Freemont se na zunaj od journeya razlikuje le v podrobnostih, več je razlik v vsebini. Foto: Fiat
Freemont se na zunaj od journeya razlikuje le v podrobnostih, več je razlik v vsebini. Foto: Fiat

Avtomobil je zasnovan na osnovi partnerskega modela dodge journey iz skupine Chrysler in je prvi ameriški model, ki ga bo Fiat uporabil za pokrivanje novih tržnih razredov v Evropi. Z ameriško osnovo si deli bolj ali manj nespremenjeno embalažo, da bi bil bolj po okusu evropskih kupcev, pa so poskrbeli za nekaj vsebinskih sprememb. Med najpomembnejšimi so tiste na vzmetenju in krmilnem mehanizmu ter seveda prilagojena ponudba pogonskih agregatov. Poleg originalnega Chryslerjevega 3,6-litrskega bencinskega motorja V6 z največjo močjo 203 kW (276 KM) bo za različico s štirikolesnim pogonom na voljo še dizelski motor 2,0 multijet s 125 kW (170 KM), za različico z dvokolesnim pogonom pa dizelska motorja 2,0 multijet s 103 kW (140 KM) ali 125 kW (170 KM)) in ročnim menjalnikom.

Freemonte bodo izdelovali v mehiški tovarni v mestu Toluca, kjer za ameriški trg že izdelujejo model Fiat 500, v ponudbi pa bosta le dve različici opreme.

Kot poudarjajo pri Fiatu, so se za omejeno paketno ponudbo opreme odločili zaradi lažje izbire in postopka ob nakupu, zagotavljajo pa, da sta oba paketa zasnovana tako, da bosta ustrezala dvema povsem različnima vrstama kupcev. Obe različici avtomobila, ki meri v dolžino 489 cm, širino 188 cm in višino 172 cm, bosta opremljeni s sedmimi sedeži, tripodročno samodejno klimatsko napravo, sistemom vstopa brez ključa, tempomatom, potovalnim računalnikom, sistemom za nadzor tlaka v pnevmatikah (TPMS), meglenkami ter radiem z barvnim zaslonom in s stikali na volanu.

Bolj mestna različica bo imela na seznamu opreme tudi 17-palčna lita platišča, avtoradio z 8,4-palčnim zaslonom na dotik, z režo za SD-kartico in DVD-predvajalnikom, sistem bluetooth®, senzorje za parkiranje zadaj, zložljivi zunanji ogledali, samodejni vklop žarometov, zatemnjena zadnja okna in strešne nosilce.

Na visoki ravni pa bo tudi varnost novega vozila, ki v serijski opremi ponuja sedem varnostnih mehov, sistem ABS z EBD, ESP s t. i. hill-holderjem ter sistem proti prevračanju vozila ERM.