Z žarometi daje vedeti, da gre za znani model 308, športni odbijači in razširjeni blatniki ter velike odprtine za zrak, pa nakazujejo, da gre za športno vozilo, čeprav z oznako hybrid. Foto: Peugeot
Z žarometi daje vedeti, da gre za znani model 308, športni odbijači in razširjeni blatniki ter velike odprtine za zrak, pa nakazujejo, da gre za športno vozilo, čeprav z oznako hybrid. Foto: Peugeot

Peugeot 308 R hybrid je priključni hibrid, ki združuje dva elektromotorja in turbobencinski agregat, ki so ju razvili pri Peugeot Sport.
Francoski proizvajalec avtomobilov je septembra 2013 na avtomobilskem salonu v Frankfurtu javnosti razkril koncept športnega peugeota 308 R, zdaj pa so pri Peugeotu za avtomobilski salon v Šanghaju na Kitajskem najavili že drugi koncept športne različice modela 308 R, tokrat v hibridni izvedenki.
Koncept iz Frankfurta je bila obarvan v rdeče-črno barvno kombinacijo, poganjal pa ga je 1,6-litrski prisilno polnjeni THP bencinski agregat z 199 kilovatov moči in 330 Nm navora dosegljivega med 1900 in 5500 vrtljaji v minuti.

Pogon na vsa štiri kolesa
Novi, modro-črn, koncept poganja kombinacija omenjenega 1,6-litrskega THP turbobencinskega motorja in dveh elektromotorjev, vsak z močjo 85 kilovatov. Kombinirana moč pogonskega sistema je 368 kilovatov in 730 Nm navora. Energija je shranjena v litij-ionskem akumulatorju. Šeststopenjski menjalnik prenaša moč na prednji kolesni par, elektromotorja poganjata zadnji kolesi.

Koncept omogoča štiri načine vožnje - električni, kar pomeni samo na električni pogon, cestni, ko je na voljo 220 kilovatov moči in 400 Nm navora, dirkalni, ko je na voljo še 73 kilovatov več moči in 530 Nm navora ter način "hot lap", ko vozilo razpolaga z vso močjo in navorom.
Pri Peugeotu navajajo, da je pospešek hibrida z mirovanja do 100 km/h natanko štiri sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, na kilometer poti v zrak v povprečju izpusti 70 gramov CO2.
Agresivna oblika
Obut je v 19-palčne pnevmatike z dimenzijami 235/35, kolesa so za 80 milimetrov širša od standardnih, ima izboljšano športno podvozje, aerodinamične dodatke, posamezne dele iz ogljikovih vlaken, zmogljivejši zavorni sistem, športno oblikovano notranjost, ki je dvobarvna, športne sedeže ...