Referendum 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.6 od 13 glasov Ocenite to novico!
false
Državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo Jure Leben. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Referendumski klepet: Urad vlade RS za komuniciranje

Klepet v okviru referendumske kampanje
18. september 2017 ob 09:09,
zadnji poseg: 18. september 2017 ob 10:02
Ljubljana - MMC RTV SLO

V okviru referendumske kampanje je bil gost MMC-jeve spletne klepetalnice državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo Jure Leben.

Organizatorji referendumskih kampanj v klepetalnici pojasnjujejo svoja stališča glede drugega tira. Vsi se strinjajo, da ga Slovenija potrebuje, niso si pa edini pri tem, kje in kako naj bi potekala trasa, koliko zanj plačati in kdo naj ga gradi.

Seznam vseh klepetov v okviru referendumske kampanje

Gost spletne klepetalnice bo ob 12. uri Marko Bandelli, član izvršnega odbora stranke Zavezništvo in predsednik strankinega odbora za infrastrukturo, ob 14. uri pa Patrick Vlačič, predsednik Sveta SD za infrastrukturo in nekdanji minister za promet.



G. C.
Prijavi napako
Komentarji
Homer.
# 18.09.2017 ob 12:41
V vsej tej zgodbi je moteče edino:
1) vztrajanje pri neki bypas firmi imenovani 2.tdk, katere namen je zavit v meglo. Za noben drugi državni projekt se ni ustanavljalo neko podjetje in tudi za rekonstrukcije drugih delov železnic ne.

2) vsiljevanje Madžarov in njihovih 200 milijonov. Če je vzrok v fiktivno manjšem zadolževanju države, potem bi bilo dobro, da ponovno vzamejo kalkulatorje in excel tabele v roke in izračunajo koliko bo končni strošek z ali brez "partnerja". To da se sedaj prikazujemo v EU, češ da smo zmanjšali dolg, "jutri" pa se bomo na veliko zadolžili, da poplačamo Madžare, ni nobena ekonomija. Če pa je v ozadju še kaj hujšega, toliko slabše...........

Vse ostalo se lahko strinjamo in projekt je treba izvesti, ampak ne brezglavo!
Homer.
# 18.09.2017 ob 17:21
@sirus
sem čakal, da nekdo izpostavi DARS ........
Če malo boljše pogledaš, DARS upravlja vse avtoceste, cestnini, skrbi za izgradnjo in vzdrževanje, ter ima ves support z 1200 zaposlenimi....

2RDK, pa je po drugi strani podjetje za nekaj kilometrov proge, s par zaposlenih (družinsko podjetje?), brez potrebnega kadra, ki bo skrbelo za kaj?
Za kaj več kot lastne plače, mi v tem trenutku ne pade na pamet........
veza
# 18.09.2017 ob 14:51
Problem je sedaj samo to, da je gredbeno dovoljenje, izdano leta 2016, izdano za enotirno povezavo in enotirno cev, zraven bi zgradili le pomožno cev, sedaj je sprememba, da bo povezava dvotirna, a za to še ni ustreznega gradbenega dovoljenja, je šele v fazi pridobivanja, vse ostalo pa naj se spremlja in kotrolira, prijavite se v civilno kontrolo!
hisnik12
# 18.09.2017 ob 11:30
Sirus si predstavljaš avtocesto od nove gorice do Kranjske in pa tretjo razvojno os. Vse to smo izgubili, ko smo avtocestni križ konkretno preplačali. Podobno bo z 2 tirom, kjer se bo če z 10 let spet pojavil nek sirus pa rekel a si predstavljaš danes enotirno progo do kopra...
Homer.
# 18.09.2017 ob 17:27
@veza
Če bodo državne institucije le malo fleksibilne, nekih zadržkov za pridobitev gradbenega dovoljenja za pomožno cev polnega premera ne bi smelo biti.
Konec koncev je trasa ista, geološke raziskave so itak narejene, dodatnih zunanjih posegov praktično ni........
zelda
# 18.09.2017 ob 10:55
Ko bodo /bomo naslednje generacije 50 let odplačevali tale zapitek, tehle tipčkov na čelu s predsednikom vlade Cerarjem ne bo nikjer več, da bi jih poklicali na odgovornost. Odplačevanje kredita pa bo ostalo nam in tistim, ki se še niso rodili. Ob tem, da je že v štartu vrednost projekta prenapihnjena in se bo po zgledu TEŠ6 vsaj podvojila. To je tisto, kar je v ozadju.

Že to, da se tako drag in megalomanski projekt sprejema s tako ihto, tik pred odhodom vlade (drugo leto so volitve), je znak, da nekaj ni v redu. Zato ni potrebno, da sem strokovnjak za železnice. Naslednja vlada in naslednje generacije bodo postavljene pred izvršeno dejstvo - 50 let, to je pol stoletja. To so projekti, ki se štartajo na začetku mandata in ne ko odhajaš. Ali kdo prevzema odgovornost? Nihče. Ljudje, dajte malo razmišljati s svojo glavo.

Neznosna lahkost politične neodgovornosti
sirus
# 19.09.2017 ob 13:06
Homer.

Dars upravlja in gradi avtoceste, država mu je porok za kredite.

In 2TDK je po znesku investicije primerljiv z daljšim odsekom avtoceste. Sej, če bi šlo za 40 km proge čez Prekmurje, bi se vse financiralo iz državnega proračuna, tako pa je pač milijardna investicija s partnerji.
sirus
# 18.09.2017 ob 13:18
Homer.

Aja, kaj pa je DARS?

2TDK je DARS za drugi tir, da zmanjša vložek države in prek njega v njegovo lastniško strukturo pridejo partnerji.
sirus
# 18.09.2017 ob 11:08
zelda

A dej no, a tako kot avtoceste. SI predstavljaš danes da bi se vozil čez Črni Kal ali Trojane po stari cesti.
Mirko Tipka
# 18.09.2017 ob 12:23
Sploh ne vem, kaj nekaterim ljudem v Sloveniji ni jasno. Potrebujemo 3. tir in dobili ga bomo, pa če se SDS-ovci po trepalnicah mečejo in domine postavljajo od Divače do Kopra.

Stroške za izvedbo referenduma pa naj plačajo SDS-ovci in njihovi sateliti.
ThEPaNdAIcE
# 18.09.2017 ob 10:36
Za razliko od nekaterih prejšnjih gostov v tej klepetalnici tale vsaj ve o čem piše, čeprav imam občutek da je kakšna stvar bolj kot ne za lase privlečena...
jolz
# 18.09.2017 ob 10:12
ZA in .
sirus
# 18.09.2017 ob 11:37
hisnik12

Ne, preplačali bi ga z bebavostjo, če ga še danes ne bi imeli. Ker čas je denar, sploh v transportu.
Kazalo