Gospodarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 40 glasov Ocenite to novico!
false
Magna je odgovorno podjetje, ki se drži obljub, je dejal minister Počivalšek. Foto: EPA
Zdravko Počivalšek
Obe pogodbi, ki ju bodo podpisali, sta z Magno po Počivalškovih besedah že usklajeni in ju bo vlada obravnavala na naslednji seji. Foto: BoBo
Magna Steyr, kmetijska zemljišča v občini Hoče-Slivnica, kjer je predvidena industrijska cona
Hoški župan Marko Soršak si želi, da bi uspele tudi naslednje faze projekta, ki ga načrtuje avstrijsko-kanadski gigant, in bi v končni fazi lahko prinesle tudi preko 3000 delovnih mest (na fotografiji zemljišče, kjer bo zrasel Magnin objekt). Foto: BoBo
Magna Steyr
Avstrijsko-kanadski koncern, ki zaposluje okoli 160.000 ljudi in ima več kot 26 milijard evrov prihodkov, velja za enega najboljših delodajalcev na svetu. Foto: EPA
VIDEO
Počivalšek zadovoljen z g...
VIDEO
Stroji na gradbišču Magne...

Dodaj v

Zadovoljni odzivi na Magnino gradbeno dovoljene, oblikovana delovna skupina

Počivalšek: Pogajanja so bila težka, a končni dogovor glede Magne je dober za vse
6. oktober 2017 ob 11:17,
zadnji poseg: 6. oktober 2017 ob 19:27
Maribor - MMC RTV SLO, STA

Hoški župan Marko Soršak in minister Zdravko Počivalšek sta se z veseljem odzvala na novico, da je ministrstvo za okolje Magni Steyr izdalo gradbeno dovoljenje. "Greenfield" investicijo je pozdravilo tudi združenje Manager.

Gospodarski minister Zdravko Počivalšek je ob obisku Maribora povedal, da bodo pogodbo z Magno podpisali 17. oktobra, država bo Magni za spodbudo dodelila 18 milijonov evrov, multinacionalka pa se bo zavezala k vsaj 100 milijonov težki naložbi, ki naj bi prinesla najmanj tisoč novih delovnih mest.

Počivalšek se je Mariboru vidno zadovoljen odzval na novice, da je okoljsko ministrstvo Magni izdalo gradbeno dovoljenje za začetek gradnje prvega objekta na območju občine Hoče - Slivnica. Kot je povedal, je izdaja gradbenega dovoljenja predzadnja stopnica v prizadevanjih države za projekt, ki bo Podravju prinesel pomembno tujo naložbo in več sto novih delovnih mest. Zadnji korak je napovedan že za 17. oktober, ko bodo na mariborskem letališču slovesno podpisali pogodbi o strateški naložbi in o spodbudi države, ki jo bo prispevala k projektu.

Z veseljem se je na novico odzval tudi hoški župan Marko Soršak, ki je povedal, da je zadovoljen, ker je odgovornim uspelo postopek pridobivanja gradbenega dovoljenja za projekt Magne končno uspelo pripeljati do konca. Veseli ga, da bo omenjena velika naložba, ki prinaša na stotine novih delovnih mest, umeščena v njihovi občini in severovzhodnem delu države, kjer so ta več kot potrebna, ne pa nekje na Madžarskem ali kje drugje.

"Takrat bomo lahko tudi dokončno rekli, da se vloga države pri vzpostavljanju pogojev za omenjeno strateško naložbo končuje," je še dejal minister Počivalšek, ki se je ob tem že zdaj zahvalil vsem sodelavcem na ministrstvu, lokalni skupnosti in tudi nevladnim organizacijam za konstruktivno sodelovanje, da jim je projekt uspelo pripeljati do zdajšnje faze.

Javnosti bodo podrobnosti predstavili kmalu
Obe pogodbi, ki ju bodo podpisali, sta z Magno po njegovih besedah že usklajeni in ju bo vlada obravnavala na naslednji seji. Takrat bodo javnosti tudi predstavljene podrobnosti, za zdaj pa je potrdil, da gre za 18 milijonov evrov spodbude, s katero se avstrijsko-kanadska avtomobilska multinacionalka zavezuje k vsaj 100 milijonov evrov vredni naložbi, ki bo v petih letih prinesla najmanj tisoč novih delovnih mest.

Informacije o tem, kakšni so roki glede uresničitve projekta, bodo ob podpisu pogodbe predstavili v Magni, Počivalšek je le potrdil, da so se priprave na gradbena dela že začele, a bo moral izvajalec del Pomgrad za uradni začetek del počakati še na pravnomočnost gradbenega dovoljenja.

Arheološka sondiranja že potekajo
Gospodarski minister je ob tem povedal, da so bila pogajanja med državo in Magno trda na obeh straneh, a je končni dogovor dober za vse. Verjame tudi, da bo Magna izpolnila vse pogoje za pridobitev okoljevarstvenega dovoljenja, ki ga potrebuje še pred začetkom obratovanja prvega obrata - lakirnice, v kateri naj bi delo dobilo 400 ljudi.

"Gre za odgovorno podjetje, ki ve, kaj je obljubilo. Verjamem, da bodo to, kar je zapisano in mi zahtevamo, tudi izpolnili. V nasprotnem primeru bomo pač morali ponoviti vajo," je dejal Počivalšek in potrdil, da so že dorekli tudi imena šestčlanske komisije, ki bo okoljsko spremljala izvedbo projekta in poznejše delovanje novega proizvodnega obrata v Hočah.

Po zdajšnjih načrtih bodo gradbena dela za prvo fazo predvidoma končana do konca oktobra 2019. Pripravljalna dela na terenu medtem že potekajo, delavci državnega podjetja Slovenski državni gozdovi pa so že posekali drevesa na štirih hektarjih Rogoškega gozda, kjer bodo zagotovili nadomestna kmetijska zemljišča in tako zadostili pogojem kmetijskega sektorja. Hkrati na območju prihodnjega proizvodnega obrata potekajo tudi arheološka sondiranja.

Soršak: Izredna priložnost za lokalno skupnost
Soršak si želi, da bi uspele tudi naslednje faze projekta, ki ga načrtuje avstrijsko-kanadski gigant, in bi v končni fazi lahko prinesle tudi preko 3000 delovnih mest. Za lokalno skupnost, ki jo prav tako še vedno pesti dokaj visoka brezposelnost, naložba poleg delovnih mest pomeni tudi priložnost, da najdejo še kakšne druge točke medsebojnega sodelovanja, tudi na področju družbeno odgovornega delovanja podjetja.

Vloga občine se je s pridobitvijo gradbenega dovoljenja v glavnem že izčrpala, bodo pa tudi v času gradnje in pozneje obratovanja sodelovali v delovni skupini, ki bo budno spremljala celotno dogajanje okoli investicije. Poudarek bo predvsem na okoljskih vprašanjih, Soršak pa verjame zagotovilom Magne, da obremenitve ne bodo izven dogovorjenih okvirjev. "V nasprotnem primeru ne bi bil podpornik tega projekta," je dejal hoški župan.

"Greenfield" investicije so dobrodošle
Združenje Manager je v odzivu pozdravilo prihod načrtovanih "greenfield" investicij, ki po njihovem mnenju predstavljajo odlično priložnost za Slovenijo. Kot so danes zapisali v sporočilu za javnost, je zato zelo spodbudna novica, da so umaknjene vse ovire za prihod tako pomembnega delodajalca kot je avstrijsko-kanadska Magna.

V Sloveniji je lani po podatkih združenja nastalo 25.000 novih delovnih mest, kljub temu pa država še vedno beleži več kot 80.000 brezposelnih. Pri tem je še posebej izpostavljeno Podravje, kjer je ta trenutek še vedno 17.000 ljudi brez rednega dela, zlasti Maribor, ki mu pripada kar 40 odstotkov te številke.

Zato je po njihovem zelo spodbudno, da se bo investicija Magne v Hočah le začela. Kot poudarjajo, kanadski koncern, ki zaposluje okoli 160.000 ljudi in ima več kot 26 milijard evrov prihodkov, velja za enega najboljših delodajalcev na svetu. Revija Forbes ga namreč uvršča na 147. mesto najboljših ameriških in 105. mesto najboljših kanadskih delodajalcev.

Poleg visokih standardov in odličnega odnosa do zaposlenih pa z Magno v Slovenijo prihajajo tudi delovna mesta v slovenskih podjetjih in priložnost za rast lokalnih podjetnikov, predvsem na področju avtomobilskih delov in gradbeništva, poudarjajo v Združenju Manager in ob tem spominjajo, da je gradnja objekta že zaupana slovenskemu gradbenemu podjetju.

Projekt bo spremljala šestčlanska delovna komisija
Minister Počivalšek se je v Mariboru sestal z nekdanjim županom Alojzom Križmanom, ki se je v dogajanje okoli Magnine naložbe v Hočah vključil v času iskanja dogovora z okoljevarstvenimi organizacijami glede pridobivanja okoljevarstvenega soglasja. Dogovorila sta se za obljubljeno oblikovanje delovne skupine, ki bo spremljala projekt.

Zdaj so dokončno opredelili šestčlansko delovno skupino, ki bo spremljala postopke pri projektu Magne, o čemer so se po nekaj nejasnostih vendarle uskladili tudi z investitorjem in ministrstvom za gospodarstvo, je po sestanku pojasnil Križman. V predlagani delovni komisiji naj bi tako po njegovih besedah med drugim svoje predstavnike dobile tudi tri nevladne organizacije, Alpe Adria Green, Slovenski E-Forum in Umanotera, torej vse tiste, ki so bile v postopku pridobivanja okoljevarstvenega soglasja najtrši oreh za Magno. Iz Umanotere so se medtem na vest odzvali z besedami, da o vsem skupaj ne vedo nič, da se niso z nikomer dogovarjali, kaj šele pristali na sodelovanje v takšni delovni skupini.

Komisija bo po Križmanovih besedah ves čas sodelovala z Magno, ki je pristala na redno obveščanje, tako da bo v nekem smislu sestavni del celotnega projekta. V njej bodo sodelovali tudi predstavniki lokalne skupnosti, s strani univerze pa bodo posebej imenovali priznanega strokovnjaka za področje ekologije, ki se bo po potrebi vključeval, ko bodo potekale debate okoli okoljske problematike.

Sa. J., G. K.
Prijavi napako
Komentarji
Tao3
# 06.10.2017 ob 11:28
Bravo Slovenija! Končno same dobre novice o gospodarstvu! Končno je nekdo voz potegnil iz dr*ka in nismo dobili trojke, kot jo je klical Veliki Vodja - Vseved. Gremo naprej!
humanist.si
# 06.10.2017 ob 16:47
Še enkrat tistim, ki se čudite, zakaj takšna gonja. Nasprotovanje Magni je bilo oz. je od nekod sproducirano. To že ve cel Maribor.
Skippy
# 06.10.2017 ob 12:36
@Homer.
ko na območju Ljubljane odstranjujejo cele gozdove za nekaj hal, ko se gradi na barju itd., pa ste vsi tiho. Samo v Mariboru se nič ne sme.
humanist.si
# 06.10.2017 ob 17:07
Homer.

Ne boš me prepričal, dejansko bi moral prepričati cel Maribor. Ti se raje pobrigaj, da bo v bližini letališča Brnik res posekanih "samo" 100-150 hektarjev gozda.Nikjer nisem videl kakšnega tvojega komentarja na to temo, vidim pa nekaj teh skozi ves dan.

Sicer pa kdo misliš, da povzročitelj prašnih delcev, to je promet(15000 ljudi se vozi delat v Avstrijo) in pa zasebna kurišča, kjer ljudje zaradi pomanjkanja denarja pač kurijo kar kurijo.
Skippy
# 06.10.2017 ob 12:34
največji dosežek svojega mandata lakirnico za 400 ljudi, kjer bo polovica zaposlenih Hrvatov in Madžarov.

Da, ti že veš. Koliko jih zaposluješ ti?
Mefisto
# 06.10.2017 ob 15:34
m72
# 06.10.2017 ob 12:55
Zakaj Magna ne preseli tudi sestavljanja vozil na to lokacijo? In proizvodnje delov za avtomobile?


Že 10.000-krat povedano. Največje ozko grlo obstoječe tovarne je lakirnica. Tako je logično, da je to prva zadeva, ki se bo zgradali tukaj. Povsem jasno tudi je, da se bo kmalu selilo tudi sestavljanje avtomobilov. Zakaj pa misliš, da je Magna vztrajala na lokaciji, kjer je veliko prostora za širitev?
humanist.si
# 06.10.2017 ob 16:54
trdoleskao

Če še ne veš, skozi plače in prispevke bo s to tovarno v državno malho ravno pritekal ta denar za stvari, ki si jih naštela. Dočim pri trgovinah je že slabše, ker se v njih prodajajo tudi uvoženi izdelki, za katere pa gre denar iz države.Zakaj misliš, da so tako pomembni izvozniki? Zato ker skrbijo za ravnovesje med uvozom in izvozom. Uvozit je lahko, malce težje je izvoziti.

V kolikor pa glede na zgoraj omenjeno zapreš vsa podjetja, pa lahko zapreš tudi državo.
humanist.si
# 06.10.2017 ob 16:45
Hvala Bogu, da ste je izteklo, tako kot se je. Sedaj pa je na potezi podjetje, da bo zagotovilo dobre plače in delovne pogoje. Vsekakor pa bo večja konkurenca služb prinesla boljše plače in delovne pogoje za vse zaposlene v Mariboru in okolici.

Moram pa pohvaliti Počivalška, ki je res moral cel čas držati projekt nad vodo kljub nenehnih neresnicam in polenom pod noge s strani nasprotnikov, torej določene politične stranke v sodelovanju z raznimi "novinarji" in podjetji. Eni bi pač zaradi svojih egoističnih parcialnih interesov odvzeli možnost zaposlitve ogromnemu številu ljudi v že tako obubožanem Mariboru. Ni čudno, da so se v preteklosti lahko dogajale takšne kraje. Glede na to, kakšen pravi obraz so nekateri pokazali, res ni čudno.
izo
# 06.10.2017 ob 15:37
nismo dobili trojke, kot jo je klical Veliki Vodja - Vseved

seveda smo dobili trojko in to domačo: dutb, ndh in slaba banka. za to so dvignili roko vsi, črni, beli in rdeči ter prepovedali referendume na to temo.
toliko o demokraciji in neodvisnosti slovenije..
garmond
# 06.10.2017 ob 17:40
Lahko samo rečem, da je končno v Sloveniji spet enkrat zmagal razum. Ker se to pri nas dogaja zelo redko, je zato tudi veselje večje.
m72
# 06.10.2017 ob 13:13
"Bomo videli čez nekaj let, ko bodo okostnjaki začeli padati iz omar.
Takrat bo znano tudi koliko je Lex Magna stal in kdo je pokasiral........."


... kdo je moralno in pošteno pokasiral.
Guinness
# 06.10.2017 ob 12:29
Pomilovanja vredna je država, v kateri ima gospodarski minister za največji dosežek svojega mandata lakirnico za 400 ljudi, kjer bo polovica zaposlenih Hrvatov in Madžarov.

Pomilovanja vredna je drzava, kjer po anketah vodilna stranka zaradi politicnih tock in lastnih interesov rusi in siri lazi o projektu, ki lahko prinese vec tisoc delavnih mest
Emmure
# 06.10.2017 ob 20:24
Homer,ti pa prosim ostani na Primorskem in Štajersko samo obiskuj in se ne sekiraj za moje vodne vire.Jaz pijem vodo iz pipe že 50 let ,sredi Tezna,med lakirnicami,sežigalnicami,vse mogoče je tam,ampak voda iz pipe teče čista
humanist.si
# 06.10.2017 ob 17:10
Homer.

Ne boš me prepričal, dejansko bi moral prepričati cel Maribor. Ti se raje pobrigaj, da bo v bližini letališča Brnik res posekanih "samo" 100-150 hektarjev gozda.Nikjer nisem videl kakšnega tvojega komentarja na to temo, vidim pa nekaj teh skozi ves dan pod to temo.

Sicer pa kdo misliš, da povzročitelj prašnih delcev, to je promet(15000 ljudi se vozi delat v Avstrijo) in pa zasebna kurišča, kjer ljudje zaradi pomanjkanja denarja pač kurijo kar kurijo.
K_ris
# 06.10.2017 ob 14:41
@Homer.

ki bo morda celo en dan zaposlila 400 ljudi

@Sr Maček

400 ljudi, ki si bodo dnevno uničevali lastno zdravje za minimalno plačo.

Pa sta vidva sploh prebrala članek? Magna je podpisala zavezo, da bo v petih letih tu najmanj 1000 delovnih mest. Ne 400, ampak 1000.
izo
# 06.10.2017 ob 14:07
"Gre za odgovorno podjetje, ki ve, kaj je obljubilo. Verjamem, da bodo to, kar je zapisano in mi zahtevamo, tudi izpolnili. V nasprotnem primeru bomo pač morali ponoviti vajo,

lool, evo vam, še prizna direkt v kamero. tiste zaveze oz kvazi pogodbe ne veljajo nič, se lahko pokakamo gor.
Fritz.si
# 06.10.2017 ob 11:32
Ah, Počivalšek, če bi ti in tvoji kolegi na vladi bili vsaj malo sposobni, ne bi bilo nobene drame okrog Magne. Bistvo pa je, da ste dolžni zagotoviti takšno zakonodajo in takšno okolje, ki bo vsem podjetjem, ne samo Magni, omogočalo normalno investiranje in delovanje v R. Sloveniji ob spoštovanju vseh naravovarstvenih in ostalih predpisov.

Ali ste, g. Počivalšek, sposobni česa takšnega ali raje zvijate zakone samo za določene?
humanist.si
# 06.10.2017 ob 16:57
Guinness

"Se strinjam, a povdarek je na LAHKO. In pri tem projektu je toliko če-jev, toliko lobiranja in toliko tovarišijskih interesov ter povezav,

Zanimivo...ja osebno precej vec tovariških interesov in povezav, vidim na strani, ki je rusila projekt"

Zanimivo je tudi, da so nekateri kao levičarji in desničarji v nasprotovanju Magni postali pravi prijatelji. Morda pa so že bili prej in je to vse to levo desno samo predstava za ljudstvo z namenom deli in kradi.
moonylink
# 06.10.2017 ob 16:37
kaksni "argumenti" lol...v enem komentarju je vse narobe ker gre ocitno za prenizkotna dela za komentatorje, v naslednjem se nekdo ze pritozuje da "jih bojo uvozili"...

v glavnem pa mora vsaj 50% nabijati in se pritozevati v tri krasne ker slovencu pac nikoli ni nic prav

slovenec sem in ne jamram ja...cerar je zadel zebljico na glavico s tem, zato pa tak odziv takrat haha...sakramenski revezi ubogi ja lol...saj ste za v uboznico narodov...
Guinness
# 06.10.2017 ob 13:25
barje pa ni ravno kmetijsko zemljišče 1.kategorije

tudi njiva na gramozu med avtocesto in letaliscem ne...

Sicer pa smo med vodilnimi v Evropi po neobdelanih kmetijskih povrsinah...to nakladanje o prvovrstnih kmetijskih zemljiscih je pac bilo del rusenja projekta.
AlBundy
# 06.10.2017 ob 11:55
Pomilovanja vredna je država, v kateri ima gospodarski minister za največji dosežek svojega mandata lakirnico za 400 ljudi, kjer bo polovica zaposlenih Hrvatov in Madžarov.
uhek
# 06.10.2017 ob 17:25
Vsi ki pljuvate po Magni, vidim da ste večinoma iz sekte SDS, no, od kje podatek da bo minimalna plača in da bodo v Magni delali izključno madžari in hrvati, pa še tile na ketne privezani? Magna se je sicer zavezala da bo plača nad povprečjem kot v sorodni branži, torej dragi SDS okoljevarstveniki, plača bo višja kot jo plačuje vaš SDS direktor v lakirnici ADK v Hočah - tam plačuje minimalce in delavci že čakajo da gredo bay bay k Magni če jim ne zvišajo plač in oj... tudi ADK lakirnica je na vodovarstvenem območju, na prvovrstni zemlji v Hočah pa to ... A to pa je vam JJ rekel da je ok, ... ADK lakirnica za minimalca v Hočah je ok, ker je lastnik od SDS... Magna z plačo nad povprečjem v Hočah pa ne...? ADK lakirnica je lahko na vodovarstvenem območju? ... Poleg tega je v Hočah še tiskarna Leykam, asfaltna baza, Insem, Lestro, betonarna... itd - vse to je lahko, Magna pa ne? Očitno JJ ni dobil provizije in vam je ukazal da pljuvate... smilite se mi :D
izo
# 06.10.2017 ob 14:04
Pogajanja so bila težka, a končni dogovor glede Magne je dober za vse

kakšna pogajanja? gre za legitimni postopek, ki ga zakonodaja dopušča oz je zanalašč implementiran noter, ker načeloma naj bi okolje in prostor imelo možnost obrvanavm preverbe ipd. zato pravim, da država laže samo sebe, sprejeme neke ad hoc popravke zakonodaj ipd, da se lahko na vse šriti uleže pred kvazi nekimi strašnimi investitorji ipd, kjer itak tričert investicije pokrijemo sami. ko pa pride pobuda s strani naroda, manjših podjetnikov ipd, pa se meče polena, kolikor se le da, noče podpisovat že drugače potrjenih gradbenih dovoljenje ipd (ne na pamet govorim).
kje je gradbeno in dokumentacije za tisti tir, ki se naj bi gradil v 1, fazi? je obravnavan v okoljske soglasju ali kateri koli drugi obravnava, ki je nujna po črki zakona?
koga vi farbate z tistimi nadaljnjimi fazami?
GoodFella
# 06.10.2017 ob 13:17
Zavzetost Počivalška za pridobivanje investicij v Slo lahko samo pohvalim, ne glede na njegov bolj robusten slog, pač pove neposredno, brez olepševanja. Razumem pa, da ta uspeh boli stranko velikega vodje, ki ne privošči napredka in uspeha državi in njenim ljudem, v kolikor niso oni na oblasti. Ampak ljudje so jih že spregledali in jih imajo dovolj, te njihove referendumske in podobne sabotažne akcije podpira le še peščica gorečnežev. Prej ko bodo to spoznali, manj bo frustracij :)
nikhrast
# 06.10.2017 ob 16:37
Saj ne vem če je folk v Sloveviji normalen, problem niso politiki ampak folk sam.
Poglej kako se nekateri trudijo da bi preprečili gradnjo te tovarne, samo po svetu pa folk komaj čaka na ta dobro plačana delovna mesta, občine, provincije, države... pa dajo tem podjetjam tudi ogromne subvencije.
Pa zgleda da bo lakirnica problem samo v Sloveniji, na stotine lakirnic po svetu, problem bo pa samo v Sloveniji.
GoodFella
# 06.10.2017 ob 16:07
Quendi, v debate z dežurnimi nergači, ki jim nikdar ni nič prav, razen tisto, kar požegna Veliki vodja s Trstenjakove, se mi pa res ne da spuščati. Sam sem mnenja, da mariborski konec rabi take naložbe, ce neka rumena strankarska centrala misli drugače, me pa prav nic ne briga.
Radenm
# 06.10.2017 ob 15:28
@K_ris
Je v v tej "zavezi" zapisano, da so to Slovenci?
Ni!
Torej so lahko tudi "uvoženi" od kjerkoli...
Kaj se zgodi, če se Magna ne drži "zaveze"?
Nič!
Zaposlili bodo par robotov več.....


Kaj pa če je Magno v resnici sforsiral Soroš zato da bodo iluminati lashko zavladali svetu?

Kaj pa če ti namerno poskušaš zbiti legitimnost in s tem ceno podjetja da boš lahko to ti poceni kupil?

Kaj pa če...

Kaj pa če bi raznorazni pametnjakoviči dojeli da na "Kaj pa če" ne bo nobenega napredka, nobenega razvoja.

Najprej se pritožujete kako nas "vsi prehitevajo po levi in po desni!", potem ko se hočemo premaknit se pa pritožujete "NE BOHNEDAJ NE SMEMO SE PREMAKNIT KAJ PA ČE SE SPOTAKNEMO!"

Mislim.....m'rš pa taka logika!
Homer.
# 06.10.2017 ob 15:18
@Guinness
Da ne nabijamo o kvaliteti tega zemljiča, povzemam govor državne sekretarke na kmetijskem ministrstvu:
“Nedvomno gre za zelo kakovostna kmetijska zemljišča, ki so nad povprečno boniteto tovrstnih slovenskih zemljišč,”
Guinness
# 06.10.2017 ob 13:27
Se strinjam, a povdarek je na LAHKO. In pri tem projektu je toliko če-jev, toliko lobiranja in toliko tovarišijskih interesov ter povezav,

Zanimivo...ja osebno precej vec tovariških interesov in povezav, vidim na strani, ki je rusila projekt
Homer.
# 06.10.2017 ob 13:04
@Skippy
Hja, dobro teorijo imaš.....
Če je nekje bil greh, potem je najbolje greh kar uzakoniti....

Sicer pa ne vem za nobeno odstranjevanje "celih gozdov" v Ljubljani, barje pa ni ravno kmetijsko zemljišče 1.kategorije...
No ja, v primeru Popovič (Serming), je cenilec močvirje ocenil kot zazidljivo zemljišče 1.kategorije.

Očitno je vse relativno, pa tudi tvoja teorija.......

Bomo videli čez nekaj let, ko bodo okostnjaki začeli padati iz omar.
Takrat bo znano tudi koliko je Lex Magna stal in kdo je pokasiral.........
m72
# 06.10.2017 ob 12:55
In zdaj bodo z bananovca dol skočili od veselja in naredili veselico, ali kaj? Ker bo z darilom 18 M€ multinacionalka morebiti odprla čez tisoč delovnih mest za štrajgoblanje pleha in flaširanje vode? In to v mestu, ki je apetite "samostojnih in neodvisnih" plačalo s 30 000 delovnimi mesti in z uničenjem industrije, ki je bila uspešna tudi v svetovnem merilu! Z lastnimi, tehnološko neprimerno bolj zahtevnimi izdelki, katerih barvanje je bilo le zadnji delček mozaika.

Zakaj Magna ne preseli tudi sestavljanja vozil na to lokacijo? In proizvodnje delov za avtomobile?
izo
# 07.10.2017 ob 14:36
Sedaj bodo tudi drugje v Sloveniji še bolj zavzeto pozidavali kmetijske površine, češ, če lahko Magna, lahko tudi mi.

ne bo, se ne rabiš sekirat. vlada pač da odpustke določenim, kako naj to rečem, globalnim političnim opcijam (praktično večina prevzemom državnih deležov ipd), narod pa zateguje do nezavesti. še zadnjič, ker očitno ne štekate mojega komentarja: jst nisem proti investicijam, sem pa proti bližnjicam za hišne podmizne posle, medtem ko se bremza vse domače podjetnike ipd. in tukaj je bil tak primer, sem 100% prepričan, kot je bilo pri markatorju, ko si prišli z novo zakonodajo njihm na roko, kot je bilo pri lašlem, pri gsm repertoarjih, tešu itd itd, lahko naštevam cel dan. država naredi ovinek mimo lastne zakonodaja in omogočil posle, ki so bili zahtevani pri obisku tistega jetseta, ki je pri nas se mastil kakšen mesec v enem od slavnih ljubljanskih hotelov. so prišli obkljukat tisto listo za razdajo državnih firm.
po istem postopku so jastrebi leteli v vzhodni berlin po padcu zidu.
zapravico
# 06.10.2017 ob 20:06
Kdo je zadovoljen?
moonylink
# 06.10.2017 ob 16:39
pa pripeljite vi v slovenijo kaksno "boljso" investicijo ko ste tako pametni...a mislite da so morali na vladi zavrniti Apple zato da so lahko Magni ugodili ali kaj...otrocad naivna....
Homer.
# 06.10.2017 ob 12:17
Če je največji dosežek te vlade lakirnica v vodovarstvenem področju, za katero je dala celo subvencijo, specialno za Magno sprejela poseben zakon, ki bo morda celo en dan zaposlila 400 ljudi (nikjer ne piše, da bodo to Slovenci) in za katero upajo, da bodo spoštovali okolje varnostno dovoljenje (za katero bi morala vlada kazensko odgovarjati)........, potem bolje da ugasnemo luč in rečemo "lahko noč"!
amigo
# 09.10.2017 ob 06:59
V vsaki občini so naredili velike obrtno-podjetniške centre, ki zijajo večinoma prazni.
amigo
# 09.10.2017 ob 06:57
Saj tega ne moreš verjet. Opozoril sem na pozidavanje kmetijskih zemljišč. Tako imamo samo 800 mx2 na prebivalca, pa sem dobil 7 minusov.
Skippy
# 09.10.2017 ob 01:39
@izo
tako se to dela v vseh državah, tudi v ZDA, Avstraliji, Singapurju, Nemčiji.

Ali vzameš delovna mesta ali pa jih nimaš.
malidelnicar
# 07.10.2017 ob 13:44
Vsaka tuja "greenfleid" investicija pomeni normalizacijo Slovenije v moderno zahodnoevropsko državo. Podpiram!
malidelnicar
# 07.10.2017 ob 12:14
Končno nekaj pozitivnega.
Emmure
# 06.10.2017 ob 20:20
Vsaj ena investicija,ki ni propadla zaradi nekih kvazi drevesoobjemalcev in civilnih iniciativ,ki nimajo bolj pametnega posla.Bravo za Magno in Bravo za tiste,ki so to omogočili.
pepo73
# 06.10.2017 ob 19:29
Najboljše pa je ko ljubljančan pametuje,lahko pa preselitev nekaj ministerstev v Maribor,pa ne rabimo Magne.
amigo
# 06.10.2017 ob 17:41
Magna je odgovorno podjetje, ki se drži obljub, je dejal minister Počivalšek.

Ko bo prišel za izpolnitev obljub, Počivalšek ne bo več minister.
QUENDI
# 06.10.2017 ob 15:47
GoodFella
....za katere naložbe ja ta robustni slog še zaslužen....omenjena je še v oblakih....
Homer.
# 06.10.2017 ob 15:07
@K_ris
Je v v tej "zavezi" zapisano, da so to Slovenci?
Ni!
Torej so lahko tudi "uvoženi" od kjerkoli...
Kaj se zgodi, če se Magna ne drži "zaveze"?
Nič!
Zaposlili bodo par robotov več.....
hitrostrelka
# 06.10.2017 ob 14:27
G. minister ne verjame v pravljice v Božička seveda.
AlBundy
# 06.10.2017 ob 12:35
Pomilovanja vredna je drzava, kjer po anketah vodilna stranka zaradi politicnih tock in lastnih interesov rusi in siri lazi o projektu, ki lahko prinese vec tisoc delavnih mest.

Se strinjam, a povdarek je na LAHKO. In pri tem projektu je toliko če-jev, toliko lobiranja in toliko tovarišijskih interesov ter povezav, da si tega vsi skupaj niti predstavljati ne moremo.
Skippy
# 09.10.2017 ob 01:46
Ko pa rečeš, da je treba za neko varnost, šole, prehrano, revne... denar, pa ga nikoli ni.

Če bi hodil v službo, bi vedel, da ti vsaj 70% zaslužka poberejo ravno zaradi zgoraj naštetega. V Sloveniji gre preveč za te reveže, gobcače in državne uslužbence, zato tudi vso to nasprotovanje od zgoraj.
Skippy
# 09.10.2017 ob 01:42
Proga Koper-Divača je speljana skozi vodovarstveno območje, Duhovnik pa je hotel progo še enkrat speljati skozi to območje. Primorci smo enotno rekli NE! ...

Še dobro, da si Primorec. Drugače bi se celo kdaj peljal v Avstrijo proti Grazu in bi videl, kaj so tam naredili z "najboljšimi" kmetijskimi zemljišči ob avtocesti - namenili so jih za proizvodnjo. Očitno celi svet dela narobe, samo ti imaš prav.
zapravico
# 07.10.2017 ob 07:07
Minister počivalšek bo pa zdaj lahko počival na lovorikah
Kazalo