Košarka

Poudarki

  • MMC-jev intervju z Rašem Nesterovičem
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.8 od 42 glasov Ocenite to novico!
Rašo Nesterovič in Patrick Fermeling
Rašo Nesterovič je bil vrsto let glavni nosilec igre in kapetan slovenske košarkarske reprezentance. Foto: Reuters
       Dragič je v končnici odlično odigral in dokazal tistim skeptikom, ki so pred dvema letoma dejali, da se bo vrnil v Evropo in ne bo mogel nastopati v NBA, da lahko igra vrhunsko košarko.       
Rašo Nesterović
Zadnjo sezono je igral pri edini kanadski ekipi Toronto Raptors, kjer pa s strani Jaya Triana ni bil deležen zadovoljive minutaže. Foto: Reuters
       Slovenija žal nima tako močnih posameznikov, ki bi lahko sami odločali tekme, kot je na primer to pri Nemčiji Dirk Nowitzki. Tako da bo treba s skupnimi močni delovati kot kolektiv, ki pa je lahko zelo močan.       
V dresu San Antonia sta skupaj z Benom Udrihom kot prva Slovenca leta 2005 osvojila šampionski prstan Lige NBA. Foto: EPA
       Mislim, da je na prvenstvo potrebno iti sproščeno. Slovenija ima kvaliteto. Ekipa je mlada in potrebno je zdaj začeti graditi to moštvo, ki si bo prihodnje leto v Litvi poskušalo zagotoviti pot na olimpijske igre.       
Rašo Nesterovič
Na evropskem prvenstvu do 20 let je bil leta 1996 izbran za najkoristnejšega igralca turnirja. Foto: MMC RTV SLO
       Po pokazanem in po stažu je Jaka Lakovič edini, ki je lahko vodja in kapetan te reprezentance. Ta izbrana vrsta pa bo predvsem morala delovati kot ekipa.       
Rašo Nesterovič
Rašo je bil med najbolj zasluženimi, ko je Slovenija v Beogradu na evropskem prvenstvu prikazala izjmne predstave in se prvič tudi prebila v četrtfinale. Foto: Reuters
       Ena stvar je gotova, da če propade Olimpija, lahko to pomeni tudi propad slovenske košarke. Da je prišlo do tega, da Olimpija ugaša, in da se lahko zgodi, da gre celo na povsem amatersko raven, je to velika sramota tako za Ljubljano kot tudi za Slovenijo.       
Rašo Nesterovič in Dirk Nowitzki
Z Matjažem Smodišem sta pod obroči blestela na evropskem prvenstvu leta 2007. Ob odličnih obrambnih akcijah slovenskih visokih igralcev je bil brez moči tudi zvezdnik Lige NBA Dirk Nowitzki. Foto: Reuters
       S prihodom Aleša Pipana na selektorsko mesto in Mateja Avanza na KZS se je vse popolnoma spremenilo. Iz enega polprofesionalnega, skoraj da amaterskega dela, ki je bilo prisotno na začetku, se je spremenilo v čisto profesionalno.       
Garnett, Duncan
Rašo je pri Minnesoti oziroma San Antoniu tvoril centrski dvojec z najbolj dominantima krilnima centroma zadnjih let Kevinom Garnettom in Timom Duncanom. Foto: EPA

Dodaj v

Rašo: "Lakovič je lahko edini vodja te reprezentance"

Z ljudmi, ki so trenutno na KZS-ju, je uspeh zagotovljen
6. junij 2010 ob 08:30
Ljubljana - MMC RTV SLO

Rašo Nesterovič je bil vrsto let nepogrešljiv člen reprezentance, njen glavni nosilec igre in kapetan. Po njegovem mnenju je treba verjeti in zaupati zvezi, ker so smernice delovanja pravilno zastavljene.

30. maja je Nesterovič dopolnil 34 let. Kot prvi izmed Slovencev je čez lužo pustil pomemben pečat. V Ligi NBA je zaigral najprej za Minnesota Timberwolvse, nato se je preselil k San Antonio Spursom, s katerimi je skupaj z Benom Udrihom osvojil tudi šampionski prstan, oblekel pa je še dresa Toronto Raptorsov in Indiana Pacersov. Športno pot je začel pri Slovanu, igral pa je še za PAOK, Olimpijo, na katero ga ne vežejo lepi spomini, in bolonjski Virtus. Z zadnjim, ki je takrat nosil sponzorsko ime Kinder, je postal evropski prvak.

Dres slovenske izbrane vrste je 213 centimetrov visoki center nosil na 52 tekmah (10. na lestvici vseh nastopov), na večni lestvici strelcev pa drži sedmo mesto. Zadnja sezona ni bila najuspešnejša. Za Raptorse je nastopil le na 42 srečanjih, v povprečju pa je dosegal nekaj manj kot štiri točke in približno dva skoka.


Za vami je že vaša 11. sezona. Kako bi jo ocenili?
Zadnja sezona res ni bila najboljša. Pričakoval sem, da bom več igral. Poleg tega pa tudi rezultat ekipe ni bil dober. Vendar je, kar je. Treba bo tudi iz tega potegniti kar se da najboljše za novo sezono.

Kako gledate na to, da ste bil v Torontu bolj ali manj epizodna figura?
To žal ni moja stvar. Ne morem sam sebe dati v igro. Izgubil sem svoje mesto v ekipi. Trener je imel tisto svojo postavo, na katero je računal, mene žal ni bilo v tej rotaciji. Dobil sem le nekaj malega priložnosti. Treba se je zdaj skoncentrirati na novo sezono.

Bili ste blizu končnice. Na koncu vam je malo zmanjkalo. Kako v klubu gledajo na sezono?
Definitivno je to neuspeh. Do vikenda All-Star , se pravi nekje 30 tekem do konca, smo držali 5. oziroma 6. mesto. Po tem koncu tedna je šlo vse le še navzdol. Na ljudeh v klubu je, da ugotovijo, kaj je bilo narobe in poskušajo to popraviti za naslednje leto.

Pred vami je še nekaj sezon igranja vrhunske košarke. Želite ostati v NBA ali je opcija tudi povratek v Evropo?
Vse je odvisno od ponudbe. Tu mislim tako finančni kot tudi organizacijski vidik. Odvisno je, kje mi bodo ponudili najboljše pogoje. Tudi v primeru odhoda v Evropo ne bo konec sveta. V posameznih klubih v Evropi se igra odlična košarka, kar bi pomenilo le še dodaten motiv zame.

Bili ste prvi Slovenec, ki je dobil konkretnejšo minutažo v NBA. Letos je poleg Bena Udriha veliko igral tudi Goran Dragič. Je Slovenija zdaj že poznana kot košarkarska dežela in so slovenski košarkarji tudi bolj cenjeni?
Definitivno smo bolj cenjeni, predvsem zaradi svojih predstav. Tu je predvsem treba izpostaviti Dragiča, ki je v končnici odlično odigral in dokazal tistim skeptikom, ki so pred dvema letoma dejali, da se bo vrnil v Evropo in ne bo mogel nastopati v NBA, da lahko igra vrhunsko košarko. Dokazal je, da se s trdim delom in seveda tudi pravimi soigralci ter ekipo lahko prebije daleč in da je sposoben igrati na takem nivoju v NBA.

Za vami je zares bogata kariera. Razmišljate kje bi jo radi sklenili?
Tega še ne vem. Še posebej, ker v košarki nikoli točno ne veš, kje boš v prihodnosti igral. Poleg tega še ne vem, kaj bom počel po koncu kariere. Tudi od tega je odvisno, kje bom zaključil. Tako, da res še ne vem, kdaj se bom odločil nehati, še posebej pa ne, kje bom končal.

Pred slovensko reprezentanco je svetovno prvenstvo. Kaj lahko Slovenija stori v Turčiji?
Kaj lahko Slovenija naredi, je težko reči. To je turnirski sistem, kjer odlo ča ena sama tekma. Odvisno je od dnevne forme. Mislim, da je na prvenstvo potrebno iti sproščeno. Slovenija ima kvaliteto. Ekipa je mlada in treba je zdaj začeti graditi to moštvo, ki si bo prihodnje leto v Litvi poskušalo zagotoviti pot na olimpijske igre.

Je Memi Bečirovič prava izbira za selektorja?
Mislim, da v tem trenutku je. Zdaj ima že veliko izkušenj. Bil je prisoten v mlajših reprezentancah, v najmočnejših slovenskih in tudi v dobrih evropskih klubih. Dokazal je, da je sposoben voditi ekipo tudi na velikih tekmovanjih in je zagotovo dobra izbira za selektorja.

Veliko let ste bili steber reprezentance in kapetan. Koga vidite kot svojega naslednika?
Mislim, da po pokazanem in po stažu je Jaka Lakovič edini, ki je lahko vodja in kapetan te reprezentance. Ta izbrana vrsta pa bo predvsem morala delovati kot ekipa. Tako je bilo tudi v preteklosti. Slovenija žal nima tako močnih posameznikov, ki bi lahko sami odločali tekme, kot je na primer to pri Nemčiji Dirk Nowitzki. Tako da bo treba s skupnimi močni delovati kot kolektiv, ki pa je lahko zelo močan.

V Turčiji ne bo Erazma Lorbka. Kako komentirate njegovo odsotnost?
Če je res načet in če že tako rabi počitek, mu ga je treba dati. Tudi brez njega je reprezentanca lahko močna. Ne sme se govoriti o tem, koga ni, ampak delati pač s temi, ki so in imajo voljo ter željo za igranje. Treba jim je dati stoodstotno podporo.

Po odpovedi Erazma je Memi dejal, da bo Slovenija igrala hitrejšo košarko, saj bo glavna nevarnost v zunanji liniji. Kje vi vidite najmočnejša orožja izbrane vrste?
Res je, največja moč je na teh "bekovskih" položajih. Še posebej, če bodo Beno, Jaka in Dragič vsi igrali, bo to zares močna zunanja linija. Tu sta še Boštjan Nachbar in Primož Brezec, ki sta odlična igralca. Z vsemi temi se lahko parira prav vsaki reprezentanci in se Slovenija nima koga bati. Menim, da če bo na prvenstvu ujela reprezentanca tisto pravo formo, lahko preseneti marsikatero ekipo in prepriča tudi tiste, ki ne verjamejo vanjo.

Selektor je dejal, da bo na priprave vzel tudi dva mlada neizkušena košarkarja. Bi bilo prav, da vzame katerega povsem neizkušenega košarkarja tudi na prvenstvo?
Sam bi vzel oba. Dragič je kot mlad in povsem neizkušen z nami pred štirimi leti potoval na Japonsko na svetovno prvenstvo, danes pa je nosilec izbrane vrste. Čas je, da se da priložnost še kakšnemu mlajšemu košarkarju. Čim prej mora igralec videti, kako je na teh velikih tekmovanjih, da se hitro navadi na to. Potem ko pride čas, da on prevzem vodilno vlogo, bo pripravljen in se ne bo treba prilagajati situaciji.

Kako bi vi ocenili delovanje KZS-ja, ko ste še bili v izbrani vrsti?
S prihodom Aleša Pipana na selektorsko mesto in Mateja Avanza na KZS se je vse popolnoma spremenilo. Iz enega polprofesionalnega, skorajda amaterskega dela, ki je bilo prisotno na začetku, se je spremenilo v čisto profesionalno. Potem smo igralci bili lahko osredotočeni le na treninge in na svoje igre. Pred tem so bila taka potovanja in turnirji, da so šli dnevi brez smisla mimo. Zdaj pa je vse natančno izračunano, vsak dan je posebej načrtovan. Treba je vse le pohvaliti in jim dati vso podporo, da bodo še dolgo na čelu zveze. Z njimi mislim, da je uspeh zagotovljen.

Se vam zdijo pravilno zastavljene smernice dela?
Definitivno so. Veliko ljudi je skeptičnih in napada zvezo. Med temi tudi taki, ki so bili na teh položajih, pa niso naredili nič dobrega. Vedno se najde kakšen "pameten", ki je bil na položaju in pozna situacijo, pa ni uspel napraviti ničesar, potem pa kritizira dobro delo. Treba je vedeti, da reprezentanca ni privatna ustanova ali pa družinsko podjetje, temveč je vseslovenski projekt. Igralci in trenerski štab zastopajo vso Slovenijo. Mislim, da biti drugič zapored na svetovnem prvenstvu, ni majhna stvar.

V klubski karieri ste osvojili vse. Ste eden redkih, ki ima evropski naslov in NBA-prstan. Morda ostaja grenak priokus, ker v svoji vitrini nimate reprezentančne medalje?
Vsekakor. V teh dolgih letih, ko sem igral za reprezentanco, smo dosegli lepe rezultate, a žal medalje nam ni uspelo osvojiti. Vedno mi je bilo čast in zadovoljstvo igrati za Slovenijo. Predvsem teh zadnjih pet let, ko je bil selektor Pipan, je bilo res fenomenalnih. Nikoli mi ni bilo to v breme in težko zaigrati. Tudi priprave so bile tako organizirane, da ni bilo tistega ubijalskega ritma, pač pa le dobra priprava. Žal medalje ni bilo, a ostal bo zares lep spomin na igranje za svojo državo in druženja s soigralci.

Katastrofalna je situacija v Olimpiji. Kaj to pomeni za slovensko košarko?
Ena stvar je gotova, da če propade Olimpija, lahko to pomeni tudi propad slovenske košarke. Če Olimpija izpade iz Evrolige, ne vem, kdaj se bo Slovenija s kakšnim klubom lahko uvrstila v evropsko tekmovanje. Treba je najti ljudi, ki so sposobni klub pripeljati iz krize, in jim dati vso podporo. Olimpija je poleg celjskih rokometašev najbolj prepoznaven in uspešen slovenski klub. Da je prišlo do tega, da Olimpija ugaša, in da se lahko zgodi, da gre celo na povsem amatersko raven, je to velika sramota tako za Ljubljano kot tudi za Slovenijo.

Igrali ste ob boku najboljših dveh krilnih centrov zadnjih 15 let. Timu Duncanu in Kevinu Garnettu, ki sta tudi že osvojila naziv MVP in šampionski prstan. Kdo je na vas pustil večji vtis?
Moram reči, da name posebej Duncan. Je pravi vodja ekipe. Garnett je fenomenalen košarkar, z izjemnimi preddispozicijami in znanjem, a mislim, da psihično ni dovolj močan, da bi bil vodja ekipe. Če bi ostal v Minnesoti, po mojem mnenju ne bi osvojil prstana. S tem, ko je odšel v Boston, je naredil pravo potezo in mu je to uspelo, saj je pri Celticsih Paul Pierce, ki je tisti pravi vodja ekipe, ki v odločilnih trenutkih dosega koše.

Pravkar poteka finale NBA. Kakšna je vaša napoved?
Lakerse sem pričakoval v finalu, moram pa reči, da me je Boston prijetno presenetil. Nisem pričakoval, da bo premagal Cleveland in Orlando. Mislim, da je razmerje 50:50. Tako eni kot drugi imajo številne izkušene in izjemno kvalitetne igralce, tako da bo izvrstna finalna serija.

Tilen Jamnik
Prijavi napako
Komentarji
GStuhec
# 06.06.2010 ob 08:32
Rašo je legenda slovenske košarke!
scenic
# 06.06.2010 ob 10:35
kdo je rekel,da lakovič ne more biti vodja,kapetan?
oh ja pa še kako je lahko..prvo je on dokazal vsej sloveniji kako se bori za svojo državo,plus na igrišču,če je treba zbere igralce in se lahko brez pomoči trenerja v trenutku kaj pogovorijo.
da ne omenjamo,da ima že ime pri sodnikih.vsako nejgovo tekmo,ki sem jo gledal,je lakovič takoj pristopil do sodnikov,če se ni kaj strainjal in jim razložil situacijo.sodniki mu prisluhnejo in jim na kraj pameti ne pride,da bi mu dali kakšno tehnično.

seveda kot vodja ne pomeni,da bi zaradi tega več igral kot pa npr udrih,dragič.
pomembno ga je imeti zraven in ni se nam potrebno bati,da bi tistih minutah dal vse od sebe in prispeval levji delež na tekmah.

za rašota sem pa že 100x rekel,da mi je žal,ker ne igra več.
še vedno je on naš najboljši center.
bll
# 06.06.2010 ob 09:05
ma verjetno kr prav. čeprav morta beno pa dragič dobit več minut
Diego Armando
# 06.06.2010 ob 09:13
Dres slovenske izbrane vrste je 213 centimetrov visoki center nosil na 52 tekmah (10. na lestvici vseh nastopov)

Nekam neverjeten se mi zdi podatek, da je Rašo igral "le" na 52 tekma, je to ziher?
Drugaše pa: Rašo legenda! Spominjam se ga še z otroških košarkarskih taborov v Tolminu,kjer je deloval še precej neroden in mehak, a smo vsi vedeli, da bo postal velik košarkar. Toda da bo več kot desetletje igral v NBA? Dvomim, da si je kdo upal to napovedati. Kapo dol.
Garni5
# 06.06.2010 ob 10:06
ttheuros...poglej si kakšno tekmo nba, pa boš vidu kje igra. Košarka ni samo napad lol.
tuditi
# 06.06.2010 ob 09:48
Tudi kot kapetan je vprašanje,če je Jaka lahko.Dejstvo je da kapetan more imeti vleiko spoštovanje od soigralcev+more kdaj pa kdaj znati udarit po mizi in se postavit pred ostale kot šef...To pa dvomim da je Jaka spsooben ensotavno preveč prijazen je in ne deluje mi takšen karakter.Je pa lahko vzor čisto vsem reprezentantom,ker on dejansko igra z največjim srcem za Slovenijo.

Je pa Rašo še eden v vrsti tistih,ki so povedali konec z UO konec s slovensko košarko.Čeprav bodo nekateri (ne bom omenjal predelov Slovenije) še vedno trdili,da Olimpija nima veze za Slo košarko.
dean
# 06.06.2010 ob 09:31
mislim da Slovenija ima več posameznikov ki lahko odločajo tekme, kot pa npr. Nemčija
gregsa
# 06.06.2010 ob 09:22
super intervju :)
d-wade 3
# 06.06.2010 ob 12:14
drugače mamo pa tudi Gorana Dragiča, ki je letos v končnici pokazal da zna zadevati v serijah (proti SAS in LAL)... :)
comrade
# 06.06.2010 ob 13:13
Jaz sem za to, da kapetan ostane Matjaž Smodiš. V primeru njegove odpovedi pa si ne znam predstavljati drugega kapetana kot Jako Lakoviča. Edina več kot dostojna zamenjava. Igralec pravega kova, ki je s svojim košarkaškim znanjem, izkušnjami, borbenostjo in domoljubnostjo ter nenazadnje s spoštovanjem, ki ga goji do drugih igralcev in ga uživa od drugih igralcev in prav tako sodnikov, lahko resnično pravi vzgled vsem slovenskim športnikom, ne samo košarkašem.
bll
# 06.06.2010 ob 12:44
dragič je odličen, poleg bena verjetno najbolši igralec. ampak vodja je pa kdo drug, tisti ki bodri in spodbuja...
scenic
# 06.06.2010 ob 11:58
Eva Longoria.
soigralci ga spoštujejo,spoštuje ga vsa evropa.
ve se da je priden,marljiv delavec,ki ne popušča niti za trenutek.
ima že toliko izkušenj,da kot že rečeno,trenerju ne bo potrebno vzeti time-out,da se kaj spremeni na igrišču,saj lahko to on stori kar na parketu.
ko se je pa potrebno potegniti za ekipo,pa lahko tudi drugače pritisne na sodnike,če očitno škodujejo njegovi ekipi.malo jim pove svoje na bolj grob način,ja, mogoče bo dobil tehnično,ampak sodnikom bo dal vedeti da tako se pa ne bodo šli.
tudi ko je na klopi,vedno hrabri svoje soigralce.
enako velja npr tudi za smodiša.

če pa to za tebe ni dovolj razlogov,da je on lahko vodja,potem pa...
tuditi
# 06.06.2010 ob 13:43
drawlord patetično je da se sploh primerja v tem trenutku Lorbka in Smodiša.Dejstvo je da je imel Smodiš težko poškodob+sanacijo.Tako,da Smodišu ne bo nihče azmeril saj ma očiten razlog,nekaj podobnega kot je imel pred leti Sani.

Zakaj je Smodiš rekel pa je več stvari,ena od možnih je kar si sam dejal,druga je morda,da se bo sam pogovoril s CSKA in bo sporočil KZS kaj in kako,naemsto da se oni hodijo pogovarjat itd...ali pa se želi odločit po sezoni.Koncu koncev res je oslarija da hodijo gor pa jim reče,da še ne ve da se bo odločil po sezoni...Zato pa jaz pravim bedariaj jih je hodit obiskat in metati denar skozi okno,da ti reče ja nevem bom videl po sezoni.Potem takem je 100x bolje da se jih pokliče in se preko telefona pogovorijo oz spregovorijo saj tisti uvod (kako si,kako naprej itd...).
idared
# 06.06.2010 ob 11:49
Lakovič je že veliko ket vodja rep. Upam, da še bo nekaj let tako tudi ostalo.
Eden od redkih se je odzval na vse rep. vpoklice.

Car je
FooFighter
# 08.06.2010 ob 11:31
Lakovič je predvsem lani dokazal, da je vodja!
še več, zasluži si biti vodja!

ima svoje napake, ampak kdo v slo repr. jih pa nima?
kateri človek na tem svetu jih nima?
M-filter
# 06.06.2010 ob 13:59
Jaka je eden najstarejših igralcev. kapetan bi bil odličen, ker ima dovolj rišpekta pri sodnikih in igralcih, vendar on ni več za v prvo peterko. 15-20 minut je dovolj za njega. ravno toliko, da zadane ene tri trojke. daleč od tega, da bi imel dirigenstko palico, sploh v zaključku tekme
Eva Longoria
# 06.06.2010 ob 13:49
Sem kar pričakoval, da bo kdo omenil trojko proti Italiji. Tisto je bilo once in a lifetime in predvsem srečen met, nikakor pa ne "poteza liderja". Pa da ne bo kdo mislil, da imam karkoli proti Jaletu-nasprotno! poznam ga osebno in menim, da je odličen igralec, le ni prava osebnost, da bi bil vodja na igrišču!
M-filter
# 06.06.2010 ob 12:10
Big L
zakaj ne v evropo? verjetno je v zda oziroma kanadi toliko lepše kot tu. navadli so se na kulturo, da o organizaciji same lige ne govorimo. evropa mu verjetno res ne diši. nazaj se vrne le tisti, ki želi pred penzijo nabrati še malo denarja.

rokec
Mamo bena Udriha, ki je že pokazal, da zna zadevati v serijah in to tudi ob koncu tekme. zato pa mora biti in vodja na igrišču. daleč najbolši košarkar pri nas. ekipa se mora gradit okoli treh, štirih igralcih in to je to.
storz
# 06.06.2010 ob 11:49
Rašo legenda! :)
Big L
# 06.06.2010 ob 11:27
sam sem pa mislo, da bo letos ziher hoto v evropo it, pa iz njegovga govora mam še kr filing , da bi rajš v nba igrao...ne wem zaka , plačo bi meu najnižjo, pa ne wem kje bi lahka še igrao kej več minut
nowitzki
# 06.06.2010 ob 22:10
Udrih si preprosti ne zasluži bit vodja, pa naj je boljši od Lakovica, reprezentanci ni dal še praktično nič kapetan in vodja mora biti definitivno Lakovic, to pa še ne pomeni, da bo zadnji met imel on!

Kar se pa tiče Dirka vsaka čast, z tistimi šalabajzerji je osvojil srebrno medaljo v Beogradu, še dolgo ne bomo videli, da bo one man band osvojil medaljo na kakšnem velikem tekmovanju.
rokec
# 06.06.2010 ob 17:24
tako je @dl CARTEL; mi imamo boljše igralce, vendar takegy kot Dirk ne, nevem zakaj folk misli da ga imamo:)
el CARTEL
# 06.06.2010 ob 16:45
točno to rokec @ slovenija ima kvalitetnejše igralce kot npr Nemčija, ampak če pride do zadnjega šuta skoraj vedno bodo falili (iz neizdelanega meta).. to pove dosti o tem kakšni trenerji sedijo na klopi in kdo je vodja
rokec
# 06.06.2010 ob 16:01
@M-filter; kolikorat je pa Beno to storil? Dirk je že velikokrat iz izgubljene tekme popeljal ekipo do zmage, ter ohranil mirne živce in takega košarkarja pri nas ni!
@d-wade 3; zadevati v serijah ni in ne bo nikoli enako temu, da ti ob zaključku tekme popelješ ekipo iz zaostanka v zmago na koncu!
kramci
# 06.06.2010 ob 14:05
glede gogija pravim da se mora KZS pogajat in zmenit da bo lahko igral na SP.drgač pa ja,igralci bodo povedali kdo bo igral in kdo nima želje igrat po koncu sezone.v bistvu igrajo samo še v španiji,drugje je konec sezone(kjer igrajo naši,razen v rusiji),tako da me zanima za lakoviča kako se bo odločil.
ok igrajo še v italiji,ampak sani je itak rekel da bi igral...
comrade
# 06.06.2010 ob 13:59
Kar pa se tiče Dragiča, je zanimiv tale odlomek iz intervjuja z Nachbarjem.

Kako pa komentirate nekatera ugibanja, da Gorana Dragića Phoenix Suns ne bodo zlahka pustili na SP?
Verjamem, da se nam bo Goran pridružil na pripravah. Upam, da ne bo podlegel pritiskom, po pogodbi mu klub ne more preprečiti nastopa. Če si bo res zaželel igrati bo našel način, da igra. Tudi sam sem bi v podobnih situacijah in ko sem bil odločen, da zaigram za reprezentanco, sem sam začel in končal pogovore s klubom. Gogi je dokazal svoje sposobnosti, zato tudi kakšne grožnje po njegovi vlogi v prihodnji sezoni pri Sunsih ne bi bile na mestu. Menim, da ga bo Phoenix še zelo potreboval, se pa seveda bojijo kakršnekoli poškodbe na SP.
tuditi
# 06.06.2010 ob 13:45
kramci pa to ti ne more KZS povedat,to bodo povedali sami košarkarji.Vse bo jasno po sezoni kdaj bo to je pa odvisno od vsakega košarkarja posebaj.Kaj bo Memi sedaj krčil seznam če bo potem lahko vse tiste prečrtane nazaj klical,ker so mu nekateri odpovedali.Gogi je dejal da se bo ta teden KZS pogovarjala s klubom in bodo videli kaj in kako.
kramci
# 06.06.2010 ob 13:40
se strinjam s tabo eva longoria.ena stvar je kapetan,druga pa vodja na igrišču.
drgač nas je pa recimo tudi jaka že rešil s tisto trojko z kakšnih osmih metrov proti italiji v zadnji sekundi.ampak ima veliko konkurenco v benotu in gogiju.kar pa je seveda samo pozitivno:)
upam da čimprej memi pove na katere igralce računa,ker me res zanima kako so se na KZS zmenili zaradi gogija,ali bo igral smodiš,ali bo igral lakovič,tudi v prelđiča nisem najbolj prepričan glede na izkušnje...
čarli23
# 06.06.2010 ob 13:37
Brezveze debatirat kdo bi lahko odigral bolje v odločilnih trenutkih, ko pa tistih ki bi ob Jaki to lahko odigrali ponavadi ni zaradi poškodb in odpovedi. Na koncu mora pa Lakovič crkvat 40 minut na igrišču in na koncu še odločit tekmo.
go keith go
# 06.06.2010 ob 13:34
Ja, Eva Longoria, se strinjam s tem, da moramo ločiti vlogo kapetana in vlogo vodje na igrišču. Prva izbira za kapetana je v primeru odsotnosti Smodiša vsekakor Lakovič, če bo on seveda prišel, vlogo vodje na igrišču pa bi po moje v odločilnih trenutkih bolje odigrala Udrih ali Dragić spet, če bosta seveda prišla ;).
kramci
# 06.06.2010 ob 13:16
pomoje je treba najprej počakat kdo bo igral in kdo ne.ker tudi za lakoviča še ni 100% da bo igral,tut smodiša.dragiča...
drugače pa tisti ko se ne strinjate z lakovičem.kdo pa bi bil vodja potem?jaz tu vidim samo še smodiša in nikogar drugega(ne mi o udrihu). lakoviča spoštujem najbol, poleg nesteroviča,ker je igralec na katerega se lahko zanešeš,zaupaš,,igra z veseljem in ponosom za reprezentanco in naj bo še tako zmatran nebo nkol jamral...
rokec
# 06.06.2010 ob 11:42
@dean; Rašo je na odločanje tekme, ko prevzame stvari v svoje roke in ti da lahko v zadnjih dveh minutah krepko prek deset pik, če je potrebno in SLO takega igralca mislim da nima...edino morda Jale, ostali pa dvomim:) vem, da bom sedaj deležen minusov, sam kar je res je res...SLO takega igralca kot je Dirk nima in nikoli ne bo imela, ni zastonj najboljši igralec v evropi:)
rap_coko
# 06.06.2010 ob 11:34
pa saj vodja se ne določi vodja se sam izoblikuje, tak da s tem se ni treba obremenjevat, bol je važno da pač ne bo novih odpovedi tu mislim na dragiča in smodiša, za ostale sem prepričan da bodo prišli
bujaka
# 06.06.2010 ob 09:43
Bravo Rašo
mikedean
# 06.06.2010 ob 19:03
Nič dobrega ne kaže glede Smodiša. Rekel je, da bo v tekmah končnice ruskega prvenstva videl, če bo sposoben igrati več dni zapored. Skrbi predvsem to, da je praviloma odigral le eno tekmo, če sta bili dve tekmi v dveh dneh. Skupno je odigral le 5 tekem od osmih, njegova minutaža pa je tudi skromna, dobrih devet minut na tekmo. Tudi na preostalih največ treh tekmah ni pričakovati, da bo njegova minutaža kaj večja. Po moje pa bo CSKA že jutri prvak.

Če še Smodiš odpove, bodo res zelo šibki pod košem (na štirki in petki). Brezec ni več to, kar je bil 4 leta nazaj. V klubu ni skoraj nič igral. Res pa je, da bo lačen igre. Begića ne bo zaradi poškodbe. Rizvić je ima dobro sezono za sabo, a on ne more biti nosilec slovenske igre pod košem. Enako velja za Zupana. V Trikali, ki je nekje na ravni Heliosa in Krke ali pa še slabši, pa res ni težko dajat 10-15 točk na tekmo. Slokarja v Montepaschiju še na klopi ni. Definitivno njegova najslabša sezona v nekaj zadnjih letih. O Golemcu raje ne slišim... Pavič ni reprezentančnega kalibra, no morda za pet minut na tekmo. Ampak ne boš imel 30-letnika, ki bo igral po pet minut na tekmo. Raje recimo Čigojo ali Vranjkoviča. Jurak? Hm, ne vem no, če ima še motiv igrat za reprezentanco. Tudi kakšne dodane vrednosti ne bi prinesel, kvečjemu borbenost. Na štirki lahko zaigrata tudi Jagodnik in Nachbar. Jagodnik bi bil kar dobra izbira. Že pri Hemofarmu igra štirko in ima solidno minutažo. Nachbar pa se veliko bolje znajde na trojki. Skratka še najbolša izbira pod košem se mi zdi Vidmar, kar veliko pove o moči reprezentnace pod košem. Tudi če bo Smodiš zaigral, ne bo "tisti Smodiš iz EP 2007". Žal.

Večino bremena bo tako na zunanjih položajih, kjer pa bodo, če se vsi najboljši odzovejo, izjemno močni. Medalja se letos res zdi precej oddaljena. Morda pa jim tokrat uspe, ko imamo (vsaj jaz) nekoliko manjša pričakovanja. Drug let pa mora biti Erazem nujno zraven (pa vsi ostali nosilci), saj bo to zadnja priložnost generacije za zlato medaljo na velikem tekmovanju. Slovenija=evropski prvak. Naj sanje postanejo resničnost! Kakšno veselje, evforija bi to bila....to bi bilo res nepopisno...Mala Slovenija na vrhu Evrope :).
drawlord
# 06.06.2010 ob 13:31
Povem dejstvo glede Smodiša in minusi začnejo padat. :)))

Ko bo pa ta novica objavljena na portalu, se bo pa spet začela kanonada kot ob Lorbkovi odpovedi: "Izdajalc!" "Ni se treba vračat domov, kr v Rusiji ostan" "Od česa si pa ti zmatran?" "Če ne boš igral letos, ti ni treba nikol več"

Lol, patetiki.
drawlord
# 06.06.2010 ob 12:47
Smodiš je delegaciji KZS sporočil, da naj ne hodijo na obisk k njemu v Moskvo, ker se bodo o reprezentanci pogovorili, ko pride domov v Slovenijo. S tem je po moje že nakazal, da se je odločil, da letos ne bo igral na SP in se mu zdi škoda, da KZS zapravlja denar za pot v Moskvo.
M-filter
# 06.06.2010 ob 12:21
jp, ko bo dragič vodja sunsov potem bo tudi vodja reprezentance
rallen
# 06.06.2010 ob 13:36
Jale je premejhn za vodjo ekipe :) 1.85m pikolino ne more vodt repke ;))))
SASSHO
# 06.06.2010 ob 12:39
Najprimernejši kapetan je lahko SAMO in IZKLJUČNO le Matjaž Smodiš..Seveda sedaj,ko ni več Nesterovića
Eva Longoria
# 06.06.2010 ob 11:22
@scenic

Jaz sem rekel, da ne more biti vodja! Pa še marsikdo drug tako misli. Spoštujem tvoje mnenje, ampak žal se motiš. Če nekdo pristopi k sodniku še ni nujno, da je vodja.
Škoda, ker ni bilo bolj medijsko pokrit obisk Moke Slavnića v petek v Kopru. Izredno lep in zanimiv večer in kdor je prisostvoval temu večeru je lahko videl v živo pravega vodjo ekipe, kar je Slavnić bil. Tudi sam je rekel, da nikoli ni bil najboljši v ekipi, nikoli ni bil najboljši strelec, ker vse to so bili Čosić, Kičanović, Dalipagić, Delibašić...bil pa je GAZDA in kar je on rekel to je veljalo brez izjeme!
Eva Longoria
# 06.06.2010 ob 13:23
Jaka je po karakterju bolj ena "pi.." in tak ne more voditi 12 superegov, kot jih imamo v naši reprezentanci. Lahko je kapetan in si to definitivno zasluži s preteklim delom in akcijami v reprezentanci. Ampak na igrišču on NE more biti vodja. Tu je recimo Beno precej boljša varianta: bolj predrzen, neposreden, luciden in nenazadnje boljši igralec!
metza3
# 06.06.2010 ob 12:46
Rašo ima še kako prav. Jale je idealni vodja ekipe! Kdor koli meni drugače, se prekleto moti!
Dober intervju.
Pišite mi preko ZS. Jaz namreč z dekletom odhajam na tri tedenske počitnice. Tako, da se zaenkrat od vas poslavljam.
Uživajte!
sportmaister
# 06.06.2010 ob 11:01
5 let pod Pipanom... ni bilo nič... aj aj Rašo...
Eva Longoria
# 06.06.2010 ob 08:55
Lakovič: kapetan lahko, vodja pa nikakor!

Sicer pa lep intervju!
ttheuros
# 06.06.2010 ob 09:50
Garnett ni krilni center. Saj samo še šutira fadeawaye in šute iz polrazdalje. V raketi ga več praktično ni.
mdural
# 06.06.2010 ob 08:53
ja, 96' pa mogoče res..
Kazalo