Čeprav je twingo ponujal kupcem le malo izbire, so ga dobro sprejeli. Foto: Renault
Čeprav je twingo ponujal kupcem le malo izbire, so ga dobro sprejeli. Foto: Renault

Francoski izdelovalec je najmanjšega sorodnika tedaj že kar legendarnega enoprostorca espace na trg poslal v prvem četrtletju leta 1993. Glede na zasnovo je bilo med njima kar nekaj podobnosti, čeprav sta bila dimenzijsko več razredov narazen. Renaultova projekta skupina je že štiri leta predtem dobila nalogo, da zasnuje majhen, uporaben, gospodaren in hkrati udoben avtomobil, ki ne bo smel tekmovati z najbližjim sorodnikom cliom in bo cenovno dostopen širokemu krogu kupcev.

Racionalen in uporaben avtomobilček
Konstruktorji so se dela lotili temeljito in zasnovali avtomobil, ki je bil v marsičem zelo racionalen, ampak hkrati ponujal tudi niz uporabnih rešitev, povezanih z vsakdanjimi potrebami. Konstrukcijska zasnova je bila pomanjšana različica hišnega enoprostorca, dvoje velikih vrat je zagotavljajo dokaj udoben dostop tudi do zadnje sedežne klopi, ki je bila prvič vzdolžno pomična in tako zagotavljala možnost prilagajanja prevažanju sopotnikov ali prtljage. Poleg tega pa so ponosno oglaševali možnost zlaganja sedežev v ležišče.

Celotno podobo posebneža so popestrili še z vpadljivimi barvami, ki so bile na začetku prodaje le štiri, še manj izbire je bilo pri notranjosti in pogonskih agregatih. Twingo je imel namreč le eno podobo notranjosti, s prevladujočimi svetlosivimi toni in kontrastnimi detajli, kot so na primer različna stikala, ročice ali vstavki na volanu, na seznamu dodatne opreme sta bili le klimatska naprava in zložljiva platnena streha, motor pa le eden, in sicer 1,2-litrski štirivaljnik z močjo 41 kilovatov (55 KM).

Konec proizvodnje prve generacije leta 2007
Glede na to, da so kupci dokaj naklonjeno sprejeli novinca, so postopoma začeli širiti ponudbo opreme, dobil je zmogljivejši motor in možnost izbire ročnega menjalnika, ki je imel samodejno sklopko. Po petih letih na trgu je bil twingo deležen tudi temeljitejše prenove, kupcem so kmalu ponudili tudi razkošnejšo opremljeno različico initiale paris. V novem tisočletju je dobil twingo še sodobnejši in močnejši motor, v ponudbo so uvrstili tudi sekvenčni menjalnik. Zadnjega izmed 2.075.300 primerkov prve generacije pa so v Evropi izdelali poleti 2007.