Svet

Poudarki

  • Organizatorji parade zahtevajo odstop notranjega ministra
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 9 glasov Ocenite to novico!
Split
Prva parada ponosa na Hrvaškem, ki je potekala zunaj Zagreba, se je končala v kaosu in nasilju. Foto: hrt.hr

Dodaj v

Po paradi ponosa v Splitu pridržanih 137 ljudi, a brez kazenskih ovadb

"Ekstremisti osramotili Hrvaško v svetu"
12. junij 2011 ob 11:37
Split - MMC RTV SLO

Dan po paradi ponosa v Splitu, ki jo je predčasno prekinilo nasilje, se organizatorji jezijo na policijo, češ da ni dobro poskrbela za varnost.

Po paradi je policija priprla 137 ljudi, a po pisanju nekaterih hrvaških medijev nihče izmed njih ne bo kazensko odgovarjal, saj ni bila vložena nobena kazenska prijava razen proti trem mladoletnikom, ker so jih ujeli z marihuano. Policija je napovedala, da bo po pregledu posnetkov dogajanja na nabrežju Riva privedla še več ljudi, 161 ljudi pa je prijavila zaradi prekrškov.

Organizatorji zahtevajo odstop ministra
Organizatorji, člani splitskega društva Domine ter zagrebškega Iskoraka in Kontre, menijo, da policija ni bila zmožna zagotoviti varnosti, kar ta odločno zavrača in trdi, da so dobro opravili svoje delo. Opozorila je, da so morali biti zelo previdni, saj so bili med protestniki proti paradi tudi ženske, otroci, starejši in tujci. Organizatorji s pojasnili policije niso zadovoljni in so napovedali sprožitev postopkov proti izgrednikom in državnim organov ter zahtevajo odstop notranjega ministra Tomislava Karamarka.

Parado je prekinilo nasilje, pot, po kateri naj bi šli udeleženci, pa ni bila zavarovana, sporočajo organizatorji in dodajajo, da je bilo nasilnežem dopuščeno metanje eksplozivnih sredstev, molotovk in kamenja. Napovedali so tudi, da bodo o dogajanju obvestili mednarodne ustanove in organizacije za zaščito človekovih pravic.

Z varnost skrbelo 400 policistov
Policija ocenjuje, da se je v soboto na nabrežju Riva zbralo okoli 200 udeležencev parade, tudi iz Beograda in Ljubljane, ki jo je gledalo okoli 10.000 ljudi, od tega osem tisoč nasprotnikov parade. Parado je spremljalo 400 policistov, ki pa niso mogli preprečiti izbruha nasilja. Med šestimi ranjenimi sta tudi dva policista. Tri novinarje, ki so spremljali parado, so zadeli kamni, ki so prileteli iz publike.

Sramota za Hrvaško
Hrvaški komentatorji ugotavljajo, da so ekstremisti, ki so verbalno in fizično napadli udeležence parade, Hrvaško osramotili v svetu. O dogajanju so se razpisali nekateri tuji mediji. France Press tako omenja, da je hrvaška družba predvsem konservativna, z močno Rimskokatoliško cerkvijo, ki javno zagovarja stališče, da je homoseksualnost bolezen in perverzija.

"Na Hrvaškem nimaš pravice izbrati homoseksualnosti"
"Skoraj 88 odstotkov prebivalcev te nekdanje jugoslovanske republike, ki ima 4,4 milijona prebivalcev, je katolikov," omenja France Press in dodaja, da je nasilje v Splitu obsodil tudi Amnesty International ter citira besede Sanje Juras iz skupine Kontra: "To zbiranje v Splitu je pokazalo, da na Hrvaškem nimate pravice izbrati homoseksualnosti, ker tu ni vladavine prava". O krvavi soboti v Splitu so poročali tudi drugi svetovni mediji, Reuters pa je Split označil za "konservativni center Hrvaške".

T. V.
Prijavi napako
Komentarji
andz
# 12.06.2011 ob 12:16
Čestitke policiji. Med vsemi neonacisti , ki so divjali v Splitu , ste uspeli najti ene druge tri , ki so imeli s seboj posušeno rastlino . Aplavz.
sammys
# 12.06.2011 ob 12:02
"proti trem mladoletnikom, ker so jih ujeli z marihuano"

WTF?!?!?!?! neonacisti, ki prebutajo nedolžne ljudi bodo šli na svobodo, trije tipi s travo, ki nebi poškodovali muhe pa bodo kaznovani!!??!! kje je tu logika?
el CARTEL
# 12.06.2011 ob 12:18
njih ne bo kazensko odgovarjal, saj ni bila vložena nobena kazenska prijava razen proti trem mladoletnikom, ker so jih ujeli z marihuano.

loool sporočilo države, povsem legalno je biti homofob, še bolje je metati kamne na geje ali vršiti nasilje, a če vas dobimo z marihuano...

sicer pa, policija bi te fašiste (nekatere, ki so z vzdignjenimi rokami mahali in širili nasilje z vzkliki "ubij pedera" in "ubij srbina" - wtf? - morala pohopsati in v zapor..) še to,d a si fašist, bi moralo biti kaznivo, potem da si agresiven fašist sploh, če že homofobija ni..

in še, verjamem, da niso vsi bili takšni, da so nekateri prišli, ker se z geji res ne strinjajo (ali pa z parado).. ampak je pa smešno, ker grem stavit, da ji 99% geja sploh ni videlo v življeenju, kaj šele da bi jim gej kaj naredil.. ne strinjajo pa se večinoma zaradi nekih idealov
Gaff
# 12.06.2011 ob 12:17
Tragično, da se po tolikih letih spet vrača taka omejenost in javno nasilje s strani slaboumnih množic, ki ne pustijo človeku pravice biti človek. Fašizem postaja splošno sprejeta realnost brez da bi kdo kaj opazil.
thymiann
# 12.06.2011 ob 12:28
žalostnen je danes pogled na Split ... nekoč multikulturalno in liberalno mesto so po vojni spremenili v eno najbolj zaplankanih, fašistoidnih in z drogo prepojenih mest, po katerem harajo ustaše in bebavi torcidaši
kohar38
# 12.06.2011 ob 12:40
Saj pa Hrvaški državljani sami nočejo v EU, kdo jih bo zavrno, saj se bodo sami odločili na referendumu, ki bo padel.
stewie
# 12.06.2011 ob 11:39
LOL, ujamejo nekoga s marihuano in vložijo kazensko ovadbo, ko pa nasilneži mečejo steklenice in kamne, pa "nikome ništa"...
ateistek
# 12.06.2011 ob 13:11
Če včeraj ne bi bilo policije, bi se v Splitu zgodil množični pokol. Vsi ti razjarjeni ljudje, ki so stali na drugi strani barikade, so potencialni morilci. Le daj jim ugodne okoliščine pa si bodo roke v hipu zamazali s krvjo. Niti pomislili ne bodo, da delajo karkoli narobe, čeprav drugemu človeku strežejo po življenju.
el CARTEL
# 12.06.2011 ob 12:23
"Skoraj 88 odstotkov prebivalcev te nekdanje jugoslovanske republike, ki ima 4,4 milijona prebivalcev, je katolikov,"

pomoje tud ja.. samooklicanih katolikov, ki verujejo v RKC.. ker jezus je učil ljubezen do sočloveka (tudi če je ta "drugačen").. medtem ko RKC spodbuaj taka nasilja (javno jih kao obsoja), ker ima homoseksualnost še vedno za bolezen, homofobijo, ki pa je proti naukom jezusa, pa ne

verjamem pa, da so se vsi teli fašisti izrazili kot katoliki..ker navsezadnje, edini pravi hrvat je tudi katolik, mer ne ;) ker uporabljajo vero kot nacionalno identiteto.. nauke jezusa pa ne upoštevajo..
krumpek
# 12.06.2011 ob 12:20
razen proti trem mladoletnikom, ker so jih ujeli z marihuano
Kakšen hud zločin. Takoj z njimi na mednarodno sodišče v Haag!
ecco
# 12.06.2011 ob 13:36
Kot v kakšni muslimanski državi z šerjatskim pravom!
gernika
# 12.06.2011 ob 13:15
@ tuditi

Pri nas se ljudje ne odzivajo na parade ker sprejemajo drugačnost. Vsaj večina (upam, da se ne motim). In ti si tipičen primer homobofoba. "jaz nimam nič proti seksualcem, ampak... me moti vse kar počnejo"
Parade organizirajo ravno zato, ker ne morejo hodit vsi v sluzbo (odpuščanje zaradi homofobije), nemorejo biti skupaj (poroke niso legalizirane), ne morejo se svobodno gibati (Split je dokaz), ne morejo hoditi ven (Ljubljanski lokali-dokaz), in tako dalje v nedogled.

Mene tudi moti vsiljevanje Cerkve v vsako špranjo zasebnega in javnega življenja, pa ne grem med mašo metat kamne v duhovnike!
hud
# 12.06.2011 ob 21:17
"Skoraj 88 odstotkov prebivalcev te nekdanje jugoslovanske republike, ki ima 4,4 milijona prebivalcev, je katolikov,"

To pove vse.

Toliko o religiji ljubezni,ljubezni do bližnjega, toleranci in strpnosti ki jo propagira papež, ter usmiljenju.
mucek113
# 12.06.2011 ob 15:22
tuditi@

problema te skupine ljudi ne razumeš ali nočeš razumeti. Ti imaš svojo parado vsak dan, njim jo pa ne privoščiš enkrat v letu. Ne bom ti dalje razlagal, kje se motiš, ker verjetno ne boš razumel. Ta tvoja oblika homofobije, je pa najbolj hinavska. Saj nimam nič proti...AMPAK...To je najbolj hinavsko, da ti nekaj nekomu(kot da te je kdo vprašal) dovoliš in potem mu še poveš pod kakimi pogoji lahko to dela.

Drugače pa človek težko razume tako omejenost, da bi nekdo človeka ubil, ker ima drugačen okus za splonost kot ti. res normalen človek to težko razume. Šokantno je krj so naredili v Splitu. V EU ne bi smelo biti prostora za tako očitno in nesramno nestrpnost.
jo-jo
# 12.06.2011 ob 14:45
Gayi naj bodo doma ni treba delat propagande...

Ljudje, ki ne podpirajo istospolnih se pomojem delijo v (vsaj) dve večji skupini:
1.skupina: mislijo da je istospolnost posledica psihične bolezni, zlorab,...
2.skupina: mislijo, da je istospolnost stvar izbire, priučenosti,...

No in ravno tisti, ki spadajo v 2.skupino se navadno zelo radi sklicujejo na propagando, reklamiranje,...kot da bi se zbali, da njih nagovarjajo k "prestopu"....žalostno
jo-jo
# 12.06.2011 ob 14:49
@svelenau:
Če pa z žensko seskaš analno in oralno, je pa normalno kaj?

hehe....saj veš tisto:
Kako se reče moški riti? ANUS!
Kako se reče ženski riti? BONUS!!
TineB
# 12.06.2011 ob 18:00
@vinkl

Ne laži. Tisto konkretno društvo je ostalo brez denarja, ker je neko drugo društvo, ki se s skoraj identičnim delom ukvarja pač pripravilo boljši projekt in tako dobilo denar, otroci pa pač boljš in bolj uporabno pomoč.
TineB
# 12.06.2011 ob 17:57
@pulp

Za te stvari Amnesty zbira peticije in organizira akcije pisanja apelov in osveščanja ljudi o takšnih eklatantnih kršitvah pravic otrok po svetu.

Tudi pri nas AIS to počne. In ti povem iz lastnih izkušenj, da folku precej dol visi za izkoriščanje otrok v tretjem svetu - v smislu "Pa kaj se brigate za uboge ljudi drugje, ko jih je pa v Sloveniji toliko! Najprej za domače poskrbite." Hja ...
jo-jo
# 12.06.2011 ob 16:02
@kristian.kozelj:
Admin, si me cenzuriral zaradi besede "izrodki" ali si imel kakšen resnično tehten razlog?!?

Ti ravno tako nisi homofob, kajne?
gernika
# 12.06.2011 ob 15:57
kristian.kozelj @

A se zavedaš da ponovno citiraš dva "frika" (kakor jih sam imenuješ)? :)
gernika
# 12.06.2011 ob 15:19
jurica

Prvo, kot prvo mešaš jabolke in hruške.
To, da ti ne začneš govorit o nogometu ali o dopustu medtem ko se ostali okoli tebe pogovarjajo je olika. To so tudi mene starši naučili in imaš prav, čeprav obstajajo nekateri, ki delajo to kar praviš ti. Ampak to je druga zgodba.
Način dojemanja homoseksualne osebe pa je stvar etike.

No, zdej ko smo to razjasnili naj ti pojasnim še moj prejšnji komentar. Citiram:
"Veš v življenju je pač tako,da,če si v manjšini se moraš znati prilagajati..."
Na Zemlji je večina človeštva kitajskega porekla, potemtakem, po tvoji logiki, če se je potrebno prilagajati večini, bi morali vsi ljudje sprejeti kitajsko kulturo, gospodarstvo (ups to je že ;)) in politiko.

Dovolj jasno?
svelenau
# 12.06.2011 ob 14:46
kvarnerin@

Če pa z žensko seskaš analno in oralno, je pa normalno kaj?
Kakšna dvoličnost, neverjetno. Sploh ne vem v čem je problem. Če tebi ni kul seksat z moškim ti ni treba. Nihče te ne bo silil. Če pa nekdo to dela, pa ti nisi zaradi tega na noben način oškodovan. Zakaj se vtikaš v življenja drugih?? Pusti jih pri miru in najprej poskrbi ZASE.
Ali česa ne razumeš?
TineB
# 12.06.2011 ob 14:20
@sholastika

Če nekdo napade miren in miroljuben političen shod, ki je prijavljen in dovoljen s strani pristojnih organov, je pa še toliko bolj zaskrbljujoče.

@jurica

Segregacija ni enako prilagajanju.

Če se v družbi pogovarja o skupni temi: npr seksu ali dopustu, pač vsak pove, kaj počne, kajne. Če je kdo seksal z osebo istega spola ali bil na dopistu z istospolnim parnterjem, potem problem ni v sami temi (seks, dopust), ki naj bi to družbo zanimala - ampak je več kot očitno pač problem te družbe v sami spolni usmerjenosti in s tem povezanim vsakdanjim življenjem tega homoseksualca Kar pa pač je po definiciji homofobija.
TineB
# 12.06.2011 ob 13:36
@ori

Nestrpnost do homofobov pač ni enako heterofobiji. Nihče nikomur ne oporeka heteroseksualne spolne usmerjenosti, se mu pa oporeka takšno ali drugačno stopnjo in obliko homofobije.

Lahko bi rekel v vaši maniri: "Briga me, kaj si mislite o homoseksualcih! Mislite si kar hočete, a ne posiljujte ostalih s tem vašim mišljenjem. Zganjajte homofobijo doma, za štirimi zidovi, ne pa vsem na očeh."
svelenau
# 12.06.2011 ob 13:24
tuditi@

Ne, ti pa nisi homofob. Kje pa...:DD

Praviš, da tebe homoseksualci ne motijo, le naj se ne kažejo in ''vsiljujejo'' svojega življenja.
Kot so že predhodniki rekli, tipičen primer homofoba.

Sicer se pa podpišem pod komentar uporabnika TineB.

Govorite, da imamo vse in da hočemo še več, pa da ne uživamo življenja ipd.
Ja straighti se lahko mirno pogovarjate kako je bilo čez vikend s partnerjem, pa na dopustu, poroki, zabavi. Tudi seks je pogosta tema.
Če pa s čim podobnim začne gej ali lezbijka, je to takoj nekakšno vsiljevanje.
TineB
# 12.06.2011 ob 13:17
@minnaema

Saj to se poskuša urediti v DZak, pa nekateri zganjajo vik in krik ter že grozijo z referendumom.

So tako slovenska in evropska sodišča dala jasno vedeti, da homo zveze in otroci v teh zvezah sodijo v okvir družinskega življenja in družinskega prava. Zato je urejanje tega vprašanja v DZak edino pravilno in korektno - če se resno misli z nesegregacijo. Vsakršno rinjenje urejanja te iste materije v druge zakone pomeni vsaj simbolno segregacijo, če že ne nujno diskriminacje.
TineB
# 12.06.2011 ob 13:13
Provociranja?

Kako naj živijo zase, če država ne priznava njihovim zvezah enakih pravic kot hetero zvezam? Naj se jim zagotovi enake pravice, potem bomo videli, koliko bodo še "tečnarili".

Da o homofobiji v šolah in službah ne govorim - v smislu, da morajo ti ljudje svojo usmerjenost prikrivati marsikje in marsikdaj.

Ko se drugi pogovarjajo o svojih ženah im možeh in kaj so počeli za vikend, mora homo biti tiho ali lagati - ker bi se ga drugače obtožilo, da propagira in vsiljuje svojo spolno usmerjenost in z njo drugo poslijuje - in da naj kar s fantom hodi v hribe, če hoče - a naj potem tzega ne govori okrog. :-/

Enako v šolah: folk se pogovarja o puncah in fantih, o seksu - če pa homo začne govorit o seksu s svojim fantom, je pa to "posiljevanje s homoseksualnostjo" - in se mu zabrusi, da lahko dela kar hoče, samo naj o tm ne govori okrog.

Totalna dvojna merila. Pogovor o hetero zvezah, seksu, druženju je OK, če pa je tema homo zveza, seks, druženje - je pa to kao stvar intime, ki ne sodi v pogovor z drugimi. Bravo!
B in .
# 13.06.2011 ob 10:07
Ko sm bil še mulec - šolarček in smo šli s sošolci k albancu na sladoled, sem prvič videl moškega v ženski obutvi in to v 15 cm peti! Če nč drugega..., je obrnil pozornost nase! :)

Juga je bila ..ebena Meka po organiziranosti in kvaliteti življenja povprečnega človeka. Takšne bajte in stanovanja ter druge dobrine - kulturne, športne, ter prosti čas... je lahko en Anglež ali drug zahodnjak samo sanjal - ko svinja o koruzi. Je bila država srednjega sloja, z veliko več radosti. Zato uporabnik "ffffff"-antek, posluši tovarišico (gospo učiteljico), ko citira Prešernovo: "le čevlje sodi naj kopitar!" :)
Imel sem priložnost precej delati s slavnimi pegestimi zahodnjaki in lahko ti rečem - degeneriranost je povsem na njihovi strani. Balkan ima (je imel) svoje hude probleme, ampak je še vedno zdravo tkivo v primerjavi s prej omenjenimi in manire ljudi na teh prostorih so na neprimerno na višjem nivoju.
Kot ljubitelj kvalitetne glasbe ti lahko dam banalen primer: R. Dremelj v Jugi ne bi mogla priti do radijskikega predvajanja, zaradi več kot očitnega pomanjkana kvalitete njene glasbe in glasu, danes po propadu in padcu vsesplošne kvalitete, jo lahko slišiš v vseh ex državicah. To je duh časa...
rastko
# 13.06.2011 ob 02:08
Če je imel papež svojo fešto, naj jo imajo tudi homoseksualci. Vsak ima svoje veselje, vsak ima svoje kostume.
TineB
# 12.06.2011 ob 18:14
No, ne vem, kake so trenutne kampanje v okviru AIS, a včasih je bila tudi ta proti suženjskemu izkoriščanju otrok. Nekatere lokalne podružnice AI imajo to kampanjo še vedno aktivno, AIS ima pač nekatere druge. Ne morejo se pač vsi z vsem ukvarjati - se pa AI s tem na splošno ukvarja.

Sicer pa lahko sam pripomoreš k neizkoriščanju otrok v te namene - da ne kupuješ poceni robe iz trezjih država oz. da ne kupiš izdelka, če nima certifikata, da je izdelan brez izkoriščanja otrok.
svelenau
# 12.06.2011 ob 15:48
jurica@

Naj te malo poučim. Homoseksualna oseba ni le ljubitelj moških. Vidi se ti da nimaš pojma o teh stvareh. To so tudi ženske, ki ljubijo ženske. :D
evaevi
# 12.06.2011 ob 15:41
v redu, da je tam veliko turistov, naj si svet ogleda, kje in kdo je Hrvaška
Gigue
# 12.06.2011 ob 14:43
PONOS

Kakšna propaganda, namen je da opozorijo na diskriminacijo oziroma da so jim kršene pravice, sej mamo tudi vsako leto razne delavske shode(parade) ker delavci menijo da so jim pravice kršene...Raje kot gayi v Splitu bi morali doma ostati Hrvati , ki so šli na ulice paradirat v podporo zločincu Gotovini.
TineB
# 12.06.2011 ob 14:29
@kvarnerin

A za analni in oralni seks med moškim in žensko pa še nikoli nisi slišal?
jo-jo
# 12.06.2011 ob 14:27
@sholastika:
Kolikor vem so bili napadeni zato ker so paradirali kot klovni in provocirali.Nihče geja ne napade samo zato ker je gej...

Torej sholastika a spodnji komentar govori o klovnovskih oblekah, o provociranju?? In ne mi govorit, da je ta komentar pač izjema!

Smrdljivi EU, za vas je normalno da ga muškarac muškarcu nabije u usranu guzicu i onako usranoga mu ga nakon toga uvali u usta !?!? BUUUA, smrdljiva poserena hedonistička EU. Bravo Split!
papiga
# 12.06.2011 ob 13:57
Takšna dražva ne sme biti članica EU. Država, ki ščiti nasilenže naspram homoseksualcem, je divjaška država, ki nima kaj iskati v EU. Upam, da bodo GB in Nizozemska ukrepale tako, kot je treba.
gushtr
# 12.06.2011 ob 13:40
Če se mi parade zdijo klovnovska procesija, še nisem homofob.
TineB
# 12.06.2011 ob 12:19
Ne prenaglimo se. Seveda bodo ovadbe, ko bo zbranih dovolj dokazov - da bo lahko tožilec potem spisal tehtno obtožnico.

Za zdaj so lahko samo policaji napadalce, ki so jih prijeli, privedli k sodniku za prekrške zaradi kršenje javnega reda in miru.

Ovadbe in obtožnice sledijo v naslednjih dneh. Sicer ne proti sto in več ljudem, zagotovo pa proti nekaj posameznikov in vsaj eden izmed njih bo - za opozorilo - obsojen na precej visoko zaporno kazen.

EU je dala Hrvaški zeleno luč za zaprtje pogajalskih poglavij za vstop v EU, s pripombo, da bodo še vedno budno spremljali, kaj se dogaja s poglavjem Pravosodje in temeljne pravice - po včerajšnjem ekscesu še toliko bolj. In če bi Hrvati kaj motovilili, verjemite, da npr Nizozemska ne bo ratificirala pristopne pogodbe Hrvaške v EU, dokler Hrvati ne uredijo stvari kot se to od njih pričakuje.
vinkl kugla
# 13.06.2011 ob 11:26
zgleda da nepoznaš splita in mentalitete...
dišpet proti vsemu kar ni 'od tam'...
kop
# 13.06.2011 ob 10:44
@TineB
Ti tako izkrivljaš sam point, da kar res ni.
Sori, samo v nobenem primeru nimaš prav!
Ja tudi straight (in istospolni) se za maškare preoblečemo, se šalimo, skratka zganjamo parodijo/satiro. Vendar obstaja pa moralna in predvsem pa namenska razlika.
Namreč naša pustna, karnevalska rajanja ne nosijo temeljnih političnih,moralnih in ostalih sporočil. Če se pošalimo na račun Pahorja za pusta ni to podkrepljeno z 100 ljudmi z transparenti o odstopu vlade, o pravicah delavcev in tako naprej.
Če so en pust prej v ospredju šale na račun Patrij, to ne pomeni da je spet 100 ljudi s transparenti in zahtevami na ta dan tam.
In ti s svojo izjavo si samo potrdil pomen parade. Lej sori. Kakorkoli obrneš..resne teme, kot človekove pravice tudi so se rešuje na resen in premišljen način. Ne pa tako kot so te parade. Norčavost gor ali dol. Noben nevtralen kot sm jaz jih ne more resno jemati, če se na tak način borijo za svoje pravice. Jaz osebno geja, ki živi normalno življenje mirno lahko sprejmem. Če govori kot človek, se obnaša kot človek, ter predvsem živi kot človek. In na srečo so taki v večini. Vendar dejansko pa obstajajo primeri, ki pa stereotipe o gejih dejansko potrjujejo. In se temu primerno kretensko obnašajo. Ni vse laž o takih gejih, kot to hočeš dejansko prikazat ti.
TineB
# 12.06.2011 ob 23:44
A očitno homofobija dela svoje in se pač ta gej karneval in povorko pa označuje kot reprezentativno za geje v vsakdanjem življenju.

Folk, gre za norčav karneval, điz.

Zunaj se folk zabava na teh karnevalih z udeleženci. Parade ponosa so atrakcija. Pismorosno, še v skatolizirani Avstriji je v vsakem večjem mestu tega polno.
TineB
# 12.06.2011 ob 23:39
Halo, a vam še ni jasno, da so te velike gej parade parodija in zabava v stilu karnevalov in povork?

Norčevanje iz gejevskih stereotipov: golota, perje, feminiziranost, make-up, štikle, oprijeta oblačila, usnje, lateks, verige, dildoti itd itd Parodija na karakteristike in fetiše, ki se jih stereotipno z geji povezuje.

Pa še zabavno je za publiko - ker so ponavadi te parade zunaj bolj komercialni karnevalski dogodek: bolj ko je kičasto, absurdno, glasno in pisano, bolj je komercialno privlačno. Politično sporočilo pa postaja zaradi komercializacije vsebolj postranskega pomena, žal.

Saj Slovenci se za karneval tudi našemimo npr v Butalce, pa zato še nismo butalci. Ali pač?

Karnevali in kostumske povorke pač nikoli niso bile "dostojne" - vedno so bile karikatura, parodija, norčave, izzivalne, absurdne, groteskne. Pa se nikoli udeležencev teh karnevalov in povork ne ima za to, kar so na povorku v tistem svojem kostumu.
kop
# 12.06.2011 ob 22:55
Te parade so navadna pasja procesija. Same sebi v namen.
Z vsem spoštovanjem do drugačnih, vendar tole bo koga prepričalo da smo vsi enaki?


I don't think so..
jo-jo
# 12.06.2011 ob 19:34
Little Britain USA - Rosie O'Donnell

hehe....Podobnost s slovensko mentaliteto je zgolj naključna:)
jo-jo
# 12.06.2011 ob 19:06
vinklkugla skrbi za rekreacijo mladih praktikantov in je čisto pragmatična zadeva.

Ja verjamem. In je toliko resnična, kot tvoji argumenti....
jo-jo
# 12.06.2011 ob 18:52
@vinkl kugla:
kakšna homofobija...dejta ga no srat...folk nemara razvrata in to je to...

Čudno da tudi TUKAJ ne pride do kamenjanja in vsesplošnega anti-hedonizem odpora!
Vinkl kugla tvoja teorija je ravno toliko stabilna, kot "vinklkugla" v praksi.
TineB
# 12.06.2011 ob 18:38
@vinkl

Na razpis MOL se prijavi en tona društev - s konkretnimi projekti. In pogosto so si celo projekti zelo podobni, le da so od različnih društev. In denar dobi tisto društvo, ki je pač najboljši projekt pripravilo. Dvomim, da so bili otroci kaj prikrajšani - pač je bilo za njih poskrbljeno v okviru projekta kakega drugega društva. Je pa dejstvo, da tudi pri pridobivanju sredstev med društvi iste branže vlada veliko rivalstvo. In kdor pripravi boljši projekt, dobi denar. Če je kako društvo pripravilo boljšega (npr da gre za letovanje otrok s posebnimi potrebami), pač neko drugo društvo s podobnim a slabše pripravljenim projektom izvisi. A ni za to kriva Parada, ampak to, da njihov projekt ni bil dovolj dober - rivalsko društvo je pač imelo boljši projekt. Iskanje grešnega kozla je tu odveč.
TineB
# 12.06.2011 ob 18:33
@vinkl

Društvo Parada ponosa je za Parado 2011 od MOL dobilo celih 2.520 evrov.

Zavod Janeza Levca pa je itak vzgojno-izobraževalni zavod, katerega ustanovitelj je MOL in ga MOL tako tudi financira, tudi vse njegove projekte.
ecco
# 12.06.2011 ob 17:05
sholastika

Tudi jaz sem že šel na Ljubljansko parado podpreti gej populacijo!

Sem tudi jaz provokator?
jo-jo
# 12.06.2011 ob 16:57
Napisal sem da so parade provociranje(polpismeni) tale komentar pa je samo odziv na provokacijo .Te parade niso namenjene drugemu kot provokaciji potem pa se zgražate nad dalmatinci.

Ne seri....ODZIV na parado je torej to, kot se je nekdo slikovito izrazil: "da ga muškarac muškarcu nabije u usranu guzicu i onako usranoga mu ga nakon toga uvali u usta" Problem je to, da četudi bi hodili brez transparentov, brez vpadljivih oblačil bi se NAMERNO zbrali ljudje v Splitu, ki bi jim bil način razmišljanja o "muškarcima i usranima guzicama" domač.

....spet se loviš sholastika...
Kazalo