Podjetji želita z omenjenim partnerstvom izkoristiti distribucijsko mrežo Infogramesa in združeno ponudbo iger obeh družb, pa tudi drugih proizvajalcev, ter tako povečati prihodke in s tem dobičkonosnost Infogramesove distribucijske dejavnosti. Foto: EPA
Podjetji želita z omenjenim partnerstvom izkoristiti distribucijsko mrežo Infogramesa in združeno ponudbo iger obeh družb, pa tudi drugih proizvajalcev, ter tako povečati prihodke in s tem dobičkonosnost Infogramesove distribucijske dejavnosti. Foto: EPA

S to povezavo bosta dve uveljavljeni imeni začeli sodelovati na področju distribucije računalniških iger. Infogrames ima sicer v lasti legendarnega ameriškega proizvajalca iger Atari, Namco, ki se je z Bandaiem združil leta 2005, pa med drugim bdi tudi nad arkadno igro Pac-man.

Po dogovoru bo Namco Bandai za 46,4 milijona dolarjev pridobil 34-odstotni delež v Infogramesovi enoti za distribucijo v Evropi in Aziji.

Preostali delež bo ostal v lasti Infogramesa, ki bo svojo distribucijsko dejavnost sicer pretvoril v samostojni subjekt. Ta bo imel ekskluzivne pravice za distribucijo videoiger družb Namco Bandai in Infogrames na tistih evropskih in azijskih trgih, ki jih pokriva Infogrames.

Podjetji želita z omenjenim partnerstvom izkoristiti distribucijsko mrežo Infogramesa in združeno ponudbo iger obeh družb, pa tudi drugih proizvajalcev, ter tako povečati prihodke in hkrati dobičkonosnost Infogramesove distribucijske dejavnosti.

Namco Bandai bo imel možnost kupiti preostali dve tretjini novega podjetja kadar koli do julija 2012, so med drugim še pojasnili v francoskem proizvajalcu videoiger, kjer so vrednost novega podjetja ocenili na 134,5 milijona dolarjev.

C. R.