Peugeot 208
Peugeot 208 "très basse consommation" je na testni stezi vztrajal 38 ur, vse dokler se mu ni izpraznila 43-litrska posoda za gorivo. Foto: Peugeot

Pri Peugeotu so preizkušali meje ekonomičnosti serijskega modela 208 v izvedenki z 1,6-litrskim dizelskim agregatom BlueHDi s 73 kilovatov moči, petstopenjskim ročnim menjalnikom in sistemom start & stop.

S polno posodo goriva, to je 43 litrov, so različni vozniki prevozili 2.152 kilometrov, kar pomeni povprečno porabo dva litra na 100 kilometrov.
Doseženo porabo na dolgi vožnji je potrdila tudi francoska organizacija za homologacije UTAC (avtomobilsko, motociklistično in kolesarsko tehnično združenje). Vožnjo so opravili aprila na Peugeotovi testni progi v francoskem mestu Belchamp.
Goriva dovolj za 38 ur vožnje
Posoda z gorivom se je izpraznila po 38 urah vožnje, na poti pa se je med preizkusom za volanom avtomobila na tri do štiri ure izmenjavalo več voznikov.
Preizkusili so izvedenko peugeota 208 "très basse consommation", kar v prevodu pomeni zelo nizka poraba. Kot navajajo v Parizu, bo takšen avtomobil tudi v redni prodaji. Homologirana poraba tega vozila v kombinirani vožnji je 3,0 l/100 km, emisije CO2 pa 79 gramov na kilometer.
Dodatki za nižjo porabo
Posebnosti te izvedenke modela 208 so aerodinamični zadnji spojler in pnevmatike michelin energy saver z majhnim kotalnim uporom.
BlueHDi je sicer naziv tehnologije, ki sta jo Peugeot in Citroën izbrala za dizelske motorje Euro 6. Ta tehnologija omogoča zmanjšanje dušikovih oksidov (NOx), za več kot 90 odstotkov optimizira emisije CO2, zniža porabo goriva in odstrani trdne delce do 99,9 odstotka.

Pri koncernu PSA Peugeot-Citroën so zapisali, da povprečje izpustov pri vseh novih modelih znaša 110,3 gramov CO2/km na kilometer poti.