Lokalne novice

Poudarki

  • Protestno prižiganje sveč pred občino
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 21 glasov Ocenite to novico!
Radar v Mariboru
Razburjenje zaradi postavitve mariborskih radarjev se od javnosti seli v klopi mestnega občinskega sveta. In na družbena omrežja. Foto: STA
VIDEO
Mariborski radarji na izr...

Dodaj v

Mariborska opozicija zahteva, da župan pokaže dokumentacijo

Za radarje sveče in spletni protest, ki se lahko preseli tudi v občinski svet
2. november 2012 ob 08:29,
zadnji poseg: 2. november 2012 ob 16:18
Maribor - MMC RTV SLO/STA

"Ostaja resen dvom o zakonitosti projekta. Bojimo se, da je razlog za preložitev izredne seje, da želi vodstvo občine prilagoditi ali na novo vzpostaviti manjkajočo dokumentacijo," opozarja mariborska opozicija.

Mariborski mestni svet bi se moral na zahtevo opozicije zbrati na izredni seji in razpravljati o radarjih, ki so močno razburili javnost. A so sejo na občini tik pred zdajci prestavili na 12. november, ker opozicija naj ne bi pripravila ustreznega gradiva.

Opozicija - mestni svetniki SD-ja in LDS-a ter samostojna svetnika Gregor Jager in Janja Vidmar - je preložitev označila za neupravičeno in v neskladju s poslovnikom mestnega sveta. Obenem je zahtevala, da župan Franc Kangler še danes javnosti predstavi vso dokumentacijo v povezavi s spornimi radarji, saj naj bi obstajal sum naknadnega spreminjanja dokumentov.

Na občini očitke zavračajo: "Kategorično zanikamo namigovanja o prirejanju dokumentacije in je žaljivo od mestnih svetnikov, da v javnosti vzbujajo dvome o nezakonitem prirejanju dokumentacije s strani javne ustanove. Kot smo že večkrat povedali, je bila pogodba v pregledu tudi pri informacijski pooblaščenki, prihodnji teden pa je v načrtu novinarska konferenca, na kateri bo predstavnikom medijev omogočen vpogled v pogodbo."

Protestno prižiganje sveč pred občino
V znak protesta proti novim radarjem za merjenje hitrosti v Mariboru pa je skupina okoli 50 ljudi prižgala sveče pred vhodom v poslopje mariborske občine. Protest je bil sklican na družabnem omrežju Facebook.

Eden izmed protestnikov je povedal, da nasprotujejo samovoljnim ukrepom mariborskega župana, ki so očitno namenjeni polnjenju zasebnih denarnic. "Nočemo, da nam mesto spreminjajo v zapor. Saj ne gre, da bi radi divjali po ulicah, a vsepovsod te snemajo, vsepovsod si kaznovan, ocenjevan, nadzorovan, zato ni več dober občutek živeti v tem mestu," je dejal Darko Savič.

"Župana Kanglerja dobro razumem," pa je povedal Bogomir Senekovič. Spomnil je, da si je Maribor v Kanglerjevem mandatu nakopal veliko različnih projektov, od Evropske prestolnice kulture in Evropske prestolnice mladih do šahovskega prvenstva in gradnje Trga Leona Štuklja. "To je treba nekako poplačati. Mi občani bomo to plačali," je dodal. Nekaj sveč je pred občinsko stavbo zagorelo že v četrtek, a jih je varnostnica takoj umaknila.

A. S.

Prijavi napako
Komentarji
Kunguruj
# 02.11.2012 ob 08:53
Njaboljše da tistim, ki prehitro vozijo kar glavo odsekamo, takoj bo mir na cestah.
mlamat
# 02.11.2012 ob 08:42
Povezava
bryden
# 02.11.2012 ob 09:15
A ste lahko normalni? Tu ne gre za kulturo voznikov.

- Študije in praksa iz drugih držav, pa tudi Slovenije, kaže da med nesrečami in radarji (kaznimi) NI NOBENE POVEZAVE!
- Kje bodo stali radarji je določilo privatno podjetje, ne strokovjaki. Torej so postavljeni na profitabilnih mestih in ne na kritičnih mestih-
- Da kazni pobira privatni žep je kriminal! Kako lahko sploh pridejo na tako idejo?
- Radarji so močno preplačani. Nekje sem zasledil, da je Šanghaj (7 milijonsko mesto) nabavil 77 radarjev, a maribor jih rabi 46 (ki so mnogo dražji).

Radarji so lahko popolna metafora, kako funkcionira politika v Sloveniji - kako pobrat čimveč denarja od navadnega človeka in ga spravit v privat žepe.

Tisti, ki dejansko ne vidite problematike pri radarjih, nevem, res ne vem, ne razumem kako ste lahko tako slepi ...
arogantnež
# 02.11.2012 ob 09:07
saintek,
drži se omejitve, ne navidezne tolerance, pa bo. 57-58 je pač prehitro. Nekje je treba potegniti črto, drugače bi se lahko vsi brez problema vozili 70 čez naselja.
dusan21
# 02.11.2012 ob 09:02
V tej mariborski zgodbi je potrebno ločiti tri stvari :
- strošek postavitve radarjev, pravilnost izbire ponudnika in transparentnost postopka ( s tem maj se ukvarjajo organi,ki so za to pristojni )
- lokacije samih radarjev in obveščanje voznikov
- še najmanj sporno pa je dejstvo, da je vsak,ki prehitro vozi storil prometni prekršek.Tu smo pa vsi enaki. Tudi če si vozil 5-10 km prehitro - je pač prehitro.( pa če je to sredi Lj ali MB )
Ko sem pred let vozil prehitro za 7 km skozi razvlečeno naselje,kjer je vsakih 5o m ena hiša, so mi policaji pač pokazili podatek na ročnem radarju in nisem imel kaj dosti komentirat.
Plačal sem kazen.
Ne vem zakaj bi bili zdaj Štajerci kaj posebnega? Dejstva so pač dejstva! Če voziš prehitro - pač plačaš prekršek - in v tem ne vidim prav nič spornega.Sporno je razmišljanje Štajercev,da so oni tako dobri vozniki, da ne rabijo radarjev.Ampak, če človek pelje mimo šole 129 km/h potem s takim človekom nekaj ni vredu v glavi. Tak človek sploh nebi smel pridobiti vozniško dovoljenje oz, bi mu ga morali odvzeti trajno. Nekateri pač niso za na cesto. Morda za vaški šank.
saintek
# 02.11.2012 ob 09:01
Vsem tistim, ki jih tukaj zagovarjate privoščim, da dobite domov sliko iz enega tega radarja kako prekoračujete hitrost za 2-3 km na uro čez toleranco, torej ravno toliko, da ste v prekršku. In niste niti vedeli, da ste jo prekoračili.
poldek12
# 02.11.2012 ob 14:00
Eni ste slepi ali pa delate na MOM in če delate na MOM se spravite delat in ne viset na internetu.

V Mariboru sploh ni problem vozit po omejitvah in se nihče ne buni čez to,radarji so le pika na i vsem ostali Kanglerjevim napaka.
Kangler ima 27 ovadb in ni bil kaznovan še niti za eno,čeprav vsi vedo da je kriv in postopek se vleče že nekaj časa.A ko pa navaden človek pelej 1-5km/h preveč pa je postopek rešen v 14 dneh in že dobi kazen.
In temu rečete,da je pravično?
Ko bo Kangler odgovarjal in plačal za svoje grehe bomo tudi mi spoštovali zakone do takrat pa bomo delali kot on vozili kakor nam paše,če lahko on krade kolikor mu paše pa se mu nič ne zgodi.
Kako je lahko Simonička direktorica MOM in Nigrad?
A se vam to ne zdi sporno in vam nič e diši po korupciji?
Lastnika Iskre sta dva največja tajkuna v Sloveniji in zopet se vam nič ne zdi sporno?
Samo to vam gre v nos,ko se Mariborčan prehitro pelje a da so radarji postavljeni za pranje denarja ob to se pa niti en zagovornik Kanglerja ne spotakne.
Problem v Mariboru niso radarji in da ne bi znali voziti po omejitvah,ti prekleti radarji so le šibica,ki je zanetila grmado vseh grehov,ki jih je naredil Kangler in narodu je končno prekipelo.BRAVO ŠTAJERCI,da se borite za svoj prav,ko bi se le cela Slovenija dvignila takrat se bi morda življenje obrnilo na boljše.
Zgodovina nas uči,da je navaden narod dosegel stvari le takrat,ko se je uprl in pokazal da ne bo požiral vsega in sedaj je očitno zopet čas,da se zgodovina ponovi.

Če pa to slučajno prebira tudi kak pravnik bi ga pa lepo prosil za odgovor kako je lahko Simonička Direktorica na MOM in direktorica Nigrada,ki opravlja vsa cestna dela za MOM.
Veliko Slovencem se to zdi sumljivo pa se nič ne zgodi.

Na RTVSLO,24ur,Večer je bilo tudi poslana dokumentacija iz katere je razvidno,da je Kangler postavljal radarje na območja kjer MOM sploh ni pristojen in nekateri stojijo na ozemlju v lasti DRSC kar lahko vsak preveri v katastru in niti en novinar do sedaj še tega ni raziskal.

Pa še nekaj,če po pošti dobite plačilni nalog,ker vas je slikal Kanglerjev spomenik,pokličite na brezplačno pravno pomoč,kjer vam bodo povedali,da te kazni sploh ne rabite plačat in povedali vam bodo tudi po katerih členih (jih je kar nekaj) ti radarji kršijo Zakonik republike Slovenije..
Tako,da se lahko brez skrbi pritožite in ne boste rabili plačat kazni.
Vaš klic je brezplačen ko boste klicali za pravno pomoč zato kar pogumno pokličite.
Kangler z celim projektom krši 16 zakonov pa se mu nič ne zgodi in ne rabi plačat,vi kršite samo enega ob prehitri vožnji pa vaš hočejo križat.
SLOVENCI NE PUSTITE SE VEČ ZAJEBAVAT IN SE ŽE ENKRAT POSTAVITE ZA SVOJE PRAVICE IN POSKRBITE ZA BOLJŠE ŽIVLJENJE.
borkov
# 02.11.2012 ob 09:52
Saj ni problem v prekrških samih. Če voziš prehitro kršiš cestoprometne predpise in pač kazen sledi. Vsepovsod in vsi smo pred tem enaki.
Gre v prvi vrsti za izbiro ponudnika, kršenje zakona o javnem naročanju, preferiranju enega ponudnika, podražitev razpisanega zneska za faktor 6!!!!!!!!! HAllo, smisel javnega naročanja je tudi v tem, da ti na koncu s pogajanji profitiraš in dobiš za čim manj čimveč. V priemru mariboskih radarjev pa se je investicija s prvotnih 5 mio eur povečala na 30. Menda ni človeka ki mu ne bi v takem primeru zavrela kri.
Vsi vpletenei pa seveda nič ne vedo, se sprenevedajo, skrivajo pogodbe.......
pa saj tako menda ja ne gre?
vili-pajenk
# 02.11.2012 ob 09:51
Zgodila se bo ulica in to kangla dobro ve,in sem takoj ZA.
tokoeka
# 02.11.2012 ob 13:53
Višek Kanglerjeve korupcije!
Tako skorumpiran kot celotna SLS stranka.
Poglejte si samo njihovo zbornico, pa kak si talajo kredite za obnovo hlevov, nakupov traktorjev in ostalih dobrin.
Se vi zavedate koliko je 26 milijonov evrov? Kolk bodo to ti sesokovi morali olupiti Mariborčane.
Fabrke so prodali, zdaj prihajajo druge metode!
Skippy
# 02.11.2012 ob 14:10
@peacekeeper
v našem naselju je prej bila omejitev 50, sedaj je 70. Nihče ne vozi čez omejitev, prej pa je bila tona prekrškarjev (policije pravzaprav nikoli ni več zaradi tega). O divjakih govoriš samo zato, da ne bi priznal, da so to zato, ker so omejitve prenizke.
Adijo-Svet
# 02.11.2012 ob 13:58
O teh zadevah imamo vsi svoje mnenje. Od tistih hinavcev, ki drugim privoščijo to "nesnago" in upajo, da jo še dolgo ne bodo rabili gledati v svojem domačem kraju, do tistih, ki bi si zaslužili, da jih kdaj tudi kakšen "špricne"... . Ljudje, leta 2012 je bilo v prezadolženem Mariboru pod pretvezo varnosti v cestnem prometu vloženih 30 mio eurov. Zaradi varnosti ali zaradi koristoljubja??? Kaj pravite?
U-N
# 02.11.2012 ob 12:51
Glavno, da se po največjem križišču v Mariboru lahko v smeri Tržaška-Titova pelješ 70 km/h, v smeri Ptujska-Proletarske brigade pa 50 km/h. V istem križišču in seveda brez oznak (če ne štejemo tistih 10 centimetrskih nalepk na radarjih:)))) Its all about money:)))))

BTW: Kangler in njegovi priskledniki so se danes ustrašili naroda in mimo statuta MOM prestavili izredno sejo za deset dni oz. en dan za predsedniškimi volitvami:)))))))
Jezni Smrk
# 02.11.2012 ob 12:42
Sovražim radarje.
andr3j
# 02.11.2012 ob 12:21
Kak ste pametni eni ne.Sploh Ljubljančani.Pol pa pridete v Maribor pa vozite po vseh cestah 30-40 km/h, ker ste posrani zaradi radarjev, tudi če je omejitev 70.Pa ne mi zaj govorit, da tak ne hodite v Maribor, ker zadnjih 14 dni vozila z LJ tablicami delajo konkretne zastoje v našem mestu.Sploh pa se ne gre več samo za radarje.Dejstvo je , da se v Mariboru končno nekaj premika, da se za vselej odstrani politično mafijo, ki nam uničuje državo.
Štajerci si bomo nekaj zrihtali, medtem ko boste Ljubljančani do smrti vklikali Zoki, Zoki, za pešico riža na teden.
ReDBik
# 02.11.2012 ob 12:08
Najbolj glasni ste pa tisti ki v življenju niste pa ne boste vozili po Mariboru. Lahko je komentirat in podpirat nekaj kar se te sploh ne tiče.
Warbird
# 02.11.2012 ob 11:56
@peacekeeper drugod po svetu postavijo radarje in omejijo hitrost tako kot vozi 85% ljudi, se pravi ce je omejitev 40, 85% ljudi pa vozi po tisti cesti 60, pomeni da je omejitev nesmiselno postavljena in zato nastavijo radar na 60 in kaznujejo zgolj tistih 15% ljudi ki vozijo prehitro, v tujini tudi omejitve postavljajo tako, da postavijo testni radar in merijo hitrosti voznikov (seveda jih ne kaznujejo) in omejitev postavijo tako kot vozi 85% voznikov.
assange
# 02.11.2012 ob 10:43
če bi pametnjakoviči iz MB naredili na Ptujski, Tržaški, Proletarskih brigad zeleni val, bi s tem ljudi na mehki način prisilili, da se peljejo po omejitvah.

Ampak naši vedo samo s palico mahati in kaznovati.

Ampak če bi od palice postal pameten, bi bil osel najpetnejša žival na svetu.
lao wai
# 02.11.2012 ob 10:36
če bi radarje ali kakšno drugo stvar za umiritev prometa, postavili v kakšni drugačni Slovenij, se verjetno nebi nihče pritoževal . . vse to početje pa se dogaja v državi, kjer kraljuje korupcija, klientelizem . . . . kjer se z ene strani izigrava zakone, kjer kriminalci, ki so nakradli miljone svobodno hodijo in kradejo še naprej - zato prihaja do revolta, ker spet vse smrdi po kraji in ožemanju navadnih smrtnikov, . . . . v glavnem Mariborčanov . .
kilometer plus - minus, ne igra posebne vloge, če za volanom sedi " normalen " voznik . . .
assange
# 02.11.2012 ob 10:35
@ legolas

edini, ki še ni pogledal iz kletke si ti.

jaz sem se pred leti peljal v Švico, od MB do Landquarta, čez en teden nazaj.

Po Avstriji po celi dravski dolini, pa potem po Italiji, ter po Švici po navadnih cestah. Mislim, da je bilo cca 700 km v eno smer, mogoče 10 km avtoceste. Pa nikjer niti enega policista.
Na poti domov tudi ne. DO avstrijsko slovenske meje.
Potem pa v Dravogradu prva kontrola, v Raddljah druga, Sp. Selnica tretja, v Miklavžu četrta.
Nikoli nisem bil prehiter, ustavili so me kar tako, pa seveda alkotest pri vsakem.

Pa glede stacionarnih radarjev v tujini:
V Nemčiji od Stuttgarta do meje z Avstrijo, če greš prek Münchna, trije stacionarni radarji, če greš po drugi strani, nobenega. V obeh primerih se pelješ po Nemčiji cca 400 km.
Po Avstriji od Šentilja do Dunaja, trije stacionarni radarji.
cca 250 km.

Zdaj pa se pri nas pelji po avtocesti, pa preštej, koliko radarjev boš našel na teh razdaljah.
zen
# 02.11.2012 ob 09:52
V normalni družbi se stvari uvedejo strokovno, z obveščanjem in dobo uvajanja (1 teden). Nato so kazni. V diktaturi pa tako, kot v Mariboru. Kdo pa so občinski svetniki in župan, da si to lahko privoščijo? A so del te iste družbe ali so Marsovci? Gotovo je pa komu kaj v žep padlo. Pri nas bi bil čudež, če ne bi. Kot operacijske mize v Ljubljani. ..banda
gesan
# 02.11.2012 ob 09:35
Če voziš prehitro - pač plačaš prekršek - in v tem ne vidim prav nič spornega.Sporno je razmišljanje Štajercev,da so oni tako dobri vozniki, da ne rabijo radarjev.Ampak, če človek pelje mimo šole 129 km/h potem s takim človekom nekaj ni vredu v glavi.

Nekateri očitno nalašč ne ločijo sonca in oblakov. Ali pa to niso sposobni ločit.
129 km/h pravite? Seveda, to je kriminal!
Pa ste se vprašali kako je mogoče, da si nekdo lahko kaj takega privošči?
Ker nekdo, ki bi ga to moralo zanimat vztrajno gleda v napačno smer.

Ampak nikakor pa niso problem tisti, ki se peljejo namesto 40 celih 44 ali podobno. To niso problemi.
Problem so tisti, ki se vozijo objestno in to je lahko slišat in videt že od daleč.
Mi imamo pač sposobne represivne organe na točki kjer se ne loči sonca in megle...

PA še eno! Jaz se sprašujem kam bodo nakazovali kangljici del izplena in za kakšne procente bo šlo naslednjih deset let, ko bo kar 80 % ali kolko že šlo na račun sponzorja teh avtomatov.

Sicer se pa strinjam, da so potrebni štacionarni radarji še marsikje drugod po sloveniji, predvsem na avtocestah in to takšni, ki bodo premakljivi, da se ne bo vedelo nikoli kje te lahko dočaka, ker to ,da bodo sedaj vedeli vsi na pamet kje se nahaja takšna škatlja ni nobena rešitev, ker se bo vsepovsod drugje sedaj divjalo še bolj objestno in to nalašč, ker ljudje so pač takšni.

Vendar pa, da bom plačal kazen, ker sem se vozil namesto 50 celih 53 ali 54 pa je Kanglerovski kretenizem, ki nekomu hudo polni žepe.
In prav za to se on tako bori. Bolu njega en K za varnost.
bryden
# 02.11.2012 ob 09:20
Pa še nekaj ... Znake za omejitev hitrosti šele postavljajo, tako da na cestah kjer stoji radar dejansko ni jasno označena omejitev. Po mojih informacijah lovijo predvsem na "po avtobusni postaji", "po križišču" ....

Za avtobusno postajo recimo jaz nisem vedel, da pomeni razveljavitev omejitve, ko sem delal izpit je to veljalo le za križišče. Pa bodimo pošteni, če je 70 po cesti, pride križišče in je 10m za križiščem spet znak za 70, nikoli ne bremzaš na 50. Ne poznam nikogar, ki to počne, ni realno. Spustiš plin, itak. Ampak na 50 pa res nihče ne bremza. Ne v MB ne v LJ ne v KP. In lovit na take "haklce" je žalostno.
*X*2*
# 02.11.2012 ob 21:29
sam res Mariborčani, dej bodte zajebani, pa vozte po omejitvah al pa celo kakšnih 5 km/h manj. s tem ta "zasebni partner" ne bo dobil več priliva denarja, ne bo denarja za vzdrževanje teh škatel in obstaja možnost da te radarje tudi odstranijo. in bo ta "zasebni partner" propadel, kar je edino ka si zasluži. da pride na beraško palico""""
basti7
# 02.11.2012 ob 15:30
Kanglerjev osnovni namen pri postavitvi radarjev je bil osebni profit. Zato tudi javno-zasebno "partnerstvo". Država težje kontrolira poti denarja na računu firme (Iskra). Posel je bil verjetno speljan v stilu fifti-fifti. V nebo pijoča zadeva pa je tudi
- pogostost postavitve
- izbrane lokacije radarjev (npr. skorajda noben radar ni nameščen v bližini šole, vrtca, bolnice)
- iz "riti" potegnjeni razlogi za postavitev (kvazi povečanje prometne varnosti - btw: za prometne nesreče je po statistiki hitrost šele na 5. mestu - in mojstri statistike naj si pogledajo koliko smrtnih žrtev je letno v ožjih mestnih središčih in koliko v "periferiji").

... osnovni in poglavitni namen je bil, da se Franza do mrtvega nasiti z denarjem njegovih (malo)meščanov...
Skippy
# 02.11.2012 ob 13:58
@arogantnež
radar postaviš tam, kjer se dogajajo nesreče. Če se v križišču 1 že 10 let ni zgodila nobena hujša nesreča, kako potem lahko govoriš, da boš izboljšal varnost? Najprej moraš imeti nekaj takih nesreč, potem pa nekaj nesreč manj, da lahko govoriš o izboljšanju. Nečesa, česar ni, ne moreš izboljšati.
nemoremsespomnit
# 02.11.2012 ob 13:50
Morda pa pocasi dojamete, da ob vsakem ze gorecem radarju (in ob vsakem, ki ga ta usoda se caka), ne gori samo in zgolj skatla, ki mi lahko povzroci glavobol, temvec vse kaj druga:
nekaznovan , nepreprecen in drzavno pozegnan rop gospodarstva, nemoc ob izgubi sluzb brez lastne krivde, sramota ob korupciji in neaktivnosti pooblascenih organov, sram ob nezmoznosti placila malice otroku in izpis dijaka zaradi previsokih cen vse bolj sprivatiziranih sol, jeza ob sesutju zdravstva, jok ob delozacijah... Gori dobrih 20 let drzavne sramote, ki so jo ljudje lahko le nemo opazovali, napisali kak transparent, nato po ponovno nastavili svoje hrbte. Gorijo dejstva, da stecajni upravitelji rajajo z lastniki podjetij v stecajih, gorijo zaradi osebne prisile stopit v vrsto za humanitarno pomoc, gorijo zaradi samovolje, lazi in sprenevedanj ljudi, ki so jim namenili svoj glas, pa bili ze x-tic prevarani, izigrani.

Iskreno dvomim, da ne bomo videvali pocasi na nasih ulicah podobnih zgodb, kot jih videvamo kvecjemu na porocilih nekje dalec, na oddaljenih lokacijah svetovne lopovscinse. Ker, to slednjo imamo tukaj, med nami, vsak dan in trenutek, ljudje pa enostavno ne zmorejo vec. In ne znajo se "boriti" na drug nacin, po volitvah razocaranja, po reformah razocaranja, razocaranja v mestnih svetih, parlamentu, sociali, zdravstvu, razocaranja v solstvu...

Karikiram: drzava nam dozira bencin, Kangler je dodal se vzigalice. Ja, kaj pa naj pricakujejo???
U-N
# 02.11.2012 ob 12:57
To križišče je tudi lep primer kako so radarji postavljeni zaradi služenja in ne zaradi varnosti. Iz smeri iz Tržaške ceste na Titovo je omejitev 70 km/h. Iz smeri Ptujske ceste in Proletarskih brigad pa 50 km/h. Kljub temu, da na Ptujski oz. Proletarski cesti pred tem križišem stojita še dva zaporedna radarja na manjših križiščih, kjer pa je omejitev 70 km/h:))))) Za tiste, ki ne poznate Maribora naj povem, da je tukaj govora o samih štiripasovnicah in cestah, ki so ravne in dolge tudi po nekaj kilomerov.
ReDBik
# 02.11.2012 ob 12:17
Ja zraven šol sta dejansko samo dva od 30 radarjev (pri šoli kjer NAJ BI "resnično vsi verjamate Kanglerjevi objavi na FB?" bil postavljen rekord je radar postavljen tam, kjer gre preko 10% šolarjev tiste šole, saj so vse hiše in stanovanja na drugi strani ceste, kjer pa je za varnost poskrbljeno z "ležečimi policaji") ... Torej... Zraven šol je enostavna rešitev, "ležeči policaji" in cona 30 tako je za varnost poskrbljeno, problem pa nastane ker od tega nima nič Kangler, saj je tam le varnost in ne prihodek. Za varnost se jim gre ?
Warbird
# 02.11.2012 ob 11:07
Prvo kot prvo sami radarji sploh nebi bili problem, ce bi bili postavljeni strokovno, na mestih kjer se dejansko dogajajo nesrece, ce bi bil ves projekt izpeljan strokovno, vedelo se je za te radarje vsaj zadnje leto, pa se nihce do sedaj ni kaj prevec razburjal, dokler se ni videlo kam so jih postavili in dokler se ni izvedelo da 92% glob pobere javnozasebni partner, ki je radarje tudi postavil !!! Sicer pa smotrnost stacionarnih radarjev, a ni smisel radarjev, da te opozorijo na prehitro voznjo, da kasneje NE nadaljujes s prehitro voznjo ? Torej kaj se resi s tem, ce se nekdo pelje 160 po Ptujski cesti ga sicer radar slika, ampak on se naprej pelje 160 saj ne ve da ga je slikal, to bo izvedel sele cez kaksnih 14 dni, do takrat bo pa mirno ogrozal zivljenja naprej, sploh kaksen "auslander" s tujimi tablicami ki mu niti kazni ne morejo poslat.
a-bra-ka-da-bra
# 02.11.2012 ob 10:26
že na hrvaškem majo povsod radarje, avstrija pa italija pa sploh! da ne omenjam kake nemčije pa ostalih držav!

Prevozil veliko lm v vseh omenjenih državah, pa so povsod redki radarji v mestih. Jih raje postavljajo na nevarne točke. So pa pogodti sistemi detekcije vožnje skozi rdečo luč.
mlamat
# 02.11.2012 ob 08:41
Jaz sem od anonimnega vire že pridobil posnetek izredne seje mestnega sveta:

Korošec
# 02.11.2012 ob 16:47
Naj raje postavijo radarje v banke in državna podjetja z omejitvijo kraje na 1000€, pomojem bi se jih ujelo 10000 na dan...
Skippy
# 02.11.2012 ob 13:56
@peacekeeper
tretja zagotovo drži, vendar si tak prekrškar dnevno tudi ti. Tudi na območjih, kjer so radarji, saj se znaki ne ponavljajo za vsakim majhnim dovozom v ulico ali za makadamsko cesto, kot veleva zakon. Že na Tržaški in Titovi manjka v vsako smer vsaj 10 znakov.
gesan
# 02.11.2012 ob 13:49
Sovražim divjake.

@peacemaker

Tudi jaz "sovražim" objestneže, ki se na tujem "dvorišču" obnašajo kot, da je svet njihov.
Toda za boga, vendarle je pa treba ločit divjaka in nekoga, ki je za nekaj procentov peljal hitreje kot je zastavljen prometni režim, ki si ga je nekdo izmislil in določil, pa vidimo da dostikrat povsem s sfaljeno logiko.

Nihče ne bo bolj ogrožen, če se bo nekdo vozil namesto 50 "groznih" 55.
Zagotovo pa sedaj ob takšnem sistemu v Mariboru ne bo nič manj divjakov.
Znali bodo na pamet kje so radarji in drugod divjali še bolj kot so to počeli do sedaj.

Jaz ne sodim mde divjake na cesti niti najmanj. Tudi moj avto je pravo nasprotje divjaštva.
Ampak od sedaj naprej mi bo v MB kar mrzko, ker bom vedno moral bit bolj pozoren na to, da se slučajno ne peljem 3-4 km/h več kot pa je dovoljeno po nekem znaku, ki je po možnosti še skrit, da ga vidiš le, če si zares pozoren na vsako tablo za vsakim grmom, kot pa da bi bil pozoren na promet...
Ali pa ga sploh ni, kot sem opazil en primer včeraj na Radvanjski.
Skippy
# 02.11.2012 ob 13:14
@peacekeeper
v teh križiščih že leta nisem videl nobene nesreče, pa se tam vozim vsaki dan. Če hočeš preprečiti vse morebitne nesreče nekje v prihodnosti, potem najboljše, da povsod zmanjšaš omejitve na 30 ali kar prepoveš vozila. Naše omejitve so že itak med nižjimi v primerjavi z ostalimi razvitimi državami.
peacekeeper
# 02.11.2012 ob 12:03
Tudi mene bi zelo interesiralo prebrati kakšno študijo o koristni uporabi takšnih radarjev iz Europe ali iz sveta z podkreprepljenimi NEPRISTRANSKIMI DEJSTVI in naj nam posredujejo to z strani MOM-a ali Iskre,da res ne bo izpadlo po vzorcu " Baba čula Baba rekla "

MatrioskeM znaš angleško? Poguglaj, če te zako zelo zanima, tega imaš na internetu kot solate. Jaz sem iskal obratni primer to kar piše bryden, pa žal nisem nič našel, zato sem ga prosil za pomoč. Rad bi videl še drugo stran zgodbe. Če le ta obstaja, seveda.
peacekeeper
# 02.11.2012 ob 11:54
dusan21
V tej mariborski zgodbi je potrebno ločiti tri stvari :
- strošek postavitve radarjev, pravilnost izbire ponudnika in transparentnost postopka ( s tem maj se ukvarjajo organi,ki so za to pristojni )
- lokacije samih radarjev in obveščanje voznikov
- še najmanj sporno pa je dejstvo, da je vsak,ki prehitro vozi storil prometni prekršek.


Popolnoma se strinjam. Ločimo že enkrat te teme.
Ori
# 02.11.2012 ob 11:48
Najbrž je Zver zelo ponosen na svojega podpornika Kanglerja, še bolj pa je Zver lahko ponosen na odpadlo Univerziado.
Bambola
# 02.11.2012 ob 10:22
Bo Dušan Šešok osvojil nagrado za menedžerja oziroma posel leta, saj podjetje Iskra Sistemi od javno-zasebnega partnerstva, pardon zasebno-javnega posla z Mestno občino Maribor, po pogodbi od kazni mariborskih radarjev pobere kar 92 odstotkov? Tako javno-zasebno partnerstvo ni mogoče nikjer na svetu, le v koruptivni republiki Sloveniji.
Prudi
# 02.11.2012 ob 10:22
Mater, kako so vas novinarji obrnili v 14 dnevih. Vsi pametni debatirate o varnosti, o pranju 30mio pa ne duha ne sluha. Samo tako naprej , itak kmalu bankrotiramo. Pol si pa radarje domov nesite za staro železo.
if
# 02.11.2012 ob 10:04
Ljudje, ki zažigajo radarje, so neodgovorneži.

Uničujejo tehnologijo, ki jih posname ravno v trenutku, ko so neodgovorni do sebe in drugih udeležencev v cestnem prometu.
Te ljudi je potrebno ustaviti, jih onemogočiti, jim odvzeti vozniško dovoljenje, vozilo, jih predstaviti javnosti kot nevarne voznike. Če tudi vse to ne zaleže, jih poslati delati po načelu "ustrezen čas boš delal za osnovno preživetje, ostalo gre družbi".
Legolas
# 02.11.2012 ob 10:03
mater ste resnično bogi! RESNIČNO BOGI STE! se vidi da niste šli dlje kot iz svojega mesta! nikol še niste bli v sosednjih državah??!?! že na hrvaškem majo povsod radarje, avstrija pa italija pa sploh! da ne omenjam kake nemčije pa ostalih držav! lepo se vozte po omejitvah pa bo ane?! butli! sam da se bunite pa da ste proti nečemu! bogi reveži mate dolgocajtn lajf, še hrčeki v kletkah majo bol pestrega pa zanimivga od vašega! :D
assange
# 02.11.2012 ob 10:02
Sicer pa so zdaj radarji justirani na pravo hitrost, kar v prvem tednu ni bilo, saj je bilo kar nekaj radarjev, ki so stali na mestu, kjer je bila dovoljena hitrost 70, nastavljenih na 50 km/h, zaradi česar so ulovili takšno ogromno število prekrškarjev in so jih tudi tako brez pregovarjanja pomilostili.....

Potem, ko jim je policija razložila, kje je 50 in kje 70 (sedaj vidimo, kako diletantsko so se lotili projekta), pa ne vidim problema.

Treba bi bilo edino preveriti, kje je luknja v pogodbi med MOM in Iskro, da se bo denar lahko stekal nazaj v žepe odgovornih uslužbencev v MB.
Rancid80
# 02.11.2012 ob 10:01
Vozte po predpisih, jih boste najbolj zafrknil, ker ne bodo imeli zasluzka ampak samo stroske.
Jožeine
# 02.11.2012 ob 09:58
Ne bi bilo nibenega problema če bi dvignili toleranco za 9km torej, da bi bil v prekršku tisti, ki bi dejansko vozil 10km hitreje, na ta način ne bi bil nihče živčen in tudi promet bi se odvijal tekoče. Avtošole znajo vozit točno po omejitvah.... Ja seveda znajo, samo zamislite si kako bi zgledalo, če bi vsi vozili tako po polžje kot vozijo v avtošolah... Koza cela, volk sit!
arogantnež
# 02.11.2012 ob 09:41
monte,
skozi križišče ni 50, šele po njem. :)
superjanč
# 02.11.2012 ob 09:08
Policijo imamo za kaznovanje prometnih prekrškov, ne pa vsakega ki se mu zahoče nekaj družbenega denarja.
Če bo šlo tako naprej, že razmišljam, da bi v našem kraju postavil dva takšna stebra - privat!

Nekje se mora začeti revolucija, pa se naj začne v Mariboru!
Eska
# 03.11.2012 ob 21:22
Radaeji me sploh ne motijo, motijo me nekulturni prehitri vozniki.
Gringos
# 03.11.2012 ob 16:56
Mene nič ne motijo radarji,pa če jih postavijo še sto po Mariboru. Toda nekateri ne ločite dveh stvari (mešate krompir in jabolka) :
- 1. kdo je kaj odobril (javno ali prikrito),kaj financiral,oz. kaj bo kdo pokasiral pri postavitvi radarjev, je ena zadeva,ki z varnostjo nima nič skupnega? - to je stvar kriminalistov.
- 2. kaj pomenijo radarji za varnost v cestnem prometu,koliko bo manj nesreč in poškodovanih,ki imajo posledice celo življenje, je pa druga zadeva - to je pa stvar prometne varnosti in kulture vseh nas.
Če Kangler & CO zagrešil kaj nezakonitega naj ga preganjajo organi pregona,če pa posamezniki vozite kar tako na pamet (kar se vidi iz tega ker protestirate proti radarjem) boste za svojo objestnost pač plačali davek Kanglerju & CO. Nihče vas v to ne sili.
Zato so včasih zame moteče izjave nekaterih posameznikov v stilu - da so pri nas kazni glede na dohodek previsoke. Pa ljudje,kdo pa sili koga v prekršek ? Kdor je po zakoniti poti opravil vozniški izpit,ve,kako se mora na cesti vesti v skladu s prometnimi predpisi in znaki - razen tistih,ki so med nami in imajo vozniške izpite po nekdanjih 100 nemških mark.Če si pa nekdo privošči "luksus" in vozi mimo predpisov,se mora pač zavedati,da to slej ko prej (če s svojim ravnajem ne spravi v nesrečo še koga nič krivega) bo treba za to plačati - državi,Kanglerju,MOM-u ali ne vem komu vse še ? Če pa voziš po predpisih,ni treba nikomur nič plačati.
Vsi,ki vozite "na pamet" - splača se poskusiti voziti tako,kot ste se učili v Avto šoli in mnogim bodo prihranjene bolečine in trpljenje - vam pa ostane več "soldov" v denarnici !!!!!!!
Kazalo