Volkswagen pravi, da je golf GTI bluemotion najbolj ekonomičen golf z bencinskim agregatom v ponudbi. Foto: Volkswagen
Volkswagen pravi, da je golf GTI bluemotion najbolj ekonomičen golf z bencinskim agregatom v ponudbi. Foto: Volkswagen

Volkswagen je predstavil golfa TSI bluemotion, prvi bencinsko gnani golfov bluemotion model, ki je hkrati najbolj ekonomičen golf z bencinskim motorjem.
Za pogon skrbi trivaljni prisilno polnjeni bencinski motor s prostornino enega litra. Tovarniški podatki razkrivajo, da golf TSI bluemotion v kombiniranem ciklu v povprečju porabi 4,3 litra bencina na 100 kilometrov poti, na kilometer poti v zrak izpusti 99 gramov CO2. Podatki veljajo, ko moč na prednji kolesni par prenaša standardni šeststopenjski ročni menjalnik. Kupcem je ob doplačilu na voljo tudi sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko (DSG).
Radodaren z navorom
Mali motor zmore najvišjo moč 85 kilovatov in 200 Nm navora. Pri Volkswagnu navajajo, da noben litrski bencinski motor pri množičnejših modelih ne ponuja tako visokega navora kot njihov. Tehnični podatki navajajo, da je najvišja hitrost 204 km/h, pospešek z mirovanja do 100 km/h pa 9,7 sekunde.
Pogonski agregat bo mesto našel tudi v družinskem golfu sportsvanu, pri katerem je povprečna poraba goriva 4,5 litra z ročnim in deciliter več z DSG-menjalnikom ter tudi v karavanski različici golfa, kjer je povprečna poraba 4,3 litra z ročnim in 4,5 litra z avtomatiko.
Ekonomični golf ima tudi poseben strešni spojler v barvi karoserije, športno podvozje, kar pomeni, da je za 15 milimetrov bližje cestišču, komplet 15-palčnih pnevmatik z lahkimi platišči, sistem start/stop z regeneracijo zavorne energije, samodejni sistem zaviranja v sili, klimatski sistem, sedem zračnih blazin, elektronsko zaporo diferenciala XDS.

Nemci razkrivajo tudi podatek o količniku zračnega upora, ki je 0,28.