Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.2 od 33 glasov Ocenite to novico!
Macerata
Skrajni desničarji so kljub prepovedi shodov želeli priti v središče mesta, pri čemer so poskusili prebiti policijski kordon. Foto: EPA
Macerata
Policija je pridržala med 10 in 20 ljudi. Foto: EPA

Dodaj v

V Macerati shod skrajnih desničarjev po sobotnem strelskem napadu na prebežnike

Lokalne oblasti v strahu pred nemiri zaprle šole in ceste
9. februar 2018 ob 17:16
Macerata - MMC RTV SLO, STA

V Macerati v osrednji Italiji, kjer je v soboto v strelskem napadu z rasističnim ozadjem moški ranil več prebežnikov, so v četrtek zvečer izbruhnili izgredi privržencev skrajno desne skupine Nova sila, ki so se zbrali kljub prepovedi shodov, pri tem pa so se spopadli s policisti.

Kljub prepovedi zborovanja se je v četrtek v mestu zbralo okoli 40 pripadnikov italijanske skrajne desnice, ki so skušali prebiti policijski kordon in priti na glavni trg v središču Macerate. Policija jih je odbila z gumijevkami in ščiti. Pri tem so po različnih navedbah aretirali od 10 do 20 protestnikov, nekaj ljudi pa je bilo lažje poškodovanih. Sočasno so potekali tudi protiprotesti, na katerih so protestniki vzklikali: "Vsi smo antifašisti!"

Mesto je bilo preteklo soboto prizorišče strelskega napada z rasističnim ozadjem. 28-letni privrženec skrajne desnice Luca Traini je v Macerati streljal na več deset Afričanov. Strelec je po napadu dejal, da je bila njegov motiv novica o strašljivem umoru 18-letne Italijanke, v povezavi s katerim so aretirali nigerijskega prebežnika. Mestne oblasti so po dogodku prepovedale vsa zborovanja v mestu.

Mestne oblasti so po večernih izgredih v strahu pred novimi nemiri odredile zaprtje šol in ustavitev javnega prometa od 13.30 naprej. Ukrepe je na Facebooku potrdil župan Macerate Romano Carancini.

Napovedani protesti proti fašizmu
To soboto naj bi v Macerati potekali protesti proti fašizmu in rasizmu, a so jih organizatorji v četrtek odpovedali, potem ko sta jih k temu pozvala tako Carancini kot prefektinja Roberta Preziotti, rekoč da se morajo prebivalci Macerate najprej pomiriti po tragičnih dogodkih preteklih dni. Toda nekatere leve skupine vztrajajo, da se bodo v soboto kljub temu podale na ulice in tako izrazile svoje nasprotovanje sovraštvu do tujcev. Za soboto so napovedani tudi protesti proti rasizmu v Milanu in nekaterih drugih italijanskih mestih.

J. R.
Prijavi napako
Komentarji
slawolog
# 09.02.2018 ob 17:24
Jaz sem proti priseljevanju!
slawolog
# 09.02.2018 ob 17:25
Sem zato skrajni desničar?
ciracara
# 09.02.2018 ob 17:38
Če jih ne bo ustavila policija jih bodo pa antifašisti.

Samo še tajkuni nakažejo denar..
neprilagojen
# 09.02.2018 ob 17:42
zalostno
z tako reakcijo oblasti ne miri probleme, kateri so nastali, to je samo se dolivanje olja na ogenj
shod so morali dovoliti, ne glede, ce je moralen ali ne, posiljevati ljudi do te tocke ko ne bodo imeli vec kaj zgubiti prinese lahko le eno in tega si ne zelim
oseba katera ubije in razkosa neko mladenko je phihicno bolan, tisti kateri opozori na to ( ne glede na pravilen ali napacen nacin ) je v trenutku oznacen kot nacist in rasist
ta nacin odnosa oblasti in medie bo zbudil zlo rasizma v ljudeh in kaj bomo nato?
the law1
# 09.02.2018 ob 18:02
@Buldog

Zanimivo, da podpiraš shode, na katerih bi se pozivalo na linč drugače verujočih, druge narodnosti, druge rase,... Tovrstni shodi so značilnost rasistov, fašistov in nacistov in so po 2. svetovni vojni prepovedani v vseh demokratičnih državah, ker so ravno tovrstni shodi pripeljali do mobilizacije množic v Nemčiji pred 2. svetovno vojno. Poleg tega pa tovrstni shodi niso utemeljeni na ničemer drugem kot na strahu pred drugačnimi.

Ma kašne strah pred drugačnim vi vlečete ven. Tu ne gre za nobeden strah pred drugačnim ampak za razpad pravne države, ko gre za migrante.

Kako je ta nigerijec brez problema krožil ter dilal drogo, po italiji, če mu je bil azil zavrnjen. Tu je srž problema.
the law1
# 09.02.2018 ob 17:59
@neprilagojen

oseba katera ubije in razkosa neko mladenko je phihicno bolan, tisti kateri opozori na to ( ne glede na pravilen ali napacen nacin ) je v trenutku oznacen kot nacist in rasist

To seveda drži. Toda bistvo je še eno. Ta oseba je prišla v Italijo zaradi politike odprtih vrat. Ta oseba je ostala v Italiji kljub temu, da mu je bil zavrnjen azil, ker oblasti si zatiskajo oči, ko gre za migrante oz. dovoljujejo totalno nespoštovanje zakonodaje.

Tisti, ki podpira politiko odprtih vrat je soodgovoren za umor tiste 18 letnice. Ljudje pač protestirajo proti tem napačnim politikam, ker se z njimi ne strinjajo ter protestirajo, ker na navadnem človeku davkoplačevalcu vso zakonodajo izvajajo brez milosti. V italiji te npr. zaradi govorjenja po telefonu, ko voziš že tretirajo kot največjega kriminalca oz. morilca. S tem nigerijcem pa lepo v vati.

Če se te migranstke politike ne bo spremenilo bo počilo. Samo vprašanje časa je.
Plebs
# 09.02.2018 ob 18:10
Obstojeca politicna klika z ladjami vozi ilegalne migrante iz Afrike v Italijo, pobirajo pa jih pri libijski obali!! In ta Nigerijec, ki so ga 'resili' v boljse zivljenje ,se je lepo zahvalil za gostoljubnost! Kriminal med migranti cveti, ljudi je strah in to upraviceno. Vecji kot je % ilegalnih migrantov na nekem obmocju, vec je kriminala ,posilstev, umorov. Prisli so se prikljuciti na socialke in zastojn stanovanja. Odlicno! Evropejci pa delamo za njih! V zahvalo pa je ilegalni migrant je posilil, razkosal, pospravil v vrecko 18 letno punco. Ljudje ponorijo, gredo na ulice in jih obsodijo s skrajnimi desnicarji. Neverjetno! Kar dolivajte bencin na ogenj anarhisti. Tisti, ki zelite pomagati oz. MISLITE ,da lahko pomagate resiti problem cele Afrike, jim preprosto nakazite pol place oz. socialne podpore al karkoli pac imete, vsaki mesec, pa boste imeli cisto vest. Vedite pa, da tega problema ne mores resiti na ta nacin in bo vedno vecji, zaradi rodnosti v Afriki. Namesto, da bi tretji svet spreminjali v Evropo, Evropo spreminjamo v tretji svet! In eni nepragmatiki se celo tolcejo po prsih in mislijo kako dobro delo opravljajo.
the law1
# 09.02.2018 ob 18:04
Kot sem večkrat povedal damo vprašanje migrantske politike na referendum oz. da se sprejme migrantska politika v stilu Avstralije. Dilema bo hitro rešena.
pkorosec
# 09.02.2018 ob 18:49
2 leti nazaj smo mnogi kriticno opozarjali, da bo priseljevanje iz nam nekompatibilnih drzav pri domacinih izzvalo nasprotovanje, odpor in morda tudi kontranasilje. V nemciji, kjer je merklova celo vabla te goste, so se kreirale stranke in gibanja, ki temu naprotujejo. To je normalno in popolnoma zivljensko. Kaj mislite zakaj vam zdravniki pri pregledu krvi stejejo krvna telesca? Da vidijo, ce je kaksna reakcija, ce je v telesu kaj tujek, ki ga telo zazna kot groznjo.
Vi ki nas niste razumeli 2 leti nazaj in ki nocete razumeti se danes, ne razumete le zgodovine, ampak tudi osnovnih zivljenskih dejstev.
In povem vam, da bo cez naslednji 2 leti v Evropi se huje, da bo nasilje muslimanskih prisiljencev se vecje, kontranasilje domacinov pa tud, samo kalibri samores bodo mazturbirali se naprej o fasistih in antifasistih, kot dementnezi, ki zivijo v preteklosti. Sta vam thelaw1 in neprilagojen lepo razlozla, vendar kdor ne zmore ali noce razumet, pac ne bo nikoli dojel. Se enkrat, ce se v Evropi krepijo neofasisticne in islamofasisticne ideje, potem se zavedajte, da imaste zasluge za to predvsem VI, samopravicniski islamojanicarji.
the law1
# 09.02.2018 ob 18:29
@Spela55

A pa ta Nigerijec je bil slučajno že obsojen al samo aretiran? Samo vprašam, ker ko se je pisalo o tožbah, recimo o BIlly Cosbyju pa ostalih so vas bila polna usta "nedolžen dokler ni dokazano", pa mi je zanimivo, kako vas zdaj niso.

A je ta Luca Trani, ki je streljal na te migrante bil slučajno že obsojen al pa samo aretiran. Samo vprašam

Poleg tega pa je ta nigerijec samo dokaz, kaj je prinesla politika odprtih vrat. No, sedaj v nemčiji poteka sojenje v še en eklatantnem primeru, ko je afganistanec posilil in umoril 19 letno Mario Ladenburger. Ta isti afganistanec je že v grčiji poskušal umoriti še eno žensko toda "nikome ništa" on je zaradi politike odprtih vrat prišel do nemčije, kjer se je prijavil celo kot mladoletnik. Po zadnjih podatkih pa naj bi imel celo 33 let. Pa sedaj mi prosim odgovor, če je to normalna migrantska politika kjer smo brez kontrole noter spustili "svega i svašta". Jaz sem proti takšni politiki kot zgleda pa vi namišljeni antifašisti in humanisti to podpirate.
ST11
# 09.02.2018 ob 18:15
O usodi nesrecne Italijanke nismo brali/slisali nicesar, dokler mainstream medijem ni slo to na roko v kontekstu "skrajno desnicarskega" mascevalca.

... nic ne bom dodal, kajti se za to preprosto misel se bojim, da bo cenzurirana.
neprilagojen
# 09.02.2018 ob 18:05
@Buldog
# 09.02.2018 ob 17:55

Zanimivo, da podpiraš shode, na katerih bi se pozivalo na linč drugače verujočih, druge narodnosti, druge rase,... Tovrstni shodi so značilnost rasistov, fašistov in nacistov in so po 2. svetovni vojni prepovedani v vseh demokratičnih državah, ker so ravno tovrstni shodi pripeljali do mobilizacije množic v Nemčiji pred 2. svetovno vojno. Poleg tega pa tovrstni shodi niso utemeljeni na ničemer drugem kot na strahu pred drugačnimi.
--------------------------------------------------------------------
kaj ti ves o 2. svetovni vojni, kaj zakaj in kako je zacela in zakaj je v to smer sla?
takratne oblasti pred 2. svetovno vojno so enako, kot danes vrsile represijo nad ljudmi in zato se je kopicila jeza in bes, ker ni bilo drugega izhoda je bila reakcija katero smo doziveli, namesto, da se nekaj naucimo in ne ponavljamo mi na vso silo rinemo v to, oziroma oblast in media z nekaj praznoglavih podpornikov te
vsak preprost clovek si zeli le ziveti v miru in svobodi, nima nekih zblojenih ideologij, ko mu pa zblojene ideologije poskusajo odvzeti mir in svobodo, takrat pa postane zver in ko se zver prebudi je potrebno veliko krvi, da se nasiti
ali si ti to zelis, je to tvoje nacin mira?
posiljevanje z tujci, kateri imajo vec pravic, kot posteni delovni ljudje ne more prinesti nocesar dobrega, ne danes ne jutri oziroma nikoli
v vsakem primeru mali clovek bo nastradal, toda katera oblast bo prezivela je vprasanje
veza
# 09.02.2018 ob 19:32
Včeraj so na naši TV kritizorali Izrael, ker je tem Afričanom ponudil dve možnosti- letalsko karto domov plus denar ali zapor.
Smatram, da je to pravilna odločitev.
Love_tigBitties
# 09.02.2018 ob 18:21
Glede na politiko celotne EU se ne gre cuditi temu. Vedno vec bo tega.
the law1
# 09.02.2018 ob 18:43
@ni maitre

the law1
Kdo pa ustvarja politiko odprtih vrat?


Če si misli palamudit s tisto floskulo o tem kdo ustvarja konflikte pač ne bo šlo skozi. Vsa mainstream politika in manstream medijo na določenih področjih trobijo že nekaj časa v isti rog. Temu trobljenju v isti rog pa so se ljudje počasi začeli upirat. Zato je bil izvoljen Trump in zato je AfD močno premešala štrene v nemčiji. Na naslednjih volitvah pa bo porast AfD-ja izrazit, ker ta vlada, ki prihaja v nemčiji bo katastrofalna
the law1
# 09.02.2018 ob 19:30
@ni maitre

@the law1 Avstralci ne delajo nič drugega kot da jih navozijo na otoke Manus in Nauru in se morajo drugi ukvarjat z njihovimi problemi.

Avstralci so povsem blokirali migrante, ker so sprejeli zakon, da če nekdo prestopi mejo ilegalno nikoli ne bo upal uradno prit v Avstralijo. Na Manusu in Nauru pa je samo še par 100 teh migrantov.
psychocandy7
# 09.02.2018 ob 23:45
ko se zberejo desni na shodu, naredijo mediji cel alarm o ultra desničarjih, nacistih, izmečkih... mimogrede pa omenijo, da so se ''hrabro upirali'' vrli levičarji, praktično so ''pomagali policiji'' ter seveda pozabite oment, da je prepoved zborovaja veljala ravno tako zanje.
Zakaj nam mediji toliko perejo glave, da je levica super, desnica pa sami hudiči?
Politično prepričanje enih je levo, drugih desno. Moje je desno. To že od propada SFRJ ni več kaznivo, če se ne motim?
josh k.
# 09.02.2018 ob 20:23
Odbili so jih z gumijevkami. Ok, so pač skrajni desničarji...a bog ne daj, da bi recimo tako odbili ILEGALNE prehode...to bi bil pogrom nad policisti in državo.
Lunatix
# 09.02.2018 ob 19:22
To ni stvar rasisma, temveč kretenizma, ki ga trenutno določene vlade pod vplivom NVO izvajajo!!! Nisem rasista, toda kar je preveč je preveč. Zakaj bi jim podarili naše domove, za katere so se naši predniki pošteno namučili? Treba jim pomagat, vendar ne na ta način, ampak pri njih doma. To bi se vse dalo uredit, če ne bi bilo kontra interesu NVO.
našejenaše
# 09.02.2018 ob 21:46
Mislim, da se moramo v Evropi resno pogovoriti o tem, kaj je domoljubje in kaj je skrajni nacionalizem.... Nekdo ki ne želi da tujci uničujejo naša življenja, zato še ni skrajni nacionalist. Ali nam želite zapreti usta?????
cairns
# 09.02.2018 ob 21:06
SamoRes
Če jih ne bo ustavila policija jih bodo pa antifašisti.

Zanimivo je to, da so t.i. antifašisti slabši od fašistov. Pravi antifašisti bi morali biti v prvih vrstah boja proti uvozu zaostale in morilske ideologije. Pravi antifašisti zagovarjajo enakopravnost in enakovrednost spolov, človekove pravice in svoboščine, svobodo govora, pa tudi zaščito svoje kulture, navad, religije itd. da ne naštevam vsega. Sedanji ''antifašisti'' pa zagovarjajo ideologijo v kateri ni enakopravnosti spolov, ni človekovih pravic in svoboščin, ni svobode govora. Nič od tega ni. Jaz sploh ne znam opisati kaj predstavljajo ti ''antifašisti''. Še najbolj pa me skrbi da ti ''antifašisti'' mirno in flegmatično gledajo kako jim invazivna ideologija uničuje domačo kulturo, navade, religijo in tudi državno ureditev. Kako bodo presenečeni ko nekega dne ne bodo smeli več spiti kozarca vina v gostilni ali pojesti svinjskega kotleta. Ti ''antifašisti'' so se še najbolj približali nazivu plačanci arabskih naftnih diktatorjev.
ni maitre
# 09.02.2018 ob 18:48
the law1
V Eu parlamentu sedi 750 ljudi, ki ustvarjajo nove in nove komisije...tone in tone birokracije in že več kot 10 let nimajo nobenega odgovora na migracije? Torej je verjetno njim v interesu, da dogaja, kar pač dogaja! Zakaj ne usmerjate jezo na njih in ne protestirate tam! Oni odločajo in oni ustvarjajo politiko odprtih vrat!
mochvirnik11
# 09.02.2018 ob 18:49
Podpiram! Samo bi jih moralo biti petdeset tisoč, ne dvajset.
the law1
# 09.02.2018 ob 18:46
@ni maitre

No, še to. Avstralci brez problema izvajajo politiko zaprtih vrat in to bi morali mi skopirat. Tudi izraelco bodo sedaj na hitro izgnali 40.000 ilegalnih migrantov, ki so prišli noter dokler Izraelci niso naredili 230 km ograje na meji z Egiptom. In tam glej ga zlomka ograja deluje zelo učinkovito.
spela55
# 09.02.2018 ob 18:16
A pa ta Nigerijec je bil slučajno že obsojen al samo aretiran? Samo vprašam, ker ko se je pisalo o tožbah, recimo o BIlly Cosbyju pa ostalih so vas bila polna usta "nedolžen dokler ni dokazano", pa mi je zanimivo, kako vas zdaj niso.
Aprila
# 09.02.2018 ob 17:51
Upam da bo nasilne skrajne desničarje doletela enaka kazen kot nasilne skrajne levičarje.
cairns
# 09.02.2018 ob 20:56
slawolog
Jaz sem proti priseljevanju!

Jaz nisem proti priseljevanju, a sem proti uvozu zaostale in morilske ideologije ki je še vedno v 7.stoletju n.š. in zaradi tega nikakor ne sodi v Evropo 21.stoletja.
Ta ideologija je v modernem civilizacijsko razvitem delu sveta invazivna vrsta ki s svojim delovanjem uniči vse kar se ji najde na poti.

Lep primer delovanja te invazivne ideologije imamo na večih krajih po Evropi. Največ škode je naredila na Švedskem, kjer že razmišljajo o uporabi vojske da bi zajezili njeno destruktivno delovanje. Seveda so napadene tudi Francija, Belgija, VB, Nemčija, Italija.
Evronevretenčarji v politiki so največ pripomogli k širjenju te invazivne ideologije z neukrepanjem. Na njihov račun lahko prištejemo tudi nekaj sto mrtvih v terorističnih napadih. Te žrtve bodo plačali z izgubo položaja v politiki.
Kdor se širjenju upre pa je skrajni desničar, fašist, ksenofob, fašist......
Primorec94
# 10.02.2018 ob 00:00
Italija se prebuja!!!
los-t
# 09.02.2018 ob 22:08
Antifašisti...spet bo vse razbit...vandali in huligani!
veza
# 09.02.2018 ob 19:26
Strelec je po napadu dejal, da je bila njegov motiv novica o strašljivem umoru 18-letne Italijanke, v povezavi s katerim so aretirali nigerijskega prebežnika.

no, končno so tudi tu zapisali, kaj je bil motiv
the law1
# 09.02.2018 ob 18:51
@ni maitre

V Eu parlamentu sedi 750 ljudi, ki ustvarjajo nove in nove komisije...tone in tone birokracije in že več kot 10 let nimajo nobenega odgovora na migracije? Torej je verjetno njim v interesu, da dogaja, kar pač dogaja! Zakaj ne usmerjate jezo na njih in ne protestirate tam! Oni odločajo in oni ustvarjajo politiko odprtih vrat!

Tudi ti ljudje so pač polegli pritisku novodobnih fašistov (razni NGO-ji, fake news mediji, itd). Avstralija, ki ima politike z j**ci pa brez problema izvaja migranstko politiko, ki bi jo morala izvajati tudi evropa.
zala10
# 09.02.2018 ob 20:01
Desni in levi fašisti? :)
Robiland
# 09.02.2018 ob 19:51
Ljudska volja je desna.
Mladi levicarski anarhisti-utopisti ko se enkrat odselijo od doma in zacnejo placevati lastne poloznice in kredite, postanejo hitro desnicarji.
veza
# 09.02.2018 ob 19:28
Lunatix
# 09.02.2018 ob 19:22
se strinjam, samo, kaj je NVO, je tako težko napisat celo besedo?
Lunatix
# 09.02.2018 ob 19:23
@PLEBS: točno tako!!!
PLO
# 09.02.2018 ob 22:09
@cairns
Jaz nisem proti priseljevanju, a sem proti uvozu zaostale in morilske ideologije ki je še vedno v 7.stoletju n.š. in zaradi tega nikakor ne sodi v Evropo 21.stoletja.

No, ja. Imaš prav. Nisem se dobro izrazil. Nisem proti priseljevanju Norvežanov recimo ;)
Sebastjan666
# 09.02.2018 ob 21:40
Sicer ni namenjeno meni, pa vseeno.....
Zanimivo, da podpiraš shode, na katerih bi se pozivalo na linč drugače verujočih, druge narodnosti, druge rase,... Tovrstni shodi so značilnost rasistov, fašistov in nacistov in so po 2. svetovni vojni prepovedani v vseh demokratičnih državah, ker so ravno tovrstni shodi pripeljali do mobilizacije množic v Nemčiji pred 2. svetovno vojno. Poleg tega pa tovrstni shodi niso utemeljeni na ničemer drugem kot na strahu pred drugačnimi.

To, da so skrajno desničarski shodi (fašistični, nacistični) po Evropi prepovedani, je sicer lepa maska. Italija je imela po 2. sv. vojni inštalirano s strani anglo-ameriškega bančnega kartela (tega istega, ki je v Nemčijo postavil na oblast naciste, tega istega, kateri danes izvaja promigrantsko politiko) fašistične vlade, še bolj pa so bili ti fašisti močni iz ozadja - iz prostozidarske lože P2 (Lucio Gelli, Andreotti, Berlusconi, nekdanji predsednik Evropske komisije Romano Prodi, ). In prav P2 in elementi iz anglo-ameriškega bančnega kartela (Kissinger, Shackley, Rockefeller) so bili glavni organizatorji terorizma po Italiji v 60ih in 70ih. Lože, kot so P1 in P3, z istimi elementi pa najdemo v Franciji, in v Španiji, in P7, ki obvladuje Nizozemsko in Belgijo - vse pod nadzorom istih bankirjev, ki danes financirajo migrantsko krizo oz. multikulturalizem preko svojih fundacij in think tankov in inštitutov in univerz in raznih skrivnih združenj.

Boš moral pa še kaj več prebrat o 2. sv. vojni. Če bi držalo to, kar ti praviš, potem bi prišlo do take politike kot v Nemčiji, v vseh državah v Evropi, ampak ni prišlo.

Nemčija je bila izbrana iz dobrega razloga. Anglo-ameriški bankirji so financirali nacizem, kot njihov boj proti komunizmu. Brez njih, nacisti ne bi verjetno nikoli prišli na oblast. Hjemlar Schacht, prvi nacistični bankir, je bil povezan z Wall streetom še preden je kdo vedel za naciste. Navadni Nemci so bili sicer upravičeno jezni na bankirje iz Wall streeta (Council on Foreign Relations danes), ki so jih označili za glavne krivce za 1 sv. vojno, le da so podlegli ideologiji, da so za vse krivi židovski bankirji - za to je odgovoren v veliki meri Henry Ford (danes Ford Foundation eden glavnih financerjev multi-kulturalizma), ki je v Nemčiji propagiral Protocols of the Elders of Zion, sledili so pa še ostali da so spravili naciste na oblast preko Papena.
Glavni podporniki nacizma: Rockefeller (danes Rockefeller Foundation/Rockfeller Brothers Fund najpomembnejši predstavniki promigracijske/multi-kult politike), Carnegie (Carnegie Endowment for International Peace/Carnegie Corporation pomembni predstavniki promigracijske/multi-kult politike), de Pont, Dillon, .......

Sicer pa v glavnem govorimo o članih Pilgrims Society (o tem sem pisal kakšen teden nazaj):
V Nemčiji so bili predsetavniki iz ameriške veje Pilgrims Society (večinoma Wall street bankirji), ki so financirali in podpirali nacizem:
družina du Pont, Alfred Sloan (GM), Joseph Kennedy, družina Watson (IBM), družina Dillon (banka Dillon, Read & Co - ustanovili Vereinitage Stahlwerke - German Steel Trust, ter German Credit and Investment Corp., skupaj s Thyssenom ), družina Harriman (banka Brown Brothers Harriman ena od osrednjih pri financiranju nacistov - ustanovili Union Banking Corporation skupaj s Thyssenom), družina Rockefeller (Chase Bank, Council on Foreign Relations - ustanovijo za posle z nacisti Schroder Rockefeller & Co.), brata Dulles (osrednji figuri Pilgrims Society v tem obdobju - delata za znano odvetniško pisarno Sullivan & Crommwel, ki je center med nacisti in Wall streetom; Allan Dulles tudi v vodstvu banke Schroder - bankir Baron Kurt von Schroder eden od vodilnih podpornikov Hitlerja; njegov sin Bruno L. Schroder od leta 1970 član Pilgrims Society).
Ford tudi velik podpornik nacizma, a ni bil član Pilgrims Society, čeprav danes Ford Foundations predstavlja eno od gonilnih sil liberalne ideologije Pilgrims Society (skupaj z družinami kot so Rockefeller, Bechtel, Rothschild, Agnelli, Thyssen....).
Vodilne britanske banke in korporacije v rokah Pilgrims society, ki so soustvarjale nacizem:
Bank of England, National Westminister, , Lloyds Bank, J. Henry Schroder, Lazard, Unilever, British Imperial Airwayes, Imperial Chemical Industries - spadale pod Federation of British Industries.
Tudi tedanji britanski premier Chamberlain je bil tesno povezan s Pilgrims Society in imel člane družin v ameriški industriji v lasti Pilgrims Society (Arthur Chemberlain v du Pont in v General Motors, kot tudi v Imperial Chemical Industries)
Vplivni člani Pilgrims Society, kot je bil Lord Walter Runciman in že prej omenjeni Harry Brittain, pa so preko Chamberlaina dosegli, da je Nemčija dobila Češkoslovaško. Član MI5 in prav tako član Pilgrims Society Sir Joseph Ball pa je vodil PR Chamberlaina. Vpliven član Pilgrims Society na področju fašizma/nacizma pa je bil tudi 1st Baron McGovan, ustanovitelj ICIja (Imperial Chemical Industries).
Potem so tu še bankir Montagu Norman, Lord Kindersley, družina Bush, družina Astor,

Pa si poglejte te iste bankirske fundacije iz Pilgrims Society, kot so Rockefeller Foundation, Ford Foundation, Carnegie Corporation, Dillon, Packard, .........kako veselo danes financirajo promigrantsko politiko, včasih pa nacizem in fašizem.


Pa da ne bo pomote - isti karteli stojijo za EUjem in njegovo integracijsko politiko.
heron
# 09.02.2018 ob 21:01
Ne vem, kje si ti takrat živel, vendar v Sloveniji se je pisalo o posilstvih, krajah, umorih. Enako velja tudi drugje po Evropi.

malo morgen,no in povej kdo je to povzročal kar ti praviš da se je pisalo. Pomagaj mi osvežiti spomin v katerem eu mestu se je v tistih letih dogajalo to kar se je 2016 v Kolnu?
granadir
# 09.02.2018 ob 20:49
Že spet mantre o desnici in levici. Čeprav je jasno, da sta obe zgolj še nek veterček v preteklem času in prostoru... Danes ni ne levice in ne desnice.. Obstoja samo politična korektnost in nekorektnost .. In obe struji, sta v funkciji kapitala...
zala10
# 09.02.2018 ob 19:34
NVO = (najbrž) NWO? :)
Matej037
# 09.02.2018 ob 18:32
@ni maitre
Jaz si predstavljam, da bi morali policija, karabinieri, vojska ali kakšen drug pristojen organ narediti red in navadnim državljanom ne bi bilo treba tega početi.
veza
# 09.02.2018 ob 23:18
Sebastjan666
# 09.02.2018 ob 21:40

če to drži, kar si napisal, potem je jasno, da je podpirala Hitlerja samo ena skupina bankirjev, svetovnih oziroma Ameriških, tu pa večkrat eni teoretizirajo, da so prav ZDA podpirale fašiste in naciste in so krive za vse.
dharma
# 09.02.2018 ob 18:00
Buldog
Uravnoteženost mora biti na obeh polih. Strah pred drugačnim je eden najslabših izgovorov. Ker v samem bistvu nikoli ne gre za strah pred drugačni temveč za strah zaradi nekompatibilnosti, ki pa nastane zaradi nasilne umetne multikulturalizacije. No go cone so eden lepših realnih primerov.
Sebastjan666
# 09.02.2018 ob 22:58
ni maitre

Kako napreduje knjiga?

Zaenkrat jih še vedno samo berem. Gradiva več kot dovolj za predelat :)
Ustvarjam pa nekaj drugega na te teme.
los-t
# 09.02.2018 ob 22:09
SamoRes
Ob takšnih novicah me najbolj preseneti, da se najde kup desničarjev, ki podpre tuje desničarske skrajneže, ki imajo Slovence za drugorazredni narod


Ne razumeš poante, enako mislimo mi za starhopetne Lahe in ostale sosede, ni to nič posebnega, pomaga da se vsi držimo na svojem :)
yamunamaria
# 09.02.2018 ob 18:55
....novica o strašljivem umoru 18-letne Italijanke, v povezavi s katerim so aretirali nigerijskega prebežnika...

nobeden pa ne napiše, da so proti aretiranem nigerijcu podali ovadbo za skrivanje in poškodovanje trupla, ne pa tudi za umor. to pa zato, ker niso dobili dokazov, da bi punca umrla nasilne smrti...
Buldog
# 09.02.2018 ob 20:31
@neprilagojen
09.02.2018 ob 18:05

kaj ti ves o 2. svetovni vojni, kaj zakaj in kako je zacela in zakaj je v to smer sla?
takratne oblasti pred 2. svetovno vojno so enako, kot danes vrsile represijo nad ljudmi in zato se je kopicila jeza in bes, ker ni bilo drugega izhoda je bila reakcija katero smo doziveli


Boš moral pa še kaj več prebrat o 2. sv. vojni. Če bi držalo to, kar ti praviš, potem bi prišlo do take politike kot v Nemčiji, v vseh državah v Evropi, ampak ni prišlo. Torej tvoja trditev ne drži.
Lunatix
# 09.02.2018 ob 19:37
Se opravičujem; NWO
yamunamaria
# 10.02.2018 ob 13:18
@cairns
Jaz nisem proti priseljevanju, a sem proti uvozu zaostale in morilske ideologije...


kako pa imenuješ ideologijo, ki po celem svetu pobija ljudi, bombardira države in krade naravna bogastva?
napredno in pošteno?
mogoče imaš pa drugačne vrednote...
Sebastjan666
# 10.02.2018 ob 08:26
veza

če to drži, kar si napisal, potem je jasno, da je podpirala Hitlerja samo ena skupina bankirjev, svetovnih oziroma Ameriških, tu pa večkrat eni teoretizirajo, da so prav ZDA podpirale fašiste in naciste in so krive za vse.

To so t.i. anglo-ameriški bankirji (čeprav najdemo notri tudi nekaj nemških židovskih bankirjev, ki so delovali ali se preselili v VB ali ZDA - Schröder, Warburg, Rothshild, Schiff.....). Ampak glavna skupina so Pilgrims Society - lahko, da je še kdo nad njimi, vendar za enkrat ni podatkov o tem. Tudi te skupine bankirjev so podpirale razne fašistične in nacistične skupine po ZDA in VB, da bi pripeljali fašizem na oblast v teh dveh državah, pa so predvsem v VB naleteli na velik odpor ljudi (bolj verjetno zaradi sovraštva Britancev do Nemčije, kot zaradi samega fašizma - kakorkoli že). Če imaš v rokah glavne medije, kot so New York Times, Time magazine, New York Herald Tribune, Reader's Digest, Radio Corporation of America (danes NBC),.... so stvari lažje, da poneumljaš ljudi v svojo korist. Da ne govorimo o think tankih, univerzah in inštitutih, ki jih imajo v lasti.

Sicer pa sam preveri, če to drži, kar sem zapisal.
Kazalo