



Vaša ocena: 



Ocena 3,5 od 60 glasov
Ocenite to novico!
| Za odstop me je prepričal predsednik vlade, ker sem videl, kako se muči zraven mene. Tega ne morem gledati. | ||
| Karl Erjavec o razlogih za nenadno odločitev o odstopu | ||
| Poglejte na ministrstvu. Škatle so že pripravljene. | ||
| Karl Erjavec dokazuje, da ne želi ostati minister za vsako ceno | ||
| Izražam neko upanje, da bo moj dober sodelavec v koaliciji še naprej, da bomo skozi težke in surove čase vodil to vlado in dokončali mandat. | ||
| Borut Pahor kljub pozivu k razrešitvi še računa na Erjavca | ||
| Če mi potrdiš, da so razlogi politični, bom odstopil in zapustil ministrsko mesto. /.../ Ti boš vstal in povedal, jaz bom vstal, odstopil in odšel. | ||
| Karl Erjavec premierju Borutu Pahorju | ||
Zahvalil bi se tudi predsedniku vlade za sodelovanje. Vidim, da je ta razprava zanj mučna, in nočem, da bi trpel, je po izjavi, da odstopa z mesta okolijskega ministra, dejal Karl Erjavec.
DeSUS bo po besedah vodje poslanske skupine Joška Godca kandidata za novega ministra iskal med osmimi imeni. Godec je po Erjavčevem odstopu pojasnil, da bodo kandidata za novega okolijskega ministra izbrali v četrtek, ko se bo sestal izvršni odbor DeSUS-a. Izbrani kandidat bo potem "šel v strankino kadrovsko proceduro". "Imamo veliko imen, in sicer osem, od katerih bomo izbrali najbolj primerno," je še dejal in dodal, da bo javnost izvedela za kandidatovo ime, ko bo izbran.
| Preberite še: - Odločitev Erjavca "pravilna", koalicija še "računa" na DeSUS |
Prepričalo ga je "Pahorjevo trpljenje"
"Za odstop me je prepričal predsednik vlade, ker sem videl, kako se muči zraven mene. Tega ne morem gledati," je Erjavec novinarjem pojasnil razloge za odstop. Dejal je še, da ne potrebuje nove službe in da jim ni treba skrbeti za njegovo socialno varnost. Dodal je, da bo še naprej opravljal funkcijo predsednika stranke.
Izstop iz koalicije še vedno mogoč
Glede morebitnega izstopa DeSUS-a iz koalicije je dejal, da je to stvar organov stranke in da o tem odloča svet stranke. Kot je pojasnil, možnost izstopa obstaja in da se bo v četrtek sestal izvršni odbor DeSUS-a, ki bo razpravljal tudi o nadaljnjem delu v koaliciji. Po Erjavčevih besedah lahko sodelujejo tako s Pahorjem kot z Janezom Janšo, Gregorjem Golobičem ali Katarino Kresal, a le če lahko DeSUS uresničuje svoj program.
Bo ali ne bo poslanec? Zagotovo leta 2012.
Poudaril je še, da poslanec DeSUS-a Franc Jurša ne bo vrnil svojega mandata oz. da ga bo prepričal, da ga ne bo vrnil. Na vprašanje, ali bo odslej poslanec, je Erjavec odvrnil, da bo leta 2012 zagotovo poslanec v DZ-ju.
Bogato in slikovito besedišče razprave na seji
V razpravi je Erjavec premierju Pahorju med drugim očital, da ni držal obljube, da bodo v DZ-ju preverili, ali je potrebna ustavna presoja zakona o Računskem sodišču.
"Žal mi je, da s tvoje strani ni bil storjen ta korak," je Borutu Pahorju dejal Erjavec, ki pričakuje, da bodo poslanci, predsednik DZ-ja Pavel Gantar in premier varuhi pravne države.
"Motijo me različni kriteriji," je premierju dejal predsednik DeSUS-a. Nadaljeval je: "Govoril si o novih pravnih standardih. To, kar se dogaja, pa niso pravni standardi, zlasti ne za pravno državo. Ti dobro veš, da so bili revizorji tudi pri drugih ministrstvih in so napovedali pozive za razrešitve, pa ti niso bili uvedeni."
Erjavec: Nisem silil v vlado
Erjavec trdi, da po državnozborskih volitvah leta 2008 ni silil v vlado in da je Pahor vztrajal, da postane minister, ker je želel, da bi bili vsi predsedniki koalicijskih strank v vladi. Hkrati je še enkrat zavrnil očitke o nezakoniti prodaji Energetike Projekta, pozivu Računskega sodišča o razrešitvi pa je očital ustavno spornost. Dodal je še, da bosta s Pahorjem še naprej sodelovala in zatrdil, da je vestno opravljal svoje delo in da si ne želi biti za vsako ceno na ministrskem stolčku, saj se že pripravlja na odhod. "Poglejte na ministrstvu. Škatle so že pripravljene," je še dejal.
Pahor se sklicuje na Šoltesa
Pahor pa je v razpravi pojasnil, da bi bilo nekredibilno, če ne bi upošteval poziva Računskega sodišča o razrešitvi Erjavca, saj je to ugotovilo, da napake niso bile odpravljene. Obenem je poudaril, da je vladna pravna služba ugotovila, da je poziv Računskega sodišča v skladu z zakonodajo.
Predsednik vlade je tudi zatrdil, da goji osebno in politično spoštovanje do Erjavca. "Da ne bo nesporazumov. Izražam neko upanje, da bo moj dober sodelavec v koaliciji še naprej, da bomo skozi težke in surove čase vodili to vlado in dokončali mandat," je še dejal predsednik vlade in poslance pozval, da razrešijo Erjavca in da čim prej imenujejo novega okolijskega ministra.
"In bi se pomenila kot dva možakarja ..."
V nadaljevanju razprave je Erjavec ocenil, da gre pri njegovi razrešitvi za politične razloge in da vzrok ni poziv računskega sodišča. Zatrdil je, da bo politične razloge za svojo zamenjavo upošteval. Kot je dejal Pahorju, je škoda, da mu ni že na Danskem ob podnebnem vrhu v Köbenhavnu povedal, da so razlogi za razrešitev politični. "In bi se pomenila kot dva možakarja in bi sprejel, da ne moreva več sodelovati," je pojasnil minister in zatrdil, da "moraš biti malce mazohista, da deluješ v tej vladi in v tej krizi".
"Če mi potrdiš, da so razlogi politični, bom odstopil in zapustil ministrsko mesto. /../ Ti boš vstal in povedal, jaz bom vstal, odstopil in odšel," je predsednik DeSUS-a še dejal premierju. Obenem je napovedal, da bo v primeru, če ga bo DZ razrešil, v 60 dneh vložil ustavno pritožbo. Gantarja pa je vprašal, ali bo odstopil kot predsednik DZ-ja, če bo ustavno sodišče ugotovilo, da je bil postopek njegove razrešitve neustaven.
Bo zdaj vlada delala kot ekipa?
Predsednik vlade je nato znova zavrnil Erjavčeve očitke, da je požrl besedo o tem, da se bo v DZ-ju preverjala ustavnost zakona o Računskem sodišču. Dodal je tudi, da obtožnega predloga zaradi nakupa oklepnikov ni dala vlada, ampak tožilstvo. "Nisem iskal razlogov, da bi se rešil Erjavca, ampak sem iskal razloge, da je vlada - kolikor je mogoče - delala kot tim," je dejal in pojasnil, da je najpomembnejša naloga vlade izhod iz krize, ne pa Erjavčeva razrešitev.
Po besedah predsednika vlade bi moral biti novi okolijski minister strokovnjak, ki se bo popolnoma predal delu na ministrstvu.
Podpisi poslancev Erjavcu niso pomagali
DeSUS si je med sejo prizadeval ustaviti postopek razrešitve. Kot je znano, je že pred sejo napovedal možnost vloge zahteve za ustavno presojo poziva za razrešitev okolijskega ministra, za kar je potrebnih 30 podpisov poslancev. DeSUS-u je podpise uspelo zbrati (celo 35 podpisov poslancev), a predsednik DZ-ja Pavle Gantar predloga, da naj DZ odloča o tej pobudi, ni sprejel.
Dejal je, da postopek ustavne presoje omenjenega zakona nima neposredne povezave z razrešitvijo Erjavca, saj ta temelji na 13. členu vlade in na ustavi. Razprava se je tako nadaljevala.
Kdo bo novi kandidat za ministra?
Kot je znano, največkrat omenjani Erjavčev naslednik Matjaž Zanoškar zanesljivo ne bo kandidat za novega ministra za okolje, saj je včeraj kandidaturo uradno umaknil. Presodil je, da zanjo nima dovolj podpore ne pri premierju Pahorju ne v koaliciji.
DeSUS naj bi imel na listi kandidatov osem imen. Med njimi se pojavlja tudi ime Mirana Gajška, načelnika Oddelka MOL-a za urejanje prostora, ki je bil pred osmimi leti kot direktor celjskega Zavoda za planiranje in gradnjo zaradi zlorabe uradnega položaja pravnomočno obsojen na štiri mesece zapora pogojno s preizkusno dobo dveh let.
Preberite več: |
Ali bo Erjavec denarno kaznovan?
Ali bo Erjavec šel v zapor?
p.s.: Briga me, ali je DESUS v vladi, ali bo Erjavec ostal v politiki....
Zanima me, ali bo odgovarjal za svoja dejanja po zakonu.
To ali je minister ali ne je drugorazredno.
Policija, sodišča.... Kaj je zdaj??
Rdečkarji, komunisti ? Bog vam pomagaj z nacionalisti. Evo vam predlog za nov zakon. Obvezen letni pripevek naši obubožani cerkvi, tam nekje 500 evrov na osebo bo dovolj. Obvezen obisk vsaj ene maše na mesec. Kdor se prekrši, dobi položnico. Idioti.
Se še spomnite, tovariši, časa, ko je bil Marjan Podobnik direktor Telekoma? Volte JJ-a. Nafukali bomo itak vsi, tud vi.
Še enkrat kam je že tehnica v aferi patrija popoln nagib v levo stran akterji Cvikl ,rop pa še siva eminenca KUčan, in kdo to sedaj poskuša pod preprogo pomest, Zalar, še kaj?
Erjavca ?? Ja odgover je zelo preprost in jasen,zaradi afere
Patria !! SDS-sovci se zelo,zelo bojio kaj bo povedal na
sodišču K:V:Erjavec bivši obrabni minister v vladi velikega
vodja desnice Ivana Janeza Janše ,da slučajno nebi umazal
"lik i delo" velikega vodje !
============
Mislim, da Pahor ni boljši predsednik vlade, kot je bil Karl Erjavec minister za okolje. Mislim, da ne sam ne njegovi ministri niti ne razumejo in niti ne občutijo, kako urgentni so problemi slovenskih podjetnikov in zaposlenih v gospodarstvu.
To je tistih, ki jim dajejo plačo, da lahko sami paradirajo po parlamentu in nastopajo po televiziji. Pahor nima ne politikov, ne zaupnikov, ne ekonomistov, ne ministrov, ki bi Slovenijo znali povleči iz krize. Ima same erjavce. Hoditi na obiske v podjetja, pogovarjati se z nekdanjimi največjimi slovenskimi biseri, ki so izgubili sijaj, večerjati s srebrno žlico v ustih ni to, kar se dogaja v gospodarstvu.
Na trgu je klanje, dragi moji. Zagotoviti delo in najti kupce, prodati se je 24-urno garanje, vsak dan, vse dni v letu. Iti pred zaposlene in jim povedati, da ni dovolj prišlo v podjetje, zato ne more iti dovolj iz njega za njihove plače, je nočna mora. Pomislite na to, ko boste spet paradirali v parlamentu.
Pada pada pada pada
Sta to pada, pada vlada
Pada pada pada pada
Šta to pada, pada vlada
Već su mnoge pale vlasti
Pa čes i ti Borči pasti
KUHINJA pa taka. Najboljše, da vsi odstopijo in gremo na nove volitve !!!!!
G.Erjavec je odstopil TAKOJ, ko mu je bilo povedano, da ga želi predsednik vlade zamenjati na podlagi ... člena Zakona o vladi in ... člena Ustave - to se pravi iz političnega vzroka. Dokler pa je smatral, da je za zamenjavo osnova predlog Računskega sodišča pa se je branil in ni želel odstopiti. Ko je ugotovil, da predsednik vlade NE ŽELI več z njim sodelovati, je prvič v svoji politični karieri, naredil spodoben korak in odstopil in prekinil res "mučno razpravo v DZ.
Posebno g. Tanko je v svojem referatu govoril in govoril pa nič povedal. Ne razumem tega, ker je Erjavec v sklopu volitev 2008 izjavi na TV da nikoli več ne bo sodeloval z SDS. Ti pa so ga branili le zato, da so lahko sedanji vladi odčitali pravo lekcijo.
Res je še več ministrov zrelih za odstrel (Zalar, Golobič, Gaspari in Kresalova - tako je moje mnenje), samo zgleda, da imajo ti štirje iste cilje kot predsednik vlade in da so si bolj "na liniji". ENO pa je res, da ima predsednik vlade kdarkoli in kogarkoli zamenjati !!!!
In kaj ostane volivcu? Če že ne more izbirati boljšega med dvema dobrima, se bo odločil za manj slabega med dvema slabima.
Še vedno pa ne razumem (govorim retorično, ker mi je povsem jasno :))) ) sprenevedanja Kalimerovcev in Kahla o tem, da ima Barbika dvojna merila za iste stvari...
Golobička je lagal, a ni kršil zakonodaje, Kahel pa je tako lagal kot zavestno kršil zakonodajo (verjamem, da "ni nič vedel" o spornih poslih, heh :))) ). Tako da prvi je lažnivec ala Kalimero Veliki, drugi pa kriminalec ala Al Capone.
Če bi moral Golobička spokati, naj se mu pridruži še Kalimero Veliki in naj gresta skupaj na nek pozabljen vulkanski otok sredi Tihega oceana, ki je tik pred ekplozijo in popolnim uničenjem... Bo vsaj mir na svetu. :)
Barbika je kriminalca nagnal, "lažnivca" pa pač ne. Če pa Kahel primerja svoja kriminalna dejanja z laganjem drugih, potem se vidi, kako "dober in sposoben pravnik" v resnici je. :)))
Pa lep dan vsem, ki se nam ne bo niti malo tožilo po Kahlu! :)
p.s. Raje bi videl, da bi se Kahlu tožilo, sodilo in obsodilo. Žal pa bodo to verjetno le neuslišane želje. Smrk. :)
Vic dneva:
Erjavec je rešil Pahorja!
Večkrat je stranke menjal samo Dimsi se mi zdi ....
BP ima srečo, da je Paloma v državni lasti.
Pa sej ne morš verjet... lol
bila res speljana najbol elegantno in b. p.
ostane v vladi.Lahko pa zadevo interpretiramo tudi takole:Erjavec gre,stranka ostane v
vladi, pomeni da je Erjavec je kriv...česarkoli..ali pač?
zelo zabaven komentar!
:=)
Nobenega D dneva.
SDS bo moral počakat na novo priložnost.
Škoda!
samo nekaj proizvajajo in nič ne proizvedejo
okrog 75 leta so pred skladišče "nekdaj ponos Notranjske" Brest Cerknica- na depešo partijskega veljaka
-zabetonirali železniške tračnice.
partijski veljaki so ugotovili,da je ceneje na železniški postaji Rakek na "šleper"naložiti prazen vagon ter ga prepeljati 5 Km do Cerknice ter tam naložiti s pohištvom ter polnega zopet naložiti na šleper in ga nekako postaviti na tire na Rakeku ...Kreteni so to poiskusili samo dvakrat,ter ugotivili da je "brez veze".Nihče ni nikoli plačal za to neumnost.Tračnice so še vedno v betonu na Brestu,kot opomin komunistični neumnosti.
Pahor mi nekako deluje na podoben način.Je neki vodja in pleše kot mu veleva njegov Vzornik.Za napake bomo pa itak delavska raja odgovarjala,češ da naredimo premalo,pa pod normo.
ko se pa tej KPS nekdo postavi po robu je pa odstavljen
Gospod Erjavec tudi vaš čas bo še prišel,in tedaj res ne pozabite,da vam je Katarina&co
delala škodo in ne samo vam ampak vsej Sloveniji
Ala ti vera kake sposobnosti imaš.Kje si se skrival tako dolgo?
zanimivo...
Bravo Karel. Pravilno!
Pospešeno namreč išče primeren kader za novega okoljskega ministra.
Včeraj je bila siva eminenca na obisku na Ljubljanski Biotehniški fakulteti, kjer je imel razgovor s prof.Lobnikom, ki je očitno potencialen kandidat za novega okoljskega ministra.
A to vam je pa novinarjem ušlo?
Še en dokaz več, da siva eminenca še vedno vleče niti iz ozadja in je Pahor le nebogljena lutka.
Na okoljskem ministrstvu je pač treba imeti preizkušen in lojalen kader, tu se bo namreč v prihodnjih par letih in mega projektih kot so TEŠ 6 njaveč pokradlo!!
Ljudje spreglejte!!
Nobenega D dneva.
JJ & Co bo moral počakat na novo priložnost.
Škoda!
Ali pa je BP rekel: evo, dobiš službo nekje v ozadju, samo mir nam daj...
Ja plehnate škatle brez kol sta nam že nabavla s čelavim krvosesom za pičlih 300.000.000,00 EUR-ov.Tisto partijo sta res transparentno odigrala.
JJ & Co bo moral počakat na novo priložnost.
Fak!
To je bil moj prvotni komentar, pa ste ga brisal.
Mnoge druge tudi... Različni kriteriji so v rewsnici eden izmed trhlih temeljev politike, ki je sama sebe nekdaj imenovala "avantgardna" - danes pa si pravi "nova"...
LP
To moti mnoge... Različni kriteriji so v resnici eden izmed temeljev nekdaj "avandgardne", danes pa "nove" politike...
LP
Se absolutno strinjam s tem, kar si napisal. Ampak pot k takšnemu stanju je, da takrat, ko se zakoni spoštujejo, to razumemo kot nekaj dobrega in ne obratno.
Verjetno res ne... So mu jih poiskali in na njih vztrajali ter vsilili drugi... :)
LP
vladavine in vsega kar spada poleg.
Razprava v današnjem parlamentu, je bil živa podoba otroškega vrtca, Malči Pahorjeve.
Zanima me kdaj pridejo na vrsto ostali ...Zalar, Golubič in mama ministrice Kresalove,
da o Jankoviću ne govorim .....
kje je kaj mesija al gore te čase?
Glasovalni stroj zopet deluje usklajeno – saj niso »neumni«, da bi se sami odstranili od korita.
V cem pa je bil po tvoje Erjavec tako motec clen v vladi????
Sicer pa se enkrat ponavljam; Pahor ga je imenoval in ne ljudstvo, zato ne razumem zakaj tak vik in krik, ce ga zeli zmejati. Toliko, kot ga sedaj zagovarjate, ga niste niti tedaj popljuvali, ko je vstopil v koalicijo
Sedaj še malo groženj pa ...
pravi KRALJEVSKI komentarji ... a pod Peco je tudi že internet ?
Poleg tega smo videli tudi dvojna merila, ki vladajo v vladajoči koaliciji.
Po mojem mnenju imamo vsaj 6 ministrov, ki bi jih lahko razrešili iz boljših razlogov.
Ampak tako je če si pravi ti ni hudega, če pa si moteč člen pa te hitro pospravijo.
Kaj bo pa nasledna saga?
Bomo sedaj zopet en mesec spremljali komedijo o imenovanju novega ministra.
Potem pa kaj, počasi bo konec leta in gospodarstvo v Nemčiji se bo popravilo in gospodarska kriza bo čez kakšni dve leti vlada ponosna, kako je dobro prebrodila krizo.
drugače jima itak nebo nobeden odgovarjal!
Se strinjam... Bojim pa se, da ne bodo nič popravljali, ampak bodo zasrali še tisto, kar se zasrati še da in nas bodo tako odpeljali samo še globlje, globlje in globlje..
in tako rešil skorumpirano vlado
Erjavec pa bo - in upam, da ves Desus z njim - končno morda le spoznal, da ob takih prijateljih sovražnikov dejansko ne potrebuje...
Za pričakovati je, da bo to strokovnjak, ki ga dosedaj na tem ministrstvu še ni bilo:D To bo veselje, ko bodo našli novega. Prav veselim se že!
Torej je prav okolije, ne okolje?
Bojim se, da "izbrisani" že uveljavljajo ijekavščino.
Ponižanje in popljuvanje Rjavca.
B.P. ga celo imenuje prijatelja,
kot JUDA ŠKARJOT Jezusa, ko pripelje najn likvidatorje.
Pahor je res naredil promocijo.
Ta vlada - trojček, podn od podna.
Sedaj pa je Erjavec zadevo rešil v vsega 15 minutah!
Kaj bo sedaj storil DESUS?
Bodo, kot privesek te koalicije iztopili?
torek, 26. 01. 2010
Prejšnji teden je Okrožno sodišče v Helsinkih finsko nacionalno TV YLE in njenega novinarja obsodilo zaradi klevetanja poslanca stranke Centra na plačilo več tisoč EUR kazni.
Tožbo proti YLE je že pred časom (kot kaže v drugi polovici 2008) vložil poslanec stranke Centra (Pekka Vilkuna) zaradi žaljivega in poniževalnega obravnavanja s strani omenjenega novinarja, ki ga je v prispevku, ki ga je kasneje objavila YLE, vprašal ali je res, da je spolno nadlegoval ženske v parlamentu. Novico, ki je bila objavljena povsem na kratko in v drobnem tisku, je sicer objavila finska tiskovna agencija STT dne 15.1.2010.
Sicer pa ne razumem, kaj se opozicija toliko buni ob zamenjavi Erjavca? Se skoraj bolj, kot so ga kritizirali ob vstopu v vlado lol. Pahor ga je postavil na to mesto, ne volilci, in ne vem zakaj ga ne bi mogel tudi odstaviti, ce mu ni po volji????
Menim, da je (bo, če bo) po takšni odstranitvi predsednika stranke Desus z ministrskega mesta politično korektno in higienično - da iz koalicije v opozicijo prestopijo vsi desusovci...
LP
?!?!
Ali samo na tem ministrstvu? Zakaj pa sedaj dela neke izjeme? Torej za druga ministrstva pa ni potrebno strokovnjaka?
Torej, kje je Erjavec pustil spomin, da se ne spomne kako je pozive za razrešitev Podobnika podpiral? A sedaj pa taisto Računsko sodišče ne dela več prav, ker se je spravilo na njega?
Čas je za pokoj, dragi Karl.
Erjavec bo, v to sem prepričana, šel na Evropsko sodišče in
USPEL
PS: dobro jim naganja strah v kosti. Nekateri so pričeli jecljati.
Ne podpiram pa nobenega politika, ker so vsi isti. V javnosti se blatijo, v zasebnosti pa skupaj šampanjce pijejo.
Glede Jelinčiča ... Lahko rečem, da je najboljši od vseh tam v vladi ... ampak če pogledam njegove dosežke ... vsaj en, ki zna konkretno povedati, kako je res in kako je prav, medtem ko drugi samo govorijo nekaj v tri dni in ali pa stisnejo rep med nogami ... Drugače je pa jelinčič isti kot vsi ostali ...Pove veliko, naredi ničesar.
kaj pa če Pahor ela napake, napake, napake .....
( ne samo on)
kaj si ti ERrjavčev prijatelj ali kaj podobnega?
Toliko o tej "jokici" po imenu Erjavec, ki tuli o neki ustavni presoji.
Predsednik ne zna voditi seje, ostali se obnašajo kot otroci...!
Govor Erjavca je bil ganljiv:D, zdelo se je, da se bo kmalo razjokal! Sicer razumem, da je človek žalosten, ker gre za evidentno likvidacijo! Vemo kako so to počeli nekaj 10 let nazaj. Moteče elemente je potrebno likvidirati! Kajne dragi Borut?! :D
Pahor pozablja, da je Slovenija demokratična in Suverena država in da je Slovenija Evropska država in članica EUja!
Erjavec pogumno naprej, uspel boš!
Pahor pa naj še naprej uvaja enopartijski sistem!
Si pozabil kaj moraš nardit če te punca ne mara. Odpeljat, ne pa da z umazanimi spodnjimi hlačkami opletaš po zraku.
Prvi bi moral odstopiti Golobič, potem Zalar, Erjavec, Kresalova,
da ne govorim, da je danes ljubljanski župan, zagrizen podpornik te vlade postal apotekar. Zdaj že on diktira, kaj bo in ne bo na policah za naše zdravje.
Sicilijanci se lahko pridejo učit, kako legalizirati kriminal - v Slovenijo. Resno mislim.
non comment....:(:(:(
Si že kdaj videl knjigo, ki se ji reče Slovenski pravopis?
Če je še nisi, ne vem, zakaj komentiraš.
Nehajte že z "okolijskim", ker ni več smešno. Meni gre že na jok.
Pa zakaj je Raus odstopil, zaradi svoje povezave z F21, direktiva kučana ne zato je kasneje bil Žnidaršič z svojimi izjavami vse poti vodijo v murgle
Več kot očitno, je da se Erjavcu dogaja krivica!
utemelji svoje izjave in kar na pamet leporečit še bolje pisat, Raus za intermeco je desus skoraj pripeljal na rob političnega praga Rjavec pa jo je krepko dddddddddvignil in vprašanje komu je JJ pomagal
Cveta ugotavlja, da BP ni zadovoljen z delom ministerstva v zvezi z odpadki oziroma svinjarijo, tudi BP ne obvlada omenjenega dela!
Hahaha. Kaj takšnega pa še ne. Opozicija pomaga nekemu ministru, da ga ne zamenjajo....
LP...pa dober tek, če si še pri kosilu ;)
Naj ghe vse u kuhac.
In kaj te je spet zmotilo, da si me postavil bo bok tem parazitom iz DZ?
26. januar 2010 ob 13:54
Glede na ta komentar, ki je podoben stališču Pahorja, me zanima:
Kako blizu korita si?
politika postaja vse bolj cincasta in nikakva.
Kdaj se bodo ukvarjali s čim pomembnejšim?
Kaj pa bo nasledna komedija?
Očitno ga daje koktejl skleroze in demence...skrajni čas da zapusti vodenje stranke DeSUS in se včlani le še kot upokojenec, kjer bo stranko podpiral na volitvah in ne v DZ.
Razrešitev Erjavca v tem krogu ni bila izžrebana, zato se prenese v sklad za razrešitev v naslednjem tednu, torej bo v skladu že kar 5 ministrov, poleg Erjavca še Golobić, Križanić, Zalar in Vlačić.
Ne zamudite naslednjega žrebanja na RTV 3!
Se strinjam...dodajam pa slednje, da ti bo še bolj smešno vse skupaj:
26.2.08
Erjavec pričakuje tudi Podobnikovo razrešitev
Predsednik DeSUS in obrambni Karl Erjavec od premiera Janeza Janše pričakuje, da bo v zvezi s pozivom Računskega sodišča , naj zaradi nepravilnosti na ministrstvu za okolje in prostor razreši ministra Janeza Podobnika, spoštoval ustavo in zakon. "To bi bilo pomembno z vidika pravne prakse in utrjevanja pravne države," je dejal Erjavec. Ob tem je poudaril, da pri pozivu ne gre za to, da bi minister goljufal, ali prejemal kakšne podkupnine. "Gre za to, da minister očitno ni sledil pozivu računskega sodišča, naj odpravi določene pomanjkljivosti," ugotavlja Erjavec, ki Podobnikovega ravnanja ni želel komentirati. Dejal je le, da pričakuje, da bo Janša ravnal v skladu z zakonom in ustavo.
VIR
namesto da bi skrbeli za to za kar so bili izboljeni se gredo BURLESKO....
Realnost je takšna, da nobena stranka ne bo dobila več kot 35%. In še enkrat, pa že prevečkrat povedano - SDS brez vsaj ene močnejše stranke (8-10%) ne more vladati. Tako da pač - dokler ne bo NSi se okrepil (SLS-ju mislim da bijejo zadnje ure, ker Žerjav ne more prepričati ljudi, kar se vidi), do takrat bo pač tako kot je. SNS-ja pa, to dam roko v ogenj, niti desnica niti levica ne bo povabila v koalicijo.
Res je - rabimo spremembe, vendar bi v primeru, da se danes izvedejo volitve, bili rezultati podobni kot na prejšnjih s to razliko, da bi SDS sicer dobil največ glasov, a bi na drugi strani najbrž SLS izpadel, NSi se ponovno ne bi prebil v parlament - pa smo na istem.
Kako bo torej SDS vladal, če nima še ene stranke, s katero bi sestavili koalicijo? Namig: to je mogoče le v primeru, da dobi SDS nad 40%, kar pa težko verjamem.
"poglejte si anketo na financah in dnevniku:
Katero stranko bi volili, če bi bile zdaj parlamentarne volitve?"
Še pomnite tovariš?
Živela pravna država.Pa še 3x hura zanjo.
26. januar 2010 ob 12:46
Prijavi neprimerno vsebino
In od kod je dobil on te stevilke? Pa saj niso normalni. Ce ga bos pa pritisnil ob zid, se bo pa spet speljal z drugo lazjo in to tako ocitno, da te bo sokiralo. In v casu soka, bo on ze veselo naprej operiral in sicer, kaj mi pa mores..............
V deželi šentflorijanski torej nič novega.
Gre za nepomembnega ministra v najslabši vladi Slovenije....
SO WHAT ??
Dajte prosim nameniti kakšen dan tudi za protikrizne ukrepe.
Poglej pa iz druge strani Golobič skoraj zadnje čase vsak teden nekaj pove in ga malo zatem ujamejo, da se je zlagal. Pa ima pravtako podoro.
26. januar 2010 ob 10:42
Prijavi neprimerno vsebino
Jaz sem vedno neucakan in vedno naprej postavim meje. Bolje potem popravljat, kot pa nic imeti v rokavu za pogajanja. Ja, bo slo :). Sicer proti löevicarjem nimam nic, ker v evropskem prosturu, kot Slovenec, sem tako levicar, kljub temu, da v Sloveniji podpiram desnico.
kaj pa so ga preizkušali?
Tako hudo si neučakan, da niti ne rabiš povoda, da bi nekoga napadel in sploh ne razmišljaš,da je nekdo pravzaprav dokaj blizu tvojega razmišljanja pa ker nekoliko odstopa zavzameš neko obrambno držo in avtomatsko vzameš da sva si na nasprotnih polih. Pri tem sta si z Cozoem podobna s to razliko, da st ti sposoben kaj napisat in svoje mnenje utemeljit.
Si pa prav ugotovil, da sem po duši levečar in to prepričan. Vendar imam velik problem koga voliti. Zares in Lds nimata nobene veze z levico. Sd so salonski levičarji. Skratka v SLo se deli tako nekako levo lds,zares in sd potem desno sds,sls,sns. Pa ko pogledaš niso eni levečarji niti drugi desničarji ampak je to v sloveniji pogojeno kaj izhaja od prej in kdaj od malo pozneje. Neke prave recimo evropske levice ali pa nimamo niti prave desnice in smo še vedno pravzaprav globoko v tranziciji.
Zato je moja velika želja, da bi SLovenija prišla vsaj blizu temu, da bi imeli normalne leve in desne stranke vednar ja se strinjam z Pahorjevo vlado oz z načinom vladanja smo naredil vsaj en korak stran od moje želje.
Bo zdaj šlo?
26. januar 2010 ob 10:21
Prijavi neprimerno vsebino
Ti si sele taprav kaliber .......... saj se hecas? Sicer Tuerka ne morem in bi z veseljem videl Peterleta na njegovem mestu. Toda Jelincic? Potem se pa se drzavljanstvu odpovem!
Katero stranko bi volili, če bi bile zdaj parlamentarne volitve?
Jelinčič bi vsaj bil neopredeljen glede vlade in bi lahko vseskozi opozarjal na nepravilnosti.
26. januar 2010 ob 10:09
Prijavi neprimerno vsebino
Naj te ne skrbi moje dojemanje. Preberi se enkrat kaj si napisal. Jaz sem to, recimo po matematicno, samo estrapoliral na celotno levicarsko populacijo (odstopki seveda obstajajo ampak v Gaussa se vas da sklacit). Torej vase levicarsko razmisljanje mislim, da je pocasi zacelo presedati vsem po vrsti. Do neke mere je anarhija prebavljiva, tako kot vsaka stvar, potem je pa pocasi le dovolj in je tudi potrebno potegniti crto, se ti ne zdi? Bo slo?
Preberi si poste ki so namenjeni Crozeju, če potem ne boš razumel napiši tako pa bom direkten.
slassi
26. januar 2010 ob 09:23
Prijavi neprimerno vsebino
Je pa res, da mi naprimer pri Golobiču ni do smeha.
Torej, kaj bo sedaj?!
spremeni nik(stassi)
drugače pa nima smisla odgovarjati
Upam, da prej pekel zmrzne kot da bo Jeličnič predsednik
JA priznam ravno kar smo prišli iz sestanka, kjer nam je veliki vodja dal natančna navodila kako in kaj je potrebno napisati in koga osrati. saj sami nismo sposobni niti vezalk si zavezat. In posebej je povdaril da moramo biti nestrpni in imeti popolnoma sprane možgane in niti slučajno imeti svojega mnenja in drugim ga tudi ne pustiti.
Sedaj pa se bo veliki vodja umaknil v ozadje, ker je skoraj vse že pripravljeno za veliki pok.
Se mogoče najdeš?
No croze ko boš dojel, da imam nekateri drugačno mnenje od tvojega in da ga lahko zagovarjamo boš dojel eno od življenskih dejstev, Do takrat pa ti priporčam porcijo žgancev, da boš lažje prebavil in razumel kaj sem ti napisal.
Slassi mislim,da je Jelinčič zrel za predsednika države,ker mi gre na bruhanje,ko poslušam Danilota Turka!!
veliki vodja utrjuje svoje vrste
26. januar 2010 ob 09:23
Prijavi neprimerno vsebino
Itak sem zapet. Ze gledam na katerem borovcu se bom zagugal. Samo v taborniski prirocnik se pogledam, kater vozel je najbolj primeren.
NI treba bit tako zapet že zjutraj.
Erjavc je klovn in nas zabava.
Je pa res, da mi naprimer pri Golobiču ni do smeha.
26. januar 2010 ob 09:13
Prijavi neprimerno vsebino
Ne mal si zamesal vrstni red. Vadajoca koalicija ze sedaj vec kot eno leto skrbi, da nam ni dolgacajt. Toliko afer kot so ti klovni sprozili v enem letu se cudim, da drzava se sploh drzi skupaj. Ja Slovenci smo res zagrizena nacija in ocitno radi zganjamo teror sami nad sabo. Zdajsnja koalicija je temu v dokaz!
Vendar so vsi v trojčku veliko slabši, da ne govorim
Golobič, Kresalova, Križanič itd.
Tudi Lahovnik, ki štrli iz te podpovprečnosti ne velja nič.
Katero stranko bi volili, če bi bile zdaj parlamentarne volitve?
Odgovor Glasov Odstotek
SD 68 10.15%
SDS 354 52.84%
Zares 37 5.52%
LDS 80 11.94%
Desus 8 1.19%
SLS 20 2.99%
SNS 49 7.31%
NSi 54 8.06%
SKUPAJ 670 100.00%
Je vsaj približno pošten in resnicoljub zato ni primeren za to komunistično globalistično lutkarsko vlado lažnivcev, kradjivcev, lezbijk, satanistov, komunistov, globalistov, lutk, prostozidarjev, idiotov, nesposobnežev, namernih uničevalcev države, sovražnikov države, Srbov...
da Kahl povsod gre mimo i zanka osta ne Pahorju.
Zato ob tej priliki dam en zelo star komad od legendranih Indexov:
Predaj se srce
...bo obravnaval