Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.9 od 89 glasov Ocenite to novico!
Jens Stoltenberg in Petro Porošenko
Generalni sekretar Nata Jens Stoltenberg in predsednik Ukrajine Petro Porošenko sta se dogovorila o začetku pogovorov o "akcijskem načrtu" za članstvo Ukrajine v Natu. Foto: Reuters
Ukrajina
Na vzhodu Ukrajine, kjer si nasproti stojijo ukrajinska vojska in proruski uporniki, je še vedno zelo napeto. Na fotografiji ukrajinski prostovoljci iz bataljona Azov med vadbo v okolici Mariuopola (fotografija je iz leta 2016). Foto: Reuters
VIDEO
Ukrajina želi postati čla...

Dodaj v

Ukrajina želi čim prej v zvezo Nato

Kremelj: Ukrajina v Natu ne bo prinesla stabilnosti v regijo
10. julij 2017 ob 15:10
Kijev - MMC RTV SLO, STA, Reuters

Generalni sekretar zveze Nato Jens Stoltenberg se je v Kijevu srečal z ukrajinskim predsednikom Petrom Porošenkom, ki mu je dejal, da je članstvo v severnoatlantskem zavezništvu prednostna naloga Ukrajine.

Porošenko je povedal, da bo Ukrajina sprejela potrebne reforme, ki bi jo do leta 2020 približale standardom oziroma pripravile za vstop v zvezo Nato.

"Naša prednostna naloga je vstop v evro-atlantski varnostni prostor, predvsem pa članstvo v zvezi Nato," je dejal Porošenko, ki se je odzval tudi na rusko obsodbo prizadevanj Ukrajine za vstop v Nato z besedami, da "nobena država zunaj Nata nima pravice veta pri tem sodelovanju".

Stoltenberg: Nato je na strani Ukrajine
"Nato je prijatelj Ukrajine in Ukrajina je prijateljica Nata,"
je povedal Stoltenberg in dodal, da Rusija nadaljuje agresivna dejanja proti Ukrajini, "a zveza Nato in njeni zavezniki so na ukrajinski strani". Kot je poudaril Stoltenberg, želi Nato pokazati svojo solidarnost z Ukrajino in trdno podporo ukrajinski suverenosti in ozemeljski celovitosti. "Nato ni in ne bo priznal ruske nelegalne in nelegitimne priključitve Krima," je dejal Stoltenberg.

Stoltenberg je ob obisku še povedal, da je Nato Ukrajini zagotovil opremo, s katero bo lahko odkrila odgovorne za junijski kibernetski napad, ki je prizadel državo. Ukrajinska varnostna služba je za napad obtožila Rusijo.

Peskov: Rusija v Ukrajini nima vojakov
Na obisk Stoltenberga v Kijevu se je že odzval uradni govorec Kremlja Dmitrij Peskov. Dejal je, da potencialno članstvo Ukrajine v Natu ne bo pripomoglo k stabilnosti in varnosti v Evropi. Peskov je poziv Stoltenberga, naj Rusija umakne svoje vojake iz vzhodne Ukrajine, zavrnil in zatrdil, da Rusija v Ukrajini nima nobenih vojakov.

ZDA podpirajo ukrajinsko celovitost
Generalni sekretar Nata Stoltenberg je Kijev obiskal le dan po srečanju Porošenka z ameriškim državnim sekretarjem Rexom Tillersonom. Ameriško zunanje ministrstvo je ob tem v izjavi zapisalo, da je namen Tillersonovega obiska "znova potrditi ameriško zavezanost ukrajinski suverenosti in ozemeljski celovitosti".

Na vzhodu Ukrajine umrlo več kot 10.000 ljudi
Zaradi ruske priključitve polotoka Krim spomladi 2014 je Zahod proti Rusiji uvedel gospodarske sankcije. Na vzhodu Ukrajine je od aprila 2014 umrlo več kot 10.000 ljudi. Kijev in zahodne zaveznice obtožujejo Moskvo, da spodbuja konflikt ter tihotapi orožje in ljudi v Ukrajino, kar Rusija zanika. Trdi, da se poleg upornikov borijo le ruski vojaki, ki niso na dolžnosti, in prostovoljci.

ZDA namestile rakete patriot v Litvi
Medtem pa je ameriška vojska v Litvi v okviru vojaške vaje, ki bo potekala od torka, 11. julija, do 22. julija, namestila rakete patriot, ki so namenjene za protiletalsko in protiraketno obrambo. Litva je večkrat pozvala k pomoči pri zračni obrambi. Baltska država na zahodu namreč meji na rusko eksklavo Kaliningrad in se v luči konflikta v Ukrajini boji za svojo varnost. V baltskih državah in na Poljskem so sicer že nameščeni bataljoni zveze Nato v okviru operacije Okrepljena prednja prisotnost.

A. V.
Prijavi napako
Komentarji
zozozo
# 10.07.2017 ob 15:28
Torej, če se ukrajinska vlada zaplete s kom v vojno, jih bomo mi kao branili? Upam, da imajo naši politiki dovolj pameti, da na to dajo veto.
MAN0
# 10.07.2017 ob 15:19
A ta bi rad na NATO krilih osvajal Doneck. :-)
patriot1970
# 10.07.2017 ob 15:30
Ukrajina želi čim prej v zvezo Nato

To ne bo dobro ne za Nato, ne za Rusijo , ne za Evropo in ne za Ukrajino.
vidaest
# 10.07.2017 ob 15:21
ki se je odzval tudi na rusko obsodbo prizadevanj Ukrajine za vstop v Nato, z besedami, da "nobena država izven Nata nima pravice veta pri tem sodelovanju"

Članice NATA pa si sploh ne upajo vprašat, ker bi se izkazalo, da nobena (razen Poljske?) ne želi Ukrajine v zavezništvu.
fantasycamp
# 10.07.2017 ob 15:33
Prej bi rekli da je NATO (New American Terrorist Organisation) hotelo Ukrajino in jo podkupovalo da dobi še eno državo ki je proti Rusom..

Naj Rusi v Mehiko pošljejo svoja letala in vidimo koliko hitro bo minilo preden gredo Ameri na DEFCON1 !
svabo
# 10.07.2017 ob 15:29
Tale paradoks je pa trd oreh. Celo za prvega populista v državi, ko bo moral na predvolilnih soočenjih odgovarjati na vprašanja, kot je katerim vrednotam sledi, kot vrhovni poveljnik vojske, in podpira napotitev Slovenskih vojakov v Ukrajino. Ali smatra, da ga Slovenci pri tej odločitvi podpirajo?
vl4do
# 10.07.2017 ob 15:35
To bo ja. Ukrajinci komaj cakajo, da postanejo topovska hrana zaradi nekaj prodanih domacih fasistov. Dedje se jim obracajo v grobovih. Zalost.
gnes
# 10.07.2017 ob 15:42
Upem, da so naši toliko pametni, da te norosti ne bodo podprli.
Rui
# 10.07.2017 ob 15:40
Tole pa ni dobro....
Rotom
# 10.07.2017 ob 15:31
Še to je potrebno, ja. Kaos čokoladnega kralja prenesti v zvezo Nato.
Follow Me
# 10.07.2017 ob 15:32
Ma samo teraj te fašiste proč.
moj komentar
# 10.07.2017 ob 15:31
Porošenku in ukrajinskim neonacijem iz desnega sektorja voda teče v grlo in se zavedajo, da bodo razjarjeni in opeharjeni prebivalci kmalu zadevo spet vzeli v svoje roke.
Tokrat bo Majdan v zvokih Katjuše in Balalajk........
audiac
# 10.07.2017 ob 15:28
Ukrajina je s svojim strateškim položajem med Zahodom in Rusijo samo in najbolj primerno nevtralna država,ne pa da rine v neko sumljivo vojaško zvezo.
Rusi,razširit cono vpliva do preddverja Kijeva,če ne gre zlepa! Z Ukrajino imate in boste imeli drugače večne sitnosti.Zahod jo bo (jo je že) spremenil v vojno krajino.No,sem in tja jim bodo vrgli kakšen "cukr"in jih lepo pobožali po zblojeni slovanski glavi.To pa je tudi vse.
pripet
# 10.07.2017 ob 16:30
Prej bo šla Ukrajina kar jo je še ostalo na pol kot pa celotna v NATO. V tem primeru sem odločno na strani Rusije.
moj komentar
# 10.07.2017 ob 15:44
NATO je ugotovil, da se mu strateški prostor pod nogami močno izmika. Zdaj v organizacijo pohitreno jemlje vse države, v katerih so Američani nastavili vodstva ali jih podkupili.
Črni Gori so je NATO fašistično vsilil brez možnosti da bi ljudje svobodno odločali na referendumu. Javno mnenjske raziskave so menda pokazale, da je 60% prebivalcev bilo proti. Enako fašistično se bo NATO vsilili tudi Makedoncem in po vsej verjetnosti tudi Ukrajincem.
S tem NATO vse bolj nakazuje na svoje slabosti in luknje, ki bodo v njem nastale, saj nekatere države v njem niso po svoji svobodni volji ampak na prevaro in prisilo.
Wasabi
# 10.07.2017 ob 15:45
Dajmo mi izstopiti iz NATO. Če hočemo biti 2. Švica tako ne moremo biti v NATO. Še več, niti Avstrijci niso, pa vemo, kako spedenano državo imajo. Kako vas nategujejo politiki, da na koncu ne veste, a bi stisnili, al bi prdnili, gate so pa že čisto mokre.
KLIPAN
# 10.07.2017 ob 15:42
To pa res ni problem.
Vse države, ki mejijo na Rusijo in so velike porabnice orožja so dobrodošle.

Še Saudovo Arabijo bi sprejeli, če bi oddala prošnjo, ne pa da ne bi Ukrajine.
vl4do
# 10.07.2017 ob 15:40
Ste vedelu, da je v Ukrajini zadnje leto naredilo samomor okrog 500 vojakov. Razlog naj bo bil ta, da nikakor niso mogli preboleti svojih kriminalnih morilskih pohodov proti civilistom na vzhodu drzave. Uradno pa je krivec Putin.
Enostavno
# 10.07.2017 ob 15:33
Ukrajina v NATO?Morda na silo ja...kot Montenegro.Croatia je šla z srcem v NATO.Slovenia je bila prisiljena...vzrokov zdaj ne bom napisal.
Ukrajina?Nikoli.Pozabite NATO pakt.
Ramus
# 10.07.2017 ob 16:30
"Na vzhodu Ukrajine, kjer si nasproti stojijo ukrajinska vojska in proruski uporniki, je še vedno zelo napeto. Na fotografiji ukrajinski prostovoljci iz bataljona Azov med vadbo v okolici Mariuopola"

Azov bataljon je odkrito nacistčno usmerjena enota, njegovi pripadniki nosijo nacistične simbole, krivi pa so za številne vojne zločine, tudi za križanje in sežiganje živih ljudi. Še ZDA so nehale financirati to nacistično golazen,...

http://theduran.com/us-congress-ends-funding-for-ukraines-neo-nazi-azov-battalion/
koren
# 10.07.2017 ob 15:33
Ukrajinska vojska? Verjetno ste misli Neonacisti (https://en.wikipedia.org/wiki/Azov_Batt
alion).

audiac
# 10.07.2017 ob 16:41
S to Ukrajino ni mira v Evropi že tri leta in zgleda da ga ne bo tudi v bodoče.Imam jih resnično poln kufr.
V resnici jih zares ljubeče podpirajo samo ZDA,Anglija,tečni Poljaki in baltske večno prestrašene državice.
Dost je!
Enostavno
# 10.07.2017 ob 16:29
Breathe
Meni ni.Jasno kaj se tam dogaja...

Si prepričan?Kaj ti je bilo morda jasno od 1985...1991 stanje tukaj?Ko so enaki vampirji razbijali našo Domovino...CIA,Vatikan in Nemđke tajne službe?
Kaj...takrat si mižal...in do zdaj še vedno nisi spregledal.....Odesa???
pripet
# 10.07.2017 ob 16:26
Mar Bruselj in voditelji držav članic EU res nočejo videti da ZDA z US-NATO-m vodijo Evropo v pogubo in pogorišče?
nightwing
# 10.07.2017 ob 15:45
Ukrajino čaka mrzla zima.
KLIPAN
# 10.07.2017 ob 17:17
@Breathe
"Mislim, da ga naši komentatorji vpijajo iz dneva v dan in potem mislijo, da so neoprani, ker ne berejo druge strani..."

Beremo vse in so nam stvari jasne, za razliko od tebe, ki si sam priznal, da ti niso jasne.
Zakaj bi pa naj spoštovali Nato???
Zato ker so njihove vojske v zadnjih 20-ih letih napadle največ držav, pobile največ civilistov, sprožile največji begunski val po drugi svetovni vojni, ker ne spoštujejo referendumov ali zato ker so največje dobaviteljice orožja najbolj skrajni islamsko-šeriatski državi na svetu?
Zato naj spoštujem Nato????
Nekateri imamo še vseeno malo ponosa in človeškega dostojanstva.
Ramus
# 10.07.2017 ob 16:42
"Nato ni in ne bo priznal ruske nelegalne in nelegitimne priključitve Krima," je dejal Stoltenberg."

Od kdaj pa referendum in večinska volja ljudi ni legalna in legitimna? Prebivalci Krima so se na referendumu odločili za priključitev Rusiji. Ne govorite neumnosti gospod Stoltenberg, če je kaj nelegitimnega potem je to vpletanje ZDA in EU v Ukrajino in financiranje nacističnih skupin, ki izvajajo zločine proti civilnemu prebivalstvu na vzhodu Ukrajine. V bistvu se mi gabijo vaše besede g. Stoltenberg
Belina
# 10.07.2017 ob 15:52
Ja, saj so pa ameri vložili 5 milijard $ za spremebo režima, da so nato lahko na oblast pripeljali naciste, tipa stranke Svoboda...
Kuchma, Pinchuk, Ahkmetov, Firtash, Tahnybuk,Kolomoisky, Porosenko...
http://www.globalresearch.ca/the-u-s-has-installed-a-neo-nazi-government-in-ukraine/5371554

Pričevanje ukrajinskega generala:
https://youtu.be/uu8JolUBNfg
DETROITS
# 10.07.2017 ob 15:45
Spet bevskanje čivave na medveda oz. sibirskega tigra.
garmond
# 10.07.2017 ob 17:18
A ni že zadosti, da je Turčija z svojim diktatorjem v NATU? Ukrajina je v razsulu, na oblasti so nacifašisti, kako si sploh predstavljajo, da bi takšno državo vzeli v NATO.
Enostavno
# 10.07.2017 ob 16:40
vojnaslo91

Preberi si zabavni časopis Pavliha.Naše gore list.
KLIPAN
# 10.07.2017 ob 17:21
@Skippy
"Zakaj pa ne? So suverena država."

Tudi Saudova Arabija je suverena država, pa ji je tvoj Trump prodal rekordno veliko orožja.
Torej se strinjaš s tem, da Amerika prodaja orožje najhujši islamsko-šeriatski diktaturi na svetu??
Suverene države so bile tudi Irak, Libija, Sirija....pa vemo kaj je ostalo od njih, ko so jih "osvobodili in demokratizirali" Ameri in Nato.
Ramus
# 10.07.2017 ob 16:45
"Ukrajina želi čim prej v zvezo Nato"

Če bo do takšne bedaste politične ideje resnično prišlo, bomo zahtevali referendum in glasovali proti takšni neumni potezi zveze NATO.
RESNICA
# 10.07.2017 ob 17:57
Malce ponovitve ne škodi:



https://www.youtube.com/watch?v=D-Jme77Dfc4
el CARTEL
# 10.07.2017 ob 16:50
"Nato ni in ne bo priznal ruske nelegalne in nelegitimne priključitve Krima," je dejal Stoltenberg.

sedaj pa mi razložite, kako bo to delovalo.

torej, NATO sprejme ukrajino, rusija pa že ima krim za svoje ozemlje.

a bo vojno z rusijo začel NATO takoj, ali bo najprej grozil, in ko rusi ponovijo referendum in zopet dobijo krim na demokratičnem referendum - bo šele potem NATO začel 3. svetovno vojno?

očitno razporejanje vojakov na baltiku ni bilo zastonj.
jarovit
# 10.07.2017 ob 18:51
Zadnje ugotovitve ukrajinskih oblasti kažejo na to, da je Ukrajina najbolj ogrožena z ruskimi risankami "Maša in medo". Seveda so reagirali bliskovito in Ukrajino rešili tako, da so risanko prepovedali.
KLIPAN
# 10.07.2017 ob 18:02
@Breathe
"Ja, zato, ker tvoje poste slabo berem, mi stvari niso jasne.
To bo..."

Očitno.
Ker če bi jih bral, me ne bi spraševal, če sem danes že 2x omenil prodajo orožja Saudovi Arabiji.

"Pa veš, dogovorili so se za posel v višini 350 miljard dolarjev, samo prvi del je 110 miljard."

Vem, vem...brez skrbi.
Meni tega ni treba razlagati, ti si tisti, ki je napisal, da mu stvari niso jasne.

"Ti pa le kar še naprej opominjaj take, kot sem jaz."

V to pa res ne rabiš dvomiti.
Ramus
# 10.07.2017 ob 17:31
Jaz osebno če bi bil ruski planer bi eskaliral vojno v Ukrajini prej kot pa dopustil da Ukrajino abzorbira NATO in ZDA.

Ja saj točno to se bo zgodilo,... samo potem ni več poti nazaj, ne za Rusijo, niti za zahod,...
KLIPAN
# 10.07.2017 ob 17:29
@Breathe
"Iz dneva v dan to tukaj dokazuješ s svojimi komentarji..."

Vedno, vedno, vedno.....mi lahko napišeš, kaj v mojih komentarjih ni res.
Zakaj pa tega ne narediš, pa veš ti sam.

Če meni stvari niso jasne se v debato ne spuščam.
KLIPAN
# 10.07.2017 ob 17:27
@Breathe
"Vidim, klipan, vidim
Iz dneva v dan to tukaj dokazuješ s svojimi komentarji..."

Ja, za razliko od tebe.
Saj si ti to napisal, a ne: "Meni ni. Jasno, kaj se tam dogaja in zato se tukaj ne bom delal pametnega..."
A sem torej jaz kriv, če tebi stvari niso jasne, kar sam priznavaš?
Drži se tega kar si sam napisal, sploh zadnji del stavka.
RESNICA
# 10.07.2017 ob 17:14
Članek je napisan tako, da sploh ni nobene dileme.....

Povsem jasna je tematika, ko se piše o Ukrajini v tem našem mediju..... Tudi o Siriji je se dela po povsem isti šlaboni....

Izbor je res popolnoma šablonski. Tudi SOHR ni izjema.... Kot kredibilen vir se ga citira le pri tematiki, ki je v prvem planu uredniške politike. Če ni - potem se pač sporočila SOHR ignorirajo.....

Važno je, da se piše v skladu z usmeritvami.....
patriot1970
# 10.07.2017 ob 17:09
protest1
# 10.07.2017 ob 16:05
NATOV bivši šef je bil pred tem Hitlerjev pomočnik. Pa ni samo on, so tudi drugi SS-ovci bili v NATU dost visoko.


Eden izmed Hitlerjevih "vojščakov" - odlikovan z iron cross je bil celo kancler. Nemčije......
.....in sploh ni bil povsem čiste arijske rase.

https://en.wikipedia.org/wiki/Helmut_Sch
midt
artoum
# 10.07.2017 ob 17:05
bedak od bedaka. že kar nekaj časa je jasno , da rusija noče nato baz na svojih mejah.
smr3k4
# 10.07.2017 ob 16:10
"Nato ni in ne bo priznal ruske nelegalne in nelegitimne priključitve Krima"

Od kdaj NATO priznava države in legitimnost volitev oz referendumov?
Stoltenbergu bi morali biti temelji demokracije kot Norvežanu jasni.
moj komentar
# 10.07.2017 ob 15:51
Za Rusijo je zadosti, da zapre plinsko pot, ki igre preko Ukrajine v EU in ukrajinski mafijski oligarhi v momentu izgubijo kompletno moč in nadzor nad državo.
moj komentar
# 10.07.2017 ob 15:49
vl4do
Mogoce kdo ve kaj se je zgodilo s prebeglimi ukrajinskimi vojaki? Upam, da jih Rusi dobro opremijo in natrenirajo za ponovno osvoboditev drzave.


Za kaj takega ni problema. Če bi Rusija želela v Kijev poslati vojsko, bi jutri lahko oborožila milijon Ukrajincev, ki živijo v Rusiji, par milijonov pa bi jih nabrala na poti proti Kijevu.
A zakaj bi to storila, če se bo pa režim v Kijevu sesul kmalu sam od sebe.
Korošec
# 10.07.2017 ob 18:51
Kako bodo šli v nato če nimajo urejene meje z Rusijo, to je potem garantirana 3. svetovna vojna.
Enostavno
# 10.07.2017 ob 17:56
G.Bruno
in vsi so imeli sedež v Beogradu?

CIA in ostali razbijači so dobili sedež v Beogradu po nasilnem puču,ki so ga financirali.Takrat so nasilno odstranili legalnega predsednika suverene države.Enako kot Janukoviča v Kijevu.
CIA.....je leta 2000 ustoličila DOS v srbiji.Izdajalce in zahodne marionete.
RESNICA
# 10.07.2017 ob 17:30
Recimo nisem zasledil :

Varšava: Ukrajina neće ući u Europu u društvu s Banderom

Varšava: Ukrajini ni mesta v EU skupaj s poveličevanjem Bandere

To jim je povedal zunanji minister Witold Waszczykowski in predsednik vladajoče stranke Jarosław Kaczyński...

http://wpolityce.pl/polityka/347083-waszczykowski-dla-wsieci-o-stosunkach-polsko-ukrainskich-nasz-przekaz-jest-bardzo-jasny-z-bandera-do-europy-nie-wejdziecie

https://www.vz.ru/news/2017/7/4/877197.h
tml

Kako pa kaj o kazni Ukrajini od Evropske radiodifuzne zveze EBU????
[url="http://www.blic.rs/zabava/vesti/ko
nacno-stigla-odluka-evropska-radiodifuzna-unija-kaznila-ukrajinu-zbog-evrovizije/r0tp2vf"]
KONAČNO STIGLA ODLUKA Evropska radiodifuzna unija kaznila Ukrajinu zbog Evrovizije [/url]
delfino_
# 10.07.2017 ob 16:05
A bo spet brez referenduma, tako kot v Črni Gori? Ker narod je itak proti.
Poleg tega s tem NATO krši pakt, o neširjenju na ruske meje. Pa tudi ukrajinski Rusi se bodo temu primerno odzvali, če bo potrebno.
Kazalo