Ameriške organizacije Anti-Defamation league, Color of Change, Common Sense, Free Press, LULAC, Mozilla, the NAACP, National Hispanic Media Coalition in Sleeping Giants so konec junija pozvale oglaševalce, naj za mesec dni prenehajo oglaševati na družbenih omrežjih v lasti Facebooka. Vzrok za to je pasivna drža Facebooka pri zaščiti uporabnikov pred sovražno retoriko na njihovih platformah, pasivnost proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se v ZDA borijo za rasno pravičnost in pasivnost do spornih objav Donalda Trumpa. Med oglaševalci, ki so se pridružili bojkotu, najdemo velika podjetja, med drugimi tudi največjega oglaševalca podjetje Unilever. Kako bo bojkot oglaševalcev vplival na prihodnost Facebooka? Lahko družbena omrežja brez oglaševalcev sploh preživijo in ali lahko oglaševalci preživijo brez Facebooka? O prihodnosti družbenih omrežij razmišlja Jan Omahen, vodja inovacij v marketinški agenciji Luna/TBWA.