Referendum 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 5 glasov Ocenite to novico!
Janko Sever, predsednik KS Črni Kal
Janko Sever, predsednik KS Črni Kal Foto: Osebni arhiv

Dodaj v

Referendumski klepet: Krajevna skupnost Črni Kal

Klepet v okviru referendumske kampanje
12. september 2017 ob 09:01,
zadnji poseg: 12. september 2017 ob 10:54
Ljubljana - MMC RTV SLO

V okviru referendumske kampanje je bil gost MMC-jeve spletne klepetalnice Janko Sever, predsednik krajevne skupnosti Črni Kal.

Organizatorji referendumskih kampanj v klepetalnici pojasnjujejo svoja stališča glede drugega tira. Vsi se strinjajo, da ga Slovenija potrebuje, niso si pa edini pri tem, kje in kako naj bi potekala trasa, koliko zanj plačati in kdo naj ga gradi.

Seznam vseh klepetov v okviru referendumske kampanje

V okviru referendumske kampanje na MMC-ju bo ob 12. uri gost Žiga Šorli, predsednik programskega sveta stranke Krščanski socialisti Slovenije – Krekovi socialisti, ob 14. uri pa bo na vprašanja odgovarjal Matej T. Vatovec iz stranke Levica.



T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
Ursula2012
# 12.09.2017 ob 11:35
Zagovorniki zakona niso bebčki. Meni bi bilo nerodno obkrožiti PROTI, glede na to kakšne nepremišljene, nestrokovne in butalske izjave so podajali včeraj na tv... V Sloveniji lahko še kompost postane politično vprašanje. Neverjetno!
Guinness
# 12.09.2017 ob 11:01
Zagovorniki zakona delujejo precej bolj prepricljivo kot tisti, ki ga rusijo.
vranek
# 12.09.2017 ob 10:55
Blagor vam, ki ste strokovnjski za vse, od cepljenja otrok, razvojnih problemov proreusa do umescanja zeleznic in vrste vleke le teh v hrib. Gospodje, pa bi ta prastari model, da kos kamna leti dol, nekaj pa ob tem vlece gor ne bil izkoriscen, ce bi deloval pri kompozicijah z vec kot 200 vagoni?. Se vlakec v Trstu ne deluje vec. Ucinkovitost in smotrnost zsrsdi pocasnosti, saj glih to je rak rana naših zeleznic, se neha pri kaki vzpenjaci. In Duhovnik in njega zagovorniki tudi. Da bi dobil vse varnostne certifikate bi trajalo 33 let po malem. Izpolniyi mora vse mednarodne standarde varnosti, zanesljivosti, parentirati zadevo, dokazati miljone ponovitev, kako varno drvi vozicek dol, vlak pa vlece gor.. saj niste resni vsi skupaj. Kremenckovi. Res.sam da blokirate. Sramora.
katja79
# 12.09.2017 ob 10:10
@Ob 12ih se začne prava zabava, v MMC klepetalnico prihaja Žiga Šorli.

Da nam pove, da naj se nehamo slepomišit :))))))
burnoutslo
# 12.09.2017 ob 10:07
Ob 12ih se začne prava zabava, v MMC klepetalnico prihaja Žiga Šorli.
jolz
# 12.09.2017 ob 10:29
1.400.000.000,00 je še premalo za 27 km za tri z tolkimi tuneli pa mostovi!!! to je poceni!!! opozarjam vas da bo to še drag projekt!!!
if
# 12.09.2017 ob 13:15
Preglejte projektne podatke, premislite dobro, ne navijaško!
Ugotvili boste, da je vladni projekt tehnična in gradbinska polomija in zato tudi ekonomska!
if
# 12.09.2017 ob 15:12
Homer., # 12.09.2017 ob 14:01

Vsaka rešitev je enkrat prvič. Kmalu bo v rabi avto brez voznika. Tudi na Luni so bili prvič, potem še šestkrat!

80 promilski vzpon v tunelu projekta prof Duhovnika učunkuje na 1200 tonsko kompozicojo z dinamično silo 0,7967 sile teže, oziroma s silo približno 956kN.
Jekena vrvi premera 70mm po katalogu daje 4029kN minimalne raztržne sile, če je narejena iz jekla porušne trdnosti 1770 N/mm2.
Projekt prof. Duhovnika predvideva vleko/zaviranje kompozicije z dvema jeklenicama. Ker vsako jeklenico obremenjuje polovica dinamične komponente v vrednosti 478kN, je varnostni faktor proti raztrgu zadostnih 8,42.
Če upoštevamo še vlečno silo lokomotive, bosta vrvi obremenjeni manj.
sirus
# 12.09.2017 ob 11:51
semaino

Ne, vlada bo gradila dvotirno progo.

Razliko v ceni ste vi izkoristili kot "prišlo je do velike podražitve" in "vlada ne ve, koliko bo tir stal".

V resnici pa se je odločala med enim tirom, enim tirom z reševalno cevjo in dvotirno progo, zato različne cene.
if
# 12.09.2017 ob 10:36
Janko Sever, pomembno je hitro zgraditi dva nova tira na eni trasi zunaj območja vaše KS.

Vladni projekt predvideva ohranitev stare proge in en nov tir na drugi trasi.
Torej, podpora vladnemu projektu je delovanje proti vaši KS.
Ker tega ne razumete, zagovarjate vladni projekt.
Homer.
# 12.09.2017 ob 14:01
@if
Kot velik zagovornik Duhovnikove "sailence", nam pojasni kje na svetu je uporabljena taka rešitev za tako strateško pomemben objekt kot je Luka Koper, tak naklon in take obremenitve.
semaino
# 12.09.2017 ob 10:30
Vlada bo gradila en tir, in drugega, ce bo vse o.k. tja do 2032!

Torej vlaki bodo vozili skozi vasi g. Severa najmanj do 2030 in ce vzememo, da smo Slovenija, najmanj do 2035-2040! :)

Dobro jutro.
semaino
# 12.09.2017 ob 12:16
@sirus

ne bo vlada gradila dvotirne proge v priv fazi. Obljubljajo, da bodo tuneli narejeni tako, da bi lahko KASNEJE zgradili drugi tir.

Ne bo niti viaduktov za drugi tir.

Ze sedaj jih ni, v prvi fazi in ni zadnjega tunela. Samo 7 tunelov je razpisanih namesto 8, kolikor jih predvideva projekt.

Vlada zavaja na celi crti. Vse dodatne stroske bodo dodali kasneje.
džeko
# 12.09.2017 ob 10:47
Proti......da bodo neki filali žepe na naš račun, pa poglejte luko kam gre denar-v privat žepe. Ne hvala..
semaino
# 12.09.2017 ob 10:28
Ce se nekdo hoce resiti vlakov, bi moral podpreti resitev g. Duhovnika, ki takoj za pol manj denarja ponuja 4km tunel in koncno resitev v ca. max 8 letih od sedaj.

Torej, da en domacin podpira varijanto, da vlaki ostanejo dlje na stari progi meni disi na korupcijo. Ali pa neznanje.
semaino
# 12.09.2017 ob 10:26
Kaksna cenzura.

Gospod Janko Sever iz Crnega Kala zagovarja razlicico vlade, po tej bodo se 15 let vozili vlaki navzdol po Crnem Kalu.

Ker bodo enotirno progo koristili za voznjo v hrib.
Kazalo