Ne pomnim, da bi super slavna pop zvezdnica ali zvezdnik na vrhuncu svoje ekspresivne in komercialne moči celoten album posvetil/-a lastnemu libidu. Ok. Da so časi skrajno eksotični, ni posebej eksotično odkritje. Da mlajše generacije praktično ne poznajo tabujev oziroma jim o teh javno polemizirati ni nerodno, tudi ni nekaj novega. Ravno zdaj velja moda, po kateri so intimne izpovedi eksplicitnih oblik ali verzov še zlasti priljubljene pri interpretih nu-soula. Marčevski album Jhené Aiko ("Chilombo") je prepričljiv primer take prakse. Chris Brown ni edini, ki opeva pornografske prizore, preštevilnim raperjem pa teptanje različnih starševskih svaril predstavlja dodatno zabavo in pogosto celo marketinško prednost. V pop zgodovini so močno čez robove erotike svoje verze zapeljali med drugim tudi Prince, George Michael, Madonna, prvi med temi pa ostaja legendarni soular Marvin Gaye.
Šesti album nekdanje Disneyjeve mladinske televizijske starlete, ki se je že potrdila kot največja svetovna pop diva, je sicer dopadljiv mozaik zadnjih produkcijskih trendov in pevkinih novih izjemnih vokalnih bravur. Toda novi album Ariane Grande bo zagotovo ostal najbolj znan kot historično in sociološko izstopajoča opolzkost.