V podjetju za letošnje leto napovedujejo dobiček, predstavili pa so tudi ambiciozne načrte. Foto: Goran Rovan
V podjetju za letošnje leto napovedujejo dobiček, predstavili pa so tudi ambiciozne načrte. Foto: Goran Rovan

Predsednik uprave Igor Kržan, ki Trimo vodi šele od julija lani, je povedal, da so v matični družbi in skupini lani ustvarili več od pričakovanj in izpolnili vse zaveze dogovora z bankami. Ob koncu leta so dosegli načrt v vrednosti 90 milijonov evrov naročil in presegli prodajo prejšnjega leta za 32 odstotkov.

Kržan je za matični Trimo letos napovedal nekaj manj kot 74 milijonov evrov prodaje in slabega 2,3 milijona evrov čistega dobička. Na ravni skupine pa 121,2 milijona evrov prodaje in tri milijone čistega dobička.

Število zaposlenih se bo zmanjšalo
V matičnem Trimu je zaposlenih približno 350 ljudi, njihovo število pa bodo postopoma z naravnim odlivom zmanjšali na 330, na ravni skupine pa se število približno 780 zdaj zaposlenih ne bo bistveno spremenilo.

Ključni trgi za podjetje bodo letos predvsem Velika Britanija, Nemčija, Francija, Skandinavija in Rusija. V Sloveniji, srednji Evropi in na Balkanu pa bi se radi spet okrepili.

Načrti odvisni od bank
Načrt za doseganje finančnih rezultatov in izpolnjevanje zavez finančnega prestrukturiranja temelji na predpostavki, da bodo banke najpozneje do maja odobrile garancijski potencial, ki je nujen za pridobivanje novih poslov.

Trimo do konca leta pričakuje poplačilo 3,5 milijona evrov obveznosti do bank, izpolnitev vseh finančnih obveznosti iz pogodbe o prestrukturiranju in stopnjo dolga, nižjo od petkratnika.

Iskanje novih lastnikov
Glede iskanja novih lastnikov je Kržan povedal, da je vse odvisno od bank lastnic. Največja lastnica je Nova Ljubljanska banka (NLB). Za nakup se zanimajo v irskem Kingspanu, avstralskem Metrollu in v poljskem finančnem skladu Innova Capital. Po Kržanovih podatkih pa se vključuje tudi idrijski Kolektor.
Kržan je še dodal, da si v Trimu želijo strateškega kupca, ki bo kapitalsko močan, da družbi s tehnološko naprednimi izdelki omogoči razvoj in preboj na mednarodnih trgih.