Slovenija

Poudarki

  • Janša: Ne poznam nikogar iz Patrie
  • Pred zasliševalci tudi Senica in Zagožen?
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 42 glasov Ocenite to novico!
Svarun
Janez Janša se je zaslišanja udeležil brez odvetnika, saj je prepričan, da ga ne potrebuje. Foto: MMC RTV SLO
Janez Janša
Tiskovno konferenco, ki je bila sklicana posebej zaradi zadeve Patria, je Janša odpovedal. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Zadeva Patria: Zaslišan J...

Dodaj v

Zadeva Patria: Janša omenja Cekuto, ta vse očitke zanika

Pahor: Želim, da zaslišanje ne bi imelo političnih konotacij
15. oktober 2009 ob 13:53,
zadnji poseg: 15. oktober 2009 ob 19:12
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Vesel sem, da sem lahko tudi uradno pojasnil nekatere zadeve, je po zaslišanju v zadevi Patria pojasnil predsednik SDS-a in nekdanji premier Janez Janša.

Na vprašanje novinarjev, ali je na zaslišanje v zadevi Patria prišel kot osumljenec, je Janez Janša odgovoril, da je bila v prevodu iz finščine uporabljena tudi ta beseda. A, kot je dodal, ni bilo navedeno, česa je sploh osumljen. Prav tako mu na to vprašanje niso odgovorili preiskovalci. Zaslišanja se je udeležil brez odvetnika, saj je prepričan, da ga ne potrebuje.

Opozicijski prvak, ki je sprva zaradi zaslišanja napovedal tiskovno konferenco, a jo nato preklical, je pred novinarji izpostavil pomen t. i. štabnega dokumenta Patrie, s katerim je finsko podjetje načrtovalo pridobivanje posla v Sloveniji. Iz tega dokumenta je po Janševih besedah razvidno, da je nastal na podlagi informacij slikarja Jureta Cekute. Poleg tega naj bi v njem pisalo, da ima ta oseba (torej Cekuta), ko gre za lobiranje, za posel "pokritih" več kontaktov, kot so predsednik države (takrat je bil to Janez Drnovšek), predsednik vlade (takrat Anton Rop) in nekateri nižji uradniki ministrstva za obrambo.

Janša: Dokument ključen za zaplet zgodbe
V dokumentu je zapisano tudi, da "problem ostaja, kako priti do predsednika vlade po volitvah - se pravi do mene - in do njegove stranke, oziroma, kako zadovoljiti potrebe predsednika vlade in njegove stranke", trdi Janša in dodaja, da gre za ključni dokument, ki je bil izhodišče za zaplet zgodbe. Prvi sum, da bi bilo lahko s poslom kar koli narobe, se mu je porajal, ko je izvedel, da se operira z imeni, ki so že v 90. letih sodelovala v nabavah oborožitve in vojaške opreme - to sta Walter Wolf in Jure Cekuta. A je ta vse očitke za TV Slovenija znova zanikal.

Prvi mož SDS-a je na zaslišanju poleg omenjenega dokumenta videl še nekaj drugih, ob katerih se po njegovih besedah operira z namigi, da naj bi bil za nekatere odločitve, vezane na povsem konkretne zadeve pri izpeljavi javnega razpisa, odgovoren prav on kot takratni premier. A v nobenem izmed dokumentov ni argumentov, pred katerimi bi se lahko zagovarjal, je zatrdil. V tem kontekstu je preiskovalce vprašal, kdo naj bi bil tisti, ki naj bi ga podkupil, a odgovora ni dobil.

Janša: Ne poznam nikogar iz Patrie
Večina dodatnih vprašanj se je na zaslišanju nanašala na to, ali se je srečal z določenimi konkretnimi ljudmi iz Patrie. Odgovoril jim je, da ne in da jih niti ne pozna, ter dodal, da ni nikoli sodeloval z Walterjem Wolfom, Juretom Cekuto ali Wolfgangom Riedlom.

Janša meni, da se bo preiskava v zadevi Patria zdaj prevesila v drugo fazo - v "ugotavljanje odgovornosti za žaljive obdolžitve". Zdaj bo po njegovem mnenju, "če je Slovenija pravna država z neko avtoriteto", na Finskem zaslišan novinar Magnus Berglund, avtor oddaje Resnica o Patrii, temu zaslišanju pa naj bi prisostovali tudi slovenski kriminalisti.

Pred zasliševalci tudi Senica in Zagožen?
Finski preiskovalci, med njimi njihov vodja Kaj Erik Björkquist, ki se v Sloveniji mudijo zaradi zadeve Patria, pa tokrat niso zaslišali le prvaka SDS-a, temveč naj bi bila po neuradnih informacijah zaslišana tudi nekdanji vodja logistike na ministrstvu za obrambo Marjan Senica in Jože Zagožen. Jutri naj bi pred preiskovalce stopil še slikar Jure Cekuta, o katerem je avstrijski poslovnež Hans Wolfgang Riedl izjavil, da je njemu nakazal denar. Kot je znano, je bil v sredo zaslišan poslovnež Rudolf Leban.

Pahor brez komentarja
Premier Borut Pahor na novinarski konferenci po seji vlade zaslišanj ni posebej komentiral. Povedal je le, da morebitno zaslišanje ministra za okolje, nekdanjega obrambnega ministra Karla Erjavca, za njegovo ravnanje kot premierja ne bo imelo nobenih posledic. Želi si tudi, da zaslišanje Janše ne bi imelo "niti kančka politične konotacije".

E. S., M. N.
Prijavi napako
Komentarji
CNN
# 17.10.2009 ob 11:58
Ni važno, če je JJ dobil podkupnino ali je to samo še ena v vrsti pokov ta malega murgeljčana. Važno je samo to, da Patrie ne dosegajo "visokih" kvalitetnih standardov naše vojske, ki še vedno goni rusko staro železje, katero pa je seveda "vrhunske kvalitete". Vrhunska kvaliteta priznana od FDV strokovnjakov, hehe.
popaj51
# 17.10.2009 ob 11:54
Zakaj rdeče sodišče zavlačuje z tožbami,ki jih je vložil gospod Janša proti rdečim spletkarjem.Odgovor je preprost,ker bo rdeča tolpa morala priti z dokazi!!!!!!Teh pa ni niti za vzorec.Sedaj je pa potrebno zavlačevati,lansirati laži,kajti več krat ponovljena laž v Sloveniji postane resnica!Posebej zato,ker je predsednik republike G.Danilo Tuerk LAŽ V PRIMERU GOLOBIČ LEGALIZIRAL!
nr.1
# 16.10.2009 ob 22:19
Kos in Cvikl, dajta sedaj dokumente-dokaze finskim preiskovalcem, da se ta afera zaključi-čudno, da sta sedaj tako tiho medtem, ko sta lani bila zelo glasna.
justinijan
# 16.10.2009 ob 17:54
cvikl se že poti, to je jasno.ampak se bo še bolj.........
Jethros
# 16.10.2009 ob 13:04
Blinder Dandet:
Bo držalo! In če se ne motim imajo ti dokumenti oznako tajno ali strogo zaupno, ki velja za nadaljnih 50 let, torej si politiki priskrbijo tako dolgo zaščito, da je večina pokojnih, preden se izve za take in drugačne svinjarije. Na žalost. Taki dokumenti, bi morali po zakonu postati javni v kolikor pride do večjih afer, od orožarske dalje, pa če so noter vpleteni vsi tisti, ki se obtožujejo vsepovprek! To bi bilo edino pravično, narod ima pravioc izvedeti, kaj so politki počeli vsaj zadnjih 20 let, odkar je nastala samostojna Slovenija!
rush1
# 16.10.2009 ob 12:41
Binder Dandet
Odlično si to napisal. Se popolnoma strinjam s tabo.
Binder Dandet
# 16.10.2009 ob 12:39
Dejmo mal ideologijo na stran.

Nekaj dokumentacije je sicer bilo objavljeno v raznih knjigah. In ta inkriminira Janšo in njegove kroge. Ampak vse ostane pri raziskovalnem novinarstvu. Precej dokumentacije je pa v državnem arhivu. Kje? Štuk ali dva nižje od poslanskih klopi. Klopi tistih poslancev, ki lahko te arhive odprejo, če bi se tako odločili. Ampak to menda ne morejo, ker gre za državno tajno. Torej. Politiki se prepucavajo o krivdi pri prekupčevanju z orožjem, hkrati je pa večina dokumentacije, ki govori o tem, označena kot državna tajnost. Levi so 12 let meli oblast v parlamentu. Bi pa menda ja lahka Janšo potunkali. Zakaj ga niso? Ker so imeli prste zraven.

Ni druge racionalne razlage kot ta, da so vsi tedanji visoki funkcionarji ne glede na kasnejšo barvo bili udeleženi. Če ne bi bilo tako, bi nekdo že sedel.
rush1
# 16.10.2009 ob 12:22
obelix
Zapisal sem, če bi danes izginilo iz Brnika. A sem slučajno kje napisal, da je takrat izginilo iz Brnika? Preberi še enkrat moj post. Kar pa se tiče glavnih akterjev pa itak nebo nikoli jasno kdo so bili to. Sigurno so bili levi in desni, ker so politiki vsi isti kradljivci, pa naj bodo levi, desni, rdeči, črni ali kakšni koli že. Zagotovo sta imela prste vmes tako Janša kot Kučan. Moje mnenje pač, ni me treba zdaj napadati in žaliti zaradi tega, ker če se ne motim lahko ima vsaka oseba lastno mnenje o določeni stvari.
CNN
# 16.10.2009 ob 11:04
Malce si falil tokrat. Kot prvič ni bilo na Brniku, ampak na mariborskem letališču. Glavni akter pa takrat ni bil JJ, ampak MK v povezavi z dotičnim bosanskim politikom, ki ga zahodni obveščevalci omenjajo v zvezi s financiranjem islamističnih skrajnežev.
Toliko o tem :-)


V wc dnevniku in mladini piše, da je bilo to na brniku in, da sta v to vpletena Janša in sam Papež.

Težko imajo levuharji razlikovati med resnico in lažjo.
obelix complicus
# 16.10.2009 ob 10:17
rush1
15. oktober 2009 ob 17:01
Prijavi neprimerno vsebino
mihas
Kar se tiče orožarske afere iz 90. let pisnih dokazov ni. Šlo je za ustni dogovor in Janša bo kriv le če ga izda eden od akterjev, v kar pa močno dvomin. Kot drugo pa interesa za preiskavo takratne afere ni, ker so v njej sodelovali tako levi in desni, glavni akterji so bili Janša, Bavčar, Lovšin, Kacin pa tudi Kučan je verjetno kaj dobil v žep. Pa te tako vprašam: če bi danes na Brniku čudežno izginilo par ton orožja, kdo bi nosil splošno odgovornost? Verjetno obrambni minister a ne?? Sem siguren, da bi Jelušičevo dobesedno raztrgali. In kdo je bil obrambni minister takrat??

Malce si falil tokrat. Kot prvič ni bilo na Brniku, ampak na mariborskem letališču. Glavni akter pa takrat ni bil JJ, ampak MK v povezavi z dotičnim bosanskim politikom, ki ga zahodni obveščevalci omenjajo v zvezi s financiranjem islamističnih skrajnežev.
Toliko o tem :-)
Papillon
# 16.10.2009 ob 10:10
Jethros:
Kolikor sem jaz razumel včerajšnjo oddajo oz dokument, naj bi bil ta nekakšen plan Patrie kako priti do posla. V njem naj bi bilo navedeno na katere ljudi naj bi se vplivalo in za katere so bili kontakti že vzpostavljeni. Če obstaja dokument takšen kot trdi Janša potem bi pričakoval tudi zaslišanje Ropa, saj je naveden v tem dokumentu. Po drugi strani so pa tudi na levici - Cvikelj, Kos in še kdo zelo namigovali na korupcijo v tedanjem vrhu zdaj pa Cvikelj pravi naj to preiščejo pristojni organi.
To vsi vemo, da je njihova dolžnost brez, da jih kdo spomni na to. Vprašaj se sedaj zakaj se je Cvikel sedaj umaknil od te zgodbe? Ker je bil njegov namen dosežen z volitvami? Tudi Kos ima navado veliko namigovati in metati kosti v javnost. Zadnji primer je bil ob sumu korupcije v zdravstvu. Namig na veliko nečednosti pa nobenih podatkov. Čemu to služi? Na ta način se javnost razburja vpleteni pa so bolj previdni se pravi 2krat minus za potek zadev.
Kar se tiče neenakosti v SDju in koaliciji na splošno. Vsako stvar se da narediti na več načinov samo ponavadi je le en način najboljši. Naloga politike in ministrav je, da poskušajo dobiti najboljšega in se zediniti okrog tega. Če vleče voz vsak na svojo stran se voz ne premakne oz se premakne težje , ker nekateri vlečejo na drugo stran lahko se pa tud kaj polomi. In na ta način dela trenutna vlada. In stranke v njej vsaka za svoje interese država pa v propad.
9-8
# 16.10.2009 ob 10:00
Prvi sum, da bi bilo lahko s poslom kar koli narobe, se mu je porajal, ko je izvedel, da se operira z imeni, ki so že v 90. letih sodelovala v nabavah oborožitve in vojaške opreme

Kako velik LAŽNIVEC

Iz tega dokumenta je po Janševih besedah razvidno, da je nastal na podlagi informacij slikarja Jureta Cekute.

slikarja?
Jethros
# 16.10.2009 ob 09:43
Papillon:
TheBoss žali tiste, ki mislijo drugače...hm, problem nastane ravno pri SDS v točki razmišljanja, saj delujejo kot ena vojska, vsi z istimi izjavami, napadi in nekimi obtožbami čez vlado. Poglej si malo, koliko neenakosti je v samem SDju, pa ne da sem simpatizer te stranke, daleč od tega, poln kufer imam celega DZ, pa vendar, če primerjamo te stranke...kdaj je kdo ugovarjal Janši in to javno povedal? Samo tistih par korenjakov, ki pa so nazadnje izstopili iz stranke SDS. V sedanji vladi pa prevladuje širše razmišljanje, kar je pozitivno, le tako namreč dobimo več alternativ, ne pa samo tisto in edino, ki jo je vsakič vsak ponavljal za Janšo. To ni stranka, to je res ena mala četica.
No, če grem nazaj na ta štabni dokument, me je pa zmotilo par stvari, ki jih je Janša včaraj izjavil.
Če pogledamo, Janša pove, da so mu pokazali nek "štabni dokument" ,kot ga je sam poimenoval, kjer je naveden Cekuta kot glavni povezovalec tega posla. Janša je po neki verigi vpletenih na dnu lestvice, kot zadnja ovira, če temu tako rečemo, da bi bil posel sklenjen. Vprašanje, ki se mi poraja je sledeče: kako to, da sedaj Janša govori, kako so cel posel po njegovem mnenju, iz dokumenta, ki je sam dejal ni dobro razumljiv kaj naj bi predstavljal, speljali pred njegovim mandatom in očitno nakup Patrie že določili? A niso cel čas nabijali, kako je levica hotela posel skleniti s Sistemsko tehniko? Hm, tukaj vidim pač en obrat "plošče" ,ki nam igra eno leto. Pa gremo dalje...moti me to, da je Janša spet posegel po taktiki zavajanja, saj kot sem napisal je dejal, da dokument sploh ni jasen in se ne razume, kaj naj bi predstavljal. Kako pa potem lahko spet izjavlja razne teorije, če dokumenta ne razume? Zakaj spet nabija o zaroti levice, če pa je posel resnično sporen? Tega ni nikoli komentiral, le obtožbe Berglunda, le to. Se strinjam, da bo počasi čas, da Berglund stopi iz klopce v igro in odigra svoj del...če je edini dokument, s katerim finci razpolagajo ta, ki ga je opisal Janša, potem se Berglundu slabo piše, ker ni nič drugega kot eno skropucalo, ki povezuje ljudi, brez dokazov.
Počakajmo kaj nam bo povedal lažnivi Cekuta, ki še vedno trdi, da s poslom nima nobene veze, čeprav ga je prijatelj Riedl zašil.
RAAKP
# 16.10.2009 ob 09:16
CNN

Častiti Tita ni nič manj normalno kot častiti Boga.
Papillon
# 16.10.2009 ob 09:01
TheBoss ne vem od kje tebi ideja, da je afera patria en teden prej pomagala SDSu?
Če pogledaš tvoj drugi graf je podpora SDSu konstantno padala SDju pa rastla - črtkana črta. Po drugi strani pa dnevni skoki in padci tudi do 5% pomenija nezanesljivo anketo oz premajhen vzorec, ker se ljudje kljub vsemu ne premislijo vsak dan. In vsa bistvena soočenja so potekala manj kot teden pred volitvami in v tem času je levica govorila večino časa o patrujah ne o drugih stvareh.
Po drugi strani pa vidim, da si goreč nasprotnij SDSa, ker namiguješ na SS. Za člane te stranke je to verjetno žalitev. Se pravi je tvoje mnenje v osnovi zelo pristransko, ker imaš v naprej določen zelo sovražen odnos do SDSa in vsebina članka pri tvoji oceni ne igra bistvene vloge važno je samo, da se žali tiste, ki mislijo drugače kot ti. In takih je veliko.
skitnica
# 16.10.2009 ob 08:58
Janša bi omenil tudi samega luciferja samo,da bi sebe opral,menim,da mu tudi sedaj ne bojo mogli nič dokazati kot veliko krat do sedaj ima več masla na glavi kot vse mlekarne v Sloveniji.
Snecer
# 16.10.2009 ob 08:41
Zgleda, da se je v vmesnem času denar pravilno in enakomerno porazdelil, tako da so akterji izginili čez noč.
pANICAdoo
# 16.10.2009 ob 07:37
Mogoče pa je Janša slabo gledal kaj je podpisoval. Čisto možno je da je pisalo da bo Patrije slikar Cekuta naslikal .
TheBoss
# 16.10.2009 ob 07:32
Kalimerovci imate pa res kratek spomin: če bi se malo bolje spomnili, je afera Patria dober teden pred volitvami POMAGALA S(D)S-u do prednosti pred SD-jem (malo si poglejte lanskoletne predvolilne ankete - anketa1, anketa2), vendar je potem njen vpliv splahnel, Slovenija je imela Kalimerota spet poln "kufer" in ga je poslala "v maloro".

Ampak saj ni važno, kaj si misli Slovenija, važno je, da je Kalimero Veliki "nezmotljivi vodja". :)))

Pa da ne bo pomote: če se bo Barbika slučajno delal norca iz Slovenije, ga bo doletela enaka, če ne še hujša usoda. Ampak človek se zaenkrat vsaj pogovarja z drugimi in trenutno ni še imel "bobov leta" v stilu Kalimerotovega "kruha v smetnjakih", "izbire lepšega vremena za proteste" itd.

Da pa je bil denar pri patriah opran, je tako ali tako jasno, vprašanje je, kako dobro so vsi vpleteni zabrisali svoje sledi...

Pa lep dan vsem brez patrij! :)
KLIPAN
# 16.10.2009 ob 07:27
Oprostite, ampak moraš pa res biti totalen debil, da verjameš, da so Cvikl in tovariši taki asi, da so zaradi njih skočilo Finski državni tožilci, policija in njihov pravosodni sistem.
Konec koncev, nekaj ni bilo v redu z tem nakupom, ki se je odvil v času vladanja Janeza Janše.
pANICAdoo
# 16.10.2009 ob 07:27
Denar je štartal iz Finske. Kje pa je končal bo verjetno težko dokazat. So fantje končali šole in seminarje za agente, pa vedo kak se stvari streže .
demon
# 16.10.2009 ob 07:15
Naenkrat nihče nikogar več ne pozna in nihče se nikoli z nikomer ni srečal. Zanimivo in pričakovano.
kmetozar
# 16.10.2009 ob 00:50
@R2D2:

Ne, "desnica" je volitve izgubila, ker je imela "levica" tako dober "program". Malo morgen.
CNN
# 15.10.2009 ob 23:50
no ja VI Chikago ste sami zgubili Volitve in da je ta afera tako vplivala na volilce je rahlo otroško in podcenjujoče

Sam SDS in JJ bi zgubila tudi brez afere in sedaj jo pa uporabljajo za ne vem kaj .
Bi mu kar privoščil da bi bil sedaj na "ablasti" samo potem nam pa lahko samo Bog pomaga .


Ljudstvo ravnokar uživa sadove svoje NEUMNE odločitve na volitvah.

Imam občutek, da je sistem imel pri Cekuti pralnico denarja, Cekuta je lahko vedno prihodke pokrival s prodajo slik, povsem je vrjetno?

"Umetnike" se pogosto uporablja za pranje denarja. Zanimivo, da je to Cekuta že počel pod drnijem in ropom. Sedaj se mu je pa sfižilo pa ne bo več prodajal "umetnin" :D.

V Sloveniji je pa res lahko zmagat volitve ,dovolj je da podtakneš konkurentu ( beri Janši) afero pa ovce potem brž pozabijo na vse ostale obljube in probleme.Če je to glavno zadoščenje za naivno ljudstvo ,da živi zarad tega lažje potem naj bo.

Narod je PARKLIJA preko svojih trobil wc dnevnik, delo itd poneumljala množice, jih pošiljala brez osemletke za trak 45 let. Ne more se indoktrinacije pohleven slovenski človek tako hitro otresti. V Rusiji še danes obstaja 30% ljudi, ki bi volili Stalina. Pri nas bi številka bila verjetno ista ali pa še nekoliko višja glede tita. Ampak samo za prvi mandat. Po tem bi ljudje prišli k pameti in se spomnili, da je zavozil jugo tako, da je bila država tretjega sveta, ki jo je deset let po njegovi smrti razneslo. Seveda so zato bili spet drugi za to krivi. Amerika in Vatikan baje. Boljševiške nočne more. Pri nas je to J.
Mattoo12
# 15.10.2009 ob 23:44
Prosim vas mene zanima Nogomet SLOVENSKA REPREZENTANCA ne pa neki politika

Slovenija gre naprej BREZ patrij
ronny
# 15.10.2009 ob 23:43
R2D2.....to sm jst reku že večkrat:D.....Nej Pahor odstopi, razpusti vlado....nej Janša znova zavzame prestol in reši krizo (ter pove resnico)...sam neki suše goflo o nekih predlogih SDS o rešitvi krize, nikjer pa teh predlogov še nisem zasledil..
CNN
# 15.10.2009 ob 23:41
CNN

S kom se pa ima slovenska desnica sploh za pohvalit, da bi bil vreden slike?


Normalni ljudje častimo k večjemu Boga. Nikoli človeka. Mislim resnično čaščenje, kot se za TITA "spodobi".

Vprašanje:

Je že kdo kdajkoli v življenju videl ali slišal, da bi Janez Janša priznal, da je karkoli v življenju naredil narobe?!


Baje, da Cvikl, samo dokaze še išče.

CNN drugače velja za verodostojno informacijsko trobilo:-),,kriza, da te preteklost še vedno obremenjuje..sicer nimam navade pisat drugim tako direktno..ampak tebe bolezen fejst daje..niso komunajzarji krivi, da nimaš vstopnice za murglje..hehe, imaš kakšno drugo hudo nalezljivo bolezen.

Če komunisti še danes imajo toliko za povedat čez fašiste, pa res ne bi smel bit problem povedat tudi nekaj čez njihove mentorje komuniste. In murgelpalči je eden od liderov. V čem je problem?

Res bo še zanimivo. Murgelpalči se je zakalkuliral. Hotel je očrnit JJ, sedaj bo pa razkril svoje tovariše, hehe.
R2D2
# 15.10.2009 ob 23:05
no ja VI Chikago ste sami zgubili Volitve in da je ta afera tako vplivala na volilce je rahlo otroško in podcenjujoče

Sam SDS in JJ bi zgubila tudi brez afere in sedaj jo pa uporabljajo za ne vem kaj .
Bi mu kar privoščil da bi bil sedaj na "ablasti" samo potem nam pa lahko samo Bog pomaga ...
mušica
# 15.10.2009 ob 22:49
V Sloveniji je pa res lahko zmagat volitve ,dovolj je da podtakneš konkurentu ( beri Janši) afero pa ovce potem brž pozabijo na vse ostale obljube in probleme.Če je to glavno zadoščenje za naivno ljudstvo ,da živi zarad tega lažje potem naj bo.
blef
# 15.10.2009 ob 22:48
Imam občutek, da je sistem imel pri Cekuti pralnico denarja, Cekuta je lahko vedno prihodke pokrival s prodajo slik, povsem je vrjetno?
tine71
# 15.10.2009 ob 22:40
Orožarski posli v 90-ih niso bili nikoli dokazani, tudi sodnega epiloga ni bilio nikoli. Denarja tudi niso našli, ne v proračunu, ne drugod. To pomeni, do se nikoli ta posel ni zgodil?
Sestanek pri Janši v sestavi Bavčar, Starina-Kosem, Gantar, Šrot, o prodaji Mercatorja in kupčkanje z Delom ni bil nikoli dokazan. Ga ni bilo?
Se pravi, kar ti ne dokažejo, se nikoli ni zgodilo. Enostavno.
mobydik
# 15.10.2009 ob 22:34
in žal smo res ob boljšo vlado, kot je ta.
mobydik
# 15.10.2009 ob 22:33
@ekreme - tisti, ki poslušamo, smo čuli. janša je večkrat priznal, da bi lahko vlado vodil bolje, da bi lahko naredili več ipd.

mislim - res ne vem, kake bolne argumente maš. a naj prizna, da je dubu podkupnino sam zato, da boš ti happy, da je janša enkrat priznal napako. zresni se no...

in glede intervjuja. na RTV je omenjena novinarka prijazna do vseh. vse vpraša, da povedo svojo plat zgodbe. ker drugega itak ne bodo. za to so tu novinarji, ki pa vidimo, kaki so. kako zelo neodvisni in nepristranski. žal le do levice.

mislim, da doktorica novinarsta pa že ma kaj pojma. al ji levičarji oporekate tudi to?
chicago
# 15.10.2009 ob 22:32
Cvikl in Kos sta nam ukradla volitve!
chicago
# 15.10.2009 ob 22:25
Se mi samo zdi, ali so levičarji res tako zabiti, da ne kapirajo niti, če jim narišeš?
ekreme
# 15.10.2009 ob 22:21
Intervju Rosvite z Janšo: Crkneš od smeha. Sem že mislil, da ji bo prišlo, vprašanja točno napisana in citirana po diktatu,... se mi samo zdi ali se počasi tile SDS-ovci že tako lažejo da že sami sebi ne verjamejo več?..
izo
# 15.10.2009 ob 22:13
in kaj če je vse res?
-mikos-
# 15.10.2009 ob 22:00
Blatenje brez argumentov bi lahko padlo iz oblatenega in zasulo vse blatitelje.

Predusem pa tiste, ki pripravljajo že nove blatne bombice, saj niti ne opazijo,
daso že globoko v dreku.
minnaema
# 15.10.2009 ob 21:53
....koliko režiserjev ima " ta Patrija" pa igralcev in scenaristov baje ekvivalento -&
zanimivo bi bilo - vedeti resnico, ki je vedno samo ena in edina!
RAAKP
# 15.10.2009 ob 21:15
CNN

S kom se pa ima slovenska desnica sploh za pohvalit, da bi bil vreden slike?
meri.m
# 15.10.2009 ob 21:14
Če je vse tako jasno, zakaj se ta vlada boji razveljavit pogodbo po »protikorupcijski klavzuli« ki naj bi obstajala v pogodbi. S tem bi se izognili trenutno ne prioritetnega stroška za osemkolesnike in denar namenili za reševanje drobnega gospodarstva na katerega je ta vlada čisto pozabila.
japanac
# 15.10.2009 ob 21:05
Tisti malar iz Celja je z vsemi žavbami namazan.Glede na svoje pocarije živi na zelo visoki nogi.
Truga
# 15.10.2009 ob 21:02
Vsesevrača ... razen če bo Cekuta žrtveno jagnje ... Samo v pomoč. Jure Cekuta je bil svoje dni neodvisen predsedniški kandidat. Njegovo kampanjo je vodil (in še kaj drugega) podpredsednik neke občinske LDS. Žrtveno jagnje.
ekreme
# 15.10.2009 ob 20:57
Vprašanje:

Je že kdo kdajkoli v življenju videl ali slišal, da bi Janez Janša priznal, da je karkoli v življenju naredil narobe?!
minnaema
# 15.10.2009 ob 20:50
B r a v o JETHROS akuratno in resnično ste napisal okoliščine......a le morda ste pozabil, da
je dr. Bajuk v Janševih časih govoril, da Slovneija je v abundanci,torej da v Sloveniji se dobro živi
a v konstruktivnosti so bile to bolj insinuacije & v škodo državljanov, kateri so tudi takrat
NE imeli plačanega dela in zaslužka, pa ni bilo prave sinergije in pomoči.
V današnjih časih je Slovenija v upadanju gospodarstva tudi zaradi recesije, ki se dogaja po celotni Europi- pa je kljub temu gospod Borut Pahor pomagal z enkratno pomočjo (brez dodatnih ceremonij) torej vsem tistim, ki efektacijsko nosijo plitko denarnico a kljub vsemu se najdejo ljudje-beri državljani,( ki v zdajšnjih časih , ko je UMIKANJE gospodarstva-tako pogosto obsojajo g.Pahorja in njegovo skupino)-kakor da bi to bila njegova krivda, logično obsojajo tisti ali oni....ko prodajajo MEGLO ali nosijo svojo glavo v torbi- tako jezivo je vse to da se v dvomiljonski državi obsoja, saj z obrekovanji NE pridemo nikamor, temveč v slogi in sporazumevanju je moč uspeha-kajne in Lp
vsesevrača
# 15.10.2009 ob 19:57
CNN drugače velja za verodostojno informacijsko trobilo:-),,kriza, da te preteklost še vedno obremenjuje..sicer nimam navade pisat drugim tako direktno..ampak tebe bolezen fejst daje..niso komunajzarji krivi, da nimaš vstopnice za murglje..hehe, imaš kakšno drugo hudo nalezljivo bolezen..
CNN
# 15.10.2009 ob 19:50
Naj ga kar odpeljejo; bomo videli, kako bodo izgubljene ovčke tavale in iskale novega "dušnega pastirja"
opa: tistega, piha na dušo :))


Komunisti ste tisti, ki še vedno mahate s sliko enonogega broza po ulicah ne desnica.

Sicer pa zgleda, da je JJ na zaslušanju dobil informacije, ki znajo za našo parklijo iz mrgelstana bit zelo neudobne. Verjetno je prav zato g. JJ odpovedal tiskovno konferenco.

Murgelpalči, kje se skrivaš? Kam so te kratke noge ponesle?
vsesevrača
# 15.10.2009 ob 19:49
ne se sekirat:-)..edino, kar je kristalno jasno do zdaj je to, da so znani nekateri akterji , ki so do sedaj zanikovali vpletenost..od sedaj naprej se bodo izmotovali..nato obtoževali..na koncu se bodo eni sekirali..
nesesekirat
# 15.10.2009 ob 19:44
Uradno je pogodbo podpisala slovenska vlada, za njeno delo pa,vsega res ne more vedeti,
v vsakem oziru, če ne drugačnem pa objektivno, odgovarja njen predsednik. Če pa predsednik vlade o vladnem sklepanju večstomilijonskega posla ne ve nič, kako je potem lahko predsednik.
A preveč je indicev, da je posel čist; onemogočanje Cvikla s plemenito pomočjo, založena Interpolova depeša, regiment posrednikov, da se ja zabriše sled. O čistosti posla verjamejo le Janševiki, pri katerih samostojno mišljenje spada v sfero znanstvene fantastike.
vsesevrača
# 15.10.2009 ob 19:31
krivda se pri nas dokazuje, ne obratno in to se mi zdi čisto OK..pa saj nihče ne obtožuje JJ, razen pikovih kavalov tukaj....druga zgodba je finski novinar, ko bo javna njegova listina, bo tudi nebo nad nami jasno..ta čas pa se kar lovite za rep..eni in drugi..
blef
# 15.10.2009 ob 19:27
Seveda to ni politična zadeva, to je čista ekonomija z ozirom na delo Vlade
simon.jereb1
# 15.10.2009 ob 19:26
zakaj, ne bi prišli na dan z načinom obravnsve, kot ga poznajo v italiji.
če te nekdo obtoži gospodarkega kriminala (zdi se mi, da bi to lahko bil), naj sam dokaže, da je nedolžen.
tu mislim na Janeza Janšo.
je pa zelo težko dokazati, da nečesa nisi prejel, ker se vedno lahko kdo dobi, ki bo rekel, da je bilo nakazano na drug račun.
naj patria pove, kam je nakazala in problem bo rešen.
v nasprotnem primeru, če obe strani ne sodelujeta, naj se neha obtoževanje JJ in se začne raziskava o prikrivanju dokazov
vsesevrača
# 15.10.2009 ob 19:20
to še nič ne pomeni..razen če bo Cekuta žrtveno jagnje..(špekulacija), ampak do zdaj so javnosti tako posredovane samo špekulacije..tudi od akterjev..amnezije in slabo poznavanje prijateljev, razen JJ je očitno dobro informiran:-)
Binder Dandet
# 15.10.2009 ob 19:14
"Na vprašanje novinarjev, ali je na zaslišanje v zadevi Patria prišel kot osumljenec, je Janez Janša odgovoril, da je bila v prevodu iz finščine uporabljena tudi ta beseda. A, kot je dodal, ni bilo navedeno, česa je sploh osumljen."

rofl

Sicer pa zanimivo. Ne tukaj ne na 24kur ni napisano, točno česa je Janša osumljen. Zgaga pa zopet poseduje informacije, ki jih drugi nimajo.

"Nekdanji predsednik slovenske vlade in prvak Slovenske demokratske stranke (SDS) Janez Janša je kot tuji državljan s strani finskih preiskovalcev osumljen domnevne storitve kvalificirane oblike kaznivega dejanja podkupovanja, smo izvedeli iz več zanesljivih finskih virov.

Po finskem kazenskem zakoniku je za kvalificirano obliko podkupovanja („aggravated bribery“), po drugem odstavku 14. člena poglavja „Kazniva dejanja zoper uradno dolžnost“ zagrožena zaporna kazen od štirih mesecev do največ štirih let."

http://www.vest.si/2009/10/15/jansa-osumljen-podkupovanja/

Sicer pa zanimiv zaplet. Še pred mesecem Janša ni bil med osumljenci, danes očitno je.
vsesevrača
# 15.10.2009 ob 19:06
ma ja.."komunajzarska ocena", sledim samo izjavam in podatkom, ne padam na takšne floskule, ni prvič uporabljen napad za obrambo,..osebno se zelo nagibam k temu, da se razčisti, toda v tej fazi delat zaključke..hmhm pa je pogumno smešno
Truga
# 15.10.2009 ob 19:03
vsesevrača. Tudi tisti, ki se ne more braniti, bo spoznan za krivega ali pa ne. Če se dpokaže, da je kriv imaš napotke pri meni.

Hudič je, ko si enkrat rdeč hlapec in te (z znanimi razlogi) izsiljujejo, kajne?
vsesevrača
# 15.10.2009 ob 18:58
odličen manever Janše, kot vedno, eden se ne more braniti pred njegovo izjavo, drugi se bo sigurno oglasil..le zakaj je tiskovno odpovedal?
in še to.. Cvikl nikoli ni izjavil, da ima dokaze, da je JJ prejel podkupnino...ej ljudstvo je tržnici, kot običajno...
Truga
# 15.10.2009 ob 18:49
Kajne, da je prav, da se tistemu, ki se z lažjo na račun drugih želi politično okoristiti, naj se mu zgodi vse najslabše. Če je še živ, naj se mu sodi. Če je že mrtev, naj se cvre v peklu. Zgodovina naj se ga spominja kot lumpa in lažnivca.

Pa bil črn ali rdeč.
vidim
# 15.10.2009 ob 18:48
Nekaj se mi zdi odlično in to, da se bodo stvari kmalu vsaj delno razsvetlile.
Po tem pričakujem, da bodo akterji žaljivih obdolžitev (ki so morda sami dobili ves denar) dobili vsaj eno pošteno s klofarjem čez rit.
Res komaj čakam trenutek, da jih peljemo skozi špalir in izpahamo prah.
cefizelj22
# 15.10.2009 ob 18:42
V ozadju je bil KUČANNNNN
olcar
# 15.10.2009 ob 18:39
Milan Marija Cvikel je v parlamentu trdil, da ima dokaze o tem kako je JJ prejel od patrije 20miljonov EUR.
Cvikl še vedno ni dokazal svoje trditve...
luxor
# 15.10.2009 ob 18:34
finski novinar je potrdil, da je to tisti ključen dokument!!!

hahaha! to je dokaz? dokaz česa? buhahaha!

Janše sicer ne morem videti, ampak to je pa bila tako očitna, izključno politična akcija, s strani naše levice, da je prav smešno.
rokipoki
# 15.10.2009 ob 18:25
@ Jethros: Pod tvoj prvi komentar - vsaj nekdo, ki pametno in racionalno razmišlja!!

@mojca111: a mi lahko poveš kakšne zadeve prihajajo na dan, da lahko zaključiš, da gre za politični konstrukt?? Kolikor vem je zadeva še v predkazenskem postopku; ko se ta zaključi in pride stvar na sodišče bodo pa vsi dokazi tudi javni, tako je povedal glavni finski preiskovalec, že kar nekaj časa nazaj!
R2D2
# 15.10.2009 ob 18:22
... in € so boljši kot FIM
R2D2
# 15.10.2009 ob 18:21
ja samo določeni so pa pokasirali in to kar izdatno !!!

pogodba je tako ayli tako urejena da se je ne da razdreti in penale bodo pa plačevali mi ..

in intenzivno bodo udrihsli čez to"komunajzarslo oblast" ki pa ima tukaj nič zraven
mojca111
# 15.10.2009 ob 18:17
"Če ni dokazov še ne pomeni, da ni kriv."

U, to je pa nekaj novega! Misliš rreči, če ni dokazov proti Janši?
mojca111
# 15.10.2009 ob 18:15
Če bi levica zares bila bitko proti poslu z patriami, bi takoj razdrla pogodbo, ko je prišla na oblast.
mojca111
# 15.10.2009 ob 18:12
ekreme, eno dejstvo se venomer ponavlja, da za vse očitano ni in ni dokazov.
mojca111
# 15.10.2009 ob 18:10
Zadeve, ki prihajajo na dan samo dodatno dokazujejo, da gre za pokvarjen politični konstrukt. Kdaj pa sledi zaslišanje Kosa, Cvikla in Potočnika?
Truga
# 15.10.2009 ob 18:05
Zdaj je jasno in svinje bodo objavljene poimensko. Mrtve in žive.
Jožeine
# 15.10.2009 ob 18:01
Še en dokaz več kako nesposoben politik je Kahel Ejavec. Če bi Kahl bil oproda ministru Zalokarju bi še razumel - pravniki na svojem področju. Torej potika se po stolčkih in področjih kjer nima pojma!
ekreme
# 15.10.2009 ob 17:57
Tri dejstva, ki se venomer ponavljajo:
1. Pri vseh nakupih orožja je zraven Janez Janša
2. Vsi ti nakupi so vedno skrivnostni in netransparentni
3. Janša nikoli ni nič kriv.

Če je bil posel s Patriami res tako čist in pošten: Naj odstranijo oznake zaupno in vsemu svetu pokažejo svoje ravnanje ob nakupu.

Janez Janša - afrodizijak za naivneže!
spremljevalec
# 15.10.2009 ob 17:43
@solinar - začela se je 2004 - zato, ker se je takrat pričela Patria pripravljati na posel v Sloveniji in ji je bil ponujen CEKUTA kot lobist. Preberi gornji članek.
solinar
# 15.10.2009 ob 17:37
Afera se ni začela 2004, takrat so se samo odločili da se bo šlo v nakup, začela se je 2006, in denar lahko čaka in čaKka, na računu v neki davčni oazi, pod tem ali drugim imenom, pod tako ali drugačno šifro, in čaka in čaka na boljše čase važno da je TAM.
visokepete
# 15.10.2009 ob 17:31
Ponovno so začeli maltretirati Janšo. Kriza! Pa smo spet tam.
mihas
# 15.10.2009 ob 17:27
Fantje brez žaljivk. Saj se samo pogovarjamo. Verjetno tako in tako noben nima nič od JJ ali pa od Boruta. Nekje pa moraš izrazit svoje mnenje...
rush1
# 15.10.2009 ob 17:24
chicago
Ti si mi že večkrat povedal, da sem pač neumnež ker sem drugačnega mnenja kot ti, tako da se ti ob tej priložnosti še enkrat zahvaljujem za tvojo žalitev. :)))
rush1
# 15.10.2009 ob 17:21
chicago
Glej, imam pač svoje mnenje. Če ni dokazov še ne pomeni, da ni kriv. Krivi so tako levi kot desni, kar se tiče afere iz 90. let. Prav tako verjamem, da je Janša v aferi Patria nedolžen, kar pa za sam posel ne morem trditi.
chicago
# 15.10.2009 ob 17:16
rush1 ravno toliko, da spoznaš kakšne neumnosti kvasiš
mihas
# 15.10.2009 ob 17:13
Naštel si kar nekaj priimkov, ki so bili domnevno vpletene v to, a le janši ob vsaki priložnosti očitaš vpletenost. Moje mnenje, res samo mnenje je, da so bili takrat v ta posel vpleteni vsi vidni predstavniki oblasti. Namočit so hoteli Janšo, a ga ne morejo, ker so tudi sami v tem. Pa pustimo vse to, ker ne bomo prišli do konca. Škoda, ker so včeraj Poljaki izgubili...
spremljevalec
# 15.10.2009 ob 17:12
Zelo zanimivo - kdor je včeraj gledal odmeve in izjave g. Praprotnika (enega glavnih protagonistov medijske vojne proti JJ tik pred volitvami) je lahko od njega slišal, da se je afera začela 2006.

Ni res afera se je začela pred volitvami 2004, ko so se odločili za nakup 8 - kolesnikov.
Očitno je eden glavnih akterjv Cekuta - od tu pa vodijo poti do Drnovška, Ropa... Očitno je levica imela dovolj informacij iz prve roke in je hotela (in uspelo ji je) zminirat JJ in desnico na volitvah. Narod je to vse popapal. Torej očitno je, da če je bila korupcija - izhaja iz levice (Cekuta in CO.). Lansirali so jo 'neodvisni' raziskovalni novinarji, Cvikl, Kos itd.
rush1
# 15.10.2009 ob 17:12
chicago
Toliko ne kot Janši.
R2D2
# 15.10.2009 ob 17:06
a mogoče tisti ki je EDINI "odletel" z Interpelacijo ?
chicago
# 15.10.2009 ob 17:05
rush1 saj je pa Jelušički že zginalo nekaj orožja
A6
# 15.10.2009 ob 17:05
Jethros
15. oktober 2009 ob 16:03

"Zakaj si je sedanja koalicija zaslužila zmago? Zato, da ima možnost pokazati alternativo, ko smo videli vodenje SDS vlade, ki pač, po mojem in mnenju mnogih drugih ni bila zrela za vodenje, ker aroganco, sprenevedanje in zavajanje nima prostora v vladi, čeprav je to tako ali tako prisotno. "

Ceprav se z zgoraj navedenim ne strinjam v celoti, priznavam pa, da so rezultati jansevo vlado malo zaslepili, smo sedaj vsi skupaj videli to alternativo o kateri govoris. zdaj pa naj ta alternativa spoka.
rush1
# 15.10.2009 ob 17:01
mihas
Kar se tiče orožarske afere iz 90. let pisnih dokazov ni. Šlo je za ustni dogovor in Janša bo kriv le če ga izda eden od akterjev, v kar pa močno dvomin. Kot drugo pa interesa za preiskavo takratne afere ni, ker so v njej sodelovali tako levi in desni, glavni akterji so bili Janša, Bavčar, Lovšin, Kacin pa tudi Kučan je verjetno kaj dobil v žep. Pa te tako vprašam: če bi danes na Brniku čudežno izginilo par ton orožja, kdo bi nosil splošno odgovornost? Verjetno obrambni minister a ne?? Sem siguren, da bi Jelušičevo dobesedno raztrgali. In kdo je bil obrambni minister takrat??
izo
# 15.10.2009 ob 17:00
jst ne vem, ampak očitno je mmc res janšev portal..
mihas
# 15.10.2009 ob 16:57
Jetros. Nisem rekel, da bomo dobili Patrie, kot nas je večina pričakovala. Bog ve kaj so Erjavc in njegovi svetovalci dejansko naročili, da ne govorimo kaj nam bodo dejansko dostavili. A eno leto nazaj, ko je bila sprožena afera o tem ni nihče govoril, govorilo se je le o podkupovanju in predvsem se je v to vpletalo Janšo in to malo pred volitvami. Možna varianta je, da dejansko ni imel s tem nič. Upam pa si trditi, da objektivno odgovoren za naročanje ni, lahko je subjektivno, ker je bil Erjavec minister v njegovi vladi.
Jethros
# 15.10.2009 ob 16:51
kmetozar:
Hehe, dobra ta ;)
kmetozar
# 15.10.2009 ob 16:49
Pa da ti še na žlahto odgovorim; glede na to, da je Slovenija v vsakem primeru en velik incest, sva verjetno v žlahti - tako med seboj, kot z J likom - tudi midva.
Jethros
# 15.10.2009 ob 16:48
mihas:
Preiskovalna komisija ni našla nič....preden so jo ukinili, so našli preseženo plačilo nekaj milijonov in podatek, da konzerve le ne bodo vse enake in s polno konfiguracijo, kot je do zadnjega trdil Erjavec. Obrambno ministrstvo pa je potrdilo, da dobimo res manjkajoče opremljene konzerve...si še upaš trditi, da niso nič našli?
Lepo je videti, kako nekateri vseeno skušate zavesti določena dejstva.
kmetozar
# 15.10.2009 ob 16:45
@sjefrojkaf: ... ti kar na dan z dokazi, če je kriv. Na domnevo krivde pa ne pristanem brez vsaj oprijemljivih indicev.

Sicer sem pa "s teme" zašel, ko sem repliciral Jethrosu. Moj prvi post je bil pa povezan s temo. Ko bodo ljudje enkrat dojeli, kaj je vredno in možno upoštevati in kaj so jajca - in to ne glede na to, kar bi radi slišali, se bo morda nivo debate spremenil.

Do takrat pa lahko vsak napiše neko neizvirno kvarisarkastično zbadljivko, na katero bodo somišljeniki izvajali bukkake.
mihas
# 15.10.2009 ob 16:43
Komaj čakam izsledke finske policije. Bojim pa se, da če Janša ne bo obtožen, da bodo Rush1 in njemu podobni še vedno trobili, da je kriv, ker oni vedo nekaj več. Preiskovalna komisija za orožarsko afero ni našla nič, a to ni pomembno. Sicer pa za pobudnike afere (Cvikel, Kos,...) ni več pomembno podkupovanje, ampak slaba kvaliteta Patrij in samo prazne lupine. Le zakaj?
Jethros
# 15.10.2009 ob 16:39
kralj matjaž:
A vmes ni nobenega? Le Janša in vaš KGB so tukaj? Če nisi opazil je kandidatov še kar nekaj, Cekuta, Riedl, Leban, Senica, Wolf. Ampak ne, če bo Janša nedolžen, je levica tista, ki je vse zrežirala, vključno s poštenim podjetjem Patria, ki je po navedbah fincev, s trdnimi dokazi res pošiljala podkupnine. Ampak ne dovoli se zmotit, to je le banalen podatek, važno je ali bo črno ali belo, čeprav imamo celo mavrico epilogov ;)
kralj matjaž
# 15.10.2009 ob 16:29
Počasi gre pravlica proti koncu. Bomo videli kdo bo odgovarjal. Janša zaradi podkupovanja, ali levica zaradi laganja, se oproščam zaradi napake.
Nekdopac
# 15.10.2009 ob 16:29
Da, to zaradi preiskave je lahko zelo dober razlog za odpoved tiskovke; a vendar bi to lahko sporočili javnosti.
blef
# 15.10.2009 ob 16:29
Finci ugotavljajo, da so jih naši namočli, iščejo poti za eleganten izhod, je pa problem, ker g. JJ preveč ve o avtorjih.
rush1
# 15.10.2009 ob 16:27
V tem poslu so več kot očitno bile hude nepravilnosti. V glavnih vlogah so bili po mojem Wolf, Leban ter Riegl. Janša po mojem tu ni imel prste vmes, ker tako naiven res ni. On je že itak dovolj zaslužil v orožarski aferi iz 90. let.
blef
# 15.10.2009 ob 16:22
Mislim, da bo po tiskovni konferenci Vlada prisiljena odstopiti. G. JJ je prišel do pomembnih podatkov zaradi naivnosti preiskovalca.
Jethros
# 15.10.2009 ob 16:15
mirela:
Navedi link do članka, kjer Pahor obtožuje Janšo v tej aferi. Verjemi, tega ni storil, čeprav hliniš po temu ;)
Švajger, Cvikl in Berglund...le ti so omenili njegovo ime. In ti bodo za krivo obtožbo odgovarjati, če bo zaključek tak, da je Janša čist kot solza.

Ja, malo je res čudno, da je odpovedal tiskovno konferenco, pa vendar si lahko to predstavljamo, da je zaradi želje finskih preiskovalcev. Po moje so zaželeli, da se ne daje večjih izjav zaradi interesa preiskave. Čim bodo spokali, pa bomo imeli cele reportaže, kaj se je na zaslišanjih dogajalo ;)
Nekdopac
# 15.10.2009 ob 16:11
Vse kar sem našel na odpoved tiskovke je tole:
Ljubljana, 15. oktobra (STA) - Novinarska konferenca predsednika SDS Janeza Janše o zadevi Patria, ki naj bi bila danes ob 14. uri v sobi 54/T državnega zbora na Šubičevi 4 je odpovedana, so sporočili iz SDS.
Če SDS ne bo sporočila, zakaj je to storila, si bo pač naredila zelo slabo reklamo.
mirela
# 15.10.2009 ob 16:10
Želi si tudi, da zaslišanje Janše ne bi imelo "niti kančka politične konotacije".

aja, a zdejle ne...kaj pa lansko leto pred volitvami...
Jethros
# 15.10.2009 ob 16:08
galoper:
Meja med provzijio in podkupnino je tako tanka, kot je med genijem in norcem.
Ko se v tej "proviziji" pojavijo nepravilnosti, ko se pojavijo ljudje, ki s poslom nimajo veze, ko se pojavijo papirji, ki pravijo, da morajo dobiti delež teh "provizij" in ko te iste osebe trdijo, da s poslom nikoli niso nič imele in danes ugotovimo, da je recimo ena od takih oseb Cekuta na papirju sodeloval...ti da misliti, če so to res bile le in zgolj provizije. Potem me zanima vloga Senice, ki naj bi bil pogajalec...koliko pogajalcev in posrednikov pa imamo že v tej zgodbi? Kolikor poznam naše poslovanje, sta dovolj dva, posrednik, ki ponuja in pogajalec, ki se pogaja za čim boljšo ceno. Torej, ne vem kaj je počel Erjavec v tej zgodbi, če so posel vodili drugi. Ne razumem, čemu plačujemo iz javnih financ vse svetovalce in pravnike, ki jih imajo ministrstva na razpolago, če moramo imeti pogajalce in posrednike.
Preveč je nejasnosti, da bi se temu reklo preprosto "provizija".
sjefrojkaf
# 15.10.2009 ob 16:05
kmetozar

a si v žlahti z JJ-jem, da tako nalagaš vse kaj druga razen o bistvu teme ? Glede prodaje orožja pa raje ne bomo , a ne. JJ itak ni nikoli nič kriv.
Nekdopac
# 15.10.2009 ob 16:04
Tudi meni je zanimivo, da je Janša odpovedal TK? Je vsaj obrazložil zakaj?

P.S.: pa nisem levak :P
Jethros
# 15.10.2009 ob 16:03
kmetozar:
Saj razumem tvoje kritike in jih tudi spoštujem. Nestrinjanje je nekaj povsem običajnega, saj nismo opice, ki počnejo iste zadeve, ker so pač "omejene". Smo jim pa podobni, ker se kregamo za ene in iste banane ;)
No, najde se tako na eni in drugi strani, ko se določene like, kot jim praviš, brani do onemoglosti. Sam sem GG branil pri tisti laži v točki, kjer ni zakonsko nič spornega, da se pa politki lažejo, je pa na žalost vsakdanja praksa. Ker se pa sedaj odvija tisti posel s študentskimi boni, je sum klientelizma za moje pojme potrjen, torej je čas, da se našega ministra G začne malo nadzirati. O generalnem sekretarju nimam dobrega mnenja, mu pa dajem prav, ko je s svojimi ugotovitvami dejansko imel prav v točki o preplačanih konzervah, kar je potrdilo obrambno ministrstvo.
Moj zaključek je pač tak, kot ga vidim, da bi moral biti, kakšen bo, pa še finci ne vedo, kaj šele sodniki.
Da bi pa sedanja vlada padla, pa ne bi bil tako pesismist, pritisk javnosti ob ugotovitvi, da je to res bila zarota, ne bi dovolil obstoj take vlade! Če bi hoteli rešiti vsaj tisti % svoje riti, da sploh ostanejo v politiki, bi morali vlado razpustiti sami in predlagati predčasne volitve, s katerimi bi se strinjalo 99,99% Slovenije, tista tisočinka procenta, bi pač bili strankarski kolegi iz koalicije.

Zakaj si je sedanja koalicija zaslužila zmago? Zato, da ima možnost pokazati alternativo, ko smo videli vodenje SDS vlade, ki pač, po mojem in mnenju mnogih drugih ni bila zrela za vodenje, ker aroganco, sprenevedanje in zavajanje nima prostora v vladi, čeprav je to tako ali tako prisotno. Pa vendar so te "kvalitete" tolikokrat pokazali, da je bilo že žalostno. Opozorila o revščini so jemali s posmehom, danes pa iste plače označujejo za Pahorjev greh? Predrznost, ki nima meja. Žal, samo zato Janša ni dobil večino glasov, ker vodi oblastiželjno politiko in ne politiko dobro za narod.
galoper
# 15.10.2009 ob 16:02
@kmetotar<--- ljudje so kot ovce (95%) in volili so manekensko figuro, ne znanje in sposobnosti, ki so potrebne za takšno delo.

Komentatorji ne znajo ločiti provizije - ki je na zahodu normalni del poslov in podkupnino. Tudi abnormalna provizija je lahko podkupnina.
kmetozar
# 15.10.2009 ob 15:54
Glede plač ... Folk, ki razmišlja na način, kot razmišlja pretežni del Slovencev, bo v končni fazi zadovoljen, ko bodo imeli vsi enake plače, pa četudi bodo na nivoju žepnine. In "ukrepi" te vlade tudi deklarativno sledijo takšni logiki. Od ukinitve koncesij v javnem zdravstvu (ja, koncesionarji ostanejo del javnega zdravstva ...) do monopolizacije lekarn ... do iracionalnih subvencij, enkratnih podpor in podobnih sranj.
kmetozar
# 15.10.2009 ob 15:47
In dejansko brez Patrie (in bedastega odziva s strani takratne vlade) ne bi šlo. Vendar se mi zdi neokusno, da vse od druge svetovne vojne naprej pri nas kot glavnega krivca vedno prikazujemo tistega, ki se slabo odzove, ko ga nekdo drug prej namoči. Izvirni greh je vedno jasen.

In tisti, ki nekoga namoči iz prve, ni doslej še nikoli odgovarjal.
kmetozar
# 15.10.2009 ob 15:44
@Jethros: Menim, da epiloga ne bo, razen v kolikor se bo Wolf skeširal s tožbami v tujini in bodo te pripeljale do civilnih odškodnin. Če tak epilog akceptiraš.

Sicer pa sem z "levaki" tokrat mislil komentatorje, ki kljub očitni odsotnosti dokazov, absolutno nesposobnim kadrom (za razliko od relativno nesposobnih prejšnje vlade) in transparentnemu zavajanju ... še vedno ne le pljuvajo po osovraženem J liku, pač pa tudi za vsako ceno zagovarjajo imbecile formata generalnega sekretarja naše kvazi vlade ali pa pokvarjenjake omejenega dometa a la G lika. Pa nisem blazen fan W lika, vendar se o imbecilnosti C lika z njim povsem strinjam.

Moraš pa priznati, da je termin "levak" res zelo priročen, še posebej za slovensko okolje. Po svoje drugih niti ni na vidiku, vendar s to besedo lažje označiš tiste, ki se za leve tudi deklarirajo.

S tvojim zaključkom se ne strinjam, politični "levaki" namreč za konstrukt (v kolikor se izkaže oz. dokaže) ne bodo odgovarjali, ne politično ne kazensko. Morda civilno.

Raje mi naj kdo pove, zakaj si je zdajšnja koalicija zaslužila zmago na volitvah. Nagonsko stališče, da si je Janša zaslužil poraz, poslušam že od 2004 naprej. 30% ljudi je volilo SD. Mi lahko kdo pove, zakaj? Tokrat sem mnenja, da ni človeka ali božanstva, ki bi lahko politiko in vsa z njo povezana področja vodil tako katastrofalno kot tale kvazikoalicija.
Jethros
# 15.10.2009 ob 15:33
kmetozar:
Povej mi nekaj, ti res verjameš v besede, ki jih tukaj spisuješ? Kaj ima pa sedanja vlada veze s plačami delavcev? A jih je Pahor znižal? Kot se spomnem, so plače v najboljšem gospodarstvu, s katerim se je JJ hlvail, bile popolnoma enake. In če si pozabil, mu je Tavševa mahala s položnicami o neživljensko majhnih pokojninah, na katere se je seveda premier Janša smejal. A sedaj pa trobiš tukaj, kako smo lahko hvaležni tej vladi za stanje kakršno je? Če ne bi bilo krize, bi bilo popolnoma enako, mogoče tudi bolje, če bi bilo brez krize slabše, bi ti pa pritrdil, da imamo na oblasti totalne nesposobneže!
Sploh ne kažete interesa po pravičnosti, enakosti in predvsem resnice. Vam je samo pomembno, da sedanja oblast pade in da se vrne veliki J, ki je bil tako sposben, da je pustil za sabo...kaj že? Polna usta samohvale je imel, nič drugega, DARS se je zadolžil, kljub neštetotim projektom, SŽ so v propadu, Intereuropa je v minusu, Luka Koper ima primanjkljaj, HIT je v rdečih številkah, IUV je pokopan, Mura je pokopana, vi pa dalje po Pahorju. Res vsa čast, da niste sposobni ene normalne kritike ampak le eno in isto lajanje, češ, vsega so oni krivi. Poglejte si malo firme, ki sem naštel...od DARSa do HITa so bili Janševi kadri, kadri, ki so zafurali MILIJONE evrov, pa vas ne briga, ker so Janševi! Če bi to bili kadri Pahorja, pa vi bi že zahtevali odstrel, kaj ni to zanimivo?

Kakorkoli, zanima me le epilog te afere, glede na to, da so prišli finci k nam lahko res upamo, da bodo zadevo rešili, pojasnili celoten potek, zgodbe in potrdili resnico, kakršnakoli je. Če bodo finci dejali, da ni bilo nepravilnosti in je zgodba pricurljala zaradi določenih ljudi iz Slovenije s pomočjo novinarja, lahko res govorimo o zaroti in potem lahko sedanja vlada pade in imamo nove volitve, odgovorni za blamažo 1.vrste pa v zapor, kdorkoli to je!
Če pa se podkupovanje potrdi, potem upam, da boste toliko močni, da boste priznali, da ste eno leto trobili fantazije SDS štaba, ko vam je s to teorijo zarote napolnil glavo. Če je Janša vpleten ali ne, bomo videli. Vsekakor pa bo nekdo moral odgovarjati, z ene ali druge strani!
szajec
# 15.10.2009 ob 15:33
Hmm, cudno: Janezek odpovedal novinarsko konferenco? To je pa nekaj novega; pa ne, da mu je zmanjkalo besed...?
kmetozar
# 15.10.2009 ob 15:16
Jao, levaki imate točno to, kar si zaslužite, če ne še preveč, s tole vlado. Ampak za del preostalih mi je pa žal. Morda bi bilo res treba v tujino, pa harajte z nasmehom na ustih, plačo dvesto evrov in omejenimi pokvarjenci, ki vas bodo odirali in vam prodajali svoje škart izdelke in storitve.
neo321
# 15.10.2009 ob 15:11
leve ovce, pa itak ne zmorejo nič razmišljati, ker imajo vse oprane možgane. Šola in ves družbeni red je za to nekdaj zelo uspešno skrbel... Žal, vsem niso mogli totalno oprati možganov. Žal nekateri še danes mislijo, da bodo ista sredstva javne diskvalifikacije še vžgala. Toda folk ni več tak neumen.
Saj vidijo tajkuna GG v vladi, kako si rihta milijonske posle za svojo firmo.
Vidijo, da vlda nameni celih 30 mio za razvoj Pomurja, in hkrati da svojemu podmladku na razpisu pa miljon evrov za aktivno državljanstvo. Zanimivo, ni kaj! In levaki bodo še zmeraj ploskali vsem tem neumnostim sedanje vlade.
neo321
# 15.10.2009 ob 15:04
Ta afera je politično zmotivirana, da so levaki dobili oblast. Na koncu pa ne finci, ne naši preiskovalci ne bodo našli nič oprijemljivega. A bo potem vlada Boruta Pahorja, ki je s prevaro prišla na oblast odstopila???

Že dobro leto imajo levakii oblast, pa zanimivo, Janši niso še ničesar očitanega dokazali. Če bi imeli le en sumljiv papir, bi namreč s tem mahali in s podkupljeno sodno vejo oblasti (višje plače za 25%) Janeza Janšo že tudi spravili za zapahe. Tako pa nič od nič. Sam blef... In nategovanje slovenskega folka!
Tjunin
# 15.10.2009 ob 14:53
Naj ga kar odpeljejo; bomo videli, kako bodo izgubljene ovčke tavale in iskale novega "dušnega pastirja"
opa: tistega, piha na dušo :))
ribi
# 15.10.2009 ob 14:43
Nič ne bo iz vsega tega.
Ta zadeva je pri nas zrasla na zelniku nove vlade.
-mikos-
# 15.10.2009 ob 14:28
Mala siva podgana, kaj pa voluhar ???

Ta dela počasi, počasi, počasi ?????
pinokioc
# 15.10.2009 ob 14:26
Tale Patrija je nateg, sedaj se samo odvija proces prelaganja odgovornosti.
Na koncu bo kriv kakšen administrator na ministrstvu ali kamerman finske televizije.
In kaj vemo o poslu Patrija?
Je zaključen? Imamo to kar smo naročili in plačali? Smo rabili to kar smo naročili in plačali IN NE DOBILI?
Dejte ga srat, naj gredo v zapor vsi tisti, ki so govorili o najbolj transparentnem poslu do takrat, tudi vsi ki so prejemali morebitne podkupnine.
Posel bi morali razveljaviti že samo zaradi astronomskih provizij, ki so pripadle ne samo enemu osebku, kar nekaj jih je.
Pa kdo se zdej norca dela iz nas?
Pahor, ki ne namerava dajati potuhe Muri zaradi brezizhodnega polozaja podjetja, ali ustvarjalci posla Patrija?
Dejte mal razmišljat, denarja je dovolj, samo razporediti ga ne znamo. Zakaj? Ker nimamo diktature in ker se vsak kreten vmešava v politiko in biznis.
kozi
# 15.10.2009 ob 14:20
Stavim pivo, da noben ne bo kazensko odgovarjal...
Ne Janša ne Pahor.... Siva megla se bo samo prestavila na naslednje volitve....
Takrat bo ravno konec Kmetije slavnih in bo množica zahtevala iger.... kruha pa ne bo.
pinokioc
# 15.10.2009 ob 14:18
počakajmo da strokovnjaki opravijo svoje delo.
R2D2
# 15.10.2009 ob 14:12
no saj bomo slišali + kdo je za to kriv + nove volitve + ....
arlequin
# 15.10.2009 ob 14:12
Hm, že drugi retorični spodrsljaj v 48 urah:
Zakaj je potrebno g. Pahorju reči, da morebitno zaslišanje g. Erjavca za njegovo ravnanje kot premierja ne bo imelo nobenih posledic?
galoper
# 15.10.2009 ob 14:12
Kot kaže, Pahor nekaj ve o zadevi, torej na zaslišanje z njim.
spf xxii
# 15.10.2009 ob 14:11
Ko bo ta vlada antislovenska padla bo Sloveniji še večje rajanje kot je bil ob padcu berlinskega zida
R2D2
# 15.10.2009 ob 14:11
Le zakaj se sprašujem ... ???
pajon
# 15.10.2009 ob 14:10
Kmalu bo resnica prišla na dan, da za to svetovno afero stoji politika - leva politična opcija s Cviklom, Pahorjem, Kosom Potočnikom na čelu, kateri so pomagali Pahorju priti na oblast in rušiti takratnjega predsednika vlade Janeza Janšo...tik pred volitvami ali prosto po Kučanu, ki je dober mesec pred volitvami javno napovedal VELIKI POK..a kje obstaja ta posnetek???
PICENG
# 15.10.2009 ob 14:09
Najprej napovedana, nato odpovedana tiskovna konferenca. Verjetno je Barbara zatrdila, da bo temeljito izprašala vse finske preiskovalce in Interpolove sodelavce.
franzz
# 15.10.2009 ob 14:07
Želi si tudi, da zaslišanje Janše ne bi imelo "niti kančka politične konotacije".

Verjamem, da si to želi, ker ne vem, kako bo lahko še naprej zagovarjal pohlepnega tovariša Cvikla in s tem kompletno vladajočo nomenklaturo.
Alchemist
# 15.10.2009 ob 13:58
Celo?
Kazalo