Vir: osebni arhiv Maše Črešnik
Vir: osebni arhiv Maše Črešnik

Maša Črešnik je pred okoli desetimi leti svojo ustvarjalno pot začela s pisanjem modnega bloga Glamor, danes pa svoje sledilce nagovarja prek družbenih omrežij. Na Instagramu jo spremlja več kot 19 tisoč sledilcev, na TikToku pa njeni videoposnetki dosegajo več kot 33 tisoč všečkov. “Se mi zdi, da je bil največji 'bum' dve leti nazaj, ko sem začela objavljati darila, ki sem jih sama delala v denarnici prijazni obliki. To je bilo tisto, kar je sledilce res pritegnilo, in potem sem se trudila, da nekako obdržim to; da ostanem profil z informativno vsebino in jih mogoče tudi s kakšno kreativno idejo prikličem,” uvodoma pove.

V zadnjih letih Maša veliko vsebin na družbenih omrežjih namenja tudi materinstvu, saj ima tudi sama tri hčere, vse stare manj kot pet let. "Malo bolj začneš filtrirati in razmišljati kaj na kakšen način objaviš, katera sodelovanja sprejmeš in kje se pojavljaš. Tudi malenkost manj si na telefonu," pove sogovornica in doda: "ko daš enkrat nekaj na splet, je vedno na spletu - kakorkoli pogledaš. Tudi če se nam zdi, da izbrišemo, ostane."

Si pri ustvarjanju spletnih vsebin za kuliso kdaj izbere tudi Maribor? "Ja, definitivno. Maribor je zelo lepo mesto in se mi zdi, da ga premalo cenimo in da se premalokrat odpravimo v mesto. Center mesta imam res zelo rada in mi je zelo pri srcu. S partnerjem Janom se velikokrat odpraviva tja in tam je res toliko neraziskanih in lepih kotičkov," pove Maša.

V pogovoru smo se dotaknili začetkov njenega delovanja na spletu, ustvarjanja vsebin na družbenih omrežjih in prednostih ter slabostih tega novodobnega poklica. Govorili smo tudi o materinstvu in prepletu slednjega z medijsko izpostavljenostjo.

Vabljeni k poslušanju:

Maša Črešnik: "Ostati zvest sebi je najboljši recept"