EP v košarki 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.9 od 163 glasov Ocenite to novico!
Goran Dragić
Gorana Dragića so ob koncu pogovora za TV Slovenija premagala čustva. Foto: www.alesfevzer.com

Gogi v solzah: Tudi če bom osvojil NBA-prstan, ne bo šlo čez to kolajno

Je najponosnejši igralec, kar jih obstaja na tem svetu
19. september 2017 ob 21:29
Ljubljana,TV Slovenija - MMC RTV SLO

Goran Dragić se ni šalil, ko je napovedal, da se bo iz Carigrada vrnil z zlatom. Bil je selektorjeva desna roka, prvi med 12 zlatimi košarkarji, kapetan in najboljši posameznik tega EP-ja.

V zelo osebnem intervjuju se je z njim pogovarjala novinarka TV Slovenija Maja Hrvatin.

Goran, iskrene čestitke za to evropsko zlato. Povejte mi, kako težek je pokal, ki ga dvigne kapetan evropskih prvakov.
Težek je toliko kot cela Slovenija. Takrat, ko sem ga dvignil, sploh ni bil težek, ampak je kar nekako poletel v nebo. Breme mi je padlo z ramen in sem si res zelo oddahnil.

Igor Kokoškov je bil prvi selektor, ki je igro reprezentance napisal na vašo kožo.
Ne samo na mojo kožo, ampak na kožo vseh reprezentantov. Mislim, da je Igor prvi selektor, ki je povezal vseh 12 igralcev na igrišču in zunaj igrišča. Mogoče tega v preteklosti nismo imeli.

Vemo, da je Igor tudi vaš zelo dobri prijatelj. Ves čas na parketu in ob parketu je zelo resen, zelo malo čustev pokaže. Ste ga že videli, da bi pokazal kakšna čustva?
Ja, ko ni na kameri oziroma ko ne dela, je zelo nasmejan in zelo pozitiven, rad se šali. Ko dela, pa je pravi profesionalec.

Danes je vaša glava že bolj hladna. V preteklih dneh še niste bili tako odločni, da je to konec vaše reprezentančne poti. Kaj pa danes?
V bistvu je glava še vedno polna različnih emocij. Ne vem. Leva stran mi govori, igraj naprej, desna stran mi govori, da je dovolj. Zelo težko je reči, kaj in kako.

Goran, zelo izčrpano delujete, verjamem, da vam je to pobralo zelo veliko energije. Kakšni se vračate k delodajalcu oziroma v NBA?
Zmatran (v solzah).

Upam, da so to solze sreče, Goran ... Evropsko zlato je vaše, reprezentančna pot je končana na fantastičen način. Zdaj ste si sami zadali še en velik cilj, da osvojite še tisti kos nakita, kajne?
Ja, sanje so postale realnost. Vedno sem hotel imeti kolajno okrog vratu. Rekel sem že, da hočem osvojiti še NBA-prstan, ampak mislim, da tudi če mi ga bo uspelo osvojiti, ne bo šlo čez to kolajno. To, kar smo naredili, je nekaj za vso Slovenijo. Sem najponosnejši igralec, kar jih obstaja na tem svetu.

Ne bi mogli lepše zaključiti. Goran Dragić, hvala za to zgodbo.

VIDEO
"Tudi če bom osvojil NBA-prstan, ne bo šlo čez to kolajno"
M. R., Maja Hrvatin, TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
johndeer
# 19.09.2017 ob 21:31
Regeneriraj se Gogi, meni si se kar zasmilil, popolnoma izčrpan... Gremo novim zmagam naproti, tako v življenju kot poklicni poti. Srečno kapetan.
Miham
# 19.09.2017 ob 21:32
upam, da mu uspe še NBA prstan
chocko
# 19.09.2017 ob 21:42
Živa legenda, neverjetno srčen človek!
el CARTEL
goran resnično deluje kot dobričina,
zakon osebnost in velik vzor mladim

bi mu privoščil tudi NBA prstan.

kar se reprezentance tiče, je star 31, maja bo 32. naslednje leto ni turnirja, potem bo svetovno prvenstvo, a bo takrat že 33. ne vem če bo še imel motiv, še posebej ko veš, da je zlato rezervirano za američane. ampak to je predvsem odvisno od njega samega, nihče mu nič ne more zameriti.
Erkil
# 19.09.2017 ob 21:47
Priznam, tudi meni so se zasolzile oči...
migaj
# 19.09.2017 ob 21:41
Goran s Slovenijo na krovu Evrope -več kot zasluženo
dasiravno
# 19.09.2017 ob 21:46
Goran, privoščim vam tudi prstan!
jamagrottecave
# 19.09.2017 ob 21:44
Gogi, vsa čast!
actimel
# 19.09.2017 ob 21:50
Uffff.....
v trenutku ko reče "zmatran" se pa prav čuti kolk mu je to pomenilo... nagrada za 10 let garanja..

Cela reprezentanca je dobra, ampak se ve da je on nosil ekipo psihično in na igrišču..

Res respect
Dust
# 19.09.2017 ob 21:49
Redko kaj komentiram kjer koli na spletu, ampak tukaj sedaj pa enostavno moram!
Hvala Goran, hvala vsem ostalim v reprezentanci! Hvala, ker smo lahko spremljali to navidhujoco igro in v sami igri se je tudi videlo, da ste igrali s srcem.
Uzivajte v tem kar ste dosegli, kajti ste si ne samo prigarali ampak tudi zasluzili.
Hvala vam se enkrat in priklon do tal.
P.s.: kako lepo je videti, ko clovek ostane skromen tudi ob izjemnem uspehu.
Vipavec
# 19.09.2017 ob 21:47
Gogi, jaz ti želim samo da se boš tako odločil da boš s tem sam zadovoljen.
johndeer
# 19.09.2017 ob 21:31

izčrpan, a najbolj zaradi teh neskončnih vprašanj- bo še nadaljeval, dajte ga pustiti pri miru, dajmo vsaj malo proslavljat, ne pa takoj govoriti o slovesu, pa kaj vam je?!
konjice
# 19.09.2017 ob 21:52
Ah se mi je kr zasmilu... tudi meni so se zarosile oči. Res je dal zadnji atom moči za Slovenijo. Sedaj pa praktično brez premora že v ZDA.
# 19.09.2017 ob 21:49
Njegova tolažba Srba Micića po porazu v finalu bo šla v zgodovino, zasluži si nagrado za fair-play, verjetno bo tudi med kandidati za športnika leta na svetu!
mr.cook
# 19.09.2017 ob 21:38
Poklon Gogi . . .
si-koda
# 19.09.2017 ob 21:46
Car, legenda, kako privoscil bi mu se nba prstan in mu tudi bo uspelo, ne dvomim.
skof1ek
# 19.09.2017 ob 21:48
poklon
K_ris
# 19.09.2017 ob 21:53
Dejansko ima za odločitev o nadaljevanju reprezentančne kariere dve leti časa. Tudi če je zaključil (v kar osebno ne verjamem), mu res nimamo kaj zameriti.

Se pa iz tega intervjuja res vidi, kako je bil letos pri stvari, kako si je že vnaprej zadal medaljo za cilj in s pomočjo ekipe (kar nikoli ne pozabi poudariti) Slovenijo tudi pripeljal do tja.

Je pa bila to res zgodba, ki jo bo težko ponoviti. Takšno homogenost ekipe je izjemno težko ustvariti in tu je poleg Kokoškova s svojo kapetansko vlogo ogromno prispeval prav Dragić.
Vipavec
# 19.09.2017 ob 21:48
Goran.
Kakor se boš odločil, to bomo spoštovali.
Upam in želim pa ti še osvojitev prstana-ov v NBA.
Hvala za vse kar je bilo in mogoče še za vse kar bo :)
Jata5
# 19.09.2017 ob 22:14
Tud meni so se zasolzile oči, ko sem to gledala. Malo me tudi skrbi za Gorana in kako bo igral naslednjo sezono. Sedaj je pokuril tudi zadnje atome moči in se vidi, da v sebi nima čisto nič več. Najtežje se pa pri njem šele začenja. Pred 2 leti ga Miami sploh ni pustil na prvenstvo. Oni tega nacionalnega ponosa sploh ne razumejo in ne vejo kaj je Gogi dal za to medaljo. Gogi cela Slovenija ti pošilja pozitivne misli. Vsi navijamo, da boš imel tudi v Miamiju odlično sezono.
mrtene
# 19.09.2017 ob 21:54
Velik športnik in velik človek. Srečno, kjerkoli že boš.
MIRKOKING
# 19.09.2017 ob 22:12
Goran Dragic je se enkrat pokazal, da je clovek z veliko zacetnico, ki se zaveda svojega poslanstva. S to medaljo je navdusil stevilne mlade kosarkarje, ki mu bodo sledili. To je najvecji plus za slovensko kosarko. Goran, kot velik navijac slo reprezentance bi ti zelel cestitati, da si v tem sodobnem kapitalisticnem svetu, ljudstvu pokazal, kaj je ponos, narodna zavest in borba do konca. Starsa in otroci so lahko ponosni nate. Zelim ti vse dobro! Mi Slovenci.
maxbernie
# 19.09.2017 ob 22:17
Eden in edini... Neverjetrn karakter... Videli smo, kako je nekatere igranje v NBA spridilo (pa ne samo SLO igralcev). Goran pa ostaja skromen, ponižen, srčen in veliki vodja. Tega fanta bomo še pogrešali in goreče upam, da si premisli.
# 19.09.2017 ob 21:58
Pa zakaj ga nihče bne vpraša, kako mu ej uspelo dati 35 točk v ginalu, kako je bilo igrati s etekme na tako visokem nivoju, kako se je počutil ko je postal MVP turnirja, ti naši FDVjevci pa samo sol na rano- o slovesu, o končanju reprezentančne kariere, nimate v glavi nič, niti slame, sramota!!!!
balrog
# 19.09.2017 ob 21:55
HVALA GOGI ZA VSE ! SPOŠTUJEM TVOJO ODLOČITEV, kakršnakoli bo ! Naredil si dovolj za slovensko košarko in slovenski šport. Odhajaš kot legenda na vrhuncu ! In prosim, ali lahko mediji pustite reprezentante nekaj časa NA MIRU, dajte fantom čas, da se regenerirajo, da se naspijo, najejo, spočijejo, da se snidejo s svojimi najbližjimi, svojci ... Saj niso roboti ! Dva meseca so garali za to reprezentanco, na prvenstvu so osvojili DEVET zaporednih zmag, osvojili ZLATO, zaslužijo si počitek in novinarski premor. Od daleč se vidi, da je Gogi zelo utrujen. KZS pa si tudi zasluži en velik minus, po slavju, sklicati novinarsko konferenco, čeprav so vsi slovenski mediji imeli svoje poročevalce v Turčiji ?? Ne razumem pravzaprav v čem je fora.
smeško 562
# 19.09.2017 ob 22:07
Dajte ga še 100 krat vprašat če bo nadaljeval. Mislim, dobre živce ima. Človek se bo že odločil kot se bo. Imate milijon bolj pomembnih vprašanj
Avokado
# 19.09.2017 ob 22:05
Se jaz sem zajokal. Hvala Gogi in vsi reprezentantje!
nocoment78
# 19.09.2017 ob 21:50
Vitez z zlatim srcem.
Zmoki
# 19.09.2017 ob 22:15
Goran pač boljše priložnosti za zaključek reprezentančne kariere ne bo imel ... Ljudje si te vedno zapomnijo po zadnjem odmevnem dogodku, torej kako drugače kot z zlatom? Sedaj pa obilo sreče v NBA! :)
bebest
# 19.09.2017 ob 21:56
Največji so največji tudi zato, ker vedo, kdaj je pravi trenutek za slovo! HVALA!
e12ka
# 19.09.2017 ob 22:20
Samo spoštovanje temu človeku! Kar je on naredil za to reprezentanco poleg Jake Lakovića, ki je bil njegov predhodnik, dvomim, da bo še kdo.
S to medaljo in pokalom je bil poplačan vse trud, energija.. Velik košarkaš, še večji človek!
Naj ga novinarji že pustijo pri miru, da malo zadiha..
Naj uživa v tem trenutku, ki mu očitno pomeni še precej več, kot si pa mi mislimo.
Enkrat kapetan, vedno kapetan!
# 19.09.2017 ob 22:09
Velik poklon Goran!

Kakšna partija na tem prvenstvu in dih jemajoča top (NBA - solo brez adutov) predstava v finalu. Kvaliteta redko videna na evropskih parketih in prvenstvih ..... Borba pa do zadnjega atoma, do zadne moči v mišicah, na polno. Dokler je šlo ...

Hvala ker si in hvala za to, kar si dal športnikom in ljubiteljem športa v Sloveniji.
# 19.09.2017 ob 22:19
Tudi če bom osvojil NBA-prstan, ne bo šlo čez to kolajno

Verjamem, da ne ... Eden redkih pravih, ki jih imamo / ki smo jih imeli. Spoštovanje.
oddball
# 19.09.2017 ob 22:25
SOVENSKI BOG KOŠARKE - enkraten, unikaten in večen

Poglejte si še to - verjetno je povezano z emocijami.

# 19.09.2017 ob 22:14
To medaljo se je čakalo. In to je vedel tudi Goran.
Nismo vedeli, da bo zlata. :-)

Zdaj ali nikoli. Odločnost pravega asa, ki je imel zalednje v novem zvezdniku evropske košarke.

Na koncu, ko je ekipa ostala brez obeh, je iz te energije presežek potegnila še ostala ekipa na čelu s Prepeličem, Blažičem, Vidmarjem in Randolphom.
zigag
# 20.09.2017 ob 07:26
Tudi jaz jočem skupaj s teboj Gogi.

Cela Slovenija joce.

Ne, ker odhajaš, ampak ker cutimo s teboj. Ker tvojo odločitev vsi spoštujemo.

Radi te imamo do zvezd in nazaj.

Ko te takole gledam, kako odgovarjaš na vec ali manj glupa vprasanja novinark/jev mi pride na misel, kako velik clovek si.
Ob vsem tem rompompom-u si ti spokojen, srcen si kot najvecji šampioni, predan si svojemu narodu in športu. Predan si, garač, ki vedno najde čas za vse.

Skromen, a ambiciozen.

Imaš vrline, ki jih imajo le redki največji. Najsi bo športniki ali sicer pomembne osebe v zgodovini.

Nas si se dotaknil, kot si morda ne predstavljas. Dotaknil si se nas v srce, kjer smo vcasih pozabili, da smo mi, Slovenci. Da se podpiramo, da zmoremo vse in še vec, ce le stopimo skupaj in smo tako povezani, kot si ti igralce povezal med seboj.

Bolj kot te gledam in spremljam, bolj ugotavljam, da nisi samo odlicen oz vrhunski športnik, ampak si eden izmed najbolj zanimivih, iskrenih, dobrosrčnih in posebnih ljudi.

Zaslužiš si srečo, mir in vse veselje tega sveta.

Bodi preprican, da bomo s teboj tudi v ZDA. Že sedaj je pol ljubiteljev košarke gledalo tvoje tekme ponoci cez luzo, kaj šele sedaj.
Mislim, da si zaslužiš, da se ulica, dvorana ali kaj drugega poimenuje po tebi, ker si navdih, vzor, vsem državljanom.

Hvala Goran Dragić!
Šatan
# 19.09.2017 ob 23:36
Ko vsi izpostavljajo Dončiča, Vidmarja, Nikoliča, Blažiča in druge... Prav vsi so si prigarali zlato in prav vsi so zaslužni za pokoritev celotne Evrope. Upam pa, da so tudi vsi dojeli, v kakšnega igralca se je (končno) razvil Goran Dragič. To, čemur smo prisostvovali letos, je bila poezija. Mogoče na trenutke (še vedno) zaletav, ampak, kako je nasprotnike včasih "nadmudril", da se jim je še "zvrtelo" (če parafraziram Vilfana).

Ne vem, če je kdo že omenil, ampak letos me je Goran Dragič s svojo igro in prezenco nasploh neverjetno spominjal na Parkerja izpred štirih let. Takrat je v Sloveniji popeljal svojo Francijo do evropske krone in prav tako (zasluženo) postal MVP prvenstva.

Poleg vsega naštetega in že tolikokrat napisanega pa po drugi strani ohraniti tako pristen odnos do navijačev, soigralcev, države, ne nazadnje tudi nasprotnika... To zmorejo le največji. In Goran Dragič se je tem največjim postavil ob bok.

Sam sem neizmerno vesel, da sem lahko v živih prenosih opazoval letošnjo generacijo, ki je dokazala, da je prav vsak člen pomemben za končni rezultat, najsi je bil njegov doprinos ogromen ali pa čisto majhen. Mlajši člani zasedbe so dokazali, da je treba nanje v prihodnje resno računati. Če je bil Steve Nash mentor Dragiča onkraj luže na začetku NBA kariere ali pa Jaka Lakovič pri nas, sem dobil občutek, ki me lahko tudi vara, ampak zazdelo se mi je, da je bil v letošnji reprezentanci Goran Dragič ne samo kapetan, temveč tudi mentor ostalim, ki so šele okusili slast zmagovite poti na velikem tekmovanju. Če je Igor Kokoškov vnesel svoje trenerske izkušnje in mirnost (prizemljenost?) na klopi, pa je Dragič kot kapetan vse skupaj s svojo izkušenostjo zavil v paket in ga odprl na parketu, kjer je bilo to najbolj pomembno.

Ne vem, če to bereš, Goran, ampak HVALA TI ZA VSE.
SP 2006
# 19.09.2017 ob 21:58
Spoštovanje in globok poklon!
adamski
# 19.09.2017 ob 22:06
Malo, oziroma premalo je takih ljudi na svetu.
Goran, karkoli boš naredil od tega trenutka dalje, ti nobeden ne more niti najmanj zamerit.
KovacevaKobila
# 19.09.2017 ob 23:05
Ta človek rabi en konkreten dopust.
e12ka
# 19.09.2017 ob 22:24
Celotno telo in dušo je dal v to reprezentanco, kdo bi mu zameril, če ne obleče več reprezentančnega dresa. Če ne bo fizično na parketu, bo pa v prihodnje z mislimi med fanti in njihov najzvestejši navijač.
Sibid
# 19.09.2017 ob 22:07
En velik poklon.
Kakor se boš odločil, to bomo spoštovali.
Hvala za vse.
gustl
# 19.09.2017 ob 22:16
Največja legenda..
slo-KP
# 19.09.2017 ob 23:10
dotaknil se je evripskega prestola,dotaknil se je najvišje evropske trofeje,dotaknil se je zlatega leska,dotaknil se je najsvetlejše zvezde na nebu...
in dotaknil se je globočine slovenskega srca...

pokazal je moč,pokazal je željo,pokazal je voljo,pokazal je ljubezen,pokazal je plemenitost,pokazal je solze...
in pokazal je globoko pripadnost slovenskemu narodu...

je navdih in je veselje,je pot in je veličina,je zvezda in je heroj...

Goran Dragić-
iskreno Ti HVALA !!!
rockeeyy
# 19.09.2017 ob 22:13
Bravo Gogiii!
kristjanj
# 19.09.2017 ob 22:01
Goran, res si srčen! Pravi sonček si!
jackm8
# 20.09.2017 ob 00:30
Res neverjetno kakšno pot ima za seboj. Ilirija, kjer ga je redkokdo videl igrati. Zlato z mladinci v ekipi z Rizvičem in Lorkoma, kjer je v bistvu sedel na klopi in na celem prvenstvu dosegel 16 točk. Slovan, tu pa se je že videla njegova izjemna borbenost in obramba. Meta z razdalje ni poznal, hitrost in prodor, pa sta bila že tedaj odlična, le zaključeval je še na silo. Še dobro se spomnim, da sem ob njegovih predstavah pogosto pripomnil, da je za čez lužo.
Nato Španija in TAU Ceramica, spet zid, spet na dnu, igral ni veliko, hitro posojen naprej po Španiji in nato naslednjo sezono, na srečo, nazaj v Olimpijo. Eurobasket 2007 na katerem je kot vedno pustil vse. Še boljše so bile predstave v zelenem dresu in prihod v NBA je bil zagotovljen. Ne visoko na naboru, pa zagotovo v Phoenix, ki je prav na položaju obrambnega organizatorja potreboval nekaj več. Par izjemnih prebliskov, pa vseeno nekam slabša minutaža na splošno. Vmes Euroasket 2009, verjetno najboljša postava Slovenije na kakršnem kolu prvenstvu, četrto mesto. Legendarni Lorbek, pa vedno pozabljeno dejstvo, da je Dragič staknil poškodbo in ni odigral ne polfinalne, ne tekme za tretje mesto.
V NBA dobre predstave, pa vseeno kmalu menjan v Houston. Prva peterka še ni bila zacementirana, je pa končno dobil pravo minutažo, da pokaže kaj zna. Po koncu sezone zazaj v Phoenix, ker se je Houston zakockal z Jeremy Linom, pa ponovno napredek v igri. Z ekipo kateri so napovedovali zadnja mesta se je boril za končnico in bil neupravičeno prezrt za All Star tekmo na račun Anthony Davisa.
Domače prvenstvo. Dragič v polnem sijaju, met z razdalje, izjemna koordinacija pri preigravanju in pravo mojstrstvo pri zaključkih, pa se ponovno nekaj ni poklopilo in le peto mesto. Vseeno nikoli ne bo šla v pozabo njegova borbenost in način s katerim je nagradil domačo publiko.
Pa spet nesreča naslednjo sezono, namesto da bi prevzel žezlo v klubu, so eksperimentirali z ekstra nizko postavo in Dragič je pol sezone preživel kot krilo. Miami Heat je bil naslednja postaja. Klubu oslabljen, Lebron je spakiral, dvajeset milijonov, pa je odžirala pogodba poškodovanega Bosha, pa vseeno končno spet končnica in ponovno Dragič v blesku.
Za konec reprezetančne poti, pa še kraljeva predstava. Obramba ni več kar je bila, tehnika, želja in vztrajnost, pa na ravni, ki je ne vidiš, ne na tej strani luže in ne tam čez. Pojavi se trener, ki mu zna prilagoditi taktiko. Pojavi se Randolph. Pojavi se mladenič, ki mu je bil pred leti sam za vzor. Pristopijo tistimi s katerimi je ves čas močil reprezetančni dres in zgodi se nekaj kar nihče ni pričakoval in kar se je moralo.

General brez primere. Hvala ti in zbogom!
Celjan27
# 19.09.2017 ob 23:48
Gogi dragone...zame najvecji slovenski sportnik vseh casov.

Pa sem nogometni navdusenec.
kasilnca
# 19.09.2017 ob 22:57
Gogi, jokam s teboj!
Hvala ti za vse. Miren in koristen počitek ti želim!
infostriker
# 19.09.2017 ob 22:51
Goran je danes od Biserke Petrović dobil dres legendarnega Dražena Petrovića s številko 3.
Mislim da to pove več ko 1000 člankov in slik.

Upam da šalabajzerji na POP TV tole berejo.

Za prikaz vsebine morate omogočiti vtičnike za družbena omrežja (Twitter, Facebook, Scribble, ...), ki uporabljajo piškotke za sledenje uporabnikov.

S pritiskom se strinjate z uporabo piškotkov!