



Vaša ocena: 



Ocena 4,7 od 42 glasov
Ocenite to novico!
| Uradne napake, zaradi katerih je prišlo do nesreče, so tako velike, da zahtevajo parlamentarno raziskavo, čeprav je Baričevič dobil, kar je prosil. | ||
| Boštjan M. Turk za MMC | ||
| Strahotno težko. Tega se ne da v enem ali dveh letih. Pričakoval sem, da se bo to zgodilo z vstopom Slovenije v Evropsko unijo, da bomo s tem postali sodobna država, zdaj pa tega upanja ni več. | ||
| Boštjan M. Turk o tem, kako dvigniti raven morale in etike, ko gre za prevzemanje objektivne odgovornosti. | ||
Primer bulmastifi? Boštjan M. Turk za MMC: Minister za kmetijstvo bi moral odstopiti. Pomanjkanje morale v politiki je posledica neizvedbe strukturnih reform po osamosvojitvi.
Omenjeni politični analitik je v pogovoru za MMC zatrdil, da po odstopu ministra Milana Pogačnika po tragični nesreči, v kateri so trije bulmastifi pokončali lastnika Saša Baričeviča, kliče več razlogov. Med njima je izpostavil dva.
"Baričevič z visokimi zvezami v slovenski politiki"
Pod prvim je navedel, da je državna sekretarka na ministrstvu za kmetijstvo Sonja Bukovec z vednostjo ministra ("če za to ni vedel, pa je vse skupaj še bolj skrb vzbujajoče") "ravnala protizakonito in pse vrnila lastniku, čeprav pogoji za to niso bili izpolnjeni". Baričevič namreč svojim trem bulmastifom ni zagotovil treh ločenih prostorov, kot bi jih moral, je spomnil Turk.
Drugi razlog, ki govori proti ministru oz. za njegov odstop, pa je po Turkovih besedah ta, "da je imel Baričevič preko odvetnika Mira Senice (in s tem LDS-a) visoke zveze v slovenski politiki". To mu je, kot je prepričan analitik, omogočalo, da je lahko manipuliral z zakoni, česar si drugi državljani nikakor ne morejo privoščiti. "To odpira še eno globlje in izjemno pomembno vprašanje: Kaj se dogaja v slovenski politiki?"
"Pahor bi se moral angažirati vsaj toliko, kot se je pri Erjavcu"
Na MMC-jevo vprašanje, ali bi moral ministra, ki noče ponuditi odstopa, k temu pozvati premier Borut Pahor, je naš sogovornik odgovoril pritrdilno. Od predsednika vlade bi pričakoval, da se angažira vsaj toliko, kot se je v primeru odhajajočega ministra za okolje Karla Erjavca, čigar greh je po Turkovem mnenju precej manjši od Pogačnikovega.
Če se Pahor vendarle ne bo oglasil, bi morale svoje z vložitvijo interpelacije narediti stranke, nadalje svoj pogled na afero predstavlja analitik. "Uradne napake, zaradi katerih je prišlo do nesreče, so tako velike, da zahtevajo parlamentarno raziskavo, čeprav je Baričevič dobil, kar je prosil," je poudaril, obenem pa izrazil dvom, da koalicija ministru ne bi stopila v bran.
Preberite tudi: |
"Pomanjkanje morale in etike posledica napak po osamosvojitvi"
Glede na to, da je v zadnjih mesecih pozivov k odstopom ministrov ogromno, smo Turka povprašali, ali se mu zdi takšna pogostnost normalna. "Ministri imajo politično funkcijo, zastopajo stranke ali strankarske interese," je odgovoril. "Pri takšnih pozivih gre zato tudi za politična preigravanja, kar pa seveda ni preveč moralno." Kljub temu pa številčnost klicev funkcionarjev na odgovornost v zadnjem času vendarle razume, saj se "kaos v državi vse bolj povečuje, povečujejo se vsi parametri, ki se ne bi smeli, pozivi so zato odmev krize, v kateri se je znašla vlada".
POZIVI K ODSTOPOM MINISTROV IN DRŽAVNIH SEKRETARJEV V MANDATU VLADE JANEZA JANŠE - Dragutin Mate (Romi, Global, Hrvaška);
POZIVI K ODSTOPOM MINISTROV V MANDATU VLADE BORUTA PAHORJA: - Katarina Kresal (izbrisani) - tudi interpelacija; |
Kdaj so sicer pogoji izpolnjeni tako, da bi moral neki minister res odstopiti? "Kadar kršijo zakon," trdi Turk. Ko je beseda naletela na zgodovino slovenske politike, ki kaže, da je bilo pripravljenosti za odstop do zdaj izjemno malo, odstopov pa še manj, je opozoril, da je pomanjkanje morale in etike posledica tega, da v Sloveniji po osamosvojitvi niso bile opravljene temeljite strukturne reforme, zato se nismo nikoli mogli dovolj približati zahodnim državam. Prav tako tovrstnemu pomanjkanju pri nas botruje slab volilni sistem, ki omogoča obstoj številnih strank v parlamentu, je prepričan.
"Ni več upanja, da bomo sodobna država"
In kako dvigniti raven na tem področju? "Strahotno težko. Tega se ne da v enem ali dveh letih. Pričakoval sem, da se bo to zgodilo z vstopom Slovenije v Evropsko unijo, da bomo s tem postali sodobna država, zdaj pa tega upanja ni več," se je glasilo njegovo pesimistično sporočilo ob koncu pogovora.
Za komentar na aktualno dogajanje okoli ministra Pogačnika in splošno oceno morale in etike v slovenski politiki smo skušali zaprositi tudi tri druge analitike, a nam jih za zdaj še ni uspelo priklicati.
Prijavi napako
11. februar 2010 ob 22:40
Vse drugo so insinuacije in podtikovanja.
Tudi nekateri novinarji NE pišejo objektivno.......sicer, če bomo za vse državljane enaki
vsaki dan crkne kakšna krava, prašič ali pes pa bo veliko tega za pisati....koliko žvali je poginilo in vsak primer ima svojo zgodovino.....ha, ha , ha nekdo je te INkoherentnosti in praznarije začel pisati in zdaj se nadaljujejo in pišejo in pišejo - a škoda časa je, da se jih prebira, ker so to stvari brezpredmetne in zelo, zelo napihnjene in Lp pa srečno Slovenija, naj se pojavlja modrost v glavah ljudi-NE pa iskanje represij in zablod !
10. februar 2010 ob 12:53
Vlada s premierjem na čelu ima že toliko masla na glavi, da je zrela za odstop.
POGAČNIK ODSTOPI! Ljudje te ne maramo za svojega ministra.
Premier ga podpira, torej naj odstopi tudi sam.
10. februar 2010 ob 10:53
10. februar 2010 ob 10:12
10. februar 2010 ob 00:33
9. februar 2010 ob 23:05
9. februar 2010 ob 21:52
A mene še vedno močno, dejansko vedno bolj zanima prav to, kdo je odgovoren za onemogočanje komentiranja novic, povezanih s tem tragičnim dogodkom v preteklih dneh??? Kdo je torej odgovoren za ta poizkus natikanja nagobčnikov?????????
9. februar 2010 ob 20:25
Jasno je, da je tudi on kriv in soodgovoren ... Ni pa edini... Jih je še cel kup, ki so pri tem "obvozu" pravne države in zdrave kmečke pameti sodelovali... Naprimer inšpektor, ki kljub petim obiskom ni opazil, da Baričevič ni namestil bullmastiffov tako, kot mu je to naročala odločba izdana od tretje izvedenske komisije...
LP
9. februar 2010 ob 20:15
9. februar 2010 ob 20:13
9. februar 2010 ob 19:56
Uboga pasja mati, kaj vse mogla je prestati.
Pahor nudi podporo Pogačniku, ta jo je nudil Baričeviču.
Vsi so se dobro poznali in je zadevo po pravni plati,
vrhunsko rešil Senica podprt od Katarine Kresal.
Vse je teklo kot mora pa se vmešajo Katarini policaji,
usmrtijo žive priče, uboge peseke in vlada pade še iz psa.
Kjer je po veliki vlogi vseh raznoraznih podpor še bila.
9. februar 2010 ob 19:55
9. februar 2010 ob 19:52
Zares ji manjka samo še laskavi naslov Avto leta.;)
Bogi ljudje v bogi državi...
9. februar 2010 ob 19:45
2006 so bli psi namenjeni v usmrtitev pa je baričevič preko svojega kompanjona odvetnika Senico vložil pritožbe
9. februar 2010 ob 19:43
9. februar 2010 ob 19:42
to bi jih morali takoj usmrtiti ko so leta 2006 napadli megliča pa bi bil konc znimi
ta dr Baričevič pa je tut fuknen da je z dildoti natepaval take zverine, verjetno jih je nazaj zahteval da jih bo lahko spet veselo natepavou
9. februar 2010 ob 19:41
9. februar 2010 ob 19:37
9. februar 2010 ob 19:25
9. februar 2010 ob 18:37
9. februar 2010 ob 18:09
9. februar 2010 ob 18:05
9. februar 2010 ob 18:04
z vsemi pravnimi in politčnimi sredstvi,
če bo šlo tako enoumno dildoistično naprej,
bo še naprej v dildolandiji vladal oblastni moto;
"Z dildotom za domovino naprej!"
9. februar 2010 ob 17:59
ji, zaradi primera, odpove službo? Saj ne zaradi drugega pač zato, da se
'zadeva' premakne z mrtve točke.
Vedno iščejo dežurne krivce, čeprav je Pogačnik nedvomno kriv, pravi
krivci pa ostajajo na varnem in se vozijo na izlete v tujino. Z letali, seveda.
In po nakupih pa še kaj poleg .....
Krivcev je, vsaj kolikor je meni znanega, veliko. S pravosodnimi organi, vred.
9. februar 2010 ob 17:19
9. februar 2010 ob 16:48
9. februar 2010 ob 16:46
9. februar 2010 ob 16:45
9. februar 2010 ob 16:38
9. februar 2010 ob 16:29
Ne zavidam odlikovanja Kosu, ki ima vrednost kot Ertlovo
9. februar 2010 ob 16:35
pa jest mu čestitam za odlikovanje, morda ni 100% objektiven, kar se tiče levih in desnih, je pa zlo zraven
9. februar 2010 ob 16:29
9. februar 2010 ob 16:24
9. februar 2010 ob 16:10
9. februar 2010 ob 15:58
9. februar 2010 ob 15:36
9. februar 2010 ob 15:34
9. februar 2010 ob 15:30
9. februar 2010 ob 15:25
mojca111
9. februar 2010 ob 13:48
Prijavi neprimerno vsebino
igor09, kaj ko bi ti komentiral izjavo Turka, ne pa očital Turku njegovo prepričanje. Verjetno ima do njega pravico? Ali po tvoje nima?
Če se gre analitika, naj se gre neodvisnega, pa naj komentira stvari objektivno, ne pa vedno za eno stran, če je to smiselno ali pa ne. Če želi to, naj postane piarovec SDS-a. Enako Makarovič. Miheljak pa na levici.
Zasebno pa ima zaradi mene lahko kakršnokoli prepričanje.
Če se gremo politične analitike, naj bodo to neodvisni analitiki, ne pa zbor nadomestnih piarovcev strank. Potem bi lahko za mnenje o tem vprašali kar v strankah.
9. februar 2010 ob 15:22
Toliko, da ti osvežim spomin. Saj je res že veliko časa preteklo odtlej, vendar se ti ni treba sprenevedati, "če sva na istem portalu". LP in ciao
9. februar 2010 ob 15:21
9. februar 2010 ob 15:17
9. februar 2010 ob 13:13
Prijavi neprimerno vsebino
O samem postopku ministra v tem primeru vem premalo, da bi lahko komentiral.
Imam pa vprašanje za RTV:
Je g. Turk edini ali najboljši politični analitik, da komentira prav vsako zadevo?
In to vsako v korist istega dela politične sfere ... Kaj ima minister s tem, da je podpisal odredbo sodišča? Saj jo mora po zakonu. Tu bi moral odstopit sodnik, ki je psa dodelil nazaj lastniku, saj sta že prej dva tako odločila, ali pa sploh nihče, ker je lastnik pač celo dobil, kar je želel, kakorkoli tragično se je to potem končalo ...
Na pozareport se pa js ne bi preveč zanašal, če je pa tisto res, so bili pa psi še kako sprovocirani, in bi celo verjel, da bi sicer ne napadali, in da odredba sodišča niti ni bila tako neumna ...
Senica mi sicer ni všeč, a tu se je pač potrudil za svojega klienta, in uspel. Če je sodnika prepričal na kakšen koruptiven način, sta pa kriva kvečjemu oba.
9. februar 2010 ob 15:16
Sploh mi ni jasno kako lahko nekateri povezujejo gospo
ministrico z nekim sprevržencem.
ga, Kresal je bila slovenka leta.
9. februar 2010 ob 15:14
9. februar 2010 ob 15:05
In jih poškropili z novim topom.
9. februar 2010 ob 15:04
9. februar 2010 ob 14:58
pogumno srce, medtem je že izginil tvoj prvi post - si kaj vesel? Jaz sem po tvoje tebe žalil, ti pa, ki si rekel, da nimam pojma, pa jasno mene nisi. Lepo te pozdravljam!
Prvi moj post izginil? Ali sva na različnih portalih?
Res je malo sem te žalil, mea culpa, lep dan ti želim!
9. februar 2010 ob 15:00
9. februar 2010 ob 14:58
9. februar 2010 ob 14:57
9. februar 2010 ob 14:56
9. februar 2010 ob 14:50
O njegovi morali dovolj pove dejstvo ravnanja z Megličem . torej brez opravičila, brez obiska v bolnici, brez pripravljenosti na dogovor. Vztrajanje na posesti nevarnih psov za vsako ceno, pa tudi ni nekaj, kar bi se mu štelo v čast.
Andreas
9. februar 2010 ob 14:49
O oceni domače politike si pa ti itak car. Ali pa mogoče še lepše - pav. Tako tup.
9. februar 2010 ob 14:48
- Eden ne upošteva stroke in deluje v nekem drugem interesu..
- Eden kliče na fakulteto in pritiska na komisijo.
- Eden laže o lastniškem deležu v podjetju, ki se ukvarja z dejavnostjo katere minister je le-ta.
- Eden se vozi po odstavnem pasu kot kavboj(ampak ok naj mu bo)
- Eden si pa želi podrediti sodstvo
- Eden je pa padel , v primerjavi z drugimi, zaradi povsem nepomembnih smeti.
Vlada nam pa 'mislec' kot se je izrazila Svetlana Makarovič
KATASTROFA kakšno vlado imamo. Sem zelo razočaran. Bom šel kar sam v politiko, da spremenim zadeve!
9. februar 2010 ob 14:45
to je malenkost večja povezava kot v tistih tvojih primerih.
9. februar 2010 ob 14:41
Kot prvo strinjam se z vami, da bi moral minister odstopiti, pa tudi o povezavi z elitami se strinjam.
Pod dva pa se nikakor ne morem strinjati z izrazi o cenzuri itd. o človeku, ki je morda zagrešil tudi nečedne stvari. Človek je vendarle umrl in o njem kar vsevprek govoriti ne da bi imel niti možnost se zagovarjati je zame naravnost krvoločno in torej tu ne gre za cenzuro, saj vi v končnem lahko tukaj pišete kar želite, pač pa za pieteto do umrlega. Na nek način ste podobni njemu če smatrate da je počel nečedne stvari. Sploh pa na podlagi govoric. Če pa to uporabljate še v politične namene ste pa že .... dane bom cenzuriran.
9. februar 2010 ob 14:38
Dogajanje v zadnjem tednu je pokazalo vso bedo "novinarstva", da o Kalimerovcih ne izgubljam besed. Njihova naslednja zahteva bo, da zaradi opitosti Lojzeta iz Spodnjega Konca odstopijo Lahovnik, Miklavčič ter vsi, ki mu niso preprečili uživanja alkohola (pustimo to, da ima Lojze doma sadovnjak in da si sam na "kuha" svojo "ognjeno vodo" :) ).
Pa lep dan vsem, ki imate še smisel za dober okus! :)
9. februar 2010 ob 14:35
9. februar 2010 ob 14:34
tudi mi bi radi slišali tvoje mnenje o tej zadevi
9. februar 2010 ob 14:34
9. februar 2010 ob 14:32
Če ima Turk pravico, da pove svoje mnenje, ga imamo tudi ostali, zato ne pljuvajta po tistih, ki imamo drugačno mnenje od vajinega.
9. februar 2010 ob 14:32
9. februar 2010 ob 14:32
Naj končno nekdo v tej državi prične odgovarjati!!
Poznam še dva dodatna primera napada teh psov, ki pa nista bila prijavljena.
9. februar 2010 ob 14:30
9. februar 2010 ob 14:25
9. februar 2010 ob 14:21
9. februar 2010 ob 14:18
Pojma nimaš!
9. februar 2010 ob 14:17
9. februar 2010 ob 14:15
»Če so naši lahko počnejo kar hočejo - lahko lažejo, kradejo, in celo počnejo najbolj nizkotne zadeve človeštva«
9. februar 2010 ob 14:14
9. februar 2010 ob 14:12
9. februar 2010 ob 14:09
Naša leva "elita" je sprevržena do konca, očitno pa je zelo sprevžen tudi velik del njihovih volilcev, da se celo najdejo nekateri, ki imajo izgovore, da tukaj branijo te preverznjake...
9. februar 2010 ob 14:09
spolnost z živaljo je pri nas preopovedana, ni kdor tega ni prijavil, je zamolčal kaznivo dejanje...
9. februar 2010 ob 14:06
Ojej. Izvedeli bomo še za stranke.
9. februar 2010 ob 14:05
kot bi bil anarhist ... ?
9. februar 2010 ob 14:00
9. februar 2010 ob 14:00
9. februar 2010 ob 14:00
9. februar 2010 ob 13:58
9. februar 2010 ob 13:57
9. februar 2010 ob 13:53
9. februar 2010 ob 13:48
9. februar 2010 ob 13:48
9. februar 2010 ob 13:23
Verjetno je ta primer z Baričevičem in psi sam vrh problema, ki je, da si lahko posameznik z pravimi zvezami in, če je član neke "elite", v tem primeru Senica&Kresal "elite" privošči izigravanje pravne države (četudi se Kresalka tako rada sklicuje na pravno državo) na vseh nivojih in izigravanje stroke, kajti če bi bilo kaj pravice, bi te pse takoj usmrtili, ko so obgrizli g. Megliča. Kakšni podobni primeri se še dogajajo pa niti ne vemo in ne bomo nikoli izvedeli.
Poleg Pogačnika, pa bi morala leteti vsaj še Kresalka, ki je sedaj skupaj s svojim "partnerjem" pobegnila na "počitnice", da se tale zadeva malce umiri. Pa da neumna in naivna raja to pozabi, ona pa bo še naprej tulila nam o pravni državi in nas še naprej imela za norca ter sanjarila o svoji bodoči samooklicani vlogi kot predsednica vlade.
Zakaj ni vlada dala pooblastilo tožilcu, ki je bilo potrebno? Morebiti zato, ker v tej vladi sedi partnerica Senice, ki je zastopal Baričeviča.
Da ne govorimo o medijski cenzuri, ki je nezaslišana. Imela sem občutek kot, da smo na Kitajskem. Morebiti je zato Kresalka tako potiho in na hitro dala v parlament zakon, ki omogoča zaporo interneta.
Dobro napisano, se absolutno strinjam!
9. februar 2010 ob 13:44
Verjamem, da bi naša levica, če bi bil Janša oz. desnica krivi za to poskrbeli v medijih. Ker so pa sami krivi so pa poskrbeli za medijsko cenzuro. Kresalka pa je pobegnila na "počitnice".
9. februar 2010 ob 13:43
9. februar 2010 ob 13:43
9. februar 2010 ob 13:40
"Za komentar na aktualno dogajanje okoli ministra Pogačnika in splošno oceno morale in etike v slovenski politiki smo skušali zaprostiti tudi tri druge analitike, a nam jih za zdaj še ni uspelo priklicati"
9. februar 2010 ob 13:40
9. februar 2010 ob 13:33
Ej ne bodi neumen oz. iz sebe ne delaj norca!
Za časa vladavine Mateja in Janše so bile odločbe za odstrel teh "ljubčkov"!
9. februar 2010 ob 13:38
9. februar 2010 ob 13:37
9. februar 2010 ob 13:33
Ko so ti isti psi obgrizli Megliča, je bil notranji minister Mate, šef vlade na Janša. Ali ste tudi takrat zahtevali odstop ministrov.??????????????
9. februar 2010 ob 13:32
Pa še to. Eden od ostalih je g. Makarovič?
9. februar 2010 ob 13:30
Aha, razumem. Turk je še edini, ki je pripravljen komentirati za rtv. Žalostno...
9. februar 2010 ob 13:28
Če je nekdo hotel pse nazaj in jih dobil, kje je tu ministrova odgovornost. Ali je minister z apromet odgovoren za pijanega voznika? Ali je minister z agospodarstvo kriv, če nesposobni menažer zafura podjetje???
Če bi policaji ta dva psa ustrelili, bi se pa SDS upičila, da mora odstopiti Kresalova.
RTV SLO p anapriošam, naj se za NAŠ denar ukcvarjajo z bolj pomembnimi temami, na pa da že nekaj na TV Dnevniku in tudi na MMCju gledamo beremo in poslušamo samo o teh psih.
9. februar 2010 ob 13:24
"Za komentar na aktualno dogajanje okoli ministra Pogačnika in splošno oceno morale in etike v slovenski politiki smo skušali zaprostiti tudi tri druge analitike, a nam jih za zdaj še ni uspelo priklicati."
9. februar 2010 ob 13:23
Poleg Pogačnika, pa bi morala leteti vsaj še Kresalka, ki je sedaj skupaj s svojim "partnerjem" pobegnila na "počitnice", da se tale zadeva malce umiri. Pa da neumna in naivna raja to pozabi, ona pa bo še naprej tulila nam o pravni državi in nas še naprej imela za norca ter sanjarila o svoji bodoči samooklicani vlogi kot predsednica vlade.
Zakaj ni vlada dala pooblastilo tožilcu, ki je bilo potrebno? Morebiti zato, ker v tej vladi sedi partnerica Senice, ki je zastopal Baričeviča.
Da ne govorimo o medijski cenzuri, ki je nezaslišana. Imela sem občutek kot, da smo na Kitajskem. Morebiti je zato Kresalka tako potiho in na hitro dala v parlament zakon, ki omogoča zaporo interneta.
9. februar 2010 ob 13:20
V sredo zjutraj bi bili že znami podatki o obdukciji psov!
Običajno ne berem rumenega tiska, tokrat zahtevam resnico!
9. februar 2010 ob 13:18
9. februar 2010 ob 13:15
Ali
Ščitenje korupcije in klientalizma, varovanje pridobitev novonastalih (prebarvanih) političnih elit, cenzura, samocenzura ( to pa že poznamo) , itd,itd...
Raja čaka!
Odgovorni pa "švicajo"!
9. februar 2010 ob 13:13
Imam pa vprašanje za RTV:
Je g. Turk edini ali najboljši politični analitik, da komentira prav vsako zadevo?
9. februar 2010 ob 13:13
9. februar 2010 ob 13:13
Nič ni tragičnega pri tem , da je nekdo umrl, zaradi tega , ker je z dildom natepaval 70 kg + težke bulmastife. Tragično pa je to , da so mu nekateri to omogočili.
9. februar 2010 ob 13:11
Kdo pa je to ?
9. februar 2010 ob 13:04