Turk: Berlusconizacija Ljubljane. Miheljak: Napadi niso prava formula.

Lokalne volitve 2010

Poudarki

  • "SD v Ljubljani in Mariboru doživel krepak poraz"
  • "Ljubljane ne gre ignorirati"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,9 od 30 glasov Ocenite to novico!
Vlado Miheljak in Boštjan M. Turk
Miheljak poudarja, da so Jankovićevi protikandidati svojo volilno kampanjo gradili zgolj na njegovi negaciji, niso pa ponudili svojega programa. Po Turkovem mnenju berlusconizacija, ki se bo po njegovih besedah nadaljevala v Ljubljani, ni prevladujoč trend, na kar kažejo tudi izidi volitev v Mariboru. Foto: BoBo

Dodaj v

Turk: Berlusconizacija Ljubljane. Miheljak: Napadi niso prava formula.

Politična analitika za MMC o izidih lokalnih volitev
10. oktober 2010 ob 20:02
Ljubljana - MMC RTV SLO

Z Jankovićevo zmago se bo berlusconizacija Ljubljane nadaljevala, je prepričan Turk. Miheljak: Jankovićeva zmaga pokazala, da napadi nanj niso bili prava formula.

Politični analitik Boštjan M. Turk je za MMC dejal, da je Jankovića zmaga nesporna, da pa jo je dosegel na račun preostalih strank levice. Po Turkovem mnenju je Jankovićeva zmaga tudi rezultat medijske kampanje, ki je ves čas potekala.

Morda bi bila Jankovićeva prednost manjša, če bi desnica na volitvah nastopila z enim kandidatom, ki bi ga že kmalu predstavila volivcem, je povedal in dodal, "da se je na prejšnjih županskih volitvah France Arhar prepozno pojavil".

Berlusconizacija Ljubljane se bo nadaljevala, vendar gredo drugi deli države po svoje, kar kaže, da ta težnja berlusconizacije ni prevladujoča, je poudaril Turk. To po njegovih besedah kaže primer Maribora. Izidi volitev tudi kažejo, da je SD v obeh največjih slovenskih mestih, kjer živi kar 400.000 prebivalcev, doživel krepak poraz, je opozoril in dodal, da je ta izid zelo pomenljiv.

Politični analitik Vlado Miheljak je za MMC dejal, da so izidi volitev pričakovani, vendarle pa tudi presenetljivi. Po njegovem mnenju je šlo na teh lokalnih volitvah samo v Ljubljani za edini vsedržavni ideološki spopad.

"Zoran Janković je zmagal veliko prepričljiveje, kot so kazale najbolj optimistične projekcije. Kar je pokazalo, da ti napadi nanj niso prava formula. Če skušaš favoriziranega kandidata nekako spraviti s položaja, moraš imeti svoj program. Ti kandidati pa so gradili zgolj na negaciji rezultatov zdajšnjega župana, kar je zelo težko," je opozoril.

Na četrtkovem soočenju kandidatov za župana so nekateri govorili, da Stožice niso narejene, tam pa je prav takrat potekal koncert Joseja Carrerasa, je dejal Miheljak in dodal, da so ljudje na lokalnih volitvah vendarle praktični. "Hočejo rezultate in rezultate so dobili. Tisto, kar pa je bolj presenetljivo in se je pokazalo tudi v Ljubljani, ki je za državnozborske volitve močan indikator, je, da je SDS, ki trenutno v parlamentu predstavlja opozicijo in je morda po projekcijah tudi najmočnejša stranka, nazadovala," je dejal.

Izid, ki ga je v prestolnici dosegla lista SDS-a, in izid, ki ga je dosegla njihova kandidatka za županjo Zofija Mazej Kukovič, je po Miheljakovih besedah daleč od tega, kar bi morala dobiti stranka, ki hoče na državnozborskih volitvah doseči dober izid. To je po referendumu o arbitražnem sporazumu še en dokaz več, da ne gre ignorirati Ljubljane, je dejal.

Glede Maribora, kjer se še ne ve, ali bo potreben drugi krog ali ne, pa je dejal, da je bila občutna prednost Franca Kanglerja pričakovana in da je ta prednost v morebitnem drugem krogu verjetno nenadomestljiva.

Aleš Žužek
Prijavi napako
Komentarji
brasilinho7777
# 26.10.2010 ob 15:02
Samo v Ljubljani se lahko zgodi, da nek Jankovic vodi prestolnico, clovek, ki sploh ne govori slovensko in se mu za Slovenijo tudi j...sramota Slovenije ste
zmagoslav
# 11.10.2010 ob 20:25
Ne razumem g. dr. Turka kaj je hotel s tem povedati!? Berlusconi je vendar desničar tako kot g. dr. Turk in torej bi moral biti potem po mojem izredno vesel, da je v Ljubljani zmagal njegov mišljenski kolega!
PIKI 5
# 11.10.2010 ob 17:56
Upam, da genju od jajčkota g.Turku nikoli ne bo uspelo prepričati Ljubljančane, da imajo desno sučni toliko pameti in sposobnosti kot jih ima stari-novi župan g.Jankovič. Največ pa so pripomogli ravno ta desni z nenehnimi napadi na g.Jankoviča. Pametni Slovenci pa so dokazali da rezultate nagradijo na volitvah. Gospod Turk vi pa se malo zamislite zakaj Slovenci niso vsi za desnico_ker opravlja podtika in stalno s...e
Jacinta
# 11.10.2010 ob 14:01
A je Miheljak še nedolžen??
jast123
# 11.10.2010 ob 12:46
Če bo na državnozborskih volitvah za SDS kandidirala Zofija, se levici ni potrebno bati. Lahko pa Janša kandidira tudi B. M. Turka in bo zmaga levice popolna. Toliko reklame, kot je za Jankovića naredila Mazejeva, je še sam ni sposoben.
Je pa zanimiva izjava SLSovega šefa, ki je dejal, da ljudje niso volili zato, ker ne marajo obstoječih županov. Nonsens, če jim sedanji žipani niso všeč, potem so verjetno odšli na volitve, da bi kaj spremenili.
nacekpacek
# 11.10.2010 ob 12:45
Levica se je dobro odrezala le v krajih, kjer je večina (ali vsaj velik delež) prebivalcev priseljencev, ter na primorskem. Priseljencem očitno še ni jasno, da bi bilo tudi za njih bolje, če bi vladala desnica.
zaz1
# 11.10.2010 ob 12:30
"Zoran Janković je zmagal veliko prepričljiveje, kot so kazale najbolj optimistične projekcije."

LOL teorije mafijskih glasnikov. Jankovič je izgubil zaupanje cetrtine volilcev. Zelo prepričljivo.

VOLITVE 2006:
Zoran jankovič 82.251 glasov
VOLITVE 2010:
Zoran jankovič 63.245 glasov
nesesekirat
# 11.10.2010 ob 10:02
Tkim. "politični analitik" T.M.Turk (brez ü) govori o pomembnosti "poraza" SD na lokalnih volitvah. No, SDS je tudi leta 2006 na lokalnih volitvah "pomembno" zmagala. In prišlo je leto 2008 in prišlo bo leto 2012. In kaj bo leta 2012 pomembno; zame to, da bi mi volilci iz politike za vedno spodili diplomante bežigrajske "politične" fakultete, ne glede na smer študija (SLO in DSZ, poklicno gofljanje) in končno dočakali na vrhu oblasti premožnega človeka z ekonomskim znanjem, ki bi znal upravljati državo v dobro večine (vsem nikoli ne ustrežeš) in ne bi le gledal na to, kaj in koliko si bo nagrabil (ker že ima dovolj). Kaj se ti pomaga kazati v štirikolesni "Katri", v omari pa "gvantov", za katerih vrednost bi si lahko nabavil Mercedesa (pa ne A). Tudi golf kje na otokih v Indijskem oceanu ni ravno poceni (če seveda nimaš "sponzorja").
Hermas
# 11.10.2010 ob 09:31
polarni123

Ko se spraviš popravljat nekoga, ali je napisal prav ali ne, preveri. V bistvu je tomaz14 napisal povsem pravilno, "loading complete". Obe opciji sta pravilni, vendar je ta od tomaz14 boljša:)
tomaz14
# 11.10.2010 ob 09:21
SubZZero

Važni sta dve stvari, to da jst še zmeri razmišljam in govorim s svojimi možgani in da si ti, kljub moji nepismenosti razumel kaj sem hotel povedati.
Če bi pa ti včeraj spil kakšnega kuhanca več te pa tud nebi pobral. Je pač fino, če teden zaključiš z dobro družbo in se nasmejiš lepim stvarem in zafustrirancem.
nepokorni
# 11.10.2010 ob 08:58
Boste sčasoma že spregledali. Spoznanje ne pride čez noč, to je gotovo.
Bo pa takrat, podobno kot po Popovićevem scenariju v Mestni občini Koper, občinska blagajna prazna, prihajajočim rodovom bodo pa ostale predvem megalomanski in dragi infrastrukturni projekti, ki jih bo treba vzdrževati. Pa bomo spet na točki, ko bomo metali denar v beton, namesto da bi ga koristno porabili za ljudi.

in ne vem, kaj toliko bentite nad Turkom in njegovo desno opredeljenostjo, hkrati pa pozabljate na povsem isto linijo, po kateri hodi LDS-ovski Miheljak.

Dajte ločit mnenja (profiliranih) analitikov od lastnih stališč.

Nevtralnih analitikov pa Slovenija nima, ker si jih ne moremo privoščit. Ja, tudi v akademski sferi žal ne.
samada
# 11.10.2010 ob 07:59
bravo zoki!spet boš lahko mirno kradu!
še dobr, da nisem šel volt in da ne živim v lj!
lublana je bulana!
becool40
# 11.10.2010 ob 07:42
mogoče zato, ker se veliko vozim s kolesom in uživam ko pajk pred mano s kolesarskih stezic odstranjuje avtomobil kkšnega štajerskega goveda

Tvoja kultura jasno pove zakaj si volil Jankoviča. Nazorsko sta zi zelo blizu, kar se pa bicikla tiče se pa zapelji od Stare cerkve proti centru pa ti bo bolj jasno kakšno kolesarsko mesto je Ljubljana. Aja, mimogrede, en stebriček stane baje 180 Eur.
Ducky
# 11.10.2010 ob 07:33
"Hočejo rezultate in rezultate so dobili."

Točno tako, večinoma smo zmagali taki kandidati, ki so imeli kaj pokazati, npr. Jankovič in podobni, in ne taki, ki so samo kritizirali in negirali ponudili pa nič..
aliki
# 11.10.2010 ob 07:31
a mi lahko nekdo od vas, SDS-ovih spin doctorjev razloži, kako lahko janković MENI vzame 12 mio € za stadion?

ker ko sm nazadnje preveril stanje je blo na računu cca 200 €, se prav jst res ne znam z dnarjem in nimam pojma kje je mojih 11 999 800,00 € !?

dejte se že zresnit in prebolet, da ga mamo preprosto radi...

mogoče zato, ker se veliko vozim s kolesom in uživam ko pajk pred mano s kolesarskih stezic odstranjuje avtomobil kkšnega štajerskega goveda... pa nikoli ne parkiram na pločnikih, parkingih za invalide in prehodih za pešce, pa še parkirnino dosledno plačujem, zato me tud mestno redarstvo sploh ne moti...

najlepš je pa poleti, ob ljubljanici, od trnfesta do roga, pa polno enih neljubljančank k ti dajo sam zato ker sem iz ljubljane...

na tekme na stadion se gre tud lahko s kolesom ali pa malo z avtobusom pa še malo peš, tko da me sploh ne briga a so podzemni parkingi končani in prometni kaos okol stadiona pred tekmo... pa to a so komu plačal za izvedbo del? - to ni moj problem!

in tud nasploh mate z Zokijem probleme samo NEljubljančani! rajš se začnite prestolnici primerno obnašat, ko vas ne vem kakšna sila, npr služba spet zanese v moj konec...

in Ljubljana vas bo sprejela!!! še vsakega je, poglejte samo primer, ne vem, npr Zorana Jankovića :)

g. Turk, kar se pa berlusconizacije tiče, Silvio ni nikoli zmagal z dvotretjinsko večino, na nobeni ravni in je vedno potreboval koalicijske partnerje, tko da je glede tega po ta novem v primerjavi z Zokijem še mal zelen...

lahko bi rekli, če Silvio pomete s konkurenco na naslednjih volitvah, da Jankovićevizacija Italije nadaljuje !

HAHAHAHAHA
camilo
# 11.10.2010 ob 07:08
čarli23 > Ponavadi se zadržim takšnih komentarjev, tokrat pa moram...

Očitno nimaš pojma o kolumnah/komentarjih enega in drugega analitika. Ja, oba sta pristranska, pripadata eni izmed opcij, bolje rečeno vsak sta na svoji strani (levi in desni). Vendar Miheljak, kljub temu, da dejansko največkrat "tolče" če JJ in SDS, zna povedati par krepkih čez vsakogar, tudi (kvazi) levico. In to ni storil malokrat. Medtem, ko je Turk dejansko trobilo SDS, ki ne dojame, da lahko vsak naredi napako in dobro stvar...
UnderLeach
# 11.10.2010 ob 04:14
... mediji pa so se le dokopali do slike Jankovičevega mlajšega sina, ki je tudi glavni kandidat, da prevzame pomembnejše funkcije v ljubljanskem pašaluku po očetovi smrti.
SubZZero
# 11.10.2010 ob 00:59
Tomaž14: napiše se completed(brez zamere,razumem da se nekateri "težje učijo v šoli") - torej,JJ ma vsaj možgane,ti pa glede na polpismenost tudi teh žal nimaš prav preveč razvitih ...
polarni123
# 11.10.2010 ob 00:32
Tomaž 14, ha, ha sto plusov z moje strani. Že na referendumu je bilo jasno vidno, da ga Janša polni s podatki za program, ki ga je čez pol ure aktiviral na nacionalki. Sedaj ponovno le z drugimi podatki.
tyr
# 10.10.2010 ob 23:47
strašan

Meni se delavci zelo smilijo in sem proti vsakemu izkoriščanju. Delavci pa so tudi imeli možnost prekiniti delo, obvestiti medije in poklicati inšpekcijo. Kdor ne poskrbi sam zase, tudi drugi ne bodo zanj naredili veliko.
Verjetno pa je Jankovič še najmanj kriv. Kot je meni znano je Grep vodil vse skupaj.
rexi09
# 10.10.2010 ob 23:04
Hahaha teli jansevisti so eni sore looserji. Odraz njihovih volilcev je odraz stranke same...primitvni, otrocji in preprosto ne znajo sprejet poraza....zalostno.
tomaz14
# 10.10.2010 ob 22:19
Loading start................please wait.................please wait............loading complete!!!
You have nov JJ brain, for free

In tako je Turk vstal iz fotelja ter se odpravil komentirat na nacionalko
mandingo
# 10.10.2010 ob 22:00
Jankovič mora kandidirat na naslednjih volitvah za državni zbor.Ima glas mene in moje družine iz Štajerske.Teh politikantov,ki v svojem življenju niso naredili nič, razen,da gobec sučejo imam dovolj!!!
primus90
# 10.10.2010 ob 21:56
Janković je z svojimi projekti očitno še bolj prepričal Ljubljančane, tako da so mu letos namenili kar 70% glasov. Resnica je sicer, da pri teh projektih (posebej Stožicah) ni šlo vse "lišo" skozi, ampak nihče ni krivi Jankovića, vsaj kar se volivcev tiče, kar je lahko prav, lahko pa tudi narobe, čas bi moral pokazati.
SpiceEnergy
# 10.10.2010 ob 21:50
rubin, sej ni zmagal JJ na volitvah v ljubljani, tvoj zapis nima smisla
rubin
# 10.10.2010 ob 21:49
ovčke uboge volijo pač lopova,očitno si ljubljančani s skisanimi možgani ne zaslužijo boljšega.revce boste jokali za vašem vodjem v zaporu,kjer bi že zdavnaj mogu bit..
evaevi
# 10.10.2010 ob 21:44
Ma kdo in kje je našel malega gostilniškega modrijana Turka ?
pikam_dopust
# 10.10.2010 ob 21:41
To da imaš pa ti neko osebno slabo izkušnjo z njim, sicer posredno pa ne pomeni nič.

@mucek113

Meni ni (še) nič naredil. :)
Poznam pa ljudi, ki jim je marsikaj naredil.
In to grobo naredil.
Torej, ne pogovarjamo se o tem, da nekdo bolj naglas doma gleda TV in zato sosede moti. Ali bolj nagravžno prdi.
Pogovarjamo se o tem, ko gre nekdo preko trupel (torej tudi preko zakona in vseh pogodbenih dogovorov), da si vzame tisto, kar hoče imeti in pika. Pa mu je vseeno, koliko trupel mora zato pohoditi, koliko ljudi tožiti in koliko ljudem mora groziti, kaj vse se jim bo zgodilo, če se ne bodo takoj uklonili njegovi volji.

Ja, dragi Ljubljančani.
Tak je ta vaš župan.
In nikar ne mislite, da se bo ustavil - prej ali slej boste že vi prišli na vrsto (ali pa vaše funkcionalno zemljišče, greda kjer raste vaša solata, dostop do vaše garaže,...).
Taki ljudje so vekomaj lačni novih in novih bogastev (torej ni tako, kot meni neuka raja - da ima že dovolj in se bo zato nehal grebsti za osebno bogastvo).

Ampak nekaj je pa res - pričakujem, da bo Ljubljana na razdalji 50 m dobila še kakšen (doniran) most, ki ga sploh ne rabi.
strašan
# 10.10.2010 ob 21:28
Tyr
Kaj bi dejal, če bi bil v koži delavcev ki so garali po cele dneve v velikem mrazu in poleti v vročini tudi okoli 40 stopinj in brez plačila. Ne se delati in pretvarjati, da ne veš za privatnika, ki je naredil samomor, ker zaradi neplačila dela ki ga je opravil v Stožicah ni mogel plačati plačati davka prijazni državi.
tyr
# 10.10.2010 ob 21:20
pet144

Čez dve leti bo vse jasno....zoki v čuzi, desnica pa na oblast :-)

Do takrat bo imel Janša že dolg zaporniški staž. Sicer pa ni jasno od kod se bo SDS financiral za naslednje parlamentarne volitve. Dnarja od Patrij je zmanjkalo, v podjetjih recesija, člani stranke in simpatizerji v stiski tako kot vsi ostali. SDS zmaga lahko le v malem nogometu. Pa še to če bi igrali z Desusom.
miroslav
# 10.10.2010 ob 21:19
objektivnih komentatorje ni....ker pač objektivnost ne plača računov...kar rtv lahko naredi je da dobi dva analitika ki sta vsak na svojem bregu...in predstavi obe varianti...kar so tudi naredili. naloga pametnega bralca pa je da si sestavi sliko. itaak da je slika tudi na osnovi lastnega videnja slovenske realnosti, ko se človek odloči za neko stran-ne zato ker je to prava stran ampak ker je v posameznikovem vrednostnem sistemu najmanj slaba stran-za kar potrebuje podatke tako turkov kot miheljakov te podalpske doline...to je teorija...za prakso pa vsak sam ve zase-ampak vsi tisti, ki močno nasprotujete enemu in podpirate videnje drugega se lahko pogledate v ogledalo-ste isti kot nasprotnik...
Ljudina
# 10.10.2010 ob 21:15
Čestitke za zmago capitan Berlusconi. HO HO HO Sedaj vem, zakaj je Hitler zmagal na volivah. Hvala capitan zoki, da si mi odprl oči.

SALVE
tyr
# 10.10.2010 ob 21:14
strašan

To je valjar, ki vse povozi

Res je. SDS za naslednje volitve sploh ne bo rabu plakatov. Bodo lahko kar zvaljane politike gor nalimali. Jih je Zoki-valjar na papir tenko zvaljal. To so edina trupla.
kralj matjaž
# 10.10.2010 ob 21:12
Miheljak pa ne more brez svoje ideologije.
strašan
# 10.10.2010 ob 21:01
To je valjar, ki vse povozi. Tudi kar je dobrega. Ste videli Stožice? Šel je preko trupel in za ceno človeških življenj. Res plemenito. V Delu sem videl tabelo, koliko vprašanj so v preteklem mandatu županu postavile posamezne liste v občinskem svetu. Vse ostale so Jankoviču postavile kar nekaj vprašanj, le svetniki njegove liste niso vprašali nič. Če bi slučajno Jakič kaj vprašal, bi takoj odletel z direktorskega mesta itd.. Fantje in dekleta, res ste pravi paži nj. veličastva in samo kimate in se mu klanjate.
zavedni9d
# 10.10.2010 ob 20:50
Miheljak povsem neobjektiven.
19DeVil88
# 10.10.2010 ob 20:48
ne vem zakaj se Turka sploh sprašuje za mnenja ker je tako pristranski
da je vse skupaj brezveze...lahko Janševci nabijajo kar hočejo toda
popušili so na celi črti, ne samo v LJ ampak po celi SLO!
čarli23
# 10.10.2010 ob 20:45
Miheljak- najbolj neodvisni politični analitik v Sloveniji. V svoji kolumni baje enkrat kot pravi legenda ni omenil Janeza Janše. Sicer je to baje ker te kolumne nobeden ne najde. Kake hude travme mora imeti, verjetno še ponoči sanja JJ.
t0039285
# 10.10.2010 ob 20:40
Kje le najdete komentatorje ? Ta dva , Miheljak in Turk , morda Nežmah in še par drugih , si podajajo kljuke TV hiš za komentarje ! To kaže na inovativnost in intelekt urednikov in vodstvenih struktur teh hiš ! Žalost !!!!
jurica
# 10.10.2010 ob 20:34
A Janša še 4 leta zdaj ne bo v Stožice šel????????
HC85
# 10.10.2010 ob 20:34
Nevem, kaj nekateri proslavljajo zmago......LJ ni SLO ..........Jankovič lahko dobi 100% pa na državni ravni nima šansa......
Ste pogledali malo rezultate v drugih mestnih občinah in občinah......... SLS in SDS sta vse po vrsti raztrgala.......to je realnost, ki se bo pokazla za 2 leti na državnozborskih volitvah, ko bo ti. SLO "levica" doživela bridek poraz, pa to z jankovičem ali brez njega........
Ker od Stožic, lepo urejenga mestnega jedra, novega mosta itn. se neda živet........to so stvari, ki olepšajo mesto ne pa kvaliteto življenja, da o plačah (mezdah) itn. sploh ne govorim.....
Skarp
# 10.10.2010 ob 20:34
Jankovic manipulira s folkom, nasim denarjem
mucek113
# 10.10.2010 ob 20:34
Dopust@

Mogoče imašprav mogoče ne. To da imaš pa ti neko osebno slabo izkušnjo z njim, sicer posredno pa ne pomeni nič. To je nerelevantno. Tudi če bi on nekomu lastoročno rešil življenje in bi ta ki ga je rešil trdil da je on najboljši kandidat, bi mi bilo to nerelevantno. Ni ga človeka ki bi vsem ugajal. Na splošno ga podpira 70 % kar je skoraj neverjetno. Niso ljudje avtomatsko ovce če mislijo drugače kot ti.
komsomolec
# 10.10.2010 ob 20:33
Jankovič je zmagal tako prepričljivo,da si desnica 100 let ne bo opomogla od poraza!
pet144
# 10.10.2010 ob 20:29
Čez dve leti bo vse jasno....zoki v čuzi, desnica pa na oblast :-)
jstmam
# 10.10.2010 ob 20:29
aja pa še to: jankoviča cenijo samo v lj, medtem, ko ga preostala slovenijane more gledat. zdj pa a ste vi čudni, a so vsi ostali??
petmat
# 10.10.2010 ob 20:29
Analitik Turk pa tudi Janša enostavno ne upoštevata, da so volilci Jankovičeve liste večinoma volilci levosredinskih strank. Na državnozborskih volitvah bom volil neko stranko levosredinske opcije, danes pač sem volil Listo Zorana Jankoviča.
Analitik pa tak.
polarni123
# 10.10.2010 ob 20:28
Pa kdo tega Turka sploh še vabi kot komentatorja. V življenju še nič pametnega ni naredil, kaj šele rekel. Jankoviču pa še veliko uspehov vnaprej.
jstmam
# 10.10.2010 ob 20:25
vi kar norce brijte, sam največje norce pa jankovič brije iz vas, njegovih volilcev, ko zapravlja vaš denar, vi pa mu slepo sledite. pa vam je vzel za stadion 12 mio €, čeprav je reku, da vas ne bo stalo niti evro. ni čudno, da je bil še enkrat izvoljen, glede na to, da se najraje odločate po plehkih nasmehih in populističnih izjavah, naj ne pozabim omenit še enkrat stadiona, ki je moral biti zgrajen za vsako ceno pred volitvami. pa ne da nisem ponosen na naš stadion, če bi bil le zgrajen tako, kot je bilo sprva dogovorjeno
tyr
# 10.10.2010 ob 20:25
Turk: Berlusconizacija Ljubljane še naprej. Miheljak: Napadi niso prava formula.

Kako je g. Turk dobil naziv analitik mi pa res ni jasno. Po tem kar govori je eno čist navadno SDS propagand trobilo. Pa ne samo za te lokalne volitve. Tak je stalno. Vse njegove ''anal-lize'' bi lahko zajeli v en stavek. Vse kar ni SDS je slabo.
pikam_dopust
# 10.10.2010 ob 20:23
So mi bili pa dejansko fascinantni ti "kvazi kandidati" - npr. Tekavčičeva se res ni preveč pretegnila v svoji kampaniji, pa zna drugače (ko je to treba) prebijati zidove.

Res so to dobro namaštali - da so se kao igrali konkurenco....
pikam_dopust
# 10.10.2010 ob 20:22
Eh... ni panike. :)
Saj vedno nekaj časa traja, da raja dojame, da je včasih vseeno bolje biti svoboden z malo manj hrane v vampu (malo slabšim stadionom), kot pa v zlati kletki (s sicer lepim mostom, a brez vsakih pravic, ko ti bogati prijatelj od Zokija, ki je slučajno tudi tvoj sosed, serje po glavi).

Zoki ne more skočiti iz svoje berusconijevske kože in to ga bo na koncu tudi pokopalo... :)

Bi me pa čudilo, če bi raja to seštela že v prvem mandatu. Ker za ovce je vedno bilo značilno, da dolgo ne skapirajo, da se klanje ne dogaja samo "enim čudnim kolegicam v staji", ampak vsem ovcam.
jurica
# 10.10.2010 ob 20:21
Gledam Pahorja.
A mu je kdo umrl???
Morski prašiček??
komsomolec
# 10.10.2010 ob 20:20
Katastrofa za desnico, zgodovinski poraz, debakel biblijskih razšežnosti, totalen šok ob dejstvu,da je zmagovitega Jankoviča podprlo kar 70 odstotkov volivcev in volivk v Ljubljani!
suveren123
# 10.10.2010 ob 20:20
Turk v zadnjih letih ni povedal še nič relevantnega, je nereflektiran analitik in mi je v njegovem imenu iskreno nerodno, da na javnih nastopih izpade kot najbolj cenen vaški janševec. Ko bo dojel, da politična analiza, četudi v njegovem primeru bolj naklonjena desni opciji, pomeni uravnoteženo in argumentirano, resno početje, ga bom lahko začel jemati resneje. Dotlej pa je le sramota - zanj osebno in za nacionalko, ki ga vabi k besedi.
mandingo
# 10.10.2010 ob 20:18
Ta Turk žali prave Turke.
marcipan
# 10.10.2010 ob 20:18
da turka ni sram pred starši in bližnjimi da za par evrov ki jih dobi od JJ že leta tako bu dalo iz sebe dela v medijih.
galoper
# 10.10.2010 ob 20:17
Volilni boj je zgledal tako kot če bi Zavec dobil v ringu podhranjenega nasprotnika.
Od promocije stadiona in prvih prireditev na njem je nekdo dobil glasove. Nasprotniki tega niso mogli.
lo_pa__ta
# 10.10.2010 ob 20:15
ej turk

ljubljana bo vedno volila levico ker nemaramo domobrancev

tako je vedno bilo in vedno bo..desnica ma lahk enga al pa 100 kandidatov..u ljubljani jim nikdar ne bo uspelo...tako da boljse da sploh nimajo kandidatov..si sam sramoto delate
hahaha

zoki je pa itak car..ljubljana ga ma rada !
mucek113
# 10.10.2010 ob 20:15
Mi lahko kdo razloži zakaj se tega Turka sploh vpraša za mnenje? To ni analitik, to je vojak neke opcije in se obnaša kot 5 letni otrok, ko se kdo ne strinja z njim. To ni analitik.
SpiceEnergy
# 10.10.2010 ob 20:14
lol tega Turka zgleda, da obozujejo predvsem ljudje, ki imajo manjse problem z branjem in razumevanjem povedanega :D

saj jaz verjamem, da se potem sam sebi doma smeje, ko gleda svoje nastope na tv ali pa bere svoje izjava v casopisju.

sam ni kej dokler je placa redna se definitivno splaca
DnB
# 10.10.2010 ob 20:12
Pravi strokovnjak tale Turk, ki tako pogumno klepa nove skovanke še nepoznane našemu SSKJ-ju. Živel on in vsi turkizmi!
komsomolec
# 10.10.2010 ob 20:11
Jankovič je najuspešnejši župan,odkar se ve za Ljubljano.
Prva petletka je odlično uspela, druga se začenja,zavihajmo rokave in v nove delovne zmage!
Turk pa nabija nebuloze!
Zemljevid slovenskih občin
Video: Novice in intervjuji
Nova mestna oblast v Mariboru že dela 00:02:10, 26. oktober 2010
Konstitutivna seja mestnega sveta v Celju 00:01:42, 26. oktober 2010
Bossman na CNN-u 00:01:00, 26. oktober 2010
Ptuj 00:01:18, 24. oktober 2010
Novo mesto 00:01:12, 24. oktober 2010
Nova Gorica 00:01:22, 24. oktober 2010
Kranj 00:01:25, 24. oktober 2010
V Sloveniji velja volilni molk 00:00:00, 23. oktober 2010
Ptuj: Soočenja Čelana in Lucija 00:17:43, 21. oktober 2010
Plakatna vojna v Grosuplju in Izoli 00:02:00, 20. oktober 2010
Kranj: Soočenje Bogataja in Krtove 00:16:21, 19. oktober 2010
NM: Soočenje Kekca in Muhiča 00:12:57, 18. oktober 2010
Anketa: 11. oktober 2010 ob 03:05

Ste zadovoljni z izidi lokalnih volitev v vaši občini?

Da.
Ne.
Ne morem se odločiti.
Arhiv