EP v košarki 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5.0 od 128 glasov Ocenite to novico!
Goran Dragić
Goran Dragić je presenetljivo napovedal, da utegne tudi po letošnjem EP-ju še kdaj obleči reprezentančni dres. Foto: EPA
VIDEO
Goran Dragić v Številkah:...

Dodaj v

Dragić: Če nadaljuje Kokoškov, nadaljujem tudi jaz

Lakovič: Španci niso bili pripravljeni na naš orkan
14. september 2017 ob 23:11
Carigrad - MMC RTV SLO

Po tako nepozabni predstavi v polfinalu evropskega prvenstva je jasno, da slovenski košarkarji v en glas zatrjujejo: "Gremo v finale, gremo po zmago."

"Mislim, da rezultat govori svojo zgodbo. Nismo se bali, vedeli smo, da lahko premagamo veliko Španijo. Na tem turnirju igramo najboljšo košarko. Gremo v finale, gremo po zmago," je za Val 202 po zmagi Slovenije z 92:72 povedal kapetan Goran Dragić, ki je v pogovoru z novinarji po tekmi celo na neki način preklical svojo reprezentančno upokojitev: "Če nadaljuje Igor (Kokoškov), nadaljujem tudi jaz."

Tudi Klemen Prepelič je za Val 202 povedal, da ga zanima le naslov prvaka: "Smo v finalu. Finali se ne igrajo, ampak se zmagujejo. Na tem prvenstvu prevladujemo, premagali smo poleg nas edino neporaženo reprezentanco." Tekmo s Španijo je Prepelič, ki je dosegel 13 točk (zadeval je tudi v ključnih trenutkih), ocenil takole: "Od prve do zadnje minute smo igrali maksimalno zavzeto. Saj so bile napake, tudi sam sem izgubil šest, sedem žog, ampak to zdaj ni pomembno."

Branilec Aleksej Nikolič je poudaril, da se niso ustrašili Španije: "Do zdaj je mlela svoje tekmece. A nismo se ozirali na to. Vedeli smo, da lahko igramo z vsakim. Gremo v finale, gremo še po eno zmago, gremo do konca."

Jaka Blažič je že zjutraj čutil, da bo to velik dan: "Uživam že cel dan, odkar sem se zbudil. Odigrali smo vrhunsko, perfektno, odigrali agresivno obrambo in dosegali lahke koše. A ne bomo se še ustavili. Nekaj časa danes lahko proslavljamo, jutri se že pripravljamo na finale."

Nekdanji reprezentant Jaka Lakovič, ki sestavlja strokovni štab, je tekmo ocenil kot vrhunsko: "Vedeli smo, da bomo morali za zmago pokazati eno najboljših iger, in to nam je uspelo. Fenomenalno smo igrali v obrambi. Klop je bila neverjetna, dobila je to tekmo. Pa seveda naši liderji. Španci niso bili pripravljeni na naš orkan."

Tomaž Okorn
Prijavi napako
Komentarji
smradulja
# 14.09.2017 ob 23:18
še Vidmar naj ostane
profich
# 14.09.2017 ob 23:16
Odbojka-selektor tujec-medalja, rokomet-selektor tujec-medalja, košarka-selektor tujec-medalja! a bi lahko bili predsednik države,vlade in opozicije tudi tujci? :) poklon junakom...
Radio
To Kokoška, zdaj ostani pri nas, ti mazilimo podplate do smrti. Gogi pa ne gre nikamor, čez 2 in 3 leta bomo še boljši.
MYX8
# 14.09.2017 ob 23:16
Veliki garači. Vesoljska predstava Slovenije. Tako se bori za domovino.
Olorin
"Če nadaljuje Igor (Kokoškov), nadaljujem tudi jaz."

Igore, povedi nas!
Brundabrunda
# 14.09.2017 ob 23:15
To Dragon!
Castanea sativa
# 14.09.2017 ob 23:20
verjamem da se bo tudi Vidmar premislil po finalni tekmi, če se že danes ni :)))
boro007
# 14.09.2017 ob 23:14
Samo nadaljujte ta niz... Čez finale pa na svetovnega :), da pade že USA :P
Hijena
# 14.09.2017 ob 23:17
Tako se govori, zmagovalne ekipe se ne zapušča!!!
Zdaj pa še na svetovnem in OI pobrat medalje!!!
Titomir
# 14.09.2017 ob 23:19
Ja potem pa ni druge kot, da Kokoškov nadaljuje a ne :)
Nitko 23
Jaaaaaaaaa!!!!!!! Se z zokijem pol na sp in OI
tubaduba
# 14.09.2017 ob 23:14
Začetek dinastije ...
# 14.09.2017 ob 23:23
Super !! Že tako hvala za vse Goran, izjemne igre na tem EP in mislim, da tudi glavni kandidat za MVP prvenstva (sam še finale zmagat!)
Sapp
# 14.09.2017 ob 23:21
tako se govori.. še Vidmarja prepričat..
don_lavtarini
# 14.09.2017 ob 23:28
Gogi, priznaj da najbolj v življenju uživaš ko igraš za reprezentanco ;) dracarys!!!!
johndeer
Tako se govori!
F_Underwood
MVP
Monopattern
Z Zoranom verjamem, da lahko tudi Američane ''upokojimo'' na SP in OI
piatim69
# 14.09.2017 ob 23:21
super.,,bravo goran...nisem pricakoval tega,ampak danes govorija custva....sam se bojim da golden state na naslednje prvenstvo ne bo spustil doncica ,da se jim najboljs igralc ne poskoduje)):..no sej bo zoki zraven da mu pomaga!!!
Funky_funky
# 14.09.2017 ob 23:27
Bravo Goran.
malasraka
# 14.09.2017 ob 23:56
Goran je dobro vedel, kaj je povedal in zakaj. Igor se poslavlja. Ampak aloo, kaj je Gogi dal Sloveniji, kapo dol, pravi kapitan in še motor te ladje je. Pa četudi ta ladja slučajno ne bi pozlatela, kar itak bo, Gogi, vse časti, poklon in hvala!
MitjaN97
# 14.09.2017 ob 23:34
Ce so bili Španci Svetovni prvaki, Zakaj ne bi bli se Slovenci....Brata Dragic, Doncic, Randolph, vidmar prva petorka in ostali...tudi Zda jim ne bi blo lahko....Gogi po Evropskem naslovi in MVP prevenstva-pojdi na svetovnega po kolajno in oljimpisko kolajno...sedaj ste zmozni tega....amen
e12ka
# 14.09.2017 ob 23:42
Goran bo MVP, z Dončičem bosta v prvi peterki prvenstva. Aja, pa zmagal bomo. :D Se zavedam, da ni dobro hvaliti dneva pred večerom, vendar je jasno zdaj nekaj; mi nikakor ne bomo zapravili zlate, ki se nam dobesedno sveti pred očmi, nasprtnik se pa že zdaj trese. Vemo, kako sta včeraj igrali in Rusija in Srbija..Takole se pišejo uspehi. Sicer pa samo naš šport zna povezati Slovence.
Nobel
Mi tudi!!!!!
jacknicholson
# 14.09.2017 ob 23:41
Če Goran ostane še par let bi bilo to res darilo za celo Slovenijo.
Pa čestitke ekipi!!
Janez1965
# 14.09.2017 ob 23:38
Uf ce se malo spomnim.... take solzice so bile ko je Petra pritekla bron... pa Tina... pa rokometasi... pa tko naprej..
Hvala vsem.
Igor E
# 15.09.2017 ob 01:18
Po zmagi nad Francijo sem tu zapisal, da so naši vedno svetovni prvaki pripravljalnih tekem in predtekmovanj in, da bi bil, v kolikor bi bilo to četrtfnale, rezultat obraten.

Se iskreno opravičujem tej reprezentanci. Takšna samozavest, srčnost, takšna nadarjenost in znanje vseh, od strokovnega štaba do igralcev, poleg vsega pa še izžarevanje medsebojnega spoštovanja in prijateljstva, je pravi užitek gledati. Fantje, kapo dol. Naredili ste nas ponosne.
napo11
# 14.09.2017 ob 23:40
fantje moji, danes tudi nebo joce od srece.
sarkozy
# 15.09.2017 ob 00:03
je pa po mojem realno edini ki bi Gorana lahko preprical v nadaljevanje njegov brat Zoran
baskovc
# 14.09.2017 ob 23:59
Goran, upam da si res premisliš. Nič, dam zadnje evre in grem v Carigrad. Vem, da boste postali prvaki :)
council
# 15.09.2017 ob 00:04
Hrvatje majo jutri zadnjo šanso da dobijo evropsko, če se priključijo sloveniji.
levkup
# 14.09.2017 ob 23:37
Ve se kdo je sedaj na potezi !
In seveda ni treba biti šahovski velemojster za
kaj takega.
Kokoškova je treba oziroma se ga da prepričati
z pogodbo, ki je ne bo mogel odkloniti...
Če je to cena da se obdrži Gogija, potem sploh
ne bi smelo biti vprašanja !
lešnik
# 14.09.2017 ob 23:42
kaksna pravila?
# 15.09.2017 ob 00:06
@ sarkozy,

ker je NBA trener in so kvalifikacije za SP med sezono in ne more bit selektor odsoten na tekmah iz kluba ga pa tudi ne bojo spustil,tako da bi morala FIBA spremenit termin kvalifikacij

Makes sense, hvala za obrazložitev. Sicer pa meni osebno čuden sistem, da mora prvak Evrope igrati neke kvalifikacije in lahko posledično tudi manjka na naslednjem svetovnem prvenstvu. Sploh čudno, če vemo, da se nato naknadno podeljujejo neki wild-cardi ... očitno mora tudi FIBA nekje zaslužiti.
Omberto
# 15.09.2017 ob 07:04
Zaenkrat najbolj poceni odhod v Istanbul na nepozabno finalno tekmo :
Budimpesta- IST
IST- SARAJEVO
SAR-BUD

Za fenomenalno in ne ODERUSKO ceno cca 160 eurov.
Jaz grem gledat in uzivat v kosarki, ter prosljavljat ZLATO. Ce ze nisem mogel biti na Zlati v mojem letu rojstva 1970 v Ljubljani bom pa zdaj.
Gremooooooooo Slovenija
kraut
# 15.09.2017 ob 00:12
Goran, privošči še bratu kakšno medaljo pa ostani še en ciklus =)!
# 14.09.2017 ob 23:27
Drugače pa, ali to prvenstvo šteje za kakršne koli kvalifikacije? Vsaj za SP in naslednji EP bi bili lahko zmagovalci prvenstva uvrščeni neposredno? Sprašujem, ker se precej govori o tem, da bodo kvalifikacije precej osiromašene ...
fah-q
# 15.09.2017 ob 02:12
kot dober brat poskrbi, da tudi zoki na naslednjem večjem tekmovanju dobi zlato..da bo vedel kak občutek to je.....

malasraka
# 15.09.2017 ob 00:25
Mogoče le še to; Igorju bi se z osvojitvijo zlate medalje na eurobasketu z nefavorizirano reprezentanco raiting v nba močno dvignil in mu krepko olajšal pot do glavnega trenerja ene izmed nba ekip. Tako da, Goran bo zaključil, upam da z zlatom, in prav je tako.
božo1
# 15.09.2017 ob 08:02
V preteklosti smo že imeli velika pričakovanja in vedno smo v pol finišu "padli" . Tole zdaj pa te lahko prepriča kako se zmore iz "padanja" še bolj dvigniti. Moštvo s klopjo vred je ekipa in to je potrebno znati sestaviti. Presenetil me je npr. vstop Dimca ali Zagorca, pa glej čudo od teh dveh v tistem trenutku! Dragić, Dončič nič zvezde, pač pa zvezdno, borbeno, srčno, ekipno..... Ni kaj vsi skupaj so to, kar smo videli. Red pa je, da na vrh postavim mojstra Igorja Kokoškova.
ForzaJuve!!
# 15.09.2017 ob 06:49
Ce Kokoskov ne bi mogel biti prisoten v kvalifikacijah bi bilo verjetno najbolje, da repko ta čas prevzame Lakovič.
mmihaa
# 15.09.2017 ob 01:03
Kokoškov je zgleda enostavno doktor košarke. Si res zasluži biti prvi evropski head coach v NBA in upam da mu uspe (Blatta tukaj ne štejem).
# 15.09.2017 ob 00:52
@ tetka,

Vsa znanost je to, da ekipa ni nikoli enaka seštevku vseh imen na parketu :) naši so živ dokaz za to, današnja tekma pa demonstracija tega načela. Enostavno je ekipa zelo povezana, motivirana, igra kot celota in v nekem transu, ko lahko Vidmar (ali pa celo Zagorac!) za nekaj norih minut pride na nivo kakšnega NBA igralca.

Se pa strinjam, da se zdijo ZDA trenutno nedotakljive in bi bila zmaga katerekoli evropske ekipe senzacija prve vrste.
Vseeno pa je tudi na SP, če se ogneš ZDA, povsem realno upati na preboj v krog ekip, ki se lahko borijo za medaljo, saj je tam kvalitetnih evropskih ekip ponavadi manj, kot na EP, vse ostalo pa je z izjemo Brazilije, Argentine in mogoče Porto Rica čisto povprečje. Kakšna Avstralija, Kanada .... te ekipe so lahko močne ekipe po imenih, a na terenu praktično vedno delujejo precej neuigrano in so bolj ali manj na solo akcijah. To pa proti kakšni čvrsti evropski ekipi z manj zvezdniki na papirju - proti kakšni Litvi recimo ... ponavadi ne gre skozi.
šurda
# 15.09.2017 ob 00:22
LAHKO NOČ DRUŽBA " se vidimo" čez nekaj ur !
Malce pa je le treba spati ponoči !
sarkozy
# 15.09.2017 ob 00:13
luxmundi

FIBA ima katastrofalno vodenje organizacije,prvo se kregajo z ULEB-om in seveda kontra zato tudi ni najboljsih evropskih sodnikov tokrat na prvenstvu,potem postavlajo termine tako da se najboljsi kosarkarji iz NBA ne morjo udelezit tekem in seveda tudi trenerji, groznje prihajajo iz obeh organizacij 2 evropske lige in se je teh bedarij,prevec je teh organizacij ki le molzejo denar
ampak pustmo to mi bomo v nedeljo zlati,pa se tud Goran mogoce premisli
Na pou Slovenc
# 15.09.2017 ob 00:10
Neverniki a se vedno ne verjamete v nase fante? Veliko je bilo pred prvenstvom govora, komentarjev tu na forumu: ja ves pa nimajo kvalitete, kokoskov nima pojma, četrtfinale je realnost itd in to od strokovnjakov ki so pac samo realisti! A zdaj koncno verjamete v to pravljico! Gogi prosim ostani!!! Hvala vam se enkrat mojtim# jokaaaam od veselja! V nedeljo ko zmagamo pa bi moral postati 18 september nov slovenski praznik!!!
super_balotelli
# 14.09.2017 ob 23:32
Vroča glava, upam da ne spremeni odločitve spet po finalu.
janez2345
# 15.09.2017 ob 08:06
Igor, Goran in Gašper, pa ne morete to narediti Zokijo (Dragiću)...še z njim morete skupaj osvojiti eno kolajno ali na OI ali na SP, lahko pa tudi na obeh tekmovanjih....BRAVO fantje...globok poklon:-) MI Slovenci....:-)
tetka
# 15.09.2017 ob 00:33
Zdaj pretiravat spet glih ni treba, berem, da bomo svetovni prvaki in da s tako igro tudi USA premagamo, kakšen Curry in Durant, Gogi in Vidmar...mal se pa le lahko skulirate no,...jaz nisem napovedoval ničesar, ne četrtfiinale ne finale....poznam pa naše igralce, ki povečini niso nič posebnega, poglejte si Blažića v Crveni zvezdi , Gudurić je bil boljši, pa Vidmar ...soliden center, a v Turčiji je takih kar dosti, Prepelić,..dajte no, kaj je odigral Prle do tega prvenstva,..nič...trojke je šutiral z 8 metrov in to je bilo vse...oDimcu ste še včeraj pisali, da naj ne stopi na parket, ker je hlod, enako za Zagorca, danes pa je ..skoraj boljši od NBA košarkarjev...Slovenija igra hitro, atraktivno in predvsem sproščeno košarko, ki zaradi sigurnosti, ki jo vlivata Dragič in Dončič igra samozavestno in brez strahu...Kokoškov je trener, ki ne vrže iz igre igralca, ker je šutiral nerezonsko, ampak mu zaploska...pri Sagadinu bi takoj sedel in tudi pri Obradoviču ...v nekem Fenerju ali CSKA-ju nikoli noben trener ne bi dopustil takega razmetavanja s trojkami....ampak, tu je drugače, tu je naboj drugačen, emocije, psihologija, nalet,...našim se je vse idealno poklopilo in dejansko izgleda, da bodo zlahka osvojili zlato. Če ga bodo bo to fantastičen uspeh, neverjeten uspeh in upam da velik pospešek popolnoma ugasli košarki, ki je v Sloveniji komaj kdo še igra. Prva slovenska liga je ...nikdar slabša.
karnekdo
# 14.09.2017 ob 23:54
Malo pretiravate, začetek neke dinastije to ni, nosilci so za to (razen Luke in Klemna) prestari. Pa saj nam ni potrebna neka dinastija, ne vem če je že katera druga tako majhna država dosegla tak uspeh v košarki (ali pa nogometu, ki je poleg košarke še druga "svetovna" igra) in na to moramo biti več kot ponosni! Če letos zmagamo je to "Leicester" reprezentančne košarke. Ne, da smo bili rangirani tako nizko pred začetkom (pa nihče izven slovenije) ni resno pričakoval finala, kaj šele zmage), ampak po majhnosti in omejenosti možnosti (Leicester finančno, mi tako finančno, še bolj pa nas omejuje dejstvo, da na vsakega Slovenca po svetu hodi 22 Španjolcev). Še enkrat, kapo dol fantje!

Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družbena omrežja (Twitter, Facebook, Scribble, ...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikov.

S pritiskom se strinjate z uporabo piškotkov!