Evropa
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.6 od 53 glasov Ocenite to novico!
AfD
Alternativna za Nemčijo je lani vstopila v zvezni parlament. Zdaj je največja opozicijska stranka. Foto: Reuters
AfD-jevi podporniki
AfD želi, da otroci ovadijo učitelje, ki bi govorili proti stranki. Foto: Reuters

Dodaj v

Alternativa za Nemčijo otroke spodbuja k ovajanju učiteljev

Učitelji in politiki proti ideji
10. oktober 2018 ob 21:13
Berlin - MMC RTV SLO

Nemška skrajnodesna stranka Alternativa za Nemčijo (AfD) je prejšnji mesec vzpostavila spletni portal, na katerem bi lahko učenci ovajali učitelje, ki bi govorili proti stranki. Portal se imenuje Nevtralne šole, zdaj pa jih želi vzpostaviti še več.

Učenci lahko na portalu objavijo anonimno pritožbo zoper uslužbenca šole, ki naj bi kršil politično nevtralnost in kritiziral AfD. Prvi portal so vzpostavili v Hamburgu, po poročanju lokalnih medijev pa želijo zdaj podobne portale urediti še v devetih drugih zveznih deželah, vključno z Bavarsko, Brandeburgom, Baden-Württembergom in Saško.

Kot poroča nemški portal Deutsche Welle, kritiki opozarjajo, da je ideja korak proti "totalitarizmu". Proti so se izrekli združenja učiteljev in politiki iz drugih političnih strank. "Organizirajo odkrito ovajanje. To je korak proti totalitarizmu," je dejal Winfried Kretschmann, premier dežele Baden-Württemberg.

Proti potezi AfD-ja sta se izrekla tudi Nemški sindikat izobraževanja (GEW) in Nemško združenje učiteljev, največja učiteljska sindikata v državi. "Pričakovati je bilo, da stranka, ki želi izključevati nasprotnike, vzpostavlja platforme za ovajanje ljudi, ki imajo drugačna mnenja," je dejala Ilka Hoffman iz GEW-a. "Učitelji se morajo bati. Gre za strašljiv razvoj," je dejala. Iz Nemškega združenja učiteljev pa sporočajo, da gre za "poskus izkoriščanja otrok in mladih in sprožanja ovajanja".

AfD: Portali zgolj "širijo ozaveščenost"
Vidni član AfD-jeve poslanske skupine Bernd Baumann vztraja, da portal "nima nič z ovajanjem". AfD je po njegovih besedah zgolj zbiral dokaze o tem, da so se učitelji v šolah čutili primorani predstaviti svoja politična stališča o stranki, pri čemer so pogosto predstavili AfD kot "radikalno, nehumano, hladno".

Katrin Ebner-Steiner, glavna AfD-jeva kandidatka na prihajajočih bavarskih deželnih volitvah, je dejala, da bi takšen portal v svoji deželi pozdravila, češ da je njegov glavni namen širiti ozaveščenost o zakonu o nevtralnosti.

Številne ljudi v Nemčiji pa medtem ideja ovajanja spominja na temačna poglavja zgodovine države kot nacistično obdobje ali obdobje komunistične Nemške demokratične republike, ko so oblasti ovajanja spodbujale.

Izobraževalni minister v zvezni deželi Turingija Helmut Holter pravi, da bi morali zaradi AfD-jeve ideje "zazvoniti vsi alarmi". Učitelje je pozval, naj še naprej vodijo odprt dialog, ko poučujejo, saj da je to "temelj naše demokratične družbe".

Na lanskih zveznih volitvah je AfD s politiko nasprotovanja priseljevanju prvič osvojil sedeže v parlamentu. Zdaj je največja opozicijska stranka.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
cairns
# 10.10.2018 ob 21:21
Nemška skrajnodesna stranka Alternativa za Nemčijo (AfD) je prejšnji mesec vzpostavila spletni portal, na katerih bi lahko učenci ovajali učitelje, ki bi govorili proti stranki.

Vsak ima pravico do svojega mnenja saj v Evropi še nimamo šerije (za sedaj). Je pa sporno in nesprejemljivo da učitelji svoje nestrinjanje z določeno stranko prenašajo učencem v šoli. Zaradi tega ima AfD popolnoma prav.
anny22
# 10.10.2018 ob 21:43
Kulturni boj prestavlja v nove, višje in višje prestave. Ko jih bo zmanjkalo, se bo končalo z vojno.
zabowski
# 10.10.2018 ob 21:32
nisem niti malo simpatizer Afd, ampak tukaj jim dajem povsem prav.

Spomnite se samo vseh zlaganih in prirejenih novic nemških "refugees willkommen" mainstream medijev in zatiranja mnenja drugače mislečih. Tudi jaz kot nemec, ne bi hotel da mi v šoli perejo otroka z globalističnimi agendami sodobnih prostozidarjev.
Petra Velika
# 10.10.2018 ob 21:47
Edino pravilno. Tudi v Sloveniji je v šolstvu pogosto že kar zapovedana levičarska ideologija in politično prepričanje.

Učitelji morajo biti nevtralnih do vseh političnih strank in v prisotnosti otrok sploh nimajo kaj za govoriti o politiki. Svoja zasebna politična mnenja naj pač izražajo doma oz. med prijatelji.
Buldog
# 10.10.2018 ob 22:28
Tudi komunisti so spodbujali ljudi k ovajanju učiteljev, ki so kaj rekli čez komunizem. Ravno največji zagovorniki Afd-ja najbolj govorijo čez komuniste in njihovo početje, tudi ovajanje. V tem primeru ni nobene razlike med ovajanjem komunistov in ovajanju Afd-ju. Samo posledice zaenkrat za ovadenega niso enake, bodo pa verjetno kaj kmalu s kakšnim napadom na učitelja, poškodovanjem vozila, grožnjami,...
Es
# 10.10.2018 ob 22:11
AfD je edina stranka, ki se še bori za ohranitev Nemčije. Vsi ostali so lakaji agentov Novega svetovnega reda.
aparat-čik
# 10.10.2018 ob 21:47
v nemških šolah mora biti dovoljena samo multikulti ideologija. Multispolnost, multivera, multinacionalnost, multipotrošništvo, multirasa...
@twwwter
# 10.10.2018 ob 22:38
Ovajanje je že v svojem bistvu zavržena "vrednota", mar ne?
@twwwter
# 10.10.2018 ob 22:46
@hehet: "...V slovenskih šolah, predvsem gimnazijah je tako v zbornicah kot v učilnicah prisotna ena sama revija, in to je Mladina."

Me zanima, kako se da to ugotoviti, da ne rečem preveriti. Da se da kar tako nekaj trditi, pa je danes splošna moda. Bolj ko je nekaj za lase privlečeno, več ima možnosti, da bo sprejeto kot gola resnica.
Neikius
# 10.10.2018 ob 22:40
Vsi, ki se vam to ne zdi sporno se malce pozabili zgodovino.

To, da takšen program izvaja stranka je zelo zelo sporno. To je dobesedno ponovitev nacizma, gre pa v tem primeru za zastraševanje in nič drugega. Vprašajte se kakšen je resničen namen.
gospod iskreni
# 11.10.2018 ob 00:16
Učitelj nima kaj omenjat katerokoli stranko.
firbec111
# 10.10.2018 ob 23:04
Za vse podpornike tukaj mi je pa smešno kako zapišete jaz Alternativa za Nemčijo (AfD) nikakor ne podpiram, podpirate pa ta ukrep da otroci špecajo učitelje Alternativa za Nemčijo (AfD) in ne ustreznim organom. Se je za zamislit
Canis.Lupus
# 11.10.2018 ob 13:23
GORILA

# 11.10.2018 ob 13:07
Prijavi neprimerno vsebino ...pri nas bi morali odpreti portal, na katerem bi prijavljali politične pridige v cerkvah!
+0
-0


1. cerkev ni javna (državna) ustanova
2. Cerkev ni obvezna kot šola
3. Od cerkve ne moreš pričakovati nepristranskosti
Binder Dandet
# 11.10.2018 ob 07:01
@Nikec3:
Tebi se zdi sprejemljivo, da ucitelji v solah propagirajo svoje politicne poglede? Kakrsnekoli ze.
bikvol
# 10.10.2018 ob 23:42
šola mora biti nevtralna
Grešnica
# 11.10.2018 ob 15:09
V naših osnovnih šolah te prehodno obvestijo o vsakem kulturnem ali naravoslovno-tehničnem dogodku, razen ko na šoli gostijo razne NVO, ki hodijo otrokom lupat, da je "treba sprejet vse begunce" in kako "nihče ni ilegalen". Takrat so pa šole tiho. Še sreča, da otroci niso....
smallbudget
# 11.10.2018 ob 10:15
Učenci lahko na portalu objavijo anonimno pritožbo zoper uslužbenca šole, ki naj bi kršil politično nevtralnost in kritiziral AfD.

Tukaj jim dam prav. Učitelji morajo biti politično nevtralni, lahko pa vzpodbujajo odprto in z argumenti podprto politično debato in jo seveda moderirajo.

Pa ne na tak način, kjer je vsako vasevanje občutljiva tematika.
miro789
# 11.10.2018 ob 06:29
Nekaj podobnega bi rabili tudi pri nas. Naše šole so daleč od politične nevtralnosti.
Dvomljivec
# 11.10.2018 ob 05:58
@Twwwter - "ovajanje je že v svojem bistvu zavržena vrednota" - s tem se ne morem strinjati. Al bi ti hipotetično ovadil nekoga, ki neprimerno otipava tvojega otroka?
mali_piscek
# 11.10.2018 ob 05:49
A to, da se pljuva po AfD in se jih žali z vsemi mogočimi nalepkami ter da učitelji govorijo učencem proti njim, to je pa vse v redu????
Sussudio
# 10.10.2018 ob 22:51
Če v šoli propagiraš leve vrednote imaš prav, če propagiraš desne si pa obsojanja vreden?
Če v šoli kritiziraš določeno politiko imaš prav, če pa kritiziraš drugo si obsojanja vreden?
Ne, nikakršnih političnih vrednot ne bi smeli profesorji predavati učencem.

Nevtralne šole morajo biti nevtralne, ne pa nevtralne za ene, za druge pa ne.
Drugače to spet spominja na živalsko farmo. Živali so enakopravne, toda nekatere so bolj enakopravne od drugih.
Mr. Jones
# 11.10.2018 ob 10:11
Izobraževalni minister v zvezni deželi Turingija Helmut Holter pravi, da bi morali zaradi AfD-jeve ideje "zazvoniti vsi alarmi". Učitelje je pozval, naj še naprej vodijo odprt dialog, ko poučujejo, saj da je to "temelj naše demokratične družbe".

V javnih šolah se nima kaj omenjati katero koli stranko, pod krinko "odprtega dialoga"
Saj učenci še sploh nimajo volilne pravice ter se jih ne sme zastrupljati z ideologijami.
Vsako agitiranje učitelja zoper ali za katerokoli stranko bi moralo biti prepovedano.
MZ
# 11.10.2018 ob 08:41
Politika in strankarska opredeljenost nimata mesta v nobeni javni službi. Stranke bi bilo potrebno degradirati na nivo običajnih društev, pa bi bil rešen prenekaterri problem.
Monopattern
# 11.10.2018 ob 07:50
Kaj je narobe s tem? Samo izdali so orodje, ki pomaga pri uveljavljanju obstoječega zakona. Zame je nekdo, ki poveličuje Stalina ravno tako neprimeren za učitelja kot tisti, ki poveličuje Hitlerja. Učitelj matematike nima kaj govoriti o politiki, sploh ne otrokom, ki se tega ne zavedajo!
breypameti
# 10.10.2018 ob 23:08
Nevtralne šole morajo biti za zašćito otrok pred idiološkim poneumljenjem. Verjetno bi rabili še kakšno zasilno zavoro pred verskim poneumljenjem. En in drugo pogled na svet si lahko človek ustvari šele ko spozna več in se sam odloči katero pot bo izbral.
raintaker
# 10.10.2018 ob 22:27
Ne razumem kako lahko podpirate tuji nacionalizem, a ste res tako naivni, da mislite, da bodo vsi nacionalizmi ostali znotraj meja lastne države???
slovenec5
# 11.10.2018 ob 17:10
Novice MMC RTV so čisto fajn... samo faktor (50-99) potvarjanja moraš upoštevat.
Tudi slovenčki hodimo po svetu in vidimo kam vse to pelje... prej ali slej bodo ljudje na volitvah zadevo obrnili v pravo smer. Pa naj se za zdaj večinski voditelji tipa Merkel, Sarkozy..itd, ki otrok sploh nimajo... še tako trudijo s svojo zblojeno in hinavsko politiko.
glasnost
# 11.10.2018 ob 16:26
Mladi, nezadovoljni in nerazgledani so najbolj dovzetni za radikalne ideje (take ali onake).
anny22
# 11.10.2018 ob 15:32
Še nekaj, šola ni nepolitična, vključno z javnim sektorjem, iz lastnih izkušenj v zbornici! Konzervativne učitelje in vzgojitelje lahko iščete z lučjo opoldne. Brez skrbi, če ne smejo neposredno, posredno že dajo mladim dušam vedeti, kdo v političnem spektru je "ok" in kdo ni "ok". Svojih prepričanj ne moreš tako skriti, da jih drugi ne bi začutil.
pobrisan
# 11.10.2018 ob 14:40
Pravilno! Učitelji nimajo pravice propagirati svojih političnih prepričanj. Politika ne sodi v šolo. Samo poglejmo kdo pri nas predava na družboslovnih fakultetah.
babooon
# 11.10.2018 ob 12:13
"Leva" stran bi morala predlog kvečjemu pozdraviti, tako pa se je pokazalo, da je skrb AfD na mestu in prihaja do dejanskih kršitev politične nevtralnosti, drugače nevem česa bi jih bilo strah.
B in .
# 11.10.2018 ob 11:12
Za vse podpornike tukaj mi je pa smešno kako zapišete jaz Alternativa za Nemčijo (AfD) nikakor ne podpiram, podpirate pa ta ukrep da otroci špecajo učitelje Alternativa za Nemčijo (AfD) in ne ustreznim organom. Se je za zamislit

A naj špecajo oblastem, ki te učitelje celo neformalno vzpodbujajo, da širijo ustrezno agendo.
Prav, da otroci povedo, kaj jih v šoli "učijo". Kaj naj bo sistem neka sveta, nedotakljiva krava? To je šele totalitarno!

Sem pa svojo hipotezo o Nemčiji napisal v eni drugi temi, ki pa bi bila primerna tudi tukaj:
Nihče ni Nemčije tako uničil kot Angela Merkel.
Noben strahoten poraz, ne 1. in ne 2. svetovna vojna. Možno pa je, da je današnji čas finalno dejanje te iste vojne, popolen poraz enega naroda, izkoreninjenje in preobrazba.
Je pa tudi res, da se izvaja pospešena amerikanizacija celotne Evrope ... Avstrija, Madžarska, Rusija, so še otočki, ki se nekako upirajo tej novi ureditvi, ki teži k nadnacionalnim vladarjem, izbrisu narodov, ne samo izgubi suverenosti, ki je več ni. Evropa je bila nekdaj raznolika - kmalu pa bo vseeno ali si v Hamburgu ali Londonu, popolna globalizacija. Beseda raznolikost je še ena v vrsti besed, ki so bile do skrajnih mej zlorabljene.
Če je nekdaj NWO kratica bila v domeni raznih teorij in interpretacij, pa je že vsaj 10 let jasno, da jo danes živimo v izvorni obliki. Kar se je nekdaj pojavljalo med populacijo kot teorija (zarote), je zdaj jasna praksa, ki je z novimi zakoni obvezujoča.
janezi
# 11.10.2018 ob 09:51
naj bodo šole nevtralne.
KLIPAN
# 11.10.2018 ob 08:44
Včasih so bili desničarji prvi proti komunističnim diktaturam.
Danes so prvi ZA ponovno uvedbo diktatur, tokrat desničarskih.
V čem je štos?
vox14
# 11.10.2018 ob 08:17
Ovajanje učiteljev. Kje smo že slišali to? Nemčija je imela v 20 stoletju dovolj tega, tako v nacizmu kot v vzhodnonemškem komunizmu.
Kmalu bodo svetovali še ovajanje staršev. V duhu nevtralnosti seveda...
zapravico
# 11.10.2018 ob 08:07
Tale svet nezadržno brzi v III.svetovno vojno
ST11
# 11.10.2018 ob 08:02
Mali mi je jeseni 2015 prenesel uciteljicno vprasanje, kaj starsi menimo o "beguncih", ki preplavljajo Slovenijo.
Moj odgovor ni pomemben, zaskrbljujoce je vprasanje samo in verjamem, da doticna uciteljica se vedno prenasa svojo politicno dogmo na svoje ucence.
discoversci
# 11.10.2018 ob 07:10
Goli otok 2. del. Krivične ovadbe ipd. Poznamo to, ne ? Enmu sosedu drug sosed ni bil všeč, pa ga je prijavil...ostalo je zgodovina. To se ni obneslo. Ne vem zakaj rinejo tja kamor ni treba.
Sussudio
# 10.10.2018 ob 22:47
Nikec3
nevtralne šole so nacistična zadeva? Ali pač te moti da tako kot se ne sme v šoli govoriti za eno stranko tako se ne sme niti za drugo? Oziroma da tako kot se ne sme v šoli govorit proti eni stranki se ne sme niti proti drugi?
Al pač ščitiš stališče da lahko profesor na šoli prosto hvali leve stranke in kritizira desne, obratno pa naj bi bilo obsojanja vredno? Ja levičarji ne morejo iz svoje kože, objektivnost in doslednost nista nikdar bili karakteristiki levičarjev.
Popo
# 14.10.2018 ob 14:06
Afd ni skrajna desnica, skrajna desnica je v Nemčiji nezakonita. Če bi bili skrajna desnica bi po hitrem postopku šli v zapor. Lahko poskusite sami, naredite v Berlinu nacistični pozdrav pa boste dobili brezplačno nastanitev v ječi.
x1ijn
# 11.10.2018 ob 16:51
Še hujše...predstavljajte si, da bo AfD vladna stranka. In bo Nemčija kar naekrat isto kot Turčija z lovkami proti lastnim ljudem.
x1ijn
# 11.10.2018 ob 16:49
Halo!? Kako pa naj potem izgleda pouk zgodovine? Politika je eno samo mnenje, tako da slabega mnenja itak nihce ne more imet. Če pa učitelj zgodovine dela paralele s Hitlerjem, so pa to dejstva ali pa najmanj strokovna mnenja. Politik je manj kot učitelj.
ROSPO
# 11.10.2018 ob 15:54
Sem 100% za... zal je ideologija politicne korektnosti prevladala v akademskih krogih in s tem tudi v vzgojno izobrazevalnem sistemu... kar je nekoc bilo napredno je s prevlavlado postalo tiransko. V solah prodajajo le eno resnico... to ni matematika in nic kar v tej smeri predavajo ni podprto z dokazi. Torej je to stvar trendov... casa in prostora v katerem se odvija. Naj se v solah raje posvetijo dokazljivi snovi in v ostalem naj po pravici povedo, da kolikor je ljudi toliko je mnenj in mnenja naj se kresejo. NE da nam prodajajo za resnico zadeve, ki niso dokazljive.
Canis.Lupus
# 11.10.2018 ob 13:27
KLIPAN

# 11.10.2018 ob 09:00
Prijavi neprimerno vsebino @Petra velika
"Edino pravilno. Tudi v Sloveniji je v šolstvu pogosto že kar zapovedana levičarska ideologija in politično prepričanje."

Aja?
Vem, da bi rajši imeli sistem kot v desni Hrvaški, kjer so iz usmerjenaga izobraževanja črtali-biologijo, zgodovino in zemljepis. Se pravi, ti ljudje teh predmetov v srednji šoli ne bodo imeli, lahko si predstavljamo kako razgledani ljudje bodo to.
Seveda pa so pustili verouk.
Očitno enim niti približno ni jasno, kam jih bo desnica pripeljala.
No, mogoče bodo čez 15-20 let vseeno ugotovili, da ima to svoje posledice, kot so ugotovili za vojno na Bližnjem vzhodu, kot so ugotovili po 15 letih protiglobalističnih demonstracij levičarjev, ki so jim takrat desni najbolj nasprotovali itd,. itd......


Poanta ni, kje je ŠE slabše.
Gre za družebni inženiring in vcepljanje nekih vrednot v male glave, kar diši po totalitarizmu.
Ali to delajo desničarji ali levičarji je brezpredmetno.

Otroke bi se moralo učiti kako uporabiti zdrizasto snov med ušesi.
Ne pa KAJ in KAKO morajo razmišljati.

Težava je, da NOBENA država ali režim ne mara ljudi, ki razmišljajo.
Canis.Lupus
# 11.10.2018 ob 09:58
Moderator(ka), če tega ne boš spustil(a) skozi, bi rad argumentiran odgovor zakaj ne!
In ker že zadržuješ dva (ista - kopiji) komentarja, Spusti skozi raje tega, ker sem popravil par slovničnih napak.


cairns

# 10.10.2018 ob 21:21
Prijavi neprimerno vsebino Nemška skrajnodesna stranka Alternativa za Nemčijo (AfD) je prejšnji mesec vzpostavila spletni portal, na katerih bi lahko učenci ovajali učitelje, ki bi govorili proti stranki.

Vsak ima pravico do svojega mnenja saj v Evropi še nimamo šerije (za sedaj). Je pa sporno in nesprejemljivo da učitelji svoje nestrinjanje z določeno stranko prenašajo učencem v šoli. Zaradi tega ima AfD popolnoma prav.


Po PR plati slaba zamisel. Spomini na STASI pa take.
Razumem pa zakaj so se tega šli. Mogoče nočejo končat kot v USA, ko se študenti na ta najbolj liberalnih univerzah bojijo poveat, da so konzervativci. Ker te "Bernie" sošolci požrejo in profesorji pri tem asitirajo.

Ali pa kot v UK, ko je bilo ljudi dejansko strah javno povedat, da so za Brexit, ko je bila povolilna histerija na vrhuncu.

Ni pomembna tema ali ideja. Mislim, da v svobodni družbi ima vsakdo pravico do lastnega mnenja. Še bolje seveda, če ga zna utemeljiti. In dokler ne škodi drugim ali poziva k nasilju, ga ne bi smel nihče preganjat, še najmanj oblast. Nekdo lahko reče, da ljubi Stalina, ali Hitlerja ali da ne mara belcev ali črnecev ali tofuja in vegetarjancv zaradi XYZ. Karkoli. Dokler ostaja na ravni mneja brez pozivov k kakšnim "dokončnim rešitvam", bi to moralo biti absolutno dovoljeno. Ostalo je cenzura in družbeni inženiring!

firbec111

# 10.10.2018 ob 23:04
Prijavi neprimerno vsebino Za vse podpornike tukaj mi je pa smešno kako zapišete jaz Alternativa za Nemčijo (AfD) nikakor ne podpiram, podpirate pa ta ukrep da otroci špecajo učitelje Alternativa za Nemčijo (AfD) in ne ustreznim organom. Se je za zamislit


1. Špecat ni lepo in so to po PR plati katastrofalno izvedli. Če že, bi morali postaviti stran, kjer bi mularajo učili osnov retorike in kako argumentirano in nenasilno predstaviti lastne poglede. To bi mulariji prišlo prav tudi pozneje v življenju.

3. Sem 99% da so tisto "ovajanje" zaspinali tapravi mediji.

4. Učitelji naj politiko pustijo pred razredom in če se to gredo naj upoštevajo VSE usmeritve (ja tudi, tiste od religije miru™) in jih ARGUMENTIRANO kontrirajo in dajjo dijakom misliti. Samo tak učitelj ne sme biti navijač ampak izobražen in pameten. takih je pa manjšina. Je pa veliko navijačev, o to pa.
KLIPAN
# 11.10.2018 ob 08:46
@cairns
"Vsak ima pravico do svojega mnenja saj v Evropi še nimamo šerije (za sedaj)."

Je pa več kot zanimivo, da sta Amerika in Izrael pod desnico, največja zaveznika in prijatelja šeriatske Saudove Arabije, kar pa tudi nekaj pove.
AMFIBIJA
# 11.10.2018 ob 07:11
Koliko ovadb bilo potrebnih
šele v drugih bi potem državah,
kjer je govor zdaj že o poplavah
sil učiteljskih nadvse naprednih.
gozdar1
# 11.10.2018 ob 06:27
Nič nenavadnega da ima stranka največ privržencev na vzhodu, kjer je problem z priseljenci najmanjši so pa vajeni takih metod še iz prejšnjega sistema.
osrdek
# 10.10.2018 ob 22:28
Borijo se proti problemu, ki ne obstaja oz. so si ga sami izmisli. In seveda potem sebe ponujajo kot rešitev tega "problema".

Učitelji se po zakonu ne smejo politično opredeljevati. Že zdaj so bile postavljene varovalke, da do tega nebi prihajalo, oz. so bile določene sankcije za kaj takega.

AfD ustvarja klimo, da se to dogaja na vsakem koraku, kar je seveda velika, debela laž.
S takimi in podobnimi potezami pač nagovarjajo svojo volilno bazo, lahkoverne in naivne.
Kekec99
# 11.10.2018 ob 10:46
Kam gre ta svet?
Kazalo