Gospodarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.0 od 27 glasov Ocenite to novico!
false
Skupina United Group je kupila medijski portfelj družbe CME v Sloveniji in na Hrvaškem, ki prek Pro Plusa vključuje POP TV in Kanal A. Foto: BoBo

Dodaj v

CME prodal Pro Plus United groupu, lastniku Telemacha

Pop TV in Kanal A imata nove lastnike
10. julij 2017 ob 16:29
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Skupina United Group, ki je v lasti investicijskega sklada KKR in EBRD, je kupila medijski portfelj družbe CME v Sloveniji in na Hrvaškem, ki prek Pro Plusa vključuje POP TV in Kanal A.

Ameriški investicijski sklad Kohlberg Kravis Roberts (KKR) je v navezi z Evropsko banko za obnovo in razvoj (EBRD) skupino United Group prevzel spomladi 2014. V Sloveniji je med drugim lastnik telekomunikacijskega operaterja Telemach.

Direktor KKR-ja Jean-Pierre Saad je ob današnji objavi posla s CME-jem zapisal, da investicijska družba s sedežem v ZDA že vrsto let učinkovito podpira medije in telekomunikacijska podjetja pri nadaljnji rasti v obstoječem digitalnem ekosistemu. V KKR-ju so napovedali, da bodo dodatno vlagali v televizijske programe in tako okrepili lokalno produkcijo ter jim zagotovili večjo vlogo v mednarodnem prostoru.

Direktor za področje informacijskih in komunikacijskih tehnologij pri EBRD-ju Dirk Werner je medtem poudaril, da je objava močna zaupnica v slovensko in hrvaško gospodarstvo, ki ga izkazuje vodilni svetovni vlagatelj, uporabniki pa bodo z izvedbo posla imeli neposreden dostop do zelo kakovostne domače in mednarodne digitalne vsebine.

Medtem ko v KKR-ju podrobnosti posla niso razkrivali, so več povedali v CME-ju, ki ima v Sloveniji v lasti družbo Pro Plus, ta pa ustvarja vsebine POP TV in Kanala A, na Hrvaškem pa je v njenem medijskem portfelju med drugim televizija Nova TV.

Vrednost posla je 230 milijonov
Vrednost posla je 230 milijonov evrov (262,5 milijona dolarjev) v denarju, prihodke pa bo CME namenil za poplačilo 250,8 milijona evrov posojila, ki zapade 2018. S tem bo znižala svoj denarni vzvod in ceno nadaljnjega zadolževanja.

V CME-ju pričakujejo, da bo transakcija sklenjena do konca leta, pred tem pa morajo zeleno luč prižgati še varuhi konkurence v obeh državah.

Vrednost portfelja KKR v medijskem in IKT sektorju znaša skupaj več kot osem milijard dolarjev, skupna vrednost naložb KKR v Evropi pa presega 20 milijard dolarjev.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
patriot44x2
# 10.07.2017 ob 16:43
Torej fake news ala CNN in podobno poročanje se nadaljuje. Vse kar je Ameriško je ok, migranti so ok vse kar je Slovenskega,Evropskega pa je potrebno takoj popljuvati.
Najbolj žalostno pa je da novinarji v tej hiši to počno z veseljem in brez sramu.
sas
# 10.07.2017 ob 17:15
Kaj mene je kdo vprašal, če še želim imet v paketu pop tv? Nisem ga gledal niti prej pa moram sedaj plačevat cca 3€ zraven ...
Jajaja
# 10.07.2017 ob 16:52
No ja vsak ki je kaj prebral ve zakaj se kupujejo mediji ki največkrat ne prinašajo dobičkov.
Vsi ti čudežni ameriški skladi pa še kar veselo investirajo v klasične medije.
Mediji namreč kreirajo javno mnenje ki samo po sebi sploh ne obstaja in z njimi pač vzpostavljaš javno mnenje ki ga želiš.
In to je glavna naloga medijev ki jih kupujejo ameriški skladi ljudem oprati glavo in vstaviti nov program ko bodo začeli podpirati vse demokratične napade amerike na suverene države kot so bile Vietnam, Libija, Irak in druga vmešavanja v nešteto deugih držav.

In mogoče bodo ljudje potem celo začeli verjeti v vsemigočnost zahodne denokracije pa čeprav je le ta navadna iluzija
One-trick pony
# 10.07.2017 ob 17:34
Ena najbolj degutantnih televizij v našem prostoru. Da to Slovenci gledajo, je spričevalo o njihovi duhovni mizeriji. Tabloidni informativni program, tretjerazredna produkcija zabavnih oddaj in pornografski filmi.
tedomedo
# 10.07.2017 ob 17:21
sas, se strinjam, najboljše bi bilo imeti takšnega ponudnika tv kanalov, da bi si lahko mi sami naredili seznam kanalov. Ampak tega ne bo, ker bi tako vsi prodajalci imeli dosti manj profita, saj bi prodajali vsaj 50% manj kanalov.
Smeško
# 10.07.2017 ob 18:13
@Skippy

Ne vem od kje ti ideja, da so uporabniki YouTuba idioti. YouTube ni samo Lady Ga Ga, danes na njem najdeš predavanja najuglednejših znanstvenikov, ekonomistov, filozofov našega časa, top univerze imajo na njem vse svoje kanale. Če malo pobrskaš se najdejo tudi dobri dokumentarci... Kje drugje lahko poslušaš posnetke predavanj kogar koli se ti zahoče? YouTube je zakon.
Smeško
# 10.07.2017 ob 17:51
Javna televizija mora biti financirana s strani državljanov. V nasprotnem primeru se nam bo čez noč zgodila ameriška zgodba, kjer ob poplavi korporativnih medijev, paradoksalno največ resnice o problemih v ameriški družbi izveš od komika Johna Oliverja in v Kaiser reportu na Russia today, pa so slednji daleč, daleč od nevtralnosti. Na takšen podn od podna je padel ameriški televizijski žurnalizem v rokah zasebnikov.
KLIPAN
# 10.07.2017 ob 17:49
Pojma nisem imel, da je Telemach Ameriški.
Še dobro, da sem to zvedel, ker sem ravno v tem tednu hotel prešaltati na njih.
Sedaj ni šans!!

Torej bosta POPtv in Kanal A sedaj imela še bolj butast program???
Že sedaj je bila katastrofa, sedaj pa itak adijo.

Nikoli ne bom pozabil, ko sem 1x zvečer šaltal med kanali in sem naletel na oddajo, kjer so debatirali kaj se je čez dan zgodilo v "kmetiji", pa zakaj je Micka to rekla Frančki, zakaj je Jožica grdo pogledala Janeza......
Par minut sem bulil v tv in od kulturnega šoka nisem mogel tri dni priti k sebi.
Smeško
# 10.07.2017 ob 17:29
Strešna antena je še vedno zakon. Za vse ostalo pa poskrbijo YouTube, Netflix in ThePirateBay.
mikitr
# 10.07.2017 ob 17:27
Žalostno je ,kako se kopiči kapital v eni točki.Isti lastniki obladujejo internet,GSM,telefonijo,prenos signala,uveljavljeno televizijo in z svojim vplivom tudi javno mnenje.(če pogledamo intenzivnost moderiranja na 24ur.com).
SamoRes
# 10.07.2017 ob 18:33
Vedno več je ponudnikov cene paketov pa kar rastejo. Namesto da bi šli paketi proti 30 evrov gredo proti 70
sosman
# 10.07.2017 ob 17:36
Če bi le več ljudi odpovedali TV pakete... Ne pa da se zmrdujejo, nato pa veselo plačujejo za pranje možganov.
sik
# 10.07.2017 ob 17:32
Relativno malo denarja za nakup v kolikor ne bi obstajalo dejstvo da so zelo zadolzeni tile poptevejevci in akanalovci.
Me pa zanima kaksno bi bilo financno stanje na RTVSLO ce ne bi bilo RTV prispevka ?
Verjetno vse rdeče...
SamoRes
# 10.07.2017 ob 18:43
Za telefonijo in tv damo na leto skoraj več kot za kurjavo.
ps11
# 10.07.2017 ob 20:54
So tako usekani na popu, da so prepovedal komenteranje pod to novico. Se bojijo revcki prestraseni.
acoschwanz
# 10.07.2017 ob 18:18
Morda jih pa zdaj udari kdo po prstih zaradi vsiljevanja programov na sheme.
jureimacure
# 10.07.2017 ob 17:02
Kakšni izraz so se začeli pojavljati v poslovnem okolju.. Ekosistem, vzvod, predlagam resonanca, kondenzator....
KLIPAN
# 10.07.2017 ob 18:45
@Skippy
"Kako imata lahko butast program, če pa sta najbolj gledana? Potem si povedal, da so butasti prebivalci in nimajo Američani nič s tem."

Spet si me narobe razumel.
Hotel sem povedati, da so butasti Američani IN prebivalci, ki to gledajo.

Čakaj malo, a ti resno kvaliteto programa ocenjuješ z gledanostjo???
He, he.....ta pa je dobra.
LjudjeSoOvce
# 10.07.2017 ob 18:41
SamoRes
Vedno več je ponudnikov cene paketov pa kar rastejo. Namesto da bi šli paketi proti 30 evrov gredo proti 70

Dejansko verjameš, da sta konkurenca in trg tista, ki določata ceno? V Sloveniji - raju za kartelna dogovarjanja od bank, ponudnikov goriv, elektrike, itd., itd.,,,? SImpatično prepričanje.
@twwwter
# 10.07.2017 ob 18:41
"V KKR-ju so napovedali, da bodo dodatno vlagali v televizijske programe in tako okrepili lokalno produkcijo ter jim zagotovili večjo vlogo v mednarodnem prostoru."

Beri ravno nasprotno: poslabšanje kvalitete tv programov, zmanjšanje lokalne produkcije (ker je ameriška kobajagi boljša?!#$), večjo vlogo v mednarodnem prostoru pa naj bi zagotavljala ravno dodatno pojačana produkcija z ameriških tekočih trakov.

Če ne verjamete - vse bo jasno čez čas, ko bo izzvenelo tistih par nameščenih "dobrih filmov" in lokalnih oddaj, potem pa bomo namesto gumba za jakost spet pritiskali tistega za naprej.
thomasnn
# 10.07.2017 ob 17:32
Zaradi mene ga lahko kupi tudi Damjan Murko... Če bo račun za trojček zaradi tega nižji, ker ne bom rabil plačevati nečesa, kar ne gledam, po tem je to to.
oziris.va
# 10.07.2017 ob 17:01
O tem so že krožile informacije, marsikdo jih je zanikal oz. rekel, da so "fake news/lažne novice". No, niso bile:
Zakaj bo Pro plus še letos pristal v lasti Telemacha
Figeto
# 10.07.2017 ob 22:15
Zgonceva in Pucer delata face kot Stanlio in Olijo. Non stop se motitia in sta neusklajena po vseh teh letih. Muhič pa govori počasi kot da smo gledalci debili. Petra "še več " pa je itak ajd čau.
roCkY
# 10.07.2017 ob 19:09
Upam, da ima kateri od operaterjev "jajca " in Poopke umakne iz sheme.
Je pa zanimivo kako gredo stvari točno po napovedih čeprav je bilo en kup zanikanja.

Se mi pa trapasto zdi podpirat to ničvredno TV. Pišuka niti CNN-a ne morem gledat, če jim ne dam. No k sreči ga ne gledam. Je pa nekaj drugih kanalov, ki jih bomo očitno vsaj občasno črtali. Kar je preveč je pa preve. Če je privat TV plačjiva naj se trži posebaj!
severnik
# 10.07.2017 ob 18:55
Skupina United Group, ki je v lasti investicijskega sklada KKR in EBRD, je kupila medijski portfelj družbe CME v Sloveniji in na Hrvaškem, ki prek Pro Plusa vključuje POP TV in Kanal A.

To je tista klasična transparentnost poslov :)))
mb128
# 10.07.2017 ob 18:53
Jep, kot sem zapisal že dolgo nazaj. Smo v dobi medijskih gigantov. Vse kar npr. UG v Sloveniji manjka glede elektronskih medijev je radio. Ne vem no mene takšen razvoj dogodkov skrbi celotna zadeva pa je glede gospodarskega prava če vprašate mene vsaj vprašljiva!
Kdo je v tem trenutku vsaj približno primerljiv z UG? Samo Telekom pa še ti imajo dejansko samo en tv kanal dočim jih je UG z to najnovejšo akvizicijo pridobil pet! Zame je to več kot prevladujoč vpliv, ergo gre, več kot očitno za monopol!
Mimogrede, kako je regulator upravičil ta prevzem?
boro007
# 10.07.2017 ob 18:36
Vse je sicer teorija zarote, vendar ko prebereš...

Ameriški investicijski sklad Kohlberg Kravis Roberts (KKR) je v navezi z Evropsko banko za obnovo in razvoj (EBRD) skupino United Group prevzel spomladi 2014. V Sloveniji je med drugim lastnik telekomunikacijskega operaterja Telemach.

Ameriški sklad
"Evropska" banka za obnovo in razvoj
telekomunikacije

Hmm... Mogoče pa le ni vse samo teorija. Če se jim zdi vredno to delat v eni najmanjših evropskih držav, sem prepričan da imajo že skoraj vso evropo pokupljeno.
Taktobo
# 10.07.2017 ob 19:44
Rade volje plačam kak procent davka več, da me ne dezinformirajo.
Figeto
# 10.07.2017 ob 19:33
Bodo odstranili tiste 4 amaterje na 24 kur?
SpicyWeiner
# 10.07.2017 ob 23:56
Telemach je bil prvi, ki se je s ProPlus "dogovoril", da bodo zvišali cene paketov za 3€ zaradi POP TV in Kanala A. S tem so posledično prisilili Telekom in preostale operaterje, da so s ProPlus sklenili isti dogovor, saj jim je drugače grozilo, da bodo ostali brez POP TVja in kanala A, in tako posledično tudi brez velikega števila naročnikov. Že takrat se je govorilo, da bodo lastniki Telemacha prevzeli ProPlus, in danes se je to tudi še uradno uresničilo. Izkoristili so svoj položaj na trgu ter kot bodoči lastniki ProPlusa s tem istim podjetjem dogovorili o dvigu cen. Toliko o temu prevzemu.
mb128
# 10.07.2017 ob 21:15
ps11
Glede tega. Sem enkrat malo gledal in presenečen ugotovil, da 24ur.com gostuje na nekem strežniku v NY USA. Glede tega me zelo zanima če bo še naprej ostalo tako.
Komentiranje? Ja no, kolikor spremljam zadevo na 24ur.com tam zelo dostikrat onemogočijo komentiranje. Imajo še dve posebnosti vsaj za naše razmere. Linka npr. ne moreš navesti niti pod točko razno in imajo tudi, kot mu jaz "ljubkovalno" rečem, sentinela, razumi, če zapišeš določene besede sploh ne moreš oddati komentarja! Zaradi tega in še mnogo drugih stvari jaz tam zelo zelo redko kaj komentiram. Upam, da se bo z tem prevzemom izboljšalo vsaj to!
zlobniCO2
# 10.07.2017 ob 20:09
mogoče pa pop in kanal a propadeta , super
tedomedo
# 10.07.2017 ob 19:11
roCkY, operaterji tega ne bodo naredili, saj dobivajo podkupnine, da vse ohranjajo in tudi dodajo še kaj brezzveznega.
mikitr
# 10.07.2017 ob 18:55
Ja ne ne vem ,kako bi lahko zares ocenjavali ljudi po tem ali kdaj gledajo POPtv ali A kanal.Vsi imamo daljince in kanale.Bi pa bilo zanimivo ,če bi si sami izbirali sheme,ne pa da to počnejo operaterji.(bi se zares pokazalo kaj hočemo gledati.Je pa res ,da smo(vsaj jaz),že prenajedeni vsega tega in raje ne gledam nič ampak sem v naravi.(sploh ko poslušam ,kako se manipulira z ljudmi in njihovimi življenji,zaradi nekaterih ,ki nimajo nikoli dovolj)
Taktobo
# 10.07.2017 ob 19:42
Za 230 miljonov bi tudi jaz vztrajal pri svoji propagandi. Na koncu bomo vsi ''rade volje'' pobrali kamne in šli na vzhodno fronto.
tedomedo
# 10.07.2017 ob 17:09
Ljudje iz Kolodvorske, pazite, da ne boste zaradi tega članka imeli težave z ljudmi iz Kranjčeve :)
tedomedo
# 11.07.2017 ob 12:12
mb128 in vsi drugi, za objavljanje brisanih resnih komentarjev je na voljo #izbrisKomentar. Moderator bo zagotovo zbrisal ta moj komentar, saj se tudi tukaj briše neke komentarje, čeprav 100x manj kot na 24ur.com.
Alde-Nte
# 11.07.2017 ob 00:45
Komercialne Tv bi se morale financirati z oglaševanjem in ne z vsiljenim prispevkom, ki ga je
izpeljala ProPlus. Grcar,Vrabec,Čakarmiš..so iniciatorji tega nezakonitega izsiljevanja preko IP
kabelskih ponudnikov. Ker obe agenciji, ZPS in poslanci DZ niso ukrepali je stvar uspela.Sledil
je prispevek za PlanetTV,verjetno bo tudi za SportClub...Monopolni in kartelni dogovor je tako uspel,gledalci
pa ostali brez možnosti odločanja o ne-gledanju,ne-plačevanju omenjenih programov. Kdo jih bo
ustavil ob nadalnjem dvigovanju prispevka, ob taki zakonski anomaliji je to povsem mogoče.
Morda civilna iniciativa? Ali bomo plačevali tujim lastnikom, slabe programske in informativne
vsebine..??
samyyy44
# 10.07.2017 ob 22:57
Glede na to da imata sedaj Proplus in Telemach istega lastnika, bi lahko Telemach ponujal Proplusove kanale brez dodatnih stroškov na položnici. Konec koncev se dobiček od obeh steka v isti žep.
Hopi
# 10.07.2017 ob 19:14
Vsak but'l ti zna iz enournega filma narediti dvourni film.
Seveda, k' ti notr meče reklame. Seštete v eno uro dolge.

Tako, da tudi poročil ne morem gledati na takih blesavih
POP TV-jih ali A Kanal-ih.

Ma, kdo pa bo gledal tako novičarsko-reklamno sranje.

Še med oddajanjem fuzbala si ne upajo s toliko ga z
reklamami gledalcu polniti gate in vrečke za kozlanje.
Bi koj prišli navijači fuzbala in bi TV postajo razbili do
nerazpoznavnosti.
ST11
# 10.07.2017 ob 18:01
Saj je pri nas financirana s strani drzavljanov, ampak obenem tudi vodena s strani ene politicne opcije.
tedomedo
# 10.07.2017 ob 17:38
Dokler je rtvslo v državni lasti, uradno ne bo problemov s financami, vsi pa vemo, da ima že vsaj 30 let samo izgubo.
@twwwter
# 10.07.2017 ob 20:14
SamoRes: "Za telefonijo in tv damo na leto skoraj več kot za kurjavo."

To je ocena takole "glih za glih" in bi vsaj mene kar malo zeblo. Treba pa je upoštevati, da te tudi marsikatera tv oddaja močno dodatno pogreje in razkuri.
malikaliber
# 10.07.2017 ob 20:05
Ne rabim tv. You tube, je zakon. Gledaš tako rekoč kar ti paše in kadar ti paše. Še več takšnih kanalov bi moralo obstajat.
Mauquin
# 10.07.2017 ob 19:11
Še dobro da imamo RTV :)
tedomedo
# 10.07.2017 ob 19:10
SamoRes
# 10.07.2017 ob 18:43
Za telefonijo in tv damo na leto skoraj več kot za kurjavo.
Ne skoraj, ampak zagotovo več.
tedomedo
# 10.07.2017 ob 19:06
Če niste zadovoljni z največjim spletnim tabloidom v Sloveniji, napišite kaj na "24ur.com = slaba stran" na FB.
malibumbar
# 11.07.2017 ob 16:30
Neuradno se govori, da naj bi se ista skupina zanimala še za T-2.
urosh444
# 10.07.2017 ob 19:10
še več adama sandlerja in jennifer aniston na programu pop tv in kanal a torej
kotzi
# 10.07.2017 ob 22:47
naj pride kkr se med javne usluzbence..se bodo takoj mioljoni pršparal
Kazalo