Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 16 glasov Ocenite to novico!
Avstrija
Na mejnih prehodih Vič in Holmec Avstrija ne izvaja več stalnega nadzora. Foto: Reuters
VIDEO
Avstrija ukinila nadzor n...

Dodaj v

Avstrija ukinila stalni nadzor na mejnih prehodih Holmec in Vič

Avstrija napovedala vajo za nadzor na meji
12. junij 2018 ob 19:34
Celovec - MMC RTV SLO, Televizija Slovenija

Čeprav je Avstrija napovedovala, da mejni nadzor s Slovenijo ostaja, je kljub zaostritvi stališča do prihoda prebežnikov in na presenečenje potnikov, ki v teh dneh prečkajo mejo na mednarodnih mejnih prehodih Holmec in Vič, tam stalni nadzor ukinila.

Na omenjenih mednarodnih mejnih prehodih, kjer je dobri dve leti ob stalni prisotnosti policije in vojske potekal strog mejni nadzor, so zdaj okna zastrta, vrata pa zaprta. Na mejnih prehodih ni nikogar več, je za Televizijo Slovenija poročala Petra Kos Gnamuš.

Kaj to pomeni za ljudi, ki dnevno prečkajo mejo, smo povprašali na deželni policiji v Celovcu. Na eni strani zvezna vlada govori o možnosti neprepustnega zaprtja svojih meja, če bi se število prispelih prebežnikov povečalo, na drugi pa tam število prebežnikov, ki so jih zajeli, očitno ne upravičuje mejnega nadzora.

"Če bomo obveščeni o novem povečanju števila beguncev, bomo seveda spet okrepili mejni nadzor in ga na mejnih prehodih izvajali 24 ur na dan, sedem dni na teden," je dejal Johannes Dullnig, vodja oddelka za mejne zadeve pri deželni policiji v Celovcu.

Nadzor izvajajo, a ne stalno
Kot je dejal, nadzor sicer izvajajo, a ne 24 ur na dan, temveč le občasno. Dullnig je še dejal, da nadzora ne bodo izvajali le na meji, ampak tudi v notranjosti države.

Avstrija je za 25. junij na mejnem prehodu s Slovenijo Špilje napovedala vajo za nadzor na meji zaradi beguncev, v primeru da bi se ponovil njihov prihod iz leta 2015.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
Binder Dandet
# 12.06.2018 ob 20:51
@blue_night:
Ta polovica otrok z drugačnim odtenkom kože je iz ilegalnega migrantskega vala? Ali imajo starši morda papirje in dovoljenja kot ti? Mogoče se tu skriva razlika v pripravljenosti in sposobnostjo za integracijo. Interesi, zarad katerih je nekdo tukaj. Ne mešajmo hrušk in jabolk. Proti legalnim migrantom, sploh če ustvajajo višjo dodano vrednost, ni opaziti nasprotovanj. Problem so ilegalni socialni turisti in pa migranti z nizko dodano vrednostjo, ki so suma sumarum strošek za državo (več poberejo s socialnimi transferji kot vplačajo preko prispevkov in davkov). Sploh v državi z ohlapnimi pogoji kot pri nas, kjer je dovolj, da 1 oseba eno leto opravlja minimalno plačano delo, pa lahko pripelje otroke, ženo in starše in jih obesi na državne stroške.
simonc27
# 12.06.2018 ob 20:48
So ga pa zato (spet) uvedli na drugih mejnih prehodih: Gornja Radgona, Gederovci, ...
Binder Dandet
# 12.06.2018 ob 20:43
@SamoRes:
Prebral sem tole danes.

Poiskal zdajle tudi izvorni post.
"SamoRes 19. junij 2015 ob 08:34
Prijavi neprimerno vsebino
Mislim, da si država lahko privošči sprejem 700 beguncev in jim zagotavlja nastanitev ter tri obroke dnevno, šele ko dosežemo standard, po katerem imajo tudi vsi naši državljani na voljo te pogoje. Upokojenci, prejemniki socialnih pomoči in tisti na minimalcih si z dohodki od 200 do 500€ ne morejo tega zagotoviti. Žal, toda ne govori se o revščini med Slovenci. Ljudje stradajo."

In je drugačen kontekst. Vzamem očitek nazaj, se opravičujem.

Je pa zanimivo nekaj drugega. Ti sploh nisi za migrante. Ti si proti migrantom v sloveniji. Ker tisti šele bo žal šele svetega nikoli. Samo da za razliko mene jih ne želiš ustavljat na južni meji, ampak bi jim pustil prečit državo. Ne razumem potem, zakaj si volil Levico. Ker spodnje ne vsebuje tvojega pogoja, ta pa se mi zdi bistvena razlika.

"Olajšali bomo pridobitev statusa begunca in izboljšali
položaj beguncev ter odpravili nedavne spremembe
azilne zakonodaje, ki so v nasprotju z mednarodnim
pravom."
http://www.levica.si/wp-content/uploads/2018/04/Levica-volilni-program-2018.pdf
ferdo12
# 12.06.2018 ob 20:15
mi ne bo treba več kazat osebne, ko bom šel tankat in na izlet na njihova jezera, ki so res urejena, medtem ko koroški biser Ivarčko jezero propada.
karlo6
# 12.06.2018 ob 19:45
Dobra novica za ilegalce ki bodo bežali od nas.
Franc Jožef I.
# 12.06.2018 ob 21:22
Nemčija bo pa čez nekaj let pokazala kako uspešna je v integracijah. Turki jim že kažejo pravi obraz. Kje so šele zadnji prišleki, njihov čas na žalost prihaja.
taprauslovenc
# 12.06.2018 ob 20:48
@gorila
a ti ne ljubiš svoje domovine?
taprauslovenc
# 12.06.2018 ob 21:24
Jaz je ne

zato se Sloveniji slabo piše. Domovina je dom,je zemlja za katero so naši predniki dali življenja,garali,ustvarjali.
TOZD
# 12.06.2018 ob 21:25
@blue_night

# 12.06.2018 ob 20:39
Binder Dandet

Tole ti povem, resno, brez trolanja. Živim v Avstriji in v tako rekoč vseh vrtic je že vsaj pol otrok nebelih. Govorijo nemško, starši delajo itd.

In pomoje v tem grmu tiči zajec, od kje iznenada vzpon karizmatične desnice. Ljudje so pričakovali temnopolte kriminalce, ki kradejo, posiljujejo itd., dobili pa so enake ljudi, kot so oni, samo odtenek kože je malo drugačen.


Polovica? Pa tudi če bi jih res bila polovica, starši verjetno niso brez dokumentov preplavali Mure?
Bivši uporabnik
# 12.06.2018 ob 22:24
Ja, Avstrijci zapirajo mejo, trdijo eni.
Ker je fuuuuul ogrožena.


Ja, ne boš verjel, ampak to trdi v današnjem članku celo Delo.
Binder Dandet
# 12.06.2018 ob 20:27
Brez skrbi modra noc, muslimanski imigranti iz afrike in bv bodo vec kot ocucinkovito nadomestili desnico. Ni skrbi, da ne bos imel glede cesa skrbet v prihodnje.
Roky89
# 12.06.2018 ob 21:22
Jah, koker koli zganjaš gonjo proti nevidnemu sovražniku moraš kljub temu gledati na denar. Mejne nadzore smo ukinili z razlogom - čas in denar. Če nadzor na teh točnah ni več opravičen iz katerega od teh razlogov, ga bodo pač končali.
Drugače sem pa še vedno mnenja, da bi mogli imeti skupno evropsko mejno stražo, ki bi varovala zunanje meje držav članic.

Naj živi Šengen, naj živi Unija. Naj živi mir v Evropi.
Ljubinica
# 12.06.2018 ob 22:45
Zakaj pa bodo Avstrijci potem imeli vojaške vaje na meji na naš državni praznik, če jih nič ne skrbi?
woodoo
# 12.06.2018 ob 21:40
Zanimivo ... na meji z Madžarsko pa še vedno na vseh prehodih kontrole.
Kljub ograji Avstrijci še vedno Madžarsko smatrajo kot večjega "sovražnika" pri prehodu migrantov. Smešno:)
Že do sedaj je kontrola na Madžarski meji bila obsežnejša in dolgotrajnejša :)
Madžarsko lahko reši le trojna ograja okrog države :))
blue_night
# 12.06.2018 ob 19:47
karlo6
Dobra novica za ilegalce ki bodo bežali od nas.

In slaba za desnico.
kapljač
# 13.06.2018 ob 12:00
Pred kratkim so se Avstrijci in Nemci dogovorili, da boodo skupaj poostreno nadzirali Avstrijsko nemško mejo. Ker Avstrijska meja s Slovenijo sploh ni problematična se avstrijske vojaške sile z nje lahko prekomandirajo na nemško mejo. To je vsa umetnost! Globinske kontrole( do 30 km v notranjost" pa itak opravljajo policija in žandarmerija, pri čemer zavzeto sodeluje tudi prebivalstvo, že ves čas.
pobrisan
# 13.06.2018 ob 08:53
Ukinjajo neposredni nadzor na meji. Vendar B.V. pozabi (?) napisat, da bodo okrepili nadzor v neposrednem zalednem pasu?
aaa
# 13.06.2018 ob 06:52
Na Viču že lep čas ni "stalnega" nadzora. Tako, da dvomim, da je bil kdo ki se tam redno vozi tako hudo presenečen.
Binder Dandet
# 12.06.2018 ob 20:25
@cycoll:
Ja, avstrijci trdijo, da zapirajo mejo. Slabo razumes novice? Tole danes je presenecenje.
bilzerian
# 13.06.2018 ob 06:35
tudi na Plaču ni nadzor, ga pravzaprav nikoli ni bilo, pa tudi v Gornji Radgoni ga že nekaj mesecev ni.
Binder Dandet
# 12.06.2018 ob 20:29
@samores:
Bivsi direktor ne vem katerega varnostnega organa ze v tedniku pred 2 tednoma je zmanipuliral podatek o 50.000 ljudeh na poti med grcijo in bosno?

Pa nic nisi danes odgovoril tistemu, ki te je ujel na populizmu. po eni strani nenehno navajas jansevo podporo kvotam, sam pa tudi pravis, da smo sposobni toliko in toliko ljudi oskrbet. V cem se potem razlikujes od janse?:)
FlagDei
# 13.06.2018 ob 12:57
"Program sds se vsak dan bolj sesuva."

Kaj pa ti veš o programu, ki ga še na daleč nisi videl.
cycoII
# 13.06.2018 ob 09:21
nomensland2015
Ja, ne boš verjel, ampak to trdi v današnjem članku celo Delo.


Nisem vernik, da bi ali nebi. Sem raje prebral tvoj link. Par dni nazaj so gospodje sodelovali na skupni varnostni konferenci, kjer so poudarili, da je zapiranje zunanjih meja zadnji ukrep.
Pojasnil je, da so iz Avstrije dobili informacije o popolnem zaprtju meje, ter napovedi, da bosta to storili tudi Slovenija in Hrvaška.
Kdaj sta Slovenija inu Hrvaška napovedala zaprtje meje? Le kot skrajni zadnji ukrep, kolikor se spomnim Šeficove izjave.
blue_night
# 12.06.2018 ob 21:29
Franc Jožef I.

Nemčija bo pa čez nekaj let pokazala kako uspešna je v integracijah. Turki jim že kažejo pravi obraz. Kje so šele zadnji prišleki, njihov čas na žalost prihaja.

Če se ne motim, je Oriana Fallaci pred več kot 15 leti napovedala, da bodi 'Evropejci' (beri: katoliški belci) v EU do leta 2020 manjšina. Je pa res, da desnica od teh napovedi živi, tako da ti niti ne zamerim.
blue_night
# 12.06.2018 ob 21:27
TOZD
Polovica? Pa tudi če bi jih res bila polovica, starši verjetno niso brez dokumentov preplavali Mure?

Jap, cca polovica. Na Dunaju več, podeželju manj.

Seveda so v Avstriji legalno, samo povem opažanje in svoje mnenje, da to ogromno ljudi moti.
kapljač
# 12.06.2018 ob 23:09
nomensland2015
sem zasledil ja..
cycoII
# 12.06.2018 ob 19:44
Ja, Avstrijci zapirajo mejo, trdijo eni.
Ker je fuuuuul ogrožena.
blue_night
# 12.06.2018 ob 19:44
LOL, a ni v Bosni milijonska masa ljudi, ki čaka na befel Soroša, da zavzame Evropo?
kapljač
# 12.06.2018 ob 21:58
Ja, Avstrijci zapirajo mejo, trdijo eni.
Ker je fuuuuul ogrožena.
-----------------------------------
Ma ja. JaNševi in Toninovi odkar obstajajo degradirajo Slovenijo in jo svetu prikazujejo kot baw baw. Avstrijci izvajajo samo tista dela na naši meji , kot jih tudi na nemški , italijanski, slovaški in madžarski meji. In v tem času so nam vrnili le 13 prebežnikov, ki so s e izmuznili našim organom, je logično da avstrijska vojska na meji več ni potrebna. Potrebna pa bi bila naša vojska na meji s Hrvaško
blue_night
# 12.06.2018 ob 20:39
Binder Dandet

Tole ti povem, resno, brez trolanja. Živim v Avstriji in v tako rekoč vseh vrtic je že vsaj pol otrok nebelih. Govorijo nemško, starši delajo itd.

In pomoje v tem grmu tiči zajec, od kje iznenada vzpon karizmatične desnice. Ljudje so pričakovali temnopolte kriminalce, ki kradejo, posiljujejo itd., dobili pa so enake ljudi, kot so oni, samo odtenek kože je malo drugačen.
blue_night
# 12.06.2018 ob 20:07
Desnica brez imigrantov izgine v enem dnevu. Tako da tole vsekakor ni dobro zanje.
SamoRes
# 12.06.2018 ob 20:17
blue_night
# 12.06.2018 ob 19:44
LOL, a ni v Bosni milijonska masa ljudi

Ja, tisto ko zmontirajo nekaj izjav prebežnikov v Bosni, ki naštevajo da gredo Hrvaška, Slovenija, Avstrija, Nemčija in odrežejo pri Slovenija, potem pa to predvajajo prek naših desničarskih trobil, ki strašijo naivneže da je cilj Slovenija.
blue_night
# 12.06.2018 ob 20:50
taprauslovenc

a ti ne ljubiš svoje domovine?

Jaz je ne. Ljubim ljudi, kaj jim piše pa v pasportu, mi je pa vseeno. Domovina je pojem, ki ga zlorabljajo ekstremisti.
SamoRes
# 12.06.2018 ob 20:20
Z manipulacijami o migrantih do volilnih glasov
Zadnja televizijska oddaja hrvaškega skrajnega desničarja Velimirja Bujanca, na čigar škodljivo in zlorabljajoče “novinarstvo” opozarja tudi hrvaško društvo novinarjev, je postregla z informacijo, da naj bi v Slovenijo prek južne sosede kmalu prišlo 50.000 migrantov. To izmišljeno novico v Sloveniji vsakodnevno posreduje Janševa Nova24TV.

K temu, da informacije Bujanca, ki naj bi mu jih potrdili njegovi viri s hrvaškega zunanjega ministrstva in celo iz hrvaške vlade, niso resnične, napeljuje tudi posnetek iz njegove oddaje Bujica (Hudournik): novinarka, ki jo je v bosansko Veliko Kladušo poslal Bujanec, je tam nastanjene migrante spraševala po tem, kam so namenjeni. Seveda so ji vsi naštevali države, skozi katere so potovali, podobno kot so naštevali tiste, skozi katere še bodo (tja do Skandinavije). Med temi so res omenili tudi Slovenijo, a takoj po tem, ko so izustili besedo Slovenija, je montažer Bujice izjave migrantov dobesedno odrezal. Prav vse, zaradi česar je zvenelo, da je ciljna destinacija njihovega potovanja Slovenija. (D.K.)
SamoRes
# 12.06.2018 ob 20:15
Program sds se vsak dan bolj sesuva.
blue_night
# 12.06.2018 ob 21:04
Binder Dandet

Seveda so tu legalno. Imigranti z zadnjega vala se bodo integrirali v normalno družbo čez recimo10, 20 let, tako kot so se vsi imigranti do sedaj. Če bo država pametna, še prej (ne tako kot Francija, kjer tako rekoč vsi imigranti govorijo jezik in poznajo kulturo, saj prihajajo s kolonij, Francozi pa jih vtaknejo v geto in pustijo v kriminalu). Nemčija ima recimo sijajno prakso integracije.

Problem pa je, ker belci počasi postajajo manjšina - če priznaš ali ne, to nekatere ljudi zelo moti.
SamoRes
# 12.06.2018 ob 20:31
Kje sem izjavil, da smo sposobni toliko in toliko ljudi oskrbet? Si dobil sončarico danes?
Kazalo