Ljubljana
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 23 glasov Ocenite to novico!

Poudarki

  • Neuradno naj bi Cammeo, ki je v lasti Vladimirja Minovskega, v zagon podjetja v Ljubljani vložil od tri do pet milijonov evrov
Taksi
Ljubljanskim taksistom se obeta konkurenca. Foto: BoBo

Ljubljanskim taksistom se obeta konkurenca iz Hrvaške

Podjetje Cammeo naj bi zaposlilo 200 prevoznikov
17. avgust 2017 ob 21:10
Ljubljana - MMC RTV SLO, Televizija Slovenija

Ljubljanskim taksistom se obeta konkurenca, saj namerava hrvaško taksistično podjetje Cammeo že septembra v Ljubljani delovati s stotimi vozili. Trenutno poteka izobraževanje prihodnjih voznikov, zaposlili pa naj bi 200 ljudi.

Cammeo naj bi septembra na ljubljanske ulice pripeljal 100 vozil na plin; prevoz bo mogoče naročiti prek mobilne aplikacije, potekal pa bo kot pri običajnih taksijih s taksimetrom.

Direktor Cammea Slovenija Denis Vresk je poudaril, da želijo delovati po zakonu, zato bodo imeli vozniki ustrezne licence, bodo pa tudi uniformirani. Cen prevozov še ne razkrivajo, so pa poudarili, da bo delo dobilo 200 ljudi. Vresk je ob tem dejal, da morajo biti vsi vozniki Slovenci, ki poznajo Ljubljano in slovenski jezik.

Ljubljanski taksisti niso navdušeni
Konkurenca ne navdušuje ljubljanskih taksistov, ki že lep čas pogrešajo ureditev razmer. Predsednik taksističnega društva Ljubljana Tomo Žmavc meni, da so v ozadju spet drugi interesi. "Taksistov je v Ljubljani že tako preveč, cene pa so že tako nizke, da jih konkurenca ne more znižati." Vresk pa se ne strinja s tem, da je trg zasičen, temveč meni, da je za dobro storitev in kakovostnega prevoznika vedno prostor.

Neuradno naj bi Cammeo, ki je v lasti Vladimirja Minovskega, v zagon podjetja v Ljubljani vložil od tri do pet milijonov evrov. Po Ljubljani načrtujejo širitev tudi v Maribor, Celje, Koper in Kranj.

VIDEO
Ljubljanski taksisti bodo dobili hrvaško konkurenco
Lidija Pak, TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
rokovnjac
# 17.08.2017 ob 21:21
Tako nemarmih, goljufivih in neprofesionalnih taksistov, kot jih ima ljubljana ne najdeš nikjer drugje v razvitem svetu
Kdorkoli pride za konkurenco bo ok
Platon
# 18.08.2017 ob 03:16
Meni pa nikol ni šlo v račun kako lahko eni kvazi taxisti leta in leta mutijo... Že na 100km vidiš da je taxi tabla le krinka...ne zasluži niti za burek, kaj šele za prispevke in plačo, nepismen...vozi pa vozila višjega cenovnega razreda...nekaj ne štima ... utaja davkov, pranje denarja, ostale nedovoljene vzporedne dejavnosti...? Kje je FURS?
samo.hladnik
# 17.08.2017 ob 22:14
@rokovnjac - kar si napisal vsekakor drži za "črnogorsko" navezo taksistov, ki čakajo v vrsti na avtobusni postaji v LJ. Ti so res goljufivi in na splošno čisti poden.

Po drugi strani pa še nikoli nisem imel slabe izkušnje s taksisti, ki jih pošljejo resne taksi družbe, ko jih pokličeš po telefonu. Čisto vedno so bili profesionalni in tudi pri računu korektni.

Glede avtoplina - se strinjam in ga absolutno podpiram. Zgori povsem čisto (samo CO2 + H20), brez stranskih produktov kot so npr. dušikove spojine, trdni delci itd.
Sussudio
# 18.08.2017 ob 00:23
Naj kar pride konkurenca. Trenutna situacija s taksiji v Ljubljani je obupna. Človek ima vtis, da ima opravka z mafijo. No sicer Ljubljana kot celota deluje v rokah mafije...
Sorrento
# 17.08.2017 ob 22:03
Avtoplin je edina sprejemljiva rešitev za v naša mesta, ki je hkrati v redu tudi s cenovnega vidika.

Če drugega ne, bodo iz trga izrinili nekaj strupenih dizelašev.
penzl
# 17.08.2017 ob 21:42
Poštena konkurenca je vedno dobrodošla. Zgleda da tile niso kot Uber in stvari jemljejo resno, skratka gre pač za malo večje taksi podjetje. Če bo razmerje med ceno in kakovostjo storitve boljše kot pri ostalih taksistih potem se slednji pač lahko pod nosem obrišejo v kolikor se niso sposobni prilagodit.
samo.hladnik
# 17.08.2017 ob 22:43
V mestih so v prvi vrsti problem trdni delci, ki prihajajo iz dieselskih motorjev. Zaradi teh mikroskopsko majhnih delcev, ki se zažrejo v pljuča in prihajajo v krvni obtok ljudje v Evropi dejansko množično umirajo, glej zdravstvena poročila na to temo.

CO2 je sekundarni, globalni problem, povezan s segrevanjem ozračja, ne pa neposredno s človekovim zdravjem na kratek rok. Pa tudi pri sproščenem CO2 je pri avtoplinu cca polovični prihranek za okolje.

Enostavno zato, ker ima avtoplin manjšo kalorično vrednost, a zgori bistveno bolj čisto oz. v energetskem smislu učinkovito.
thymiann
# 18.08.2017 ob 09:58
Prihod v Ljubljano pusti res dober prvi vtis; avtobusna/železniška postaja sta slabši kot tisti v Damasku, nato te pa še polpismeni taxi šahisti oberejo. Turisti dobrodošli!
don_lavtarini
# 17.08.2017 ob 22:39
Trenutno se nahajamo v 11 mest...
DAbears
# 18.08.2017 ob 01:01
Hahaha ulozit 4 miljone v lublano ni slabo 10% vemo kam gre
SMILE88
# 17.08.2017 ob 22:30
Par dni nazaj sem v Zgrebu uporabil taksi Cammeo in je bil čisto ok. Aplikacija je podobna Uberjevi, samo da ni v naprej določena cena, taximeter pač.
KunteKinte
# 18.08.2017 ob 04:49
V osnovi bo vse manj in manj teh taksi šahistov ..tisti z železniške lahk samo še kakega tujca oberejeo.. v Lj se odo s taksi prevozi ukvarjala 2-3velika podjetja ki bodo opravila 90 % prevozov..
preostanek pa bodo si razdelili manjši taksisti..hoteli..ti s ceste..

Je pa plin velik plus za tega hrvata.. vsak povprečen ljubljančan ..ce bo cena enaka dizelašem raje vzel plin..
slovenkaaaa
# 18.08.2017 ob 08:05
Platon, tako kot en prodajalec okvirjev za slike v našem mestu, stalno, ko hočem tja, ima zaprto, a "dela" že leta. Več kot očitno je prodajalna le krinka za druge posle. Tako kot oni z zelenjavo v Izoli, ki so ga dobili z drogo...
fotrM
# 18.08.2017 ob 10:41
" Vresk pa se ne strinja s tem, da je trg zasičen, temveč meni, da je za dobro storitev in kakovostnega prevoznika vedno prostor."

Res je...samo lenuhi in odiralci naroda se bojijo konkurence...
zozozo
# 18.08.2017 ob 10:30
Zadnjic me taksist ni zelel pobrati na glavni postaji, ker ni zelel moje velike torbe dati na zadnje sedeze. Mogoce bo v prihodnje dvakrat premislil :))

Ne, ne bo. Ker pravi taksist bi te brez težav pobral, tisti, ki si ga ti vprašal, pa itak nima namena taksirat.
zozozo
# 18.08.2017 ob 10:13
Spet nekaj komentirajo ljudje, ki se očitno ne vozijo s taksijem v Ljubljani. Dejansko stanje je tako, da se nikakor ne razlikuje od katerega koli drugega evropskega mesta.

Edini problem je tistih pet kvazi-taksistov, ki zaseda prostor na kolodvoru in nateguje turiste. To bi morala urediti inštekcija oz. policija.

Ampak na podlagi tega pljuvat vse ostale taksiste, ki delajo pošteno, je še kar svinjarija.
Untamle
# 18.08.2017 ob 08:45
utaja davkov, pranje denarja, ostale nedovoljene vzporedne dejavnosti...? Kje je FURS?

Sedi v pisarni.
Robiland
# 18.08.2017 ob 05:39
Zadnjic me taksist ni zelel pobrati na glavni postaji, ker ni zelel moje velike torbe dati na zadnje sedeze. Mogoce bo v prihodnje dvakrat premislil :))
Dancoman
# 18.08.2017 ob 08:43
Končno! :)
based god
# 18.08.2017 ob 10:04
Reklama za Amis ADSL
Daewoo Nubira
Audi 100

What year is this??
zapravico
# 18.08.2017 ob 09:21
Večina taksistov ne zna slovensko,računajo kakor se jim zdi,tako da bo dobrodošla konkurenca,in če se bo obnesla,kličeš samo njih,gnoji bodo pa propadli
OnionRing
# 20.08.2017 ob 15:23
upam da boste pridni in jih ne boste klical , kle noben ne rab hrvaskih stvari, je ze Mercator pa mlinar sta prevec....
zml
# 19.08.2017 ob 15:41
Taksiji so dokaj poceni, tako da se ti v LJ absolutno ne izplača imet svojega avta, kar je dobro. Še celo za kakšno daljšo vožnjo parkrat na leto bi lahko vzel taksi in bi finančno še vedno bil na boljšem. Konkurenca bo lahko boljša pri prilagodljivih tarifah za redne stranke, za daljše relacije, pri točnosti in zanesljivosti, da bo "samo še 5 minut" res pomenilo 5 minut.
izo
# 18.08.2017 ob 13:45
Tako nemarmih, goljufivih in neprofesionalnih taksistov, kot jih ima ljubljana ne najdeš nikjer drugje v razvitem svetu
Kdorkoli pride za konkurenco bo ok


bomo vas videli tako komeantirat, ko bobod privlekli delovno silo na vašem področju in s tem splošni dumping ceha. o tem gvorim, ko omenjam uber, airbnbn itd itd, pa nočete razumet.
celo bivši jugo hočejo spravit pod en poceni konglomerat za delo, pod pogojem da je seveda v eu, da bodo zadržali upravne bombončke. s slovenijo vred, da se razumemo. boste potem lahko kričali preko bivših sistemov ipd..
Untamle
# 18.08.2017 ob 08:44
Vresk je ob tem dejal, da morajo biti vsi vozniki Slovenci, ki poznajo Ljubljano in slovenski jezik.

Ločite med Slovenci in tistimi ki imamo dovoljenje za delo? Očitno ne.
jk11
# 18.08.2017 ob 15:17
Ni sto dodatnih taksijev za Ljubljano preveč? Če bodo na železniški postaji turiste skasirali mogoče,domačini pa vem če tako množično uporavljajo taksije.
JohnSmith
# 18.08.2017 ob 12:48
@samo.hladnik: Glede avtoplina - se strinjam in ga absolutno podpiram. Zgori povsem čisto (samo CO2 + H20), brez stranskih produktov kot so npr. dušikove spojine, trdni delci itd.

To pa ni res, da je povsem čist. Zgori tudi v ogljikov monoksid, dušikov monoksid, žveplov dioksid in seveda saje.
xnplater
# 18.08.2017 ob 12:07
ni iz hrvaške, ker ne greš v hrvaško, ampak je s hrvaške, ker greš na hrvaško.

bolje, da ljudje ne berejo časopisa, se bojo še napake naučili
zapravico
# 18.08.2017 ob 09:18
To bo borba
Rolf
# 18.08.2017 ob 12:09
@Glede avtoplina - se strinjam in ga absolutno podpiram. Zgori povsem čisto (samo CO2 + H20), brez stranskih produktov kot so npr. dušikove spojine, trdni delci itd.@
Kaj pa CO?
ma dej
# 18.08.2017 ob 13:51
saj že sedaj ni nobenega slovenca za volanom taxija
JANI.ST
# 18.08.2017 ob 13:04
Ne vsedem se v Taxi v LJ. Grem rajš pol ure peš.
tomive
# 18.08.2017 ob 12:37
Itak... Slovenčki, ko vas Hrvati prehitevajo po levi in po desni! :)))
Pokupili so vso vašo prehrambeno industrijo in to neki bankrotirani tajkun :)

Kako se mi smeji! :D

Vse to in še več za 22 let vladanja levice - na 50 let podlage!
ijagodn1
# 18.08.2017 ob 03:54
Balkan taxi, bo prišel v Slovenijo,
a bo tudi cena balkanska?
whiteswan
# 17.08.2017 ob 22:12
Dacia bo povecala prodajo :)
por
# 17.08.2017 ob 22:30
A ni CO2 strah in trepet, @samo.hladnik? :-)
tron
# 17.08.2017 ob 21:31
V Maribor jih ne bo, se ga bojijo, tam hitro pade batina, hehe.
Kazalo