Jessica Alba v pred nekaj sezonami vseprisotni trenirki Kenzo s tigrom in logotipom. Foto: AP
Jessica Alba v pred nekaj sezonami vseprisotni trenirki Kenzo s tigrom in logotipom. Foto: AP

Zdaj so na ogled prve tri podobe iz uradne kampanje, ki jih je posnel Jean-Paul Goude, tisti fotograf, ki je pred slabima dvema letoma poskrbel za sporno naslovnico s Kim Kardashian, ki je "zlomila internet". V oblačilih iz kolekcije H & M X Kenzo pozirajo supermanekenka Iman, raper Chance the Rapper in vietnamska popvezdnica Suboi.

Celotna kampanja, ki bo na ogled 17. oktobra, bo zajemala sedem znanih obrazov, a ne čisto mainstream zvezdnikov, temveč takšne "z dodanim kul faktorjem": omenjenim trem se bodo pridružili še igralka Rosario Dawson, glasbenik in skladatelj Ryuichi Sakamoto, igralka Chloe Sevigny in najstniški aktivist azteškega rodu Xiuhtezcatl Martinez.

Vodenje pariške modne znamke, ki jo je pred skoraj 50 leti ustanovil Kenzo Takada, sta leta 2011 prevzela Carol Lim in Humberto Leon. H Kenzu je tandem, ki se je predtem uveljavil z newyorško konceptualno trgovino Opening Ceremony, prinesel svežino in urbani pridih, malce zaspano znamko sta prek vzornikov - njihova neuradna ambasadorka je Solange Knowles, ki ji je Leon zasnoval tudi poročno obleko -, denimo Rihanne, Beyonce in Alexe Chung, približala mladim.

Luksuzne trenirke so šle za med
Med najbolj zaželene kose, odkar sta prevzela taktirko pri Kenzu, spadajo trenirke z logotipom in motivom tigra izpred nekaj let, odmevno je bilo njuno sodelovanje z izdelovalcem superg Vans. 3. novembra 2016 bodo oblačila z pečatom pomlajenega Kenza na voljo po cenah, dostopnih tudi množicam, saj sicer kotirajo v precej višjem cenovnem razredu. Obljubljajo tudi nekaj arhivskih kosov, ali se bo med njimi znašla kultna trenirka, pa bomo izvedeli zelo kmalu.

Kot vsa zvezdniška sodelovanja s H & M je tudi aktualno do potankosti premišljeno in strateško načrtovano, pri švedskem podjetju so mojstri stopnjegvanja napetosti. Njihovo lansko sodelovanje z Olivierjem Rousteingom iz hiše Balmain je preseglo vse rekorde, tudi po zaslugi njegovih zvezdniških strank in prijateljic, denimo Kendall Jenner, ki imajo na družbenih omrežjih milijone sledilcev in so pomagale pri ustvarjanju "spletne senzacije". V naslednjih tednih se tako obeta obstreljevanje s Kenzom na vseh frontah ...

A photo posted by KENZO (@kenzo) on May 3, 2016 at 5:45am PDT