Slovenija

Poudarki

  • "Bodite proti! Zagotovite sebi dostop do pravih in nepotvorjenih informacij in omogočite dobrim novinarjem neodvisno delo."
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,0 od 44 glasov Ocenite to novico!
Zmago Jelinčič
Jelinčič ne skriva ogorčenja nad predlagano zakonodajo. Foto: MMC RTV SLO/Aljoša Masten
       Po zakonu bo RTV delno javni zavod in delno gospodarska družba. Enostavno rečeno, bo javni zavod s plačevanjem naročnine financiral gospodarsko družbo, ki jo bodo lastninili z davkoplačevalskim denarjem. Zelo zvit, čeprav na oko kompliciran način.       
 Zmago Jelinčič, SNS

Dodaj v

Jelinčič: Zakon o RTV-ju uvaja svetovno neumnost

Stališče SNS-a do zakona, ki gre na referendum
29. november 2010 ob 07:50
Ljubljana - MMC RTV SLO

Ali "seznami za odstrel" novinarjev na RTV Sloveniji obstajajo? Zagotovo, je prepričan Zmago Jelinčič, ki je za MMC napovedal prikrito privatizacijo RTV-ja z uporabo naročnine državljanov.

"Novi zakon je slabši, ker bo dovoljeval sedanji oblastni strukturi, da bo po svojih željah prilagajala vse medijske vsebine in črtala ter prepovedala vse oddaje, ki ji ne bodo pogodu," je na vprašanje, zakaj novi zakon o Radioteleviziji Slovenija, odgovoril predsednik Slovenske nacionalne stranke Zmago Jelinčič. Zavod zdajšnja "liberalno-novokomunistična oblast" obvladuje že zdaj, ko so "mnogi novinarji pod njeno komando, in to celo isti novinarji, ne glede na trenutno oblast", z novim zakonom pa bo to legalizirano, je prepričan Jelinčič.


Na vprašanje, ali se bo zakon o RTV Sloveniji spreminjal pod vsakokratno novo oblastjo, pa je odgovoril: "Liberalno-novokomunistična oblast je prepričana, da bo s tem zakonom tako močno obvladala medij, da do spremembe oblasti sploh ne bo prišlo." Niti najmanj ne dvomi o obstoju zloglasnih "seznamov za odstrel" določenih novinarjev.
MMC bo v okviru kampanje pred referendumom o zakonu o RTV-ju predstavil stališča vseh parlamentarnih strank.

Jelinčič: Potiskajo nas nazaj v balkansko zvezo
Zakon uvaja še nekaj, kar Jelinčič označi za svetovno neumnost. Ogorčen je, da bo "vsaka skupina nekdanjih državljanov bivše Socialistične federativne republike Jugoslavije imela svoj enourni program na slovenski televiziji. Tako bomo torej dobili eno uro srbskega, eno uro hrvaškega, eno uro črnogorskega, eno uro bošnjaškega, eno uro makedonskega in eno uro albanskega programa", se huduje, pisce zakona pa obenem označi za nepoznavalce medmrežja ter televizije. Prek kabelske ter satelitske televizije ter tudi medmrežja namreč vsaka od teh skupin že tako ali tako ima neposreden dostop do svojih programov, je dejal.

"RTV bodo lastninili z davkoplačevalskim denarjem"
Jelinčič napoveduje privatizacijo zavoda s pomočjo dvojnega statusa družbe na "zelo zvit, čeprav na oko kompliciran način". RTV bo delno javni zavod, delno gospodarska družba - javni zavod bo slednjo financiral s plačevanjem naročnine, s čimer jo bodo oblastniki tudi prikrito lastninil, pojasnjuje.

Jelinčičevo sporočilo državljanom pred referendumom: "Bodite proti! Zagotovite sebi dostop do pravih in nepotvorjenih informacij in omogočite dobrim novinarjem ne odvisno delo. Ne vračajte nas v 60-ta leta prejšnjega stoletja, svet se vrti naprej. Torej PROTI!"

Aljoša Masten
Prijavi napako
Komentarji
bushi.
# 02.12.2010 ob 12:49
@_ps_ mislim da ne rabiš presentljivo visokega intelegenčnega kvocienta, da človek ugotovi
tvoje pobratenje. Kar se tiče oddaje Na zdravje (komentar_ps_) ; mislim da je omembe vredna kar se tiče slovenski običajev, gostov, glasbe,.. (verjetni jih ne poznaš). Debata je o zakonu, ki bo še bolj okrepil prevlado govora in političnih namer. Kar velja za ene bo v prihodnosti veljalo tudi za druge; seveda če ne bo že prej RTV v zasebni lasti glede na današnje dogajanje v preljubi državi.

PROTI
silverj
# 01.12.2010 ob 14:56
Proti...v določenih deli je očitno da se gre za popoln nadzor nad mediji in raziskovalnimi novinarji, ki so v tej državi edini, ki niso zatajili in opravljo delo za golo plačo, med tem ko so zatajile vse inštitucije te države za ketere plačujemo davke (sodsto, nazornike, policijo, inšpektorate in še druge komisije je prav da novinarstvo, preiskovalno novinarstvo in svoboda govora ostane družbotvorno, državotvorno in v javnem interesu, da bomo vedeli kaj se dogaj v resnici...če potolčejo svobodno besedo, potem civilne družbe nebo več. Ostala bo še samo laž, ki jo je pa že v tem času demokracije ogromno in se komajda kaj odkrije...moralo bi biti 90% resničnih novinarjev, ki razkrivajo dejstva in delajo v javno dobro...ker "saj tako se tolmači besedo DRŽAVA", da je država servis državljanom in ne obratno...zgleda pa da se to želi spremenit za vsako ceno...
Razkritja kažejo da to koalicijo sestavlja sama laž, korupcija, prikrivanje in zasebni interes, in če novinarji nebi razkrili teh dejstev ozadja...bi danes še vedno verjeli našmu Borutu, ki včasih tako govori, kot da bi imel še sledi belega pod nosom...V svojem svetu uglavnem...

Jaz sem ODLOČNO PROTI!!! In upam da se civilna družba zbudi in začne gledat namere tistih katerim dajemo moč in našo usodo, kajti postaja jasno, da jih bomo prepoznali po njihovih prizadevanjih in dejanjih. Če nekdo ne naredi konkretnih premikov za družbeno dobro, potem nekaj skriva, in če naredi premik, ki poslabšuje družbeno dobro, potem zopet nekaj prikriva in takih že v osnovi nebi smeli volit, ker taki so skrajno nevarni za našo svobodo in demokracjo.
Odlične konkretne primire vodijo prav na RTV z oddajo Pogledi. Mislim pa da vsi vemo zakaj sta snovitelja te oddaje odšla iz POP, sem pa prepričan, da ima ta zakon prav namero odstranit nekaj takih novinarje, ki konkretno prikažejo kaj se dogaja...

Civilna družba..PROTI zakonu, drugače se bo treba žal selit iz države, nekateri so se že, pa ne zaradi tega ker jim gre sosed ali pokrajina na živce...meni je zelo lepa, samo ko ti pa podzemlje ukrade državo, je pa žal potrebno dostojno življenje iskat drugje. Preprosto, culo na ramo ... v upanju na boljšo prihodnost...
RUS
# 30.11.2010 ob 07:55
Meni pa se zdi da nam naši politiki neglede na svojo orientacijo ponujajo referendume vedno takrat, kadar se nam obeta nekaj slabega oz. kadar gre za nove davke, podražitve, razprodaje države itd. ker potem ob neuspehu na pogajanjih oz. ob uvedbi novih davkov, represivnih ukrepov in podobno lahko operejo roke s tem da rečejo da tako ali tako upoštevajo samo našo voljo izraženo na referendumu in da smo sami krivi za posledice:)
Ker tako kot deluje naša politika, prej bi osnovnošolci se uspel dogovorit in rešit probleme, ki tarejo to našo Slovenijo:)
Binder Dandet
# 30.11.2010 ob 06:58
MMC - samo mnenja politikov. Kje so mnenja strokovnjakov?

Madona, enga drugega argumenta proti še nisem slišal kot "zagotovo obstajajo seznami za odstrel". Taki stavki me s tako gotovostjo prevevajo.

Na koncu bom glasoval za iz inata, čeprav ne podpiram zakona.:)
ja.jaz
# 29.11.2010 ob 22:46
Proti
rick
# 29.11.2010 ob 19:50
V poštne predale smo dobili zakon o RTV-ju, ki ga bomo sprejemali 12. decembra na referendumu. Tako kot vsi zakoni pri nas je tudi ta napisan tako, da je njegova največja uporabna vrednost, da zvečer preberemo stran ali dve namesto uspavalne tablete. Tudi najbolj hrabri bodo na tretji strani "padli"...
nesesekirat
# 29.11.2010 ob 18:15
In pri vseh TV kanalih ki so nam na razpolago, takšen cirkus okoli zakona o RTV. Škoda časa.
Sedanji oblasti pa očitno "kaplje na možgane" . Vsestranski, na vse se spoznajaoči "strokovnjak za vsa strokovna in nestrokovna vprašanja" mag.BG (to ne pomeni brata Grimm) jim je po komandi svojega "Botra" v roke položil idealno sredstvo za izrabo RTVS v svoje politične namene. Aktualni oblastniki pa nič, rajši se gredo tkim. demokracijo, čeprav bodo referendum, kot vse kaže, izgubili (pa ne zaradi mene, ker sem prestar za takšne neumnosti, kot je ta referendum).
Kaj pa če ta oblast le ni tako neumna. Predlaga nov zakon, ki gre na referendum, tam zakon ni potrjen in stari zakon jim daje v roke vso možnost popolne prevlade na RTVS skupaj z izgovorom, da je tak zakon sprejela opozicija in ga takorekoč še v drugo potrdila na referendumu.
_ps_
# 29.11.2010 ob 16:56
šurda: ja, saj vem. Večino debat na rtvslo je podobnih. Zato zelo redko komentiram, ker pozabim kako na nizkem nivoju so tu nekateri komentatorji ala Ceaetano. Včasih ne vem, ali se gre le za ljudi, ki so ekstremno sarkastični, ali dejansko lahko obstaja tak človek.
Predvsem me zmoti to, da vsakič ko opozorim na groteskno in najbolj očitno napako v logiki, me 3/4 komentatorjev označi za komunista, pa čeprav nisem nikoli napisal nič v prid katerokoli politični opciji.
Najbolj pa me zmoti tudi to, da bi ta prostor za komentarje lahko zasedli ljudje, ki na primer o tem zakonu res nekaj vejo in bi morda lahko napisali kaj več kot pa revni študenti, ki pišejo članke. (oprosti Aljoša Masten)
Namesto tega imamo demagogijo v slogu nekih strankarskih perverznežev.

Grimsov zakon je bila največja napaka. Če se spomnimo koliko opozoril smo dobivali tudi iz tujine, da je bil zakon slab. Sedaj tudi vidimo, kaj se je v tem času zgodilo z rtv-jem. Najboljši kader je odšel. Kvaliteta je v večini oddaj konkretno padla. Tržni delež v primerjavi z ostalimi komercialnimi televizijami katastrofalno padel. Toliko, da če bi to bila komercialna televizija, bit upravo linčali.
Sedaj ko je na mizi drug zakon pa se večino ljudi spet ukvarja samo s tem kdo ga je predlagal in ne kaj v njem piše.
Caetano
# 29.11.2010 ob 16:49
@Šurda spet tvoja ''napaka''. Vsaj 10X sem te že našel pri tem. Ramus je protestant in nič drugega, čeprav PS apologet tranz. levice opleta z njegovim imenom in ga nekaj brez smisla primerja z mano in nekaterimi drugimi. Noben ''skrajni desničar'' ni. ''Skrajni desničar'' je bil po nalogu udbomafije Jelinčič. In kot sem že velikokrat povedal poznam ljudi, ki lahko to osebno izpričajo kako je manipuliral.
šurda
# 29.11.2010 ob 16:34
_ps_
Ne sekiraj se preveč zardi tega !!!,to je posledica branja knjig
Velikega Vodje Desnice Ivana Janeza Janše,Premiki in
Okopi,ti dve knjigi,ki sta obvezno branje vseh SDS-ovcev !!,
sta tudi vir vseh "modrih misli " Caetana,dr.kumrovec,
rasmus in podobnih cvetk iz skrajne Slovenske Desnice !!
Njim ni važno,kaj ponuja nov RTV zakon,za njih je važno le
to,da v veljavi ostane Grimsev zakon o RTV-ju,zakon,ki ga je
napisal Magister Političnih Znanosti !!!
šurda
# 29.11.2010 ob 16:25
Caetano
Zaminjivo,je kako dobro se spominjaš Janeza Kocjančiča
in pogovora ( oziroma pisam ) med Ropom in Pahorjem,
nikakor pa "se ne moreš" spomniti salvnih "plonk ceglcev",
ki so poneseči padli na tla poslancem iz SDS-a,kako naj
pravilno glasujejo ZA prave v svet RTV Slovenjija,ne spomniš
se niti slavnega stavka večnega zunajnega ministra Dr: Dimitrij
Rupla ( člana 99% strank v Sloveniji,podobno kot Karel Viktor
Erjavec !!! ),ki se glasil takole: "Mediji naj pazijo kako bodo
pisali o obciji,ki je zmagala na volitvah !!! " Res ne vem kako
je tvoj spomin lahko tako luknničast ( tipično ravno za SDS !! )
ne moreš in ne moreš se spomniti "plonk ceglcev" in govora
Dr:Dimitrij Rupla,tako zlahka pa se spomniš pisma med
Tonetom Ropom in Borutom Pahorjem pa tudi že davno
bivšega Direktorja RTV Slovenija ( RTV Ljubljana ) Janeza
Kocjančiča ZLSD ,res zelo,zelo čudno !!! a tako tipično
SDS-ovsko !!!!
Caetano
# 29.11.2010 ob 16:13
@PS neresno je edino podcenjevanje udbomafije ali njeno negiranje!
_ps_
# 29.11.2010 ob 16:06
Ti si res bolan od te udbe. Skizofrena paranoja o temnih silah zla, ki te preganjajo. Če bi se sam zavedal kako neresno izpadeš vsakič, ko kot pokvarjena plošča, ponavljaš te svoje absurde.

Tako neresno, da sumim, da sta tvoja druga dva "vzdevka" dr.kumrovec in rasmus.
Caetano
# 29.11.2010 ob 15:10
Celo Pahor in Rop sta si v izmenjavi pisem priznavala oz. se medsebojno obtoževala, kako sta med celotno tranzicijo njuni stranki obvladovali medije, tudi RTV. Predsednik sveta RTV je bil bivši partijski funkcionar, registriran sodelavec udbe in predsednik ZLSD Janez Kocijančič, vse pod krinko civilne družbe. Z izbrano civilno družbo pripravlja podobno vlada sedaj. In to ni noben kvaliteten kader, dokaj kvaliteten kader so nekateri novinarji, ki so tam že od osamosvojitve in so s svojim prispevkom pri njej tudi sodelovali. Ker jim, kot državljanom ni čisto vseeno, kaj se s to državo dogaja so včasih upravičeno tudi kritični. In ravno ti gredo tej vladi najbolj v nos.
Sick of lies
# 29.11.2010 ob 15:06
Avca: Da je teritorij nesporno naš trdimo MI.

No, vidiš, pa smo odkrili problem. MI nismo nikoli trdili, da je PZ naš. Vsaj pred hrvati ali evropo ne. V parlamentu so sprejeli neko kvazi-izjavo o branjenju celovitosti države, Pahor pa na lastno pest odloči, da je AS najboljša stvar po kruhu v rezinah. Sicer pa že od samega začetka koalicija priznava dvome in nejasnost stanja, namesto, da bi dejansko trdili to, kar si napisal/a.
_ps_
# 29.11.2010 ob 15:03
Caetano: smešno je govoriti o politizaciji rtv-ja, glede na sedajšnji grimsov zakon, ki je malodane uničil rtvslo, pregnal najboljši kader, odstranil kvalitetne oddaje in dodal Na zdravje. Pa še tistega slavnega znižanja naročnine ni bilo.
Smešno je potem govoriti o zakonu, ki bo končno prinesel neodvisnost rtv-ja od interesov vsakične nove vlade, kot o političnem. To je smešno.
Caetano
# 29.11.2010 ob 14:55
Glavni zagovornik GrimsVitije,ti se pa res spoznaš na
popolnoma vse !!,kako zelo znano to zveni !! Taj povej
samem Zmagotu Jelinčiču Plemenitem to,kar si o njem
napisal,seveda če se upaš !!!


Jelinčiču lahko za moje zapisane tridtve pripeljem takoj tudi dve priči, žrtvi njegove ultra prevare leta 1992. Smešno je tudi govoriti o neki Grimsovi TV, če je ta vlada postavila na vsa ključna mesta svoje ljudi. Sedaj hočejo še dosti več, to kar sem prej napisal...
šurda
# 29.11.2010 ob 14:36
Caetano
Glavni zagovornik GrimsVitije,ti se pa res spoznaš na
popolnoma vse !!,kako zelo znano to zveni !! Taj povej
samem Zmagotu Jelinčiču Plemenitem to,kar si o njem
napisal,seveda če se upaš !!! ( v kar sam močno dvomim )
Zmago Jelinčič Plemeniti je vreden svojega denarja,še
prejšni teden se je hudoval na RTV Slovenjia,češ,da so
ga med drugimi tudi oni prijavil,glede izjav,ki jih je dal
v oddaji Piramida ( Hvala Bogu,da je konec !! ),zdaj pa
je proti novem RTV Zakonuin izjavla take "bose! ",kot so
naprimer ta,da bo RTV Slovenija po novem zakonu
postala maltene Jugovizija,pa tudi take kot je ta,da bodo
del RTV privatizirali !!! Novi RTV zakon je 100% boljši
od tenutno še veljavnega,ki ga je popolnoma sam
napisal Branko Grims SDS,Magister Političnih Znanosti,
po osnovni izobrazbi sicer geolog !!! Zdaj pa mi
odgovorite kako lahko dober RTV zakon napiše
Magister Političnih Znanosti ??? Se morda kdo še
spomni nerodnega dogotka v Parlamentu,ko so
poslancem SDS-a na tla padli "plonk ceglci" koga
treba izvolit v svet RTV Slovenija ??? Ja,ja tako je
to bilo poslanke in poslanci SDS-a so imeli celo
"plonk ceglce ! ",da so ja prave izvolili v svet RTV
Slovenija !!! Ali pa vas moram spomniti na slavno
grožnjo večnega zunajnega ministra Dr:Dimitrij
Rupla,ki je takoj po volitvah izjavil,naj mediji pazijo
kako bodo pisali o obciji,ki je zmagala na volitvah !!!
To,sta samo dva razloga,da se končno znebimo
GrimsVizije,da podpremo nov RTV zakon !!!,pametno
pa bi bilo prebrati tudi brošuro,ki smo jo dobili na
dom in govori ( piše ) o tem kako bo delovala
RTV po novem zakonu !!,treba prebrati zelo poddrobno
ne pa samo nekatere stvari iztrgati iz konteksta,kot
to radi počnejo zvesti volilci še zlasti SDS-a !!!!
_ps_
# 29.11.2010 ob 14:27
Caetano: zanimivo, da praviš, da zadevo zelo dobro poznaš, ker pišeš samo o nekih imaginarnih posledicah o samem zakonu pa nič.

Človek, ki te ne pozna bi rekel, da nekam v prazno natolcuješ in vse poiskušaš povezati s skizofreno paranojo pred temnimi silami zla, ki so vse stranke, ki jih veliki gologlavi ne mara.
Caetano
# 29.11.2010 ob 13:24
@PS zadevo zelo dobro poznam, je pa zanimivo, da si videl neko povzemanje Jelinčiča, čeprav ga nisem niti v eni stvari povzel.
_ps_
# 29.11.2010 ob 13:18
Caetano: Presenečen sem, da si sposoben toliko napisati o zadevi o kateri nimaš blage veze.
Sicer res samo ponavljaš bizarne floskule. Kako bizarne so dokazuje že to, da povzemaš Jelinčiča. Res patetično.
Ampak kakšen je zakon v resnici je povsem irelevantno, ane. Glavno da je Grims TV!
Ljudina
# 29.11.2010 ob 12:33
Glasujem proti!

SALVE
Caetano
# 29.11.2010 ob 12:29
Fenomen Jelinčič in SNS mi je dobro znan in vem kdo jih je postavil v slov. politični prostor leta 1992 in s kakšnim namenom, zato Jelinčiču nikakor ne gre zaupati. Je pa res, da je v tem intervjuju povedal vse stvari bolj ali manj točno.

Trenutna oblast je sicer že postavila svoje ljudi na vsa ključna mesta na RTV-ju. ( generalni direktor, programski svet, direktor radia…).

Želijo pa si popolne kontrole in povsem provladno nacionalno televizijo. Ker bi bile zamenjave kritičnih novinarjev in nekaterih urednikov le preveč očitne, tudi pred zunanjim svetom, želijo to speljati pod krinko sprememb in reorganizacije, ki ju prinaša novi zakon. Da je temu res tako je priznal celo Andrej Magajna, ki je nedavno izstopil iz poslanske skupine SD, vendar kljub temu ostal podpornik vlade. V istem smislu je razumeti izjavo Cvete Oražem, da ne bi bilo slabo, če bi kak novinar izgubil službo. Kritični novinarje že sedaj diskreditirajo na prefinjen način, češ da so politični, čeprav kritiko in pomisleke lahko izreče vsak državljan, posebej glede na stanje v katerem je država, gre torej za povsem državljansko zadevo. Tudi sestava novega sveta zavoda je predvidena tako, da ga bo lahko obvladovala trenutna politika, delno preko parlamenta, kjer imajo večino, delno preko predsednika republike, delno pa preko nekaterih skupin civilne družbe, ki so jih z zakonom priviligirali, ker so na njihovi strani.

To je eden izmed političnih ciljev tega zakona, ki naj bi bil sicer nepolitičen. V resnici pa večje politizacije televizije še nismo imeli, vsaj ne v zadnjih 20 letih. Drugi cilj je zopet čisto političen, to pa je, da bi nekaterim neavtohtonim manjšinam zagotovili posebne oddaje. Gre za neavtohtone manjšine, katerih člani prihajajo iz nekdanjih republik bivše SFRJ. Kitajci, Nemci, Angleži, Američani itd. ki živijo pri nas pravice do oddaj v svojem jeziku ne bodo imeli in se bodo morali še naprej zadovoljiti s svojimi satelitskimi kanali, kar je očiten dokaz, da gre za politično potezo, katere namen je, da bi si zagotovili podporo določenih skupin ljudi, v prid vladajoče elite. Pod krinko t.i. multikulturalizma pa se želi tudi čim bolj vračati Slovenijo na Balkan.
Neron
# 29.11.2010 ob 12:22
Sretan vam praznik drugarice i drugovi!
mulcon
# 29.11.2010 ob 12:13
http://www.youtube.com/watch?v=DeZR5vK6q
Z0
_ps_
# 29.11.2010 ob 12:12
Res je, ta referendum bo vlada izgubila. Izgubila ga bo vlada zaradi nizke podpore vladi in ne zaradi samega zakona. Zakona namreč nihče sploh ne pozna. Nihče.
Izgubljen bo samo zaradi nizke podpore vladi, kot bi bil izgubljen vsak drug referendum ne glede na to, za katero stvar bi se šlo.
sioxxos
# 29.11.2010 ob 12:00
ta referendum bo vlada izgubila... udeležba bo sicer mizerna, a vlada ga bo izgubila...

... sedaj se tudi že pojavljajo "strokovna stališča", da imamo preveč nepomembnih referendumov... in ljudje to stališče tudi sprejemajo, ne glede na to, da s tem sprejemajo, da se na ta način odpovedujemo najvišji obliki demokratičnega odločanja...

... v normalnih razmerah brez dolgoletnega pranja možganov in dolgoletne tradicije referendumov velja, da je posledica poraza vladajočega predloga na referendumu enostavna nezaupnica resornemu ministrstvu, ki je bilo nesposobno vzpostaviti širok konsenz pri sprejemanju zakonodaje in posledično bi tak minister, ki izgubi referendumsko odločanje ljudstva, moral takoj zapustiti politično sceno...

... pri nas pa bo po porazu, ki ga napovedujem, ministrica blejala o zarotah t.i. desnice, o nizki volilni udeležbi, o širšem nezadovoljstvu volilcev, ki je odraz svetovne krize, o janezu janši, o neukih državljanih, bla bla bla... in zgodilo se ne bo nič...

... in kdo nosi stroške referenduma, če ljudstvo na tem istem referendumu ne potrdi vladnega zakona?

... referendum je najvišja oblika odločanja ljudstva in hkrati rezultat (ne)zaupanja državljanov o referendumskem vprašanju. Kdor se ne udeleži referenduma, s tem na nek način dopušča drugim, da odločajo v njegovem imenu... mu je torej vseeno, ni ne za ne proti... in ne glede na višino udeležbe, je vsak referendum LEGITIMEN in LEGALEN.

OHRANIMO REFERENDUMSKO MOŽNOST ODLOČANJA... v prihodnosti ga bomo še kako potrebovali...
MIRNČAN
# 29.11.2010 ob 11:52
Skippy nebi se strinjal s tabo. Na rtvju mora biti program večine ne pa manjšine. Sram me je da se sploh o tem razpravlja. Kot da bi NEmci ne vem koliko programa dali Turškim manjšinam. ČE ga uvedejo ne plačujem več naročnine ker to ni več Slovenska televizija. Šurda in papiga vidva pa govorita same bedarije ki nimajo povezave s tem zakonom. Sam SDS morata blatit
blackGruya
# 29.11.2010 ob 11:41
Tako je Tomaks. Dovolj so nas kradli teli z juga... Bruselj bo počasi, a sigurno, vse stvari postavil na svoje mesto. Bruselj dominira.
Tomaks
# 29.11.2010 ob 11:35
Kot sem že povedal. Nekdo bi nas rad popeljal v tretjo JUgoslavijo.
Slovenci uprimo se saj smo komaj dobili "svobodno državo".
blackGruya
# 29.11.2010 ob 11:28
Bilo bi zanimivo prebrati kaj Jelko Kacin poreče na tole zmešnjavo.
Skippy
# 29.11.2010 ob 11:17
Če povzamem Jelinčiča - resnično mislim, da ne moremo z zakonom določiti enakopravno zastopanost Slovencev, Albancev, Makedoncev, romov,... na nacionalni televiziji. In to je zame zadosten razlog proti.

Neumen argument. Ti ljudje te motijo samo zato, ker so z juga, ne pa zaradi programa. Ker potem bi te lahko motilo tudi to, da je večino programa ameriškega, ampak te ne.
jast123
# 29.11.2010 ob 10:59
80% komentatorjev ljubi Grims
Mislim, da je kar nekaj komentatorjev, tudi Grims osebno.
Je pa zanimiv tale Jelinčić. S kipom Tita na dvorišču kar naenkrat pljuva čez komuniste, s svojimi zvezami na Balkanu pljuva čez Balkan. Pa saj še sam ne ve kaj bi. Spominja me na tiste čase, ko je še doma na vrtu gojil raznje trave in ni bil povsem pri sebi.
Če misli, da mu bo uspelo po naslednjih volitvah priti v Janševo vlado, potem pa Janeza sploh ne pozna.
Avca
# 29.11.2010 ob 10:57
Ah ta Jelinčič :)
Če ne bi bilo televizij, ki mu odmerjajo čass za širjenje svojih cenenih demagogij bi ga zdavnaj spikali s parlamenta, kjer si bo na račun volilcev (s poudarkom na vol) prislužil mastno pokojnino kot večni poslanec.
Pa še za intelektualca, ki je bolan od laži.
Da je teritorij nesporno naš trdimo MI. nasprotna stran pa trdi, da je teritorij nesporno njihov. In v tej nespornosti se je treba pač dogovorit kaj in kako. In za to je seveda arbitraža v dani situaciji edina rešitev. Je sicer še ena ampak mislim, da ni najbolj pametna.
Tako da tista o zasedbi njive ne vzdrži vode. Četudi bi bila Jorasova njiva zasedena, to poteka meje na morju ne bi spreminjalo :)
Prej bo tole jasno, bolje bo.
_ps_
# 29.11.2010 ob 10:29
In dokaz za neverjetno debilnost/zlobo nasprotnikov predlaganega zakona je ta, da ne ponujajo NOBENE alternative razen sedanjega grimsovega zakona, po katerem lahko vsaka vlada nastavi svoje. Kar smo videli kakšen rezultat je.
_ps_
# 29.11.2010 ob 10:26
pikabu: Po kateri logiki bo ta zakon preferiral katerokoli politično opcijo?
bull
# 29.11.2010 ob 10:25
Mene pa zanima kdo na RTv smatra da je Jelinčič verodostojen kader za razlago o novem rtv zakonu? In kdo njega sploh še posluša?
Hvala za odgovor...
Achilies
# 29.11.2010 ob 10:21
Zakon želijo spremneniti za obvladovanje informativnega programa. Sem Proti !
pikabu
# 29.11.2010 ob 10:11
@ _ps_
Nobeden ne govori, kako je Grimsov zakon dober in kako ne rabi menjave. Mislim, da se vsi strinjamo, da bi bilo RTV treba zelo dobro v roke vzet in ga poštimat. Ampak ne za vsako ceno - tale Šircin zakon verjetno ni nevemkako boljši kot Grimsov. Razen če je (zate) edino merilo politična opcija, od katere prihaja.
mayon
# 29.11.2010 ob 10:11
_ps_ Tut meni je odveč grims TV skenslajmo tistega nastopača klovna SD Hribčka pa njegov "bar" pa smo rešeni grimsa.
Sick of lies
# 29.11.2010 ob 10:06
Odlomki iz intervjuja z Majdo Potrata, 25.11. na RTV:

- Govorice o obstoju "seznamov za odstrel" so le način zastraševanja, ki ga nekateri prakticirajo že vrsto let, zdaj pa to dejavnost pripisujejo drugim

- veljavni zakon ni izpolnil pričakovanj in obljub o boljšem in cenejšem programu, kakovostnejšem informativnem programu, zmanjšanem vplivu politike, bolje urejenem poslovanju in organizaciji dela ter neodvisnosti novinarskega dela"

- Veljavnega zakona se je zaradi načina nastajanja oprijel vzdevek Grimsov zakon

- Prejšnja vlada [je] štela zakon o RTV za prioriteto, zato so se tudi lotili tega zakona že v prvem polletju svojega mandata.
- RTV [je po sprejetju »Grimsovega« zakona] zapustila vrsta odličnih novinark in novinarjev, spet drugi so bili prerazporejeni v oddaje - če so jih sploh dobili - v katerih se njihove sposobnosti niso mogle ne pokazati ne razvijati.

- Opozicija gradi svoj strah, ki ga prenaša tudi v javnost, na neutemeljenih podmenah
- Opozicija se ne more sprijazniti s tem, da mora koalicija sprejeti odgovornost za upravljanje javnih zadev in da so večinsko sprejete politične odločitve del demokratičnega načina odločanja

V intervjuju je cel kup očitkov na račun starega zakona in opozicije, kak dober argument v prid novem zakonu pa se v tem izgubi, tudi če je tam. Stara taktika.
_ps_
# 29.11.2010 ob 10:04
80% komentatorjev ljubi Grims TV. Nobenega od teh ne moti, da je grimskov zakon spodil večino kompetentnih novinarjev na druge televizije. Nihče od teh 80% ni opazil padec kvalitete oddaj.

Glavno, da smo ODLOČNO PROTI! Vsi za Grimsa, z Grimsom NAPREJ!
yowie
# 29.11.2010 ob 10:02
Zakaj rabimo oddaje raznih skupin ljudi, sedaj imajo oddaje narodne manjšine, kar je popolnoma dosti. Ko bodo hrvati, srbi...tudi manjšine v sloveniji, pol pa naj dobijo "svojo" oddajo!
In zakaj bi dobile oddaje samo skupine nekdanjih državljanov skupne države? po istem načelu bi mogli svojo oddajo dobit cigani/romi, geji in lezbike, prekmurci, belokranjci, kitajci, črnci...
pikabu
# 29.11.2010 ob 09:58
Nimam pojma o tem RTV zakonu, ampak če te ure za državljane bivše Juge niso zrasle na Jelinčičevem zeljniku (glede na to, da jih še nihče drug ni omenjal), potem vem, kako glasovati. Zakaj bi jih potrebovali? Priseljenci imajo preko najrazličnejših naročnin res dostop (vsaj) do vseh teh nacionalnih televizij, magazinske oddaje v tujih jezikih so praviloma slabo gledane (dvomim, da imajo recimo Mostovi-Hidak omembe vredno gledanost - obstajajo verjetno samo zaradi zakona o manjšinah) in res si ne predstavljam, da bi bile te po kvaliteti toliko boljše. A res rabimo še več ur negledljivega programa na nacionalni televiziji?!
Ne vem, nekak mi to smrdi po zahvali za glasove ob volitvah (kot je naredila Kresalova z izbrisanimi).
Sick of lies
# 29.11.2010 ob 09:52
Pri AS mislim, da je bilo preveč argumentov v stilu "AS je dober, z njim lahko veliko pridobimo". Prav tako mislim, da je opozicija dobro predstavljala možne rešitve, kar se tiče podobnih rešitev iz preteklosti (delitev pol-pol). Sicer je pa eden od glavnih argumentov proti AS, s katerim se srčno strinjam, naslednji: imam njivo, sosed zasede pol njive, potem greva pa skupaj k sodniku, da odloči, čigava je njiva. Osebno se s takim sosedom ne bi pogajal o tem, kar je nesporno moje. In tukaj vidim veliko Pahorjevo napako, ko je že v štartu delno potrdil hrvaški strani in arbitrom, da morda ni jasno, do kod je Piranski zaliv slovenski.

Če povzamem Jelinčiča - resnično mislim, da ne moremo z zakonom določiti enakopravno zastopanost Slovencev, Albancev, Makedoncev, romov,... na nacionalni televiziji. In to je zame zadosten razlog proti.
nenn0
# 29.11.2010 ob 09:50
Ne boj se Jelinčič, referundem ne bo šel skozi...
rok85
# 29.11.2010 ob 09:50
Novi zakon je slabši, ker bo dovoljeval sedanji oblastni strukturi, da bo po svojih željah prilagajala vse medijske vsebine in črtala ter prepovedala vse oddaje, ki ji ne bodo pogodu,"

Pri prejšni so ukinil South Park
K_ris
# 29.11.2010 ob 09:45
@Sick Of Lies

AS se mi je zdel s strani predlagateljev dokaj dobro argumentiran (bolje kot strani opozicije), za zakon o RTV pa res nisem slišal še nič pametnega. Vlada ga ne zna predstaviti kot dobrega, hkrati pa ga tudi opozicija ne zna argumentirati, zakaj je slab.
Sick of lies
# 29.11.2010 ob 09:35
šurda: Dobro prebertie brošuro o novem RTV Zakonu,ki smo
jo prejeli na dom !,pa vam bo marsikaj bolj jasno !!!


Jaz čakam na argumente predlagateljev zakona, zakaj je dober. Ampak konkretne argumente, ne demagogije v stilu "Grimsov je zanič". Ponavlja se zgodba o AS, kjer pozicija ni bila sposobna roditi enega legitimnega razloga, zakaj naj bi bil AS dober - kot pokvarjena plošča so ponavljali, da je zadevo potrebno rešiti in da se v 20 letih ni rešila in da je AS boljši kot status quo. To, da je nekaj boljše od nečesa drugega, za mene ni legitimen razlog.

Se boste vsaj tukaj potrudili?
Sick of lies
# 29.11.2010 ob 09:29
Sokomentatorji, hitro šimfat čez vlado, po novem zakonu se vaših komentarjev ne bo več objavljalo (znate pa doživeti tudi kak obisk kriminalistične policije zaradi protidržavnega vedenja).
mayon
# 29.11.2010 ob 09:28
Booch predvidena reforma pomeni kanaliziranje RTV-ja v nekekakšno tvorbo kjer v primeru uspeha padajo nagrade "zaslužnim" v primeru izgube pa dokapitaliziramo davkoplačevalci.

Odločno PROTI
Deyvi
# 29.11.2010 ob 09:28
Predlagani zakon ima namerno precej lukenj in to z vidika organizacijske hibridne ustanove, kjer se bo lahko pretakal denar iz najemnin v razne druge namene.
Tukaj gre za preko 90 000 000,00 EUR letno.
Kadrovsko popolnoma neprimerna organizacija s petimi direktorji brez določenih odgovornosti za posameznika. Vsak bo lahko šaril po ustanovi po mili volji potem pa vsi krivi odgovarjal pa nihče.
Nikjer ni prave zaščite proti kadrovskim cunamijem kot lažno predstavlja ministrica Širca (ZARES)
Arhivi popolnoma nezaščiteni s tem, ko se bodo lahko uporabljali tudi za komercialne zadeve.

Še največja neumnost je pa to, da bo postal zopet JRT – Jelinčič ni nor.
cool_B
# 29.11.2010 ob 09:25
Za referendume je denar, za organizacijo EP v košarki 2013 pa ne?!
Booch
# 29.11.2010 ob 09:17
In kaj se bo dejansko spremenilo za nas, če volimo ZA oz. PROTI (poleg tega, da bodo imeli pripadniki bivših jugo držav tiste svoje happy urice) a mi lahko kdo po kmečko razloži ... ? Hvala.
Kanin
# 29.11.2010 ob 09:14
BOY007
Na žalost se take stvari hitro pozabijo ... Dejstvo pa je, da hoče vsaka politična garnitura stvari oz. ljudi obvladovati, prizna pa tega tako ali tako ne. Je pa to obvladovanje za levo stran mnogo lažje, saj so novinarji mnogo bolj levi kot desni. In na žalost je bolj malo takih, ki so približno nevtralni.
Ker pa sem prepričan, da z novim zakonom prihaja še več političnega vpliva (če ne direktno oz. vidno pa po stranskih kanalih) v RTV bom tudi jaz proti.
kralj matjaž
# 29.11.2010 ob 09:13
Zakaj se vlada v času krize ukvarja z vsem drugim, samo s krizo ne?
MuDeL
# 29.11.2010 ob 09:13
Jelinčič, človek ki bi lahko že 3x zapored (Rop, Janša, Pahor) po volitvah prišel v koalicijo, pa zmeraj zavrne. Logično, v koaliciji bi moral kaj narediti, v opoziciji lahko pa gobec vrti pa to je to.
šurda
# 29.11.2010 ob 09:10
E,moj Zmago Jelinčič Plemeniti,saj nimaš pojma
kaj govoriš !!!,še prejšni teden si trdil,da za tvojo
ovadbo stoji tudi RTVSLO ( Piramida in Zmagotove
besede o ciganih ! ) ,danes pa popolni preobrat in
trditev,da je novi RTV zakon slab,da bo omogočal delno
privatizacijo RTV-ja,da uvaja celo "jugo" nostagijo in
podobne neumnosti !!!
Zdaj veljavni RTV zakon je daleč najbol političen
RTV zakon v celi zgodovini RTV--ja,saj ga je napisal
Branko Grims SDS,Magister Političnih Znanosti
popolnoma sam !!! ,ko bi vsaj svoji strankarski kolegici
gosodični Evi Irgl dal kaj napisati kakšno stran,saj ona
ima kar nekaj izkušenj z delom na TV Slovenija !!!,
Mag:Branko Grims pa popolnoma nobenega,če
izuzememo njegove nastope v Parlamentu,ko jih
prenaša 3 program TV Slovenija !!
Dobro prebertie brošuro o novem RTV Zakonu,ki smo
jo prejeli na dom !,pa vam bo marsikaj bolj jasno !!!
sema
# 29.11.2010 ob 09:03
Tudi anketa je kazalec.
sema
# 29.11.2010 ob 09:02
Da, volit in proti.
galoper
# 29.11.2010 ob 09:02
Dovoljeno je glasovati PROTI
pd
# 29.11.2010 ob 08:55
Če se politika ne more zmenit, potem je politika NESPOSOBNA. Spet bo šlo miljone EUR za to, da bo folk odločal o nekih zadevah, na katere se sploh ne spozna. Isto bo kot je blo z arbitražnim sporazumom. Vsi bodo zagovarjali svoje, vsi bodo drug drugemu dopovedovali, da nimajo prav, da delujejo protiustavno, da bodo zafurali državo itd. itd. Mi pa bomo ta šov gledali, GA PLAČALI , spremenilo pa se ne bo bistveno nič.
jang
# 29.11.2010 ob 08:49
samo potem naj piše za strankarske cajtnge ali dela za strankarsko televizijo

za naše denarje naj bodo pa pošteni in neodvisni
vihraviuporabnik
# 29.11.2010 ob 08:48
Bolno razmišljanje. Mlade komunistične elite, je novi zakon RTV.

ZA : pomeni za enoumje, nič razmišljat, samo kimat.

PROTI: pomeni demokracijo, misli z svojo glavo in kar je
najbol koristno za narod, napreduj in se razvijaj.
tupamaross
# 29.11.2010 ob 08:45
Mene osebno nič vetč niti moti niti preseneča, le novinarje naj
pustijo pri miru in novinarji naj strnejo svoje vrste. Naj jih ne moti
in naj jih ne deli to, da jo nekateri novinarji zagrizeni levičarji, spet
pa nekateri desničarji. To je celo v redu, le podpirati se morate
med sabo in si ne nagajati na podlagi strankarske opredeljenosti.

Me prav nič ne moti novinar, ki je opredeljen strankarsko, le naj
bo dosleden, pošten on kolegiojalen.
BOY007
# 29.11.2010 ob 08:41
Borut Pahor je že leta 2005 v pismu »dragemu Tonetu« (Ropu) napovedal spremembo zakona o RTV. Takrat je zelo povedno opisal način razmišljanja leve politične opcije, ki je sicer že 60 let navajena, da so mediji njihovo orodje, ne pa subjekti, ki jih nadzirajo. Šircin zakon bo tovrstno razmišljanje v letu 2010 le še učvrstil, RTV pa bo ponovno postal oproda vsakokratne vladajoče oblasti.

V nadaljevanju objavljamo izsek pisem, ki sta si jih prek javnosti v letu 2005 izmenjala Borut Pahor in Tone Rop.

Borut Pahor v pismu Tonetu Ropu: »Opozicijske stranke, vsaj kar se tiče mojih socialnih demokratov, morajo temeljito premisliti, kaj so njihove prednostne ambicije. Ne nazadnje, gre za zakon, ki ga lahko takoj spremenimo, ko pridemo na oblast. Pa še nekaj. Ko boste agitirali med ljudmi za referendum in za neodvisnost medijev, daj, spomni se, dragi Tone, kakšen velik vpliv je imela Tvoja stranka nanje ves čas tranzicije. Z zakonom ali mimo njega.«

Tone Rop v pismu Borutu Pahorju: »Spomnim naj te, dragi Borut, da so predlagatelji zakona kot enega od pomembnih razlogov za zakon navajali predsednika Programskega sveta RTV, ki je bil predsednik "nekdanje totalitaristične stranke". In pri tem niso mislili na mojo stranko.«
K_ris
# 29.11.2010 ob 08:39
Na tem referendumu državljani ne bomo odločali o vsebini zakona, ampak se bomo opredeljevali na podlagi tega, katero politično opcijo zagovarjamo. Vsaj zaenkrat nas večina ne razume, zakaj sploh gre. Od politikov namreč poslušamo samo floskule, kot so, da bo posledica politizacija RTV, oz. obratno, torej da zakon odpravlja obstoječe politizacijo...
jang
# 29.11.2010 ob 08:37
pusti Duleta, on se bojuje za svojo urico programa

a ta ura je dnevno, tedensko, mesečno za vsako narodnost bivše juge?

drugače pa zarad mene naj delajo kar hočejo, samo pložnice naj plačuje vsak po želji...se pravi naj privatizirajo samo naj gredo potem tudi na trg
janL
# 29.11.2010 ob 08:35
"dule5"
bolan si TI , ne pa Jelinčič(po svoje je seveda on tudi).............prvo si preberi predlog zakona o RTV ,pol pa ga sodi. Kar je povedal Jelinčič ,ni daleč od resnice!
DREADLORD
# 29.11.2010 ob 08:33
ooo jelinčič kater lobi ti je plačal, da tole govoriš?
ramaya
# 29.11.2010 ob 08:32
Za RTV hišo je nujno, da v nekem smislu postane gospodarska družba in začne vsaj delno skrbeti sama zase. Tako, kot se v tej hiši nič ne dela, se samo še na železnici. Tukaj so zaposleni največji lenuhi te države!
wndr
# 29.11.2010 ob 08:31
Sploh ne vem, če bi šel volit, ker iskreno rečeno ne vem za kaj se sploh gre, vsakič ko se koga vpraša odgovori čisto neko tretjo stvar.
Kazalo