Uredniški izbor
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.8 od 18 glasov Ocenite to novico!
false
V slovenski letalski policijski enoti je 21 pilotov. Foto: Borut Živulović/BoBo
false
Flota je sestavljena iz šestih helikopterjev kar petih različnih tipov plovil. Foto: Borut Živulović/BoBo
false
V 50 letih svojega obstoja je letalska policijska enota opravila več kot 50.000 ur letenja in prepeljala več kot 5.000 obolelih in ponesrečenih oseb ter novorojenčkov. Foto: Borut Živulović/BoBo
false
V helikopterju. Foto: Borut Živulović/BoBo
false
Tanja Novak, ena izmed dveh pilotk v enoti. Foto: Borut Živulović/BoBo
false
Na današnji slovesnosti so policijski piloti skupaj s pripadniki specialne enote policije prikazali vajo reševanja s helikopterjem. Foto: Borut Živulović/BoBo
false
Posodobitev flote je nujna, generalni direktor policije Marjan Fank pa miri, da so v predlogu proračuna za leto 2019 sredstva namenjena tudi za nakup novega sodobnega helikopterja. Foto: Borut Živulović/BoBo
false
Na današnji slovesnosti so se prav nekateri izmed novorojenčkov, ki jim je pomagala letalska policijska enota in so zdaj stari že več let, posebej zahvalili njenim pripadnikom. Foto: Borut Živulović/BoBo
VIDEO
Letalska enota policije p...

Dodaj v

Foto: Slovenski policijski helikopterji starejši od nekaterih pilotov

MMC-jeva reportaža o letalski policijski enoti
3. oktober 2017 ob 19:21,
zadnji poseg: 3. oktober 2017 ob 19:46
Ljubljana/Brnik - MMC RTV SLO

Ali ste vedeli, da je trenutno najmlajši pilot iz letalske policijske enote mlajši od dveh tretjin flote, sestavljene iz šestih policijskih helikopterjev, ki vsakodnevno krožijo po nebu nad nami?

"Že res, da so včasih znali delati dobre stvari - delali so jih namreč s ciljem, da služijo svojemu namenu kar se da dolgo. To se lepo vidi tudi pri naši floti. Ampak to, da si 'in', ker si hipster, še ne pomeni, da si optimalno uporaben. Helikopterji so stari, dotrajani in nujno potrebni zamenjave za sodobnejše različice. Že res, da so bili grajeni, da trajajo, vendar pa jih je korak časa na široko prestopil, če ne že kar preskočil," opozarja 31-letni pilot Nejc Travner.

Enota, ki letos praznuje 50. obletnico svoje ustanovitve, uporablja šest helikopterjev, izmed katerih so štirje z letnicami izdelave 1980, 1985 in 1987, dva pa sta letnik 2004 oziroma 2007. Današnjo slovesnost ob jubileju letalske enote, ki deluje iz baze na brniškem letališču, so tako zaznamovala opozorila na zastarelo floto - povprečna starost plovil je namreč več kot 25 let.

"Večina teh helikopterjev praktično sploh nima več originalnega dela, sestavljeni so iz rezervnih delov. Zaupanje v to dejavnost pa je tolikšno, da je varnost zagotovljena," pravi generalni direktor policije Marjan Fank. "V predlogu proračuna za leto 2019 so že namenjena sredstva za nakup novega helikopterja, ki bo po svojih karakteristikah ustrezal v prvi vrsti policijskim dejavnostim," pa miri.

Ker je flota sestavljena iz petih različnih tipov helikopterjev, jo je tudi težko upravljati tako operativno kot z vidika vzdrževanja. Vizija je zato posodobiti in poenotiti floto.

Policijske in humanitarne naloge
Letalska enota sicer izstopa po zelo raznolikih nalogah. Poleg policijskih operativnih nalog, med katere sodijo nadzor državne meje in prometa, iskanje pogrešanih oseb in storilcev kaznivih dejanj, izvaja tudi humanitarne naloge reševanja oziroma medicinskih prevozov. Vlada je namreč leta 2007 z uredbo določila policijo za primarnega podpornika glede sistema nujne medicinske pomoči HNMP in sekundarnega glede gorskega reševanja. Z enim helikopterjem in posadko se HNMP od lani zagotavlja tudi z mariborskega letališča.

V teh zadnjih 10 letih so bili policijski helikopterji v zraku 16.210 ur, od tega so 3.650 ur namenili medicinskim poletom in prepeljali 2.750 obolelih in ponesrečenih ljudi ter novorojenčkov.

Letalska policijska enota se je v preteklosti ukvarjala tudi s prevozi tovora - njeni helikopterji so tako pomagali pri gradnji planinskih koč in žičnic, postavljanju oddajnikov, s policijskim helikopterjem je bila na stolpnico TR3 na ljubljanskem Trgu republike postavljena ura, iz njega pa je bil v objektiv fotografa Joca Žnidaršiča leta 1991 ujet zgodovinski trenutek, ko je na Triglavu prvič v vetru zaplapolala slovenska zastava, ki so jo tja prinesli gorski reševalci.

Nevarne gore
Prav letenje v gorah so vsi naši sogovorniki iz vrst policijskih pilotov označili za najzahtevnejšo izmed njihovih nalog. Gore so enoto tudi tragično zaznamovale, saj so leta 1974 pri padcu helikopterja med reševanjem pri Česki koči umrli pilot, zdravnik in pacient.

"Gore so že same po sebi zelo zahtevne za letenje, reševanje s pomočjo vitla in dvigovanje ljudi s strmih pobočij pa je zahtevno tako zaradi vremenskih pogojev kot zaradi samega obvladovanja helikopterja," pojasnjuje njihov vodja Aleš Strgar.

"Pilot mora kot vodja organizirati vse delo, poleg tega pa je na njem tudi odgovornost. Helikopter se zelo približa skalam, potrebna je zelo velika usklajenost med obema pilotoma in tehnikom letalcem, ki je tretji član posadke, je operater vitla. Poleg te trojice je v helikopterju še medicinski del ekipe - gorski reševalec, zdravnik letalec ..., s katerimi prav tako letimo skupaj in vadimo," nadaljuje.

Na pomoč odletijo že v nekaj minutah
Kako pa je videti njihov delovni dan? Dežurstva so 12-urna, posadke se zamenjajo v dnevu. Imajo dežurno posadko za medicinske polete in dežurno posadko za policijske naloge - odvisno od tega, kdo jih aktivira. Najprej je na vrsti priprava na letenje oziroma t. i. brifing, preverijo se vremenske razmere, da vedo, kam lahko gredo, če dobijo klic. Po klicu pa sledi navigacijska priprava, sama priprava na izvedbo poleta. "V zraku smo že od 5 do 10 minut po klicu," pravi vodja letalcev.

In kako sploh postaneš pilot v policijski enoti? "Po končani fakulteti za strojništvo sledi šolanje na športnih letalih za dovoljenje za športnega pilota. Po izbornem postopku pridejo piloti k nam v službo, recimo med 25. in 30. letom, težimo k mlajšim, potem pa sledi šolanje. To je tako teoretično kot praktično in traja približno od dve do tri leta do pridobitve licence, potem pa sledijo še operativna šolanja. Sprva pilot leti na manj zahtevnih nalogah, ki se nato stopnjujejo, dodajajo se različni tipi helikopterjev. Pravzaprav se ves čas šolamo - tja do 40. leta, takrat pilot doseže stopnjo usposobljenosti, ki je zelo uporabna," pojasnjuje Strgar.

"Včasih so imeli benificirano delovno dobo, naši starejši kolegi so se upokojevali že s 50 leti, zdaj pa bomo delali do 60. leta," še dodaja pilot.

21 pilotov
Letalska enota je sicer notranjeorganizacijska enota Uprave za policijske specialnosti znotraj Generalne policijske uprave. V njej je zaposlenih 40 delavcev, deli se na oddelek pilotov in letalsko-tehnični oddelek.

Pilotov je 21, med njimi sta tudi dve ženski. Ena izmed njih je Tanja Novak, ki se je enoti pridružila leta 2004. "To je bila moja želja že iz otroštva. Že v osnovni šoli sem se odločila, da bom šolanje nadaljevala na strojni smeri, nato sem sicer šla na gimnazijo, ampak potem pa pri strojni fakulteti sploh ni bilo več dileme," pove pilotka, ki je letos postala tudi inštruktorica.

Pravi, da ji prihod v strogo moški kolektiv ni povzročal nobenih težav, saj so bili že med sošolci v študentskih klopeh sami fantje, prav tako večinoma tudi v Aeroklubu Celje, kjer je začela leteti.

Policijski helikopterji in posadke so vedno pripravljeni na polet, a včasih jih prizemlji zunanji dejavnik - vreme. Pilot Blaž Šeter ob tem poudarja predvsem veter. "Na Madžarskem smo na primer lahko leteli ob veliko večjih hitrostih vetra, pri nas pa je težava, ker piha v sunkih, ki so s svojo močjo lahko zelo nevarni," pravi.

Delajo vse, za kar jih potrebujejo
Slovenska letalska policijska enota sicer sodi med starejše tovrstne enote v Evropi. Za njen začetek šteje 19. maj 1967, saj je na ta dan takratna milica dobila v uporabo prvi helikopter, prvo gorsko reševanje je bilo izvedeno leto dni pozneje. Prvi pilot je prišel iz vojaškega letalstva, v zgodovini enote je pomemben mejnik tudi leto 1980, ko je prvič dobila lastne prostore - hangar na letališču Brnik.

Enota je bila poleg vsakodnevnega dela v zadnjih letih vključena tudi v nekatere odmevne akcije - od nočnega reševanja ob poplavah na Štajerskem leta 2012 do begunske krize jeseni 2015, ko je prav helikopterski posnetek razsežnosti begunskega vala na hrvaški meji po besedah generalnega direktorja Fanka omogočil preobrat v nadzoru migracijskega toka.

"Delali smo vse, za kar so nas potrebovali. Ljudi smo iz nedostopnih vasi vozili v zbirne centre, s pomočjo vitla smo jih dvigovali iz hiš, kjer zaradi vode niso mogli do njih, prevažali smo tudi hrano, vodo in zdravila, če so potrebovali hiter način dostave," se pilot Igor Podjed spominja, kako so v prvih dneh pomagali pri uničujočih poplavah v Bosni in Hercegovini maja 2014.

"Lokalno prebivalstvo nam je bilo neizmerno hvaležno, sploh zato, ker smo Slovenci - čeprav nismo več v isti državi, se še vedno čuti povezanost do 'Janezov'," pravi.

Reševati življenja in imetje
Helikopterji iz flote so lahko v zraku do tri ure, v policiji pa še vedno iščejo odgovore na vprašanja, kam bo zaplula letalska dejavnost v prihodnje.

Njihov primarni interes je floto ohraniti za opravljanje policijskih nalog, glede humanitarne reševalne in zdravstvene dejavnosti pa je odločitev tudi na vladi. Robert Kralj, ki vodi letalsko policijsko enoto, pa poudarja, da želijo tudi v prihodnje pomagati ljudem, reševati njihova življenja in imetje.

Tina Hacler, foto: BoBo
Prijavi napako
Komentarji
SamoRes
# 03.10.2017 ob 19:30
Mi rabimo oklepnike za puščavsko bojevanje in za na ruske meje, to rabimo. Kakšen helikopter za potrebe slovenskega prebivalstva neki, mi branimo meje v puščavah in Baltiku.
Wasabi
# 03.10.2017 ob 19:48
Glejte, za odslužanje hummyje je bil denar, ane Pahor:D Da ne pozabite, ko bodo predsedniške volitve.
mihajloo
# 03.10.2017 ob 20:12
Da se nebi kdo zgražal slučajno. Smo nacija ki se lahko pohvali z vintage floto!
etore
# 03.10.2017 ob 20:16
A šef policije nima tiste nove smetarske čepice?
atom ant
# 03.10.2017 ob 19:36
Reševati življenja in imetje

Slovenska življenja in imetje, jezik in kultura se rešujejo na Kosovu, v Maliju, Siriji, Afganistanu in predvsem v Latviji, na ruskih mejah.
Pa ne zdaj s takimi "helikopterji starejši od pilotov".
Aktivirajte pilote iz II sv. vojne pa bodo tam-tam s helikopterji.
cairns
# 03.10.2017 ob 19:42
Slovenski policijski helikopterji starejši od nekaterih pilotov

To je super. Imajo piloti vsaj preizkušene mašine. S temi novimi so sami križi in težave, pa še vzdrževanje je drago.
markokk
# 03.10.2017 ob 20:47
kako se da komentarje in javno mnenje z lahkoto zmanipulurat... ce bi napisali da policija kupuhe nove helikopterje brez podatka o kripah ku sedaj frcijo nad našimi glavami bi bli pa vsi proti! as simple as that
oziris.va
# 03.10.2017 ob 20:20
Samo šest helikopterjev? Ali je to hec? Prodajte falcona in kupite še kakšen rabljen helikopter ali dva. Če je letalo še sploh kaj vredno.
firtoh
# 03.10.2017 ob 21:28
Helikopterji niso tako dragi,da si jih ne bi mogli privoščiti.
Avgusta Westland 109 je 6,3 mil $ nova.Rabljene se da dobiti za pol cene
JohnSmith
# 03.10.2017 ob 21:08
Fajn, da ste iz te reportaže uspeli v ospredje postaviti jamranje o starosti nekaterih helikopterjev. Novinarstvo par excellence.
Smeško
# 03.10.2017 ob 20:09
Fascinantno, da ta stara jajca še letijo. En velik plus serviserjem in en velik minus državi. V Avstriji ima vsaka vaška bolnica svoj helikopter.
poloneja
# 04.10.2017 ob 08:42
@ karlo6
Po celi evropi leti na tisoće toliko starih helikopterjev,le naša policija bi imela čisto nove. Če je helikopter normalno vzdrževan je vedno nov. Poglejte avtopark naše policije in recimo avstrijske ali Nemške. Verjeli ali ne nemčija ima na tisoče policijskih kombijev ki so stari že blizu trideset let naši bi pa kar vse novo se sploh zavedajo da mora delovni narod ta denar zaslužiti '??

Predvidevam, da imaš osebni družinski avto, ki je star 37 let. Ne, verjetno imaš še drugega, ki je mlajši, star 32 let. Najbrž sta oba redno vzdrževana, zato sta vedno nova. Z njim vsak dan, več ur ne samo da prevažaš svojo družino, v katerem se vsi počutite super varno, posebej tvoji otroci, ampak tudi rešuješ druga življenja. Rezervni deli so ti na voljo že takoj naslednji dan od okvare, zato ti ni potrebno več mesecev čakati nanje. Tvoje reševanje življenj zato na srečo ves čas poteka nemoteno. Novega avta res ne potrebuješ, ker se v 37 letih v razvoju, tehnologiji, materialih pač še ni nič napredovalo.

Kakorkoli, Vsem, ki rešujejo življenja, srečno in hvala!
cesar1
# 03.10.2017 ob 22:51
Seveda se da nabaviti rabljene helikopterje! Samo upoštevati je treba dejstvo, da bodo nekateri premalo pokasirali. Hrvati in Srbi pomlajujejo tovrstno opremo.
Denar iz davčnih oaz je treba barabam pobrati in za ta denar nabaviti opremo, ki bo reševala življenja.
karlo6
# 03.10.2017 ob 23:37
Po celi evropi leti na tisoće toliko starih helikopterjev,le naša policija bi imela čisto nove. Če je helikopter normalno vzdrževan je vedno nov. Poglejte avtopark naše policije in recimo avstrijske ali Nemške. Verjeli ali ne nemčija ima na tisoče policijskih kombijev ki so stari že blizu trideset let naši bi pa kar vse novo se sploh zavedajo da mora delovni narod ta denar zaslužiti '??
janezek67
# 04.10.2017 ob 08:54
Stara helikopterja Bell212 in Bell 412 sta bila obnovljena pred leti za skoraj enak denar, kot če bi kupili nove helikopterje. Ker so bila tu še evropska sredstva, morajo z njimi leteti do 2020 leta.

Za zamenjavo helikopterjev Bell 206 bi morali kupiti še 1-2 Eurocopterja EC-135, namesto večjih Bell 412 pa vsaj 2-3 Eurocopterja EC-145 .
vnk
# 04.10.2017 ob 05:57
Ne da se ne zavedamo, le na novo je treba razmisliti o naših prioritetah, je res NATO tisto o čemer nas je takrat prepričevala leva vlada in delala propagando, da so ji ljudje nasedli na referendumu? NATO ne pomeni varnosti, NATO je postal grožnja in za Slovenijo breme. Morali bi razmisliti o izstopu.
Ta denar pa se naj porabi za potrebe Slovenije, policijo, civilno zaščito.


Povej nam potem, koliko nas NATO stane in zakaj je grožnja za Slovenijo. Konec koncev so Rusi in njihova propaganda, ki skuša destabilizirati države, tudi grožnja za nas. Torej zakaj je ravno ta NATO nevaren, ne pa recimo Rusija... ali pa Kitajska tudi? A izven zveze NATO so pa same prijazne države, ki pa nas ne bi nategnile? Govora je pa itak o policiiji in ne vojski...
BKn
# 04.10.2017 ob 01:38
Za oklepnike bo slo 200 mio. V zdravstvu je menda rezerve zaradi vseh kraj, potem ne bi bilo potrebno dodajat teh cc 130 mio. Za mendarodne pomoci je Slovenija lani dala 70 miljonov, najvec na balkan. Mi pa na koncu nimamo za en helikopter, pa bi jih morali imeti vec. Bog ne da se enkrat nekaj zgodi, potem pa bo pilot kriv, ali pa mehanik, ker ni znal v red spravit nekaj odsluzenega, za kar niti original delov menda ni mogoce dobiti.
kapljač
# 03.10.2017 ob 21:11
V času socializma so se še upali Štrajkat. "So bili še decom podobni", čeprav so delavci zaslužili toliko, kot je zaslužil direktor.
Danes se tresejo za tiste fičnge, s katerimi komaj preživijo in dnevno ogrožajo okolico. Tako piloti, vozniki avtobusov tovornjakov, celo policisti in vojaki, gasilci . Reševalci z prastarimi vozili , vožnjo brez počitka itd.

Sistem življenja, kot da ne živimo v demokraciji.
K_ris
# 03.10.2017 ob 21:56
@ErikD

Če bi po svojih željah izbiral helikopter, bi tudi jaz Kamova (ali pa Mil 24) vzel. S stališča uporabnosti za policijske naloge pa so kakšni Belli vseeno boljša izbira.

*KA-52 je Alligator. Black Shark je KA-50.
janšar
# 03.10.2017 ob 21:21
Kaj vse rabite,da dobro namlatite svoj narod in kaj rabite za tujino? Kar napišite spisek.
Smeško
# 03.10.2017 ob 20:31
Tole je komedija. Tukaj je seznam najstarejših letalskih flot. Najslabša ima floto staro povprečno 23 let. Od tu naprej so starejše samo še flote banana republik, ki so na letaliških črnih listah:

http://factjunction.blogspot.si/2014/07/
25-airlines-flying-oldest-planes-in.html
tocco
# 03.10.2017 ob 20:20
Lahko be zdaj hawke nabavili kateri bodo šli počasi v pokoj. Hec
casar
# 03.10.2017 ob 20:01
Vojski zmanjšati proračun, pa bo dovolj denarja za helikopter kateri je lahko tudi za civilne potrebe.
vnk
# 04.10.2017 ob 05:53
To je super. Imajo piloti vsaj preizkušene mašine. S temi novimi so sami križi in težave, pa še vzdrževanje je drago.

A iskat dele za stare mašine je pa poceni?
Pac-Man
# 03.10.2017 ob 20:25
SamoRes
# 03.10.2017 ob 19:30

atom ant
# 03.10.2017 ob 19:36
------------------------------------------

Saj vesta, da novica govori o policiji?
granadir
# 03.10.2017 ob 19:40
Wau... Prva dva komentatorja, pa pišeta, kot , da bi Slovenija lahko karkoli odločala o svojih strategijah, glede varnosti, tako notranje, kot zunanje.... Hja..,, Dober poiskus, samo na žalost nima veze z realnostjo...
xes
# 05.10.2017 ob 11:55
no, da ne bodo primerjave samo v stilu velikosti nogometnih igrišč kot postaja navada... samo nlb luknja nas je stala nekih 240 novih helikopterjev, za teš6 smo zagonili nekih 260 novih helikopterjev, ... odgovarjal seveda ni nihče.
G.Bruno
# 04.10.2017 ob 18:23
Slovenski policijski helikopterji starejši od nekaterih pilotov

Potrebujemo starejše pilote.
bob
# 04.10.2017 ob 11:09
Pri nas je cel kup stare in iztrošene opreme, tako v vojski kot v policiji. Dobro, da ni nesreč kar pomeni, da je vsaj vzdrževanje zelo dobro. Čestitke ob 50 letnici delovanja in čim manj reševanja in čim več uspešnega, ko je to potrebno.
musty
# 04.10.2017 ob 10:12
računica je enostavna... ko si družina ne more privoščiti Sharana, presede v Dacio... sprijazniti se bo treba z dejstvi....
hrklus
# 04.10.2017 ob 09:32
Za razne bedarija naša vlada vrže denar stran ko nič, pa še nikoli ga ne zmanjka. Za take naložbe, pa nikoli ni denarja =(
alah
# 04.10.2017 ob 07:21
Mi jamramo, američani pa se z nami hvalijo:

https://siol.net/avtomoto/zgodbe/slovens
ka-vojska-v-akcijskem-videu-ameriskega-proizvajalca-helikopterjev-video-438131
zapravico
# 04.10.2017 ob 06:33
Nimajo helikopterjev,imajo pa en kup novih policijskih vozil,pa en kup novih avdijev v vladi.Če ne bi delali TEŠ6,bi si lahko privoščili 10 helikopterjev,pa še bi ostalo za drugi tir železnice.
Breathe
# 03.10.2017 ob 23:04
@samoRes
Glasoval sem proti in moja vest je čista, večina je zmagala.
O lopovih in miljonih pa ti nič, pričakovano.
Miham
# 03.10.2017 ob 22:50
se bomo pač še malo zadolžili, nič lažjega kot to...
ErikD
# 03.10.2017 ob 21:34
Black Shark KAMOV-52, 30 kosov in to je to!
jureimacure
# 03.10.2017 ob 20:23
Sedaj je na vrsti vojska.
m72
# 07.10.2017 ob 10:29
"A šef policije nima tiste nove smetarske čepice?"

Seveda ne. Ker so v amerskih filmih te namenjene raji. Glavnim pa gredo šapke in kolajne.
xes
# 05.10.2017 ob 11:48
Mirko Tipka: Malo odpri oči.... mi smo banana republika

Lepo prosim... ne žalit banana republik.
Mirko Tipka
# 04.10.2017 ob 08:03
Smeško
# 03.10.2017 ob 20:31
Tole je komedija. Tukaj je seznam najstarejših letalskih flot. Najslabša ima floto staro povprečno 23 let. Od tu naprej so starejše samo še flote banana republik,


Malo odpri oči.... mi smo banana republika
Mirko Tipka
# 04.10.2017 ob 08:01
Slovenski policijski helikopterji starejši od nekaterih pilotov

A sedaj je pa lahko že vsak dojenček policist? ojoj....
amigo
# 04.10.2017 ob 06:42
&vnk
Konec koncev so Rusi in njihova propaganda, ki skuša destabilizirati države, tudi grožnja za nas. Torej zakaj je ravno ta NATO nevaren, ne pa recimo Rusija..

Katero državo pa skuša Rusija destabilizirati? Ravno obratno. Vmešali so se v ameriške voltve, samo dokazov ni nobenih. V Siriji se ruska vojska že dve leti bori proti džihadistom, ki jih oborožujejo ravno NATO države.
ABADON
# 04.10.2017 ob 02:55
aha zdaj razumem zakaj rabimo bodeco zico!
kumimonster
# 03.10.2017 ob 22:52
Oprema za policaje šepa na vseh področjih, od gum na avtih do helikopterjev.
Rosimario
# 03.10.2017 ob 22:35
Pa kaj bi on rad .Moj varilni aparat je iz leta 1972 teža 56 kg tovorni vagoni pa letnica neznana.Profit je važen kaj ga ostalo briga
granadir
# 03.10.2017 ob 22:08
Eh fantje, fantje.... Kakšni Kamovi neki.. Saj vam jih NATO ne bi pustil nabavit, pa čeprav bi šlo za policijo in ne vojsko.... Drgač pa za policijo ima Kamov model Ka-226...
Breathe
# 03.10.2017 ob 21:17
Tovariši, kot je SamoRes in vsi, ki so ga navdušeno podprli s plusiranjem, se ne zavedajo, da se z vstopom v neko organizacijo, država zaveže, da bo...sodelovala v financiranju te organizacije, če ne drugega.

Če pa država odpusti 16 miljonov evrov dolga nekemu lopovu, potem pač nima denarja za marsikaj drugega, kaj šele za policijske helikoterje.

Ampak SamoRes-a te stvari ne zanimajo, on populistično nabija svoje...
kapljač
# 03.10.2017 ob 21:01
Zakaj piloti se ne uprejo letet z "babicami in starimi dedki"???
gaby75
# 04.10.2017 ob 08:32
danes se mi da pisat, namreč tukaj nekje moram sedet in bom pač napisal. Tudi moj pristop je veliko krat podoben nekaterim tukaj , predvsem tistih, ki sarkastično opisujejo ali sprašujejo - vendar komu postavit vprašanja...avtorju?Najbrž, njega briga.
Vse nas nič ne briga tako kot avtorja slednjega članka. Težava je, da skladno s tem kar se ve in sicer, da je na zavodu za zaposlovanje, več ljudi z višjo izobrazbo in dela pa en kup ljudi, katerim interes je preživet mogoče dan v najboljšem primeru mesec. Ali je kdo od teh posameznikov sposoben razmišljat "dolgoročno" za blaginjo države ali ustanove katere del je, to pa je iluzorno...In tako smo tukaj, skrpucalo od države, ki jo vodijo liki kot naš PV, ki je zadržan prav do vsega, meni ali nam itak vse jasno. Na okopih pa Janša z veliko idejo o preprosti kraji dalje...
Lluka
# 04.10.2017 ob 07:57
Naj še povedo da starejši je helikopter, manj je tehnologije, manjši stroški vzdrževanja (servisna elektronika ima ceno v nebesih). Enako kot avtomobil.... starejši je (... manj je zakompliciran in lazje vzdrževanje.)..pa tudi piloti so veliko bolj znajdljivi v manj elektronike
Kazalo