"Kot smo znani po pritoževanju nad vremenom doma, z godrnjanjem nadaljujemo tudi takrat, ko prispemo v hotel." Foto: Reuters

Anketa britanske agencije je med drugim pokazala, da so turisti pogosto zmedeni glede dajanja napitnin. Tako niso prepričani, ali naj bi dajali napitnine osebju v restavraciji, baru hotela ali čistilkam in drugim zaposlenim, ki skrbijo za njihovo ugodje.

S tem imajo najmanj težav ravno Britanci, ki dajejo največ napitnin - tako je ocenila več kot tretjina vprašanega osebja. Radodarni so tudi Švedi, ki so dobili približno 14 odstotkov glasov, z 11 odstotki pa so tretje mesto zasedli običajno napitninam naklonjeni Američani.

Britanci tudi najglasnejši
Za najbolj nejevoljne turiste veljajo Rusi, ki jih je izpostavilo 31 odstotkov vprašanega osebja, na drugo mesto po nesramnosti so se uvrstili nemški turisti s petino glasov, tretji pa so bili z desetino glasov Francozi.

Britanci so morda najprijaznejši in dajejo največ napitnin, se pa hkrati tudi najpogosteje pritožujejo. Več kot tretjina (37 odstotkov) hotelskih delavcev je namreč ocenila, da se največkrat pritožijo ravno Britanci. Na drugem mestu v tej kategoriji so francoski turisti, na tretjem pa nemški. Britanci prav tako veljajo za najglasnejše goste, sledijo jim Španci in Rusi.

"Naša raziskava kaže, kako prijazni smo v resnici Britanci, še posebej takrat, ko smo na počitnicah. A tako kot smo znani po pritoževanju nad vremenom doma, z godrnjanjem nadaljujemo tudi takrat, ko prispemo v hotel," je rezultate komentiral glavni marketinški direktor agencije On the Beach, Alistair Daly.

"Raziskava kaže tudi, da smo najglasnejši hotelski gostje, vendar pa ljubimo zabavo, zato je večinoma vse v pozitivnem smislu," je še dodal.