Foto:
Foto:

Maribor in celotna turistična destinacija skupaj s Pohorjem beležita v prvem polletju dobre turistične rezultate. Na Zavodu za turizem Maribor - Pohorje pravijo, da so do konca junija v primerjavi z enakim obdobjem lani v mestu našteli za desetino več nočitev, na območju destinacije pa je bilo teh več za 17 odstotkov.

Po besedah direktorice zavoda gredo zasluge za dobre dosežke številnim aktivnostim zavoda in partnerskih ustanov, ki si prizadevajo za stalno prisotnost Maribora v promocijskih, projektnih in drugih aktivnostih: «Poleg vseh akterjev, ki pomagajo pri razvoju turizma, so tukaj še ponudniki, ki pomembno prispevajo k turizmu in se predstavljajo tudi v tujini. Hkrati lahko govorimo še o blagovnih znamkah in pa o ljudeh, ki širijo dober glas, tu gre zasluga predvsem športnikom. Vse to prispeva k prepoznavnosti mesta, naloga Zavoda za turizem Maribor - Pohorje pa je, da se osredotoči na ciljne skupine, tako lahko na podlagi usmerjenega informiranja in promocije v tujini preverimo kakšne rezultate smo dosegli.«

Kot ugotavljajo na Zavodu za turizem Maribor - Pohorje, so turisti v tem delu Slovenije v povprečju bivali nekaj manj kot dva dni in pol, v samem Mariboru pa se lahko pohvalijo, da je nočitev od januarja do junija v primerjavi z enakim obdobjem lani več za 10 odstotkov. Prihodi gostov so v Mariboru v omenjenem obdobju porasli za 7 odstotkov. Nočitve v destinaciji Maribor - Pohorje so se od januarja do junija 2019 v primerjavi z enakim obdobjem lani dvignile za 17 odstotkov.

Največ nočitev so ustvarili gostje iz Hrvaške, Nemčije, Srbije, Avstrije, Poljske in Italije. Iz bolj oddaljenih dežel je bilo največ gostov iz Kitajske in ZDA. Med najbolj obiskanimi znamenitostmi Maribora je zagotovo najstarejša trta na svetu. Pred Hišo Stare trte na Lentu smo srečali par iz Nizozemske: prvič sta v Sloveniji, ogledala sta si Ljubljano, Bled, Ptuj in se ustavila v Mariboru. Informacije o stari trti sta dobila na Googlu oziroma Tripadviserju, ko sta v iskalnik vpisala: Kaj si ogledati v Mariboru? Turistka iz Milana, ki se je prav tako ustavila na Lentu, pa je prepričana, da je stara trta zelo zanimiva, a potrebuje več promocije. To mariborsko znamenitost letno obišče okoli 60 tisoč turistov.