Na MMC-ju smo pripravili  tudi poseben volilni portal Predsedniške volitve 2012, kamor uvrščano vse novice, povezane z letošnjimi predsedniškimi volitvami. Foto: MMC RTV SLO
Na MMC-ju smo pripravili tudi poseben volilni portal Predsedniške volitve 2012, kamor uvrščano vse novice, povezane z letošnjimi predsedniškimi volitvami. Foto: MMC RTV SLO

Podatki kažejo, da je bil vrhunec obiskanosti med 19.00 in 20.00. Seveda gre za čas, ko smo objavili izide vzporednih volitev, ki so nakazali, da bo v 1. krogu največ glasov pobral Borut Pahor, sproti pa smo spremljali tudi štetje glasov Državne volilne komisije, ki je potrdilo, da se bosta v 2. krogu predsedniških volitev pomerila Borut Pahor in Danilo Türk.

V tej uri je tehnična meritev tako pokazala kar 67.000 edinstvenih ogledov naše spletne strani.

Obiščite tudi MMC-jev portal Predsedniške volitve 2012!

Obiskana tudi predvajalnik in arhiv AVA
Prek našega spletnega predvajalnika je na dan volitev programe Radia Slovenija, Televizije Slovenija in MMC TV v živo spremljalo dobrih 13.000 različnih uporabnikov, največje število hkratnih uporabnikov avdio- oz. videoprenosa v živo, dobrih 3.500, pa je bilo seveda v času razglasitve prvih izidov.

Naše programe v živo so spremljali uporabniki v več kot 70 državah po svetu, pri čemer prednjačijo uporabniki iz evropskih držav (Nemčija, Belgija, Avstrija, Italija, Velika Britanija, Francija), pa tudi ZDA in Kanade ter držav nekdanje Jugoslavije.

Prek spletnega avdio-/videoarhiva pa si je volilna soočenja, oglašanja iz volilnih štabov predsedniških kandidatov, izjave kandidatov po razglasitvi rezultatov ter druge oddaje, povezane z volitvami, prav tako ogledalo več tisoč uporabnikov.

"Skriblanje" kot dobrodošla novost
Dejavni smo bili tudi na družbenih omrežjih, v času volilne kampanje pa je račun na Twitterju @rtvslo pridobil 500 novih sledilcev, spremljali pa ste nas tudi na našem Facebooku.

Število komentarjev pod volilnimi novicami lahko zapišemo s štirimestno številko, na dober odziv pa je naletela tudi naša nova aplikacija, ki nam omogoča, da o dogodkih poročamo še ažurneje - predvsem pa širše, že dobro pa ste jo spoznali pri športnih prenosih Lige prvakov in ameriških predsedniških volitvah,

Na MMC-ju bomo podrobno spremljali tudi drugi del volilne kampanje, vrhunec pa bo seveda 2. decembra, ko bomo izvedeli, ali bo Slovenija dobila novega predsednika ali pa bo obdržala starega. Bodite z nami tudi takrat - in vse do takrat!