Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.3 od 20 glasov Ocenite to novico!
Milo Đukanović
Milo Đukanović je v vrhu črnogorske politike od leta 1991. Foto: Reuters
VIDEO
Ankete napovedujejo zmago...

Dodaj v

Uradno: Đukanović postal novi predsednik Črne gore

Na vodilnih funkcijah od leta 1991
15. april 2018 ob 08:29,
zadnji poseg: 16. april 2018 ob 18:31
Podgorica - MMC RTV SLO, Radio Slovenija, STA

Predsednik Demokratske stranke socialistov Milo Đukanović je novi predsednik Črne gore, potem ko je že v prvem krogu volitev dobil 53,9 odstotka glasov.

Po razglasitvi zmage je 56-letni Đukanović svoje politične nasprotnike pozval k tehtnemu premisleku o njihovem političnem položaju. Njegov najbližji zasledovalec Mladen Bojanić je po končnih podatkih volilne komisije prejel 33,4 odstotka glasov, tretje mesto pa je zasedla kandidatka opozicijske Socialdemokratske stranke Draginja Vuksanović z 8,2 odstotka glasov.

Drugi kandidati so prejeli manj kot tri odstotke glasov, kažejo danes objavljeni podatki volilne komisije po vseh preštetih glasovih. Volilna udeležba je bila 63,92-odstotna.

Bojanić, ki je nastopil kot neodvisni kandidat, predlagal pa ga je večinski del opozicije, je že po objavi delnih izidov dejal, da Đukanoviću za zmago ne bo čestital. Obtožuje ga namreč, da si je prisvojil državo in njene institucije. "Ne bi smel slaviti, ampak bi ga moralo biti sram," je dejal.

Đukanović, ki Črno goro oddaljuje od tradicionalnega zavezništva z Rusijo, izid volitev razume kot odločenost prebivalcev, da nadaljujejo proces približevanja evroatlantskim integracijam. Opozicijo je še opomnil, da ne morejo izničiti vsega, kar je Črna gora doslej dosegla. "To je dobra priložnost, da razumete, da se z zanikanjem demokracije in nespoštovanjem volje državljanov ne da storiti ničesar," je opozoril svoje politične nasprotnike.

Smo nepremagljiva koalicija
Ob tem se je zahvalil svojim volivcem za zaupanje in stranki DPS, za katero meni, da je doslej opravila dobro delo v državi. Zahvalil se je tudi svojim koalicijskim partnerjem, ki so po njegovem mnenju pokazali privrženost Črni gori. "Vsem v Črni gori in zunaj nje smo poslali sporočilo, da smo nepremagljiva koalicija," je dejal.

Napovedal je tudi, da bo obudil črnogorske potenciale. Ponovil je, da bo njegova dolžnost kot predsednika države, da nadaljuje sodelovanje z vsemi državnimi organi in s skupnostjo, saj želi ugoditi željam in sanjam črnogorskih državljanov.

Kot ključne prihodnje izzive Črne gore je izpostavil gospodarski razvoj, polno zaposlenost in dvig standarda. "Prepričan sem, da bomo s skupnimi močmi premagali težave, ki stojijo pred nami," je še dejal Đukanović, ki meni, da je zmaga na volitvah odlična odskočna deska tudi za prihajajoče lokalne volitve.

OVSE: Nekaj postopkovnih nepravilnosti
Vodja opazovalne misije Organizacije za varnost in sodelovanje v Evropi (OVSE) Tana de Zulueta je sporočila, da so volitve minile mirno ob nekaj postopkovnih nepravilnostih. Institucionalno prednost je imel kandidat vladne koalicije, torej Đukanović, je dejala, sicer pa so ocenili, da so vsi kandidati imeli možnost za predstavitev v medijih. Državna volilna komisija je spoštovala vse roke, je pa vprašljiva njena preglednost, saj so bile vse njene seje zaprte za javnost.

Jonas Gunarson iz Parlamentarne skupščine Sveta Evrope je dejal, da je glasovanje in štetje glasov potekalo brez težav. So pa bili opazovalci obveščeni o zlorabi državnih virov in pritiskih za glasovanje za kandidata oblasti. "Na žalost se to stalno ponavlja," je dodal. O pritiskih na volivce so bili obveščeni tudi opazovalci OVSE-ja, je povedala de Zuluetova.

Predsednik že med letoma 1998 in 2002
To so bile sedme predsedniške volitve od uvedbe večstrankarskega sistema v državi. Od leta 1990 so bili predsedniki Črne gore Momir Bulatović z dvema mandatoma, Đukanović z enim mandatom med letoma 1998 in 2002 in Filip Vujanović, ki je dobil tri mandate. Đukanović sicer vplivne funkcije v državi zaseda vse od leta 1991. Odtlej je poleg predsedniškega mandata tudi šestkrat opravljal funkcijo predsednika črnogorske vlade.

Đukanoviću sta za zmago že čestitala hrvaška predsednica Kolinda Grabar Kitarović in srbski predsednik Aleksandar Vučić.

B. V., J. R., A. V.
Prijavi napako
Komentarji
borut-blas
# 15.04.2018 ob 09:20
mafija, nato , korupcija - svetla bodočnost...
naj ga izvolijo , albanija in črna gora sta luč evrope
gremyus
# 15.04.2018 ob 09:33
En najbolj podkupljenih politikov na balkanu. Mogoče se kosa z njim samo politični svet na Kosovu, a dvomim. Zdaj vidite zakaj je Juga razpadla. To je bil temeljni cilj zahoda. Manipulacika političnih glav, ki poleg vsega še kradejo na polno. Konec koncev tudi v našem Slovenskem "hlevu" in ostalih republikah ni nič boljše.
Enostavno
# 15.04.2018 ob 09:08
Torej bo vse kot je bilo.
k500
# 15.04.2018 ob 10:57
đukanović je devet let dalj časa na oblasti kot putin, pa še vedno ne dobi pridevnika diktator.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 09:24
Do sedaj so Američani vse predsednike takih držav razglasili
za diktatorje,zločince in tam, kjer so to mogli, so jim razdejali
države, pobili vlade, takšne predsednike, celotne njihove
družine...

Djukanović je nekaj edinstvenega v svetu.Univerza je njegovo
zasebno lastništvo, pravosodje tudi (vsaj stavbe v katerem to
pravosodje dela) in so sodniki dobesedno odvisni od njega ali
jim bo dal plačo in kakšno. Enako je za profesorje na njihovih
fakultetah, univerzi...

Državno tožilstvo Italije je zahtevalo njegovo izročitev Italiji, ker
je v Italijo tihotapil cigarete, kar je dokazano. Govorilo se je tudi
o drogi, kar pa ni dokazano.

Prosil je ameriško obveščevalno službo,da ga vzame pod svoje
okrilje, v zameno pa se je postavil proti Rusiji in Rusom in svojo
državo pripeljal v članstvo zveze NATO. Američani so to sprejeli
in je nalog pri Interpolu za njegovo izročitev Italiji, kjer naj bi mu
sodili, zamrznjeno.

Črna gora ne gre po dobri poti, ker je stoletja bila vezana na
Rusijo, kar pa se je čez noč spremenilo. Rusijo črnogorskemu
političnemu vodstvu tega nikoli ne bo odpustila. Zadnjič je tudi
Črna gora celo izgnala enega Ruskega diplomata...

Čudovit je to narod. Čisti Črnogorci in čisti Srbi so resnično z
dušo in srcem za Ruse in Rusijo. Na volitvah pa vedno zmaga
tisti, ki je proti rusko usmerjen, razlika pri štetju pa je 1 ali 2,
maksimalno pa 3 %, vso kontrolo pri štetju glasov, tudi, če on
ni kandidiral, pač pa so kandidati njegovi ljudje, so strogo pod
njegovo kontrolo...

Mislim, da je to edini narod, edina država v svetu, čigar narod
je v manjšini. Večina v državi so skupaj Srbi, Albanci in tudi
muslimani...

Pred tremi dnevi je Putin ob sprejemu tujih ambasadorjev pred
novinarji dal roko Črnogorskemu ambasadorju, muslimanu, kar
je žalitev za Rusijo in Putina, dobesedno rekel:

"...kaj se je zgodilo z Črno goro. Stoletja smo bili zavezniki in
največji prijatelji...?"

Črnogorski ambasador je nekako sramežljivo pogledal v tla.
robespierre
# 15.04.2018 ob 09:43
Na dolgi rok bo velik del Crne gore provinca Velike albanije. Projekt je v teku. Pocasi se dalec pride.
garmond
# 15.04.2018 ob 10:34
Za ZDA in NATO je itak vse sprejemljivo, tudi tak nebodigatreba kot je Džukanovič. Samo, da igra po njihovih notah, ostalo ni pomembno.
Antipater
# 15.04.2018 ob 10:51
Đukanović, kandidat mafije in Nata ter vodilni srbofob v regiji mora zmagati.
Uspešno je izvedel projekt umetne črnogorske nacije in lažne črnogorščine.
Zakon o Kraljevini Črni Gori iz 1911 govori popolnoma nasprotno od Đukanovićeve mafije.
NoriPlanet
# 15.04.2018 ob 15:49
Glavni favorit za zmago na črnogorskih predsedniških volitvah Đukanović

Še ene fejk volitve.
Vse skrinjice z glasovi bo "čuvala" milotova mafija.
Spet bodo zanj glasovali že umrli državljani, kot je to bil slučaj na zadnjih volitvah.
el CARTEL
# 15.04.2018 ob 11:01
na oblasti več kot četrt stoletja,
pa nikjer ne vidim besede "diktator" ob njegovem imenu...

je to mogoče zato, ker je črna gora sprejela washingtonski konsenz - neoliberalna pravila igre NATO, EU in ZDA
whiteswan
# 15.04.2018 ob 21:48
Ta je se dalje na oblasti kot Putin in Merkel. Kako to da ni na prvi strani naveden kot diktator?
RESNICA
# 15.04.2018 ob 21:17
Đuko je edinstven na svetu....

Nikogar od "demokratov"ne moti, da je na oblasti že 28 let......

Nekatirim pa se očitajo precej krajša razdobja....

Je kot "Sultan", dosmrtni predsednik....
Petar Karamazov
# 15.04.2018 ob 16:30
Đukanovića je lahko sram vsakič, ko se pogleda v ogledalo. Politično kariero je začel kot nadobuden član Zveze Komunistov, nato pa ja nadaljeval kot Miloševićev oproda in podpornik srbskih agresij na Hrvaškem in v Bosni. Pomagal je ustvariti balkanska kriminalna legla, sedaj pa kariero zaključuje kot vazal ameriške politike.
bojfab
# 15.04.2018 ob 12:51
@tupamaros

Za prispevek od 10:26 sem ti dal plus, ostalo so resda dejstva ampak s subjektivnimi izpeljavami, ki na Cetinju "nebi prošla". Verjamem, da sta to dva naroda. Po teoriji vsi-štokavci-so-Srbi seveda nista. Vsaj en pokazatelj različnosti je ustroj družbe. V Šumadiji ne boš ničesar slišal o plemenih in bratstvih. Verjetno sta se naroda ločila najkasneje s prvo selitvijo iz Kosmeta. Ali so bili Vojislavljevići in Balšići v vazalnem odnosu s srbskimi državnimi skupnostmi je težko dokazati in ovreči. Črnogorci pravoslavne veroispovedi nimajo absolutne večine v državi, ampak vse več muslimanov (Podgorica, Bar) se opredeljuje kot Črnogorci (kar je za Balkance nerazumljivo, da se narodnost določa po veroizpovedi).

In sedaj 2-3 besede o stoletnem ruskem prijateljstvu Rusije s Črno goro in Srbijo. Kdaj je Rusija naredila za Srbijo ali Črno goro koristno potezo ako ji ni bilo v izrecni strateški koristi in potrebi. Vojno s Turki leta 1877-78 je Srbiji zaračunala ... pomebnejša jim je bila Bolgarija kot Srbija ... strinjala se je z avstrijsko aneksijo BiH (ker jim je bila Besarabija pomembnejša) ... itd ... itd ...
Hardworker
# 15.04.2018 ob 12:51
Milo mafijozo, povedi nas.
malikaliber
# 16.04.2018 ob 10:44
Povsod po svetu nam vlada mafija na demokratičen način. Doživljensko!!!
Hardworker
# 15.04.2018 ob 12:54
Na balkanu vladajo mafijske tolpe in družinski klani, ki lahko počnejo vse. EU in ZDA jih podpirata, ker dovoljujejo NATO enotam zasedbo držav.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 10:26
Tisto, kar mi je v Črni gori najbolj všeč, je njihova skromnost.
V glavnem so srečni, če imajo dnevno za dva obroka in nikoli
ne tarnajo.

So pa zelo občutljivi za najmanjšo žalitev,se pa niti ne zavedaš,
da si jih užalil.
realist65
# 15.04.2018 ob 09:54
Vsepovsod narod voli starega predsednika. To pomeni, da več kot polovico ljudem gre dobro. To je demokracija.
apollo11
# 16.04.2018 ob 07:51
Srbi so si čisto sami krivi, da so se Črnogorci odmaknili od njih. Srbi pač vedno želijo nadvladati ostale, ni dobro biti z njimi v skupnosti.

Črna Gora je posebna država, izredno majhno število prebivalcev cca 600.000. Od tega je Črnogorcev 45%, Srbov 20%, Albancev 15%....Skratka Črnogorci kot narod niso večina niti v svoji državi. Đukanović je naredil dogovor z Albanci, to mu omogoča večno vlado, seveda pa za to vodi tudi protisrbsko politiko, predvsem zaradi podpore Albancev.

Njihova odločitev za Nato pa je nekaj najbolj logičnega. Nato jih garantira nedotakljivost, Albanci so že v Nato. Črna Gora sama kot država, ne more rešiti nobenega problema, nima nobene moči. Nato zavezniki jih dajejo moč, poglejmo samo kako je Zahod pritisnili na Kosovo, da morajo potrditi markacijo meje s Črno Goro, to Črnogorcem samim nikoli ne bi uspelo.

Rusije pa ne mešajte zraven, Rusija je tu nepomembna, niti nima želje biti neki regijski faktor. Od Rusov tudi nihče nikoli nič ni imel, Rusi ne znajo delati zavezništev.
bojfab
# 15.04.2018 ob 19:32
@Antipater

Taka zveza ni imela najmanših šans da obstane. Zakaj? Čisto enostavno: Kraljevina Srbija je bila v dolžniškem suženjstvu do angleških, francoskih in avstrijskih bank. A veš kaj je loterijsko posojilo? To je posojilo, ki ga je takrat še kneževina Srbija najela leta 1881, da je plačala rusko pomoč v vojnah 1876-78. In tako je zašla v dolžniško spiralo.

Kraljevina Srbija se do leta 1915 ni zmogla konsolidirati niti v mejah iz 1878. V bistvu je Pašić (in predvsem zakladni minister Laza Paču) postopal zelo modro. Slabih 5 let pozneje je nastala Kraljevina SHS, ki je zmogla na neki naćin svoj odplačevati dolg uspešnejše kot tvorba, ki jo omenjaš. S čim? S selektivno davčno politiko, ki je izgledala tako da so rezidenti današnje Vojvodine in Slovenije bili obremenjeni 2,5-3,0 krat več kot Srbije.

Mimogrede: Kraljevina Srbija je s prijedinjinjeno Črno goro prinesle v skupno državo s prečani dolg v višini 1.430.000.000 francoskih frankov, prečani pa 425.000.000 francoskih frankov.

Mimogrede: srbijanski ekonomist Branislav Dragaš je pred leti celo izjavil, da Srbija nebi zmogla vzdrževati Kosova.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 15:13
Skippy,
kaj hočemo. Rusi so Slovence dobesedno vlekli za noge tik
preden so jih Germani sežgali v krematorijih. Mnoge pač niso
uspeli rešiti, vendar tisti, ki so jih rešili in njihovo nasledniki pa
so Rusom zahvalni.

Ne vem koliko si star, vendar mislim, da imaš vse možnosti, da
se, kot Tvoji predhodniki znajdeš pred vratih krematorija.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 10:09
Realist65,
v Črni gori so jeziček pri volitvah Albanci in muslimani, ki
nikoli niti en sam glas ne bodo dali za Srba ali pa Črnogorca,
ki nastopa v predvolilni kampanj kot pro srbsko usmerjen. To
je bil Marović, ki je bil predsednik Črne gore,.ko pa več ni bil
na tej funkciji, so ga obsodili na večletno zaporno kazen, ki je
zbežal v Srbijo in tam prihajajo potrdila, da je težko bolan in
da ga kot takega ni možno poslati v Zapor.

Večina Črnogorcev sicer da svoj glas za prosrbsko ali prorusko
usmerjenega kandidata, bodi si na parlamentarnih volitvah ali
na predsedniških volitvah, vendar vedno nekako za procent ali
dva zmagajo tisti, ki so za tiste, ki na volitvah nastopajo kot
proameriško ali pronatovsko usmerjeni. Če pri temu upoštevaš,
da pri štetju glasov praktično ne more biti prisoten tisti, ki ni za
Djukanovića ali njegove kandidate, je vse jasno.

Ena mojih sorodnic je tam bila predsednica Vrhovnega sodišča,
je počela natančno tako, kot je to zahteval Djuikanović...

Tam ni nič zakulisnega, skrivnega. Tam preprosto poveš, da si ti
bog in, kdor to ne vpošteva in je celo proti tebi, ga preprosto
ubijejo.
NoriPlanet
# 16.04.2018 ob 15:39
Kronologija Milotove fascinantne kriminalne biografije:
https://www.logicno.com/politika/novi-predsjednik-crne-gore-i-kratki-presjek-njegove-fascinantne-kriminalne-biografije.html
Cela Evropa ve, da ima opravka z mafijcem in razbojnikom najnižje sorte.
bojfab
# 16.04.2018 ob 09:14
@tupamaross

Moje pisanje nikakor ni protisrbsko. Če bi se kdo tukaj razpisal o "junaštvu i čojstvu!" Črnogorcev, bi se tudi razpisal. Ali pa venetski etnogenezi Slovencev, naših nemških (bavarskih) genih, ...
fritaja
# 16.04.2018 ob 07:57
tupamaross
# 15.04.2018 ob 09:24
Državno tožilstvo Italije je zahtevalo njegovo izročitev Italiji, ker
je v Italijo tihotapil cigarete, kar je dokazano.


Italijani so tudi od Slovenije zahtevali izročitev Roka Žavbija na podlagi smešnih in seveda nedokazanih obtožb, ta pa jim ga je izročila.

Mini anketa:
Katera izmed teh držav je bolj banana republika?
+ Slovenija
- Črna Gora
Kekec99
# 16.04.2018 ob 05:03
Demokratično, že 25 let. :)
k500
# 15.04.2018 ob 11:09
tupamaros, a to z zamero proti srbom si mislil na čas Rovačka republike, katero so srbi zatrli na zelo grob način (umori, posilstva, etc...)?
Antipater
# 15.04.2018 ob 10:59
@tupamaross navedi kakšen verodostojen vir glede tvoje navedbe o "posilstvu 100 Črnogork". V nasprotnem se opravići, ker zavajaš in trosiš neresnice.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 09:41
Ženi znanega Črnogorskega pesnika, Jevrema Brkovića, so
zaradi dolga v krvi, ubili sestro, ki še ni bila niti polnoletna in
mnogim drugim znanim osebam - politikom, sodnikom,
književnikom, umetnikom... Včasih je ta dolg neporavnan tudi
sto let, je pa vsak dan možno,da ga "plačaš" in ga tudi "plačaš."
Prej ali slej. Dokler je še en sam živ od tistih, ki mu dolguješ kri.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 21:44
Na Kosovu že imajo eno tako vojaško bazo. Mislim, da nekaj
podobnega imajo tudi na Hrvaškem in, če še nekaj podobnega
postavijo na Kosovu, bo morala Srbija o vsem dobro premisliti.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 21:42
RESNICA,
res je. On tudi vodi Črno goro kot sultanat. Strah me je
tistega trenutka, ko v Črni gori Američani postavijo
vojaške baze za kemično in jedrsko orožje.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 21:08
Bojfab,
ne bom razumel Tvoj post kot proti srbski, pač pa kot post, ki
temelji na resničnih podatkih. Nisem tega prej vedel, kar sploh
ni važno, saj je Srbija bila v nenehnih vojnah in je nekako vse
to, kar pišeš, tudi logično.

Vsekakor sem Ti hvaležen za te Podatke, kar pa se tiče Srbije
in njihovih dolgov,upam,da se bodo nekako nekoč izvili iz tega
suženjstva kreditov.

Sicer, mislim, da je v tem času in prostoru isto predvsem z nami
in Hrvati. Vsi smo se zadolžili za naslednjih 100 let.

Lep pozdrav!
jezevec
# 15.04.2018 ob 11:06
Milo, povedi!
gremyus
# 15.04.2018 ob 22:46
Tam je vseeno kdo zmaga. Itak so vsi odspredaj in odzadaj podkupljeni. Navaden cirkus, ne država. Vazali. V bistvu se mi smiljo, ker tudi svoje hrbtenice nimajo več. Možgani so pa že davnaj izgubljeni.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 21:47
Pomotoma sem v zgornjem komentarju napisal:

"...če še kaj podobnega postavijo na Kosovu...!"

Pravilno bi moralo pisati:

"...če še kaj podobnega postavijo v Črni gori...!"

Za napako se opravičujem.
RJSlo
# 15.04.2018 ob 17:20
No ja. Bravo Milo. Sosedi pa v jok, pa na drevo, pa ne več dol. šmrk šmrk
tupamaross
# 15.04.2018 ob 13:56
K500,
če bi resnično imel katerikoli dokaz, bi ga tudi predložil ne
glede na to, da sem vedno bil pro-srbsko usmerjen. Sicer
to po mojem v teh komentarjih sploh ni pomembno, ker je
o tem možno v Črni gori priti do dokazov,če se je res tudi
zgodilo.

Tako Tebi, kot spoštovanemu Antipater se opravičujem,
da sem to sploh omenil.

Seveda se tudi vsem drugim opravičujem, ker sem sicer
komentiral tisto, o čemer se že okrog 100 let govori, se
pa o tem osebno nisem prepričal.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 09:58
Robespiere,
mislim,da do tega ne bo moglo priti,ker so tam Srbi zelo močni.
Ne rečem, da do tega ne bo prišlo, če Rusija ne bo kazala več
nobenega zanimanja za Balkan, kar je možno, ker je tudi Rusija
sita neplačnikov za nafto, plin in drugo, vsi neplačniki pa se tudi
sklicujejo na prijateljstvo z Rusijo, takega "prijateljstva" pa ne bo
več.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 09:36
V Črni gori je še vedno zakol Leke Dukađinija. Oko za oko, zob
za zob. Tam sem imel okrog 10 sorodnikov in okrog 10 prijateljev.
Že pri tako majhni skupini, so trije bili "dolžni kri" in niso mirno
spali. Praviloma ne ubijejo tebe,če jim dolguješ kri,pač pa tvojo
sestro, brata, očeta, mater, v najhujših primerih pa tudi otroka.

Tam je skoraj dnevno umor zaradi dolga v krvi.

Hodil sem v to državo, na njeno morje, v hribe in mest in mi je
ostala v srcu. Vendar, vsi Črnogorci so čisti Srbi, kot so to n.pr.
Šumadinci, Vojvođani, Srbi iz Republike Srbske, kar jim tudi
genetika kaže.

Niso proti Srbom in nikoli niso bili. Je nekaj osebnih zamer skozi
zgodovino zaradi posilstva okrog 100 Črnogork, ki so jih posilili
Srbi prihodu Srbske vojske po Prvi svetovni vojni v Črno goro.

Posiljene ženske, njih okrog 100, so se zbrale skupaj, po te pa
so se napotili na nek večji hrib in od tam ena po ena skočile v
ambis, naredile samomor, in si na ta način rešile čast. Je pa še
ena zanimivost. Črnogorcev je v Srbiji več, kot jih je v Črni gori,
Milošević je Črnogorec, vendar natiralizirani Srb...
tupamaross
# 15.04.2018 ob 14:07
Že leta sem mnenja, da bi bila idealna zveza, zveza Srbije, Črne gore
ter Republike Srbske po sistemu zveze držav. Bila bi to zelo močna in
zelo spoštovana skupnost.

Zahod tega nikoli ne bo dovolil, ker ga je zelo strah močnih Srbov, če
pa, kot pravite, Rusi bodo imeli koristi, bi do tega lahko tudi prišlo.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 15:09
Antipater,
res je.Taka zveza bi bila še najbolj realna in bi bila dobesedno
center stabilnosti na Balkanu.

Taki zvezi bi bile zajamčene sedanje meje, ta zveza pa bi tudi
vse svojim sosedom jamčila nedotakljivost njihovih mej.

Vendar,kot navajaš, takšna zveza bi ponovno naredila najhujšo
napako, ker, če bi se jim ponovno ponudila ena, dve ali tri države
v to skupnost po načelu zveze držav, bi ji brez pomisleka sprejeli
in bi ponovni imeli več trojanskih konj, ki bi jim bil edini namen
to zvezo ponovno razbiti...
Antipater
# 15.04.2018 ob 14:30
Taka zveza je dolgoletna težnja srbskega naroda. Je tudi precej realna, le pravi zgodovinski trenutek je treba ujeti in popraviti zgrešeno politiko črnogorskega Vlaha Karađorđeviča in Prašiča, ki sta1915 zavrnila predlog zaveznikov - Londonski sporazum.
tupamaross
# 15.04.2018 ob 14:02
Bojfab,
Tebi lahko samo to priznam,da si daleč bolj seznanjen z zgodovino
Črne gore in Črnogorcev, kot sem jaz. To se takoj vidi.

Vsekakor jim želim srečo in prihodnost, če pa je le možno, da si to
srečo in prihodnost delijo s Srbi v neki zvezi dveh držav.

Tudi Tebi se opravičujem,če sem kaj takega napisal, za kar gotovo
veš, da je drugače.

S spoštovanjem!
tupamaross
# 15.04.2018 ob 13:49
Spoštovani Antipater,
se opravičujem. Moj vir je "rekla-kazala,"ki je verjetno edino
orožje sedanje mafije proti Srbom in Črnogorcem, ki so za
Srbijo in Srbe.

To so mi povedali zelo vplivni Črnogorci, ki so sedaj čisto vsi
uz Djukanovića.

Torej, še enkrat, se opravičujem, ker sam navedel nekaj, kar
ni preverjeno in nimam dokazov.

Hvala, da si me na to opozoril, ker o tem nikoli nisem mislil.

S spoštovanjem!
Skippy
# 15.04.2018 ob 13:36
Samo Srbi in Slovenci so še obsedeni z Rusijo (od katere noben nima nič), še Črnogorci so spregledali.
Kazalo