Mediji
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.0 od 27 glasov Ocenite to novico!
Srebrenica
Vse žrtve zločina v Srebrenici še vedno niso identificirane. Foto: EPA

Dodaj v

Srebrenica: 8.372 žrtev in neizbrisnih zgodb

Gost podcasta bo Boštjan Videmšek
2. julij 2015 ob 06:26,
zadnji poseg: 2. julij 2015 ob 07:21
Ljubljana - MMC RTV SLO

Ta mesec minevata dve desetletji od pokola v Srebrenici, eden izmed ključnih dogodkov, ki so zaznamovali večletne napetosti balkanskega kotla.

V pokolu je med 11. in 22. julijem 1995 umrlo kar 8.372 ljudi. Na MMC-ju bomo v znak spomina Srebrenici v petek namenili rubriko MMCpodrobno, v kateri bomo predstavili številne prispevke, intervjuje in pričevanja.


Svoj kamenček v mozaik dodaja tudi podcast Številke. V tej novici smo tako zbrali nekaj osnovnih številk, ki opisujejo razsežnost zločina iz leta 1995, v petek pa bomo objavili pogovor z novinarjem Dela Boštjanom Videmškom, enim redkih slovenskih novinarjev, ki na kraju samem več kot 15 let spremlja vojne grozote z različnih svetovnih prizorišč.

Slavko Jerič, <a href="https://twitter.com/stevilkeMMC">@stevilkeMMC</a>
Prijavi napako
Komentarji
a-rod
# 02.07.2015 ob 07:55
Sej vrm da je groza kar se je zgodil v srebrenici in definitivnp tragedijA, ampak mineva tudi dve desetletji ko so v rwandi hutuji v 100 dneh pobili okoli MILIJON tutsijev, pa ni kle nobenega clanka...
Lupo
# 02.07.2015 ob 06:56
Naj počivajo v miru.
Sebastjan666
# 02.07.2015 ob 07:55
Čudno, da so določeni zločini zločini, genocidi genocidi, nekateri zločini in genocidi pa svoboda in demokracija; nekateri zločinci in genocidneži obsojeni in usmrčeni, drugi na svobodni in nikoli sojeni, nekateri med njimi celo predavajo in pridigajo o demokraciji in človeških vrednotah in o zločinih drugih.
Človeška hinavščina in brezbrižnost do resnice in enake obsodbe.
Enostavno
# 02.07.2015 ob 10:38
Kako zahodna propaganda manipulira z dejstvi se da lepo videti v propagandnem filmu"Lov v Bosni" ali nekaj podobnega.Kjer Richard Geere igra zahodnega novinarja.Znajde se v muslimanski vasi kjer naj bi Srbi storili zločin nad civilisti.
V bistvu je pa ravno drugače.Motiv za film so v Holivudu dobili ravno iz medsebojne vojne med Muslimani in Hrvati v Bosni.Tudi to dejstvo se na zahodu pozablja.Pokol nad muslimanskimi civilisti v vasi Ahmići in okolici je zagrešila hrvaška vojska.
Holivud je vse to spremenil v srbski zločin.
Zahodna propaganda res nima meja.
jure-kovac
# 02.07.2015 ob 06:54
Kaj pa Jasenovac?
el CARTEL
# 02.07.2015 ob 10:50
sploh se ne gre za podporo kriminalcem in vojnim zločincem.
vsakdo normalen obsoja poboje civilistov.

pa naj bo to srbski nacionalizem, hrvaški nacionalizem ali bošnjaški islasmki fundamentalizem (ker je le oblika desničarskega ekstremizma).

ne vidim tudi razloga, zakaj se seletivno obsoja na sodiščih. če si delal vojne zločine je prav da sediš za zapahi. mudžahedini so pač težko "good guys"
ravno tako velja za vojne profiterje - morali bi sedeti za zapahi in ne v državnem zboru
Enostavno
# 02.07.2015 ob 10:46
vojnaslo91
Dobro nam gre če je bil samo en Slovenec na napačni strani....
Kaj so mu Srbi oprali možgane?

Ni edini Slovenc,ki se je boril za denar v hrvaški vojski.Osebno poznam še kar nekaj primerkov.Sicer pa,kdo pa pravi,da je srbska stran...napačna stran?Zahod?Bruselj?Zagreb?USA?Vatikan?L
ondon?Berlin?
Kot vemo iz zgodovine je bila srbska stran vedno naklonjena nam Slovencem v zgodovini in obratno.Zgodovinska dejstva in skupno trpljenje to samo dokazujeta.Če se pa mislite obregniti ob sramotno leto 1991....nima smisla.Leto 1991 bo za vedno v naši slovenski zgodovini zapisano kot sramotno leto.Leto izdaje in kolaboracije.Pa brez zamere.Tako pač osebno mislim glede na vse kar se je zgodilo in kar se še dogaja z nami.
redred
# 02.07.2015 ob 08:53
a-rod

Sej vrm da je groza kar se je zgodil v srebrenici in definitivnp tragedijA, ampak mineva tudi dve desetletji ko so v rwandi hutuji v 100 dneh pobili okoli MILIJON tutsijev, pa ni kle nobenega clanka...


Konec genocida v Ruadni se obeležuje 15. julija, letos pa mineva 21 let.
Brx
# 02.07.2015 ob 07:15
20 let po dogodku, se vedno pa se ne govori o pokolu priblizno enakega stevila srbskega prebivalstva v vaseh okoli Srebrenice. RIP vsem prizadetim, RIP mainstream media
Enostavno
# 02.07.2015 ob 10:10
Verjetno ste seznanjeni z informacijo,da sta v vojni na Balkanu sodelovala tudi naš Slovenc Franci Kos ter Hrvat Dražen Erdemović.Udeležena v bojih za Srebrenico.Franci Kos je bil najprej prostovoljec v ZNG-hrvaška vojska.Srbi so ga zajeli in od takrat se je bojeval v srbskih enotah.Naš Slovenc.Kar vse je nekaj potihnilo v zvezi z našim Slovencem iz Srebrenice.Le zakaj?Se resnica tukaj ne sme razkriti?
Ajd
# 02.07.2015 ob 09:58
Dokler bojo politiki poneumljali z raznimi ideologijami, kot je na primer nacionalizem, dokler se bo znanost zlorabljalo za razvoj orožja, dokler bojo ovce slavile "heroje" pardon spodbujevalce klavcev in posiljevalcev ter vojne dobičkarje, itd., predvsem pa dokler bo smisel sistema prazne št. s katerimi se, da enostavno manipulirati in prirejati, če si le na poziciji sebi v prid, se bojo pač dogajale takšne svinarije. Ne samo človeštvo tudi ostali svet, pa bojo v primežu rivalskih, pohlepnih egomanjakov, vse do bridkega konca, ko bo narava to opico zbrisala iz obličja zemlje.

In ja svet bo veliko lepši brez tega razvajenega otroka, ki ne zna ceniti in spoštovat kar ima.

Gremo navijači nadaljujte…………………………
…………
Enostavno
# 02.07.2015 ob 09:49
Zanimiv podatek iz Srebrenice l.1995.Ogromne kolone muslimanskih beguncev se valijo proti Srbiji.Čez mejo-reko Drino....Kaj ?Muslimani bežijo v Srbijo??? Le pred kom???Morda pred svojimi vojščaki Naserja Oriča???Kot vemo je Naser Orič usmrtil 1000-1100 svojih sonarodnjakov muslimanov,ki se mu niso hoteli pokoriti v Srebrenici.
Zanimivo.
Kekec99
# 02.07.2015 ob 09:47
@Komisar
Srebrenica – vsi vemo za njo. Lahko poveste kaj o tem, če veste?
Da. Od 1992 sem bil spet v Bosni in takrat smo urili vojne formacije, ki so predstavljale Bosno, novo državo, ki je že skoraj razglasila neodvisnost. Srebrenica je pretirana zgodba in na žalost – veliko ljudi je zmanipulirano. Število žrtev je enako ubitim Srbom in drugim, toda Srebrenica je politični marketing. Moj šef, ki je nekoč bil v ameriškem senatu, je večkrat poudaril, da bo v Bosni nekakšna prevara.

Mesec dni pred domnevnim genocidom v Srebrenici mi je dejal, da bo to mesto oporišče medijem vsega sveta. Dal nam je navodila, da pokličemo medije. Ko sem vprašal zakaj, je dejal:«Boš videl!« dobili smo ukaz, da z novonastalo bošnjaško vojsko udarimo po hišah in civilih. Seveda, to so bili meščani Srebrenice. V tem trenutku so jih z druge strani udarili Srbi. Verjetno je tudi njih kdo plačal in nahujskal!
Kdo je potem lahko kriv za genocid v Srebrenici?
Enostavno, žrtve so bile v Srebrenici zaradi Bošnjakov, Srbov in Američanov – torej nas. Toda vse je pripisano Srbom. Na žalost, mnoge žrtve so pokopane kot Muslimani, a bili so Srbi ali druge nacionalnosti. Pred nekaj leti je moj prijatelj, bivši agent CIA in sedanji človek v IMF dejal, da je Srebrenica proizvod dogovora med ameriško vlado in politiki v Bosni. Srebrenica kot mesto je žrtvovana, ker je po domnevnem zločinu Srbov Amerika imela povod za napad.

VIR
Enostavno
# 02.07.2015 ob 09:44
Komentirate,pišete nekaj v kar se očitno ne razumete.Politika,zgodovina ter predvsem zakulisne igrice,ki jih je zahod aktiviral z ciljem uničenja bivše države to samo dokazujejo.Delujete tako,kot,da ste imeli takrat samo 1-eden TV program.Po možnosti CNN(posledično TV-LJ,TV SA,in seveda HTV),ki so bili vsi v službi zahodne lažne politike.Po drugi strani vas pa razumem.Pač ne prenašate in ne trpite določenih narodov.Saj to ni nič novega.Nacional-šovinizem je vedno padel na plodna tla takrat,kadar se je začela kriza kapitalizma.
Naj vas samo vprašam,če ste sposobni podati pošten,iskren odgovor.Kaj je z vsemi srbskimi žrtvami in begunci iz okolice Srebrenice in celo iz samega mesta Srebrenica?Zakaj se to v javnosti ne omenja?Kot vemo je 3500 srbskih civilistov stradalo pod nacionalističnim-muslimanskim nožem v letih 1992-93.Kaj je z temi srbskimi žrtvami?Zakaj se jih ne omenja?
Zaključek je enostaven.Dokler bo USA(London) kreirala svetovno politiko vse do takrat bomo živeli v navadni laži in enoumju.
Sebastjan666
# 02.07.2015 ob 08:48
Kako to, da mednarodna, ta ultra demokratična in poštena skupnost, ne obsodi zločinov
Orića &Co. ?

So bili zelo dejavni v okolici Srebrenice (prvi zločin so napravili 6.5.1992), najraje so imeli babice in dedke, da so jim rezali vratove in tako ustrahovali druge.

Seveda je sedaj narodni junak pod zaščito ultra demokratov iz Bele hiše, ultra-demokrati iz EU-ja pa seveda to izkoriščajo za svoje ambicije na Balkanu.
Resnica ni plenica, pa tudi populističnim demokratom zelo smrdi.
samy joe
# 02.07.2015 ob 06:49
Spet.
svyatoslav
# 02.07.2015 ob 17:28
Pred dnevi je švicarska policija vdrla v hišo Aleksandra Dorina in jo popolnoma demolirala. Dorin je od takrat pogrešan. FB portal objavlja podporo izginulemu novonarju in se sprašuje kam je izginil?
Švicarski državljan je raziskovalni novinar in avtor treh knjig, ki razbijajo mit o Srebrenici.
Le kaj jih je tako skrbelo, da so ga
svyatoslav
# 02.07.2015 ob 17:23
Srebrenica je imela leta 1991 (popis) 5.746 prebivalcev, od tega 3.673 muslimanov in 1.632 Srbov.

Nihče se ne vpraša kaj se je dogajalo s Srbi po prihodu Naserja Orića in muslimanske vojske poleti 1992.
Mnogo video materiala nizozemskih pripadnikov ZN se je čudežno "izgubilo", tudi tisti na katerem leta 95 Srebreničani blokirajo izhod Nizozemcev in iz jeze celo zadavijo nizozemskega vojaka na transporterju.
el CARTEL
# 02.07.2015 ob 15:27
vojnaslo91 @ manjšina ali ne (pravzaprav sestavljajo 33% danes), očitno ne zastopiš pojma konsittutivnosti.

konstitutivnost se da ravno zato, da te "večina" ne more pravno preglasovati.
tako v bosni mora biti (tudi danes) konsenz med vsemi tremi konstitutivnimi narodi.
ali vsi ali nič
Enostavno
# 02.07.2015 ob 15:03
vojnaslo91
Ko je Milošević prevzel vodenje Jugoslavije... je z Jugoslavijo bilo dokončno konec.....Bedasto se mi zdi govoriti, da se Hrvaška borila proti Jugoslaviji,.... kjer vidiš kako srbski civilisti-prostovoljci ob zaščiti paravojske pobijajo ljudi ujete v tem mestu.

Vse to kar ste napisali Enostavno ne drži.Žal premalo poznate takratne dogodke oz.poznate samo tisto verzijo,ki so vam jo plasirali zahodni mediji preko domačih TV kanalov.Žal nimate prav.
Bodi dovolj za danes.LP!
Enostavno
# 02.07.2015 ob 14:45
vojnaslo91
72,5 % prebivalcev je bilo Muslimanov, 25,5 % pa Srbov.

Če mislite na celotno BIH te številke vsekakor ne držijo.To je samo za mesto Srebrenico.Poiščite podatke popisa iz.leta 1990-91.Ugotovili boste pravo stanje na terenu.
Kekec99
# 02.07.2015 ob 14:41
@vojnaslo91
Konstitutivni narod je nekaj drugega kot manjšina. Če ima država ali republika 2 konstitutivna naroda, se morata oba naroda strinjat glede sprememb, če se ne spremembe niso možne.
Enostavno
# 02.07.2015 ob 14:41
vojnaslo91
Ne vem sicer kaj ima ta reklama.. veze s Srebrenico.

Ima.Pa še kako ima.To je samo eden izmed zgodnjih dejavnikov,ki je povzročil razkol v bivši državi.Potem pa še vojno.Vsi smo vedeli,da se bo zgodil obračun med Hrvati(muslimani) in Srbi.Zgodil se je celo med zavezniki-Hrvati in muslimani.No,tudi mi Slovenci smo krivi za razpad.To moramo priznati.Kajti TO takrat še paravojaška sila je napadla legalno JLA(blokada vojašnic,izklop elektrike in vode) v državi.To moramo priznati.
Enostavno
# 02.07.2015 ob 14:18
Kekec99
"Ni Jugoslavija napadla Hrvaško, ampak je Hrvaška napadla Jugoslavijo."

To je bistvo.Bistvo vsega.Pa tudi drugačna ampak resnična interpretacija dogodkov v bivši državi.Ki je spretno izmanipulirana postavila JLA v vlogo agresorja.
Resnica je bila le ta,da sta bili JLA z tem pa seveda direktno Jugoslavija napadeni iz strani novonastalih desničarskih strank in njihovih podpornikov,ki so se z volitvami takrat zavihteli z obilno zahodno pomočjo na oblast v Sloveniji in na Hrvaškem.Kosovo je druga zgodba...BIH je pa posledica dogajanja v Sloveniji in na Hrvaškem.
Torej agresor so bile nove "demokratične" stranke z svojimi paravojaškimi enotami,ki so napadle JLA oz.Jugoslavijo.
To je vsa filozofija.
Vem,da to ne odgovarja marsikomu....toda tako je bilo.
Kekec99
# 02.07.2015 ob 13:33
@biberkopf
Veš da so bili Srbi vse do leta 1991 konstitutivni narod v RH.
Ustava SRH 1974. pravi: "Socijalisticka Republika Hrvatska je nacionalna drzava hrvatskog naroda, drzava srpskog naroda u Hvatskoj i drzava narodnosti koje u njoj žive."
1. Po kakšnem zakonu so jim te pravice odvzete?
2. Ali bi se Hrvaška lahko odcepila če en izmed konstitutivnih narodov ni bil za to?

Ni vse črno/belo, krivce najdemo na eni kot na drugi ali tretji strani. In nikoli niso vsi krivi, vedno se najdejo pošteni ljudje ne glede na to na kateri strani jih iščeš.
Enostavno
# 02.07.2015 ob 12:07
svyatoslav
Cinične izjave nam dajejo muslimanski politiki iz Sarajeva, ki nam vsiljujejo laž kot resnico, s pavšalnim izgovorom, "da se to ne bi več ponovilo".

Iz zgodovinskih dejstev vemo,kakšne zločine nad srbskimi civilisti so povzročili muslimani in hrvati v BIH leta 1914-1918,1941-1945 ter 1992-1995.V službi svojih zahodnih oblastnikov.Vse je dokumentirano.Toda kot vidimo se resnica zelo počasi in z muko prebija na dan.Kot sem že dejal...dokler bo imela USA(London-Berlin-Vatikan) glavno besedo tukaj pri nas vse do tedaj ne bo prave resnice o dogajanju na Balkanu.
Samo za primer :Za žrtve se imajo po zahodni logiki samo Hrvati,Muslimani in Albanci.V bistvu je pa največ beguncev med srbskimi civilisti ter največ porušenih cerkva in drugih objektov ravno na pravoslavni strani.Več kot očitno je da so največje žrtve ravno Srbi.
Toda tega tukaj na zahodu ne smemo omeniti.V veljavi in na sceni je drugačna "zahodna"resnica.Dobro...tudi ta zahodna resnica se bo nekega dne razblinila.
dezon
# 02.07.2015 ob 11:20
Ravnokar je bil na Nizozemskem predvajan dokumentarec, v katerem so raziskovali, kaj se je dogajalo v Srebrenici. Nizozemci nosijo v sebi namreč kolektivno krivdo za to, kar se je zgodilo v Srebrenici, zaradi njihove vloge v dogodku. Nizozemskega poveljika so dobesedno medijsko raztrgali. V dokumentarcu pa je prikazano, da so Nizozemci privolili da gredo na območje Srebrenice le le pod pogojem, da dobijo letalsko podporo. Podpora jim je bila obljubljena, vendar ni nikoli prišla, ko so jo potrebovali. Razlog? Ustavili so jo Američani, da bi ustvarili pogoje za začetek resnih pogovorov o mejah. Nizozemci so sedaj zelo jezni na Ameriko in kjub temu, da je bila Amerika njihov zelo tesen zaveznik tudi v javnem mnenju, se je to mnenje začelo drastično spreminjati proti Američanom. Če si hoče kdo ogledati dokumentarec: http://www.npo.nl/artikelen/2doc-waarom-srebrenica-moest-vallen-op-npo-2
nonparel
# 02.07.2015 ob 09:57
Vsi so vedeli že vnaprej, kakšna morija se bo zgodila v bivši Jugoslaviji, ki jo je načrtno spodkopavala jugoslovanska emigracija, velike zahodne države in RKC s pomočjo nacionalistov Hrvaške, Slovenije in Srbije, če se Jugoslavija razbije na manjše republike.Tudi takratni mit o samostojnosti teh držav se je danes pokazal, da je to bil le mit, vse bivše republike so danes odvisne od svetovnega kapitala, o njih odločajo drugi, življenje v njih pa v vedno večji bedi, ljudje na veliko emigrirajo iz teh bivših republik. Človek se vpraša ali je vse skupaj res bilo vredno tako ogromnih žrtev, ki sicer niso enakovredne razdeljene po bivših republikah, nekateri so za to plačali veliko ceno, drugi pa so se zlizali le z malimi praskami. Sicer pa kljub temu danes tudi mi plačujemo, sicer malo drugačno ceno za to, z revščino in ekonomsko-politično odvisnostjo od tujcev z vseh vetrov. V glavnem ljudje so razočarani in skoraj brez vsakega upanja da bo v prihodnosti pri nas kdaj boljše. Žal. Naj počivajo v miru vse žrtve te zadnje jugoslovanske tragedije.
REsnica
# 02.07.2015 ob 08:58
Nikjer v prispevku ni avtor jasno zapisal, da so za ta grozljivi pokol krivi izključno srbski nacionalisti.

Na srečo je tudi med srbi veliko razuma in obsojanja tega zločina. En bolj glasnih med njimi je bil in je še vedno, Djordje Balašević.

Slovenski levičarji išejo izgovore za zločinski pokol, katerega pravi srbski levičarji obsojajo...
REsnica
# 02.07.2015 ob 08:53
Sram me je, da nekateri slovenci iščete izgore in opravičila za pokol srbskih nacionalistov nad bošnjaki.
Nerazumljivo, da ljudje, ki se imajo za levičarje, zagovarjajo in razumejo srbske skrajne desničarje in nacionaliste. Verjetno zaradi lastne krvi.
fhs-jevc
# 02.07.2015 ob 08:20
yuga je bla prav super, med sabo smo se zajebaval zaradi posebnosti druzga, ampak je bla vedno bratska naveza...tele vojna so pa samo politične ustvare ki so nastale ko je začela se ta celota rušit in so na vrh prišli ekstremni ljudje...se pa strinjam, da bi vse to vojno zgodovino mogli počasi prebolet, si dat roke in it naprej. če se že moramo spomnit se spomnimo na žrtve in v njihovo čast, ne pa pisat ker narod je pobiu drug narod...to je samo podpihovanje zločina , ki z današnjimi časi nima oziroma nebi smeu met nobene povezave več. Podobno kot pri nas pametovanje rdečih in belih...za mene ne eni ne drugi ne obstajajo več, ker ta delitev v današnjem času nima nobenega smisla, definitivno pa tudi nobenga pozitivnega značaja, ker samo deli tisto malo slovncev, ki nas je na naši zmenljici, kriteriju delitve je pa tako ali tako že zdavnaj potekel rok trajanja
šmajser
# 02.07.2015 ob 07:54
Kaj pa egzodus 300.000+ srbskih civilistov iz RSK. Tristo tisoč. Otrok, starcev, žena, neoboroženih moških...

"Clinton mi nudi, da Srbi vdrejo v Srebrenico in izvršijo pokol 5000 muslimanov, in sledila bo intervencija sil NATO na srbske položaje po vsej BIH"

Alija Izetbegović
help
# 02.07.2015 ob 17:09
To da je Srebrenica genocid je navadna politična floskula. Tako pred kot po Srebrenici je bilo mnogo večjih pobojev, ki nikoli niso bili označeni za genocid, čeprav se je neselektivno pobijalo moške, ženske in otroke. V bombardiranju Dresdna je umrlo 3-krat več ljudi (+žensk in otrok), pa nikoli nisem videl kakšnih patetičnih komemoracij, da o nepalmiranju vietnamskih vasi niti ne govorimo. Največa smejurina je pa da britanski imeprij, ki ima na vesti dobesedno milijone, sedaj podturava neke politične rezolucije v UN.
Bendit
# 02.07.2015 ob 16:39
Naj postrezem se z enim podatkom ki vam bo pricaral vse "lepote" v BiH - sele okrog leta 1965 so prvi moski prebivalci srbskega rodu iz podrocij v Hercegovini sli v JLA , kaj menite zakaj? Leta 1992 so zato bili na take stvari dobro pripravljeni....
vxxxx
# 02.07.2015 ob 16:10
vojnaslo91
# 02.07.2015 ob 15:09
Prijavi neprimerno vsebino
Kekec99 # 02.07.2015 ob 14:41
...
Konstitutivni narod je nekaj drugega kot manjšina. Če ima država ali republika 2 konstitutivna naroda, se morata oba naroda strinjat glede sprememb, če se ne spremembe niso možne.
-----------------------------------
Če govoriš o Sloveniji... je to mal smešno.
Tako Slovenci, Italijani, Madžari, kot tudi drugi narodi, ki so živeli v Sloveniji so se strinjali da Slovenija v Jugoslaviji nima kaj iskat. Konc zgodbe.

A ti bi mogoče Albance v Makedoniji spraševal?

-----------------------------------------------------------------------

Ehhhh moja vojnaslo, Italijani, Madžari in Albanci niso konstitutivni narod na območju bivše Jugoslavije !
Bendit
# 02.07.2015 ob 16:04
Navadna laz, kdo stori genocid tako da obenem spusti zenske, ki so osnova za nadaljevanje te skupine ljudi? Genocid je bil Jasenovac, tam so pobili po vrsti vec sto tisoc zensk, moskih in otrok, dobesedno izkoreninili. Srebrenica je zelo zalostna tragedija, masakr moske populacije, predvsem za boj sposobnih moskih, genocid pa je PR oznaka za potrebe manipulacije zahodnih narodov/drzav. Sicer pa kaj je Clinton rekel 93 Aliji? Ce bo v Srebrenici vsaj 5000 mrtvih bo Nato posredoval. Obljuba izpolnjena.
pancho
# 02.07.2015 ob 15:40
vojnaslo91
# 02.07.2015 ob 15:01
Kaj so Srbi potem iskali v Srebrenici...

Mogoče so se tam skrivali koljači, ki so morili Srbe po okoliških vaseh
el CARTEL
# 02.07.2015 ob 14:30
BIH je pa posledica dogajanja v Sloveniji in na Hrvaškem.

točno to.
ko so srbi v bosni videli, da je šla slovenska odcepitev skozi, nato še hrvaška,
niso imeli nikakršnega namena ostati prikrajšani za "demokratične" odločitve

In a session on 14-15 October 1991, the Parliament of Bosnia approved the "Memorandum on Sovereignty", as had already been done by Slovenia and Croatia. The memorandum was adopted despite opposition from 83 Serb deputies, belonging to the Serb Democratic Party (most of the Serb parliamentary representatives) as well as the Serbian Renewal Movement and the Union of Reform Forces, who regarded the move as illegal

še posebej ko je Parlament bosne ilegalno izglasoval Memorandum o neodvisnosti (pregalsovali so srbske predstavnike - ČEPRAV SO BILI KONSTITUTIVNI NAROD)

po tem so srbi po vzoru slovencev in hrvatov izglasovali obratno - da želijo ostati v jugoslaviji.
medtem pa so hrvati in bošnjaki izlgasovali neodvisnost, brez srbov kot konstitivnega naroda (še ena ilegalna poteza)

torej vse ilegalno,
na kratko.

nato je vse skupaj še ilegalno priznal zahod
Kekec99
# 02.07.2015 ob 14:08
@biberkopf

Prvi minister policije u Tuđmanovi Hrvaški, Josip Boljkovac, je napisal knjigo "Istina mora van", v njej je zapisal: "Ni Jugoslavija napadla Hrvaško, ampak je Hrvaška napadla Jugoslavijo."
Enostavno
# 02.07.2015 ob 13:43
biberkopf

No, pa najprej omenimo Kosovo-Kosovski Majdan in "demokratične" protestnike leta 1981.Pa tudi pred svojim pragom pometimo,če se že gremo nekaj..."Slovenija moja dežela" izvira iz katerega leta?Hrvaških nacionalistov pa ne bom omenjal,nima smisla.Vseskozi so rušili bivšo državo.
Enostavno
# 02.07.2015 ob 13:00
Srebrenica je bila uvrščena v t.i. Republiko srbsko.

Ne vem zakaj "t,i.Republika srbska"?
Kot vemo je bila Republika Srbska uradno potrjena v mednarodnem dogovoru v Daytonu.Podpis za njo so prispevali vsi trije pokojni predsedniki Bih,Hrvaške in Srbije.Pa še Clinton je bil zraven.Ali pa ne....no,se mi zdi da je bil Clinton.(glavni povzročitelj vojne in razkola na Balkanu).Kako patetično deluje njegova prisotnost v Daytonu takrat.
SF-SN
# 02.07.2015 ob 12:21
@REsnica
Enačenje zločinov srbskega ekstremizma in srbskim narodom je najbolj prisotno pri tistih, ki imajo en kup opravičil za ta zločin.

Saj to, zaradi odtrganega Miloševiča so najbolj nasrkali Srbi.
Drugače pa, prav da so bili vsi srbski voditelji obsojeni v Haagu, ni pa prav da je bila večina bosanskih, hrvaških in kosovskih klavcev oproščena
svyatoslav
# 02.07.2015 ob 11:48
Haško sodišče je kot ekspozitura nata obtožila zločina celotno vodstvo Republike Srbske 27.7.1995, samo tri po tem, ko je vodja preiskovalcev ZN za BiH, Herbert Viland sporočil iz Srebrenice, da ni našel niti ene osebe, ki bi potrdila masovna streljanja.
Poveljnik 28. muslimanske divizije Naser Orić zbeži iz Srebrenice dan pred vkorakanjem vojske R. Srbske in ukaže 5.000 muslimanskim vojakom zapustitev mesta in preboj proti Tuzli.
Popolnoma strahopetno dejanje Orića, ki je nameraval zbežati že leta 1993.
Ta isti Orić se je pred kanadskim novinarjem Billom Vilerjem hvalil kako je pobijal srbske civiliste v okoliških vaseh. V enem dnevu naj bi jih po Orićevem pričevanju pobili 114.
Obstajajo mnoge priče, ki portjujejo Orićeve zločine, vendar je Orić po zaslugi Haškega "sodišča" oproščen . Vir.

Cinične izjave nam dajejo muslimanski politiki iz Sarajeva, ki nam vsiljujejo laž kot resnico, s pavšalnim izgovorom, "da se to ne bi več ponovilo".
Še toliko bolj cinično zvenijo, ko nam sami zahodni obveščevalci dostavijo podatek, da je iz BiH največja koncentracija borcev radikalne islamske države ISIL, glede na številčnost naroda, ki mu pripadajo.
Kekec99
# 02.07.2015 ob 11:23
@sempetrc

Opis eden od mnogih zločinov,ki so jih naredili pripadniki črne roke.
Dogajalo se je na Javorniku pri Jesenicah!
Avtomobil se je ustavil pred delavsko barako v Savski št.12 na Javorniku.V tej baraki je stanovalo devet strank.
Sladki sen dvajsetletne Mare Kelih je prekinilo trkanje po oknu.
"Odprite,policija!"
V hiši so spali 55-letna mati Marija,28-letni sin Evgen in hčerka Mara.
Sina bodo zaprli,je pomislila mati,ki ni slutila,kaj se bo zgodilo že čez nekaj minut.
Vstopili so trije zakrinkani moški.Eden je domačin,je pomislila mati,ko je zagledala neznanca v civilni obleki,kako si z robcem zakriva obraz.
"Mara mora takoj z nami na policijo!"
"Nikamor ne grem brez mame,"se je uprla in jo objela kot še nikdar do tedaj.
"Mati,ne dovoli,da me odpeljejo!" je prosila in se je še tesneje oprijela.
Nekdo je zunaj po slovensko zaklical: "Opravi hitro!"
Fant s športno kapo,potisnjeno na oči,je iz žepa potegnil pištoli in devetkrat ustrelili v Marino telo.
Iz globine materinega srca je kot prodorni glas sirene izbruhnil krik: "Morilci,morilci,stokrat prekleti morilci!"
S prsti je skušala ustaviti krvave izvire iz hčerinih ran.
Umrla je na maminih rokah!
Na sliki je žrtev črnorokcev mlada punca,ki je umrla na maminih rokah,Mara Kelih!
Kekec99
# 02.07.2015 ob 09:29
@REsnica
Sveda da obsojam, vendar vse zločine in ne le nekaterih.
Danger_Mouse
# 02.07.2015 ob 08:37
Zanimivo, kako so isti komentatorji sposobni uvida, da stvari v balkanskih vojnah niso bile črno-bele, niso pa tega uvida sposobni na primeru II. svetovne vojne v Sloveniji. In sposobni so prebirati knjige, ki razkrivajo tudi drugo plat Srebrenice, niso pa sposobni prebaviti knjig, ki razkrivajo tudi drugo plat NOB.
svyatoslav
# 02.07.2015 ob 07:56
Ameriški uni. prof., predavatelj in raziskovalec dr. Edward Herman pravi, da je srebreniški mit največja medijska prevara v zadnjih 20 letih.
Nekaj let bo še minilo preden bo svetovna javnost izvedela pravo resnico.
Kot je znano je bila Srebrenica demilitarizirano območje pod zaščito ZN, vendar je kljub temu v mestu delovala muslimanska 28. divizija na čelu z zločincem Naserjem Orićem. Okoli Srebrenice je uničenih in požganih 29 srbskih vasi, 3500 srbskih žrtev pa je za "mednarodno skupnost" pozabljenih.
kip
# 03.07.2015 ob 13:24
Zakaj se ne omenja tudi številka 3225 pobitih Srbskih civilistov v Srebrenici ??? Aja to je le manjši zločin kot je navedeno v MMC podrobno.Kako enostransko predstavitev Srebrenice kot da bi bral nek Bošnjaški medij .Od Slovenskih medijev bi pričakoval vsaj malo bolj neodvisno poročanje .
V Srebrenici in njeni okolici je med vojno umrlo skupaj 11597 .Od tega je 8372 Bošnjakov ki so bili absolutna večina pripadniki muslimanskih oboroženih sil .Okoli 2000 naj bi jih Srbske sile zajele in kot vojne ujetnike in tudi pobile v Potočarih .Ostali so padli med samimi spopadi ko so se prebijali proti Tuzli .Med njimi je bilo žal tudi nekaj dečkov ki so bili mlajši od 18 let nekateri celo 15 let kar je to hud zločin saj mladoletna oseba ne more vojak ali pa terorist .

3225 žrtev Srebrenice pa so srbske nacionalnosti ki so jih pobile Muslimanske oborožene skupine med njimi tudi Naser Orić.Med temi žrtvami so bile ne samo moški in dečki mlajši od 18 let tudi ženske deklice invalidi starci ter starke se pravi vse srbsko kar leze in miga so pobili muslimanske enote iz Srebrenice pod komando Nasirem Orićem..Sicer mednarodno sodišče ga je oprostilo vseh teh zločinov ker naj nebi bil on odgovoren za početje svojih enot medtem ko sta recimo Karadžić in Mladić odgovorna za početje svojih oboroženih sil .Ta neskladnost ni marsikomu jasna in je voda na mlin za nadaljne konflikte v BIH ter za odcepitev Republike Srbske od Bošnjaško Hrvaške Federacije.Muslimanske sile so storile v sami Srebrenici in njeni okolici preveč zločinov da se bo to dalo prekriti saj so svojci žrtev vse bolj glasni in zahtevajo kot Bošnjaki obsodbo tega genocida nad Srebreniškimi Srbi .
Enostavno
# 02.07.2015 ob 18:10
Na vidiku je preobrat glede razlage dogodkov v Srebrenici.Pod pritiskom Rusije v VS OZN je Britanija opustila trditve o storjenem genocidu nad muslimani.Genocid tako naj ne bi bil omenjen v resoluciji o Srebrenici.
poskok
# 02.07.2015 ob 17:05
Zanimiva zgodba!?
http://www.kurir.rs/vesti/politika/miste
rija-nestao-covek-koji-je-otkrio-istinu-o-srebrenici-clanak-1841839
Kazalo