TAM Europe sicer že vse od stečaja TVM-ja s pomočjo kitajskega kapitala obuja proizvodnjo avtobusov na pogorišču nekoč ugledne mariborske tovarne in trenutno zaposluje že skoraj 200 ljudi, kar je približno toliko, kot jih je tudi nekdanje podjetje, ko je bilo del propadlega sistema Viator & Vektor v lasti Zdenka Pavčka. Foto: BoBo
TAM Europe sicer že vse od stečaja TVM-ja s pomočjo kitajskega kapitala obuja proizvodnjo avtobusov na pogorišču nekoč ugledne mariborske tovarne in trenutno zaposluje že skoraj 200 ljudi, kar je približno toliko, kot jih je tudi nekdanje podjetje, ko je bilo del propadlega sistema Viator & Vektor v lasti Zdenka Pavčka. Foto: BoBo

Za zdaj verjetno edini resni interesent in aktualni najemnik prostorov TAM Europe je namreč že pred dražbo napovedal, da se je zaradi previsoke izklicne cene ne bo udeležil.

Stečaja upraviteljica Alja Markovič Čas je tako že drugič letos zaman čakala na potencialnega kupca. Potem ko je aprila več kot 35.000 kvadratnih metrov zemljišč, poslovni kompleks na njih ter proizvodno opremo, stroje in druge naprave za proizvodnji vozil prodajala po izklicni ceni 7,85 milijona evrov, je zdaj ceno ob soglasju upnikov postavila pri petih milijonih evrov.

Vendar se v družbi TAM Durabus oziroma po preimenovanju podjetja zdaj TAM Europe, ki ima kot zdajšnji najemnik predkupno pravico, dražbe znova niso udeležili. Že pred njo so povedali, da je izklicna cena še vedno višja od njihove ponudbe, ki so jo stečajni upraviteljici posredovali že aprila. "Vsekakor pa ostajamo interesenti za nakup in nadaljujemo pogovore s stečajno upraviteljico s ciljem doseči skupen dogovor za nakup kompleksa," so pojasnili v podjetju.

TAM Europe ponudil 3,5 milijona evrov
Markovič Časova je danes pojasnila, da je nadaljevanje prodajnega postopka odvisno od DUTB-ja in drugih upnikov ter njihove odločitve, ali še dodatno znižati ceno, morda pa bi DUTB privolil tudi v prenos nepremičnin na kakšnega izmed drugih upnikov. TAM Europe je sicer za kompleks že aprila ponudil nekaj več kot 3,5 milijona evrov, a se upniki takrat s ponudbo niso strinjali.

TAM Europe sicer že vse od stečaja TVM-ja s pomočjo kitajskega kapitala obuja proizvodnjo avtobusov na pogorišču nekoč ugledne mariborske tovarne in trenutno zaposluje že skoraj 200 ljudi, kar je približno toliko, kot jih je tudi nekdanje podjetje, ko je bilo del propadlega sistema Viator & Vektor v lasti Zdenka Pavčka.