Monika Hrastnik je največji slovenski up. Foto: Radio Maribor/Bratko Zavrnik
Monika Hrastnik je največji slovenski up. Foto: Radio Maribor/Bratko Zavrnik

Lastniška situacija pomembnega dela turistične infrastrukture na mariborskem in areškem Pohorju je šest let po stečaju Športnega centra Pohorje še zmeraj nerešena. Slaba banka, lastnica hotelov Arena, Bolfenk in Videc ter apartmajske zgradbe Pohorske terase, je zbiranje ponudb z 29. junija podaljšala za mesec dni, kot pravijo, na prošnjo več interesentov. Hoteli so med epidemijo ostali tudi brez najemnikov - novega je začasno našel le hotel Arena. Na lastnike čakajo tudi žičniške naprave na Areškem Pohorju iz stečajne mase Športnega centra Pohorje, ki jih bodo 26. avgusta ponudili na že deseti dražbi. Obstoječi pohorski gostinci pa se medtem spopadajo s posledicami epidemije.

Novi najemnik hotela Arena, mariborčan Ivo Filipović, hotelskih gostov še ne sprejema. Za zdaj je odprl le kavarno, pripravlja tudi doživljajsko ponudbo za družine. Razmišlja sicer tudi o odprtju hotela, a bo veliko odvisno od števila rezervacij in dogajanja v mestu.

Preostali objekti v lasti slabe banke so prazni. Prodaja hotelov in objekta s 133 sobami in apartmaji se spet zamika. Direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje Doris Urbančič Windisch pravi, da za razvoj turizma to ni najbolje. Zavod lahko namreč učinkovito oglašuje le ponudbo močnih in angažiranih ponudnikov.

Konec junija so bili pohorski hoteli, koče in apartmaji zasedeni 20-odstotno, 95 odstotkov teh gostov je vnovčilo državni turistični bon. Hotelirji so v okviru Partnerstva za Pohorje pripravili tudi večdnevne pakete – do včeraj so prodali enega. Obeti so sicer boljši, pravi predsednik Turističnega društva gostincev Pohorja Maksimiljan Klančnik - veliko turistov se zanima za koriščenje državnih bonov konec julija in v prvi polovici avgusta. V tem času pričakuje do 80-odstotno zasedenost nastanitvenih kapacitet.

Obiskovalce je na Pohorje sicer še vedno težko privabiti za več kot dva ali tri dni, opaža Klančnik. Damijan Pev s hotela Bellevue pa pravi, da je Pohorje še zmeraj premalo oglaševano - večina bone vnovči v najbolj znanih turističnih središčih.