Lokalne novice

Poudarki

  • Požar izbruhnil pri klimatski napravi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.1 od 23 glasov Ocenite to novico!
Hotel Jezero
Ogenj je hotel zajel v četrtek, gasilci so ga gasili skoraj ves dan. Foto: BoBo

Dodaj v

Po požaru v največjem hotelu Bohinj ne ve, kako naprej. Župan prosi vlado za pomoč.

Župan Bohinja za stagnacijo bohinjskega turizma krivi državo
10. januar 2017 ob 14:53,
zadnji poseg: 10. januar 2017 ob 14:54
Bohinj - MMC RTV SLO, STA

Župan občine Bohinj Franc Kramar je po požaru v Hotelu Jezero na obisk povabil premierja Mira Cerarja in dva ministra, s čimer želi opozoriti, da je tudi država odgovorna za iskanje rešitev glede Bohinja.

Dve tretjini Bohinja upravlja država, ki je s svojim zakonom o Triglavskem narodnem parku pripomogla, da turistična destinacija Bohinj stagnira, in to kljub dejstvu, da je v zadnjih letih imel Bohinj največjo rast nočitev v Sloveniji, to je 15-odstotno, v pismu navaja Kramar.

Prepričan je, da država že 25 let "sistemsko uničuje bohinjski turizem" - tudi s tem, da je leta 2002 prodala vse bohinjske hotele (razen Hotela Jezero), ki pa žal propadajo.

Na občini Bohinj menijo, da brez pomoči države ne morejo naprej, zato so na obisk in k pogovorom o rešitvah za prihodnost Bohinja povabili premierja Mira Cerarja, gospodarskega ministra Zdravka Počivalška ter ministrico za okolje in prostor Ireno Majcen.

Požar izbruhnil pri klimatski napravi
V Hotelu Jezero je požar v četrtek popoldne po ugotovitvah kriminalistov in strokovnjakov Nacionalnega forenzičnega laboratorija izbruhnil v mansardi objekta, kjer je bila nameščena večja klimatsko-prezračevalna naprava. Ogenj se je razširil še na druge prostore, ostrešje in stvari v objektu.

Gasilska in policijska intervencija, ki se je začela z evakuacijo, je bila zaradi velikosti objekta, števila ljudi ter močnega vetra in mraza zelo zahtevna. Požar ni terjal žrtev ali poškodovanih, je pa povzročil veliko škodo in prizadel tudi bohinjski turizem.

T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
Bevcan
# 10.01.2017 ob 15:04
Če je tako se naj novinarji nehajo šopiriti o tem kako gre slovenskemu turizmu dobro. Če pa pogori pol hotelčka pa imamo nacionalno katastrofo.
Janezski
# 10.01.2017 ob 15:14
Kdo pa je lastnik hotela?
Coli
# 10.01.2017 ob 15:17
A, bejš no, bejš Kramar...a so usahnili gostje za tvojo črno gradnjo ob jezerčku, a ne! Občina ne vlagate nikamor nič, samo cuzate, plenite in zajedate...pa daj nabij še davek na dihanje bohinjskega zraka, da boš lahko zamenjal tisto klimo in par tramčkov.
Sklonjen
# 10.01.2017 ob 15:10
"Po požaru največjega hotela Bohinj ne ve, kako naprej - župan prosi vlado za pomoč"

Kako ne ve... lepo naj odpre mošnjiček v katerega trpa denar od parkirnin tistih, ki se pridejo namočit v jezero, pa bo!
aless70
# 10.01.2017 ob 15:37
Po požaru v največjem hotelu Bohinj ne ve, kako naprej. Župan prosi vlado za pomoč.

Kdo je lastnik?
Je imel lastnik hotel zavarovan pred požarom? DA/NE
DA - hitro akcija, zahtevek na zavarovalnico, pobrati zavarovalnino, popraviti hotel in delati dalje!
NE->>
>>Ima lastnik na računu dovolj €€€ zaloge?
DA - hitro akcija, vzeti denar z računa, najeti izvajalce, pobrati zavarovalnino, popraviti hotel in delati dalje!
NE - kar je ostalo od hotela na dražbo.
Sigurno se bo našel kupec za hotel ob Bohinjskem jezeru, ki ima denar za popravilo hotela in nadaljnje obratovanje.

Bivši lastnik, pa se naj s prejeto kupnino raje loti posla, ki ne presega njegovih poslovnih sposobnosti, npr. kakšna ročna avtopralnica, ali kaj podobnega...
.
Hotel ob obali Bohinjskega jezera si zasluži lastnika, ki zna voditi tak objekt - beri ima sklenjena ustrezna zavarovanja.
krawica
# 10.01.2017 ob 17:45
Dam občini par brezplačnih nasvetov, kako naprej?

- Zavarujte svoje premoženje kot to počne vsak normalen gospodar. Tako vam ne bi bilo treba jokat državi, čez katero imate začuda vedno toliko za povedat.
- Zrihtajte že vendar sramoto od hotela na Voglu. Taka lokacija, pa taka sramota! Ali je tudi tu spet kriva država?
- Razvijte kamp ob bohinjskem jezeru da bo podoben normalnemu kampu in ne otroški koloniji iz leta 1955. Še ene normalne trgovine ne premore tista žalost, kaj šele parkinga.
- Ko smo že pri parkingu, zrihtajte že vendar neumo inkasantsko politiko parkiranja po Bohinju

- Lahko pa še nehate srat z zaračunavanjem vsake napihljive blazinice ki jo s seboj prinesejo vaši gostje.
ronzi
# 10.01.2017 ob 15:35
Pa nena glih bohinjci najbolj odganjajo goste z svojo "gostoljubnostjo"????? Tale frajer pa zaj državo prosi za pomoč???
Sklonjen
# 10.01.2017 ob 15:47
Župan ki ni sposoben obnoviti enega hotelčka, zanesljivo ni sposoben upravljati s premoženjem cerkve, za katerega se v neskladju z zakonodajo poteguje!
josh k.
# 10.01.2017 ob 15:15
Cerarja vabi...ja kaj jim ni požar že zadosti škode povzročil ?
miha01
# 10.01.2017 ob 16:12
Halo, zopet fehtanje in obračanje na državo, kdo pa meni kaj da in prav je tako, država naj sprejme pošteno zakonodajo in ustvari pogoje za delo, ter pravično pobira davke, se strinjam da je potrebno čimprej izdati dovoljenja za obnovo, vendar pa o denarni pomoči občini, sem absolutno proti, če je hotel zavarovan naj zavarovalnice plačajo pošteno odškodnino, če pa ni zavarovan, pa naj si lastnik napako prepiše sebi, tako kot si jo moramo mi vsi.
masazeborut
# 10.01.2017 ob 19:56
Bohinjski župan Franc Kramar, dvoličen človek, kot malo kdo v naši lepi deželici.
Prvo predlagata in sprejemate nezakonite občinske odloke in ko vas dva ministrstva pozoveta, da spremenite omenjene odloke, jih ne upoštevate. V isti sapi pa od vlade želite denar, ja od iste vlade, ki je ne upoštevate. Da vas ni sram, kakšna dvoličnost.
Drug primer dvoličnosti je negiranje obale Boh. jezera in računanje kajakašem, suparjem za plovbo po jezeru. A ko pa zdaj želi cerkev nazaj del obale, pa se sklicujetena to, da javno dobro ni predmet denacionalizacije...
Tretji primer je vaša črna gradna pomolov in pristanišča na našem Bohinjskem jezeru in prevaćanje vape ladjice po jezeru gor in dol, čeprav za to nima dovoljenja... A pri omejevanju uporabe drugim, se pa sklicujete na varovanje narave, hkrati pa ste vi in občina največji kršitelj...
Mate res srečo, da dvoličnost ni zakonsko prepovedana...
IN ZDAJ BI ŠE VI NA OBČINI MELI RADI DENAR... Pa da vas samo pogledam, me je sram...

Prilagam link pripomb dveh ministrstev na sprejet odlok občine Bohinj
barezi
# 10.01.2017 ob 17:02
Rak rana Slovenije, premajhne občine niso sposobne za nič, le župan in svetniki ter administracija vleče plače.
grapar
# 10.01.2017 ob 17:00
Hotel je imel baje 100 gostov in te so po požaru z lahkoto premestili v zasebne namestitve?!
- Smo na višku zimske sezone, vsi hoteli razen Jezera so zaprti??
- Je bohinjski turizem 100 gostov ali je narobe kaj drugega?
- Ali so hoteli zaprti zato ker jih je država prodala ali zato ker se Bohinj ne zna tržiti?
- Je hotel Jezero v državni ali privatni lasti? Če je v privatni, kaj hudiča naj pomaga država? Če je v državni je pa čudno ker že z prejšnjimi ni imela kaj početi!
- Zakaj na Bledu turizem cveti, v Bohinju pa po županovo crkuje.
- Ali je možno da gre županu bolj zase kot za Bohinjce?
- ali je možno da župan nima pojma kako privabiti turiste v Bohinj.
- In če razumem pravilno je lani v Bohinju v istem času v hotelih letovalo 85 ljudi kar je 15% manj kot letos ob istem času.
V_kot
# 10.01.2017 ob 15:22
Drzava je kriva.
Prosimo drzavo, da nam pomaga.
Skratka zadnjic je bil na komercalki en dober prispevek o beracenju. Kako to organizirano pocno tujci.
Zato predlog za Bohinskega zupana.
Vse bresposelen in upokojence iz Bohinja na bus pa peljat po svetu, da dobijo dar za uboge.
Pa se reklamo za Bohinji lohk delajo zraven.
fudelaster
# 10.01.2017 ob 19:16
Zanimivo, da ko nehumano kasirajo ljudem skoraj da ne zrak v Bohinju, nič ne dajo na stran za take nepredvidljive dogodke ampak kr veselo papcajo dnar. Pol pa jok ko pride do takega dogodka!
seeblue123
# 10.01.2017 ob 18:40
s čimer želi opozoriti, da je tudi država odgovorna za iskanje rešitev glede Bohinja.

Kramar je najbolj nesposoben župan vseh časov, ampak za Bohinjce Bog...
Pantha Rhei
# 10.01.2017 ob 22:14
Bohinj? To je tam, kjer bi zakasirali še zrak, za turizem pa ni od kar pomnim narejenega nič oziroma se potrudijo, da dobesedno privatna iniciativa ne more zaživeti? Oni bi državno pomoč? Pa saj menda ne mislijo resno ...
elGoyc
# 10.01.2017 ob 17:06
Zakaj naj bi država vlagala denar v privatna podjetja, ki so nesposobna tržiti takšen naravni biser, kot je Bohinj? Naj se vsi ponudniki turističnih storitev povežejo in začnejo agresivno tržiti svoje storitve in lepote vsaj na Bledu in spletu.

Naloga države glede podjetij je zagotovitev reda in miru, izgradnja infrastrukture, zagotovitev čim stabilnejšega finančnega in političnega okolja ter podpora pri trženju v tujini, ne da se gre nekakšno prikrito socialo, ta je rezervirana le za tiste, ki bi dobesedno stradali in zagotavljanju bolj enakovrednega položaja otrok, ne za podpiranje neuspešnih privatnikov.
rokers
# 11.01.2017 ob 22:39
Bohinj rabi pomoč in to pod NUJNO! ne rabi pomoči države, rabi nove ljudi. Kako lahko biser, kar Bohinj definitivno je, ima samo en hotel in še ta napol prazen? V višku sezone je večina kapacitet praznih. prideš poleti v Bohinj zvečer je vse mrtvo, trgovina zaprta ko pade mrak (na Hrvaškem delajo trgovine v sezoni tudi cele noči), pri enem najlepših plezališč v Sloveniji, na Belviju so pred steno nametali pesek in velike buldožerje, kot da bi bil peskokop, kamp je vseeno boljši kot je bil še pet let nazaj, a še vedno se bi ga morali sramovati (če bi blo deset kampov OK bi lahko bil en tak, ampak ta je edini v Bohinju in na taki lokaciji, da bi moral nosit zlata jajca)..
Tak kraj kot je Bohinj, ne glede na TNP, bi moral dajat državi denar, ne država kraju..Če pogledamo primerljive kraj v Italiji: Auronzo, Alleghe, Forni, Arco...pa ne mi rečt, da tam kaj prosijo državo..in Bohinj je v nekaterih pogledih lepši od zgoraj naštetih
yanker
# 11.01.2017 ob 09:15
Pred leti sem bil vsako poletje reden gost Bohinja in potem je nastopila era župana Kramarja... včasih je bil Bohinj meka za tabornike, povsod jih je bilo polno, res so imeli nekateri skoraj na črno tabore a občina jih je le odgnala namesto, da bi jih skušala obdržati. Pod Kramarjem se je vpeljalo tudi redarstvo, ki je znalo zgolj kasirati in nič drugega. Če primerjam Bohinj pred 20 leti in danes se ni spremenilo NIČ, le neka ladjica se zdaj vozi gor in dol po jezeru. Namesto da bi Bohinjci IZKORISTILI da so del TNP-ja ga uporabljajo zgolj kot izgovor da se nič ne da in da jih OMEJUJE. Omejeni so zgolj v svojih glavah, predvsem podporniki Kramarja.
Sicer pa a je kdo v zadnjih 20 letih zasledil kakšno kampanjo v stilu PRIDITE V BOHINJ ali pa NAJLEPŠE IZHODIŠČE za obisk GORA... NISTE kajne, aja TNP je kriv....
rdečinavijač
# 10.01.2017 ob 22:19
Saj smo v kapitalizmu. Torej hotel ima lastnika in tam bo pač primoran rešiti težave.
A je tako, da ko so dobički lastniki fajn vlečejo, ko pa so težave pa naj država pomaga? Kapitalizem po slovensko?
kiltic
# 10.01.2017 ob 21:27
Bohinj je gnezdo korupcije, klientelizma in nepotizma. Na različnih položajih so nesposobni bohinjski 'veljaki', ki se ne zavedajo, da so v 22 letih samostojne občine, zafurali vse, kar se je zafurati dalo. Zdaj bi pili na račun zasebnega sektorja, ki s svojim trudom in sredstvi še z zadnjimi močmi trudi ohraniti ugled kraja, če ga je sploh še kaj ostalo. Turistična organizacija, ki v Bohinju deluje pod krinko 'pospeševanja turizma', pa je itak sama sebi v namen. Baje se zdaj tam celo izsiljuje zasebnike, da v primeru, če ne bodo postali člani z denarnimi prispevki, potem njihovi gostje ne bodo imeli nobenih pravic in ugodnosti, čeprav se tovrstne zadeve ter projekti financirajo iz državnega denarja in turistične takse, ki jo v Bohinju plača vsak turist. Zadeva, zrela za razne inšpekcije in kriminaliste, pa je to samo vrh ledene gore. In kako naj potem cveti turizem ?!? Ne more, dokler se nekatere pijavke ne popokajo s svojih položajev in prepustijo vodenje tistim, ki bodo to počeli na pošten in transparenten način. Potem lahko računajo, da nas bodo, Slovence kot tuje turiste, spet videli v tistem koncu sveta...
svabo
# 10.01.2017 ob 20:39
Haha, najbolj da Bohinjci začnete kasirat že pogled na jezero. Glede na to, da je veslanje že obdavčeno. Torej, ko je treba kasirat se nikogar ne vpraša. Ko pa bi radi denarček pa lepo v Ljubljano priprošnjo poslat....
SP 2006
# 10.01.2017 ob 15:59
pa saj imajo za obnovo ampak zakaj nebi najprej še malo pri državi pojamrali. itak skoraj vsem uspe nekaj dobiti. saj bodo v zahvalo za davkoplačevalski denar vsem slovencem, ki jih bodo gostili, dali 50% popusta
Sibid
# 10.01.2017 ob 16:17
"Po požaru največjega hotela Bohinj ne ve, kako naprej - župan prosi vlado za pomoč"
Po tej izjavi sodeč, objekt ni bil zarvarovan?
zokizaver666
# 12.01.2017 ob 07:51
Kramar je najbolj nesposoben župan vseh časov, ampak za Bohinjce Bog...
------------------
Ta izjava pove vse. Vso grenko resnico bohinjskega kotla!
Poznejši komentarji, kako se Bohinjci (verjetno ne vsi, krog okoli župana in njemu "podložnih" pa zagotovo) trudijo vse zaračunati, odgnati turiste itd pa to izjavo odlično dopolnjujejo.
Nekdo je tudi napisal, da bi morali dejstvo, da so v TNP izkoristiti. Oni pa trmasto ne in ne. Pač niso sposobni tega izkoristit sebi v prid.
A ste že slišali več jamranja iz ust enega človeka kot iz ust bohinjskega župana??
kreden1
# 11.01.2017 ob 09:53
Kakšna pomoč, halo? Hotel je bil zavarovan, popravili bodo škodo in to je to.
galoper
# 10.01.2017 ob 20:40
Koristno bi bilo, da prepovejo nove obremenitve vode, zraka in sploh okolja.
Hotel je bil verjetno zavarovan in vir za popravilo je zagotovljen.
Refused
# 10.01.2017 ob 19:40
Seveda prosijo za pomoč, če družba, ki upravlja hotel dela zadnjih 5 let čisto izgubo v povprečju 150.000 € letno.
kiltic
# 12.01.2017 ob 07:21
@rokers Se strinjam popolnoma. Kaj pa delajo buldožerji in peskokop pri Belviju.? A ni to v TNP? Pa toliko besedi, kako Bohinjcem park in država nagajata ter zavirata turizem. Kaže, da temu le ni tako in si tam lahko privoščijo, kar jih je volja, saj inšpekcija in policija najbrž nima nobene pristojnosti v para-državi Bohinj. Ali pa je vsem tem organom nadrejen Bohinjski župan, ki odloča, kaj lahko ti počno in kaj ne. Na eni njihovih sej, je baje celo nasprotoval nadzoru prometa s strani redarstva in policije, saj ti le ovirajo 'stranke', da bi se v vinjenem stanju pripeljale direktno do vrat njegovih lokalov in po koncu popivanja še domov. Tudi mi smo že doživeli Bohinj zvečer in ponoči - sredi sezone. Ulice so puste in prazne, razen pogostih izpadov teh 'strank' ki, ob pomanjkanju varuhov reda, nekaznovano ogrožajo ter buzerirajo še tistih nekaj domačinov in turistov, ki si upajo pomoliti nos izza štirih sten. Težka bo, težka, sploh za turizem, dragi Bohinjci.
kiltic
# 10.01.2017 ob 23:46
Kakšna solidarnost? Medtem, ko je hotel še gorel, so delali reklamo za zbiranje že omenjenega ne-prostovoljnega denarnega prispevka, kot pogoj za partnerstvo z LTO. S strani župana je pa izgledalo, kot da je to edini pomemben turistični subjekt v kraju, vse ostalo so pa ničvredne molzne krave. Če zgodovina napoveduje prihodnost, se tudi temu hotelu obeta enako, kot ostalim. Že zdaj so ga obiskovali le gostje s kuponi, na katerih je pisalo -50%, -70%,... Le koga bodo zdaj našli, da bo krivec za vse tole? Pačnik zdej ne more bit odgovoren, morda pa država ali kak nov obraz za uteho in zatiskanje oči pred golo resnico. Bohinjci, dokler ne pomedete po teh 'ustanovah', se vam slabo piše!
rdečinavijač
# 10.01.2017 ob 22:15
Kako ne vejo, če so pa zadnjič razlagal o medsebojni solidarnosti in reževanju težav. Direktor LTO je to izjavil na dnevniku. A je le malo na pamet govoril ali sedaj hočejo kaj istisniti od države?
fudelaster
# 10.01.2017 ob 19:18
mojca, ti si pa sam enih 20+ let prepozna s temi pravljicami o dedkih, ki pomagajo prek spleta!
nWo
# 12.01.2017 ob 17:14
Bohinj in turizem sta kot zgleda kakor noč in dan. Šli bi se turizem, pa so imali en delujoči hotel, ostali pa propadajo...
tuintam
# 11.01.2017 ob 15:47
ZRN to, o čemer govorim, na ustavnopravnem nivoju tako preprosto izvede, da tega mi sploh ne opazimo (opredelitev novega in najbolj pomembnega makro subjekta, ločitve javnega kapitala od Države oz. upraviteljev, da si ga ne lastijo, niti lastni ne, ko je potem tudi Država v javni oz. vzajemni lasti kot v lasti neke pravne osebe. Pa tega, da se potem tudi ta vzajemni kapital da ščititi na lastniško-pravni način in ne z oblastjo, kar niti ni zaščita pred njo). Takole to naredijo: "Javni kapital je zasebni kapital Davkoplačevalcev". (Kar pomeni, da je od neke lastniško-pravno opredeljene celote, ločen od upravitelja Države, enako je potem ščiten, kakor ostali zasebni kapital). Kar se pri tem potrebuje, je opredelitev oz. ustavno priznanje CELOTE (VSEH). Nam je to pa odvratno, na žalost (ker nam delčki celote še vedno tako ukazujejo). A ta celota NI upravitelj. Upravitelju je celota upnik in ta mu je potem pa dolžnik (Država državi kot celoti, a potem opredeljeni, magari z besedico Davkoplačevalci)... Govorim sicer o dolgoročni rešitvi (krajinski park). Kratkoročno bi bilo pa potem seveda še vedno možno pomagati oz. lažje.
tuintam
# 11.01.2017 ob 15:36
Res kdaj podprite javne interese, gospod Kramar. Ne pa obratno, česar se nahvečkrat sploh ne zavedate. Podprite kdaj kakšno ločitev javnega kapitala od upraviteljice Države v ustavi tako, da se državo kot celoto in kot upnico Državi opredeli (kot neupraviteljico, da se je ne enači z upraviteljem, ko imaš potem samo tega, dolžnika brez upnika, nikomur nič dolžnega) . Tako da ima celota konto, svoje nove oblasti (uprave) pa seveda ne. Ločenega od dela celote, ki upravlja (od Države, to je pravna oseba, ki upravlja, ne pa celota). Tako, da se celoto in njene interese zaščiti pred upravitelji, magari pred svojimi lastnimi. Da si ne lastijo vsega brez dela in da so komu tudi kaj dolžni. Potem bo pa tudi Država komu kaj dolžna, prej ne. Do takrat pa vsi samo njen in njim, pa do takrat bo privatizacija zgolj trgovina med upravitelji. Pa do takrat bo vse od njihove milosti odvisno. Pojma nimamo, kaj javni interes je. In ga niti v ustavi ne znamo opredeliti tako, kot se šika, tako da se opredeli tisto 'janost' kot pravno osebo lastnico vzajemnega kapitala. Mešamo državne (upraviteljeve) in javne interese, državni (upraviteljev) in javni kapital. Nekega dolžnika pomešamo z njegovim upnikom, da potem dolžnik ja ni več nikomur ničesar dolžan oz. kvečjemu kaj le sam sebi... Tolmačimo, kako da smo Nemcem podobni, ko jim niti do pet nismo grede standardov (ne zakonov), preprečitve raznoraznega privilegiranega prisvajanja , magari demokratskega, ko slednji najraje prepišejo komplet vzajemni kapital na konto Države (ga podržavijo s tem, spremenijo v last Države kot pravne osebe upraviteljice, kar ni celota), namesto da bi bila tudi ta (Država...) v javni lasti oz. v lasti celote kot pravne osebe (neupraviteljice (brez ločene ali nove oblasti). Upnika ignorirajo... in sedaj naj bi ga pa še bolj? Pa v redu da taka ignoranca da je ...
cairns
# 10.01.2017 ob 15:26
Po požaru v največjem hotelu Bohinj ne ve, kako naprej. Župan prosi vlado za pomoč.

Ne na vlado, na RKC naj se obrne.
Multimilionarji brez obveznosti ker razpolagajo z neobdavčenim denarjem.
bruhnmici
# 01.02.2017 ob 14:44
Po novem so postavili še rampe na cesti proti "padalčku" in "kramarju"/odbojkarsko igrišče. Kmalu se bo zaračunaval pogled skozi rešpetin, lociran na "Rudnci". Ah, vrli Bohinjci zgornje in spodnje doline ... lupit bo treba začet krompir in ne turistov.
sab
# 10.01.2017 ob 20:14
Vsekakor je nekako treba stopiti skupaj in pomagati hotelu v težavah, ampak samo da ne bo varianta javno zasebno partnerstvo - javnost financira zasebnik pa kasira.
Kazalo