SP v hokeju 2010

Poudarki

  • Slovenija po drami premagala Veliko Britanijo
  • Napad Jeglič-Tičar-Urbas dosegel tri gole
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,5 od 50 glasov Ocenite to novico!
Žiga Jeglič
Krik zmagoslavja Žige Jegliča po zares inteligentnem golu. Foto: Iztok Novak
Jan Urbas
21-letni Notranjec Jan Urbas, doma iz Dolenje vasi pri Cerknici, bi lahko šel po poteh najboljšega slovenskega hokejista Anžeta Kopitarja. Urbas je član švedskega drugoligaša Malmöja, s 192 centimetri višine pa ima več kot primerno postavo za trde boje v Ligi NHL. Foto: Iztok Novak
Navijači
Urbasovi navijači "opozarjajo" komentatorja Andreja Stareta, da Jan ni Ljubljančan. Nazadnje je za mladince Olimpije igral v sezoni 2006/07, nato pa se je preselil na Švedsko. Foto: Iztok Novak
Slovenija
Slovenski hokejisti imajo kljub izgubljeni točki še vse v svojih rokah. Foto: Iztok Novak
Luka Vidmar
Za branilca Luko Vidmarja je prvenstvo zaradi izpahnjene rame že končano. Foto: Iztok Novak
VIDEO
Risi ostajajo neporaženi

Dodaj v

Mladi rod rešil slovensko barko

Britanci izenačili 52 sekund pred koncem
20. april 2010 ob 20:00,
zadnji poseg: 20. april 2010 ob 22:17
Ljubljana - MMC RTV SLO

Dramatična tekma slovenskih hokejistov proti Veliki Britaniji se je končala srečno za rise, saj je Žiga Jeglič v 2. minuti podaljška poskrbel za zmago s 4:3.

22-letni Jeseničan je mojstrsko zadel iz mrtvega kota, potem ko je ustreli v levo drsalko vratarja Stephena Murphyja, od katere se je nato plošček odbil v mrežo. To je bil večer mladega tretjega napada slovenske reprezentance, Jegliča, Jana Urbasa (21 let) in Roka Tičarja (20 let), ki je dosegel tri od štirih slovenskih zadetkov. Trdoživi Britanci so izenačili le 52 sekund pred koncem rednega dela, potem ko so iz igre potegnili vratarja. Končno razmerje strelov je bilo sicer krepko na strani risov: 35:20.

Naveza Jeglič-Urbas prebila britansko obrambo
Britanci so bili v uvodnih minutah nevarnejši nasprotnik. V 5. minuti je bil izključen Žiga Pance, na slovensko srečo pa Otočani niso izkoristili prednosti igralca več. Na drugi strani je v 9. minuti Murphy odlično posredoval po strelu Tomaža Razingarja. Murphy je ustavil tudi poskus Tičarja malo pozneje. Slovenci so povedli v 19. minuti, ko je ob igri 5:4 zadel Urbas. Robustni, 192 cm visoki hokejist iz Dolenje vasi pri Cerknici je pred golom prejel podajo Jegliča z leve strani in v drugem poskusu matiral Murphyja. Razmerje strelov po 1. tretjini je bilo 10:5.

Milovanovič natančen z modre črte
Uvod druge tretjine so zaznamovale številne izključitve na obeh straneh. Ob igri 4:3 v britansko korist se je v protinapadu ponudila priložnost Žigi Pavlinu, čigar strel je po posredovanju Murphyja ustavila vratnica. Zato pa je bil bolj natančen v 30. minuti Jakob Milovanovič, ki je nasprotnega vratarja premagal z natančnim diagonalnim strelom z modre črte. Plošček je končal v mreži za desno vratnico. Dinamična igra na obeh straneh je do konca tretjine postregla še z nekaj priložnostmi, a se mreži nista zatresli. Razmerje strelov v 2. tretjini - 14:4 - priča o premoči risov.

Dva gola Britancev v 22 sekundah
V zadnjem delu se je v 45. minuti priložnost ponudila Marcelu Rodmanu, a je - resda skoraj iz mrtvega kota - zgrešil prazna vrata. Malo pozneje pa pravi šok za rise. Že 10 sekund po izključitvi Grega Kužnika je Ashley Tait po uigrani akciji iz neposredne bližine matiral Hočevarja za 2:1. Še ena hladna prha je sledila 22 sekund pozneje, ko je Mark Garside s strelom kakšen meter od modre črte premagal Hočevarja, ki je bil pokrit.

Phillips v polno 52 sekund pred sireno
Zadetek je predramil varovance Johna Harringtona, ki so pritisnili proti gostujočim vratom in v 52. minuti poželi sadove. Sijajno akcijo Urbasa in Jegliča je s strelom pod prečko končal Tičar, ki je na daljši vratnici sprejel podajo Jegliča. Po zadetku se je Slovenija pomaknila nekoliko nazaj, kar je pomenilo težke trenutke za Hočevarja, ki je snel "zicer" Jasonu Hewittu. Minuto in pol pred koncem so se Otočani odločili zaigrati brez vratarja. Veliko hazardiranje se jim je kmalu obneslo, saj je Jonathan Phillips ob zmedeni slovenski obrambi izenačil. Le 52 sekund pred sireno!

V podaljšku je najprej strel Andreja Tavžlja ustavila prečka, malo pozneje pa je za veselje okoli 3.500 navijačev poskrbel Jeglič. V sredo se bo Slovenija pomerila z Južno Korejo, ki ne bi smela biti pretežak zalogaj.

SVETOVNO PRVENSTVO DIVIZIJE I

SKUPINA B

3. krog:

SLOVENIJA - VELIKA BRITANIJA
*4:3 (1:0, 1:0, 1:3)
3.500; Urbas 19., Milovanovič 30., Tičar 52., Jeglič 62.; Tait 46., Garside 46., Phillips 60.
* - v podaljšku

Streli: 35; 20
Obrambe: Hočevar 21; Murphy 18
Izključitve: 16 min; 22 min
Najboljši igralec: Urbas

JUŽNA KOREJA - POLJSKA
2:5 (1:3, 1:1, 0:1)
Song 8., Čo 34.; Laskiewicz 4., Kotlorz 8., Dziubinski 20., Rzeszutko 37., Wajda 56.

MADŽARSKA - HRVAŠKA
8:0 (3:0, 5:0, 0:0)
Vas 4., Pekete 4., Peterdi 16., 25., 33., Ladanyi 27., Svasznek 30., Magosi 33.

Lestvica:                           
MADŽARSKA 3 3 0 0 0 18:2 9
SLOVENIJA 3 2 1 0 0 17:6 8
VELIKA BRITANIJA 3 2 0 1 0 9:6 7
POLJSKA 3 1 0 0 2 7:11 3
JUŽNA KOREJA 3 0 0 0 3 5:11 0
HRVAŠKA 3 0 0 0 3 2:22 0
A. V.
Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
listek
# 21.04.2010 ob 15:12
Bl bo problem, če dons VB nabriše madžare... Pol smo res v riti...
HKJ5880
# 21.04.2010 ob 14:57
stewie

pomojem odloča razlika o golih, sj takrt smo mogl estonijo premagat 12:0 če smo hotl napredvt
stewie
# 21.04.2010 ob 14:45
Eno vprašanje, nisem tega nikjer zasledil, pa tudi ne ljubi se mi brati vseh 10 strani komentarjev - recimo, da naši danes komot premagajo Južno Korejo po rednem delu, Madžari pa V. Britanijo, v petek pa naši Madžare po podaljških ali pa kazenskih strelih, tako da imata obe ekipi enako število točk - kaj tu odloča potem: medsebojni izid ali razlika v golih?
HKJ5880
# 21.04.2010 ob 14:22
Slovenija,slovenija,slovenija!!!!!!!
teamgeist
# 21.04.2010 ob 13:22
@ sporties!

pa ka pol če sem sezonc, namreč nisem z LJ (hvala bogu), in se mi zdi zelo podlo da ti kasirajo ob taki uri!
Ko je blo SP 2007 sem mel na istem mestu parkiranga ko zdaj pa nisem plaču nič!
model
# 21.04.2010 ob 10:39
hočevar je zame itak rupa. zadnjo sezono na jesenicah je imel odstotek tm nekje okrog 89%. za njega sm vedu da ni presežek vratarja. dobr bi bil le kristan, če bi se do konca posvetil hokeju. ta mladi so pa žal še neizkušeni. če bi imeli vratarja kova grumet-moris bi blo drugač.
friks
# 21.04.2010 ob 10:38
Naši imajo v petek popolnoma realne možnosti za zmago nad Madžarsko. Če bodo igrali tako kot znajo do zadnje sekunde, bomo spet med elito.

Pa malo več podpore in manj kritiziranja prosim.

Slovenija v A, Slovenija!!!
piatim69
# 21.04.2010 ob 10:18
..v petek nas bo v dvorani menda pol pol....sploh mi ni jasno,kako se lahko dopusti nekaj takega,da gostujoci navijaci pridejo do takega stevila vstopnic...morala bi biti tista kvota nekaj procentov in to je to....zdej se bom pa v petek pocutu kot bi bil v budimpesti..lol....in verjetno nasi igralci prav tako..upam,da bomo vsaj tisti,kar nas bo,tapravi in da se bo navijal kot se zagre!
piatim69
# 21.04.2010 ob 10:14
sej ni res..admini so mi zbrisal komentar;harrington go home......kaj pa je v tem tako grdega,prostaskega ali pa spornega?
janbac
# 21.04.2010 ob 09:57
Važno je, da so zmagal. :D
sporties
# 21.04.2010 ob 09:37
teamgeist...točno se vidi da si sezonski navijač oz. da si bil na tekmi prvič......če bi redno hodil na tekme bi bil o tem že zdavnaj obveščen!?
janey
# 21.04.2010 ob 09:34
"trener"
nč od tega
gapek
# 21.04.2010 ob 08:59
Takšne tekme in takšne zmage so glih prav za našo mlado ekipo. Zamislite, da bi vse pregazili, se že vidli v Eliti in potem bi nam Madžari odčitali lekcijo...
Potrebno je fajtat do konca, do zadnjega piska in še po njem. Mogoče bo pa tega Madžarom primanjkovalo... Nekako si še ne morem ustvariti končnega mnenja o trenerjih. Boli pa dejstvo, da imamo tako nesposobno vodstvo, da pustijo trenerja, katerega se moramo sedaj najbolj bati. Problem niso Madžari, problem je Sator.

Upam, da je včerajšnja tekma bila zadnje opozorilo našim igralcem, in da so se tudi z zmage kaj naučili. Jasno je, da nas Urbas, Tičar in Jeglič ne bodo mogli sami pripeljati v Elito.
deanozaver
# 21.04.2010 ob 08:50
navijanje je pa letos živi obup. tako, da naši skoraj nimajo nobene prednosti domačegaterena- edino niso na tujem. enkrat bo boljše...
DR12
# 21.04.2010 ob 08:43
Trenerja sta bedna. sploh pomočnik trenerja, ki naj bi zbiral igralce oz. črtal iz seznama. sploh ne vem zakaj je treba prvlečt te k igrajo v italjanski in francoski ligi k se tam igra počasnejši hokej. namest šivica bi komot igral goličič J. pa tudi Murič bi koga lahko nadomestil. v obrambi je Cvetek svetlobna leta pred Tavžljem, še Groznik ga bo hmal dohitel... Pavlin je tudi "napredoval" v Italiji.
pa verjamem, da majo tudi na Jesenicah kar nekaj boljši fantov od teh k igrajo v italijanski oz. francoski ligi.
matevzz
# 21.04.2010 ob 08:23
''Trdoživi Britanci...'' tole me je pa spravl v smeh! včerajšnja tekma, razen zmage, je bila čista polomija. s tako igro ne bomo kos Madžarom. edino sreči in zelo slabi igri Britancev se lahko zahvalimo za zmago.
andro66
# 21.04.2010 ob 08:16
teamgeist
21. april 2010 ob 07:35
Prijavi neprimerno vsebino
Pozabu sem dopisat da nam je Janković kasiral parkiranje. mater mu.....

Edin prav, bodo ljubljančan saj peš šli do dvorane, al pa na trolo šli, pa bodo drugi, k s kje drugje pridejo gledat, imel kje za parkirat!!
Babsi
# 21.04.2010 ob 08:13
Mene so razočarali nosilci igre. upam, da se zbudijo do petka! Drugače bo težka.
Laskodrinker
# 21.04.2010 ob 07:45
Nič ne bo z uvrstitvijo v A skupino, če pa bi nam slučajno uspelo, bo to drugi "miracle on ice".
Osnovni vzrok za slabe igre so katastrofalni branilci, ki po pravilu zgubljajo puck v obrambni tretjini. Kaj pomaga garanje mladih napadalcev, ko pa potem napake bekov vse izničijo.
Katastrofalno igrajo tisti, ki naj bi bili nosilci igre - brata Rodman, Hebar, Razingar....
teamgeist
# 21.04.2010 ob 07:25
Naši niso odšpilal boh ve kaj dobro, apak dobro se je izšlo, Navijanje v dvorani je blo tak tak, ampak je blo vredu, AMPAK DA TI JANKOVIĆ PARKIRANJE OB 22:30 NEPRECENLJIVO!!! (Pa še en parkomat je sam delu)

Dajmo slovenci še mađare pol pa naprej!
knjiga5
# 21.04.2010 ob 07:10
Sem dvakrat ugasnil...vseeno,hvala za lepo tekmo !
tentacle
# 21.04.2010 ob 01:23
bla bla bla.... VB je vredna tok kokr so mel sreče dat 3 gole iz 10 šans na tekmi. to se jim je usral. napake se bojo vedno dogajale. naši so dominiral in to se je lepo videl. da pa je prvi napad zatajil je pa lahko slab dan. rodmana pa ste se borila in sta to tud kazala, pač jima ni šlo. imamo pa širino in vsi šterje napadi so konkurenčni.
listek
# 21.04.2010 ob 01:17
Evo, še mnenje nekoga, ki je bil na tekmi...
Rodmana, sploh David igrata za en k**ac. Lahko se je trudt za en klinčev Dunaj, za Slovenijo je pa to pretežko, a ne? Da ne govorim o Heringtonu, skor celo 3/3 je bil na ledu napad Tičar, Jeglič, Urbas, ni čudn, da smo ga fasal v zadni minuti, ko je blo treba samo dobit buli in zadet prazno mrežo nasprotnika...
Besn sm biu ko ris (sarkazem na polno)!!! To, da grejo naši v 22 sekundah zajebat vse za kar so garal 2/3 je polom, ki se lahko primerja samo še z debaklom Slovenija:Ferski otoki v fuzbalu...
Jutri grem na tekmo Mad: VB, navijat za Madžare, ki si po videnem dejansko zaslužni elitno skupino. Sploh pa morjo oni premagat VB, da mi sploh loh še razmišlamo o eliti. Naši na žalost še niso dost zreli zanjo (za elito). Niti pomislt si ne upam, kako bi naši zgledal s tako obrambo, s takim pristopom in tako igro med elito... Žou, taka je naša realnost...
VB me je dejansko pozitivno presenetla. V preteklosti (vsaj v zadnjih parih letih) smo jih z lahkoto premagovali, zdej pa nuben ni prčakvov od njih kej dost, pa tole... Sm veseu za njih, za ns pa... Žou, zgleda, da bomo mogl še kšn let počakat...
Pa ste mi nekateri limal minuse ob mojih skrbeh o Madžarih... Na VB niti pomislu nism, pa so ns že oni presenetl...
tentacle
# 21.04.2010 ob 01:16
dobr so igral... prvi napad se bo sprostil prot madžarom in to je to. kwa jamrate od britancev smo bli boljši za razred samo so bli britanci zelo zelo disciplinirani in so čakali na priložnosti, ki so jih izkoristli, igrali so popoln obrambni hokej, tazga k bojo hrvati čez neki let igral, to so zajebane situacije in je pač treba zvišat odstotek uspešnosti pri strelih na gol. kopitar + muršak u napadu bi se pa sprehodil čez tole B grupo...
tentacle
# 21.04.2010 ob 01:12
stare - anglež si ti oziroma se delaš angleža.
kopibrejk
# 21.04.2010 ob 00:57
Pero29, se strinjam.
Svetovno prvenstvo, ki se igra vsako leto (tako kot v hokeju), je popolna marketinška oslarija, ki zaradi vsakoletne repeticije zgubi svoj draž. Če bi se igralo vsaka 4 leta, kot npr. fuzbal, bi se tudi ligaška tekmovanja lahko prilagodila - nenazadnje se tudi nacionalne nogometne lige adaptirajo na prestižni dogodek. Pa še v 'I love this game' so se že - kje je kleč pri hokeju?
friks
# 21.04.2010 ob 00:56
Uf, sem bil na tekmi in navijal, da se je kar kadilo:)

Naši so bili v prvi dve tretjini dosti boljši, potem pa so spet popustili. Škoda za izgubljeno točko, ampak kljub temu čestitke za borbo. Zdaj nas pelje naprej le zmaga proti Madžarom (predvidevam, da bodo uspeli premagati utrujene Angleže). Še vedno mislim, da nam bo uspelo!!!
SLOVENIJA!!!
ceski plehanec
# 21.04.2010 ob 00:48
Pa dejte nehat že, sej so sami mladi. Carji so, že da se borijo za elitno divizijo. Moramo biti še kako ponosni na vsako zmago.
faracajg
# 21.04.2010 ob 00:43
Kr težko je blo gledat dons naše kako se mučijo z britanci! S takšnim pristopom starejših igralcev, ki naj bi bli jedro ekipe, proti Madžarom nimamo kj za iskat.
Mislim pa da si po do zdaj prikazanem niti ne zaslužimo A skupine, saj si ne morem predstavljat kako bi igrali proti nasprotnikom, ki so za dva ali tri razrede boljši od Britancev in Poljakov, kaj šele proti svetovnim hokejskim velesilam...
Veseli pa dejstvo, da se mladi razvijajo v vedno boljše igralce in bojo čez leto dve tvorili udarno jedro reprezentance in se bo raznim Rodmanom, Kranjcem in ostalim bolj ali manj nezainteresiranim "starcem" lahko reklo adijo.
V prihodnosti vidim glavne igralce v mladih tipa Jeglič, Tičar, oba Panceta, Urbas, Muršak, Pajič, tamal Goličič. Sila in Pintarič na golu. Gregorc... in še so odzadaj mlajši ki igrajo dobro po mladinskih ligah po Evropi... za prihodnost in A skupino se z temi mladci ni bati, prej bo treba zamenjat vodstvo HZS, tako da bo ekipa sestavljena glede na kakovost in ne glede na priimek katerega igralca.
Toming
# 21.04.2010 ob 00:30
Mislim da ni vse tako črno, dejstvo je, da smo vse bonuse pokurili sedaj gre zares. Če je tako kot pravite, potem ta izubljena pika ni usodna, saj itak v vsakem primeru bi morali premagati Madžare ne glede kako ali v rednem delu ali podalšku. Verjetno pa tudi Madžari niso noben bav bav, te visoke zmage nad Poljaki so pomoje le navidezne. Poljaki so bili po porazu z nami precej zmatrani še bolj pa verjetno razočarani, saj v podzavesti vedo, da je konc, da so izpadli iz boja za vozovnico v A, nekaj podobnega bo verjetno jutri z Britanci, verjetno jim je sedaj vse padlo dol po porazu, no ja eno točko so le dobili morda pa tudi še niso vrgli puško v koruzo. Da Madžari niso glih nek strah in trepet kaže tista tekma z Korejci kolk je že blo skromnih 4:2. Korejci so bili takrat maksimalno motivirani, ker je bila to njihova prva tekma bili so torej brez poraza in iztržili so soliden izid. Ne bo tako lahko vendar ob bučni podpori iz tribun verjetno znamo uspet, mladinci so našpičeni že sedaj in želni A skupine, sedaj je potrebno le nekako prebudit stare mačke =) kot so Rodmani, Raza in ostale izkušene, da vendarle na odločilni tekmi v petek pokažejo mojstrstvo in rezultat je zagotovljen. Kaj ene Madžare pa bomo ja premagali, sam zamislite si kakšne težave bi bile šele z Avstrici, ki pa smo jih tudi že premagali ali kom podobnim.
DnB
# 21.04.2010 ob 00:17
Miki to si pa tko napisal, kakor da si zelo jezen na njega. Privoščimu mu raje in zaželimo mu še mnogo končnic pa četudi repka zaradi tega trpi. Kolikor on že samo s svojimi uspehi predstavlja Slovenijo v svetu, jo nobena uvrstitev v elitno skupino hokeja repke ne.
miki331
# 21.04.2010 ob 00:13
Kopitarja smo zadnjič videli v Ljubljani kdaj 3 leta nazaj? Pripravite se da ga lep čas ne bo v slovenskem dresu je predober in večletne končnice mu ne uidejo, kjerkoli bo igral.
Morate vedeti da NHL ni NBA in SP divizije B ni SP ali EP v košarki, tudi terminsko je zadeva nekompatibilna z urnikom NHL-a.
DnB
# 21.04.2010 ob 00:07
Smo zmagali trikrat ampak , ker smo danes zmagali šele v podaljšku, smo dobili le 2 točki namesto treh , ki bi jih dobili v primeru zmage v rednem delu tekme.
alan_87
# 21.04.2010 ob 00:02
Vprašanje...kej niso naši zmagali trikrat???se ne spoznam prow dosti na hokej in točkovanje!!!
Elemental
# 20.04.2010 ob 23:50
Jan Urbas je dobro igral... upajmo, da v svoji igri še napreduje in nastopi tudi v NHL. :)
ceski plehanec
# 20.04.2010 ob 23:47
Ma Kopitar bi moral bit v Tivoliju. Vem da ni on kriv, malo sem bil pregrob, vem da ga ne bi oni kar tako spustili, pa vseeno. Škoda, tako ga hvalite, pa nam je samo enkrat pomagal, upam da nam bo še kdaj.
Bobr
# 20.04.2010 ob 23:44
Res je pero sam o kategorijah se ne bi ravno strinjal...
daleč na 1. mestu so OI, tako daleč da drugorazrednega tekmovanja sploh ni. Tretjerazredno pa je SP elitne divizije, B skupina pa četrtorazredna. Žal je v hokeju tako da SP nima nobene prave vrednosti, zaradi česar so najbolj prikrajšane prav take reprezentance kot Slovenija. Tam smo brez najboljšega igralca, za OI pa nimamo širine kadra. Mogoče bi bilo bolje če bi SP prirejali na 2 leti in najli kak sporazum z najmočnejšimi ligami. Čeprav v velesilah nekega interesa ni ker imajo OI.
ceski plehanec
# 20.04.2010 ob 23:42
Ja dobro, samo Kopitar ni star 30 let. Imel bo še vsaj 5-8 končnic, če ne celo 10 v NHL-u, v reprezentanci pa ne bo mogel vsako leto igrat v elitni diviziji. Kaže da nas ne bo tudi naslednje leto tam.
pero29
# 20.04.2010 ob 23:39
ceski plehanec - najrajši bi se izrazil kar v smislu dr. Stareta, ampak se ne bom... Kopitar itak ne odloča sam o svoji usodi, ampak LA Kingsi, ki pa seveda enega najboljših igralcev, ki ga imajo, ne bodo spustili zaradi drugorazrednega hokejskega tekmovanja (kar pač je, prvorazredno je pač elitna divizija) in si tako zapravili možnosti za napredovanje v playoffu... Spustili ga ne bi niti v primeru, da bi naši igrali v elitni diviziji, takšna je praksa v vseh klubih NHL-a... Klub ga pač plačuje in ga pač takrat najbolj potrebuje... Tako, da se zdi ta tvoj komentar o tem, da mu klub pomeni več kot reprezentanca, milo rečeno butast... pa brez zamere!
ceski plehanec
# 20.04.2010 ob 23:32
Vsa čast našim fantom, pokazali so pravi karakter, tako se bori za slovenske barve. Moram rečt, da zelo pogrešam Kopitarja, škoda da mu igranje za državo pomeni manj kot za klub.
Bobr
# 20.04.2010 ob 23:31
slabo je bilo tole danes...čestitke 3. napadu in Hočevarju to je pa to. Kranjc in D.Rodman sta povsem iz forme, Marcel tudi ne blesti ima pa vsaj nekaj asistanc na kontu in dober procent dobljenih bulijov kar je kar pomembno v hokeju. Raza nič posebnega, nekaj v stilu letošnje sezone s kakim dobrim prebliskom. Hebar tudi slab, preseneča me pa Jeglič.
comrade
# 20.04.2010 ob 23:20
Se strinjam, kopibrejk.
K.
# 20.04.2010 ob 23:20
porazno. res porazno!
idared
# 20.04.2010 ob 23:13
BRAVO NAŠI
krosnjar
# 20.04.2010 ob 23:06
Madžari imajo srečo, da igrajo s težkimi tekmeci za našimi, vendar se to sedaj obrne. Madžari se bodo bolj preznojili proti britancem (ne vem zakaj jih nekateri imenujete angleži, to je kot bi nekdanjo Jugoslovansko hokejsko reprezentanco pred l. 90. imenovali npr. makedonci ali srbi) kot naši proti korejcem.
Sicer pa imam občutek, da igrajo naši toliko kot je potrebno za zmago, le tisti mrki me skrbijo. . .
Čestitke najmljajšim, upam da bodo tudi po zaslugi Kopitarja sedaj lažje prišli do uglednih klubov, kjer bodo lahko napredovali.
Starejši pa so tudi zame precejšnje razočaranje.
sistem99
# 20.04.2010 ob 23:04
V primeru, da igramo z Madžari podaljške in ga zmagamo in smo z njimi na vrhu skupine se šteje medsebojna tekma, torej gremo mi naprej. Gol razlika ni pomembna.

Pred leti, ko še ni bilo "bitke do konca" in je bil lahko na tekmi tudi remi (SP Divizije I npr., ko smo z Veliko Britanijo igrali remi, je za prvo mesto med nami in njimi odločala gol razlika), je bila pomembna gol razlika za prvi dve moštvi, v primeru, da sta med sabo igrali remi. Danes pride gol razlika v upoštev samo, ko se za obstanek/napredovanje borijo tri reprezentance.
piatim69
# 20.04.2010 ob 23:04
..sam sicer menim.da bi madzare moral gladko premagat...ampak vse tole sranje pa stvari obrne na glavo....bebec harrington,ki nima pojma o trenerskem poklicu,"virus"kristana,pa pajic,gregorc,robar,grahut....in potem smo kjer smo...posteno v riti....mogoce je res bolje,da ostanemo v B skupini...potem imam vsaj upanje,da bo american odletel..pa se kdo zraven...cez leto .dve pa naskok na A skupino na polno...mladi fantje so pokazali,da so iz pravega testa..za prihodnost se nam ni bati..le pravi ljudje morajo prevzeti ekipo..
zogg
# 20.04.2010 ob 23:04
No ja... prvi dve tretjini še je šlo, tretjo tretjino pa čim prej pozabit.
Samo ta češki sodnik Jebavy pa ima svetoven priimek :D
skripec
# 20.04.2010 ob 23:00
ma kaki... še vedno imamo vse v rokah. kakršna koli zmaga bo dovolj.
sicer pa... 3. fora za v elito, 4. fajn, ostalo se še ni zbudilo iz zimskega spanja.
sunken
# 20.04.2010 ob 22:59
čestitke naši!
piatim69
# 20.04.2010 ob 22:57
.tekmo z madzari mormo dobit po rednem delu,ce ne smo adijo..ce seveda jutr anglezi ne presenetijo se njih..ampak sej pravim,to bo tezko,ker so nasi bedaki naredili tak krasen razpored...ogri so tako poljake kot angleze lepo dobili po tekmah z nami,in to vecernih....oni pa medtem lepo pocivajo,sator si pa mane roke.....
dbench
# 20.04.2010 ob 22:57
Ne vem kaj tako šimfate čez naše. Britanci pač niso tako slabi kot nekateri mislite. Golman jih je pa sploh reševal na polno. Da niti ne omenjam kako so jih naši nadsteljali. Ne dvomim v zasluženost zmage, pravzaprav je gromozanska smola da smo fasali 2 u 22 sekundah.
mietke10
# 20.04.2010 ob 22:55
sej ti ni treba gledat če ti ne paše....tole pač imamo, in je tako kot je ...je pa naše slovensko, in za mene to nekaj pomeni........
jest25
# 20.04.2010 ob 22:54
Po mojem mnenju čisto nezaslužena zmaga naših fantov. Igrali so res porazno, niso pripravili niti ene konkretne priložnosti. Tudi goli so bili bolj kot ne srečna naključja. Na drugi strani so Britanci igrali organizirano in predvsem preprosto in take obrambe niso znali izkoristiti. Tudi njihove akcije niso bile slabe, v ključnih trenutkih jim je samo zmanjkal kakšen dober realizator!

Vedno sem govoril, da je Slovenija preslaba za A divizijo in predobra za B divizijo, vendar pa se mi letos dozdeva, da zi A divizije enostavno ne zaslužimo. Raje pustimo naprej Madžare oz. Britance in počakamo še dve leti, da se naši mladeniči skalijo, nato pa gremo s Kopijem po čast v divizijo A. S tako igro si bomo le delali sramoto!
Lp
srajzel
# 20.04.2010 ob 22:52
mah naj gre vse skupi u .... da niso mogl zmagat po rednem delu in zarad njih sem dnar zgubu...eh nesposobneži, ta slovenski hokej je podn od podna.
Klubi niso organizirani, ni dnarja, igralci so počasni, kosamo se po ta novem z Veliko Britanijo in podobnimi...ni to to čist brezveze.
100x raje si pogledam nhl tekmo, k mas vsaj kaj za gledat
Hribowc
# 20.04.2010 ob 22:51
ce zmagamo mi madzare po podalsku gremo mi naprej.. usaj zdi se mi.

Pomojm pa ne, ker zdej mamo eno piko manj, potem bi mi dobili dve in oni eno tako, da bi imeli isto točk!
rivaldo10
# 20.04.2010 ob 22:50
Bravo Urbas! MVP tekme! =) Upam da je širna Slovenija končnu pogruntala da naš Japc ni ljubljančan!
JureEe
# 20.04.2010 ob 22:50
ce zmagamo mi madzare po podalsku gremo mi naprej.. usaj zdi se mi..
dbench
# 20.04.2010 ob 22:50
Malo sem zaskrbljen kako bo z Madžari, če bodo naši delali prekrške za izključitve. Tudi PP bi bilo treba izboljšati, kar je že nekaj časa ahilova peta risov.

Kje si Anže...
avalent
# 20.04.2010 ob 22:48
emisus
20. april 2010 ob 22:42
Prijavi neprimerno vsebinoKljub zmagi, to ni to.. s tako obrambo in branenjem ter neunčinkovitim zaključkom nimajo kaj praskat proti madžarom, ki so še veliko bolj tehnično podkovani in hitrejši od britancev.. tko da če je to nivo naše repke potem je bolje da elita še počaka kako leto ;)

Se podpišem;-)
piatim69
# 20.04.2010 ob 22:46
..pa kapo dol tretjemu napadu.....ze celotno prvenstvo ti mladi fantje drzijo slovenijo v igri!....veliko razocaranje dosedaj pa sta napada ena in dva....nic od nic....o bekih pa ne bom zgubljal besed....
tkalc
# 20.04.2010 ob 22:44
dobro smo jih dobili po pi***! mislim, da lahko označim Harringtona za bedaka. čeprav ga bodo vsi hvalili, ko Slovenija premaga madzarsko, je danes za je**! neki so drkal na sredini pol so pa dobil. čestitke angliji za borbenost.
idared
# 20.04.2010 ob 22:44
SF010

Če ti kaj ne paše pa je ne poslušaj. Saj po moje, če bi Ceco vrteli pa bi ti blo kul.

Sram te bilo. Vsaj na hokeju še vrtijo dobro muziko no in na odbojki. Ostalo je slabo
Hribowc
# 20.04.2010 ob 22:43
Kdo gre naprej če zmagamo Madžare po podaljšku? A se gleda gol razlika?
p3t3r
# 20.04.2010 ob 22:43
ja s tako igro bo težka prot Madžarom
sej napad so igral še kr sam nekatere prigrane priložnosti bi mogl izkoristit
o obrambi je pa škoda izgubljat besedo
gorenc5891
# 20.04.2010 ob 22:43
Fenomenalen tretji napad, Jeglič - Urbas - Tičar; lahko so za vzor vsem ostalim našim izkušenim igralcev, kako se je treba boriti in garati za reprezentanco. Rodmana sta res slaba letos, škoda za Muršaka, da je z njim skupi v napadu. Drugače pa preveč so naši nasedal na provokacije, Rodmana tukaj katastrofa, glede na to koliko izkušen imata, res nisem pričakoval tako veliko napak od njiju in neprestanoma nasedanje provokacijam britanskih igralcev.
Jutri zmagat, v petek bo težko; jasno pa je nekaj, s tako igro zagotovo ne bo šlo; manjka idej v napadu ali pa je preveč kompliceranja, pak gre prepočasi v powerplayu od igralca do igralca, skrajno neumni prekrški, veliko dela še čaka fante do petka!
Tretji napad pač ne more še za ostale tri igrati!
piatim69
# 20.04.2010 ob 22:42
..fajn smorn smo si skuhal... s temi podpovprecnimi anglezi..lol.....sploh ne vem,cemu je bla potrebna taka panika v zadnji minuti....so drsal ko kure...kuznik ni sploh vedu kje je...beki so res nekaj boljsega v tej reprezentanci..ampak kreten harrington ze ve....vazn da robar in gregorc nista bla dost dobra...smo pa tole prvenstvo naredil za madzare,ne zase....zadnjic so stresl poljake,ki so bli cist sesuti od tekme z nami,jutr bodo pa se podobno unicene angleze dol udarl...
emisus
# 20.04.2010 ob 22:42
Kljub zmagi, to ni to.. s tako obrambo in branenjem ter neunčinkovitim zaključkom nimajo kaj praskat proti madžarom, ki so še veliko bolj tehnično podkovani in hitrejši od britancev.. tko da če je to nivo naše repke potem je bolje da elita še počaka kako leto ;)
zajebany
# 20.04.2010 ob 22:41
Urbas = car, se vidi da je iz Cerknice hehe.
frelc
# 20.04.2010 ob 22:40
to kr je blo dons je blo kr nekej. une dva rodmana sta sam iskala kje se bi tepla, uni britanci pa sam spotikal k je blo nevarno ker so vedl da jih ne morjo velik pokasirat iz slovenskega PPja. pol je pa to to. še zmer pa mislm da harrington ne zna naše reprezentance dobr prpravt... že lan un kazakstan ni biu ne vem kuk dobr. lepo je le to da so mladinci tuk dobr igral.
rdečinavijač
# 20.04.2010 ob 22:39
Treetji napad je res danes pokazal da so prihodnost slovenskega hokeja.
BRAVO Jeglič, Tičar, Urbas... Pa dva sta jeseničana :-) pa še za njimi so Sabolič, Brus, Pretnar...
rado212
# 20.04.2010 ob 22:37
Ja dobro potem pa čestitke našim "risom" na "izjemni" predstavi v tretji tretjini.
idared
# 20.04.2010 ob 22:35
Huh, to pa je bilo napeto
slassi
# 20.04.2010 ob 22:34
hehhe rado212

Ker bi naši "objektivno" moral zmagat in bi ti moral "objektivno" zmagat lahko iz tega sledi, da si objektivno za v vrtec.
periege
# 20.04.2010 ob 22:34

A.V. je napisal(-a)

Phillips v polno 52 sekund pred sireno
Zadetek je predramil varovance Johna Harringtona, ki so pritisnili proti gostujočim vratom in v 52. minuti poželi sad. Sijajno akcijo Urbasa in Jegliča je s strelom pod prečko končal Tičar, ki je na daljši vratnici sprejel podajo Jegliča. Po zadetku se je Slovenija pomaknila nekoliko nazaj, kar je pomenilo težke trenutke za Hočevarja, ki je snel "zicer" Jason Hewittu. Minuto in pol pred koncem so se Angleži odločili zaigrati brez vratarja. Veliko hazardiranje se jim je kmalu obneslo, saj je Jonathan Phillips ob zmedeni slovenski obrambi izenačil. Le 52 sekund pred sireno.

V podaljšku je strel Andreja Tavžlja us


... a bi lahko prebral članek do konca? Prosim? :))))))
biberkopf
# 20.04.2010 ob 22:33
s tako igro jih bodo Mažari pohrustal za malco.
CameraObscura
# 20.04.2010 ob 22:32
Bedna zadnja tretjina, obramba kr neki, še najbolj bedna pa zadnja minuta, prvo se umaknejo nazaj v svojo tretjino, pride do prekinitve, pol še faceoff zgubijo in gol, fajn so se zajebal, ni kej. Tole bo še zlo težka tekma z Madžari v petek - neki je jasno, tkole kot so špilal v zadnji tretjini ne bo šlo skozi v petek.

Pa še to, preveč so nasedal na provokacije Britancev. Britanci so bedna ekipa, ki je gola za 2-1 in 2:2 dosegla samo zato ker so naši kar naenkrat nehal špilat obrambo. Prvi dve tretjini sta bili zelo gledljivi, napad je laufal, obramba je delala, pol pa mrk. Škoda
SF010
# 20.04.2010 ob 22:29
ijaijaijaooooo

preklemansk bedn DJ ko to govedarijo vrti
rado212
# 20.04.2010 ob 22:28
rdeči navijač;zadel ostalih 6 parov,zajebejo pa te naši in to tekmo ki bi jo objektivno morali zmagati
scenic
# 20.04.2010 ob 22:28
rado212....praviš da si izgubil 150 evrov zaradi naših?
to je povsem tvoja krivda in brez te tekme bi dobil 136.36 evrov!
kaj jih pa siliš zraven!
rado212
# 20.04.2010 ob 22:27
Jaz jih več ne bom gledal,še bolj pa mi je vseeno če se ne uvrstijo naprej.
rdečinavijač
# 20.04.2010 ob 22:27
Janko1973 se je preimenoval v korenjaka...
rdečinavijač
# 20.04.2010 ob 22:25
rado212:
spušil si zaradi svojega neznanja, ne zaradi risov...
korenjak
# 20.04.2010 ob 22:24
Proti Britancem in Poljakom so igrali kot dojenčki. Proti Hrvatom sicer zanesljiva zmaga (ob dejstvu, da so Hrvati drugo tretjino dobili z 1:0). Upam, da bomo Korejce premagali, čeprav bo spet vagana. Madžari nam bodo pa itak podarili velepetardo. Ampak v takšni banana republiki, kjer je pretepanje lastnega trenerja nekaj vsakdanjega, itak ni za pričakovati, da bi hokejisti 60 minut solidno igrali proti Mozambiku.
uraa
# 20.04.2010 ob 22:24
rado 212 dej mal se umiri no..
scenic
# 20.04.2010 ob 22:24
zdaj pa resno!
če ne dajo na tekmi proti madžarski 1000 kart našim ultrasom,bo to žalost na tribunah,saj se bo madžarov veliko bolj slišalo.
:(((((
slassi
# 20.04.2010 ob 22:24
čeprov a mamo kako zamenjavno za rodmane? al pa naj vsaj kdo reče kam jih je treba "sunt"
sela666
# 20.04.2010 ob 22:23
Cela ekipa se lahko klanja mladeničem: Tičarju, Urbasu in Jegliču.
slassi
# 20.04.2010 ob 22:22
rado212

zlato pravilo: ne stavi na lastno repko!
Exocet
# 20.04.2010 ob 22:22
Hvala bogu da imamo mladince! Tale tekma je bila sramota za Slovenski Hokej!
rado212
# 20.04.2010 ob 22:21
mater jim jebem vsem po spisku,popušil sn zarad njih 150 Eu na stavah,pička jim materina naj grejo krave past,prokleti kurci kar naj še naprej igrajo v tej skupini za kaj več tak niso sposobni. FUJ, FUJ IN ŠE ENKRAT FUJ
ptolomej
# 20.04.2010 ob 22:20
bravo, naši, četudi smo zmagal po podaljšku, smo zmagal. Zmago se ne gleda skozi zobe.
grd
# 20.04.2010 ob 22:20
Bravo naši mladinci
scenic
# 20.04.2010 ob 22:20
malo so morali za stave naši grat.
takoj v podaljšku gol in potem razbijemo še korejce in madžare in to je to.
plaguna
# 20.04.2010 ob 22:20
bravooooooooooo!!!!!
daywalker
# 20.04.2010 ob 22:20
bravo jeglič
jacksonbrawn
# 20.04.2010 ob 22:19
spet naši zlati mladci:)
tracer
# 20.04.2010 ob 22:19
Nekaj minut prepozno, ampak nej jim bo... :) Bravo...
slassi
# 20.04.2010 ob 22:19
še je ole u lamp
daywalker
# 20.04.2010 ob 22:19
goooooooooooooooooooooooool
tracer
# 20.04.2010 ob 22:17
Se bojim, da s tako obrambo proti madžarom nimamo veliko možnosti :( Ampak ne smomo bit preveč črnogledi :)
jakacop
# 20.04.2010 ob 22:17
Inter raztura TO!
rado212
# 20.04.2010 ob 22:16
Igra porazna,obramba pa na ravni amaterjev,ne vem sploh kaj elajo na treningu
jakacop
# 20.04.2010 ob 22:15
S takim hokejem še naslednjih 10 let ne bomo vidli skupino A. Madžari nas bodo razbil kot stare kante
rado212
# 20.04.2010 ob 22:15
prekleti pedri zarad njih sem izgubil listek na stavah. Mamico jim jebem naj grajo za tekoči trak delat rajši
strelc
# 20.04.2010 ob 22:15
zgubl
Homer S.
# 20.04.2010 ob 22:14
ja glavnem da ste veseli k se naši borijo...

...jeeeee...bravo naši...

...se vid da je Anže Kopitar svetlobna leta proti vsem ostalim našim...
Homer S.
# 20.04.2010 ob 22:14
ja glavnem da ste veseli k se naši borijo...

...jeeeee...bravo naši...

...se vid da je Anže Kopitar svetlobna leta proti vsem ostalim našim...
scenic
# 20.04.2010 ob 22:13
sploh ni panike
madžare ruknemo pa je
tunto
# 20.04.2010 ob 22:12
hahaha prou jim je

GO VELIKA BRITANIJA GOO INTER!!!!!
plaguna
# 20.04.2010 ob 22:12
aaahh
jacksonbrawn
# 20.04.2010 ob 22:10
jojojojoj
rdečinavijač
# 20.04.2010 ob 22:10
Kaj v Tivoliju poznate samo IJAIJAIAO?!?!?
Kako ste lahko tako bedni...
korenjak
# 20.04.2010 ob 22:07
haha, barcin vesoljček. Res je Mesi najboljši na svetu, ampak Obrez, pojdi spat. Pojma nimaš.
scenic
# 20.04.2010 ob 22:07
zdaj bomo zabili še enega v prazno mrežo
royalclub
# 20.04.2010 ob 22:05
ups :P
royalclub
# 20.04.2010 ob 22:05
buhuhu, Obrez, ti posodim robček?
scenic
# 20.04.2010 ob 22:04
interrrrrrrrrrrrrrr
jacksonbrawn
# 20.04.2010 ob 22:03
Ampak tale brata Rodman sta pa že spet v reprezentanci totalno iz forme. Blestita kao na Dunaju zdj jih pa spet ni. Podobno tud Kranjc. Še dobro da mamo naše mladince ki nas rešujejo.
scenic
# 20.04.2010 ob 22:03
zdaj,zdaj bomo zabili 4.gol
scenic
# 20.04.2010 ob 22:01
stare sem mislil...se mi že blede
luxor
# 20.04.2010 ob 22:00
jakacop

itak! naše ostale reprezentance se v športih redno, suvereno in z lahkoto uvrščajo na "A" svetovna prvenstva....

pa kaj je z vami? borijo se!
mietke10
# 20.04.2010 ob 22:00
luxor, ne sekiraj se, eni so vedno najbolj veseli ko nam ne gre najboljš, ko pa zmagamo se pa trkajo po prsih
scenic
# 20.04.2010 ob 21:59
bemti žibrat..skor sem se posral ob tvojem dretju..sem že mislil,da so oni britanci dali gol
clarus
# 20.04.2010 ob 21:59
ne spremljam, samo, ko po 2:0 zagledam 2:2 me je kar stisnilo - no zdaj je ob 3:2 že bolje.
daywalker
# 20.04.2010 ob 21:59
bravo hočevar
jakacop
# 20.04.2010 ob 21:57
Švoh je tale naš hokej,...
mietke10
# 20.04.2010 ob 21:56
Bravo fantje !!!!!!!
scenic
# 20.04.2010 ob 21:56
bravo TIČ!
RLily
# 20.04.2010 ob 21:56
Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goooooooooooooooooooool =) DEEEEEJMO ZDDDDDDDDDJ NAFIIILAT MREŽO =)
alsas
# 20.04.2010 ob 21:56
bravo bravo
jakacop
# 20.04.2010 ob 21:55
FORZA INTER
ptolomej
# 20.04.2010 ob 21:55
dobro, 3:2, vredu, počasi in bo šlo
daywalker
# 20.04.2010 ob 21:55
goooooooooooooooooooool
luxor
# 20.04.2010 ob 21:54
Homer S.

taki kot si ti ste pametovali tudi na OI, po smuku Tine Maze. pa leto prej na SP-ju po prvem teku veleslaloma.

pa po tekmi s severno irsko v nogometnih kvalifikacijah.

pa po...................

pojdi ti svojo barco gledat, pa daj mir resnim navijačem hokejske reprezentance!
scenic
# 20.04.2010 ob 21:51
in s kakšno drugačno igro smo imeli kaj iskati v diviziji A?
dejstvo je, da smo tam poleg avstrije,danske in podobnih repr. že vnaprej obsojeni na boj za obstanek.
ne vem kaj nekateri pričakujete?
uspeh je že,da smo lahko v preteklosti igrali proti kanadi,ZDA in ostalim velesilam in tudi zdaj si bomo prigarali nastop v div A!
amen!
Hasek
# 20.04.2010 ob 21:50
Sej v Južni Afriki tudi nimam kaj iskat, pa gremo vseeno tja... žal... :)
Homer S.
# 20.04.2010 ob 21:49
S tako igro nimamo kej iskat v A grupi...Madžari nas bodo povozil v petek...žal...

...grem raj fuzbal gledat...

GOOO BARCA GOOOO
scenic
# 20.04.2010 ob 21:47
nič,gremo naprej
slovenija
DamonDash
# 20.04.2010 ob 21:47
s tako igro nas bo
madžarska odpihnila!!!
alsas
# 20.04.2010 ob 21:46
zdej pa banana a
Matoxy
# 20.04.2010 ob 21:46
lol again:D
demiensatlier
# 20.04.2010 ob 21:46
Uf tole pa ni dobro
demiensatlier
# 20.04.2010 ob 21:45
škoda
Matoxy
# 20.04.2010 ob 21:45
lol gol
Mihacar
# 20.04.2010 ob 21:39
Rabili bi Groznika na tem prvenstvu, se posebej na taksni tekmi kot je tale, ko igrajo britanci ful grobo, tko kot so vedno igral. Pr nasih se pa noben ne upa v spopad z anglezem, ki prav prosijo pretep. Ne smejo si nasi privoscit, da nas bodo na nasem ledu, gostje tepli.
Drugace pa Stare legenda!!! Najboljsi komentator v Sloveniji, brez dvoma.
Pred tekmo sem predvideval taksno tezko tekmo, pa vendar na koncu zmago z 2 ali 3 goli razlike in zaenkrat tako kaze.
Navijanje v dvorani pa se naprej katastrofalno, sramotno! Res ne vem kaj je to. Kje so jeseniski Steelersi al kako si ze pravijo in pa predvsem domaci Dragonsi???
kaz
# 20.04.2010 ob 21:36
jadan rtv ko nima ene tekmeza prenasat na netu, res jadniki ste na rtvju,,,,
rmuzinc
# 20.04.2010 ob 21:36
aj jebovas tuki hokej komentiramo spremljamo itd pste fuzbal tm n mjri z fuzbal je namenjena druga stran hodte ke
alsas
# 20.04.2010 ob 21:34
24 - 9 v strelih na gol :)
valkyre
# 20.04.2010 ob 21:32
za barco obstaja drug "thread" pa tam nabijajte ... tukajle hokej spremljamo
trenstroj
# 20.04.2010 ob 21:16
fuzbal že 1:1
hokej če zdej britanci zadanejo majo pomojem kr šanse kr mi delujemo čist razglašeno naši
alsas
# 20.04.2010 ob 21:16
ni vazna barca, vazn je kok bo oldham dons igral prot southamptonu dons zvecer
trenstroj
# 20.04.2010 ob 21:13
btw:barca vodi 1:0
trenstroj
# 20.04.2010 ob 21:11
joejoe0000:ja to je res samo tudi jaz sem komentiral samo zato ker je dotični napisal da so to malenkosti ki pa niso jaz sem bil v angliji in smo se zgovarjal od tega in so kao britanci zelo užaljeni če jim rečeš angleži(pa so recimo valižani ali pa kdo drug)
ampak končajva to debato in se raje zgovarjajmo o hokeju
demiensatlier
# 20.04.2010 ob 21:08
Eden izmed angleških petelinov gre na kazensko klop.
joejoe0000
# 20.04.2010 ob 21:03
sem pa samo zato komentiral ker razlagas to kar vsi vejo, kot da bi rekel kako je hokej na ledu na ledu in led da pa je zmrzjena voda
ptolomej
# 20.04.2010 ob 21:03
2:0 bravo naši
daywalker
# 20.04.2010 ob 21:03
gol gol gooooooooool
joejoe0000
# 20.04.2010 ob 21:00
ce bi bli valezani pa skoti pa irci take face bi mel svojo drzavo, anglezi so jih okupirali in kolonizirali, podobno kot so bili rusi rusi in ne sovjeti....
KRPANI
# 20.04.2010 ob 20:56
kr naprej so izključitve!
trenstroj
# 20.04.2010 ob 20:55
joejoe0000:ja zgleda da ne ve oz.da to ni važn če reče da je useen in da so to podrobnosti
Hasek
# 20.04.2010 ob 20:54
Kaj pa sodnik vse piska Britancem... kot da bi v eblu igrali proti Dunaju
rmuzinc
# 20.04.2010 ob 20:50
Adut97- ti tumpc pa kaj nej bi vrteli namest ija ija .... al gunc gunc gunc tumpc :/
joejoe0000
# 20.04.2010 ob 20:49
trenstroj kva si povedu
trenstroj
# 20.04.2010 ob 20:48
slyvano91:tud jst mislim da je stare car klub nekaterim čudnim in malodane smešnim izjavam in tudi to ti dam prav da je povedal resnico o SLO klubih
vendar anglija in VB sta 2 bistveno različna pojma čeprav ju večkrat mešamo ANGLIJA JE LE DEL VB ki jo med drugim poleg anglije sestavljajo še wales škotska in severna irska.:
samo za informacijo
trooper
# 20.04.2010 ob 20:46
stare pejt spat
rivaldo10
# 20.04.2010 ob 20:45
Ja no hočjo povejdat staret da ni ljubljančan koker on govori, ampak je s Dolenje vasi pri Cerknici!
Ulikses_
# 20.04.2010 ob 20:44
Slovenci so se dozdaj z Britanci pomerili petkrat. Dvakrat so zmagali, enkrat izgubili

1x izgubili?!?!?!? Kaj si ti nor?! A je igrala ženska pionirska reprezentanca rezervna klop?!?!?!?!
rivaldo10
# 20.04.2010 ob 20:44
Bravo urbas! Vam ju3 povem kaj piše se bom pozanimal s prve roke :D
urosq
# 20.04.2010 ob 20:42
bravo urbas
madgerald
# 20.04.2010 ob 20:42
Matr ma Vnuk čeden nos...
Hasek
# 20.04.2010 ob 20:39
Kaj piše na tistem transparentu "DR. ANDREJ STARE, JAN URBAS JE..." ?
Adut97
# 20.04.2010 ob 20:36
Res žalostno, da Stare ne loči Anglije od Velike Britanije. Obup je tudi glasbeni izbor, nonstop ija ija ija oooo :S
Vsaj hokejisti so na mestu! :P
trenstroj
# 20.04.2010 ob 20:33
angelmanuel:edin to kot kaže znajo navijači ponavlat prv dobr se sliš hahaha
w3by
# 20.04.2010 ob 20:32
Sodnik ima zelo primerno ime. Nomen est omen.
angelmanuel
# 20.04.2010 ob 20:31
Kaj še lahko med prekinitvijo vrtijo kaj bolj trapastega kot ta ija-ija-ija-ooooo?
alsas
# 20.04.2010 ob 20:31
kako to da noben angleski kanal ne prenasa,
alsas
# 20.04.2010 ob 20:29
bravo bravo, jest po val 202 tle prek neta poslusam, vsaj slisim kwa se dogaja :)))
trenstroj
# 20.04.2010 ob 20:29
BRAVO NAŠI!!!
daywalker
# 20.04.2010 ob 20:29
gol gol gooooolllllll
ptolomej
# 20.04.2010 ob 20:29
1:0 bravo
valkyre
# 20.04.2010 ob 20:25
tole bo 1:0
arking
# 20.04.2010 ob 20:25
hvala vam za napis tuja produkcija in mormo gledat tekme
zdej bom mogu zarad vaše naročnine kr fuzbal gledat na 24ur
trenstroj
# 20.04.2010 ob 20:24
no stare bi lahko drugič ugotovil da ni klemen tičar ampak rok
imel bi tudi repliko na eno trditev od stareta:hja milovanovič na tem prvenstvu še ni igral veliko-koga to čudi,hahaha?
sicer pa stare pomojem komentira čisto ok
naši pa igrajo totalno zanič
LP
Mr.famous
# 20.04.2010 ob 20:22
Kr Klemen Tičar namest rok....hahah Stare car!
zamudnik
# 20.04.2010 ob 20:21
Pa v čem je finta? Bodo zdaj, ko ni internetnega prenosa, ljudje zdrveli v dvorano in do vrha napolnili blagajno? Ali pa gre za avtorske pravice do Staretovih izjav?
Vinni
# 20.04.2010 ob 20:21
Hahahah proti Britancem imamo vedno "odlično" sojenje
gpag
# 20.04.2010 ob 20:15
saj nam je že zadnjič
Urko
# 20.04.2010 ob 20:13
ka sem jaz to prav razumel...nam sodi Jebavy?
gpag
# 20.04.2010 ob 20:13
Kokis, tisti linki žal ne delajo, sem že prej probal.
alsas
# 20.04.2010 ob 20:12
ma ta link je od rtvja, tko da ne dela zal,
Kokis
# 20.04.2010 ob 20:11
tukej je, upam da kako dela:

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchi
d=73841&part=sports
Vinni
# 20.04.2010 ob 20:10
Že vidm da bomo dans deležni "odličnega" sojenja
gpag
# 20.04.2010 ob 20:10
naj kdo kak link gor no...
alsas
# 20.04.2010 ob 20:07
linki ???
Kokis
# 20.04.2010 ob 20:06
Tukej bo 3 gole razlike..nekej več težko..ampak tudi če bo 1 gol..samo da je zmaga!
mietke10
# 20.04.2010 ob 20:06
ejejej Pance...........
kasilnca
# 20.04.2010 ob 20:05
pa kaj je s Tičarjem...ima prazno stran,on gre okol gola v gužvo...
vsaj Andrej "predava"...
w3by
# 20.04.2010 ob 20:05
9-0? Optimisti. Britanci imajo zelo dobrega golmana.
demiensatlier
# 20.04.2010 ob 20:03
Gremo Slovenija. Mislim da bo to gladka zmaga, recimo 9-0.

Stare car, upam da bo komentiral tekmo proti Madžarom.
Kazalo