Foto: BoBo
Foto: BoBo

Mariborski podžupan Samo Peter Medved se je na včerajšnji seji mestnega sveta odzval na opozorila, da na Starem mostu čez Dravo ob prometnih konicah nastaja kaos. Napovedal je, da bo občina most za osebni promet zaprla še letos.

V Listi kolesarjev in pešcev opozarjajo, da je Stari most prometno preobremenjen. O največjih težavah Zdenka Križanič:

"V jutranjih in popoldanskih konicah je na ozki površini pločnika veliko pešcev in kolesarjev, ki se vozijo eden za drugim v koloni. Pogosto situacijo zakomplicira še kak kolesar, ki se vozi nepravilno v nasprotno smer."

Občino pozivajo, naj redno obnavlja talne oznake, ki hitro zbledijo, in znova uvede možnost kolesarjenja po cestišču. Tako pa podžupan Samo Peter Medved:

"Letos nameravamo to realizirati, tako da naj bi se most zaprl za motorizirani promet in bi bil prioritetno namenjen pešcem, kolesarjem in avtobusom, seveda tudi taksijem in dostavi."

A kot je na nedavnem posvetu o prometnih izzivih Maribora opozoril predsednik Društva za ceste severovzhodne Slovenije Boris Stergar, je takšno ravnanje dvorezen meč – izpostavlja primer Ljubljane:

"Oni so najprej nekaj zgradili. Zgradili so notranji obroč in ta je omogočil, da se je recimo ta promet lahko popolnoma zaprl. Maribor pa se je tega lotil tako: 'Zaprli bomo Koroško, zaprli bomo Lent', nič pa ni bilo oprejemljivega o neki alternativi."

Kot je znano, je Direkcija za infrastrukturo objavila razpis za končanje Limbuške obvoznice, zahodna pa čaka na sprejetje državnega prostorskega načrta, kar bi se lahko zgodilo prihodnje leto. Občina upa tudi na obljubljeno državno financiranje predora pod mestnim jedrom. A do izvedbe teh projektov je najbrž še daleč. Morda jih bo zapiranje mestnega jedra pospešilo.