Slovenija

Poudarki

  • Sindikati pozivajo, da minister za javno upravo odstopi od sodelovanja z Uberjem, a z ministrstva odgovarjajo, da se pismo o nameri ne dotika konkretnih vprašanj o delovanju podjetja.
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 14 glasov Ocenite to novico!
Protesti
Prihod Uberja je v številnih državah po svetu sprožil proteste poklicnih prevoznikov. Foto: EPA
VIDEO
Uber: Ne izkoriščamo voznikov

Dodaj v

Uber: V Evropi nismo nikjer prepovedani, z nekaterih trgov smo se zgolj umaknili

V mednarodnem podjetju odgovarjajo na bojazni sindikatov
28. september 2016 ob 19:01
Ljubljana - MMC RTV SLO

Naše delovanje je pregledno, voznikov ne izkoriščamo, uporabniki so z našimi storitvami zadovoljni, so se prvič na pismo sindikatov odzvali v podjetju Uber.

S podjetjem Uber je minister za javno upravo Boris Koprivnikar pred nekaj dnevi podpisal pismo o nameri. Sindikati so - zaradi izkušenj iz drugih držav - izrazili ogorčenje in zahtevali, da ministrstvo takoj odstopi od sodelovanja z Uberjem, a ministrstvo očitno tega ne namerava.

Uber deluje v več kot 500 mestih po svetu, med drugim v 21 državah članicah Evropske unije, tudi na Hrvaškem. Raziskava tam je pokazala, da so vozniki z delom zadovoljni in da bi jih kar 90 odstotkov priporočilo delo tudi drugim.

A naši sindikati so prepričani, da gre za podjetje, ki se izogiba odgovornosti do svojih zaposlenih. "Taksisti praktično ne bi bili v rednih delovnih razmerjih. Pri Uberju niso nikjer po svetu, zato imajo samo v ZDA 200 tožb, sodno pa jih preganjajo praktično po celi Evropi, v Nemčiji, Belgiji, Italiji, Španiji imajo prepoved delovanja," poudarja David Švarc iz Svobodnega sindikata Slovenije.

Uber: Na nekaterih trgih iščemo boljšo zakonodajo
Generalni direktor za jugovzhodno Evropo pri Uberju Davor Tremac pa na to odgovarja, da v Evropi Uber ni nikjer prepovedan, temveč so se zgolj umaknili z nekaterih tržišč, dokler ne najdejo boljših zakonodajnih rešitev. Sicer pa priznava, da vozniki niso zaposleni v Uberju, temveč pri partnerskih podjetjih, lahko pa so tudi samostojni podjetniki.

Sindikati pozivajo, da minister za javno upravo odstopi od sodelovanja z Uberjem, a z ministrstva odgovarjajo, da se pismo o nameri ne dotika konkretnih vprašanj o delovanju podjetja, ne prinaša obveznosti niti konkretnih ukrepov. Sindikati temu ne verjamejo, menijo, da bo namera vodila do dogovora, saj je to očitno Uberju minister Koprivnikar tudi obljubil.

Tjaša Potisk, TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
FemShepard
# 28.09.2016 ob 19:44
Taksisti v Sloveniji so agresivna in primitivna mafija, ki že javno grozi z vojno v primeru prihoda Uber-ja. Proti jugu pa je še hujše, v Beogradu so na letališču redna fizična obračunavanja med taksisti, v Zagrebu pa so pred kratkim zažgali avto enemu od Uber voznikov.

@nuLanuLa

Ja sorry, tako pač trg funkcionira. Če si nekonkurenčen in predrag (kar v Sloveniji taksi definitivno je), te bo pa konkurenca povozila.
tk92
# 28.09.2016 ob 20:21
nisem podpornik uberja ampak če bo šlo to na živce ljubljanskim taksistom bo to meni v velik užitek - tako nesramne, primitivne in prevarantske bande ni nikjer v nobeni civilizirani državi
Jon Sneg
# 28.09.2016 ob 22:51
Uber in ostali primeri ekonomije delitve pomenijo vedno večje ugašanje tradicionalnih služb in zaposlitev. Na koncu bo neoliberalni model in proces globalizacije povzročil, da bomo vsi samozaposleni v razmerah popolne konkurence, kjer bodo se enormni dobički stekali v žepe parih posameznikov na Kajmanskih ali katerihkoli drugih otokih, mi pa bomo spet sužnji, ki se bomo med sabo tolkli za par drobtinic, ob odsotnosti kakršnihkoli socialnih storitev s strani države, kateri pa bomo plačevali davke.
kon
# 28.09.2016 ob 20:40
Ja pač ne bo več taxistov. V čem je problem??? tud kočijažev ne rabmo več. Pa tud gorjačo ne lovimo več žen in mamutov. Ker če bi delovali kot govori ZL in ostali kom. "napredneži" Bi počel še vedno točn to. Mogoče bi blo vse skp nekoliko bolj manufakturno pa ženske bi mele svoj sindikat ampak v splošnem bi pa blo to to.
izo
# 28.09.2016 ob 23:00
jon sneg, to je že relanost. žal.
to ponavljam že ves čas, ti modeli, ki jih uvažamo v evropske gospodarstva, prinašajo prekarnost na globalni skali. na prvi poglede super in oh in sploh, ne zavedajoč se tega, da niso bili brezveze pogoji poslovanje takšni, kot so. če hočete ali hočete vedno nižje cene, bodo takšne tudi plače in kvaliteta storitev, več bo goljufije ipd, če čisto po domače povem. vse, kar že lahko vidimo, da se dogaja..
ali pa sem jst pač edini tak bedak, da mi je nepredstavljivo, da lahko za nekoga veljajo drugi pogoji in zakoni kot zame v isti državi ali celo celini. enim pač temu ploskajo, jst sigurno ne bom.
izo
# 28.09.2016 ob 22:39
Slovenec se boji konkurence. Najlazje prezivi, ce mu drzava zrihta omejitev konkurence in lahko svoje stranke dodatno obira.

eh..
država res omejuje podtjetnike, ampak tiste male, da morajo (moramo, če hočete) plačevat visoke davke, prispevke, zagotavljat izobrazbo, dovoljenja, licence, takse itd itd, na drugi strani pa gladko z odprtimi rokami sprejme podjetja, za katere vemo, da poslujejo na način, da uporabljajo prijeme nelojalne konkurence, utajajo davke ipd. kako ne razumete, da na tak način že v zibelko takšnemu podjetju omogočiš monopol, saj bo jasno pod lažjimi (nelegalnimi) pogoji izrinil konkurenco, potem pa je itak vseeno, ker lahko oblikuje tako cene kot vse ostalo, kakor želi.
in še stotič ponovim, ne gre smo za taksiste, govorimo o trgovini, zavarovalništvu (ker počakajte, kaj bo recimo s savo ipd na koncu), bančništvu, telekomunikacijah, prehrambene industrija itd itd, člahko vam pri vsaki čisto konkreten primer povem. mi smo se kregali o partizanih in domobrancih, vmes pa je država odtekala ven, zdej pa itak bveč ni nil v napih rokah, smo končno tam, kjer moramo biti. edino to ni več dunaj, danes kidamo štalo kavbojcem..
toliko o konkurenci.
zapatist
# 28.09.2016 ob 21:48
Sam ne vidim nobenega problema.

Naj delujejo v skladu z zakonodajo držav, kjer hočejo imeti biznis, pa je...

Če se temu prilagodijo...je konkurenca dobrodošla..

Če mutijo in se gredo nelojalno konkurenco, potem pa pač mora nastopiti pravna država.
Insider No. 1
# 28.09.2016 ob 19:58
Uber je trenutno veliko brezno za dolarje...
izo
# 28.09.2016 ob 23:26
o, fak stari, sorry za missed point here. vse to nabijanje sem že slišal miljonkrat, a žal še vedno ne potegne marsikomu.
da, point biznisa je, da posluješ pozitivno in da imaš stranke. ampak naj bi to delal zakonito in pod istimi pogoji, kot ostaa tvoje konkurenca. zanimivo, da ne tej točki uber in vse podobna platforme padajo kot domine. narpdu je pač potegnilo, se ne da več lagat..
mikic007
# 28.09.2016 ob 23:13
Ne vem če so prepovedani v Evropi, ampak nisem slišal, da bi naj imeli šoferji uberja pri sebi davčne blagajne ali taksi meter in licenco. Uber ne bi bil prepovedan, ker zaenkrat še nobena aplikacija ni, so pa storitve, ki ne upoštevajo lokalnih zakonov.

Način uberja je pač tak, da velikokrat krijejo sodne stroške in kompenzirajo ponudnikom, da se ti kljub tveganju lotijo tega dela. To je zame pač nelojalna konkurenca. Če to želimo, lahko že sedaj ukinemo licence in naj fura kdor ima 5 minut časa. Ziher bo ceneje..
izo
# 28.09.2016 ob 22:42
Izo je spet obseden z vsem kar je iz zahoda. On vidi leteče miške tam kjer jih ni

ja, tako kot vidijo miši tisti, ki si spisali tožbe po celi severni ervopi prot uberju, airbnb.ju ipd, kajneda? ne nabijaj o stvareh, o katerih več kot očitno pojma nimaš. ali pač sprejmeš teorije, če je denar, zakoni ne veljajo..
slovenkaaaa
# 28.09.2016 ob 21:22
Luka 184, se tudi jaz v Londonu vozim z Uberjem, ampak ni vse tako perfekt, kot praviš ti. Ko sem šla s postaje do flata, je bila vozovnica res pol cenejša kot pri rednem taksiju, a ko sem šla nazaj, je nekje na Vauxhall gorelo in je cena vožnje z Uberjem poskočila za 3,5x. Torej sem pri dveh vožnjah v povprečju plačala enako, kot bi za dve vožnji z London cab. Je pa fajn, da se plača kar z moje kartice, da vtipkam sama naslov, kamor želim, si nastavim že prej na vlaku destinacijo, da imam potem račun na svojem profilu za Uber... ampak ne vidim ovir, da tega tudi taksiji v LJ ne bi imeli.

Sicer pa so moje izkušnje z Laguno zelo v redu, se vozim iz enega ministrstva na drugega, po LJ za 2-3 eur, od železniške postaje do Tržaške itd. Česar pa v bistvu niti parkiranje ne pokrije, če bi imela svoj avto v LJ. Jih pokličem, pridejo čez par minut in je ok. Pa boljši avti od tistih od Uberja, kjer so sami Pakistanci s Hyundai. In mi ni všeč, da ti vozniki nimajo nobenega zavarovanja, če zbolijo, če zbolijo njihovi otroci, so brez dohodka, brez penzije, v glavnem čist iz danes na jutri, dobiček Uberja pa ni obdavčen v Evropi, ampak bogve na katerem otoku. To je tudi po besedah komisarke Bulc eden največjih problemov. Dobiček služijo iz naših cest, obdavčimo pa ga ne mi.

In kot pravnica zagotovo vem, da je Uber že izgubil tožbe v Nemčiji, v Franciji in še kje. Sicer pa jih ne tepejo (česar pa ne toleriram) le na Balkanu, ampak tudi v Španiji, v Franciji, v Belgiji idr.
Luka184
# 28.09.2016 ob 20:56
Po prebiranju raznih komentarjev vidim, da ima zelo malo oseb prave izkušnje z Uberjem. Zadeva deluje in to fantastično. Osebno se npr. v Londonu nikoli več ne vsedem v smrdljiv London cab in bom uporabljaj samo še Uber ali kaj konkurenčnega. Kje nastane razlike med "navadnim/lokalnim" taxistom in Uberjem? Govorim čisto iz vidika customer experienca... 1) Sprva je treba poklicati taxi (v Ljubljani se ponavadi na Metroju oglasi "tečen/na" sprejemnik/ca klicov in me na osorni način z balkanskim naglasom pozdravi v stilu... "aaa.. povej", 2. čistoča in kultura s.p./ljubljanskim in raznih metro taxistov je velikokrat na zelo nizki ravni... 3. če sem v tujini (case: London) moram v angleščini kakemu indijcu razložiti, da grem na xy lokacijo (case: če si v Parizu pač ni enostavno povedati pravilno npr. "Rue de Rivolli", ker pač ne govorim francosko..), 4. nimaš pojma če te ne bo "nategnil" in peljal po xy poti (in to se mi je zgodilo tudi v Ljubljani čeprav sem born and raised v ljubljančan), 5. na koncu se matraš s kovanci/bankovci in če slučajno taxist nima za vrnit pač odpišeš tistih nekaj centov... in ker je taxist v večini primerov opravil 1-time-service delivery se mu mirno j... kakšen user experience si imel.

Izkušnja z Uberjem pa vse izzive/težave hitro in učinkovito odstrani.. You open the App, you tap on your location, you select wanted location, app ti takoj pokaže na Google mapsih kolikšna je razdalja in koliko boš plačal, na appu vidiš kdaj bo/je Uberjevec prišel (btw... celo pokličejo te ko prispejo in te pozdravijo po imenu), na appu vidiš kdo te bo pobral, kolikšno oceno (prijaznosti/ustrežljivosti ima), s katerim avtom in celo njegovo registrsko vidiš (seveda pred prihodom)... In guess what... celo cenejši je kot local taxisti/boysi + na koncu plačam s CCjem in se ne j... s kovanci in butastimi davčno potrjenimi računi (slednje velja zgolj za SI/CRO)... in če mi odnos taxista ni bil kul ga pri Uberju slabo ocenim. Dve/tri slabe ocene in dečko leti kot pogodbenik.

Žal je/bo tehnologija segmentirala trg in v dobro raznih sindikalni junakov bi bilo dobro, da izkoristijo tehnologijo ne pa, da izvajajo butaste proteste.

p.s. zato, da si taxist ne rabiš izobrazbe. Madona, saj ne izvajajo kiruških posegov. Stranko pač pripeljejo od točke A do točke B in pri tem uporabijo navigacijo. In če bi bila država smart bi tech firmam omogočila easy vstop na trg in raje kak % od prometa pobrala hkrati pa spodbujala, da se mladi, ki želijo postati taxisti vključijo v top-firmo na svetu namesto, da se sami jajcajo z marketingom in iskanjem strank...
MuDeL
# 28.09.2016 ob 20:35
Ko si preveč nesposoben da bi dobil licenco za taksista, greš pa v Uber....
Matej037
# 28.09.2016 ob 20:32
@tocco
a tvoje besedilo je Google Translate iz kdo ve katerega jezika prevedel ali si ga sam sestavil? Za ljudi s tako slabo pismenostjo kot si ti, ni rešitve v nobenem sistemu.
izo
# 28.09.2016 ob 19:39
V Evropi nismo nikjer prepovedani, z nekaterih trgov smo se zgolj umaknili

mogoče še niste, ker potekajo tožbe, ap ste se preventivno umaknili, ker bi se izkazalo, da bo se izkazalo, kar itak že vemo vsi. pa ne samo za uber, sej vemo, da gre pri vseh za isti sistem dolarskega izsiljevanja.
castor
# 28.09.2016 ob 21:10
klon77
Namesto nasprotovanja naj raje poskrbijo, da pridejo v Slovenijo in se z njimi dogovorijo.

Tale izjava pa zmaga, cinik bi rekel klon77 za predsednika.
Naj pridejo in se bomo dogovorili aloooo!!!! Če pridejo se MORAJO ONI pralogodit naši zakonodaji, pa kakršnakoli že je in potem bo trg rekel zadnjo besedo. Tukaj NI pogajanja in dogovarjanja. Kam so nas taki dogovori pripeljali do sedaj ti je verjetno jasno.
Klon77
# 28.09.2016 ob 20:38
Osebno mislim, da ne bi smeli nobeno novo idejo zavrniti In hkrati verjamem, da se da z dogovorom rešiti večino težav. Nesmemo po defoltu reči, to bo slabo. To pa delajo prav v tem primeru sindikati. Marsikdo bo dobil priložnost za zaslužek, zaposlitev. Kar bi moral biti tudi cilj sindikatov,. Namesto nasprotovanja naj raje poskrbijo, da pridejo v Slovenijo in se z njimi dogovorijo. Vse se da, če se hoče, če pa ne vsega, pa vsaj nekaj. Glede taksistov pa iz lastnih izkušenj povem, da se nisem dobil nobenega računa. Taksi pa plačujem po stopnji vinjenosti. Žalostno, ampak resnično.
veteraninsin
# 28.09.2016 ob 20:37
Kakšna kratkovidnost ! Nekaterih vas tule , še posebej pa ministrova. Podobna zgodba je, ko nam,esto izučenih natakarjev, trgovcev delajo za bagatelo iskalci jobov vseh vrst in izobrazb. Odlična digitalna platforma, cekin na deviških in podbnih otokih, davkov nikjer, o tem, v kakšnih pogojih delajo vozniki, pa ne bev ne mev. Ja nisam odavde. Me ne zanima, niso pri meni zaposleni.....Kakšen legalizem je to ? In potem česna Edo Žitnik iz New yorka, kako je Uber pocenil prevoze in so uporabniki zadovoljni. Na dolgi rok dela to sužnje oboje : taksiste in Uberjeve voznike. Nekdo pa bo nesreamno obogatel in od tega ne bo imel nihče nič ( davkov).
anny22
# 28.09.2016 ob 19:50
Podpiram prihod konkurence, čeprav v obliki neoliberalnega Uberja. Se bo vsaj trg malo prečistil in prilagodil uporabnikom. Taksisti so enak ceh kot pletnarji na Bledu.
melanholik
# 29.09.2016 ob 13:15
@Luka184

Tako, da... danes se ne išče več službe ampak zgolj še delo. Prej ko bodo mladi to spoznali, lažje jim bo.

Floskula. Prav zabavno se mi zdi, kako množice redno zaposlenih uradnikov (pa pri tem ne mislim nate, te floskule širijo tudi višje inštance) širijo take stvari. Practise what you preach ...
ti-ne
# 29.09.2016 ob 10:31
Čez 5 - 6 let itak ne bo več taksistov in ne voznikov za Uber.
Uber že testira samovozeča vozila. Imeli bodo v najemu par lokalnih serviserjev in to je vse.
Ves dobiček se bo zlil v kakšno davčno oazo na lepem otočku.
Svetovni monopol press
izo
# 28.09.2016 ob 21:55

Če mutijo in se gredo nelojalno konkurenco, potem pa pač mora nastopiti pravna država.


če so mutili po nemčiji, franciji ipd misliš da to ne bodo v eni sloveniji?? dejte se že zbudit. to treab rešit na evropski ravni, ampak če tistim nam ni do tega, je edina in zadnje možnost samo še državne nepokorščina, če nočejo ljudi poslušat tisti, ki jim je dan mandat, da to delajo.
aristotel
# 28.09.2016 ob 21:52
Se o taksistih. Veliko sem se vozil z njimi. So korektni in prijazni ljudje. Mafija je morda na letaliscu in na postaji. Iz komentarjev je razvidno, da se mnogi, ki kritizirajo taksiste, se sploh niso vozili z njimi. Dobre izkusnje imam tudi v vseh drzavah bivse juge. Ljudje se trudijo posteno zasluziti svoj kruh.
dare326
# 28.09.2016 ob 21:27
Povej mi čigav denar je in povedal ti bom, kdo se gre kravjo kupčijo.
Anar Hija
# 28.09.2016 ob 21:03
Pa suuuper :))) Še več tega. Naj pridejo, naj naredijo sužnje, naj poberejo dobiček, davke odvajajo na Kajmanu...prej, ko bo šlo vse v rit, prej se boste streznili od obljub, ki vam jih daje oligarjiha na oblasti.

Velkom uber, velkom! :D
KavčarSfotelja
# 29.09.2016 ob 16:03
Luka184
Tako, da... danes se ne išče več službe ampak zgolj še delo. Prej ko bodo mladi to spoznali, lažje jim bo.
Meni ni jasno. Prosim za obrazložitev.
klara76
# 29.09.2016 ob 10:01
no...delovnemu sodišču dela očitno ne bo zmanjkalo....
Insider No. 1
# 28.09.2016 ob 23:37
Dobiček Uberja? Če mislite račun mogoče, toda dobiček ne more biti obdavčen, če ga ni. Uber je trenutno luknja brez dna za vlagatelje.
izo
# 28.09.2016 ob 23:14
povezava
izo
# 28.09.2016 ob 23:14
isti pogoji za vse, celo v zda..
[url="http://money.cnn.com/2016/08/11/te
chnology/uber-lawsuits/"]
link[/url]
tocco
# 28.09.2016 ob 23:12
Lukey pol ti pa naj po cenejsi potitudi solato proizvajajo pod laserji da nebos slovence na njivah gledo.
zapatist
# 28.09.2016 ob 22:00
@izo

To, da jim države gledajo skozi prste je pa drug problem...sam tega nikakor ne zagovarjam.
zapatist
# 28.09.2016 ob 21:52
Torej naj ponudijo svojo platformo...plačujejo davke, ob tem pa ne smejo zaposlovati na črno..simple..
tocco
# 28.09.2016 ob 21:37
Pa zdaj je nova aplikacija taksimmo v trgovini play navoljo za iskanje taksija zakaj pa tega noben ne omeni. Kočijaši so izginil konji pa še ne.
Nikec3
# 28.09.2016 ob 21:21
Sindikati so - zaradi izkušenj iz drugih držav - izrazili ogorčenje in zahtevali, da ministrstvo takoj odstopi od sodelovanja z Uberjem, a ministrstvo očitno tega ne namerava.

Pri naših sindikatih nobena naša vlada ne potrebuje opozicij. Sindikati so namreč vedno proti. Proti vsemu.
mcdragon
# 28.09.2016 ob 21:16
Uber naj cim prej pride da malo uredi taksiste. Vecina je kr velikih lumpov ki te nategnjo takoj ko te spravijo v avto.
gicek007
# 29.09.2016 ob 18:26
Uber je globalna storitev in bo placeval davke tam kjer je bolj ugodno.
Nobenega ne briga ce zelim jaz placat oz poslat denar v tujino za Uber (ali Amazon ali whatever).

To ne razumen za Uber uporablja nase ceste?
Uporablja nas elektromagnetni spekter ko biti njene aplikacije pridejo do nas. Tisti, ki vozi mora placati takse za uporabo cest, zavarovanja imeti licenco ipd. Ce to pomeni da bo km 1€ jebiga, smo draga drzava. Predpise je treba spostovat.

DDVja ni pobranega ker gre za storitev it 3. drzave. To vas verjetno moti? Ce bi Uber imel sedez v EU, bi sel DDV tisti drzavi kjer je sedez oz sedaj se je nekaj spremenilo, ce se ne motim.

Taksisti bodo prekarci. A kaj so sedaj? Konkurenca bo naredila svoje, ni nujno da bo cenejse, vendar izkusnja s taksijem bo v LJ bistveno boljsa. Ker to kar je sedaj je dobesedno kuxxc. In za boljso izkusnjo s pripravljen placati vec!!?
tocco
# 28.09.2016 ob 23:40
Jaz pa nisem mislo direk uberja ampak pocasen prehod preko vsega to se bojim za tisto ka si pa ti omeni je pa super stvar ce se bo se bo placeval davek in bo voznik imel kak od tega pa glede na aplokacije kot sem jo prej gori napiso si z njo v mariboru kaj obetam no upam da je to boljsa prihodnost.
nikhrast
# 28.09.2016 ob 23:09
Še nekaj let, pa sploh ne bo treba šoferja.
Taksisti pa tudi ne spoznejo da se cajti spreminjajo, poglej ta mlade, pameten telefon, Uber..., pa se ceneje vozijo.
Nikec3
# 28.09.2016 ob 22:02
Torej naj ponudijo svojo platformo...plačujejo davke, ob tem pa ne smejo zaposlovati na črno..simple..

Potem je problem očitno rešen.
Anar Hija
# 28.09.2016 ob 20:36
Nihče jih ne mara, mi smo jih pa komaj dobili :) #koruptoland
zozozo
# 28.09.2016 ob 20:30
Ljubljanske taksi centrale vzamejo taksistu 200-250€ na mesec. Uber vzame vsako štartnino in 20% kilometrine. Torej je Uber veliko dražji za vsakogar, ki bi iz tega pridelal kak omembe vreden dohodek.

Skratka, Uber ni sposoben konkurirat obstoječim taksi službam, zato pa hoče met spremembe v zakonodaji.
tocco
# 28.09.2016 ob 20:15
Izo super
tron
# 28.09.2016 ob 20:04
@fem shepard
Ljudje so obupani, že tako malo služijo.
Takim ljudem se reče, da imajo jajca, včasih smo to dobro poznali.
izo
# 28.09.2016 ob 20:03
femshepard, še enkrat tebi in vsem podobnim:

marsikateri taksist ali njegov šef seveda ni angelček, ampak sploh ne gre za to (če gre za mafije ipd, je to stvar policije). gre za to, da takšne podjetja kot so uber, povozijo državne zakonodaje, ki narekujejo zahteve za opravljanje dejavnosti (izobrazba, licence, plačevanje davkov, turističnih taks, itd itd).
taskisti so žal edini še kaj oglašajo, ostali s(m)o pustili, da je zadeva speljana v bistvu že skoraj na vseh gospodarskih sektorjih, kjer posledice šel prihajajo, kar se tiče kadrovske politike ipd. si kar lepo shrani to kam, kar sem napisal..
Luka184
# 28.09.2016 ob 23:23
Tocco... ammm zakaj ravno solato? ;) Nikjer nisem rekel, da morajo biti cene nižje. Uporabniška izkušnja je boljša in jaz sem pripravljen plačati več za vožnjo po LJ kot pa s trenutnimi ponudniki. V Londonu je taxi/prevoz zelo drag in tam se ti vsak penny pozna na km. V sloveniji je pa taxi under priced in bi bilo bolje, da da bi bil znesek prevoza višji vendar za boljšo izkušnjo... Pa še to... a ni bolje, da bi ljubljanski voznik (v našem case-u Uberjevec) zaslužil več, ker bo imel več strank in bo lahko več spendal v naši državi ter posledično lažje plačeval prispevke, ... ?
izo
# 28.09.2016 ob 22:26
To, da jim države gledajo skozi prste je pa drug problem...sam tega nikakor ne zagovarjam.

to gledanje skozi prste je sistemsko ou je del mednarodne "diplomacije", po domačega izsiljevanja. in to brez problem sprejmejo vse vlade, kljub temu, da vsi že kričimo v nebo, da gre za kriminal, plain and simple. zakaj potem sploh zakoni na tem svetu?
rudes
# 28.09.2016 ob 20:52
Resnično me zanima, koliko od gorečih nasprotnikov Uberja, bo ob izbiri taksija, raje vzelo "uradnega" bistveno dražjega taksista ali cenejšega od Uberja.
tocco
# 28.09.2016 ob 20:25
Tko2 ne gre se samo za uber
Kazalo