Slovenija

Poudarki

  • Cerar je poudaril, da je bila komunikacija ob dogodkih v Kemisu slaba
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 18 glasov Ocenite to novico!
Cerar
Predsednik vlade Miro Cerar je na družabnem dogodku ob 3. obletnici ustanovitve SMC-ja spregovoril tudi o aktualnih političnih temah. Foto: BoBo
SMC
SMC je ob Zbiljskem jezeru praznoval 3. obletnico stranke. Foto: BoBo

Dodaj v

Cerar: Drugi tir ni predvolilna tema, ampak projekt za Slovenijo

Predsednik vlade na družabnem dogodku SMC-ja ob 3. obletnici stranke
26. maj 2017 ob 21:34
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Vlada deluje v polni moči in se tudi v kriznih situacijah skuša odzvati po najboljših močeh, je dejal predsednik SMC-ja in premier Miro Cerar, ki je ob robu družabnega dogodka ob 3. obletnici SMC-ja spregovoril tudi o drugem tiru in prodaji NLB-ja.

Cerar je tako poudaril, da postopek prodaje NLB-ja vodi SDH, pričakuje pa, da bo v kratkem prejel tudi ustrezne informacije o teh postopkih. "Slovenija spoštuje zaveze, vendar hkrati pričakujem, da ne bo prišlo do takšne prodaje, kjer bi bili naši davkoplačevalci znova oškodovani," je poudaril.

Spomnil je, da je bilo sanaciji NLB-ja namenjenih veliko sredstev. Zato si po njegovih besedah ne moremo privoščiti, da prodaja "tega vložka ne bi prinesla nazaj". Sicer pa je po Cerarjevi oceni "pravi čas za prodajo", saj mora Slovenija spoštovati zaveze, ki jih je dala prejšnja vlada.

Glede dogodka v Kemisu je ponovil, da je bila vlada prek pristojnih ministrstev in institucij ves čas dejavna. Tudi sam pa se zaveda, da je bila komunikacija preslaba. "Ni bilo dovolj sporočanja državljankam in državljanom, občanom Vrhnike in drugim," je priznal. Je pa dodal, da je tudi sam obiskal Vrhniko, se seznanil s stanjem in zahteval, da se na vladi o tem poroča.

"Drugi tir je projekt za Slovenijo"
Premier pričakuje, da bodo vse tri koalicijske stranke spoštovale svoje zaveze glede drugega tira. Dogovorili so se, da ta projekt naprej peljejo skupaj, dvakrat so ga z absolutno večino potrdili v parlamentu, za projektom pa stoji tudi vlada. "Gre za izredno pomemben projekt za celotno Slovenijo. Z njim se bo še močneje umestila na transportni zemljevid Evrope," je povedal. Po njegovi oceni je zadnji čas, da to storijo, v nasprotnem primeru "bomo ostali slepo črevo v Srednji Evropi in izgubili vse mogoče potenciale in prednosti, ki nam jih daje geografski položaj".

Odzval pa se je tudi na očitke DeSUS-a, da Cerar skuša odgovornost za projekt prevaliti na poslance. "Ta izjava je bila res zelo nenavadna," je dejal Cerar in dodal, da je trditev, da prelaga odgovornost za zakon na poslance, absurdna. Spomnil je, da je ob tem, ko je odgovornost pripisal DZ-ju, dodal, da tudi vlada stoji za tem stališčem. "Torej si delimo odgovornost. Odgovornosti se nikoli ne izmikam," je še zatrdil.

Cerar zadovoljen s SMC-jem
SMC je ob Zbiljskem jezeru praznoval svojo tretjo obletnico. Cerar je ob tem izrazil zadovoljstvo nad udeležbo članov in simpatizerjev na tokratnem pikniku. Veseli ga dejavnost stranke in tudi njena pozitivna naravnanost. Ključne poudarke za delo do konca leta bo SMC sicer določil na programskem svetu, ki bo junija.

L. L.
Prijavi napako
Komentarji
CT
# 26.05.2017 ob 23:06

Miro je napisal(-a)

-Zadovoljen sem s SMC-jem
-Drugi tir ni predvolilna tema, ampak projekt za Slovenijo
-Pogovor s Stoltenbergom je bil zelo odkrit in poglobljen
-Mojca, moja partnerica, se je srečala s Melanijo Trump


Več kot očitno je, da imamo zelo zaljubljenega in odsotnega predsednika vlade

dopisnik
# 26.05.2017 ob 22:26
Častim en tavelik pir,
če pade Cerarjev drugi tir.
5elin
# 26.05.2017 ob 22:11
Poimenovanje "drugi tir" je zavajajoče. Kar je vlada sprejela, je enotirna (?)železnica po drugi trasi z veliko tuneli in dolgotrajno gradnjo za veliko previsoko ceno.
Vsak povprečen človek ve, da je najceneje dodati nekaj kilometrov tira ob obstoječem.
Po enem tiru dol, po drugem (zraven) pa gor, s tem je kapaciteta prevoza maksimalna z minimalnimi stroški.
janezi
# 26.05.2017 ob 22:42
če je to na Vrhniki po najboljših močeh je to bedna vlada
veza
# 26.05.2017 ob 23:09
CT
# 26.05.2017 ob 23:06

Bolje, da ljubi, kot da sovraži!
tir1a
# 27.05.2017 ob 07:24
Če bi videli, kje poteka obstoječa trasa, ne bi govorili, da se da poleg narediti še en tir. Zagotovo pa ne tir po sodobnih standardih. Neumno in tudi standardi tega ne dopuščajo, da delalii drugi tir z naklonom 26 promilov in z radiji 300 metrov. Verjetno se sploh ne zavedate, da sodobna železnica zahteva radije vsaj 700 metrov in naklone pod 17 promilov. In še: delalo se bo 40 kilometrov predorov, saj je poleg prevoznega tira v predoru potrebno narediti še servisne predore, ki služijo za evakuacijo v primeru požarov oz. nesreč. Tako gradnjo namreč zahtevajo evropski standardi - res pa je, da nam ta standard Slovencem ni ravno pisan na kožo. Je pa zagotovo to dober posel za gradbenike, kar pa tudi ni slabo. Cena okrog milijarde evrov je čisto normalna in priemrljiva z drugimi cenami po Evropi (recimo v Avstriji so najdražji predori za avtoceste stali tudi 200 mio € na kilometer). Železniški predor v Brenner med Avstrijo in Italijo, dolg 54 kilometrov, stane več kot 6 milijard evrov (to je 110 mio na km). Cena naših predorov bi bila tako okoli 50 mio na km
Obstoječi tir je bil delan kot industrijski tir in sploh ni bil narejen kot glavna proga.
Wasabi
# 27.05.2017 ob 14:52
Valda da ne bo en Cerar odločal o tem, pač pa državljani na referendumu. Ta njegova diktatorska nagnjenja pa naj prišpara za njegovo naslednjo službo.
veza
# 27.05.2017 ob 13:00
Enako je z Magno, če bomo še nekaj časa mečkali, adijo priložnost, nikoli ne bo vse vsem prav, a dajmo pogledat, kaj je boljše za vse, zarašča se nam cela država, tu pa lahko vse propade zaradi enega gozda, mislm, noro!
Springbok
# 27.05.2017 ob 10:19
@ - tir1a - strokovno gledano imaš prav: dva vzporedna nova tira nista dosti dražja, kot en novi drugi tir. In imaš prav, da zaradi naklona in radijev ni možno graditi vzporedno ob obstoječem tiru. Vse prav s stališča inžirske stroke.

Vendar imamo v Sloveniji opravka z najbolj lopovskimi inženirji: DARS ovi aneksi za avtoceste, TEŠ 6 in gradbinci. Za slovenskega davkopkačevalca ni dražjih inženirjev, kot so slovenski: študije, prostorski načrti, ocene vplivov, pritožbe v postopkih javnega naročanja, nepredvidena dela in aneksi!!!!

Še bankirji niso toliko pokradli Slovencev, kot razni inženirji in gradbeniki.

Ker bomo to lopovščino zopet plačalu davkoplačevalci, je referendum kar na mestu.

Kot predsednik vlade bi zato, da bi dobil referendum o 2. tiru jasno povedal: slovenski gradbeniki bodo izločeni iz postopkov javnega naročanja. Morda potem 2. Tir dobi dovolj glasov.
tir1a
# 27.05.2017 ob 07:53
To kar predlaga IZS pa je tudi na mestu - namreč, da se namesto enega tira gradi kar dvotirno progo na novi trasi, saj se zadeva nebi tako podražila, ker je v vsakem priemru potrebno graditi dvocevne predore (kot sem omenil, je pri enotirni progi tako ali tako potrebno delati servisni predor).
Neumno pa je, da bi o tem vprašanju odločali volivci - seveda bi večina raje videla tropasovne avtoceste, ker se vsak dan vozijo po avtocestah. Ne vidijo pa, kaj potrebujejo naše železnice.
oleander
# 27.05.2017 ob 07:46
Bolje, da ljubi, kot da sovraži!

Sicer meni zgleda bolj kot da potrebuje mamico, pa brez zamere.
genniuuss
# 27.05.2017 ob 07:43
stranka smc je že na drugem tiru.
5elin
# 27.05.2017 ob 23:41
Iščem novice o zbiranju podpisov za referendum.
Koliko podpisov je že zbranih?
Lefty
# 27.05.2017 ob 16:58
A SMC še obstaja?
el CARTEL
# 27.05.2017 ob 14:42
drugi tir je predvsem prikaz, kako se cerar odloča namesto volilcev in ne v imenu njih.

pa tako "moralen2, pa tako nerazumevanje demokracije.

v razvitih demokracijah bi bilo šokantno, če bi nekdo izjavil, da odločitev ljudstva ni v interesu slovenije

(nisem niti približno podpornik destruktivne politike SDS, sem le podpornik demokracije - ki jo je v sloveniji vedno manj)
veza
# 27.05.2017 ob 13:07
kotzi
# 27.05.2017 ob 12:20

vsak projekt je kupovanje volitev..in je predvolilna terma.

tekma, si verjetno mislil, ja, a ta projekt se ne bo končal naslednje leto tik pred volitvami, če bodo redne volitve, kdo ve, kdo go rezal trak, ko bo ta zadeva čez enih pet let končana, torej, težko bo kdo rekel, da hoče nekdo dobiti volitve na račun začetega projekta, ki bo naslednje leto en kup odpadne zemlje in kak bager in žerjav, ki nekaj prekladata in nekaj delavcev v čeladah, ki nekaj počnejo med barakami!
In upam, da bo res nekdo nekoč kmalu prerezal trak in odprl to novo povezavo, kdo bo ta stric ali teta, pa danes ne vemo!
kotzi
# 27.05.2017 ob 12:20
vsak projekt je kupovanje volitev..in je predvolilna terma...nisem pa zasledil informacije da se je odvetniski pisarni sestre od Mira Cerarja od kar je on na vladi podvojil..oz promet je eksplodiral..korupcija..haha
5elin
# 27.05.2017 ob 10:50
@ tir1A:"Neumno pa je, da bi o tem vprašanju odločali volivci - seveda bi večina raje videla tropasovne avtoceste, ker se vsak dan vozijo po avtocestah. Ne vidijo pa, kaj potrebujejo naše železnice."
V normalnem svetu o nakupu ali naročilu odloča tisti, ki plača. Za vsak projekt, ki tako globoko poseže v žepe državljanov, bi morali imeti soglasje tistih, ki denar prispevajo. Če denarja za vse želje ni dovolj, je potrebno sprejeti odločitev, kaj ima prednost in čemu se je potrebno odpovedati. Državljani so dovolj zreli, da take odločitve sprejemajo ali prepustijo nekomu, ki mu zaupajo, da namesto njih odloči. Za to pa potrebujejo informacije in čas. Ko nekdo zažene paniko, da ni časa in da se je treba hitro odločiti, se primem za denarnico. Če se 25 let na zadevi ni delalo in še tri leta nič, potem tudi nekaj mesecev za javno obravnavanje strateško pomembne in drage odločitve ni mogoče skrajšati.
5elin
# 27.05.2017 ob 10:29
Standardi naj bi zahtevali novo traso?
Ali ti standardi določajo tudi to, da je nova proga enotirna in praktično enako dolga kot stara?
Če bi taka investicija pomenila možnost potovanja z vlakom med Ljubljano in Koprom v eni uri, bi bil takoj za to. Tako pa je to samo en kratek odsek brez uskladitve z ostalim železniškim omrežjem za denar, ki bi na drugih delih prinesel mnogo več koristi, verjetno tudi znatno krajše potovanje z vlakom do Kopra in manj tovornjakov na cestah.
Infrastruktura se načrtuje zelo premišljeno in se izbira med različnimi variantami. Rokohitrstvo in hitenje z odločitvami v nekaj mesecih lahko pomeni le dvoje, nesposobnost dolgoročno usklajenega načrtovanja ali pa lumparijo. Oboje je škodljivo.
Vladoska
# 27.05.2017 ob 07:49
Prva stabilna vlada do sedaj. Finance rešene, stavke raznih javnih služb prekinjene, kultura dialoga v hramu demokracije na najvišjem nivoju do sedaj, zdravstvena in pokojninska blagajna okrevata po korupcijskih debaklih, ki so jih nastavile prejšnje vlade. Globalne gospodarske rešitve dobivajo trdne temeljne nastavke za uspešno gradnjo. (strinjam se, da je ceno za izgradnjo drugega treba vzeti pod drobnogled) Ugled države se je precej povečal. Gospodarska rast je pozitivna, nezaposlenost lepo pada in za konec nasvet. Prenehajmo z negativizmom in ideološkimi predsodki. Glejmo naprej, zgodovino prepustimo zgodovinarjem. Napake so žal bolj ali manj nepopravljive in vsako razpredanje okoli tega narod samo deli in dela razkol tudi med politiko, ki pa jo hočeš, nočeš tudi potrebujemo.
REsnica
# 27.05.2017 ob 07:49
Drugi tir,
odlična priložnost za pranje davkoplačevalskega denarja in pretok v žepe lastnikov strank in "naše" privatizirane države.
Da bodo razpisi prirejeni in da so žepi v katerih bodo pristale desetine milijonov že znani je jasno. Če se bomo upirali bomo ostali brez eu sredstev in brez drugega tira. Smo svobodni talci demokracije. Kapital ki je privatiziral politične stranke bo vedno zmagal. Ne glede ali na volitvah izberete janšo, cerarja ali kučana.
samogledam
# 27.05.2017 ob 07:46
Zakaj ste Slovenci se vedno prepricani,da veste vse...kamor koli gres, vsi se na vse spoznajo...pa vi bi samo z jezikom gospodarstvo drzali nad Svico !
samogledam
# 27.05.2017 ob 07:42
Na volitvah je g.Premier zmagal, dejte se malo umirit domobrancki ker vasa statistika kaze ze 80 let zlobe za veliko denarja,, ki ga placujemo vsi drzavljani !Vasa stranka lahko pokaze kaj? v vseh teh letih 26 ? in koliko smo za hudobijo in goljufijo ze placali ? gotovi ste !
boro007
# 27.05.2017 ob 00:29
@5elin

Poimenovanje "drugi tir" je zavajajoče. Kar je vlada sprejela, je enotirna (?)železnica po drugi trasi z veliko tuneli in dolgotrajno gradnjo za veliko previsoko ceno.
Vsak povprečen človek ve, da je najceneje dodati nekaj kilometrov tira ob obstoječem.
Po enem tiru dol, po drugem (zraven) pa gor, s tem je kapaciteta prevoza maksimalna z minimalnimi stroški.


Po svoje maš prav, je pa širjenje obstoječih tunelov verjetno dražje kot izgradnja novih (pa ne da jih zagovarjam) ... Še najtežje si pa privoščimo zapiranje tunelov oz. da le ti ne bi bili dlje časa prevozni, kajti drugače jih ne moreš dograditi oz. širiti...

Stvar je kompleksna, bo manj aneksov če bojo šli delat na novo, pri nas pa gradnje dražijo predvsem "neupravičeni" aneksi k pogodbam...
iluvatar
# 27.05.2017 ob 15:30
Miro, ne moreš ti slikce na Boratovo foro. Borat je sam eden...
amigo
# 27.05.2017 ob 15:22
Ta drugi tir je neumnost brez primere. Dopuščal bi hitrost 160 km/h, medtem ko prvi tir dopušča hitrost 60 km/h. Razen tega bo treba graditi servisne predore, ki bi v primeru dvotirne proge odpadli. Očitno je cilj čimveč pokrasti.
amigo
# 27.05.2017 ob 15:16
&springbook
Še bankirji niso toliko pokradli Slovencev, kot razni inženirji in gradbeniki.

Ti si naivnež prve vrste kakršnih je v Sloveniji ogromno. Po tvoje naj bi Zidar kradel samo zato, ker je imel največja jajca. Zidar je bil del sistema in je financiral "strice iz ozadja". Če tega ne bi počel, bi ga strici brez pardona odžagali.
veza
# 27.05.2017 ob 13:14
5elin
# 27.05.2017 ob 10:50

Za to pa potrebujejo informacije in čas. Ko nekdo zažene paniko, da ni časa in da se je treba hitro odločiti, se primem za denarnico. Če se 25 let na zadevi ni delalo in še tri leta nič, potem tudi nekaj mesecev za javno obravnavanje strateško pomembne in drage odločitve ni mogoče skrajšati.

tu se pa strinjam, Cerar nima dobrega piara, ne znajo pravočasno in preprosto razložiti ljudem, za kaj pri vsej stvari gre, so pa tudi mediji nastrojeni proti njemu, a to je že druga zgodba!
In v koaliciji ni enotnosti, vsak čuva svoj vrtiček, zakon podprejo, na dvorišču pa za novinarje SD in DESUS kritizirata komaj sprejeti zakon, za katerega so pravkar glasovali, to je unikum na tem svetu!
veza
# 27.05.2017 ob 12:58
Glede tega tira, ki se mu po nepotrebnem reče drugi tir, lahko bi mu preprosto rekli nov tir med Koprom in Divačo in potem naprej, ker treba bo prenoviti progo do Hodoša, vsa dokumentacija se je pripravljala že leta in je čakala pripravljena na začetek, na zeleno luč na Gregoričičevi in v DZ, kaj sedaj vsi pametujete, kako bi, če bi, da bi, zakaj sploh, celo lokacijsko dovoljenje je že rešeno in zemljišča odkupljena, nekateri pa o referendumu, o blokiranju, o iskanju dlake v jajcu, smešno, noro, grozno!
Dajte pa kontrolirat porabo denarja, če že ne veste, kam bi se dali in kaj bi v lajfu počeli, pa ne samo pri tej progi, povsod, tudi v vaši krajevni skupnosti in občini in povsod, postanite koristni, hvala!
kapljač
# 26.05.2017 ob 22:24
Če bi Tito tako, kot pri drugem tiru, gradil zaostalo in porušeno, uničeno državo , bi še danes živeli ,kot v kameni dobi -Po jamah. In bi se nam ob odprtem ognju nekje globoko v Postojnski jami še solzile oči. ( Tudi zato je dobro , da je Tito bil na strani zmagovalcev. "Cerkveni , da bi bili na strani zmagovalcev , bi nas vrnili nazaj med neandertalce"
PodrepnikPolde
# 27.05.2017 ob 09:11
Vladoska
V primeru, da je to resen komentar, potem, nam res ni pomoči, da ste nekateri lahko tako zasanjani.
kapljač
# 26.05.2017 ob 22:12
Če je drugi tir projekt za Slovenijo , bi Cerar moral najti rešitev kako ustaviti iniciative, ki zlorabljajo demokracijo in politične stranke, ki državi delajo škodo. ( V Egiptu so takšno stranko prepovedali , voditelje pa pozaprli ). Nič drugače ne dela Erdogan in vse mu gre na bolje.
Kazalo