Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 51 glasov Ocenite to novico!
Grims
V mednarodnem okolju se sešteva več neugodnih dejavnikov, ki vplivajo na položaj Slovenije in varnostni položaj v naši državi, je dejal Grims. Foto: BoBo

Dodaj v

Grims: Podatek o 80 odstotkih več ilegalnih migracij bi moral vse skrbeti

Komisija DZ-ja
7. februar 2018 ob 18:36
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Komisija DZ-ja za nadzor obveščevalnih in varnostnih služb je obravnavala varnostne razmere na Zahodnem Balkanu in v Sloveniji ob ponovnem odpiranju balkanske poti za nezakonite prebežnike.

Predsednik komisije Branko Grims (SDS) je po seji dejal, da bi moral podatek o 80 odstotkih več ilegalnih migracij vse skrbeti. Tokrat pri t. i. balkanski poti ne gre za organiziran tok prebežnikov, ampak prihaja do razpršenega toka, ki se mu priključujejo različne kriminalne združbe. Kot je pojasnil, po navedbah pristojnih služb pot od Beograda do Trsta stane 900 evrov, kar pa, da se "praviloma plačuje z drogo in se torej razcveta kriminal v vseh oblikah".

Ob tem je opozoril, da se tudi v mednarodnem okolju sešteva več neugodnih dejavnikov, ki vplivajo na položaj Slovenije in varnostni položaj v naši državi. Med drugim je pojasnil, da je v Grčiji okoli 60.000 nezakonitih prebežnikov, ki iščejo možne poti naprej v Evropsko unijo.

Za Slovenijo je po Grimsovih besedah izjemno skrb vzbujajoča pot, ki se odpira proti Bosni, saj da gredo tam najbolj radikalni posamezniki. Po njegovih navedbah se še dodaten tok odpira čez Srbijo, saj so ukrepi na meji z Bolgarijo ostri, na meji z Madžarsko pa migrante ustavlja ograja. "To so razlogi, zaradi katerih se migrantski tokovi čedalje bolj obračajo v našo smer," je prepričan poslanec SDS-a.

Izpostavil je še nastop desne vlade v Avstriji, ki napoveduje zaostritev migracijske politike, drugi potencialni problem pa so po Grimsovem mnenju volitve v Italiji, kjer za zdaj izrazito vodijo desne stranke, "ki napovedujejo bistveno zaostritev azilne politike in pospešen izgon vseh, ki ne izpolnjujejo pogojev za azil".

Grims pohvalil vlado
Sicer pa je treba po Grimsovih navedbah pohvaliti slovensko vlado, ker ni odstranila ograje oz. zaščitnih ovir z meje. Spomnil je na ilegalne migrante na južni meji v zadnjem tednu in pojasnil, da gre le kakšen odstotek ilegalnih migrantov čez mejo tam, kjer je ograja, drugi pa tam, kjer ob nasprotovanju domačinov ograja ni bila postavljena. Poslanec je pohvalil tudi delovanje vojske, ki redno sodeluje pri mejnem nadzoru.

Sicer pa je ob novinarskem vprašanju glede mnenja policije, da skoraj 80-odstotno povečanje ilegalnih migracij ni skrb vzbujajoče, ocenil nasprotno. "Ta odstotek je skrb vzbujajoč za vse, saj gre za povečanje na letni ravni," je dejal.

Grims je pristojne danes tudi vprašal glede statusa sirskega begunca Ahmada Šamija. Prejel je odgovor, da je Šami še vedno v Sloveniji, po zagotovilih državnega sekretarja na ministrstvu za notranje zadeve Boštjana Šefica pa že tečejo postopki za njegovo premestitev na Hrvaško, je pojasnil predsednik komisije.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
nvk
# 07.02.2018 ob 18:50
A bogi Grims si ne zasluzi prve strani? :(
Bivši uporabnik
# 07.02.2018 ob 18:49
To kar dela antifa in levica danes bi v stari jugi vsi po vrsti dobili konkretne zaporne kazni.
jerkos
# 07.02.2018 ob 20:15
To pot se strinjam z Grimsom. Kakšen nadzor meje neki pa še šengenske?
monterey
# 07.02.2018 ob 20:12
Prejel je odgovor, da je Šami še vedno v Sloveniji, po zagotovilih državnega sekretarja na ministrstvu za notranje zadeve Boštjana Šefica pa že tečejo postopki za njegovo premestitev na Hrvaško

Šefic, bo treba pohiteti. Rok se izteka. :)
Bloodline
# 07.02.2018 ob 20:14
Tiste, ki imamo radi svojo državo nas seveda skrbi. Edino levičarjev ne skrbi, oni so še veseli ilegalcev.
Zlobni škrat
# 07.02.2018 ob 19:49
Kolikor jih je jih je preveč, ker lahko vsak reče magipčno besedo azil in je že v Ljubljani in živi na davkoplačevalski denar prihajajo pa od tam kjer ni vojn. Treba je spremeniti azilno politiko in to takoj in postaviti ograjo tam kjer je še ni in več vojske in policije na mejo.
Tetameta
# 07.02.2018 ob 19:00
Kam smo to prišli, da se moram strinjati z Grimsom...
ni maitre
# 07.02.2018 ob 18:48
Če pa agent -001/7 pravi bo pa že držalo!
smartass2011
# 08.02.2018 ob 21:58
Grims: Podatek o 80 odstotkih več ilegalnih migracij bi moral vse skrbeti

Do zdaj me ni nobena reč nič skrbela. Še dobro, da sem prebral to novico in izvedel, da me mora to skrbeti. Povedal sem tudi otrokom, babici in dedku. Zdaj nas vse skrbi.
Homer.
# 08.02.2018 ob 20:35
@Acko1
SDS se še vedno oklepa parol iz SFRJ.
Tako imamo po SDSovo: zunanjega sovražnika (begunce) in notranjega sovražnika ("levica", oziroma vse kar ni SDS)
Sandalovina
# 08.02.2018 ob 22:27
Če jih dejansko skrbijo migranti, zakaj podpirajo ameriško agresijo na BV? Begunci in migranti so direktna posledica vojn. Več migrantov, več možnosti za zmago na volitvah. V tem grmu tiči zajec. Želijo si čim več migrantov, zato konstantno strašenje ljudi.
no72
# 07.02.2018 ob 21:12
Grims in SDS so edina pomebna politična grupacija v Sloveniji, ki dosledno deluje v smer razkrinkavanja tihotapskih poti v Slovenijo, v smer branjenja slovenskih meja s strani ilegalnih migrantov.

Bravo, Branko Grims!
mimogredezdaj
# 09.02.2018 ob 09:19
Ne razumem zakaj . Saj že Grimsa - če pogledamo njegov zaskrbljeni obraz,- dovolj skrbi za vse nas ... ...

Se strinjam v vami, samo ne sme nas skrbeti zaradi beguncev temveč zaradi Grimsa samega.
Acko1
# 08.02.2018 ob 17:28
Edini, ki se veselijo migrantov so skrajna desnica. Migrantska kriza bi jim zagotovila, da s hujskanjem in širjenjem strahu celo prevzamejo državo.
GorskiVodnik
# 08.02.2018 ob 14:53
Za Slovenijo je po Grimsovih besedah izjemno skrb vzbujajoča pot, ki se odpira proti Bosni, saj da gredo tam najbolj radikalni posamezniki.

Hehe, Grims, če se za 'prebežnike' odpira kakšna pot, se ta iz Bosne k nam, pot proti Bosni pa je odprta za kredite tvojega radikalnega šefa !
Wasabi
# 08.02.2018 ob 00:09
Beograda do Trsta stane 900 evrov, kar pa, da se "praviloma plačuje z drogo in se torej razcveta kriminal v vseh oblikah".

Branko je res smešen. Pe če stane od Beograda do Trsta pot 1 EUR in da se v bitcoinih plačuje, meni dol maha. Važno, da gredo do Trsta, ne pa do npr. Kopra. Drugače pa 900 Eur droge se po moje v parlamentu pokonzurmira tam do ene 14:30h, tako da ne gre za neke vratolomne zneske, kajne Branko? Če nisi na tekočem, pa pobaraj SDS mladež, tam ti bodo znali na 5 EUR natančno zaokrožit.
sivina
# 07.02.2018 ob 22:01
Ali je kje na razpolago podatek, koliko dnevno nas stane vsak od takih pribežnikov, tako da se bo dalo primerjati s socialnimi prejemki Slo državljanov ali pa min. penzijonom ali plačo?
garmond
# 07.02.2018 ob 21:11
@zozozo
Ni on paničar, ampak manipulator.

Ja, to pa tak in tak, v tem mu nihče ni raven pri nas. Me kar skrbi za tiste, ki mu nasedajo. Ubogi ljudje.
mimogredezdaj
# 09.02.2018 ob 09:17
A geodet usp. v 25 letih je na naše stroške postal "magister"?! spet seje paniko.
So mu jenkiji to naročili, da se spet malo orožja proda?
cairns
# 08.02.2018 ob 10:32
Grims: Podatek o 80 odstotkih več ilegalnih migracij bi moral vse skrbeti

Povečano število je rezultat nedela hrvaške policije. Ilegalci morajo prepotovati stotine kilometrov da pridejo do Slovenije. Vmes pa ni filtra( policije) ki bi ilegalce zaustavil.
Grims naj prijavi hrvaško EU ker ta ne opravlja svojega dela.
Homer.
# 08.02.2018 ob 08:53
Manipulator spet na delu!

Povedati 80%, morda izgleda veliko, ko pa pogledamo koliko je to beguncev, koliko je zavrnjenih in kako malo jih v resnici dobi azil, pa so to zelo majhne številke.

Nobenih "hord" beguncev ni nikjer!
Alde-Nte
# 08.02.2018 ob 00:00
Situacija je resna, brezdvoma,ampak vse informacije, ki jih Grims pridobi iz medijev, lahko prebere vsak državljan,ki ga to zanima. Pomembna pa je interpretacija, ki jo zna Grims in njegova SDS močno potencirati.Ne vem zakaj človeku z paranojo dovolijo kaj takega poročati.Pri novih volitvah
bi morali to upoštevati in temu primerno zdravstveno pregledati vse, ki se želijo v parlament
Lunatix
# 07.02.2018 ob 23:20
@Sivina: to je vse nekje v "sivini"...tega ne bo nikjer nihče povedal
kopibrejk
# 07.02.2018 ob 21:39
Sicer pa še sreča, da je govoril v neki bezvezni komisiji kot pa zvečer v Cankarjevem domu.
zeuss-zeng
# 09.02.2018 ob 15:05
Se strinjam v vami, samo ne sme nas skrbeti zaradi beguncev temveč zaradi Grimsa samega.
-----------------

normalno , en ,,grims,, je ,,vreden ,, kakih 100.000 imigrantov ...
Miša
# 08.02.2018 ob 17:37
Več ilegalnih migracij bi moral vse skrbeti, ne samo skrbeti, takoj je treba nekaj konkretno storiti, da se ustavi migracije. Ko jih bo v Sloveniji preveč, se jih bomo težko znebili.
piagolo
# 07.02.2018 ob 21:18
Skrbi, razen vilkomerje.
Kobalt
# 07.02.2018 ob 19:56
Če Branka skrbi, potem smo lahko mirni. Se je že prevečkrat izkazalo, da gre za napihovanje.
zeuss-zeng
# 08.02.2018 ob 14:21
Grims: Podatek o 80 odstotkih več ilegalnih migracij bi moral vse skrbeti..
-------------
ne razumem zakaj . Saj že Grimsa - če pogledamo njegov zaskrbljeni obraz,- dovolj skrbi za vse nas ... ...
xavi
# 08.02.2018 ob 07:50
Očitno skrbi vse druge samo te vlade ne. Verjetno so pri tem legalnem švercanju ljudi v državo prisotne neke koristi. Drugače se to ne bi dogajalo.
vojnaslo91
# 08.02.2018 ob 07:44
Grims: Podatek o 80 odstotkih več ilegalnih migracij bi moral vse skrbeti
----------------------------
Dolgčas. A imaš kaj novga?
Hik
# 08.02.2018 ob 00:20
Gospod Grims, sem vas hotel enkrat izjemoma čisto na rahlo pohvaliti, a mi je admin to odločno preprečil, tako da vam samo pošiljam lepe pozdrave.
Putkaka
# 07.02.2018 ob 21:00
Grimsi, kolk časa misliš še mešat tisto nič dišečo snov na politični slo sceni? Noben je ne potrebuje, res ne.
LakZaNohte
# 07.02.2018 ob 19:52
Mene na primer bolj skrbi najemanje kreditov od fizičnih oseb iz sumljivih držav....
monterey
# 07.02.2018 ob 23:20
Ali je kje na razpolago podatek, koliko dnevno nas stane vsak od takih pribežnikov,

Seveda je. Računsko sodišče je uradno objavili podatek, da vsak migrant davkoplačevalce mesečno stane 1.930 evrov.
galoper
# 08.02.2018 ob 15:32
Me že skrbi. Plačati bom moral dvojna železna vrata.
zozozo
# 07.02.2018 ob 19:49
@garmond - Ni on paničar, ampak manipulator. Boli njega za migrante, njega zanimajo glasovi.
skorpijon93
# 07.02.2018 ob 21:37
letos se boste na volitvah odločali ali SDS ali propad , odločitev je vaša, moja je absolutno SDS kot že od 18, leta
Chopin
# 07.02.2018 ob 20:15
Grims: Podatek o 80 odstotkih več ilegalnih migracij bi moral vse skrbeti

Tudi ce je to res v kar resnicno dvomim, res ne vidim razloga zakaj bi to moralo koga skrbeti. Zopet sirjenje paranoje in strahov pred migranti od Grimsa.
zala10
# 07.02.2018 ob 18:48
Namesto 10 jih je blo 18. XD

Drži. V enem dnevu. XD
kapljač
# 07.02.2018 ob 19:16
Bolj skrbi, ker SDS in Grims v javnost spuščajo balončke zadev, ki bi morale biti interna stvar države. Ni čudno da se desni tako bojijo komunistov. Takrat so morali biti pridni in neumnosti so bile prepovedane.
nuLanuLa
# 07.02.2018 ob 20:07
Zakaj zaskrbljeni? To pomeni, da nam gre dobro in si želijo drugi k nam. Naj gre g. Grims malce v Afriko pogledati, kako živijo tam. Oni so lahko zaskrbljeni, ne pa mi.
Sandalovina
# 07.02.2018 ob 19:54
Grims:" Podatek o 80 odstotkih več ilegalnih migracij bi moral vse skrbeti."

Ni potrebe. Vaša "skrb" je večja od seštevka skrbi vseh nas skupaj.
Ivo Lola
# 07.02.2018 ob 18:42
Branko show.
woodoo
# 07.02.2018 ob 19:47
S Hrvaško meji v dolžini 670 km od tega 380 km kopenske in 290 km rečne meje.

Grims: zaščitili bomo Slovenijo, na južno mejo bomo poslali 1/3 prebivalstva (670.000) in zavarovali našo državo. Vsak bo pokrival 1m in garantiramo vam, da bo naša meja neprehodna. :)))))
Roky89
# 07.02.2018 ob 18:40
Namesto 10 jih je blo 18. XD
kapljač
# 07.02.2018 ob 19:19
Če uvedemo postopek izbrisa SDS iz registra političnih strank, bi se v javnosti za 80% zmanjšalo število migrantov, ki ilegalno pridejo v državo.
garmond
# 07.02.2018 ob 19:42
Že par let na enak način poslušamo tega alarmantnega in prestrašenega Grimčka. Zdaj bi moralo v Sloveniji biti že najmanj dvakrat več teh imigrantov kot je slovenskih državljanov samih, če bi se uresničili vsi ti Grimsovčkovi strahovi.
Paničar da mu ni para.
kopibrejk
# 07.02.2018 ob 19:25
Nisem naci in me ta podatek ne skrbi.
kopibrejk
# 07.02.2018 ob 19:32
... skrbi pa prav tiste, ki so zgroženi nad letošnjimi Prešernovci.
Kazalo