Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Kot nam uvodoma pove Jerić, so v Mariboxu z lanskoletnim obiskom zadovoljni. "V zadnjem letu glede na vse okoliščine in pa še tisto obdobje, bomo rekli, pokoronsko, smo na koncu vseeno lahko zadovoljni z obiskom. Seveda še nismo na številkah iz predkoronskega obdobja, ampak ravno zadnji trije meseci - oktober, november, december, pa so nakazovali popolno okrevanje. Smo se že povsem približali tistim starim številkam, tako da smo zelo optimistični za novo kino leto," pove.

V Maribox so lani največ obiskovalcev privabili filmi Top Gun, Minioni in Avatar: Pot vode. Kot še dodaja Jerič, pa se med Mariborčani presenetljivo dobro obnesejo tudi srhljivke.

"Mariborčani smo malo bolj drugačni kino gledalci, kot denimo Ljubljančani. Če gledam po žanrih, kaj v Mariboxu zelo dobro deluje, so to presenetljivo tudi srhljivke. Zelo dobro delajo poleg teh srhljivk dobre akcije, komedije in tematski večeri, na katere smo zelo ponosni," pove. In doda: "Na tem stavimo, na družinah, na tematskih večerih in na posebnih dogodkih."

Foto: Radio Maribor/Sintija Jurič
Foto: Radio Maribor/Sintija Jurič

Kako se kinematografi soočajo s ponudniki pretočnih vsebin?

Kaj pa bo s kinematografi v prihodnosti, bodo ti kljub številnim ponudnikom pretočnih vsebin, še vedno priljubljeni? "V času epidemije, sploh v tistem obdobju, ko so bili kinematografi zaprti in to zaprtje je skupaj trajalo kar deset mesecev, se je veliko ljudi preusmerilo na te pretočne platforme, ali je to Netflix, ali HBO, Disney +," pove Jerić.

Ob tem pa doda: "Seveda se nam je v nekem trenutku tudi porajalo vprašanje, kaj pa se bo zgodilo, ko bo epidemije konec, ko bodo spet kinematografi lahko zadihali s polnimi pljuči. Ali se bodo gledalci vrnili? Porajala so se vprašanja o prihodnosti kinematografske dejavnosti, ampak nekako se je videlo že med epidemijo, v tistih obdobjih, ko smo ponovno lahko obratovali, da so ljudje socialna bitja. Da iščejo druženje, da si želijo tega doživetja, ki ga ponuja kino. Zato mislim, da bodo te pretočne vsebine še celo pozitivno vplivale tudi na kino, ker ljudje si teh vsebin želijo."

Kot še pojasni, si tudi režiserji Hollywoodskih filmov ne želijo, da bi se vsebine prehitro prikazovale na pretočnih vsebinah in vztrajajo na kinematografskemu doživetju. "Tudi Hollywoodski igralci vztrajajo pri tem, oni tudi potrebujejo rdečo preprogo, blišč in tako dalje," še pove.

"Veliko bomo tudi letos vlagali v promocijo slovenskih filmov"

Bi lahko rekli, da je prihodnost kinematografov svetla? "Jaz mislim, da bo kino še kar nekaj let ali pa desetletij ostal ohranjen naslednjim, ki prihajajo za nami. Ampak morda ne v takšni obliki. Pomembno bo, to, kar tudi mi načrtujemo že v tem letu, da izboljšamo kino izkušnjo, storitev za obiskovalca, vse od nakupa vstopnice do doživetja v sami kinodvorani," pove Jerić.

"Veliko bomo tudi letos vlagali v promocijo slovenskih filmov. Želimo si seveda teh slovenskih filmov čim več, ker ti pa nam zagotavljajo, da lahko tukaj gostimo igralce, režiserja, ustvarjalce filmov in da na nek način ponudimo ta slovenski Hollywood," še poudari.

Vabljeni k poslušanju celotnega pogovora:

Še sploh obiskujemo kino?