Črna kronika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.2 od 20 glasov Ocenite to novico!
Milko Novič
Novič vseskozi zatrjuje, da je nedolžen. Foto: BoBo

Video: Novič za TV Slovenija o obtožbah za umor Janka Jamnika

Bo izvedenec zamajal primer
2. julij 2016 ob 14:09,
zadnji poseg: 3. julij 2016 ob 19:31
Ljubljana - MMC RTV SLO, Televizija Slovenija

Več kot leto in pol je minilo od enega izmed najbolj skrivnostnih umorov v Sloveniji, direktorja Kemijskega inštituta Janka Jamnika. Prvoosumljeni je nekdanji uslužbenec inštituta, Milko Novič, ki je o tem spregovoril za TV Slovenija.

Tožilka trdi, da je to storil načrtno, zahrbtno, pametno in iz maščevanja. Odvetnik pa: niti James Bond ne bi bil sposoben umora izpeljati tako, kot ga opisuje tožilstvo. Ključno bo izvedensko mnenje iz Münchna, ki ga pričakujejo v naslednjih dneh. Če bo nemški izvedenec izpodbil mnenje našega sodnega izvedenca za balistiko, bo to, kot se zdi, še en primer brez resnih dokazov.

Slovenski sodni izvedenec je namreč neizpodbitno potrdil, da delci smodnika z Novičevega plašča, rok in las, izvirajo s kraja umora. Medtem pa sta strokovnjaka obrambe povedala prav nasprotno: delci nikakor niso posledica streljanja, ampak so se na Novičeva oblačila prijeli na strelišču, kjer je ljubiteljsko streljal. Kot doktor kemije je namreč delal celo projektno nalogo za obrambno ministrstvo v zvezi z iskanjem sledov eksplozivov po detonaciji.

Pištole nikoli niso našli. Tudi motiv, da se je maščeval, ker so ga pet let pred umorom odpustili iz Kemijskega inštituta, je precej majav. Teorija, kako hitro je v resnici Novič lahko prikolesaril na kraj zločina, pa je na meji verjetnega.

V spodnjih prispevkih boste prvič videli rekonstrukcijo umora, kot jo opisuje obtožnica. Prikazani so ekskluzivni posnetki varnostih kamer s parkirišča v času umora. V priporu na Povšetovi je za našo televizijo spregovoril tudi obtoženi umora Milko Novič.

VIDEO
Jamnik se je bal za svoje življenje
VIDEO
Milko Novič ekskluzivno o obtožbah o umoru
VIDEO
Rekonstrukcija umora
VIDEO
Ekskluzivno: Novič o umoru Janka Jamnika
A. Č., Gregor Drnovšek in Erika Žnidaršič, TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
thymiann
# 02.07.2016 ob 16:17
Nacionalna televizija na svojem portalu "kao rekonstrukcijo umora" objavi kot 15s napovednik/trailer/teaser za dnevnik ob 19.00.

Odurno.
sisoruen
# 02.07.2016 ob 15:03
Sumljivo v tem primeru je to, da je lagal. Zakaj je legal o tem, kje je bil na večer umora? Zakaj je lagal, da je gledal TV in uporabljal računalnik, če so mu dokazali, da tega ni počel in da je bil nekaj minut po umoru nedaleč od kraja umora? Zakaj bi o tem nedolžen lagal?

In kako zanesljivo je, če ti alibi priskrbi hčerka?
yanker
# 02.07.2016 ob 17:34
@thymiann
SE STRINJAM...senzacionalizem nima na nacionalni TV kaj iskat. Že tako mi gre na bruhanje ob poročilih tipa 24ur ali nova24...
Državljan št.1
# 02.07.2016 ob 17:27
pijani lovec 2.0?
Mundus
# 02.07.2016 ob 14:47
Kaj, če bi se novinarji spravili narediti rekonstrukcijo Patrije, kot jo je ugotovilo sodišče. Bi bilo koristno.
Vongobongo
# 02.07.2016 ob 14:43
Ce je zarota, naj pove kaj je odkril da se ga probajo resit.
euro20166
# 02.07.2016 ob 20:12
Ta gospa tožilka pa ni kaj prida sposobna, še primer Tošič je izgubila.
visoki
# 02.07.2016 ob 15:37
saj v zaporu itak vsi govorijo,da so nedolžni
KraljMinusov
# 02.07.2016 ob 20:17
Če bi se zaradi zamer streljali bi bili vsi že mrtvi. Jamnik oziroma Kemijski inštitut je bil z določenimi sumljivimi osebami v finančnih sporih - zakaj tega ne raziščejo?
Polymath
# 02.07.2016 ob 18:44
Mimo grede, RTV ... A ste kdaj gledali Investigation Discovery? Samo vprašam. Če ne veste zakaj sprašujem, je zadnji čas, da začnete gledat, boste vsaj vedeli kako narediti rekonstrukcijo.
jakosol
# 02.07.2016 ob 15:01
Edino Nović ve, ali je res morilec. Če pa ni, pa še pravi morilec.
jbzt
# 03.07.2016 ob 00:38
Dvojna merila...
V zgornjem primeru "domnevnega" morilca vlačijo po medijih z polnim imenom in priimkom,sliko,...
V primeru,ko musliman,tujec..."nemški državljan" ,umori brežiškega policista...se pa le to,pakistansko,muslimansko identiteto na vsak način hoče prikriti...
Kaj to jaz plačujem vsak mesec ?
brehme
# 02.07.2016 ob 14:35
Človek je žrtev. Kako so ga pa napadli mediji takoj na začetku, kot da je 100% krivec.
Recimo sedaj ob umoru policsta, pa ne povejo niti porekla morilca.
Jamnik je bil dober, sposben človek, očitno v napoto določenim visokim krogom .
Kobalt
# 02.07.2016 ob 17:56

thymiann je napisal(-a)

Nacionalna televizija na svojem portalu "kao rekonstrukcijo umora" objavi kot 15s napovednik/trailer/teaser za dnevnik ob 19.00.

Odurno.


Se strinjam, da način (primetime teaser=napovednik za najbolj gledan termin) bolj pritiče tabloidnim, senzacionalnim medijem...

yanker je napisal(-a)

SE STRINJAM...senzacionalizem nima na nacionalni TV kaj iskat. Že tako mi gre na bruhanje ob poročilih tipa 24ur ali nova24...


... si bom pa vseeno gledal, saj institucijo RTV smatram za neprimerno bolj profesionalno* kot pa (med drugim tudi omenjene) senzacionalistične medije.

*upam, da se razumemo, da se profesionalnost ne meri s pričakovanji "odjemalca" novic.
ti_si_nula
# 02.07.2016 ob 16:53
To so bili na delu popolni profesionalci, Novič bo še od države dobil zajetno odškodnino.
sistemc.
# 02.07.2016 ob 23:54
Opa, RTV SLO producira reality show. In to v času dopustov.

Pohvalno, ni kaj se ujema z Eriko Žnidaršič kot voditeljico.
bor123
# 02.07.2016 ob 20:53
To, da strokovnjaka obrambe nista govorila v korist tožilstva je tudi bolh majav dokaz.
ZETAC
# 04.07.2016 ob 17:07
Še nekaj ne nepomembnih dejstev o Jamniku - bližnji sodelavci vedo povedati, da se je v odnosu do njih v zadnjem letu, sploh pa v zadnjih mesecih zelo spremenil, od prej zelo samozavestnega, ki se "nikogar ne boji", se je spremnil v pravo nasprotje, druga stvar pa je tudi, od kod Jamniku denar za razkošje, samo od plače na Inštitutu verjetno ne...?
ptuj012345
# 04.07.2016 ob 20:34
Ja. Naroceno, podtaknjeno. Da se zadovolji javnost.
Narocniki pa seveda niso bili Slovenci.
ptuj012345
# 04.07.2016 ob 19:41
Ta primer je zelo zanimiv.
1) Tozilka je v nekem zelo odmevnem primeru naredila napako, ki je ne bi smela narediti. Torej lahko slepamo, da ni slo za napako, temvec za namerno dejanje. In taka tozilka dobi "v delo" tako pomemben primer.
2) Krivec zagotovo ni ta, ki sedi. Ce ze je on sprozil, potem je imel pomagaca. Zakaj? Le kako je vedel, da bo direktor zamudil? Je bil jasnoviden? Ali je nekdo pri direktorju doma opazoval in sedecemu sporocil, da ima 6 minut casa?
3) Je bil domnevni strelec res zrel za mascevanje sele po petih letih?
4) Direktor je vedel, da "ga bodo fentali". Ce bi bil to domnevni strelec, bi ga tudi omenil, mar ne?
5) Gre za fopanje javnosti. Slovenska druzba rabi morilca, tozilka pa ve, da to ni domnevni strelec.
6) Ko sem videl direktorja na tv, videl kaj predstavlja in vedel kaj vse pocnejo v njegovem institutu, sem rekel ljudem okoli sebe. Ta ne bo dolgo. Ker je po mojem ze bil opozorjen naj preneha z dolocenimi dejavnostmi. Verjetno je mislil, da bo njegovo zivljenje obvarovano z informiranjem javnosti.

Vedite pa sledece. Slovenija si zeli postati visokotehnoloska druzba. To so bili prvi koraki v tej smeri, vendar so nas onemogocili. Najbolj zalostno pa je, da Slovenci (tozilka in ljudje, ki so ji narocili kako naj deluje) tujcem pri tem pomagamo.
galoper
# 04.07.2016 ob 13:11
Dvomim, da je po več kot 5 minutah kolesarjenja pozimi, še bil sposoben natančno streljati s pištolo. Jaz sem s puško slabše zadeval, če sem prikolesaril na strelišče, namesto z avtobusom.
sisoruen
# 02.07.2016 ob 19:55
90% nas je torej avtomatično krivih, ker veliko časa preživljamo s svojimi družinami?

In kaj ima to veze s čimerkoli? Vprašanje je, koliko ljudi bi bilo pripravljenih lagati za to, da bi zaščitili svoje najbližje? Tako da vprašaj se, bi ti lagal, če bi lahko s tem rešil obsodbe za umor nekoga od najbližnjih in koliko večja vernetnost je, da bi lagal za koga od bližnjih kot pa npr. za neznanca? To se vprašaj, pa ti bo jasno, o čem govorim.
Aresnica
# 03.07.2016 ob 21:11
Video: Novič ekskluzivno o obtožbah za umor Janka Jamnika:
Novič vseskozi zatrjuje, da je nedolžen
-
SAJ tudi je nedolžen
-
Kaj vse naredijo zaradi denarja _ obtožijo človeka zato , da se o tej tajkunski mafiji oziroma omrežju ne govori._ me zanima, če bodo odgovarjali tisti, ki so ga spravili v zapor_ Banda Jugoslovanska.
_____________
Lep pozdrav

P.s.: brehme # 02.07.2016 ob 14:35 Človek je žrtev. Kako so ga pa napadli mediji takoj na začetku, kot da je 100% krivec.
Recimo sedaj ob umoru policsta, pa ne povejo niti porekla morilca.
Jamnik je bil dober, sposben človek, očitno v napoto določenim visokim krogom .
-
brehme: SE STRINJAM
fazani
# 03.07.2016 ob 08:10
Mondus;kako bi se ti spravil preiskovati patrijo, če se to kaznivo dejanje ni zgodili, če so potem morali spisati obsodbo vse na Neznanem kraju, da so nedolžne politične nasprotnike poslali v zapor.In pravosodna mafija je načrtno hotela zastarati primer samo, da bi neki dvom ostal v zraku.
nikoli
# 05.07.2016 ob 18:37
@ptuj012345, ne bluzi. Kolikor dober je Kremijski inštitut, je še vedno nepomben. Med nekim znastvenim odkritjem in prodajo uspežnega proizvoda so obiajno desetine aki pa celo stotine milijonov €. S tem, da je vsako investiranje v popolnoma nove proizvode zelo velik riziko, ker nihče ne more zagotoviti uspeha novega proizvoda.
DamonDash
# 04.07.2016 ob 22:02
v Ameriki je veliko primerov, kjer nedolžni pristanejo v zaporu. In to kljub temu, da ni nobenih dokazov (DNK, sledi, orožja).
Tale primer je pa podoben! Novič je 100 % nedolžen.

Nekdo ni hotel, da Jamnik ostane na oblasti. V ozadju je moralo biti nekaj čudnega.
galoper
# 04.07.2016 ob 20:19
Naročeno, podtaknjeno? Sam sem že podpisal dokument proti moji volji, ker je 'nekdo' držal dokument, drugi 'nekdo' pištolo za hrbtom.

@garmond # 04.07.2016 ob 14:38 <- Poznam človeka, ki je bil sposoben pijan s pištolo zadeti bolje kot skoraj vsi v Sloveniji.
Jaka1
# 03.07.2016 ob 11:05
Policija, sodstvo bi morali biti v službi naroda...so v službi elit. Imajo za orožje policijo in pravosodne organe..Novič sigurno ni kriv.
Krivi niso koroški dečki( odkriro kriminalno dejanje elit..zločin ..krivi Csd, vlada...takih ugrabitev je veliko, otroci so kot v turških zaporih..
Vlada: dodatki, honorarji, javna in nejavna naročila, investicije, Krašovec, , luka Koper, arbitraža KDO BO ZAUPAL TAKI VLADI, POLICIJI PRAVOSODJU..TO JE NAŠ ISIS.
Predlog: OBRNITE TOVORNJAKE LUKE IN ŽERJAVE PROTI LJUBLJANI PROTI DOMOVOM ELIT, TAJKUNOM....izberem raje samo kruh in poštenje vseh , kot sedanje lopovščine
Banban
# 03.07.2016 ob 09:03
Fazani, takoj po zastaranju je imenitni odvetnik razglasil ABSOLUTNO ZMAGO! Torej je svoj nacrt uspessno izpeljal do konca. Ce razglasis zmago, pomeni da si se za to boril....
frgo
# 02.07.2016 ob 18:30
In kako zanesljivo je, če ti alibi priskrbi hčerka?

90% nas je torej avtomatično krivih, ker veliko časa preživljamo s svojimi družinami?
esspero
# 03.07.2016 ob 12:12
Admin , hvala za brisanje komentarja , saj s tem priznavate kar sem napisal. Resnica boli , še toliko bolj , ko se novinar zave da je svoboda novinarstva utopija in da je danes važen le denar.!
zvit kot presta
# 05.07.2016 ob 13:06
Ali ni njegov edini alibi hčerka, ki trdi, da sta doma gledala tv? Osebno menim, da je kriv.
ABADON
# 03.07.2016 ob 07:53
Polovica komentarjev o tem kaj nacionalka sme in kaj ne. Se dobro da ma nacionalka svojo glavo.
tim sein
# 03.07.2016 ob 02:10
Dej urednik informativnega programa ukrepaj! ... Kaj je zdej to???
garmond
# 04.07.2016 ob 14:38
@galoper
Od blizu je pa res težko zadeti človeka, če nisi popolnoma umirjen. Ej, jej, jej!
euro20166
# 02.07.2016 ob 20:17
Če so osumljencu našli delce smodnika na rokah in v laseh, osumljenec je pa strelišče obiskal veliko časa nazaj(nekaj tednov, mesecev), je možno da je osumljeni kriv, ker koža se obnavlja in lasje nam izpadajo vsak dan tako da delci smodnika po moje ne morejo biti več mesecev na rokah in v laseh.
Kazalo