Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.5 od 40 glasov Ocenite to novico!
Barcelona danes. Foto: Reuters
Policija v Cambrilsu
Policija v Cambrilsu preiskuje avtomobil napadalcev. Foto: EPA
Minuta molka
Opoldne se je na trgu Catalunya zbrala množica ljudi in se z minuto molka poklonila žrtvam četrtkovega napada. Prišlo je tudi politično vodstvo države. Foto: Reuters
Žalovanje za žrtvami
Prebivalci Barcelone žalujejo po napadu, v katerem je bilo ubitih najmanj 13 ljudi. Foto: EPA
Barcelona
Voznik kombija v Barceloni je z vijugasto vožnjo po ulici La Rambla skušal povoziti čim več ljudi. Foto: EPA
Med mrtvimi in ranjenimi v Barceloni ni slovenskih državljanov, po podatkih ministrstva za zunanje zadeve (MZZ) pa je na širšem območju Barcelone več kot 100 državljanov Slovenije. Ministrstvo jim svetuje, naj upoštevajo navodila tamkajšnjih oblasti in se izogibajo predelu Rambla in trga Catalunya. Za več informacij se lahko obrnejo tudi na MZZ ali na veleposlaništvo Slovenije v Madridu.
VIDEO
Španija si celi rane po n...

Dodaj v

Španski mediji: Voznik kombija je eden od ubite peterice v Cambrilsu

Eksplozija jim je preprečila izvedbo načrta
18. avgust 2017 ob 06:38,
zadnji poseg: 18. avgust 2017 ob 22:51
Barcelona - MMC RTV SLO, Reuters

Španski mediji poročajo, da je 17-letni Moussa Oukabir, glavni osumljenec za četrtkov napad v Barceloni, v katerem je umrlo 13 ljudi, več kot 130 pa je ranjenih, eden od petih ubitih moških, ki jih je policija v noči na petek ustrelila v Cambrilsu.

Oukabir naj bi najel in vozil kombi, ki je zapeljal v množico na najbolj turistični ulici v mestu La Rambla. Beli kombi, s katerim je bil izveden napad, naj bi bil najet z osebnimi dokumenti osumljenčevega brata Drissa Oukabirja. 28-letni v Maroku rojeni Oubakir je bil prijet v katalonskem mestu Ripoll, policiji pa naj bi dejal, da so bili njegovi dokumenti ukradeni in da ni vpleten v napad.

Ob tem je policija dejala, da so osumljenci, ki so izvedli teroristična napada v Barceloni in Cambrilsu, pripravljali veliko večji napad ali napade, a je bila ta njihova namera onemogočena, tako da so bili prisiljeni v hitro delovanje. Po besedah načelnika katalonske policije Josepa Lluisa Trapera so napadalci že dlje časa pripravljali enega ali več napadov, vendar jim je to preprečila sredina eksplozija v Alcanarju, "tako da niso imeli več materiala, ki so ga potrebovali za izvedbo še večjih napadov, zato so morali napade izvesti na bolj preprost način". Načelnik je govoril o eksploziji, ki se je zgodila v sredo zvečer v neki stanovanjski hiši v mestu Alcanar, kjer so osumljenci sestavljali eksplozivne naprave. V eksploziji je umrl en človek, sedem ljudi je bilo ranjenih, hiša pa se je porušila. Vse operacije naj bi vodili prav iz Alcanarja.

Število umrlih v Kataloniji je medtem naraslo na 14, ranjenih pa je 130 ljudi. Skupno prihajajo iz 34 držav.

Poleg Oukabirja je bil prijet tudi Španec iz Melille, španske eksklave na severu Afrike, skupno pa je policija aretirala štiri ljudi – trije so državljani Maroka, eden pa državljan Španije. Nihče od njih ni imel zgodovine terorističnih dejavnosti, stari pa so med 21 in 34 let. Kje je 17-letni Oukabir, za zdaj ni jasno, policija pa meni, da bi bil lahko med petimi napadalci, ki so jih ubili po drugem napadu v Cambrilsu. Kot je pojasnila, "preiskava kaže v to smer" in obstajajo nekateri indici, da bi bil lahko med ubitimi, za to pa še nimajo konkretnih dokazov. Doslej so namreč identificirali tri od petih napadalcev.


Po poročanju Reutersa, ki se sklicuje na vir v pravosodju z vpogledom v preiskavo, španske oblasti menijo, da je bilo morda v celici, ki je izvedla napad v Barceloni, osem ljudi, španski El País pa poroča o 12-članski organizaciji. Predstavnik katalonske regionalne vlade Joaquim Forn je dejal, da je mogoče, da so napadalci v napadu želeli uporabiti jeklenke butana.

Nov poskus napada v Cambrilsu
Medtem je španska policija v Cambrilsu zjutraj preprečila drugi smrtonosni napad z vozilom, a vseeno niso mogli preprečiti žrtev. V priljubljenem letovišču 120 kilometrov jugozahodno od Barcelone je bilo ranjenih sedem ljudi, vključno s policistom, ko je osebno vozilo audi A3 zapeljalo v skupino ljudi. Ena ženska je poškodbam podlegla v bolnišnici. Napadalci so poleg tega enega človeka z nožem ranili v obraz. Na kraju so našli še več nožev in sekiro.

Napadalci so pobegnili policijski patrulji, ki jih je hotela preveriti, pri tem pa so med begom skušali zadeti čim več pešcev. Policija se je podala v lov, napadalci pa so med begom izgubili nadzor nad vozilom, ki se je prevrnilo. Ko je iz njega zlezlo pet napadalcev, pri čemer so imeli nekateri jopiče z razstrelivom, jih je policija ubila. Policija je nato izvedla niz nadzorovanih eksplozij. Izkazalo se je, da so bili jopiči lažni oziroma brez razstreliva. Policija napad v Cambrilsu povezuje s tistim v Barceloni.

V četrtek je policija ustrelila moškega, ki je zapeljal avtomobil v policijsko nadzorno točko na izhodu iz mesta, a incident naj ne bi bil povezan z napadi.

Napad označen za džihadističen
Barcelona tudi danes ostaja močno zastražena, so pa medtem že odprli Ramblo. Policija je sporočila, da bodo okoli trga Catalunya izvajali dodatne preglede, ljudem pa priporočajo, naj pridejo peš in naj ne nosijo večjih nahrbtnikov ali torb.

Španski premier Mariano Rajoy je napad v Barceloni označil za "džihadističen". Razglasil je tri dni žalovanja. Ob 12.00 se je na trgu Catalunya množica s tišino molka poklonila žrtvam napada. Tiskovni predstavnik policije je sporočil, da so med žrtvami poleg državljanov Španije še državljani Francije, Nemčije, Nizozemske, Argentine, Venezuele, Belgije, Avstralije, Madžarske, Peruja, Romunije, Irske, Grčije, Kube, Makedonije, Kitajske, Italije, Alžirije in ZDA.

IS: Napad je bil odziv na naš poziv
Odgovornost za napad v Barceloni je prevzela t. i. Islamska država (IS), ki je prek svoje tiskovne agencije Amak sporočila, da je bil napad odziv na njen poziv k napadom na države v koaliciji proti IS-ju pod vodstvom ZDA. Španija ima v Iraku več sto vojakov, ki urijo lokalne sile v boju proti IS-ju, sami pa niso vključeni v bojne operacije.

Če bo vpletenost džihadistov v napad v Barceloni potrjena, bo ta zadnji v nizu napadov z vozili na ulicah evropskih mest v zadnjih 13 mesecih. V takšnih napadih, ki jih je zelo težko preprečiti, je bilo v Nici, Berlinu, Londonu in Stockholmu ubitih več kot 100 ljudi.

Napad v Barceloni je bil najsmrtonosnejši napad v Španiji po marcu 2004, ko so džihadisti podtaknili bombe na vlaku v Madridu. Umrlo je 191 ljudi, več kot 1.800 jih je bilo ranjenih.

B. R., B. V., K. S.
Prijavi napako
Komentarji
burkelca
# 18.08.2017 ob 06:56
Zgleda se bodo morali tudi v Španiji navaditi na terorizem, tako kot v Londonu... Bi dejal islamski župan Londona.

Drugace pa tokrat bravo policija.
s5er
# 18.08.2017 ob 07:12
Vsi teroristi, ki so izvajali napade v imenu IS , res prav vsi, ki si morili po EU so bili migranti in njihovi potomci. Čisto vsi!
machnau
# 18.08.2017 ob 07:07
Ja in ti kateri so prisli bodo cez leta spet dolgooo ziveli tukaj in to bo spet vase opravicilo....
artoum
# 18.08.2017 ob 06:57
Vozilo napadalcev, ki so nosili jopiče z razstrelivom, se je med vožnjo prevrnilo in ko je iz njega zlezlo pet napadalacev, jih je policija ubila.

še leto nazaj , bi jih poskušali aretirat.........
los-t
# 18.08.2017 ob 07:15
Koliko res deluje tako opevana integracija ali bog ne daj celo ksenofobno označena asimiliacija, pove ravno to, da se druga ali celo tretja generacija, skupaj ali ob podpori radiklanih imigrantov, na podlagi svoje islamske verske blaznosti spravlja morit svoje sodržavljane. tzadeva ne deluje in nikoli zgleda ne bo, nima smisla vztrajati. Zato je treba zapreti meje, nepredušno za vse nezaželjene in nepovabljene, skozi naj gredo samo prilagojeni in pa trgovina.
rooster
# 18.08.2017 ob 07:09
Večina oz skoraj vse napade so izvedli eu državljani večinoma rojeni v eu ali vsaj z dolgim stažen bivanja tukaj.

In to zato, ker se pocutijo močnejši, ko toliko njihovih prihaja v EU.
rooster
# 18.08.2017 ob 07:24
zanemarjajo glavni vzrok terorizma - zahodnjaški državni terorizem, imperializem in uničevanje držav, kot sta Irak in Libija.

Napadajo se med sabo, napadajo v centralnoafriških državah,... Vzrok je torej drugje, ne v tvojem bistroumnem komentarju.
Zoro27
# 18.08.2017 ob 07:25
Takšni napadi se lahko preprečijo. Deportacija skrajnežev je eden izmed njih.
artoum
# 18.08.2017 ob 07:20
prav imate. kritična masa. več ko jih je , močnejše in varnejše se počutijo.
MMC bi moral naredi kakšen intervju s kakšnim, ki se ukvarja s psihologijo množic. vendar o tem lahko samo sanjamo......... se ne sme povedat preveč, pa to.

Že v državah kjer ni bilo napadov je folk jezen, kako mora biti šele tam kjer so bili napadi bili in kjer so no-go cone?
ata
# 18.08.2017 ob 07:21
@Norisia: Vecino teroristicnih napadov v evropi so izvedli ljudje, ki ze vec casa prebivajo tu...
Kar pomeni, da niso sposobni ponotranjiti zahodnih vrednost (humanizem...)
Zakaj bi torej uvažali nove?
los-t
# 18.08.2017 ob 07:25
ata

# 18.08.2017 ob 07:22
@SamoRes: ali si tako opravičeval tudi morilca iz Charlottesvilla?


ah kje pa, tam je ja šlo za gnusni zločin brez opravičila, tole v Barci je pa samo pravičen odgovor na to, da neki nori politiki iz države 10 000 km stran pošiljajo svoja letala na eno drugo državo polno verskih blaznežev, ki je tudi 10 000 km stran, mi, beli prebivalci EU ki še loka ne zmoremo napeti po napornem šihtu smo pa za vse to krivi in je prav da nas povozi vsak ki ima pet minut časa in je pravega verskega razpoloženja...
ata
# 18.08.2017 ob 07:22
@SamoRes: ali si tako opravičeval tudi morilca iz Charlottesvilla?
copcop
# 18.08.2017 ob 07:23
Vecino teroristicnih napadov v evropi so izvedli ljudje, ki ze vec casa prebivajo tu...

Žal je res in to je problem. Nadzorovati meje je eno, nadzorovati celotno državo pa zahteva mnogo, mnogo več nadzora, osebja, usposabljanja, prepoznavanja itd. Nemogoča naloga, ker vedno se lahko prebivalec EU odloči, da se bo zapeljal med ljudi. Kako ga bomo pravočasno prepoznali in preprečili, če vemo, da v EU živi 44 milijonov muslimanov?
vnk
# 18.08.2017 ob 07:45
Ponovno blesteči komentarji, ki zanemarjajo glavni vzrok terorizma - zahodnjaški državni terorizem, imperializem in uničevanje držav, kot sta Irak in Libija. To so le semena, ki smo jih metali in so sedaj vzklila. Žal Slovenija sodeluje v Natu in le vprašanje časa je, kdaj se bo to pripetilo tudi pri nas.

Zakaj se pol selijo sem, ce smo sovrazniki in zakaj jim to dovolimo?
MZ
# 18.08.2017 ob 07:09
Elita želi v že tolikokrat opustošeni evropi začeti nov konflikt in vprašanje, če tudi tile "teroristi" nimajo vsaj nekaj pomoči iz t.i. "črnih fondov".
Pomislite...danes normalen državljan ne more legalno kupiti niti močnejših petard, glede postopka nakupa orožja in povezanih birokratskih postopkov pa kar vprašajte kakšnega lovca ali športnega strelca. Napadalci pa kar tako, vsem obveščevalnim službam navkljub, pridejo do avtomatskega orožja in nezanemarljivih količin eksploziva.

Sicer pa - za mnoge radikalce se je izkazalo, da so bili v Evropi dolgo časa in nikoli niso povzročali nekih težav. Zakaj nenadoma zdaj?
webman
# 18.08.2017 ob 07:36
Ko so se japonske Kamikaze zaletavale v ladje ZDA, so jim vrgli dve atomski. Prepričan sem, da če bi se tnjim to dogajalo tedaj, bi padle na Meko in Medino.
brain2k
# 18.08.2017 ob 07:27
"Španska policija preprečila drugi teroristični napad, tokrat v Cambrilsu"

Kako mislite "preprecila" ce pa je kombi z islamisti za volanom, zapeljal med ljudi in jih je sedem ranil????? To po novem ni vec teroristicni napad al kako?
karambo
# 18.08.2017 ob 08:25
Leta 2015 sem rekel, da bo v Evropi zaradi brezglave imigrantske politike, ki je na dan v Evropo spuščala po 10.000 ilegalnih migrantov na dan (večinoma mlade moške brez družin) rekel, da tudi če je med njim nekaj procentov ekstremistov, to še vedno pomeni na tisoče "vojakov", ki se bodo borili za svojo ideologijo. Takrat so vsi zagovorniki ilegalnih migracij govorili, da je potrebno brezpogojno pomagati vsem. Rekel sem tudi, da ko se bodo napadi zgodili, bodo zagovorniki krivdo skušati relativizirati. Vse to se je in se še vedno dogaja. To, da napad izvede nekdo, ki je državljan EU, sploh ni bistveno. Zakaj ga ni izvedel pred 5 leti? Kaj je danes drugače? Drugače je edino in izključno to, da je vmesnem času prišla v EU reka ilegalnih migrantov, med katerimi je določen procent islamskih ekstremistov in klerikov.

Zakaj nihče ne pomisli, da morda takšni ekstremisti samo orkestrirajo napade, izvajajo pa jih njihovi novi somišljeniki, ki imajo državljanstvo EU? Zakaj nihče ne pomisli, da obstoječi državljani EU ne bi postali teroristi, če reke ilegalnih migrantov in s tem vodij ekstremistov ne bi spustili v državo? Zakaj so ljudje na listah za nadzor in kasneje izvedejo napade, namesto da bi jih deportirali ven iz EU? Zakaj ilegalnih migrantov/azilantov, ki izvajajo kazniva dejanja ne vklenjo na licu mesta in jih deportirajo? Zakaj ne deportirajo prisilno tistih, katerim je azil zavrnjen? Vsak takšen ilegalni migrant nima pravice biti v EU? Zakaj smo imeli dve leti taksi službo iz Libije v Italijo, organizirano s strani NGO?

Popolnoma vsak tak migrant je grožnja vsem nam zaradi zagovornikov ilegalnih migracij, ki sedaj relativizirajo svoje poglede. Ni kriv zahod, da so tukaj, ni kriva kolonizacija, nisem kriv jaz. Vi se sokrivi in morali boste prevzeti svoj del kolektivne krivde za vsak tak napad. Na višjih nivojih je šlo večinoma za lažni humanizem v zameno za financiranje NGO. Poglejmo samo taksi službo MFS. Seveda vsi niso prejeli finančnega nadomestila za svoje zmotno prepričanje. Naivnost ni zločin, vendar je potrebno odpreti oči. Uvoz ljudi ne deluje in to je dejstvo. V Afriki je 1 mijarda več ljudi kot leta 1950 (v Evropi samo 200 milijonov več v enakem obdobju). Prej bomo to skupaj ugotovili, prej lahko začnemo reševati težavo.
heron
# 18.08.2017 ob 07:50
Evropejci,domačini umirajo,neumni politiki pa jih še kar uvažajo? Kdaj bo politika plačala račun?
Meje zapret,uvest nazaj carine in vojsko na meje,pregledat vsako miš,poostrit zakone,prost pretok ljudi ustavit,pa še nekaj stvari za podelat , pa bo kmalu bolje,nič bat. Vse dokler pa se bo tatove paštet zapiralo,domače prebivalce na rob življenja stiskalo,lopovom nagrade dajalo in tujce uvažalo,pa ne bo nič boljš,vsak dan je slabš
ITAK4
# 18.08.2017 ob 07:28
Če bi Španci takoj vrnili 1000 : 1, bi se vsak naslednji vprašal, če mu je še v interesu.
STANE
# 18.08.2017 ob 07:54
Matematika o mrtvih ne štima. 13 ubitih, žrtve pa iz 18 držav ?

Verjetno so žrtve tudi ranjeni,kar zagotovo so !
Es
# 18.08.2017 ob 09:25
Wilkomerji zanimivo zelo različno reagirajo na dva različna napada. Če napade islamist so polni izgovorov, krivijo zahodno zunanjo politiko, kriv je rasizem, imperializem itd. Če slučajno napade beli nacionalist pa je to zlo vso v njem samem.
patriot1970
# 18.08.2017 ob 08:32
Vidim da so danes in včeraj zagovorniki določene ideologije "zelo ostro" obsodili napad v Barceloni,......ob tem pa niso pozabili dodati da so vzroki za napad zahodni imperializem, kolonializem, napad na Irak, napad na Libijo,....... celo katalonski referendum, NATO, zarota.......

Zveni znano?

....in vsi ti komentatorji so bili najbolj glasni, ko je Trump obsodil nasilje obeh strani v Charlotesvillu!
Tetameta
# 18.08.2017 ob 07:56
Migrantoljubi povemo:

Večina oz skoraj vse napade so izvedli eu državljani večinoma rojeni v eu ali vsaj z dolgim stažen bivanja tukaj.

A ni to še slabše? To dokazuje, kako se fino integrirajo in prilagodijo, da se še tretja generacija migrantov razstreljuje po mestih...
tron
# 18.08.2017 ob 11:21
"Vse se vrača vse se plača. Španija je obogatela z ropanjem držav 3. sveta, nakradli so zlato in zasužnjili prebivalstvo za RKC in njihove elite. Sedaj pa se čudijo, ko se jim dogaja terorizem???"

Če že mešaš ( selektivno) tisoč letno zgodovino, potem jo mešaj korektno, pišeš samo to kar tebi paše.
RibičIČ
# 18.08.2017 ob 10:01
Nekateri zopet potvarjajo resnico. Kot da je Evropa kriva za to, da v islamskih državah vlada kaos in beda. Za tisto stanje je kriva islamska netolerantnost, nerazvitost in sektaško nasilje. Se pa strinjam s tem, da jih pustimo v bodoče pri miru. Naj se sami znajdejo, samo sem naj ne hodijo!
DrKult
# 18.08.2017 ob 10:46
Evropa, zapri meje!
joy
# 18.08.2017 ob 08:21
Politiki so obsodili napad. Karavana gre dalje. Brez pravih ukrepov. In tako bo tudi v prihodnje. Z enakimi dogodki in enakimi posledicami.
dobertek
# 18.08.2017 ob 07:33
@seven7 z dolgim stažem bivanja v evropi? kaj to pomeni zadnjih 5 let ? to je dolg staž prebivanja zate? evropejci previš, no morda so državljani ene od evropskih držav vendar to niso in nikoli ne bodo evropejci! bi bila tvoja ljubezen do njih še taka v primeru da bi bila ena izmed žrtev tvoja starša, sestra/brat, sin/hči ( bog ne daj, pa vseeno kot primer ) če je tvoj odgovor da potem je nakaj zelo narobe s teboj! me pa veseli da si napisal migrantoljubi ne begunciljubi
brain2k
# 18.08.2017 ob 11:52
"Glavni osumljenec za napad s kombijem 17-letnik"

Se pravi osumljenec je "otrok" brez spremstva?
slo-KP
# 18.08.2017 ob 08:00
Ponovno blesteči komentarji, ki zanemarjajo glavni vzrok terorizma - zahodnjaški državni terorizem, imperializem in uničevanje držav, kot sta Irak in Libija.
--------------------------
to ne more biti več razlog...jaz sem jih spregledal...
ni njim namen nobena borba proti dejstvom,ki si jih naštel...ali reflekcija na to...
njim je samo do žrtev,strahu in škode...

kaj ima Barcelona in nedolžni turisti s temi zgoraj naštetimi dejstvi?
nič...
niti islamska vera nima nič z napadi...
z napadi ima indoktrinacija islamskega verskega fanatizma in izparela,izrojena in izmaličena ideja islamske svete borbe...
to so navdni zločinci in kriminalci...strahopetci...
kren10
# 18.08.2017 ob 08:15
Pravite nekateri, da so napadalci v glavnem Evropski državljani ali je tujci, ki že dlje časa prebivajo v Evropi, tako da le ti, v zadnjem času prispeli - migranti, begunci ... - nimajo nobene veze z napadi. Ampak tudi sedanji napadalci, ali pa njihovi starši, so nekoč prispeli v Evropo, v iskanju "boljšega življenja". In tile, ki zdaj prihajajo, imajo enak potencial, sploh ko bodo ugotovili, da tu tudi v Evropi lepše življenje ni podarjeno, ampak si ga je treba pridelat, In da, veliko jih je prišlo, živijo v svojih skupnostih, z zelo malo upanja, da bi sprejeli naš način življenja in vrednote, bodo pa se zlahka pustili prepričati skrajnežem. Boijim se, da bodo skrajneži imeli vedno več rekrutov na voljo, da bodo napadi vedno bolj pogosti, da prihaja vojna na ulice Evropskih mest.
nomensland2015
# 18.08.2017 ob 11:33
Ko protestirajo skrajni desničarji, potem v MSM-jih vidiš: "To zlo je treba izkoreniniti".
Ko muslimanski teroristi pobijajo po Evropi, potem pa v MSM-jih vidiš: " S tem se moramo sprijazniti".

In ti MSM-ji potem govorijo o 'objektivnosti'. So tolk objektivni kot je bila naci-propaganda :-(
Simba
# 18.08.2017 ob 10:35
Homer: "številčno pa so teroristi med muslimani le zanemarljiva peščica"
Tudi če je večina miroljubna, to ne pomeni ničesar!

Večina nemcev je bila miroljubna in samo peščica je bila nacistov... pa je bilo kaj?
Večina rusov je bilo miroljubnih in samo peščica je bila komunistov...pa je bilo kaj?

Muslimanov je 1.7 miliarde. Če je ekstremistov samo 5% to pomeni 85 MILIONOV ekstremistov in potencialnih teroristov!
Je to še "zanemarljiva peščica" ? Zame in za marsikoga tukaj, ki mu betica normalno deluje NI.
semaino
# 18.08.2017 ob 09:17
Ko ljudje zagovarjajo te islamske bebce, da so to ljudje, ki ze dlje casa prebivajo tukaj ali se rodijo tukaj samo se bolj v blato potiskajo islam in islamiste.

Torej se ne rabis rodti tam, da bi ubijal, kar moras je,d a se se zblizas z koranom in si na dobri poti.
Lovec
# 18.08.2017 ob 09:32
Ni kombi zapeljal ampak voznik.

Zanima me koliko časa in kako zavzeto bodo novinarji v Sloveniji poročali o tem skrajnem napadu muslimanskih fanatikov ?
Vprašanje je ali z enako inteziteto in privoščljivostjo kot v primeru v ZDA in v povezavi z Trumpom.
ajvard
# 18.08.2017 ob 11:51
"a otrok se bojite"? so kričali levičarji, ko so bili pri nas proti, da bi se te "otroke" namestilo v dijaški dom.
dobertek
# 18.08.2017 ob 10:51
@fafaron ne govori neumnosti, tisti ki se nekoč želijo vrniti v svoje domove ne bežijo v Evropo ampak v Jordanijo tam so begunci, ko pa se odličijo za beg čez pol sveta nso to ekonomski migranti, in že sam termin ti pove da se nimajo namena vrniti. Zanimivo kako navijate za migrante ko pa se mednje pomešajo teroristi ( napadalci v Parizu so prišli v eu kot migranti ). Ne vem zakaj bi žrtve napadov navijale za svoje krvnike nekako ni logično se ti ne zdi? Kar se tiče pomoči pa se na primeru iz nemčije vidi kako željni le te so migranti, ko dobijo sobo jim ni po godu ker je premajhna , bmw je razpisal delavna mesta v skladišču za begunce in ko so jim rekli da se dela vsak dan vsaj 8 ur jih je večina pobrala šila in kopita in odlšla zato je bmw opustil ta program. In ti podpiraš da ti ljudje pri nas živijo na naš račun in nič ne delajo zanimivo.
B in .
# 18.08.2017 ob 08:30
Uvažanje pokovcev brez limita obradilo sadove.

Bogi naši zanamci, ki bodo želi sadove današnjih uvažanj in živeli v BejEUrutu ali hujše.

Sedanji vodilni politiki se ne sekirajo. Izpolnjujejo "višje" cilje, ker nimajo otrok in so hkrati egocentrični psihopatki. Tudi Macron jih z ženo baje ne planira.
patriot44x2
# 18.08.2017 ob 10:54
Slo levičarji pa mediji pa še kar kričijo dobrodošli.
tron
# 18.08.2017 ob 10:47
200.000 Slovencev je umrlo med njimi veliko zasužnjenih v islamskih vpadih. Tisti, ki agresorja vidi kot žrtev ima hude probleme z zgodovinskimi fakti, realnostjo in posledično s samim seboj.
smeško 562
# 18.08.2017 ob 10:45
Levičarji prav neverjetno opravičujete te napade. Vzrokov terorizma ne moreš iskati ker ga ni, vzrok je pač določena veja vere ki to uči ljudi. In nič drugega. Terorizem se je začel že davno pred kao našimi osvajanji bližnjega v vzhoda.
Eesti
# 18.08.2017 ob 07:50
@SamoRes noben razlog ni dovolj dober za take grozote, poleg tega mislim da se vsi zavedajo da nedolzni ljudje nimajo nic zraven- poleg je tista NATO operacija na BV bila skoraj povsem planirana iz strani ZDA, ce ze smo mi samo prispevali v njihov proracun, kar pa ne pomeni oz. jaz vem da nismo zaradi taksnih stvari v NATU. Za primer tudi recimo Dansko so Nemci napadli, pa se zdaj Danci ne razstreljujejo v Hamburgu, Düsseldurfu:)
Sussudio
# 18.08.2017 ob 13:25
rooster
prisljenci se počutijo močni, ker so vedno bolj številni in tudi zato, ker imajo del evropske politike kot njihovo tesno zaveznico.
Plavica1
# 18.08.2017 ob 10:06
@nikhrast - in koliko potomcev tvojih prednikov se je že razstrelilo kjerkoli po svetu, ali pa c po v Sloveniji, ker so našli kako zamero izpred 70 let? Recimo, da bi se po tej teoriji moral vsak tretji Slovenec, potomec povojnih emigrantov ob povratku v Slovenijo razstreliti pred CK ZKS!
Binder Dandet
# 18.08.2017 ob 10:01
@x1ijn:
"Integracija deluje cisto super, ce jo drzava izvaja."

LOL, in kje je to? Pa probaj odgovorit brez da žališ drugače misleče.
samo.hladnik
# 18.08.2017 ob 09:41
Kriminalisti v EU bi morali prednostno razbijati islamistično sceno v EU. Uporabiti prisluškovanje vsej elektronski komunikaciji, tajno sledenje in infiltracijo s policijskimi agenti pod krinko.

Identificirati glavne in izgled hierarhične piramide, potem pa izvesti množične aretacije ter z njimi v pripor ter jih izgnati iz EU.

Bistveno pa je zapreti tudi inštitucije, kjer se muslimani radikalizirajo (tudi bodočo mošejo v LJ), začenši že z islamskimi vrtci, medresami - šolami za učenje korana itd.

Če želijo muslimani živeti v EU, jim je treba skozi javno šolstvom že od malega privzgajati evropske vrednote liberalne in demokratične države ter družbe in zahtevati, da se ogradijo od džihadističnega dela korana.

Zelo strogo pa je treba obravnavati zlasti islamske pridigarje, ki so seme zla, tudi v SLO razne bosanske imame, ki so šolani na islamističnih univerzah npr. v Egiptu, Savdski Arabiji itd. Tem džihadističnim hujskačem bi bilo iz razloga javne varnosti sploh treba prepovedati vstop v SLO oz. EU.
los-t
# 18.08.2017 ob 08:31
Homer.
# 18.08.2017 ob 07:45
@los-t
V svojem razmišljanju si naredil kar nekaj posplošitev.


Seveda, ampak a ne delamo tega vsi? Tudi za zagovornike imigracije in opravičevalce terorističnih napadov velja, da imajo posplošeno mnenje: ...zato ker mi mečemo bombe na njih....
Da bi se spuščali v podrobnosti in v posamezne situacije nima niti smisla, dejstvo je, da se temni islamski fanatiki vozijo s kombiji po EU in da se NATO letala vozijo nad njihovimi državami, kjer spet islamski fanatiki zganjajo nasilje nad premalo fanatičnimi. Glede barve kože ti dam deloma celo prav, temnopolti Arabci so glede resnično temnopoltih trikrat večji rasisti kot belci, ampak to za liberale ni sporno, bolj je sporno če nekdo protestira zaradi rušenja enega brezveznega kipa. Jp, posplošujemo, v tej množici dogodkov drugače niti ne gre.
aless70
# 18.08.2017 ob 08:27
A lahko samo nekaj vprašam?
.
Pišete: "Kombi zapeljal med sprehajalce..." , a je to šlo za avtonomno vozilo??
Potem bi bilo treba pa programerja malo za ušesa!
Chope
# 18.08.2017 ob 10:33
Ko bodo muslimani, ovadili skrajne muslimane, ki živijo v isti stavbi ali ulici, kot oni sami, potem si lahko obetamo boljši jutri. A kdo verjame, da bo tako? Jaz ne.
Kazalo