanke. Da o turizmu preko leta ne govorim...
PumaDrifter
# 09.02.2011 ob 14:24
Če bo Kranjec letel rekordno pol sem ZA rekord, če ne pa naj ostane kakor je...rekord v Planici, pa magari od norvežana.
SLOMIX
# 09.02.2011 ob 14:22
*Miha* http://www.youtube.com/watch?v=QdHbmMEG7
LM, če po temu posnetku, kjer je skočil 218, lahko primerjaš s planico, jah nevem no, varnost je kle res relativna, vse je odvisn od naleta in vetra, ne morš pa zdej planico pa vikersund pri 218 primerjat, ker res ni praktično nobene razlike v nakonu itd. primerjat se bo lahko začelo pri 235+ lp
abvgd
# 09.02.2011 ob 14:19
Na letalnici je brezvetrje, zalet so dvignili iz 10. na 12. mesto.
tuditi
# 09.02.2011 ob 14:18
Želim da nam vzamejo rekord,potem se bodo tudi naši zganili in izboljšali Planico,do takrat bomo pa stagnirali,kot vsa ta leta.Ob tem da se nam je ena še podrla,žalostno.
abvgd
# 09.02.2011 ob 14:17
live video na tistem prejšnjem linku ne deluje več, žal... oz. ga sploh več ni.
Nacek
# 09.02.2011 ob 14:15
Sm 90% prepričan, da rekord bo! To mislim predvsem zato, ker ne glede koliko bo žirija spuščala zaletno mesto, se bo vseeno našel letalec, ki bo izkoristil svoje znanje. Samo poglejte lansko Planico, ko sta Ammann in Hajek pristala pri 236 metrih - in če v Vikersundu dodamo še 10 metrov... Seveda glavna ovira bo veter (zato nisem 100%) od katerega bo ogromno odvisno - če bo pihal vzgornik, pa garantiram serijo rekordov... Komaj čakam.
*Miha*
# 09.02.2011 ob 14:15
SLOMIX seveda se da varno,ampak ko si tole pogledaš deluje res varno....Najboljše da začnete s prstom kazat na Norvežane,Avstrijce oz žirijo,da Planici ne dovolijo rekorda...Kdaj boste pa začeli kazat prste na tiste ki so odgovorni,da je Planica v stanju kot je in da se ni postopoma premikalo na bolje?
abvgd
# 09.02.2011 ob 14:15
Zanimiv prikaz gradnje letalnice

http://vikersund.no/default.asp?side=nod
e&nodeID=2335
Drncl
# 09.02.2011 ob 14:14
Robert Kranjec 248,5. Nimamo nič proti.
SLOMIX
# 09.02.2011 ob 14:13
tuditi
lej nimaš pojma no, a v planici je pa problem pr 218 prstat jao no...v Planici lahko komot zdej k je mau poglobljena 240 ampak res breez problemov, 245 pa tut če se potrudiš
abvgd
# 09.02.2011 ob 14:12
No, 218 se da v Planici tudi brez problema pristat :) Bomo videli, kako bo, ko bojo leteli na 230+, je pa vsekakor na prvi pogled izjemno varno vse skupaj.
tuditi
# 09.02.2011 ob 14:10
Hvala za linke sportomanokin!

Samo poglejte si kako je tale fant pri 218m enostavno pristal brez problema.Temu se reče varnost in možnost da letiš nov rekord.Kaj takšnega bi morali naredit tudi v Planici ker na čisto ravno dno pač ne moreš pristajat.
sportomanokin
# 09.02.2011 ob 14:08
pardon, tale je 162m

http://www.youtube.com/watch?v=x1UeeINeb
38
abvgd
# 09.02.2011 ob 14:07
Ja, upajmo, da bo "pravi" prenos res drugače sneman. Ta me spominja na Engelberg, al kje je že tako postavljena...
sportomanokin
# 09.02.2011 ob 14:06
kamere so preblizu ni dobro snemano, mogli bi bolj oddaleč da bi mel občutek daljine.
sportomanokin
# 09.02.2011 ob 14:04
162m (kamera postavljena malce drugače, kot spodaj)
http://www.youtube.com/watch?v=QdHbmMEG7
LM

218m
http://www.youtube.com/watch?v=QdHbmMEG7
LM
abvgd
# 09.02.2011 ob 14:02
http://vikersund.no/filer/filsystem/Resu
ltslist%20testjumping%20onsdag%201.%20ru
nde%2009022011.pdf

Na tem linku so rezultati prve serije.

Kako se mi zdi? Ogromno :) Letalnica izgleda res ful lepo. Je pa težko karkoli drugega rečt, ker je kamera s tega linka postavljena desno spodaj ob izteku letalnice, malo bolj desno, kot recimo iz TV studia v Planici.
sportomanokin
# 09.02.2011 ob 14:00
ja res je videti varna ta letalnica. samo malo je moteče ker je skok sneman dvodelno. Odskok in pol še druga kamera tak da v bistvu nimaš pravega občutka dolžine. Vse bi moglo bit posneto v enem šupu.
ESSIEN
# 09.02.2011 ob 13:59
ok upam da bo delalo

pa kako izgledajo poleti sicer, se ti dopade?
abvgd
# 09.02.2011 ob 13:58
Ja, na tem... meni zdaj trenutno tudi ne dela, ampak še pred kratkim je delalo normalno. Verjetno samo trenutno ne deluje.
ESSIEN
# 09.02.2011 ob 13:57
@abvgd a na tem linku

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/
skivm/article4023062.ece

ker men sam sliko kaže, nč druzga :(
abvgd
# 09.02.2011 ob 13:56
http://www.youtube.com/watch?v=QdHbmMEG7
LM
abvgd
# 09.02.2011 ob 13:53
Kvalifikacije so v petek ob 18.45 na Eurosportu, tretjo serijo testnih skokov pa lahko gledate na linku, ki je bil prej objavljen, začne se ob 14.15, nastopa 19 tekmovalcev. Najdaljši polet do zdaj je bil 219, drugi pa 218m.
webmaher
# 09.02.2011 ob 13:48
če bo že pihal kaj vzgornik naj Kranjcu, da poleti v podn novem svetovnemu rekordu naproti :-))
Kar se tiče žirije je že vse zmenjeno, tako, da se bo nalet ustrezno dvignil, vkolikor ne bo vzgonca, torej rekord bo padel skoraj sigurno, razen če bi bil veter preveč nevaren ...
Žirija bi bila tako lahko končno setavljena iz samih blondink v bikinijih, tako da bi bil šov zagotovljen :-)))))
gorazdgor
# 09.02.2011 ob 13:46
Če prav razumem tole norveščino, je prejle eden od predskakalcev potegnil na 208, sedajle pa je nekoga neslo na 219 m.
pehtran
# 09.02.2011 ob 13:42
V enem letu obnovili letalnico?? Naši rabjo kakšno učno urico...očitno!
tuditi
# 09.02.2011 ob 13:41
študent88 računaj na kakšen Eurosport,oni bi znali kaj prenašat.
študent88
# 09.02.2011 ob 13:40
Kdaj bo pa kaki trening po TV??
tuditi
# 09.02.2011 ob 13:29
Žalostno je, da se sedaj žuga proti Norvežanom, ker os nekaj naredili, ko MI še vedno spimo!!!

Nam se skakalnice pred nosom podirajo pa se nihče nič ne zgane..Kaj z zemljo okoli Planice so že kaj uredili,sramotno je bilo da niti tega niso bili sposobni uredit z lastniki.

Zakaj bi nam Norvežani kaj želeli vzeti?Oni imajo svojo letalnico sedaj in so verjetno ponosni na njo...Kako za hudiča lahko trdite kakšna bo termika,kako lahko trdite da na Norveškem ne bo takšnega vzdušja kot v Planici?!

Sami smo si krivi da je tako kot je,vsa ta leta se ni nihče zganil in kot da se niso zavedali,da bodo nekoč nekje zgradili še večjo kot je Planica.Evo sedaj jo Norvežani imajo in BRAVO morda pa bo to znak,da se je treba tudi v Planici zganit,če želijo imeti še največjo.
sportomanokin
# 09.02.2011 ob 13:26
zdaj je glih gorišek v kadru

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/
skivm/article4023062.ece
sportomanokin
# 09.02.2011 ob 13:23
hehe ste vidli, da ima tudi vikersund nadstrešek (sicer ni lesen ampak ok) za tekmovalce na vrhu zaletišča tako kot v Planici. Verjetno trademark Goriška na njegovo željo, saj tega nimajo nikjer drugje na svetu razen v Planici in sedaj še v Vikersundu.
MuDeL
# 09.02.2011 ob 13:19
če bi se naša država in ljudje okoli Planice kdaj kaj pobrigali za skakalnico, ne samo tiste 3 dni v letu, tudi rekord nebi bil ogrožen. Je bilo že večkrat rečeno da z pravimi popravki bi Planica bila varna tudi za 260+m.
sosed_lastnik
# 09.02.2011 ob 13:11
Pa hitrosti 107,9 km/h. wtf... hehe

Danes lahko za tako hitrost premaknejo mizo nazaj za več kot 10m. :)
sosed_lastnik
# 09.02.2011 ob 13:09
@sportomanokin

196,5 je skočil nemec Kizeweter (original priimek res ne znam napisat), en od začetnikov V-sloga, poleg Bokloev-a, Zuend-a, Freiholz-a...
sportomanokin
# 09.02.2011 ob 13:08
@Kapitan Kljuka
verjetno si zamešal, misliš snemalni stolp-od koder snema RTV Slovenija, ki spodaj gledano na levi strani (ta je res v totalnem razsulu). Sodniški stolp je pa bil prenovljen pred 2-3 leti in je zelo lep
Belphegor
# 09.02.2011 ob 13:05
jaz pa upam, da ga zrušijo. ampak samo za en mesec - do marca.
najbrž bi se hofer in vsi v FIS požrli pol.
sLOVEnka<3
# 09.02.2011 ob 13:05
tud če pade rekord..Planica je razred zase in tega tud Vikersund ne more premagat.
sportomanokin
# 09.02.2011 ob 13:04
no, če smo čisto iskreni, je bil tole prvi polet čez 200m leta 1992 v Harrachovu, ko je Christoph Duffner (NEM) padel pri 205m, a je bilo takrat zaradi pravila 194m priznano kot 194m s padcem.

http://www.youtube.com/watch?v=iEPuLwHUN
LI

Je pa že tudi v Planici 1991 nekdo skočil 196m a mu je isto zaradi tega pravila bilo priznano 194m
sosed_lastnik
# 09.02.2011 ob 13:04
139,0 Tauno Luiro (Fin) 1951, Oberstdorf
141,0 Jože Šlibar (Jug) 1961, Oberstdorf

239,0 Björn Einar Romören (Nor) 2005, Planica
241,0 Robert Kranjec (Slo) 2011, Planica

Zgodovina upam da se ponavlja :)
Alonso1
# 09.02.2011 ob 13:01
Vikersundska termika se skrije proti termiki v Planici. Rekorda ne bo. Norvežani bodo imeli povešene nosove. Še bolj pa se jim bojo povesili v Planici naslednji mesec, ko bosta ali Morgensteren ali pa Kofler preletela 240m.
kokio
# 09.02.2011 ob 12:58
To lahko pomeni le pozitivno stvar za razvoj skokov oz. poletov. Planica ne bo izgubila tradicije in veličine četudi pode rekord na norveškem. Planica bo vedno sposobna podirati rekorde.. letalnica na norveškem pa je le vspodbuda za razvoj planiške letalnice..do sedaj planica v vseh zgodovini ni imela resne konkurence. Na konkurenco pa jaz gledam kot na nekaj dobrega.
gorazdgor
# 09.02.2011 ob 12:54
Če je soditi po MMC-jevi igrici, rekorda ne bo. ;-)))
Gravesen
# 09.02.2011 ob 12:52
Mah ni variante o kakem rekordu, če bodo leteli 230 bo zeelooo veliko.
Primat Planice ni ogrožen!
Kapitan Kljuka
# 09.02.2011 ob 12:51
V enem letu Norvežani popolnoma prerijejo in popravijo letalnico, v Planici pa še vedno pešačenje do vrha, sodniški stolp pa je najbrž že tako nagnit, da se bo vsak trenutek sesedel... Neverjetni smo, imamo najboljšo in najbolj legendarno letalnico na svetu, pravi biser, pa je v bednem stanju. kot tudi okolica, že leta in leta in leta...
študent88
# 09.02.2011 ob 12:47
Vsake zgodbe se enkrat konča. Imamo prvi skok čez 100 in 200m. Imamo kopico svetovnih rekordov. Pa kaj, če nam vzamejo. Planice nam ne more vzet nišče. Še vedno je ena sama.
Še vedno se bomo vračali v dolino pod ponce.

Planica je samo ena in edina.
Diego Armando
# 09.02.2011 ob 12:41
Torej se četrtstoletni "vladavini" Planice bliža (začasni) konec... lepo bi bilo, da rekord, če že pade, poruši kdo od naših, ampak najbrž so to le pobožne želje.
Milmar
# 09.02.2011 ob 12:41
vombat98
# 09.02.2011 ob 12:40
http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/
skivm/article4023062.ece
tukaj sedaj hitro preizkus letalnice
KmečkaPamet
# 09.02.2011 ob 12:33
Zanimivo še to da Goeišek povsod prenavlja letalnice...

Me prav zanima kako bo v planici...sigurno nebo dobil posla,če ne druzga zarad javnih razspisov...jp,pri nas je žal tko da brez razpisov ne gre,kar pomen da si naročnik ne more "privošč" da bi direkt najel strkovnjaka..

Upam da nav Zupanu spet treba štanfat skakalnice zarad pomankanja denarja, pa da bo tud Planica na vrsti za povečavo...hm, če se bodo te seveda obnesle.

Drugač pa o skokih/poletih nimam pojma....

Pa srečno naši...
zarman
# 09.02.2011 ob 12:27
Mater, ste vsi obremenjeni s tem rekordom! Pa kaj potem?? Važno je, da planiška prireditev ostane, ker je to najlepša letalnica na svetu!
KmečkaPamet
# 09.02.2011 ob 12:27
Ne,ne bo,če pa bo, ga bo pa Kranjec postavu :)
ponudnik
# 09.02.2011 ob 12:24
Sodeč po nekaterih komentatorjih na tem portalu se nam obeta...

Peter Prevc 280 metrov!!!
Planica - tekmovanje v smučar ...
link
Romören po slabi sezoni v Planici nastopil kot prerojen, se zabaval in letel daleč
14
20. marec 2012 ob 14:21 Björn Einar Romören se vedno znova rad vrača v Planico. Rekorder letalnice bratov Gorišek v letošnji sezoni ni bil najbolj uspešen, a pod Poncami je znova prikazal odlične polete.
Več novic ...
Kazalo