Svet
Luca Treini
Luco Treinija so prijeli, ko je skušal pred spomenikom padlemu vojaku izvesti fašistični pozdrav. Foto: EPA
Italija
Italijanske stranke so napad obsodile. Foto: EPA

Dodaj v

Foto: V Italiji simpatizer skrajne desnice v streljanju ranil temnopolte prebežnike

Sam se je predal policiji
3. februar 2018 ob 12:48,
zadnji poseg: 3. februar 2018 ob 17:26
Macerata - MMC RTV SLO, STA, Reuters

V kraju Macerata v osrednji Italiji je 28-letni moški streljal iz avtomobila na mimoidoče in pri tem ranil najmanj šest afriških prebežnikov. Policija je osumljenca že prijela.

Po nekaterih podatkih je ranjenih ljudi sedem, med njimi je tudi ženska. Vse so prepeljali v bolnišnico, eden je v kritičnem stanju. Župan mesta Romano Carancini je prebivalce sprva pozval, naj ne zapuščajo svojih domov, poziv pa je bil po aretaciji umaknjen.

Prav tako je streljal na lokalni sedež italijanske Demokratske stranke pod vodstvom nekdanjega premierja Mattea Renzija.

Pred aretacijo, ki se ji ni upiral, se je osumljenec, 28-letni Luca Treini, ogrnil v italijansko zastavo. Karabinjerji so po poročanju medijev v njegovem avtomobilu našli pištolo, s katero bi lahko tudi izvedel napad. Treini je na lanskih regionalnih volitvah v deželi Marke kandidiral na listi protipriseljenske in protievropske stranke Severne lige.

Dejanje je že priznal.

Nasilna smrt 18-letnice
Streljanje je izbruhnilo nekaj dni po tem, ko so v dveh kovčkih našli razkosano truplo 18-letne Pamele Mastropietro. V povezavi s smrtjo je bil aretiran 29-letni nigerijski prebežnik, ki mu je bila lani zavrnjena prošnja za azil, a je ostal v Italiji. Kot poroča Reuters, so desničarski politiki smrt najstnice že izkoristili za promocijo svojega protipriseljenskega sporočila pred volitvami 4. marca.

4. marca parlamentarne volitve
Italijanske stranke so napad v Macerati obsodile. "Upam, da bom kmalu zmagal na volitvah, da bom Italiji lahko povrnil varnost," je v odzivu dejal vodja Lige, ki je v preteklosti nosila ime Severna liga, Matteo Salvini. Dodal je, da do nasilja med Italijani in tujci prihaja tudi zaradi neurejenega priseljevanja.

Predsednica desne stranke Bratje Italije, ki je povezana z Ligo, Giorgia Meloni, je obsodila napad, a hkrati posvarila, da je to varnostna težava v Italiji. "Italijani morajo ponovno zaupati v državo, ki jim bo zagotavljala varnost, red in zakonitost," je dejala.

Predsednik italijanskega senata Pietro Grasso, ki je tudi vodja levega združenja Enaki in svobodni, je menil, da je treba zaustaviti spiralo nasilja. Italijanskim varnostnim silam se je tudi zahvalil, da so prijele napadalca.

Zaskrbljenost zaradi rasizma in diskriminacije v Italiji je izrazila tudi islamska skupnost. "Zelo smo zaskrbljeni zaradi nevarnega ozračja, ki visi nad prebežniki in tujimi državljani," je dejal vodja islamske skupnosti v Italiji Foad Aodi. Opozoril je, da bi lahko predvolilni boj pred parlamentarnimi volitvami 4. marca s številnimi do tujcev sovražnimi gesli to še poslabšal.

B. V., A. P. J.
Prijavi napako
Komentarji
brain2k
# 03.02.2018 ob 13:19
"Lokalni mediji poročajo, da bi bil lahko motiv za napad rasističen."

Ne ne, mislim da je imel dusevne motnje. Vsaj tako ponavadi napisete kajne?
zala10
# 03.02.2018 ob 13:31
Motivi za napad niso jasni.

Popolnoma jasni so.
peglezn
# 03.02.2018 ob 13:34
Italijani bi verjetno na enak način obračunali tudi z italijanskimi napadalci.. al mislite, da bi rekli, "eh, če je bil pa naš, je pa OK?".

Mediji pa so druga zgodba - če Nigerijec razreže Italijanko, to niti za članek ni. Zakaj, pa si sami odgovorite.
Manos de Piedra
# 03.02.2018 ob 14:00
Župan mesta Romano Carancini je prebivalce pozval, naj ne zapuščajo svojih domov.

V državah višegrajske skupine pa medtem ljudje zunaj mirno pijejo kavico.
RYAN
# 03.02.2018 ob 14:08
tudi k nam prihajajo čez kolpo (se utapljajo) ampak tega tu ne bodo zapisali.folku se bo enkrat strgal zaradi "politične korektnosti". še nikol nam niso tolk lagal, zamolčal vse v sklopu- evropejce se ne da več izkoriščat- evropo je treba spremenit
iufhdfewd
# 03.02.2018 ob 14:25
Torej so bolj pomembni ranjeni prebežniki kot razkosana 18-letnica,ki si še svojega članka ni zaslužila.
gre888
# 03.02.2018 ob 14:07
Zanimivo pisanje nekaterih, da bi, če bi domačin to naredil nebi bilo drive by. Kdaj pa je nazadnje to domačin naredil. Razen družinskih in partnerskega nasilja je v Evropi to redko. Seveda sem jaz sedaj rasist in nestrpen, če poudarim očitno. Švedska in porast posilstev so pa itak samo nesramno zavajanje ksenofobov.
cairns
# 03.02.2018 ob 14:23
V Italiji napadalec ustrelil najmanj šest afriških prebežnikov

Na žalost se uresničuje moja napoved .

Evronevretenčarji puščajo v državi ljudi ki jim je bil zavrnjen azil. Posledice bodo vsak dan slabše.

Admini na MMMMC pa bodo imeli vsak dan manj argumentov za brisanje komentarjev saj bodo spoznali da resnice ni mogoče več prikrivati.
Rohirrim
# 03.02.2018 ob 14:07
darkwader, če bi prebral naslednjo vrstico v članku, bi ti bilo jasno, da so zaradi suma uboja aretirali devetindvajsetletnega ilegalnega priseljenca iz Nigerije. Italijanska policija ne zapira ljudi kar tako brez dokazov, se pravi, da očitno obstaja utemeljen sum za njegovo odgovornost v tem grozljivem dogodku.
as55
# 03.02.2018 ob 14:41
"Do streljanja je prišlo nekaj dni po tem, ko so v dveh kovčkih našli razkosano truplo 18-letne Italijanke"

In po čem se sklepa da je morilec te nesrečnice prebežnik??


Mislim ...
Glede na to, da so pri 29-letnenm Nigerijecu z imenom Innocent Oseghale našli vse (nože s krvjo, obleke, itd.) bi človek lahko upravičeno sklepal, da se ni razkosala kar sama.

Če pa nisi obveščen se vzdrži pisnja traparij in se prej ozri še kam drugam kot v to meidsko strupilnico.
paver
# 03.02.2018 ob 14:11
Hvala bogu bodo volitve!
Manos de Piedra
# 03.02.2018 ob 14:12
@Rohirrim:
"darkwader, če bi prebral naslednjo vrstico v članku, bi ti bilo jasno, da so zaradi suma uboja aretirali devetindvajsetletnega ilegalnega priseljenca iz Nigerije"

Aretiranemu Nigerijcu je ime Innocent Oseghale. Mogoče pa je darkwaderja o njegovi nedolžnosti prepričalo že njegovo ime.
Gepard007
# 03.02.2018 ob 13:59
@peglezn: Zakaj pa ne? Ker je begunec bi morali biti tiho kot že tolikokrat doslej?!? Boš še tako zagovarjal, če se bo kdo od beguncev naslednjič spravil na tvoje?!?
Tetameta
# 03.02.2018 ob 16:48
A tokrat pa niso psihične težave?
Zlobni škrat
# 03.02.2018 ob 14:38
No ravno o tem sem pisal včeraj.

V Italijo je v 4 letih prišlo 600 000 migrantov 100 000 jih je dobilo neke vrste zaščito 500 000 pa nič.
Ta Nigerijec, ki je razkosal Italjanko so mu zavrnili azil.

Nemčija je nehala sprejemati migrante z Grčije in Italije, ker enostavno ni več beguncev samo še nedovoljeni migranti v italiji 500 000, ki nimajo pogojev za azil torej nevladne organizacije kaj sedaj ????
josh k.
# 03.02.2018 ob 14:12
Čudno, da niso napisali, da je osumljenec krutega umora dekleta nek moški mediteranskega videza. Strelec pa je tudi bolj mediteranskega videza.
Skratka mediteranski posli.
samot
# 03.02.2018 ob 16:32
Zahod bo za svoje obnašanje plačal visoko ceno. Namesto, da bi tem državam pomagal, da ljudje ostanejo tam in imajo spodobno življenje bo sam postal tretji svet.
DrKult
# 03.02.2018 ob 17:18
Delillah16: "Oprosti, ampak maščevanje zaradi kulturnih razlik zanima samo take ljudi, ki svet v svoji glavi deli na bele, črne, geje, muslimane, katolike, ipd.
Jaz osebno, se nikoli ne bi maščevala za smrt nekoga izmed mojih bližnjih, ne glede na vse. Ker se smatram za racionalno, zdravo osebo, ker poznam preveč zgodovine in spoštujem življenje SLEHERNEGA ČLOVEKA. Se zavedam, da moč odločanja, kdo živi, kdo umre ni v mojih rokah. Taki ljudje ki razmišljate o maščevanju, vi ste problem"


Jaz se popolnoma strinjam s tem, kar si napisala, ampak to ne spremeni ničesar. Večina ljudi pač ne razmišlja na tak način. Če se zunanje meje Evrope ne zaprejo, se skrajna desnica BO vzpela na oblast in situacija bo postala še slabša. Družba je že zdaj zadosti polarizirana, z vsakim dnem odprtih meja pa postaja še bolj. Prej kot se boste vztrajni levičarji s tem sprijaznili in zaprli meje, večja je verjetnost da do tega ne pride.
anny22
# 03.02.2018 ob 14:26
Nekateri modrujejo o mafiji....Macerata je med srednjo in severno Italijo. Ne Sicilija ali Palermo.
ga_moram_imet
# 03.02.2018 ob 15:38
am, bozo a ta italjanka pa ni nedolžna?
Kekec99
# 03.02.2018 ob 17:35
Imam občutek da bo še več takih priplavalo na površje.
sistema
# 03.02.2018 ob 16:05
Zagotovo je imel Psihicne tezave v preteklosti.
Mare_4
# 03.02.2018 ob 15:41
Band3
Tako da ni ravno tako, da je grd zloben priseljenec kar tako umoril eno naključno mimoidočo Italijanko....

Se pravi, če je nekdo kdaj zaužil kakšno drogo in morda brez kakšnih drugih grehov za razliko id ostalih, potem ni to takšen problem, če ga umorijo in razrežejo?

In da tisti, ki takšnega umori, ni ne grd, ne zloben in niti priseljenec, če ravno je priseljenec?

Si to mislil?
alojzr2
# 03.02.2018 ob 16:46
Navadili smo se, da grozote navadno počenjajo rahlo duševno moteni sicer angelčki.

Ampak, ko je to politično oportuno, se pa temu lahko drugače reče, kajne.
Pove se tudi ime, priimek in nacionalnost osumljenca.

Pričakujemo, da bodo standardi enaki ob naslednjem grozodejstvu, khm, "neznanega" duševnega bolnika.
Rozmarin
# 03.02.2018 ob 15:20
@Manos de Piedra
Kar naj ostanejo v zahodni evropi v svojem multi-kulti raju. Vse kar lahko ponudijo je brezhrbteničnost, s to imamo že sami dovolj težav. Če si v lastni državi ne upajo povzdigniti glasu in pacifistično gledajo kako država razpada v roku ene generacije....potem je naivno pričakovati, da se bodo v tujini spremenili.
zala10
# 03.02.2018 ob 15:00
Nemčija je nehala sprejemati migrante z Grčije in Italije, ker enostavno ni več beguncev

Zato pa jih mi še kar sprejemamo. Medtem sicer na zahodu iščejo način, kako jih legalizirati.
dharma
# 03.02.2018 ob 19:48
Glavna relativizacija oz. problemitiziranje primera je predvsem medijsko neuravnoteženo (čeprav so jih polna usta) poročanje.
Zlobni škrat
# 03.02.2018 ob 15:11
@zala 10

Eu kvote 90 000 premestili so jih okoli 40 000.

Šefic je rekel v začetku leta,d a so jih, do zdaj premestili okoli 30 000 od 90 000 takih, ki čakajo še na premestitev in so jo tudi upravičeni pa je še okoli 10 000.

torej se vse poklopi.

tudi 90 000 jih ne morejo premestiti, ker enostavno beguncev ni v Italiji in Grčiji.
patriot ena
# 03.02.2018 ob 20:14
drkult:
Se strinjam. Zato pa je tako bolj pametna kot tudi bolj moralna odločitev že v izhodišču imeti zaprte zunanje meje. Z odprtimi mejami škodujemo sebi in škodujemo migrantom, ki jim vlivamo neuresničljivo upanje. Velika večina med njimi je popolnoma nedolžnih ljudi z nerealistično željo po boljšem življenju v Evropi. Vse, kar bo iz tega nastalo, je nerešljiv konflikt.
Zapret meje, fizično deportirat tiste, ki nimajo pravice do azila, pa bo mir.

zelo dober komentar,popolnoma enako mislim tudi jaz,ni mi pa jasno kakšne namene imajo pa ti drugi,pomembneži ki vse to dopuščajo,da se dogaja
AFD
# 03.02.2018 ob 20:03
Italjani niso srečni kaj politiki delajo z njihovo državo.
breypameti
# 03.02.2018 ob 19:52
Saj se vidi pri Drkult kako se nekareri levičarji ne strinjajo z spoštovanjem zakonov. Ko se zakoni ne spoštujejo oz jih neka skupina ljudi zlorablja pride do resnih posledic za družbo. Upam da do tega ne bo prišlo ampak to je pa zelo verjetno saj so nekateri že čez "point of no return" in se jim bo v prihodnosti zgodil resen konflikt.

Za ljudi se poskrbi tam od koder so. Tukaj rabimo samo tiste, ki bodo pripomogli družbi in ne bodo živeli v srednjem veku.

Globalistom pa preprosto rečem ne. Ne bodo netili vojn in potem posledice prevalili na nas.
Manos de Piedra
# 03.02.2018 ob 16:49
@JavniWC:
"Delilah16 ima prav, zamislite se. Relativizirate napad domačina s tem, da je to posledica kriminalnega dejanja nekega tretjega priseljenca, če pa mori eden od priseljencev pa to nekateri razglasite za "dokaz" kako priseljenci predstavljajo grožnjo že zato, ker so se tam le pojavili."

Nihče ne relativizira napada, folk se preprosto zaveda, da če začneš uvažati ljudi iz totalno drugega kulturnega okolja, ki so brezposelni in o katerih ozadju ne ve nihče ničesar, da bo prihajalo do trenj med ljudmi. Tako je vedno bilo in vedno bo, ker smo ljudje v zgodovini vedno bili razdeljeni na različne etnične in kulturne skupine. Če nekdo pobije nekoga iz ene skupine, se bo ta skupina maščevala nad njegovo skupino. Tako se je pač vedno vzdrževal red in ravnovesje v primitivnejših okoljih.

Problem pa je predvsem v tem, da so iz Evrope ustvarili takšno primitivno okolje, kjer se ljudje streljajo med sabo po načelu zob za zob. Bistvo problema je v tem, da se nasilno uvaža ilegalce iz celega sveta v Evropo, povečini mlade moške brez družin. Odlična ideja, res, le kako bi kaj takega lahko šlo narobe? Neumnosti zahodnim liberalcem se bodo smejale vse prihodnje generacije. To je desetkrat hujše kot degenerirane navade Rimljanov pred njihovim zatonom.
Aprila
# 03.02.2018 ob 20:48
"Kako si predstavljaš, da bi vse te ljudi fizično deportirali? Poskusi opisat praktičen postopek, kako bi to izgledalo. Poskusi narediti vsaj okviren načrt, kakršnega bi orali narediti "pomembneži", če bi to hoteli izvesti. Potem se pa še enkrat vprašaj, kdo kaj zakaj dopušča."

Čisto preprosto, enako kot to izvajajo Japonska, Kitajska Izrael Savdska Arabija...., ki s tem nimata nobenih problemov in ne kkršijo nobenih človekovih pravic, oziroma saj slišala nisem da jih. Lahko pa bi nam pri tem pomagal tudi UN, tako kot je pomgal Pakistanu da je leta 2016 deportiral Afganistanske begunce.
DrKult
# 03.02.2018 ob 19:25
oliva: "Problem je zato, ker ne more bit 'temen obraz' razlog.
Drugače razumem (še posebej Italijane), koliko problemov imajo, pa so bili med najbolj človeškimi pri sprejemanju beguncev (ali najbolj človeški). Potem pa vse, pa pride do enega vrelišča...
Ampak ne moreš iti proti krivici in temu, da nastradajo nedolžni ljudje, s tem, da povzročiš, da nastradajo nedolžni ljudje... potem si isti... isti, isti, isti..."

Se strinjam. Zato pa je tako bolj pametna kot tudi bolj moralna odločitev že v izhodišču imeti zaprte zunanje meje. Z odprtimi mejami škodujemo sebi in škodujemo migrantom, ki jim vlivamo neuresničljivo upanje. Velika večina med njimi je popolnoma nedolžnih ljudi z nerealistično željo po boljšem življenju v Evropi. Vse, kar bo iz tega nastalo, je nerešljiv konflikt. Zapret meje, fizično deportirat tiste, ki nimajo pravice do azila, pa bo mir.
DrKult
# 03.02.2018 ob 18:45
zozozo: "Eni se tako menite, kot da so tam neka vrata, ki jih lahko odpreš in zapreš. In kot da čez te meje hodijo samo begunci, ne pa tudi legalni gastarbajterji, turisti, itd. A ti bi Evropejcem prepovedal zapustit Evropo, ali kako si to predstavljaš?"

Mislim, da je nekomu, ki izraz "odprte meje" razume dobesedno, res nesmiselno razlagati, kaj je s tem mišljeno. To namreč nima nič s fizičnimi mejami, pač pa izraz v prenešenem pomenu zastopa to, kakšno politiko ima EU do migrantov. In le-ta je momentalno taka, da se konkretno število ljudi šlepa v Evropo na načine, ki so v okviru zakonodaje predvideni samo za begunce, Evropa pa glede tega niti ne mrdne. Vi, ekstremni levičarji pa temu ploskate, čeprav je s pravnega vidika popolnoma nelegalno. Tudi, ko jim je zavrnjen azil, se jih fizično ne deportira - en primer je omenjen že v članku, pod katerim trenutno komentiramo.

Odgovor na tvoje drugo vprašanje, kako si predstavljam, povsem praktično, da bi meje zaprli. Preprosto: Zaprtje meja, še enkrat, ni mišljeno dobesedno kot "zapiranje vrat", kakor to razumeš ti, pač pa je politična odločitev. Namesto, da oznanjamo, da bomo vse sprejeli, oznanimo nasprotno. Ko naša obalna straža 300 metrov od libijske obale prestreže čoln z migranti, jih naj odpelje lepo nazaj do najbližjega pristanišča, ne pa na Sicilijo. Namesto, da je zavrnitev azila mrtva črka na papirju, naj se jo dosledno izvaja - fizična deportacija.
DrKult
# 03.02.2018 ob 18:18
zozozo "Kako bi pa po tvoje "skrajni levičarji" zaprli meje?"

Zunanje meje Evrope ostajajo odprte, ker se za to zavzema določen del populacije, ki misli, da dela prav. Evropa je, ne glede na to, kaj pravijo drugi komentatorji, demokratična in posluša svoje državljane. Trenutno se pribl. polovica prebivalcev zavzema za zaprtje meja, polovica pa za to, da ostanejo odprte. Ker je bila izhodiščna situacija taka, da so bile meje odprte, kar je sprva podpirala velika večina, se do zdaj ni veliko spremenilo, razen tega, da se je razmahnila desnica, vključno s skrajno desnico po celi Evropi. Če boste s tem še nadaljevali, pljuvate v svojo lastno skledo. Vsak dodaten čoln, ki prispe na italijansko obalo, poveča popularnost desnice za par promilov. Slej ko prej se bo tehtnica dokončno prevesila v desno in takrat se boste lahko žalili komurkoli se boste hoteli, pa bo prepozno.

Delillah16 "Ampak v prvi vrsti( ki nima nobene povezave z begunci, migranti...), jaz ne bom nikoli podpirala grajenje zidov okoli sebe(karikiram), ker na koncu koncev se lahko zgodi, da ne samo da ljudje ne morejo notri, ampak da smo tudi mi ujeti. iskreno, nikoli ne veš, kaj se lahko zgodi, ko ima nekdo preveč oblasti v rokah. Zgodovina je to večkrat dokazala. "

S tem in vsem preostalim napisanim se ponovno strinjam, deluješ zelo inteligentna oseba. Ampak mislim, da se zraven tega preprosto ignorira to, da če teh "zidov" ne bomo zgradili, bo v kratkem na oblasti AfD in sorodne stranke po Evropi. In takrat bomo ujeti. Jaz nisem za to, da se zapiramo pred begunci. Jaz sem za to, da se prepreči priseljevanje vseh mogočih na načine, ki so predvideni za begunce. Med tem dvojim je OGROMNA razlika. In graditi zidove proti tistim, ki niso begunci, prihajajo pa na načine, predvidene za begunce, meni ni sporno.

Skrajno desnico bo ustoličila skrajna levica. Naj se sliši še tako blazno paradoksalno.
Pigglet
# 03.02.2018 ob 20:48
Mogoče bo admin spregledal in pustil čez majhen dodatek vašemu razmišljanju. Če se postavimo v vlogo ekonomskega migranta-od koderkoli, ki si je sposodil, so mu dali, denar za pot, podkupnine, prevoze, itd. z obljubo da bo uspel v deželi sanj-Evropi in vse poplačal, OK, človek pride v EU, ugotovi se, da nima pogojev za status begunca, ni iz represivne države-ni politični azilant. In sedaj pride vaše vprašanje: Vrniti ali ne? Ne vrniti ga pomeni za njegove rojake-katerim je še dolžen denar, ja, bo že vrnil, bo uspel, torej se da. Gremo še mi. V nasprotnem primeru, ko se ga vrne, jim bo pač moral povedati, da se ne cedita med in mleko. In s tega stališča vsi ti migranti (zavedeni na koncu tudi z našim prizanesljivim obnašanjem) res nimajo kam. Doma bi morali pač priznati, da jim ni uspelo.
Aprila
# 03.02.2018 ob 20:21
Umor razkosane Italjanke povezujejo streljanjem se omenjajo skupaj s streljanjem zato ker se je zgodil v istem območju kot umor Italjanke, kar je MMC gladko namenoma? pozabil omenti..

"Shots had been fired in the Via Spalato and Via dei Velini parts of town, two key areas in an investigation into the murder of an 18-year-old girl whose body was found dismembered and hidden in two suitcases last Wednesday."

Prevod: "Streli so bili izstreljeni na Via Spalato in Via dei Velini, dve ključni področji v preiskavi umora 18-letnega dekleta, čigar truplo je bilo razkosano najdeno v dveh kovčkih v zadnjo sredo.
vir: http://www.bbc.com/news/world-europe-42930749
bleeeee
# 03.02.2018 ob 18:44
Zaprtje "zunanje meje" bi dejansko pomenilo zid. To je pa predrago in nerealno. Bistveno bolj realno je poskusit stabilizirat Libijo in že tam preprečit možnost, da sploh štartajo na pot.
indoormouse
# 03.02.2018 ob 22:20
1. Groza, da gre streljati kar vsepovprek, na ljudi, ki niso nič krivi. Že pobijanje kriminalcev mimo sodišč je sporno, kaj šele to. Ne gre, da bi zdaj kar vzel vsak orožje v roke in se šel maščevalca. Problem je treba rešiti sistemsko.
2. In groza, da bi bilo brez tega streljanja umor in razkosanje najstnice za medije čisto postranska stvar. Itak gre za belke, ne? Občasno posiljene ali umorjene, ampak to bomo ja prikrivali za višje dobro (sobivanje kultur in religij), dokler se le da.
Pa dejansko niso samo domačinke zlorabljene, tudi begunske/migrantske ženske in otroci.

Mediji bi se lahko vprašali, kaj sami prispevajo k situaciji.
Nič dobrega ne prišlo iz laži in zavajanj tako na levem (t.i. "humanitarnem") kot na desnem (t.i. "narodno zavednem") polu.

Resnico, prosim!
In enake zakone za vse!
Če se pozitivno diskriminacijo na podlagi temnejše kože, etnije, manjšinske religije, ženskega spola ali (navidezne) mladoletnosti zlorablja za umore in izigravanje sistema, je treba to spremeniti!
Pomagalo bi že, če bi že obstoječe zakone dosledno izvajali.

Komu koristi ta anarhija? Da se bosta pola za in proti priseljenstvu samo še bolj radikalizirala?
To bo še klanje, če bo šlo tako naprej.
Pardon, še večje klanje.
heron
# 04.02.2018 ob 07:29
ko je bila objavljena zgodba uboge mame in dveh sinov,ki trpijo zaradi revščine in trpinčenja moža,očeta,je bil ta članek v pol dneva premaknjen,ni bil na naslovni strani,po drugih medijih sploh ne. Članka o ubogi najstnici ki so jo spakirali v kovčke,sploh se ne objavlja,medtem ko o tem fantiču govori cel vesoljni svet. Njegovega dejanja ne podpiram,a tudi slepec opazi dvoličnost medijev,ali drugače povedano nezaintresiranost objektivnega poročanja
Rohirrim
# 03.02.2018 ob 14:08
Oziroma se opravičujem, zaradi suma umora.
Sebastjan666
# 04.02.2018 ob 00:19
No, če bi mediji, policija in politiki bolj jasno pisali o vseh zločinih enih ali drugih, bi stvar bila drugačna. Ampak to ni njihov namen - vsaj v glavnem ne.

So pa za razliko od večine evropskih držav ta prijem naredili posamezni norveški mediji in pa občasno policija v Oslu, kjer so opredelili zločine (predvsem posilstva oz. poskuse) po etnični pripadnosti.
V vrhu so migranti iz Afrike in Bližnjega vzhoda. V primeru mesta Stavanger (časopis Stavanger Aftenbladet je poročal), je bilo od leta 2008-2009 18 posilstev, od tega je bilo 17 posiljevalcev (temnopoltih migrantov), en posiljevalec pa je bil mentalno prizadeti Norvežan.

Sicer pa je po podatkih policije iz Osla iz leta 2011 takšna statistika (2,5 krat več posilstev kot 10 let prej - sorazmerno s povečanim prihodom imigrantov):
35% posiljevalcev je Norvežanov, 21,9 % iz Afrike (Somalija, Gambija, Maroko, Eritreja, Nigerija....), 18,7% iz Azije (predvsem Afganistan, Pakistan). 12,3 % iz Bližnjega vzhoda( predvsem Iraka), 12,3 iz ostale Evrope (predvsem Litva, Romunija).

Norveška ima 5,2 milijona prebivalcev, od tega je 40 000 Somalijcev, 38 000 Pakistancev, 32 000 Iračanov/Kurdov, 19 000 Turkov, 17 000 Eritrejcev, 10 000 Maročanov, 9 000 Etiopcev, 7 000 Sircev.......

In pa še statistično za Oslo iz leta 2001 v časopisu Aftenposten, september 5, 2001:
65% teh, ki so bili obtoženi posilstva, so klasificirani kot pripadniki ne-zahodnega ozadja, čeprav so predstavljali 14,3 % populacije Osla (s tem da imigranti iz Afrike in Bližnjega vzhoda, ki so večinoma obtoženci, predstavljajo manj kot 2% populacije v letu 2001). V 80% so bile žrtve Norvežanke, v 20 % so bile žrtve priseljenke.

S tem ne mislim opravičevati streljanje na te migrante, so pa mediji veliki krivci, ker nočejo razkrivati ozadij migrantske globalne politike niti njihove negativne posledice, niti kdo financira (poleg davkoplačevalskega denarja brez privoljenja in vedenja javnosti) in kdo producira vse to (skupaj z vojnami)........ niti zakaj......
zozozo
# 03.02.2018 ob 20:30
@DrKult -

Kar se tiče moralno nesprejemljivih rešitev, se strinjam, zato ponovno hrvaški pregovor: "bolje lječiti nego priječiti" - zapreti meje.


Glej, zdaj sva spet prišla do prejšnjega vprašanja. Kaj pomeni "zapreti mejo"? Prej si rekel, da to ne pomeni fizično zapreti mejo, zdaj pa praviš, da bi vprašanje tistih, ki so prišli čez mejo, reševal z zapiranjem meje. Ampak če fizično ne zapreš meje (kar se menda strinjava da je nemogoče, kako boš zaprl tisoče in tisoče kilometrov gozdov, gorovij, obal, itd.), potem bojo tisti, ki hočejo, prišli čez mejo. In potem ko so že tukaj, smo spet pri istih problemih kot prej - deportirat jih je v večini primerov praktično nemogoče.

In če smo že pri "bolje sprečiti nego lječiti", je potem to dejansko stvar tega, da je boljše ne bombardirat države in demontirat "režime" (tj. državno upravo, policijo, vojsko, itd.), če nočeš, da potem ljudje od tam bežijo. In tudi, da je bolje ne prodajat orožja raznim mafijskim "vladam" po Afriki, da je bolje ne pustit, da evropske in ameriške firme tam "kupujejo koncesije" (tj. plačajo podkupnine, da lahko ropajo lokalce in pomagajo "vladam" sesuvat države), itd, itd. Vse dolgoročni problemi, ki zahtevajo dolgoročne rešitve. In vse taki problemi, ki jih ne jaz ne ti ne Slovenija ne morejo reševati.

Lahko pa še vedno obsodimo nasilje nad nedolžnimi, in tega ne relativiziramo z drugimi problem, pa magari so ti drugi problemi realni.
DrKult
# 03.02.2018 ob 20:12
@zozozo "To je res, ampak veliki večini teh, ki tukaj minusirajo in podpirajo streljanje po nedolžnih ljudeh, samo zato, ker so enake barve, kot nekdo drugi, ki je nekoga ubil, je vseeno kdo je begunec in kdo ni. O namišljenih azilantih in o beguncih imajo enako mnenje, in zahtevajo, da se do obojnih uporablja enaka politika."

Se strinjam

"Se načeloma strinjam, ampak to je v praksi zelo pogosto nemogoče. Vsaka država ima oblast samo na svojem ozemlju. Deportacija pa po definiciji pomeni premik človeka v drugo državo. Če druga država tega človeka noče sprejeti, potem ga je v praksi nemogoče deportirati. Pogost primer so "izgubljeni" dokumenti. Dokler ne dokažeš, da je nekdo npr. državljan Gvineje, ga ne moreš deportirat v Gvinejo, ker ga Gvineja pač ne bo sprejela. Poseben primer so države, kjer je dejansko anarhija ali vojna, npr. Libija, Somalija, Sirija. Kako si sploh predstavljaš, da bi nekoga iz Evrope deportirali tja?"

Tudi s tem se strinjam, ampak to je dodaten razlog, zaradi katerega se zavzemam za zaprte zunanje meje. Hrvati bi rekli "bolje priječiti, nego lječiti". Deportacije znajo biti sila problematične, pa ne samo zaradi navedenih razlogov, ampak že zato, ker ob naznanitvi deportacij nenadoma vsi kandidati za deportacijo nenadoma poniknejo. Je pa res tudi to, da se velik del deportacij ne izvrši, ker za to preprosto ni politične volje.

"No, ta obalna straža ni "naša", ampak je italijanska. In če pustimo po strani dejstvo, da je zelo vprašljivo, kaj ima italijanska obalna straža za počet 300 m od libijske obale, se drugače načeloma strinjam, ladje bi morali vračati v Libijo. Je pa potem spet isti problem kot zgoraj - evropske države nimajo ne pravne ne praktične moči početi kar koli v Libiji, in bi to dejansko morala početi libijska mornarica. Če ne bi sesuli Gadafija, potem tega problema ne bi bilo."

Naša je mišljeno evropska. 300m od obale je mišljeno bliže Libiji kot Evropi. Pogosto govorim v prenešenem pomenu. Kar se tiče evropskih pooblastil v libijskih vodah - le-ta so takšna, kakršna dogovorimo z Libijo. Glede na to, da smo Libiji najpomembnejši strateški partnerji to ne bi smelo biti problem. Kar se Gadafija tiče, se strinjam.

"Skratka, lahko se jaz in ti strinjava, da nekontrolirane masovne migracije niso dobra stvar, ampak ostaja problem, da praktične rešitve, razen moralno nesprejemljivih, ni. Obenem pa tudi ostaja dejstvo, da se je število migrantov v zadnjih dveh letih drastično zmanjšalo, in da je zdaj na približno isti ravni kot pred begunskim valom iz Sirije. To niso eksistencialne grožnje za Evropo, imamo veliko drugih, bolj perečih problemo."

Kar se tiče moralno nesprejemljivih rešitev, se strinjam, zato ponovno hrvaški pregovor: "bolje lječiti nego priječiti" - zapreti meje. Se sicer strinjam, da je migracij danes manj, vendar je to povečini na račun nezanesljivega dogovora s Turčijo. Kar se tiče migracij iz Afrike, so pa velika nihanja.

Vprašal si še, zakaj te označujem za ekstremnega levičarja. Na podlagi tega komentarja te recimo ne bi označil za ekstremista. Daješ pa komentatorjem, vključno z menoj, velikokrat občutek, da si eden tistih, ki s parolami v hipijevskih cunjah štrajkajo ob žici. Mogoče sem te pač narobe presodil. Marsikdo z relativno zmernimi konzervativnimi stališči, kakršna imam jaz, je zelo pogosto obsojen za fašista. In očitno je tudi marsikdo z razmeroma zmernimi liberalnimi stališči, kakršna imaš ti, obsojen za ekstremnega levičarja. Sorry xD
neprilagojen
# 03.02.2018 ob 14:45
OK
rasizem?
sovrastvo do dolocene skupine zato ker so se rodili drugacne barve ali vere ali mogoce ker mu je ta dolocena skupina nekaj naredila?
sicer oznacevanje lahko se najbolj razlozi na znanstven nacin;

https://www.youtube.com/watch?v=ZBdnyrzq
96s

monterey
# 03.02.2018 ob 13:53
Popolnoma jasni so.

Seveda so jasni. Samo ''tarče'' niso prave.
B in .
# 04.02.2018 ob 08:00
Pogosto so žrtve prav mlade punce, domačinke, ki pod vsakodnevnim bombandiranjem svetovnih masovnih medijev naivno padejo pod to moderno, kul in mainstream ideologijo, se spremenijo v goreče aktivistke (levičarke, ki delajo za vrhovne elite - oksimoron v praksi!) in včasih tudi nastradajo (bolj ali manj - že znano iz Nemčije, Skandinavije ...).
Sklonjen
# 04.02.2018 ob 14:56
Kot vidimo, multi kulti prinaša s seboj novo realnost, ki pa je nesprejemljiva. Sklep, ki sledi je torej preprost!
cocker
# 04.02.2018 ob 11:12
Tako, za vse morilce enake in brez milosti najhujše kazni.
Ne v Angliji za terorista dosmrtna, v Belgiji za še večjo teroristični napad 8 - deset let??
Kazalo